SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • scitec 100% whey isolate

    Post
    Odżywki i suplementy

    po 149 mozna zlapac za ta cene nic innego fajnego chyba nie polapie , ogolnie jem whey c-6 bardzo mi podchodzi ale chce sprobowac czegos innego

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 3114 Data: 12/27/2011 10:18:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę do oceny, 63kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Plan diety + plan treningowy: 1 miesiąc zapoznawczo: 1) Przysiad ze sztanga na barkach (Uda) 2) Martwy ciąg (plecy szczegolnie prostowniki) 3) Sciaganie wyciagu górnego do klatki , szerokim uchwytem (najszersze grzbietu 4) Wyciskanie na ławce płaskiej (klatka) 5) Spiecia brzucha z obciązeniem (brzuch) 6) Fruwanie opad (barki) 7) Uginanie ramion ze sztanga (biceps) 8) Wspiecia na palcach z hantlami (łydki) 3x w tyg to samo. A potem: A Nogi: Przysiady plecy: wiosłowanie sztangą klatka: wyciskanie płasko barki: unoszenie sztangi wzdłuż tułowia triceps: wiciskanie wąskim uchwytem biceps: uginanie sztangi podchwytem kaptury: szrugsy łydki: wspięcia siedząc przedramiona: uginanie podchwytem brzuch: unoszenie nóg w zwisie brzuszki na rzymskiej B Nogi: Uginanie leżąc plecy: wiosłowanie sztangielką klatka: wyciskanie skos barki: wyciskanie sztangielek triceps: odwrotne pompki lub pompki zwis biceps: uginanie sztangielek z supinacją kaptury: szrugsy sztangą z przodu łydki: wspięcia siedząc przedramiona: uginanie podchwytem brzuch: unoszenie nóg w zwisie brzuszki na rzymskiej C Nogi: wykroki plecy: Martwy Ciag klatka: Rozpietki barki: unoszenie w opadzie triceps: francuz sztangią leżąc biceps: uginanie sztangielek młotkiem kaptury: szrugsy sztangą z tyłu łydki: wspięcia siedząc przedramiona: uginanie podchwytem brzuch: unoszenie nóg w zwisie brzuszki na rzymskiej Robić progresje cięzaru? Zmieniony przez - Papaaj w dniu 2014-12-22 17:08:37 /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/39a34f066f5e4150973fcb943f544702.JPG Zmieniony przez - Papaaj w dniu 2014-12-22 17:09:03

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 2294 Data: 12/22/2014 5:05:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Biosterol

