SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Metanabol 1 cykl

    Post
    Doping

    wypilem 8kg mutant mass PVL i nie ruszyłem nawet 0.5 kg ;/ teraz biore kreatyne alkalyn bcaa 6400 chce dozucic bialko whey c-6 i carbo ? ;x rusze z waga ?>?

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1462 Data: 4/7/2013 4:43:07 PM Liczba szacunów: 0
  • guarana

    Post
    Odżywki i suplementy

    ja kupuje w sklepie rowerowym ;) czeska 4 zl, X-Treme 7zl za 20ml /Jaka jest najlepsza sztuka walki i dlaczego wlasnie Brazylijskie Jiu Jitsu?/(C)

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 8351 Data: 3/8/2002 4:03:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Jako ciekawostke tylko dodam, ze teoretycznie w Polsce mozna naw........c sie efedryny jak dziki osiol i spokojnie udac sie na testy Otoz jak widac na zalaczonym obrazu ktos walnal byka przy tlumaczeniu listy srodkow zabronionych a minister edukacji narodowej i sportu to zatwierdzil (pozdrawiam Pana M.S ) ... Jezeli jakis kamikaze przyjalby gram (!) efki i udal sie na testy, to w moczu moze miec max. 700mg, co przy 100ml moczu w pecherzu da wynik 7mg/ml a wiec mieszczacy sie w normie zatwierdzonej przez Pana ministra ... LoL

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 5711 Data: 1/11/2005 12:05:19 AM Liczba szacunów: 0
  • Jakie witaminy - w postaci supli -polecacie?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    NOW FOODS Special Two 2 tabletki: Witamina A 10,000 IU Witamina C 500 mg Witamina D 200 IU Witamina E 200 IU Witamina K 25 mcg Tiamina 50 mg Ryboflawina 50 mg Niacyna 50 mg Witamina B6 50 mg Kwas Foliowy 400 mcg Witamina B-12 100 mcg Biotyna 100 mcg Kwas Pantotenowy 50 mg Wapń 100 mg Żelazo 10 mg Jod 150 mcg Magnez 50 mg Cynk 15 mg Selen 50 mcg Miedź 1 mg Mangan 5 mg Chrom 100 mcg Molibden 50 mcg Potas 50 mg Bor 1 mg Wanad 50 mcg Wodorowinian choliny 50 mg Inozytol 50 mg PABA 30 mg Spirulina 250 mg Chlorella 250 mg Trawa Jęczmienna 250 mg Wyciąg z Lucerny 100 mg Oktakosanol 100 mcg Eleuterokok Kolczysty 50 mg Bioflavonoidy z cytrusów 50 mg Rutyna 25 mg Nasiona Babki Płesznik 50 mg Korzeń Jeżówki Purpurowej 50 mg Pektyny Jabłka 25 mg Betaine HCI 25 mg Kwas Glutaminowy 25 mg Papaina 25 mg Lipaza 10 mg Amylaza 10 mg Chlorofil 9 mg Aminokwasy 17 380 mg

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 5289 Data: 1/25/2007 5:48:09 PM Liczba szacunów: 0
  • siłownia a sw ponownie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    dzisiaj to zrobiłem wszystko, było ok.Pewnie fakt, że jadę na stimulant x jest nie bez znaczenia. No i to, ze naszą grupę przejął syn trenera, daje wycisk niezły siłowo-kondycyjny i przywykłem. Celem siła (takim treningiem to raczej statyczna..), gęstość mięśnia i wytrzymałość No od rwań i zarzutów siły statycznej nie zrobisz. Gęstość mięsnia, wytrzymalość. Troche to wszystko wymieszane. Estetyka, funkcjonalność...Tyle tych ćwiczeń, a nic porządnie. Proponowałbym coś takiego (na wytrzymałość): Trening interwałowy. Czas interwału - 1 min. Można zwiększać z tygodnia na tydzień. O powiedzmy 15 sek. Ale nie za dużo. Lepiej z tygodnia a tydzień zwiększać ilość interwałów. Ciężar - mały. Każde powtórzenie wykonujesz na max. dynamicznie. Jedno za drugim. Bez przerwy pomiędzy powtórzeniami. Ale także starannie technicznie. Więc gdy zaczyna coś kuleć, gdy nie masz siły do końca interwału, albo zaczynasz robić coraz większe przerwy pomiędzy powtórzeniami - to jest to błąd. Należy zmniejszyć ciężar albo długość interwału. Ćwiczenia: Na jednym treningu nie przesadzałbym z ilością ćwiczeń. Lepiej zrobić 3 - 4 dobrze, niż 150 po łebkach. Doradzałbym tez skoncentrowanie się przede wszystkim na ćwiczeniach dynamicznych - czyli rwania, zarzuty, podrzuty itp. Cykl treningowy - 2+1. Tzn. dwa dni treningowe w których robisz dynamikę interwałami oraz dodatkowo jeden trening korekcyjny. Na tym korekcyjnym robisz słabe partie. Np. chwyt masz słaby to robisz przedramiona itd. Możesz też oczywiście robić samą dynamikę. Albo zrobić sobie cykl 4 dniowy ( bo jak widać lubisz dużo ćwiczeń) i nie zamykać sie w jednym tyg. Tzn.: tydz 1 pon trening A wt. rest srod. tr B czw. rest piąt. tr C sob., niedz. rest tydz. 2 pon. tr D wt. rest środ. tr A czw. rest piąt. tr B itd

