SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Fanatyko // **For reasons unknown** // J/NJ Lifestyle

    Post
    Trening dla początkujących

    ROZTRENOWANIE I REGENERACJA - Dzień 2/10 - Sobota, 17/03/2012 JEM/NIE JEM DNT DIETA I SUPLEMENTACJA: 9:00 - 11:00 Posiłek 1 - 460g kury - 200g ryżu - 300g mieszanki chińskiej - 125g przecieru pomidorowego - sos - 5ml oliwy z oliwek Posiłek 2 - 265g twarogu półtłustego - 15g Whey C-6 - 20g wiórek kokosowych Suplementacja - 1x Olimp Vitamin Plus - 2x Olimp Gold Omega 3 - 1x Olimp Hepaplus - 1x Olimp Chela MZB - 1x Deep Sleep Kalorie: 1884kcal Białko: 183g Tłuszcz: 43g Węgle: 191g PODSUMOWANIE: Czas snu: 5h Czas karmienia: 2h Czas postu: 22h Dzień trochę senny. Po odstawieniu supli z kofeiną i innymi pobudzaczami mam takiego czila, że większość dnia bym leżał do góry choojem %) Trzeba było posiłkować się trochę kawą. A jeszcze to przecudowne słoneczko nakurviało. Po prostu bajka! W taką pogodę, aż chce się wyjść pobiegać. Zmieniony przez - Fanatyko w dniu 2012-03-18 12:08:21

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 5499 Data: 3/18/2012 12:07:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Fanatyko // **For reasons unknown** // J/NJ Lifestyle

    Post
    Trening dla początkujących

    ROZTRENOWANIE I REGENERACJA - Dzień 3/10 - Niedziela, 18/03/2012 JEM/NIE JEM DNT AEROBY - ~35min - Bieganie DIETA I SUPLEMENTACJA: 11:00 - 13:00 Posiłek 1 - 500g kury - 200g ryżu - 300g mieszanki chińskiej - 125g przecieru pomidorowego - sos - 5ml oliwy z oliwek Posiłek 2 - 200g twarogu półtłustego - 15g Whey C-6 - 20g wiórek kokosowych - 45g płatków owsianych - 20g rodzynek Suplementacja - 1x Olimp Vitamin Plus - 2x Olimp Gold Omega 3 - 1x Olimp Hepaplus - 1x Olimp Chela MZB - 1x Deep Sleep Kalorie: 2034kcal Białko: 185g Tłuszcz: 40g Węgle: 232g PODSUMOWANIE: Czas snu: 8h Czas karmienia: 2h Czas postu: 24h Powoli dorzucam kolejne kalorie. Dzisiaj już nie wytrzymałem. Pogoda za fajna i zrobiłem 30 min przebieżkę. Przede mną jeszcze tydzień odpoczynku od siłki. Dziwnie tak %-)

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 5499 Data: 3/18/2012 1:16:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Fanatyko // **For reasons unknown** // J/NJ Lifestyle

    Post
    Trening dla początkujących

    ROZTRENOWANIE I REGENERACJA - Dzień 6/10 - Środa, 21/03/2012 JEM/NIE JEM DNT AEROBY - ~30min - Bieganie - ~10min - Skakanka DIETA I SUPLEMENTACJA: 10:30 - 13:30 Posiłek 1 - 350g kury - 120g ryżu - 200g mieszanki chińskiej - 150g przecieru pomidorowego - sos - 10ml oliwy z oliwek Posiłek 2 - 250g twarogu półtłustego - 80g owsa - 30g Whey C-6 - 150g jabłka - 2 jajka Suplementacja - 1x Olimp Vitamin Plus - 2x Olimp Gold Omega 3 - 1x Olimp Hepaplus - 1x Olimp Chela Mag B6 Forte - 1x Deep Sleep Kalorie: 1856kcal Białko: 180g Tłuszcz: 43g Węgle: 190g PODSUMOWANIE: Czas snu: 6h Czas karmienia: 3h Czas postu: 22h Poprzestawiało się trochę dzisiaj. Cały dzień poza domem, ale jako tako ogarnięte posiłki.