    Post
    Odżywki i suplementy

    Niektórzy nie lubią "bełkotu" (lub poprostu nic nie rozumieją?). Doktorek chyba załamał ręce, faktycznie wśród wielu porad najczęściej pojawia się słowo "g****" we wszystkich przypadkach. Ja postaram sie konkretniej, co znalazłem. "Saponiny są to związki pochodzenia roślinnego zbudowane z dwóch części: aglikonu - sapogeniny (sapogenol) i glikonu – sacharydu (cukru). Saponiny trójterpenowe mają aglikon o charakterze triterpenu. Surowce zielarskie bogate w saponiny trójterpenowe: 1. Korzeń mydlnicy Radix Saponariae 2. Ziele połonicznika - Herba Herniariae 3. Ziele (liść) bluszczu - Herba (Folium) Hederae 4. Owoc kasztanowca - Fructus (semen)Hippocastani 5. Korzeń (ziele) pierwiosnka - Radix (Herba) Primulae 6. Radix Ginseng - korzeń żeń-szenia 7. Kora mydłoki - Cortex Quillajae 8. Korzeń lukrecji - Radix Glycyrrhizae 9. Korzeń senegi - Radix Senegae 10. Ziele krzyżownicy - Herba Polygalae amarae Zawartość saponin w wyżej wymienionych surowcach waha się w granicach 8-12%. Saponiny nie występują w wysokich stężeniach w tkankach roślinnych. W przemyśle farmaceutycznym są wykorzystywane do syntezy hormonów sterydowych i kortykosteroidów. W ostatnim czasie popularnym surowcem dostarczającym saponiny sterydowe jest Tribulus terrestris L. z rodziny parolistowatych Zygophyllaceae. Tribulus nie jest rekordzistą w zawieraniu saponin, czy fitosteroli. Wszelkiego rodzaju nadzwyczajne informacje na ten temat są przesadne i przejaskrawione, wzbogacone dodatkowo w liczne mity, aby uzyskać maksymalny efekt komercyjny. Niemożliwe jest, aby sproszkowana roślina (szusz w tabletkach lub kaspułkach) zawierała 30% lub 40% saponin, jak podają niektórzy producenci i dystrybutorzy cudownych preparatów Tribulus dla sportowców. W dodatku poprzez błędy w tłumaczeniu, niektórzy autorzy zamiast napisać, że preparat zawiera 40% (czterdziesto procentowy) ekstrakt z Tribulus, piszą, że zawiera 40% saponin. Zalecana dawka 40% wyciągu Tribulus wynosi 750-1500 mg dziennie. Preparat należy zażywać przez conajmniej 3 miesiące. Po tym czasie zaleca sie przerwę 1 miesiąc i kurację nalezy powtórzyć. Susz zielarski (suchy sproszkowany Tribulus - Pulves Tribuli) można zażywać w dawce 1 g 2-3 razy dziennie. Tribulus zawiera: kwas jasmonowy, jasmon (keton), astragalinę (flawonol), sitosterol (fitosterol), kampesterol (sterol), tribulozyna, trybulozyd, terrestrozyd, stigmasterol (sterol), flawonoidy (rytyna, kempferol), saponiny, kwasy tłuszczowe (palmitynowy, stearynowy, oleinowy, linolenowy, linolowy), galaktopiranozydy, heskogeninę, harminę, harman (alkaloidy), gitogeninę, diosgeninę, dezoksydiosgeninę, daukosterol, pinitol, związki pirazonylowe, sole mineralne, witaminy (np. witamina C - 130-150 mg), aminokwasy. Rzeczywista zawartość glikozydów saponinowych (saponin sterydowych) w surowcu wynosi 2,8-3%. Jest to więc zawartość przeciętna. Tribulus obniża stężenie cholesterolu we krwi o około 30%. U kobiet podnosi stężenie estradiolu i folikulostymuliny. Mężczyzn chroni przed dolegliwościami ze strony gruczołu krokowego (prostata). Jest to zioło o typowym działaniu lipotropowym, żółciopędnym, przeciwzapalnym, przeciwmiażdżycowym, antyalergicznym, ochraniającym miąższ wątroby, mięsien sercowy i nerki przed marskością i stłuszczeniem. O wiele więcej saponin sterydowych zawiera Nigella (czarnuszka) - 4-6%, psianki Solanum (do 8%), kozieradka Trigonella (do 8%), Dioskorea tokoro (nawet 8%), ziemniak Solanum tuberosum - ziele (od 1,5 do 3%), Smilax (do 7%), Yucca (do 6%), Agava (do 4%). Naparstnica Digitalis zawiera 1-1,5% saponin sterydowych. W saponiny sterydowe bogate są są niektóre odmiany papryki (ziele, niedojrzałe owoce) - około 4-8%. Wyciągi z papryki, czarnuszki, czy kozieradki dają się zagęścić 10-15-krotnie bez problemów technologicznych, w związku z czym można uzyskać ekstrakty o wysokiej zawartości saponin." Dla jednych to "bełkot" dla innych "gówniane gadanie" a dla mnie konkrety. Sam jestem ciekaw nowych żródeł saponin np HiTec- Fenugrik czy Megabol-Biosterol(ciekawe, że zrobili kapsułki z ekstraktem płynnym)ale myślę, że i tak nie przebiją taniutkiej kretki. Zmieniony przez - boni w dniu 2006-03-09 23:40:24

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 3573 Data: 3/9/2006 11:34:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Taekwon-do

    Post
    Sztuki Walki

    Tu też pytanie winno brzmieć - w którym ITF, bo jest ich kilka... Listę najwyższych danów z ITF kierowanego przez GM Pedro Trajtenberga (ten, do którego należy Polski Związek TKD) znajdziesz tutaj: mistrzowie ITF-V Mistrzowie z ITF kierowanego przez prof. Chang Unga (tego, do którego należy Ogólnopolska Organizacja TKD ITF) są na tej liście: mistrzowie ITF-NK Stopień 9.dan posiada także syn generała, GM Choi Jung Hwa, kierujący swoim ITF-em. Również dziewiątką legitymują się GM Hwang Kwang Sung (UITF), Rhee Ki Ha (niezależny), Park Jong Soo (niezależny), Charles "Chuck" Sereff (USTF), Kong Young Il (WTA) i są to stopnie nadane jeszcze za życia gen. Choi w "starym" ITF. 9. dan posiada uczeń GM Rhee, Paul Cutler - nadany przez mistrza Rhee. Dziewiątkami legitymują się też inni mistrzowie, jak C.K. Choi (licencja ITF nr 5, obecnie niezależny), James Lim (Advanced TKD), Roy Oldham (GTUK), Dave Oliver (TAGB), Scott McNeely (WTA), Hee Il Cho (AIMAA) i jeszcze inni... Na Wikipedii masz artykuł na ten temat: lista mistrzów TKD - są tam też nieżyjący już mistrzowie TKD, których wyżej nie wymieniałem. Najwyższe stopnie w Polsce w TKD ITF i pokrewnych to siódme dany PZTKD: Zbigniew Bujak, Janusz Gutkowski, Jerzy Jedut, Tadeusz Łoboda, Mariusz Steckiewicz, Wojciech Zdanuczyk; siódme dany posiada także dwie osoby w Polskim Zrzeszeniu TKD ITF Choi Jung Hwa - Jan Nycek i Wojciech Dolny. W OOTKD ITF, PUT i PFT najwyższe stopnie to szóste dany. Zmieniony przez - GizmoTKD w dniu 2014-06-21 19:53:28

