SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Pomocy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    kolacja owsianka 4dzien sniadanie owsianka obiad karczek + pomidor podwieczorek jabłko kolacja serek wiejski pije wode niegazowana 200ml co 30 min i zarzywam colon c

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1287 Data: 11/26/2011 12:02:57 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomocy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Źle,nawet bardzo.Przeczytaj posty o odżywianiu i spróbuj coś ułożyć sensownego. Wiecej białka, w każdym posiłku powinno się znaleźć,tak samo jak tłuszcze Więcej warzyw,zdecydowanie więcej- wtedy colon c nie będzie potrzebny- jakie to są porcje? ile tego? I ponawiam pytanie.Co robisz na siłowni? Opisz dokladnie swój trening

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1287 Data: 11/26/2011 12:12:35 AM Liczba szacunów: 0
  • efka inj polfa

    Post
    Doping

    brałem bardzo fajnie działa ampa jest w sam raz,ogólnie jak masz dojście to zrób sobie samemu e/c/a/ jeden z najlepszych termogeników

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1837 Data: 1/21/2014 10:55:57 AM Liczba szacunów: 0
  • Fbw dla miłosnika siły

    Post
    Trening dla początkujących

    Wznosy wzdłuż tułowia zastąpił bym high pull 'em, a C&J i power clean moim zdaniem lepiej robić w mniejszym przedziale powtórzeń, ale intensywniej i z większą mocą :) reszta planu wg mnie git.

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1131 Data: 8/7/2017 10:04:24 AM Liczba szacunów: 1
  • Fbw dla miłosnika siły

    Post
    Trening dla początkujących

    power clean 5x3 wykroki 4x8 podciąganie N. 5x5 dipsy 4x8 OHP 5x5 wyciskanie wąsko 3x8 C&J 5x3 przysiad 5x5 wiosłowanie 4x8 wyciskanie 5x5 High pull 3x8 podciąganie P. 3x8 A moze sumo dead lift high pull? Dlaczego unoszenie wzdluz jest do wyrzucenia? W sumie kazdy mowi ze jest do wywalwnia... Testowalem to cwiczenie na bardzo szweokim uchwycie i nie czułem dyskomfortu z tytułu że jest to kontuzjonalne cwiczenie... Nie przesadzilem z barkami w a? Powerr clean i ohp w jednym?

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1131 Data: 8/7/2017 12:17:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Fbw dla miłosnika siły

    Post
    Trening dla początkujących

    Sporty walki 2 razy silownia 3 razy lub odwrotnie zeby sie zmiesciec w 5 treningach w tyg. Chodzi o sile w Jiu Jitsu i dynamike uderzeń w stójce sile itd (Myslalem zeby zrobi zamiast wykroków wypychania. Mam bardzo slaby przysiad przy 130 trace rownowage) wypychanie mysle ze dobrze zrobi na sile? ) dalem serie wiecej na c&j i powera bo przy 3 powtorzeniach 5 serii jakos sie nie naciesze... Co do podciągania wzdłuż tułowia a hogh pullem to to pierwsze na mase by bardziej bylo wiec je dalem.. teraz juz nie wiem co brac Ostatnio jechalem tym 1. Power clean (zarzut siłowy sztangi z ziemi) 5 x 5 (całościowe ćwiczenie - plecy, nogi; w szczególności kaptury, prostowniki grzbietu) 2. Przysiad średni (front squats) 5 x 8-10 (nogi, częściowo plecy, brzuch) 3. Sumo dead lift high pull 5 x 5 (plecy - w szczególności prostowniki grzbietu, częściowo brzuch) 4. Podciąganie na drążku 3-5 x 10 (plecy) 5. Pompki na poręczach 5 x 5 (klatka, triceps) TRENING B: 1. Clean and jerk (podrzut sztangi) 5 x 5(całościowe ćwiczenie- plecy, nogi, ręce; barki w szczególności kaptury, prostowniki grzbietu) 2. Przysiad tylny 5 X 5 (nogi, częściowo plecy, brzuch) 3. Wyciskanie sztangi leżąc 5 X 5 (klatka, triceps) 4. Wiosłowanie sztangą oburącz lub pół-sztangą jednorącz (barbell rowing) 3-5 X 15 ( plecy) Zmieniony przez - ADDD w dniu 2017-08-07 12:38:14

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1131 Data: 8/7/2017 12:36:14 PM Liczba szacunów: 0
  • SUPLEMENTACJA W BJJ I VALE-TUDO

    Post
    Scena MMA i K-1

    wow, musisz mieć talent podstawą powinna być zbilansowana dieta. suplementacje generalnie taka, jak przy innych SW, ja stawiałbym głównie na suplementy przyśpieszające regenerację i preparaty wit-min, czyli: - carbo (po treningu) - ZMA/ZHA (polecam "apteczne") - aspargin (zwiększone dawki na ok. miesiąc przed zawodami) - preparat wit-min - witamina C, B-comp. - może być też omega3 - ludzie polecają też glutaminę - ja nie mam zdania na ten temat. Zmieniony przez - jakryc w dniu 2005-07-16 07:50:04