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 5499 Data: 3/21/2012 11:59:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Fanatyko // **For reasons unknown** // J/NJ Lifestyle

    Post
    Trening dla początkujących

    ROZTRENOWANIE I REGENERACJA - Dzień 7/10 - Czwartek, 22/03/2012 JEM/NIE JEM DNT DIETA I SUPLEMENTACJA: 08:30 - 12:00 Posiłek 1 - 350g kury - 150g ryżu - 200g mieszanki chińskiej - 125g przecieru pomidorowego - sos - 15ml oliwy z oliwek Posiłek 2 - 245g twarogu półtłustego - 30g wiórek kokosowych - 30g Whey C-6 - 2 jabłka Suplementacja - 1x Olimp Vitamin Plus - 2x Olimp Gold Omega 3 - 1x Olimp Hepaplus - 1x Olimp Chela Mag B6 Forte - 1x Deep Sleep Kalorie: 1886kcal Białko: 162g Tłuszcz: 55g Węgle: 191g PODSUMOWANIE: Czas snu: 7h Czas karmienia: 3,5h Czas postu: 19h Ok.

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 5499 Data: 3/22/2012 3:33:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Fanatyko // **For reasons unknown** // J/NJ Lifestyle

    Post
    Trening dla początkujących

    ROZTRENOWANIE I REGENERACJA - Dzień 8/10 - Piątek, 23/03/2012 JEM/NIE JEM DNT DIETA I SUPLEMENTACJA: 08:30 - 12:00 Posiłek 1 - 330g kury - 120g ryżu - 300g mieszanki chińskiej - 125g przecieru pomidorowego - sos - 15ml oliwy z oliwek - ciastko zbożowe Posiłek 2 - 250g twarogu półtłustego - 30g wiórek kokosowych - 30g Whey C-6 - 3 jabłka Suplementacja - 1x Olimp Vitamin Plus - 2x Olimp Gold Omega 3 - 1x Olimp Hepaplus - 1x Olimp Chela Mag B6 Forte - 1x Deep Sleep Kalorie: 1800kcal Białko: 157g Tłuszcz: 54g Węgle: 171g + ciastko zbożowe PODSUMOWANIE: Czas snu: 8h Czas karmienia: 3,5h Czas postu: 20,5h Dzisiaj mała zamiana źródła węglowodanów. Więcej z owoców poszło. Samopoczucie w czasie tej przerwy dosyć spoko. Psychika odpoczęła. Mięśnie również. W weekend pewnie jeszcze zaliczę jakieś krótkie aeroby.. ..aaaa od poniedziałku pełna mobilizacja i ruszamy z kaloriami %-)

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 5499 Data: 3/23/2012 2:53:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Fanatyko // **For reasons unknown** // J/NJ Lifestyle

    Post
    Trening dla początkujących

    ROZTRENOWANIE I REGENERACJA - Dzień 9/10 - Sobota, 24/03/2012 JEM/NIE JEM DNT AEROBY - ~25min - Bieganie DIETA I SUPLEMENTACJA: 08:30 - 12:00 Posiłek 1 - 380g kury - 135g ryżu - 300g mieszanki chińskiej - 125g przecieru pomidorowego - sos - 15ml oliwy z oliwek Posiłek 2 - 250g twarogu półtłustego - 20g wiórek kokosowych - 30g Whey C-6 - 3 jabłka Suplementacja - 1x Olimp Vitamin Plus - 2x Olimp Gold Omega 3 - 1x Olimp Hepaplus - 1x Olimp Chela Mag B6 Forte - 1x Deep Sleep Kalorie: 1835kcal Białko: 168g Tłuszcz: 49g Węgle: 181g PODSUMOWANIE: Czas snu: 8h Czas karmienia: 3,5h Czas postu: 20,5h Lekkie aero z rana. Ostatnio mam większą ochotę na owoce i wsuwam jabłka zamiast ryżu }:-( Przedostatni dzień wolnego i bierzemy się za robotę! 8-)

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 5499 Data: 3/24/2012 12:29:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Fanatyko // **For reasons unknown** // J/NJ Lifestyle