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 2528 Data: 6/21/2014 7:48:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Full body workout

    Post
    Szybkie pytania bez logowania

    Na dorum tego pełno jest, rózne modywfilacje czy to plan A czy podział na AiB czay A B i C

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 248 Data: 10/20/2018 10:57:27 AM Liczba szacunów: 0
  • Alkohol a kreatyna proszeo szybka odp.

    Post
    Odżywki i suplementy

    przed chlaniem nafaszerować sie witaminą C i jeść tłusto w trakcie... i w dzień libacji nie iśc na siłke, lepiej ćwiczyć na kacu...

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2537 Data: 10/28/2007 2:46:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Plecy- help

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    No pewnie, że nie pasuje, bo nie masz nic na środek pleców. Poza oczywiście drązkiem. Wywal Dzien dobry,jak masz mc. Spróbuj tak: 1 .drązek 3 x max przerwy 120 2. wiosłowanie sztangą podchywtem 12<10<8=8 przerwy 90 -120 3. wiosłowanie sztangielką jednorącz w opadzie 3x 8 stałym przerwy 60-90 sekund (plus każda strona odpoczywa w czasie gdy druga pracuje) 4. M.C 12<10<8=8 przerwy 120 5. szrugsy 3-4x 12 stałym lub z lekką progresją po 1 serii

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1292 Data: 5/2/2007 8:07:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak często trinkujecie???

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Prawda popieram przedmówcę, może jeszcze załóżmy topic "ile razy dziennie siadasz na klopa??" i ankiete (a) nie schodze z niego przez cały dzień; b) co godzine; c) raz; d) mam cykl brązerem doodbytniczy i nie chce lecieć) A tak co do tematu nie pije już daaaaaaaaawno i nie zamierzam. Pozdro

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 2976 Data: 7/16/2005 6:44:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Białko problem

    Post
    Odżywki i suplementy

    Hi tec C-6 Peak, Whey Delicious. Co sądzicie o tych białkach, są godne uwagi. Czy polecicie coś innego?

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 565 Data: 1/10/2013 9:25:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Białko problem

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ja polecam C 6

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 565 Data: 1/10/2013 10:01:16 PM Liczba szacunów: 0
  • BCAA activ lab pytanie!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    bierz 1 g BCAA samego nie produktu na 10 kg m.c.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 770 Data: 8/16/2013 3:42:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Chong jak to nie ma?? właśnie piszę z Mandrivy 2008... i polskie znaki jak najbardziej mam :) ą ę ź ć ń ó dawać dalej?? :)

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2369 Data: 2/3/2008 7:51:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl Susta + ???

    Post
    Doping

    Jem witaminy, cynk,a,c,e omega,b6,czosnek,selen. aha gainer też idzie na noc.

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1419 Data: 6/8/2015 7:00:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Thermal i witaminy

    Post
    Doping

    vit C przed i po treningu Mg po treningu i na noc Cynk na noc dokup Tauryne i bierz 3 x dziennie

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1573 Data: 4/1/2006 5:54:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Thermal i witaminy

    Post
    Doping

    wit C w jakiej ilości? wystarczy po 200mg jednorazowo? magnezu 1000mg dziennie? cynk rozumiem że 1 kapsułka? konieczna tauryna? wiem że tania itd. ale czy konieczna

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1573 Data: 4/1/2006 5:57:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Thermal i witaminy

