SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • cm3

    Post
    Trec

    Jabolcokk, dzięki za odpowiedź. 1) Jakiś czas brałem białko HiTec Whey C-6, ale ostatnio gorzej z funduszami, więc zakupiłem tańsze. A co jest nie tak z tym białkiem łowickim? 3) Nie wiem, czy zostałem dobrze zrozumiany. "Chcąc zrealizować powyższe cele, jaki muszę mieć bilans kaloryczny +/- i ile tak mniej więcej % na +/- od zerowego zapotrzebowania?" Nie proszę, abyście podali mi dokładnie ile kcal mam spożywać. Zrozumiałe, że w zależności od aktywności fizycznej, metabolizmu itd., będziemy mieć różny wydatek energetyczny i związane z tym indywidualne zapotrzebowanie kaloryczne. Prosiłem jedynie o odpowiedź - czy zakładając powyższe cele i fakt bycia endomorfikiem, mam mieć bilans zerowy, dodatni czy minusowy? A jak dodatni bądź minusowy, to ile tak mniej więcej procent mojego zerowego zapotrzebowania kalorycznego mam być na plus bądź minus, aby osiągnąć wskazane cele? 4) Najlepiej jaki czas po weselu rozpocząć cykl? 5) Wiadomo - dieta, trening, suple, odpoczynek itd. muszą być ułożone - czyli standard ;), ale czy coś ponadto trzeba robić przy cyklu z CM3? Zmieniony przez - Hydraulik_84 w dniu 2012-10-18 22:58:08

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 3649 Data: 10/18/2012 10:03:43 PM Liczba szacunów: 0
  • co po cyklu wino czy kreatyna?

    Post
    Doping

    po tygodniu od ostatniego strzału clomid 5 5 4 3 2 1 i tak do zajścia 36tabletek biorąc po jednej do tego m-stak i stak z animala mam całego MUSCLETECH NaNoX9 Hardcore dozuce CONTROLLED LABS - Green MAGnitude, wiadomo biało, bcaa glutamin. Na razie biorę rano do śniadania animal paka a po treningu olimp vitamin antiox. Zastanawiam się jakie brać witaminy po cyklu i jak długo po cyklu brać i ile omega3, cynk, magnes i dodatkowej witaminy c (powoli uwalniającej) i czy coś na odporność?

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1284 Data: 11/27/2012 2:22:36 PM Liczba szacunów: 0
  • co po cyklu wino czy kreatyna?

    Post
    Doping

    ok dzięki a magnes cynk omega 3 i witamine c po cyklu brać? i jakie witaminy po cyku? i czy cos na odporność?

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1284 Data: 11/27/2012 3:24:39 PM Liczba szacunów: 0
  • co po cyklu wino czy kreatyna?

    Post
    Doping

    ok dzięki a magnes cynk omega 3 i witamine c po cyklu brać? i jakie witaminy po cyku? i czy cos na odporność? przeczytaj sobie tematy podwieszone, masz wszystko o profilaktyce

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1284 Data: 11/27/2012 4:13:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Mapa polskiego karate

    Post
    Sztuki Walki

    na kyokushin.org.pl masz mape Polski kyokushin tu shotokan:http://www.karateinfo.pl/index.php?dzial=rejestr shidokan: http://www.shidokan.pl/?se=09 oyama karate: http://www.oyama-karate.pl/pl/index.php?go=liderzy#C wiecej mi sie nie chce ide spac jutro pomyslimy cos

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1223 Data: 2/11/2006 11:34:04 PM Liczba szacunów: 0
  • licencja bokserska

    Post
    Sztuki Walki

    Nie wiem o c*** tam chodzi, ale nawet Kamil Łaszczyk nie mógł się doprosić licencji w PZB, wyjechał do stanów i walczy na licencji USA. Więc ja już nie wiem jakie wymogi trzeba spełniać aby taką licencję uzyskać.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 4257 Data: 7/17/2011 5:16:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Białko W Odżywkach

    Post
    Odżywki i suplementy

    "większość ludzi używa gainera kiedy akurat nie może (nie ma jak) nic innego zjeśc" jakos ja chyba nie znam tej wiekszosci. kazdy kto dluzej cwiczy i powaznie podchodzi do tego co robi zgodzi sie chyba ze mna ze odzywki takie jak np Gainer nie sa ZAMIAST !! jesli ktos nie ma czasu ani jak zjesc dobrego posilku to i gainer mu nie pomoze. zastanawiales sie dlaczego np jesz pomarancze, uzywasz cytryny itp? nie lepiej bylo by poprostu wziasc wit C w tabsach ?! to dziala na tej samej zasadzie jest uzupelnieniem, dodatkiem !! A co do 25 gr bialka to zaden chwyt reklamowy tylko fakt.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1587 Data: 7/22/2005 11:40:16 PM Liczba szacunów: 0
  • meta + wino

    Post
    Doping

    łe kur...a ja sam tego nie ogarniam, sam nie wiem o co tu chodzi wiem ze musze wpier....ć ryż . pozdro :)

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1247 Data: 3/3/2014 8:24:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Kondycja, co i jak?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    B I E G A N I E N A J L E P I E J P O M A G A W P O P R A W I E W Y N I K Ó W B I E G O W Y C H. Dziecko nie uczy się jeździć na rowerze spacerując, prawda?

