SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • TYPER UFC (6. edycja)

    Post
    Hazard

    Stipe Miocic Brad Tavares Sean O'Connell Jake Matthews Hatsu Hioki Kyle Noke Sam Alvey Bec Rawlings Brad Scott Kailin Curran Vik Grujic Alptekin Özkılıç

    Odpowiedzi: 112 Ilość wyświetleń: 17259 Data: 5/9/2015 9:05:09 PM Liczba szacunów: 0
  • TYPER UFC (6. edycja)

    Post
    Hazard

    Stipe Miocic vs Mark Hunt Brad Tarevas vs Robert Whittaker Anthony Perosh vs Sean O'Connell Jake Matthews vs James Vick Hatsu Hioki vs Dan Hooker Kyle Noke vs Jonavin Webb Dan Kelly vs Sam Alvey Bec Rawlings vs Lisa Ellis Dylan Andrews vs Brad Scott Alex Chambers vs Kailin Curran Vik Grujic vs Brendan O'Reilly Alptekin Özkılıç vs Ben Nguyen

    Odpowiedzi: 112 Ilość wyświetleń: 17259 Data: 5/9/2015 10:21:19 PM Liczba szacunów: 0
  • TYPER UFC (6. edycja)

    Post
    Hazard

    Zestaw 4 (Gala UFC UFC Fight Night: Condit vs. Alves - 31 maja 2015r, typujemy do godziny 02:00) Condit - Alves Lentz - C. Oliveira Noons - A. Oliveira Barroso - Jimmo Parke - Trinaldo W. Oliveira - Till Jason - Jackson Formiga - Reis Zaleski dos Santos - Dalby Martins - Bektic

    Odpowiedzi: 112 Ilość wyświetleń: 17259 Data: 5/27/2015 10:00:52 PM Liczba szacunów: 0
  • TYPER UFC (6. edycja)

    Post
    Hazard

    Condit - Alves Lentz - C. Oliveira Noons - A. Oliveira Barroso - Jimmo Parke - Trinaldo W. Oliveira - Till Jason - Jackson Formiga - Reis Zaleski dos Santos - Dalby Martins - Bektic

    Odpowiedzi: 112 Ilość wyświetleń: 17259 Data: 5/28/2015 11:14:51 AM Liczba szacunów: 0
  • TYPER UFC (6. edycja)

    Post
    Hazard

    Condit - Alves Lentz - C. Oliveira Noons - A. Oliveira Barroso - Jimmo Parke - Trinaldo W. Oliveira - Till Jason - Jackson Formiga - Reis Zaleski dos Santos - Dalby Martins - Bektic

    Odpowiedzi: 112 Ilość wyświetleń: 17259 Data: 5/30/2015 10:40:20 AM Liczba szacunów: 0
  • TYPER UFC (6. edycja)

    Post
    Hazard

    Condit C.Oliveira Noons Jimmo Parke W.Oliveira Jason Forminga Dalby Bektic

    Odpowiedzi: 112 Ilość wyświetleń: 17259 Data: 5/30/2015 11:45:47 AM Liczba szacunów: 0
  • Phil Heath 7x Mr. Olympia

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/1013370_550226781708000_1993904905_n.jpg

    Odpowiedzi: 2709 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/18/2013 6:03:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Phil Heath 7x Mr. Olympia

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    c.d /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/980def2a20f84d128d591aa8ac47ec73.JPG /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/62eaff8ab7d1490b8a4466dc8e69cd90.JPG /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/ce1dfae03c3e4b99ae9b7f57741fb420.JPG /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/86ee3dfb1f1e4931bb517a54e1b64825.JPG /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/8c6050d872c94ed89795210d36aef19a.JPG

    Odpowiedzi: 2709 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/29/2014 8:53:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Phil Heath 7x Mr. Olympia

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    c.d /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/54c23beb413048d8bb12d16f15805fbb.JPG /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/53f3aa57706e42b6817dab6f7bb1b1ac.JPG /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/323258e1dcac4aabae7dce579caa2122.JPG

    Odpowiedzi: 2709 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/29/2014 8:55:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Phil Heath 7x Mr. Olympia

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    https://www.youtube.com/watch?v=izen-CUMT-c

    Odpowiedzi: 2709 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/11/2015 11:23:46 AM Liczba szacunów: 0
  • Mariusz Pudzianowski mistrzem walki wręcz ..???