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1864 Data: 7/22/2007 4:51:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Co mi doradzacie ??

    Post
    Sztuki Walki

    aha no c odo boksu to nie jest to czego szukam bo ja chciałbym się nauczyć czegoś więcej w boksie to tylko ręce a ja chce też umieć zadziałaćcośnogami więc chyba pochodzę sobie na MT a potem przerzuca się na MMA ;]

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 3679 Data: 4/13/2006 11:01:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Pytanie o bicepsy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    von pasik 6cm w łapie w 1 miesiąc ?? dobry żart... naprawdę dobry... A co do bica to zgadzam się z poprzednikiem: T E C H N I K A !!!! bo zrobisz 2 ćwiczenia poprawnie i spuchnie ci bic tak jakbyś zrobił 4 niepoprawnie a moze i lepiej.

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 3993 Data: 6/28/2007 8:47:35 PM Liczba szacunów: 0
  • W sumie to na wsadzanie przyjdzie czas. nie wierzę w magiczne sprawienie, ze nagle po przeczytaniu książki i wyciągnięciu wniosków, będę ostro skakał. wolę się wzorować na Hadzbe, albo LaVinie. Póki co to zmadrzalem i przestałem zy c na deficycie 1000 kcal, to jest niezdrowe dla mnie, do tego nabrałem sił i mam na tyle siły, żeby znowu ćwiczyć. oczywiście kosza nie porzuce, dalej to moja miłość, ale będę je roenowazyl z rozciąganiem nóg, i z kalistenika. będę się skupiał na rozrosnieciu mięśni. ogółem, to nawet lepiej jest niż wcześniej, daje radę już nawet 2 podciagniecia bez gumy, a wcześniej ani 1 nie umiałem. nie widzę, jakichś zmian w siłę cały czas taka sama, więc zaczynam nap*****lac kalistenike. sądzę, ze rozsądny fbw 3 dni w tyg starczy. będę na deficycie 500 kcal, zaczne od jedzenia 2500 kcal. teraz zaczne się rozciągać a za 3 miesiące biorę się za ćwiczenia dynamiczne.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1262 Data: 11/30/2017 8:54:52 PM Liczba szacunów: 0
  • JA PIERNICZE. Polak w Pride. I to nie byle jaki!! I jeszcze a:) nie uciekł z ringu b:) wytrzymał ponad 9 GOŁOT c:) nie narobił wstydu d:) WALCZYŁ!!! SZACUNEK !!!RESPEKT !!!!! PAWEEEEEEEŁŁŁL. Kondych i Sparry i jedziesz z tym KOKSEM. POLSSSKAAA (po raz pierwszy mi nie wstyd)

    Odpowiedzi: 85 Ilość wyświetleń: 6995 Data: 6/27/2005 12:23:30 PM Liczba szacunów: 0
  • witaminy jakie??

    Post
    Odżywki i suplementy

    A jak dla mnie cenowo i składem rządzi Vitrum z apteki bo nie potrzebne mi aż tak duże dawki. Po 23 złote ostatnio kupiłem kolejną ramę. Dorzucam Gold Omega i wit C dodatkowo i jest spoksik.

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2415 Data: 1/12/2007 3:14:00 PM Liczba szacunów: 0
  • witaminy jakie??