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 4110 Data: 7/16/2005 7:49:29 AM Liczba szacunów: 0
  • Plan FBW do oceny, troche ponad rok stazu

    Post
    Trening dla początkujących

    Płeć : Mężczyzna Wiek : 17 lat Waga : Wzrost : 175 Cel treningowy : Masa Staż treningowy na siłowni : 1 rok*********e inne sporty : Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : Domowa siłownia Dieta : Jest. Przeciwskazania medyczne : Zażywane suplementy : Kreatyna, Wit. C, Magnez Ostatnio przerabiany plan: FBW Ciężary w podstawowych ćwiczeniach:

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 510 Data: 10/17/2015 2:55:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan FBW do oceny, troche ponad rok stazu

    Post
    Trening dla początkujących

    Płeć : Mężczyzna Wiek : 17 lat Waga : 67 Wzrost : 175 Cel treningowy : Masa Staż treningowy na siłowni : 1 rok Uprawiane inne sporty : Boks 2 razy w tyg. Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : Domowa siłownia (Drazek, ławka, stojaki) Dieta : jest Przeciwskazania medyczne : brak Zażywane suplementy : Kreatyna, Wit. C, Magnez Ostatnio przerabiany plan: FBW Ciężary w podstawowych ćwiczeniach: Przysiad 75x10, Martwy Ciąg 105x1, Płaska 90x1

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 510 Data: 10/17/2015 2:57:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę do oceny, 70kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dlaczego wykluczasz masło z orzechów ziemnych? Nie jem węglowodanów na noc ponieważ po pokaźnej ich sumie czuje dyskomfort i ciężko zasypiam.1g BCAA na kg masy ciala? A nie przypadkiem 1g/10kg m.c ?

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1240 Data: 7/15/2017 9:06:18 PM Liczba szacunów: 0
  • bardzo duże rozstępy pomocy ????

    Post
    Doping

    Rozstepy to rzecz normalna w wiekszym badz mniejszym stopniu chociaz jesli wystepuja w nietypowych miejscach i jest ich wyraznie za duzo moze(ale nie musi) to oznaczac jakies zaburzenia z syntezą kolagenu. W takim przypadku rozstepy to pikus przy tym co moze sie stac w czasie treningu z duzymi obciazeniami(!) Profilaktycznie bardzo dobrze jest stosowac witamine C w sporych dawkach(1-3g dziennie) bo ma ona tutaj naprawde kluczowe znaczenie. Nózki cielęce i galaretka z nich to tez rzecz ktora warto sie zainteresowac. Jesli u kogos roztepy pojawily sie w okolicach brzucha i na udach jest to wskazanie do wykonania poziomu kortyzolu i jak najszybszej wizyty u lekarza. Zmieniony przez - PrzeGibon w dniu 2010-04-07 19:54:17

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 3164 Data: 4/7/2010 7:50:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Prośba o pomoc z planem

    Post
    Trening dla początkujących

    https://docs.google.com/document/d/1qBpmM3qqIE9Ph-EQ8yogopJcDjQKyM3RWkY2rKZKt0o/edit?usp=sharing tutaj jest rozpiska bo tutaj się nie mieści. Poniedziałek:A+30 MINUT AEROBY WTOREK:40 MINUT AEROBY ŚRODA:B+30 MINUT AEROBY CZWARTEK:40MINUT AEROBY PIĄTEK:C+30MINUT AEROBY SOBOTA:40MINUT AEROBY NIEDZIELA:REGENERACJA Będzie ok? Zmieniony przez - Cwieku2 w dniu 2015-02-24 22:51:33

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1569 Data: 2/24/2015 10:49:19 PM Liczba szacunów: 0
  • szybkie mięśnie -pomocy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    bardzo k*********pięknie cwaniak85 , ja też tak myśle że se może brać to jego dupsko , niech se tych koksów beire zamiast żarcia - ja mam to w mojej bladej d.u.p.i.e chodzi o to żebu z takimi pytaniami tu nie przychodził , k*********jak bym go na ulicy spotkał to bym mu te koksy przez odbyt zapodał hy... i to może być moja odpowiedź - te koks - jak chcesz szybko się dopompować to weź se te koksy wsadź w dupsko i niech ci jakiś kumpel p.r.z.y.j.e.b , k.u.t.a.s.e.m dobije - może tak lepiej zadziałaja niż do tej pory już mi się k********* gadać nie chce o tym p.o.j.e.b.i.e weźcie go wreszcie razem z tym postem w.y.j.e.b.c.i.e to osobista proźba do modów