    Post
    Scena MMA i K-1

    Pudzian i mma n\c you know what im say'n

    Odpowiedzi: 74 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/18/2003 11:08:13 AM Liczba szacunów: 0
  • Gdy na dworze wicher wieje każdy w SPAMie dupsko grzeje! %)

    Post
    Trening w domu

    A rekrutacja jest na okrągło, nawet Coktę bym przyjął http://c.wrzuta.pl/wi8942/5a598e4e0011ee5e4d766043/mozg_rozj**any Zmieniony przez - Cokta w dniu 2011-12-20 21:12:13

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/20/2011 9:11:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Gdy na dworze wicher wieje każdy w SPAMie dupsko grzeje! %)

    Post
    Trening w domu

    a- easy / b- medium / c- veteran / d- pro %-)

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/10/2012 12:33:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Gdy na dworze wicher wieje każdy w SPAMie dupsko grzeje! %)

    Post
    Trening w domu

    hi http://apps.facebook.com/offerpop/Contest.psp?c=120917&u=16671&a=254553244581393&p=104400682978813&v=Entry&id=355384&rest=1 please vote ;D

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/13/2012 3:00:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Powrót po latach, OSTRA redukcja, prosze o pomoc

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    WSZYSTKO co napisz w tym pości jest opracowane przez mojego kolegę i ja tylko powtarzam to co On mi kiedyś tłumaczył. Zresztą poparcie poniższej wypowiedzi znajdziesz w licznych i wyczerpujących postach, które znajdują się na naszym portalu. Jeśli wracasz do treningów proponuje zrezygnować z obwodu A i B ćwiczcz przez 6 tygodni jeden obwód. Ja osobiście jak zaczynałem pracowałem na maszynach. Natomiast po kontuzji barku zacząłem FBW ćwiczyć na wolnych ciężarach. Seria wygląda w ten sposób: Od największych partii do najmniejszych. 15min rozgrzewki (skakanka, wiosła, bierznia). 1. Nogi: Wykrok z hantlami 3s 2. Plecy: podciąganie z uchwytem szerokim (z pomocą kolegi)lub ściąganie drążka od góry w siadzie prostym 3s 3. Klata: Wyciskanie sztangi 4s 4. Barki: Unoszenie hantli bokiem 3s 5.Biceps: Uginanie ramion na modlitewniku 3s 6. Triceps: Prostowanie ramion na wyciągu górnym 3s 7. Brzuch: brzuszki "spiny"/ unoszenie nóg w podporze Na koniec x-cross/bieżnia ja więcej niż 40 min nie wyrabiałem. Naturalnie po każdym ćwiczeniu należy się rozciągać Ćwiczysz sobie np tak: P: siłka Aeoroby W: Aeoroby Ś: Siłka Aeoroby C: ?? P: Siłka Aeoroby S: basen N: ?? Ja osobiście miałem tak ułożony plan, że chodziłem sobie na treningi SW pomiędzy siłownią... Podajże właśnie treningi miałem Wt, Czw i sobota. Więc mi się to bardzo ładnie ułożyło i nie było problemów. Czasami byłem tak przy tyrany, że np rezygnowałem z siłki i w domu robiłem Pompki, brzuszki, przysiady foczki i biegałem sobie lekkim truchcikiem;) A i jeszcze jedno widziałem, że chcesz brać suplementy. Zapewne ktoś Ci w końcu powie, że na początek to jak na razie nic nie bierz, co najwyżej możesz białko uzupełniać. Potem BCAA możesz łapać ale to dopiero po FBW. Ja osobiście brałem tylko BCAA i faktycznie pomaga co zresztą supli musisz bardziej doświadczonych użytkowników popytać. Mam nadzieję, że pomoże Ci jakoś ten post Zmieniony przez - Maverikwp w dniu 2012-02-08 10:59:05

    Odpowiedzi: 188 Ilość wyświetleń: 10643 Data: 2/8/2012 10:52:23 AM Liczba szacunów: 0
  • TEST - Rywalizacja NATURE'S BEST - MASA: Głodziu vs PePoNeNt (pods.str.57)

    Post
    Odżywki i suplementy

    Nie chodzi o to, że jest wysoki np Koniu, czy Mietki tez sa wysocy, a jednak w ubraniu nie wygladaja szczuplo Pepo ma taki typ sylwetki, mam tak samo. Dosyc mala szerokosc w barkach i mala klatka piersiowa(w sensie objetosci) co mimo sporych miesni piesriowych w ubraniu nie budzi wrazenia. Dzisiaj zaczalem robic tak jak radzil marek.c, aby powiekszyc objetosc pluc. 3s przysiadow po 30 powt. Ciezar nieco mniejszy od polowy maksa. Myslalem, ze wypluje pluca, do tego strasznie mdlo w zoladku. Czy poskutkuje, zobaczymy A tak w ogole macie chlopaki po sogu

    Odpowiedzi: 662 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/2/2008 10:41:05 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Testudos - powoli do przodu, masa