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 1867 Data: 3/5/2015 6:15:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Wasze wyniki

    Post
    Doping

    to jedyne bylo za***iste , pozatym jak skonczylem z terma to prawie przez tydz. nie chcialo mi sie cwiczyc (dol jak cholera ), teraz po 4m-c przerwy mam 91cm w pasie i jakos sie trzyma .W lipcu sproboje jakis herbalean

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1571 Data: 12/29/2003 7:11:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Najlepsze wasze pykle masowo-silowe. Prosze o posty.

    Post
    Doping

    1.WIEK: 21 2.WAGA: 94 3.WZROST: 178 4.WYMIARY: BICEPS: 43 KLATA: 120 UDO: 61 TALIA: 89 5.STAZ NA SILOWNI: 3l 6.DIETA BIALKO: bd WEGLOWDANY: bd TLUSZCZ: 7.ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: 8.TRENING: 9.CEL CYKLU: masa+sila 10.ODSTEP CZASOWY PO OSTATNIM CYKLU: 4 m-c 11.POZIOM BF% bd 12.TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIECIA (TYP BUDOWY): stala masa brak tendencji do tycia i chudniecia 13.STAN ZDROWIA: b.dobry 14.SKLONNOSC DO LYSIENIA LUB POROSTU OWLOSIENIA: brak 15.WYNIKI SILOWE bd 16.PPM podstawowa przemiana materii: klata : ?? martwy ciag : ?? przysiad : ??

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1595 Data: 2/3/2008 1:06:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Czy jest Jakieś ćwiczenie zamiast MC??

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    No wiesz pozątkujący to nie jestem:D ale martwego ciągu nigdy nie robiłem ponieważ nie wiedzałem jak żeby nie było źle ani żaden z kolegów który chodził ze mnmą na siłownie nie robił:] wiec robie pomału i na nie dużych ciężarach:D wiec można Powiedziec że jestem początkujący w MARTWYM CIĄGU:) A c do maszyny do wyciskania to nie mam kiedyś może se kupie hehe:)

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1345 Data: 2/10/2011 2:49:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna, a podrażnione gardło...

    Post
    Odżywki i suplementy

    biospec - przestan ***a.c glupoty! Nic tu nie jest zanieczyszczone--- co koles

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2329 Data: 6/24/2004 8:38:50 AM Liczba szacunów: 0
  • detox organizmu

    Post
    Odżywki i suplementy

    łyknij sobie puszkę Colon C, a będziesz oczyszczony :-)

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1274 Data: 10/27/2013 1:48:10 PM Liczba szacunów: 0
  • poświąteczna redukcja- DIETA DLA ENDO

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Osobiście dałbym więcej tłuszczu, mniej węgli. Podaż białka utrzymałbym w zakresie 2,5 - 3g / kg BEZTŁUSZCZOWEJ masy ciała. Węgle przesunałbym na posiłki potreningowe i wieczorne. Wywaliłbym też tuńczyka w oleju i nie oddzielałbym żóltek od białek (te pierwsze są cenniejsze) Poza tym dieta jest skrajnie deficytowa w potas, witaminę C, wapń, kwasy omega 3...

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 544 Data: 12/29/2013 9:20:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Co dalej po metanabolu?

    Post
    Doping

    Odżywki..to są na uzupełnienie braków w diecie..a nie po to aby je brać bez głowy po cyklu.. Meta po 1,5 miesiąca.. n/c Brałeś w ogóle osłonki, zrobiłeś odblokowanie? Masz dietę? %)

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 2448 Data: 3/19/2006 8:20:43 PM Liczba szacunów: 0
  • kupie kurtke

    Post
    Targowisko

    Tutaj są linki -tej kurtki. Jeśli nadal cię interesuje ten model kurtki i chcesz sie tylko upewnic ze mam ja na pewno-to naładuje baterie przez noc i jutro zrobie fotki. http://www.tog24.com/highlights.php?id=7 http://www.estore.tog24.com/Mens_Waterproofs/VIPER%20MENS.html http://www.gore-tex.co.uk/remote/Satellite?c=fabrics_product_c&childpagename=goretex_en_GB%2Ffabrics_product_c%2FDetailMidiEvolution&cid=1266707870054&packedargs=activity1%3DBackpacking1%26gender%3DUnisex%26prodtype1%3DOuterwear1%26subpageid%3D1179537199153&pagename=SessionWrapper

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1638 Data: 5/22/2010 8:33:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan cwiczen na klatke

    Post
    Trening dla początkujących

    Czemu zalozylem ten temat? Bo jak ja bym powiedzial, ze to za duzo to by powiedzial, ze sam sie c***a znam itp.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1468 Data: 6/5/2010 9:21:01 PM Liczba szacunów: 0
  • ryboza+kraetyna - jak brać?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Znając Twoją fantazję nie byłem pewien czy to żart SONBATY

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 3487 Data: 11/21/2002 12:18:44 PM Liczba szacunów: 0
  • ćwiczenia 15lat

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    machanie hantelkami bez sensu?? kto napisał że ja sobie 'macham' hantelkami xd :/ widze ze jestes typem człowieka który zadaje sobie pytanie czy wszystko ma sens... wiesz co jak chcesz byc taki zdrowiutki i idealniutki to najlepiej spędzić całe życie leżac w łóżku (tylko uważaj - sufit się może zawalić ;/)... nie chcę cię obrażać bo wierzę w twoje doswiadczenia związane z trenigiem siłowym, ale czasami gadasz w tym dziale jak jakiś po******c Pozdrawiam :P

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1187 Data: 6/20/2012 7:28:38 PM Liczba szacunów: 0