    Post
    Odżywki i suplementy

    multi pak 36 wcale nie jest takim idealnym preparatem, owszem ma troche większe dawki witamin z grupy B i wit C ale za to sladowe ilości minerałów

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2415 Data: 1/13/2007 11:39:03 PM Liczba szacunów: 0
  • kreatyna TREC - co z tym fantem począć ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    po miesiecu wierz mi - jestes jeszcze zupelnie zielony. masz pod linkiem wszystko wyjasnione. chcesz - bierz, twoja sprawa, ale z doswiadczenia swojego i innych wiem, ze zazwyczaj jest to kiepskie rozwiazanie. 4 kapsy na dobę to jest nic. podobnie jak jedzenie 7mg wit C, 40mg paracetamolu, czy70ml wody na treningu. kreatyne buierzesz przynajmniej w dawce 4 - 5g na dobe i 4 tygodnie to rowniez za malo na cykl.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1344 Data: 4/6/2008 1:21:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan Treningowy do oceny MMA + Siłka

    Post
    Trening dla początkujących

    wlasnie zauwazylem i mysle nad takim czyms Napisał TRENING POD SPORTY WALKI NA 3 DNI W TYGODNIU - WERSJA 2013.04.28 _KNIFE_ TRENING A: POWER CLEAN (zarzut siłowy sztangi z ziemi) 5 x 5 (=> MOC, całościowe ćwiczenie - plecy, nogi; w szczególności kaptury, prostowniki grzbietu, wszystkie aktony barków, plecy, brzuch) PRZYSIAD PRZEDNI (front squats) 5 x 8-10 (=> NOGI, częściowo plecy, brzuch) PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU 3 x 5-10 (=> PLECY, SZEROKOŚĆ) POMPKI NA PORĘCZACH (dips) 5 x 5 (=> KLATKA, TRICEPS) UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ 3-5 x 8-15 powtórzeń WYMACH SZTANGIELKĄ + RWANIE SZTANGIELKI + PODRZUT SZTANGIELKI + SPRAWLE (pracuje całe ciało) - 1,1,1,2; 2,2,2,4 3,3,3,8, 4,4,4,16 ITD. Rosnąca liczba powtórzeń; sprawle - 2x więcej niż pozostałe ćwiczenia. Rób, ile dasz radę. TRENING B: THRUSTERS ("DOPALACZE") 5 x 5 (=> NOGI, PLECY, BARKI, BRZUCH) SUMO DEAD LIFT HIGH PULL 5 x 5 (=> PLECY + tył uda + pośladki + całe barki; - w szczególności prostowniki grzbietu, częściowo brzuch) PRZYSIAD TYLNY 5 X 5 (=> NOGI - głównie czworogłowy uda, częściowo plecy, brzuch) WYCISKANIE SZTANGI LEŻĄC 5 X 5 (=> KLATKA, TRICEPS) PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU CHWYTEM NEUTRALNYM LUB PODCHWYTEM 3 x 5-10 (=> PLECY, SZEROKOŚĆ) WYCISKANIE WĄSKIM CHWYTEM DO DESKI 3-5 x 6-8 powt. (=> KLATKA, TRICEPS, częściowo barki) TRENING C: PEŁNY PODRZUT X serii x 3 (np. 3 x 3 powt.; 5 x 3 powt; całe ciało, z naciskiem na plecy, tył uda, barki, triceps) RWANIE + PRZYSIADY RWANIOWE X serii x 3 powt. (np. 5x3; 4 x 3) WYKROKI 3-5 x 8-10 powt. (=> CZWOROGŁOWE, POŚLADKI, PRZYWODZICIELE) WIOSŁOWANIE sztangą oburącz lub pół-sztangą jednorącz (barbell rowing) 3-5 X 12-15 (=> PLECY) PODRZUT SZTANGIELKI JEDNORĄCZ - po 50 powtórzeń na rękę Zmieniony przez - majsiel w dniu 2013-11-03 10:54:43

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 2439 Data: 11/3/2013 10:54:11 AM Liczba szacunów: 0
  • Co z tymi lekarzami :/

    Post
    Odżywki i suplementy

    No i niestety Bubu ma racje. Zawod lekarza, to nie zawod drogowca, ktory obsluguje mlot pneumatyczny i taki czlowiek nie moze wrecz, zawezac swoich horyzontow do przyslowiowej wit. C Sorry, ale skoro "P"an lekarz chodzi z zadartym nosem po przychodni/szpitalu i zachowuje sie tak jakby pozjadal wszystkie rozumy, to niech chociaz cos ma cos wiece w tej glowie, gdyz inaczej, to tylko zasluguje na posmiewisko i uznanie ze strony starych babek kuciapek, ktore podkoch**a sie w ksiedzu na plebanii.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1483 Data: 6/12/2005 11:21:23 PM Liczba szacunów: 0
  • ZA DUŻY METABOLIZM???