    Post
    Trening dla początkujących

    Węgli na razie nie dodaję. Dobrze czuję się z małą ilością węgli. A jak masa pójdzie, to jeszcze zobaczymy. Nie spieszy mi się. (a oliwy śmiało mogę walić po 50g ze szklanki, nie mam ekscesów żołądkowych. Mój organizm widocznie kocha tłuszcz ) A czeko zostaje - uwielbiam czeko. Popatrzę, jak organizm reaguje, najwyżej dodam ładowania, jak będę chudł, zamiast przybierać na wadze (a będę zadowolony nawet z 1kg na miesiąc, nie spieszę się). A teraz - wypiska i może z dwie fotki. O ósmej zacząłem trening. Było tak: (ilość serii x ilość powtórzeń x kg) 1. Przysiad przedni 3 x 12 x 50kg 2. Wiosło sztangą (nachwyt) 3 x 12 x 50kg 3. Wycisk sztangielek na skosie 3 x 12 x 15kg 4. Uginanie przedramion nachwytem 2 x 15 x 12,5kg 5. Unoszenie nóg na drążku 3 x 20 x - 1. Ładnie poszło. Czuć uda, czuć prostowniki, jest fajnie. Zapasu z 10kg jeszcze mam, progres po 2,5kg/tydzień będzie. 2. Dawno nie wiosłowałem sztangą. Fajowo czuć najszersze i tylne bary. Seria przy "Ace of Spades" Motorheadu była po prostu za***iaszcza. Zapas jest. 3. Przyjemne ćwiczenie. Czuć klatkę. Duży zapas. Może wybrałem trochę za mały ciężar, ale to powoli się zwiększy... 4. To było coś. Bicepsów prawie nie czuć, a przedramiona, nawet przy tak śmiesznym ciężarze, palą aż miło. Dobre ćwiczenie, podoba mi się. Progres po kilogramie będzie. 5. Ćwiczenie z tych mniej przyjemnych, bo podciągam się na dworze, na stelażu od huśtawki, który ma rurę o średnicy, ja wiem, 5-6cm, pordzewiałą jak cholera, ale poszło ładnie. Czuję, że będą zakwasy na brzuchu, jak zwykle po unoszeniach. Będę wydłużał fazę negatywną. Trening trwał jakieś 45 minut. Prosto, fajnie, przyjemnie. Bez żadnych skomplikowanych bajerów, odwaliłem swoje i jestem zadowolony. Posiłki 1. 5 jaj, owies, mleko, oliwa. 2. 1/5 Wedla z kokosowym nadzieniem i 30g VitaFitu 3. 60g makaronu durum, 100g piersi, 100g karkówki, 75g siemienia. Przy śniadaniu miałem lekki kłopocik z solniczką. Tak, wieczko/sitko/pokrywka/jak zwał tak zwał odpadła. Brr. Chciałem ratować, ale nie dało się zjeść. Musiałem wywalić i zrobić nową. A szkoda. I otworzyłem dzisiaj VitaFit banan-truskawka. Zapach mnie zabił. Świetny jest. Trochę smak przesłodki, musiałem solidnie rozcieńczyć, ale dobra rzecz. Lepszy od wanilii, truskawki ale ciastko-karmel nadal na szczycie. Mięsko na drugie śniadanie z cząbrem, kminkiem i czarnym pieprzem. Dobre. A teraz parę fotek. Pierwszy raz zdjęcia wrzucam, zobaczymy, co wyjdzie. Suple. Pierwszy VitaFit banan-truskawka, drugi ciastko-karmel. I pierwsza kreatyna moja. W pudełeczkach, od lewej - witamina C, witaminy Olimpu, magnez, cynk. Potreningowy. Makaron jest durum, mięcho jak wymieniłem, w misce siemię lniane. Pozdrawiam! Zmieniony przez - Testudos w dniu 2010-08-23 10:15:24

    Odpowiedzi: 150 Ilość wyświetleń: 6677 Data: 8/23/2010 10:14:51 AM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Testudos - powoli do przodu, masa

    Post
    Trening dla początkujących

    Niedziela. Hm. Uda nadal bolą. Czad Samopoczucie trochę gorsze, ale to nie związane z treningami/dietą. Parę problemów (mniejszych, większych) do przemyślenia/rozwiązania, nic poważnego. Micha dzisiejsza: 1. 6 jaj, 40g oleju 2. Kurak, karkówka, 50g oleju. Mięso ze słodką papryką, czarnym pieprzem i curry. Warte spróbowania. Do tego, w związku z nadchodzącą jesienią i zimą, zwiększę dawki witaminy C do śniadania. Tak zapobiegawczo ;) Choroby nie są mile widziane, ot co. I od jutra startuję z kreatyną. Standardowo, 2x5g w treningowy, 5g w nietreningowy. Pociągnę do listopada, potem przerwa, potem (może) krótki cykl po sylwestrze a następny gdzieś w maju/czerwcu. To tyle na chwilę obecną. Teraz tylko idę siekać mięso, ładować w worki i wciskać do zamrażarki...