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 3787 Data: 5/21/2004 8:44:44 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta.ocena+wasze porady

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Nie masz pojęcia o odżywianiu a łapiesz się za suple, których także nie wiesz jak stosować. Ale ok ja też nie jestem profesjonalistą, żeby się wymądrzać. Rozpisz sobie min. 6 posiłków w mniej więcej takich samych odstępach czasowych(jeden posiłek przed treningowy drugi po treningowy) i określ w jakich godzinach będziesz je spożywał. Weź pod uwagę możliwości przyrządzenia posiłku - przed i po treningu węglowodany(ryż, kasza, makaron) i jakieś białko czyli chude mięsko(ewentualnie jogurt ale gorsza jakość białka) plus warzywko lub owoc. Resztę posiłków sam ustalisz sobie pamiętając o ograniczaniu tłuszczy. Poczytaj o zasadach spożywania BTW i ułóż sobie dietę. Potem zapytaj o odżywki(nie ten dział). Zmieniony przez - C-Shprot w dniu 2012-02-07 18:53:49

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 897 Data: 2/7/2012 6:45:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Martwy ciąg, kto ma racje ?? :>

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Właśnie wydaje mi sie że opuszczając i targając z punktu zerowego jest trudniej, bo bardziej technicznie. Czyli podsumowując, pie*****ć jego technike i opuszczać technicznie do końca tak jak powinno być :D

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 4532 Data: 11/9/2012 9:21:54 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomóżcie!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Fotka jak na razie taka. Mam 25lat,49kg,160cm) Z treningami różnie i nieregularnie.Zazwyczaj 5razy w tyg(zdarzy się ,że opuszczę dzień,ale ćwiczenia domowe typu brzuszki,ćwiczenia z hantlami itp Jakie tabletki brałam kiedykolwiek to tylko Bio C.L.A z zieloną herbatą nic innego nigdy.brałam je przez 3mies.teraz przestałam od miesiąca. Z dietą hmmm jadam zdrowe rzeczy żadnych świństw typu gazowane tłuste nie jem chleba ziemniaków za to warzywa owoce ryby ryż itp woda do picia i zielona herbatka. Nie mam pojęcia o przewidzianych finansach nie za dużo oczywiście obowiązkowa fotografia sylwetki ( przód lub tył) 2) wiek 3) waga/wzrost 4) staż treningowy 5) cel cyklu 6) stosowane już wcześniej suplementy 7) stosowane wcześniej spalacze 8) suplement stosowane przez ostatnie 60 dni wolnych od 9) ilość dni wolnych od kreatyny 10) informacje na temat diety (rozklad b/ww/tł na kg masy ciala, zapotrzebowanie kcal i bilans w diecie) 11)przewidziane finanse na cykl 12) uwagi i sugestie

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 3692 Data: 8/17/2009 11:13:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomóżcie!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Fotka jak na razie taka. Mam 25lat,49kg,160cm) Z treningami różnie i nieregularnie.Zazwyczaj 5razy w tyg(zdarzy się ,że opuszczę dzień,ale ćwiczenia domowe typu brzuszki,ćwiczenia z hantlami itp Jakie tabletki brałam kiedykolwiek to tylko Bio C.L.A z zieloną herbatą nic innego nigdy.brałam je przez 3mies.teraz przestałam od miesiąca. Z dietą hmmm jadam zdrowe rzeczy żadnych świństw typu gazowane tłuste nie jem chleba ziemniaków za to warzywa owoce ryby ryż itp woda do picia i zielona herbatka. Nie mam pojęcia o przewidzianych finansach nie za dużo oczywiście

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 3692 Data: 8/17/2009 11:15:38 PM Liczba szacunów: 0
  • 8 kolejka ekstraklasy

    Post
    Piłka Nożna

    Przeciez mozna sie bylo tego spodziewac No a juz niedlugo Derby niestety tylko na C+

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 2641 Data: 10/3/2004 3:11:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Naciągnięcie mięśnia

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Łokieć tenisisty to jest inny rodzaj urazu niż naciągnięcie tylko przeciążenie grupy prostowników nadgarstka , inna sprawa że często nieprawidłowo diagnozowany ponieważ inne struktury (np. odc. C kręgosłupa) może dawać podobne objawy.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1235 Data: 9/29/2016 11:05:21 PM Liczba szacunów: 0
  • CYNK - pierwiastek męskości

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    no właśnie niby 50 mg bezpieczna dawka cynku, ale lepiej dobrze posprawdzać bo cynk bywa częstym dodatkiem do tribulusów oraz do vitaminy C i to w sporej ilości, jak dołożymy do tego jeszcze dobre witaminy, które cynku nie żałują i jeszcze jakiś preparat z minerałami to się może okazać że 50 mg lekką ręką się przekracza...

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 6585 Data: 4/26/2011 12:20:32 PM Liczba szacunów: 0