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ja mam to samo :( cwicze 3-4 razy w tygodniu, ostatnio nawet obnizylem intensywnosc i robie po 3 cw. w 3 seriach, kazda partia raz/tydzien... staram sie dobrze jesc, sen jest ok, wcinalem nawet serwatke i mass xxl - dalej bez zmian.. kupilem teraz sobie tauryne i witaminy (filomag, vigosal, vit c, b-complex) i zaczne pic wiecej wody (moze i to jest przyczyna), zobaczymy

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1725 Data: 3/10/2004 2:02:08 PM Liczba szacunów: 0
  • witam 1. wiśnia - wypełnij profil 2. tutaj masz cos na poczatek - trening aerobiczny ACT dla domatora, znajdziesz tu duzo informacji http://www.sfd.pl/Topic.asp?topic_id=90826 3. poza tym warto przeczytac Atlas Ćwiczeń: http://www.kulturystyka.pl/atlas/trening_domatora.htm 4. poczytaj posty priorytetowe - sa to posty znajdujace sie na samej gorze w kazdym dziale (takie czerwone). tam sa podstawy i najpotrzebniejsze informacje. 5. korzystaj z wyszukiwarki: http://www.sfd.pl/search.asp wpisz w wyszukiwarce co Cie interesuje i na pewno cos sie znajdzie. na pewno wielu ludzi poruszalo taki temat 6. moim zdaniem powinienes przegladnac link ktory podalem w pkcie 2 i wybrac cos co by Ci pasowalo. jesli beda jakies problemy to pisz - tu jest duzo specjalistow na pewno Ci pomoga 7. mysle ze na poczatek obejdzie sie bez silowni chociaz na pewno bylo by Ci latwiej z porzadnym sprzetem 8. dieta to podstawa. mowisz ze wygladasz jak wygladasz - moze za malo jesz? albo jesz nie to co trzeba proponuje odstawic uzywki (wiem ze to trudne, ale przynajmniej ograniczyc). tutaj masz link do posta c podstawa ukladania diety: http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=89657 9. zamiast relaksu w postaci drinka zrobisz trening to powinno Cie zrelaksowac wystarczy troche checi i samozaparcia. 10. moze to wszystko strasznie na poczatku wyglada ale nie ma sie co zrazac zycze powodzenia pOzDro, Publius... ...::: Węgle, białka, dwa cukierki, jestem mały - będę wielki. :::...