    Odpowiedzi: 150 Ilość wyświetleń: 6677 Data: 8/29/2010 11:23:33 AM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Testudos - powoli do przodu, masa

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzisiaj przy treningu grali Iron Maideni... Uwielbiam ten zespół. Trening - wiadomo. serie x powtórzenia x kilogramy 1. Przysiad przedni 3 x 12 x 52,5kg 2. Wiosło sztangą nachwytem 3 x 12 x 52,5kg 3. Wycisk sztangielek na skosie 3 x 12 x 16kg 4. Uginanie przedramion ze sztangą nachwytem 2 x 15 x 13,5kg 5. Unoszenie nóg 3 x 20 x - 1. Ja pierniczę, ale bolały mnie mięśnie po wewnętrznej stronie ud. Przywodziciele? Chyba ta. To dobre było ^.^ Zapas jest. Progres standardowo, 2,5kg. 2. W pierwszej serii powtórzenia robiłem zbyt szybko, potem zwolniłem. Cholera, wiosło jest świetne. Progres 2,5kg. 3. Lajtowo. Czuć też bary i tricepsy, ale trudno, żeby ich nie było czuć, co? Dorzucam kilogram. 4. Palenie w przedramionach. Super ^.^ Coraz bardziej mi się to podoba. Dokładam kilogram. 5. Mój ukochany drążek. Do tego był cały mokry. W pierwszej serii puściłem trzy razy, w drugiej dwa, w ostatniej ani razu. Dobrze jest :P Trening pozytywny. 50 minut mi zajął. Micha 1. 6 jaj, 60g makaronu razowego, 10g oleju. 2. 30g wpc, 20g czekolady. 3. 60g makaronu razowego, kurak + łopatka, 50g oleju. Do śniadania poszło 5g kreatyny i witaminy, w drugim posiłku kolejne 5 g kreatyny z białkiem. Zobaczymy, co z tego będzie. I potwierdziłem, że mam felerną wagę. Wczoraj, po wszystkich posiłkach, zważyłem się. Pokazało mi 69,1kg. Dzisiaj rano po porannej toalecie się zważyłem. Ważyłem 71,5 kg. Dowaliłem z trzy kilo w jedną noc z azotu i węgla z powietrza chyba Dochodzę do wniosku - piep****ć wagę Pozdrawiam i idę pić olej do trzeciego posiłku... ^.^ Edit... Zdjęcia! Potreningowy. Kreatynę wymieszałem z białkiem, ale wygodniej będzie, jak będę walił 5 gram prosto do ust, bo tak to musiałem ze trzy szklanki wody wypić, żeby to wszystko przyswoić. Cholerstwo się nie rozpuszcza, tylko leży na dnie, pff... Potreningowy nr 2. Bez oleju, bo w kuchni wypiłem od razu. Makaron i mięsko. Swoją drogą, jedna butelka Mistycznego-Oleju-Gandalf-i-Spółka się właśnie dzisiaj skończyła. Teraz będę ciągnąć oliwę do końca butelki, potem znów, ten specyfik, a na później mam już, trzy butelki oliwy z Biedronki. Phe. A pojutrze szkoła i ciągi. Szkoła na minus, ciągi na plus. Wychodzi na zero. A że zero jest nudne, to wybieram plus. Co się będę martwił? Zmieniony przez - Testudos w dniu 2010-08-30 10:23:12

    Odpowiedzi: 150 Ilość wyświetleń: 6677 Data: 8/30/2010 10:05:54 AM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Testudos - powoli do przodu, masa

    Post
    Trening dla początkujących

    Dobra... Garło jeszcze ździebko boli, kolano prawie w ogóle... Zmierzyłem temperaturę rano, coby być pewnym - 36,7. Po prostu sobie zdarłem gardło widocznie. Dzisiaj robię kurację szałwią, herbatą i jakimiś tabletami na ból gardła... Szkoda, że tylko słodzone cukrem znalazłem, ale co ja tam będę? 30-40 kcal z węgli mnie nie zabije... Micha: 6 jaj + 2-3 białka, oliwa Tato wczoraj robił ciasto i białka zostały, a że szkoda wyrzucać, to dolałem do jajecznicy... Do śniadania poszły witaminy (w tym zaporowa dawka wit. C) i 5g kreatyny. I, niestety, muszę odstawić colę bez cukru, bo pewnie tym diabelstwem to gardło załatwiłem. Szkoda.

    Odpowiedzi: 150 Ilość wyświetleń: 6677 Data: 9/5/2010 9:37:33 AM Liczba szacunów: 0