SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • trening do woja

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    No teraz w syfie to sama bieda będzie(czyt.kadra zawodowa) Nie będzie już miał ich kto je..ć to sami się będą pie..olić Ale nie martw się Twój plan jest idealny do tej ,,roboty" ja w S.Z miałem różne testy sprawnościowe i bez większego przygotowania można mieć dobre wyniki Grunt to zaprawa ,,sory jeżeli szanowne grono forumowiczów uzna mój [...]

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2675 Data: 12/19/2008 9:39:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Nie rozumiem Twojego podejścia. Zwracasz się o pomoc na forum, chociaż piszesz czego nie mówić - oksymoron. Wyliczałeś swoje zapotrzebowanie kaloryczne? czy ustaliłeś taką podaż kalorii, bo tak Ci się wydaję. Twój sposób odżywiania jest ubogi odżywczo. Masz deficyt wit.C (prawie w ogóle jej tam nie ma), potasu, wapnia, cynku, magnezu, nawet [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2091 Data: 7/28/2017 1:07:07 PM Liczba szacunów: 0
  • JULIA FUSIECKA - przygotowania na jesień 2014

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    c.d /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/4cb0839a798843c4a1f8cfc4960921ee.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/ec6304f7320548d2815d35bf1af5c52e.jpg

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 11570 Data: 5/21/2014 12:14:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Śliwka/blog/poleje się krew

    Post
    Trening dla początkujących

    zapotrzebowanie to liczyłem dla wagi jaką chcę osiągnąć, nie dla tej jaka jest teraz A powinieneś dla tej którą masz teraz białko wyszło ci 1,5g na kg m.c. a powinieneś mieć minimum 2 jak nie 2.2-2.3 tłuszcze ok no i przy twojej wadze 500 kcal z węgli to niestety o dużo za mało, moja żona ma tyle co ty Oblicz zapotrzebowanie na 110kg i reszta [...]

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2374 Data: 3/16/2009 12:23:50 AM Liczba szacunów: 0
  • Powerbuilding, od zera do bohatera! :D

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Dieta 8.08.2018: 2933 kcal 296.9 b / 158.4 t / 92.3 + dwie smażone piersi z kurczaka w panierce - nie wliczone, myślę, że +/- 600 kcal i nieco ziemniaków +/- 200kcal Trening 8.08.2018: - Jakoś miałem ochotę zrobić [...]

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 7558 Data: 8/8/2018 10:38:30 PM Liczba szacunów: 0
  • tzn ze mam miec TSH + ft3 w gornej granicy normy labo i będzie git? no to na 12,5 juz mam OK. Myslalem ze do HGH lepiej dac na podkretke. Wiesz ja mogę poleciec 37,5 i nawet 7000 kcal dziennie z bialkiem 3,5g - mi to nieprzeszkadza. Tylko czy jest sens ? A tesc ile 250 czy 300 przy e4d ? Enan prolongatum Ile mety dziennie ? z tego co wiem to [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2061 Data: 7/30/2017 10:17:23 AM Liczba szacunów: 0
  • Bjj vs Kick recenzja ;)

    Post
    Scena MMA i K-1

    Kain, czy moglbys wpiac sie pod jakiegos huba na Direct C?? niestety kazaa mi cos szwankuje, bylbym bardzo wdzieczny Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 3074 Data: 7/19/2002 1:14:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Ja tylko tren a trzy cykle: tren/prop, tren/npp/prop i tren/npp/master/prop, zawsze schodzę o połowę z teścia to raz, libido i tak mam kosmiczne, ale agresja prawie zupełnie ustępuje, z dodatków tylko Colon C oraz probiotyk, omega3, gaba, na głowę i koncentracje biorę lecytynę, i ze dwie osłonki na wątrobę, na spanie melatoninę, wszystko jest ok [...]

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 3310 Data: 8/5/2021 12:01:06 PM Liczba szacunów: 2
  • pysk4ty Używał ktoś z Was trena na cyklu masowym? Mam na myśli kombinacje typu: 1. Tren ace + test 2. Tren ace + test + meta 3. Tren ace + test + npp 4. Tren ace + test + wino Każde z tych połączeń ma swoje profity Jeśli miał bym masować i cykl dość długi to postawił bym na długie estry u mnie fajnie się sprawdzało tren e test E/C deka pilnowanie [...]

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 3310 Data: 8/8/2021 5:30:39 AM Liczba szacunów: 0
  • ale jednak zakonczyla kariere z dnia na dzien po przegranej, a u facetow ciezko chyba sobie przypomniec taka sytuacje. :-? wiadomo, ze jak ktos jest juz na rowni pochylej albo wraca w stylu mojego ulubionego Hawajczyka (#pozdrowariacie) tylko po to, zeby pobic rekord odwolanych walk, no to sie zdarzaja takie sytuacje, ze zawodnik niepotrzebnie [...]