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1594 Data: 7/25/2003 12:16:52 PM Liczba szacunów: 0
  • DZIĘKI PUBLIUS ALE: 1. wiśnia - wypełnij profil SKĄD JA MAM WIEDZIEĆ DO CHOLERY ILE MAM W BICEPSIE ALBO W TRICEPSIE. JA WIEM ILE MAM GDZIE INDZIEJ. POZA TYM PO CO KOMU MÓJ PROFIL SKORO LUDZIE ZNAJĄ MNIE LEPIEJ NIŻ JA SAM SIEBIE, NA PEWNO SPĘDZILI WIĘCEJ CZASU PRZED TELEWIZOREM NIŻ JA PRZED LUSTREM (NA PEWNO OGLĄDAŁEŚ TAKI PROGRAM Z OSZOŁOMEM Z CZERWONYMI WŁOSAMI) 2. tutaj masz cos na poczatek - trening aerobiczny ACT dla domatora, znajdziesz tu duzo informacji WSZYSTKO FAJNIE ALE PROPONUJESZ MI POMPKI SKORO JA NIE ZROBIE CHYBA TRZECH ALBO JAKIŚ MARTWY CIĄG -CO TO DO CHOLERY JEST? 3. poza tym warto przeczytac Atlas Ćwiczeń: PRZECZYTAŁEM NIC POZA TYM 4. poczytaj posty priorytetowe - sa to posty znajdujace sie na samej gorze w kazdym dziale (takie czerwone). tam sa podstawy i najpotrzebniejsze informacje. J.W. 5. korzystaj z wyszukiwarki: TAK TO FAJNA RZECZ ALE W DALSZYM CIĄGU NIE ZNALAZŁEM TEGO CZEGO SZUKAM, TO SĄ RADY DLA OGÓŁU A JA POTRZEBUJĘ TRENINGU DOBRANEGO DLA MNIE INDYWIDUALNIE. 6. moim zdaniem powinienes przegladnac link ktory podalem w pkcie 2 i wybrac cos co by Ci pasowalo. jesli beda jakies problemy to pisz - tu jest duzo specjalistow na pewno Ci pomoga NO WŁAŚNIE PO TO MÓJ APEL ŻEBY MI SPECJALISTA POMÓGŁ ROZWIĄZAĆ TEN PROBLEM. 7. mysle ze na poczatek obejdzie sie bez silowni chociaz na pewno bylo by Ci latwiej z porzadnym sprzetem TO ZNACZY JAKIŚ SPRZĘT TO BY SIĘ U MNIE ZNALAZŁ ALE NIE MOGĘ RYZYKOWAĆ. POMYŚL CO BY BYŁO GDYBYM DZISIAJ POMACHAŁ JAKIMŚ CIĘŻARKIEM DOSTAŁ KONTUZJI A JUTRO JADĘ DO BERLINA BO MAM KONCERT? I NAGŁÓWKI W GAZETACH: WIŚNIEWSKI Z RĘKĄ W GIBSIE, CO ON NIĄ MUSIAŁ ROBIĆ? 8. dieta to podstawa. mowisz ze wygladasz jak wygladasz - moze za malo jesz? albo jesz nie to co trzeba proponuje odstawic uzywki (wiem ze to trudne, ale przynajmniej ograniczyc). tutaj masz link do posta c podstawa ukladania diety: NO I TO JEST NAJWIĘKSZY PROBLEM, BO NIE WIESZ CO TO ZNACZY UZALEŻNIENIE. SŁOWO TRUDNE W TYM PRZYPADKU OZNACZA NIEMOŻLIWE. A CO Z DIETĄ, KIEDY TY BYŚ JADŁ JEŻELI OD GODZINY 10.00 RANO DO 23.00 NON STOP NAGRANIA, WYWIADY, BANKIETY, ZAPROSZENIA, KONCERTY, SPOTKANIA Z FANAMI, ODPOWIEDZI NA LISTY I MAILE, ZA PRZEPROSZENIEM NIE MAM CZASU MARTY DMUCHNĄĆ A BĘDĘ SOBIE GŁOWĘ DIETĄ ZAWRACAĆ. PO PROSTU JEM CO JEM. 9. zamiast relaksu w postaci drinka zrobisz trening to powinno Cie zrelaksowac wystarczy troche checi i samozaparcia. I TU BYM JEDNAK PREFEROWAŁ I TRENING I DRINKA 10. moze to wszystko strasznie na poczatku wyglada ale nie ma sie co zrazac JA SIĘ NIE ZRAŻAM PO PROSTU JESTEM JAKI JESTEM jestem jaki jestem

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1594 Data: 7/25/2003 1:50:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Siła strzału- R. Carlos, C. Ronaldo, Gerrard, Nedved, Juninho, Alex, Scholes. Silny piłkarz- R. Carlos, Alex, Terry, Essien, J. Zanetti, Vieira. Piłkarz z silnym uderzeniem nie zawsze równa się najsilniejszemu fizycznie.

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 6229 Data: 7/30/2011 4:19:04 PM Liczba szacunów: 0
  • C.Ronaldo silny? przecież ten płacze przy co drugim starciu fizycznym.

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 6229 Data: 7/30/2011 11:34:17 PM Liczba szacunów: 1
  • Co lepsze mleko czy kakao ??

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Czasami brak wyrozumiałości na forach może być bolesny. a. Pytanie było czy pić mleko czy wodę z kakaem. Moja odpoowiedź: pić to i to. b. o skutkach ubocznych nie słyszałem, ale nie ma czegos, co ich nie posiada, więc to analogicznie jakieś minusy też miećp pewnie będzie. c. kakao typu instant: zawartość witamin w jednej dawce: ok. 30% dziennego zapotrzebowania d. co ma twój staż i to czy wpieprzasz odżywki czy krowie placki do tematu kakaa z mlekiem (nie mniej nonsensownego) e. kakao ma trochę witamin. pisałem o kakale typu instant i polecam poczytać etykietę, macie tam napisane ile tego jest. A może czytanie jest wam obce, że się tak zapytam?? Jest bowiem wzbogacane witaminami :P O co wam właściwie chodzi ;p Zmieniony przez - SPOOKYPL w dniu 2007-07-08 23:32:55

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 7242 Data: 7/8/2007 11:30:16 PM Liczba szacunów: 0