    Post
    Doping

    Tauryna konieczna i niekonieczna, stabilizuje prace serca nieco, więc warto by ją dodać - koszt jak wspomnialeś niewielki. Vit C 200-300mg jednorazowo. Magnez 2 x 500mg.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1573 Data: 4/1/2006 6:10:38 PM Liczba szacunów: 0
  • stosuje a/b dokładnie tak jak w tamtym temacie a do tego dodałem c który jest dokładnie treningiem FBW tyle ze zmienione są ćwiczenia żeby się nie znudzić :) spokojnie. zanim pode szlem do FBW robiłem split przez ostatnie 3 miesiące , i po splicie miałem obolałe mięśnie a teraz nie mam stad moje obawy w odpowiedzi: - dieta tak - po treningu owszem czuje się zmęczony ale mija to po 2 godzinach zupełnie inaczej niż po splicie gdzie do przebudzenia dnia następnego czułem gigantyczne zmęczenie - używam hard mass tylko gdy wiem ze nie zdążę zjeść , w moim zawodzie nie zawsze jest na to czas. jest to czyste uzupełnienie diety staż mam 3 lata w sportach siłowych.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1433 Data: 10/11/2011 10:49:32 AM Liczba szacunów: 0
  • wkleje ten trening bo obawiam sie ze zaraz bedziemy kontynuowac ze zle. A serie powtórzenia Nogi: wykroki z hantlami 2 10 Plecy: Martwy ciąg 2 10 Podciąganie na drążku 2 8 Klatka piersiowa: Wyciskanie hantli na skosie (-) 3 10 Barki: Wyciskanie hantli 2 10 Tricepsy: Pompki na poręczach 2 10 Bicepsy: Uginanie ramion ze sztanga 2 10 Przedramiona: Uginanie nadgarstków ze sztangą 2 10 brzuch czas B serie powtórzenia Nogi: Przysiady ze sztangielkam 2 10 Plecy: Wiosłowanie sztanga 2 10 Klatka piersiowa: Wyciskanie sztangi płasko 2 10 Rozpiętki płaso 2 10 Barki: unoszenie sztangielek bokiem 2 10 Tricepsy: wyciskanie sztangielek za głową 2 10 Bicepsy: Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym 2 10 Przedramiona: Uginanie nadgarstków 2 10 brzuch czas C serie powtórzenia Plecy: Wiosłowanie sztanga 2 10 Klatka piersiowa: Wyciskanie hantli na skosie (+) 3 10 Barki: wyciskanie hantli 2 10 podciąganie sztangielki wzdłuż tułowia w opadzie 2 10 Tricepsy: wyciskanie sztangielek za głową 2 10 Bicepsy: Uginanie ramion sztangielkami z supinacją 2 10 Przedramiona: Uginanie nadgarstków 2 10 brzuch

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1433 Data: 10/11/2011 10:57:24 AM Liczba szacunów: 0
  • z tego co pamiętam to nie miałes za wiele obciążenia,wiec chcąc nie chcąc musisz to wziąc pod uwagę(będzie Ci trudniej pobudzić mięśnie do wzrostu bez odpowiedniej ilości kg) generalnie to za dużo tych ćwiczeń a za mało serii w najważniejszych ćwiczeniach Plan C w ogóle bym wywalił. Po co Ci on... na podstawowych ćwiczeniach,takich jak przysiady,ciągi,podciąganie na drazku,wiosłowania,wyciski w leżeniu czy staniu skup się najbardziej. Tu serii przydało by się ze 4-5(w zależności od ilości ćwiczeń) natpmiast takie ćwiczenia "kosmetyczne" na biceps czy triceps nie wymagają takiej ilości serii i je albo w ogóle odrzucamy albo robimy(jeśli już ktoś musi) w mniejszej ilości serii,tak jak masz. Masz nieco mało obciążenia wiec postaraj się robić krótsze przerwy niż w standardowych planach masowo-siłowych się to robi(choć nie wiem jak długie teraz robisz te przerwy)

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1433 Data: 10/11/2011 11:24:02 AM Liczba szacunów: 0
  • obecnie robię przerwy po 2 minuty (tyle zazwyczaj zajmuje mi przełożenie obciążeń i ustawienie ewentualne sprzętu miedzy ćwiczeniami) miedzy seriami i ćwiczeniami staram się te 2 minuty utrzymywać. Skrócić ten czas do 1 minuty? Do wszystkich ćwiczeń dodać po jednej serii , czy od razu 4 robic ? (biceps i triceps zostawię jak jest) Plan C wstawiłem z przekonania ,że urozmaicone ćwiczenia na dana partię sprawią że jeszcze bardziej zaangażuje je do pracy i zmęczenia Zmieniony przez - QwertyKrk w dniu 2011-10-11 11:34:13

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1433 Data: 10/11/2011 11:29:06 AM Liczba szacunów: 0