    Post
    Trening dla początkujących

    ROZTRENOWANIE I REGENERACJA - Dzień 10/10 - Niedziela, 25/03/2012 JEM/NIE JEM DNT DIETA I SUPLEMENTACJA: 08:00 - 11:30 Posiłek 1 - 300g kury - 150g ryżu - 300g mieszanki chińskiej - 150g jogurtu naturalnego - sos Posiłek 2 - 300g twarogu półtłustego - 100g płatków owsianych - 30g Whey C-6 - 2 jabłka Suplementacja - 1x Olimp Vitamin Plus - 2x Olimp Gold Omega 3 - 1x Olimp Hepaplus - 1x Olimp Chela Mag B6 Forte - 1x Deep Sleep Kalorie: 2032kcal Białko: 174g Tłuszcz: 37g Węgle: 254g PODSUMOWANIE: Czas snu: 6h Czas karmienia: 3,5h Czas postu: 20h Dziś węgle wyszły wyżej. Od jutra powrót do treningów. Ciekawe jak się ten Push/Pull/FBW sprawdzi w praktyce.

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 5499 Data: 3/25/2012 2:36:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny ;) Sport - MMA

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Cf w sumie ma też witaminy, a tak to zdaje mi się że wystarczająco dużo ich dostarczam z pożywienia + witamina C już jako suplement. Chyba będę robił HK przed i CF po(tylko jak sądzisz przy tylu treningach w tyg przyda się czy nie ?). BCAA tak jak mówiliśmy + ew. BA i kreta po sobotnim treningu bo będę miał dużo czasu na regenerację więc nie będę brał CF . :) Dziękuję kolego za pomoc ;)

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 759 Data: 3/25/2014 11:33:44 AM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] michall_ robimy sylwetkę

    Post
    Trening dla początkujących

    Siemka o poranku Wstałem dzisiaj i czuje się o wiele lepiej jedynie katar został. Waliłem wczoraj w ciągu dnia 4x5g wit.C Dzisiaj też tak zrobię. Zaraz wpadnie jajecznica z 4 jajek następnie klasyk 3 posiłki ryz,kurczak wieczorem białko lub twaróg z masłem orzechowym zobaczymy jak to będzie...

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 498 Data: 10/7/2016 6:39:43 AM Liczba szacunów: 0
  • pro cas 85 olimpa - oooohyyyda:( help!

    Post
    Odżywki i suplementy

    profi wanilia jest wypaśna. w usa jest frzyzdgo najlepsze. j...ć usa

    Odpowiedzi: 118 Ilość wyświetleń: 9625 Data: 9/26/2005 12:09:50 AM Liczba szacunów: 0
  • dobre pytanie tez sie zastanawiam czy obciazanie organizmu przez taka ilosc bialka przyspieszy nam metabolizm czy raczej zwolni? moze lepiej pojdzie na dobrze wyliczonym zapotrzebowaniu i docelowym obcieciu kalorycznosci bez zmian w stosunku b/t/ww zamiast zwiekszania ogolnej ilosci bialek w diecie moze wystarczyloby zastosowac bcaa hm? odpowiadajac na pytanie to mysle ze jest to jak najbardziej uzasadniona metoda i mysle skuteczna aha no i nie jestem M.C. ;) Zmieniony przez - e-lite w dniu 2008-03-05 16:14:01

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2999 Data: 3/5/2008 4:11:15 PM Liczba szacunów: 0
  • trudno powiedziec, ale sam sprawdzilem ze rodzaj obróbki kulinarnej jak tez to w jakim towarzystwie podajesz mieso ma duzy wpływ na jego trawienie tym samym na samopoczucie. mysle ze mozna smazyc ale na teflonie pod przykryciem, na bardzo malutkiej ilosci tluszczu , w zasadzie bedzie to duszenie miesa nie smazenie. co do warzyw u mnie lepiej sie sprawdzaja duszone i gotowane, surowe podane do miesa powoduja uczucie ciezkosci w zoladku. wazne tez jest nie popijanie posilku /wyjatkiem jest goraca herbata nie slodzona - filizanka dla mnie do posilku jest niezbedna / .lepiej jest pic na 20 minut przed posilkiem niz po nim. stosowalem tez enzymy trawienne - troche poprawiaja czas trawienia. zazwyczaj do posilku zawierajacego duzo miesa nie stosowalem weglowodanow jak ryz , kasza....pieczywo, dodawalem tylko warzywa. no ryz basmati moze byc. dobrze sie sprawdza pieczenie w piekarniku w rekawie/piers indyczki, schab.../ takie mieso jest soczyste , smaczne i lzej trawione niz smazone na patelni. mysle ze kazdy znas ma sporo tu do powiedzenia z wlasnych doswiadczen. pozdr mc Zmieniony przez - marek.c w dniu 2008-03-06 19:00:46

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2999 Data: 3/6/2008 7:00:12 PM Liczba szacunów: 0
  • jakie gryfy kupić - hartowane czy zwykłe?