    Odpowiedzi: 104 Ilość wyświetleń: 10042 Data: 1/2/2017 2:12:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Całkowicie "zielony" prosi o pomoc. Pierwsze kroki na siłowni.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Ilość zestawów ćwiczeń, jaka jest nam potrzebna? Każdy ma swoje upodobania. Można ćwiczyć jednym zestawem (dokładnie taki sam trening na każdej sesji treningowej), dwoma zestawami (Dwa różne zestawy ćwiczeń, którymi trenuje się na przemiennie. Jedna sesja zestaw A, druga sesja zestaw B, kolejna sesja zestaw A itd.). Można ćwiczyć nawet trzema [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 991 Data: 9/9/2012 8:55:00 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW czy ten plan może być ?

    Post
    Trening dla początkujących

    Dobra w końcu chce cwiczyć i mieć z tego rezultaty tzn chce cwiczy c z głową .Dziś poczytałęm o fbw i poprawiłem swoj plan w którym dalem większy priorytet na biceps i klatke , ale nie wiem czy jest to dobre na poczatek , czy moze na razie wybrać tylko na razie biceps a pożniej klatke ? Dodam też ze pośiadam 60kg obciażenia ale w [...]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1265 Data: 4/3/2009 9:39:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Człeniu ja muśle że niejestem mały waże 91 kg 40,5 c łapa,93 cm pas, 120 cm klata, 54 cm udo jak chcesz to pogadamy ale moge mie małe doświadczenie ćwicze 6 miesicy i swoje wiem 100% natura

    Odpowiedzi: 84 Ilość wyświetleń: 12556 Data: 8/20/2001 10:29:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Test C Tren E

    Post
    Doping

    NIe wiem czy ja to jakos zle rozpisalem ale ja nie bede schodzil z trenu po masie, moze ja to rozpisze ponizej , jezeli faktycznie jest blad to gdybyscie mogli skorygowac 1-16 test C 500mg 1-16 tren E 400 mg- tutaj podbije tak w polowie cyklu do 500 -600 jak sie bede dobrze czul 16-25 test P 100 mg eod 16-25 tren A 75-100 eod - moge go staperowac [...]

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 3371 Data: 10/8/2016 10:08:43 AM Liczba szacunów: 0
  • Test C Tren E

    Post
    Doping

    Witam , okolo tydzien po tym poscie wyzej rozwalilem bark , _ wyciskanie zza karku- dwa talerze bo moge - czysta glupota ale czlowiek sie uczy na bledach , trening gory prawie nie mozliwy WL na poziomie 60kg , z drugiej strony przysiad 220 w seriach - nogi w odstawke ,teraz juz wracam do treningu normalnie ale do czego zmierzam , wiem ze duzo [...]

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 3371 Data: 2/6/2017 10:02:09 AM Liczba szacunów: 0
  • Test C Tren E

    Post
    Doping

    Zaleczylem w koncu bark i Lece sobie ten cykl powyzej , a dokladnie 500 testa C , 400 ternu E i 500 masteron E jest to cykl ukierunkowany na mase tak jak zaznaczylem wyzej , zszedlem do7% bf wiec powinno isc dobrze, za porada aleksa dalem tego testa troche wyzej niz tren na pierwszy raz , z uwagi na to ze nigdy trenu nie bralem tylko zawsze DD nie [...]

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 3371 Data: 4/17/2017 10:33:59 AM Liczba szacunów: 0
  • Nitrobolon

    Post
    Odżywki i suplementy

    kurde kupiles z lekka c***owy suplement.

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1619 Data: 9/23/2011 11:25:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Low Carb dla miśka

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    jakie przyjąć proporcje w/b/t w diecie low carb na kg m/c ? Oczywiście aby był efekt odchudzajacy

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1142 Data: 11/3/2008 8:26:07 AM Liczba szacunów: 0
  • UFC Rio Live

    Post
    Scena MMA i K-1

    Fakt c***owy i jeszcze się cieszył przez pół walki , ciekawe czy się będzie tak cieszył jak się dowie że przegrał . Hsu raczej tak ;/

    Odpowiedzi: 143 Ilość wyświetleń: 9649 Data: 8/28/2011 1:51:15 AM Liczba szacunów: 0
  • UFC Rio Live

    Post
    Scena MMA i K-1

    Dobra walka w c*** xD

    Odpowiedzi: 143 Ilość wyświetleń: 9649 Data: 8/28/2011 2:11:39 AM Liczba szacunów: 0