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Ja natomiast polecam tobie http://centrumkulturystyki.pl/gryfy-sztangi-27-mm-c-2_89_183.html robiłem już z tym sklepem mnóstwo transakcji a ich gryf mam od 2 lat :) ciężary 200kg były i gryf dalej spoko:) gryf nie musi byc firmowy a 28mm a 27mm to nie jest róznica:)

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2014 Data: 1/30/2012 3:19:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Zdrowe tłuszcze i witamina c do tego

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1044 Data: 5/6/2018 12:48:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Biorę Gold Wit c 1000 z Olimpu ogólnie od 10go czerwca poleci wino i prop. Ale chce się zabezpieczyć

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1044 Data: 5/6/2018 1:14:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Biorę Gold Wit c 1000 z Olimpu ogólnie od 10go czerwca poleci wino i prop. Ale chce się zabezpieczyć Teraz w pl przy ogólnej analizie moczu robią analize kwasu, spora większość ludzi suplementujących syntetyk ma spore + co wiadomo z czym sie wiąże. Jeden chłopak robił badania co z nim rozm na PW bo szukał przyczyn problemów z nerkami i okazało sie że za dużo je capsów.

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1044 Data: 5/6/2018 4:16:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Jakie korzysci

    Post
    Doping

    trwała masa, aczkolwiek licz sie za spadkami po cyklu ale najpierw użj narzedzia ---> S-E-A-R-C-H i przeczytaj regulamin bo nic o Tobie niewiadomo

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1788 Data: 8/12/2006 9:30:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Jakie korzysci

    Post
    Doping

    potrac na wage domyslav sie4 że to Twoj 1 cykl proponuje najpierw dział ODŻYWIANIE jak przytyjesz 10 kg to możesz prosic o rozpiske na cykl saa a jak nie jestes cierpliwy to juz w ostatecznosci wez mietka jak go brac,tu masz rozpisane cykle na metke ---> S-E-A-R-C-H

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1788 Data: 8/12/2006 9:33:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Dobór odżywek

    Post
    Odżywki i suplementy

    a więc <- Carbo <- MZB http://www.sfd.pl/sklep/USP_Labs_Jack3d-opis1623.html <- jacked 250g. 5.5g miarka ;o Taka mała miarka ;o? Ciekawe co to ;] http://www.sfd.pl/sklep/Ultimate_Nutrition_Horse_Power-opis448.html <- horse power. http://www.sfd.pl/sklep/Olimp_Gold-Vit_C_500_plus-opis1208.html <- witamina C http://www.sfd.pl/sklep/Olimp_Vita-min_Plus-opis872.html <- . Tak to bd wyglądało :) Myśle, że to bd dobry wybór :)

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 2027 Data: 9/19/2010 12:33:34 PM Liczba szacunów: 0
  • 1) obowiązkowa fotografia sylwetki ( przód lub tył); ewentualnie opis: bf, typ budowy ciała 2) wiek: 26 3) waga/wzrost: 72/178 4) staz: z 3-4lata silka+SW 5) cel cyklu: masa miesniowa/wytrzymalosc/regeneracja 6) stosowane już wcześniej suplementy: kreatyna/bcaa 7) stosowane wcześniej spalacze: zadne 8) suplement stosowane przez ostatnie 60 dni wolnych od: zadne 9) ilość dni wolnych od kreatyny: 365 10) informacje na temat diety : narazie nie liczylem odniose sie do swoich starych zapiskow i dobiore cos do 72kg 11)przewidziane finanse na cykl: suple mam ale moge dolozyc pare groszy. 12) uwagi i sugestie: patrz wyzej

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1012 Data: 4/19/2011 6:33:22 PM Liczba szacunów: 0