SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Moja dieta - Czy mam szanse na stracenie Fatu z brzucha.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Lekarz, leki witamina C, czosnek, imbir, łóżko!

    Odpowiedzi: 151 Ilość wyświetleń: 8729 Data: 12/15/2010 12:24:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Moja dieta - Czy mam szanse na stracenie Fatu z brzucha.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam. Zamierzam sobie zrobic przerwe z silownia gdyz nie mam czasu okolo 1,5 - 2 miesiace jednak bede chodzic na basen 3x w tygodniu. Co robic aby sila nie poszla sie je...ć :]

    Odpowiedzi: 151 Ilość wyświetleń: 8729 Data: 5/10/2011 9:47:04 PM Liczba szacunów: 0
  • [DT] SzaroUek- stop świniomasie

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Sobota 9.08.2014 Dziś pierwszy raz spróbowałem takiego treningu.... I muszę powiedzieć, że daje w kość. Niby ćwiczy się na małych ciężarach ale jest ciężko. Pompa niesamowita. Jutro trening nóg... Będzie rzeź %-) mam zamiar zrobić ponad 300 wykroków. Jakby były jakieś uwagi, czy pytania to walić śmiało :-)) Trening 1) wyciskanie sztangi na płaskiej ( zaczynam od 20 kg. Później po każdej serii dodaję 10kg i jadę następne 21 powtórzeń i tak do momentu, w którym nie mogę zrobić 21 powtórzeń... I wtedy zaczynam serie robocze z tym ciężarem)50kg x 11/10/10 2) wyciskanie hantli skos góra ( dodaję po 5 kg, a zaczynam od 2kg) 12kg 12/13/11 3) superseria 3 razy a) wyciskanie hantli 12kg 8/7/8 b) rozpiętki 9kg 10/7/7 c) wyciskanie hantli 9kg 10/10/10 4) przenoszenie hantli w poprzek ławki 9kg 10/10/10 1) uginanie ramion stojąc ( dodaję po 5 kg, zaczynam od 5 kg ) 20kg 8/7/8 2) uginanie ramion z hantlami z supinacją 12kg 10/10/10 3) uginanie młotkowe na modlitewniku (p/l/p/l) 9kg 10/10 4) uginanie ramion na przemian- 1 ręka kąt 90 stopni drugą uginam 6,5kg x 7/7 Ten kolor oznacza zwiększenie ciężaru na następnym treningu Suple: eaa- 10g bcaa- 10g wpc- 20g Dieta: /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/a408c588284243aa8ae9a3b4cc97a0b1.png Zmieniony przez - SzaroUek w dniu 2014-08-09 21:48:53

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1100 Data: 8/9/2014 9:45:44 PM Liczba szacunów: 0
  • KSW 16 - dyskusja

    Post
    Doping

    C***a tam jak na otwartym pysku nie umial zronic K.O to sie zesral na maxa. Jutro jade na expo to moze mario bedzie. Poprawa jest ale jak piszecie zaduzo miesa.

    Odpowiedzi: 221 Ilość wyświetleń: 15883 Data: 5/22/2011 1:38:28 AM Liczba szacunów: 0
  • KSW 16 - dyskusja

    Post
    Doping

    c*** wie czy krótko jak by się Pudzian nie wystrzelał to może i by z dźwigni wylazł tak czy owak takiej walki nie będzie perla87 prześlij taki pomysł do polsatu może go zrealizują

    Odpowiedzi: 221 Ilość wyświetleń: 15883 Data: 5/31/2011 6:35:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Zwyciężaj albo giń! - Dziennik treningowy Massami

    Post
    Trening w domu

    19.10.2011 Trening karate 20.10.20101 Trening karate Trening nr:51 Czas trwania:Około 1,5h Rozgrzewka: Najpierw rozgrzewka na nadgarstki, którą ktoś polecił Shinjiemu bo zawsze mam niedogrzane te nieszczęsne nadgarstki potem eksperymentalnie rozgrzewka z planu Mawashiego. C*:5/5/5/5 B1:5/5/5/5 A4:5/5/5/5 A2:5/5/5/5 E:7/7/7/7 F:7/7/7/7 W1:7/7/7/7 O:25/25/25/25 H:7/7/7/7 K2:5/5/5 Trening taki o sobie, ani ciężki ani lekki tylko pod koniec zaczęło mi się kręcić w głowie- pewnie z uwagi na fakt, że jestem nie do końca zdrowa.

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2892 Data: 10/22/2011 8:59:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Zwyciężaj albo giń! - Dziennik treningowy Massami

    Post
    Trening w domu

    Nie, nie poddałam się :-) Byłam tylko chora i nadal jestem ale nie mogłam już znieść tej bezczynności i dziś odbył się trening raczej w celu rozruszania organizmu niż podbijania wyników i tak było ciężko bo nadal jestem chora. Trening nr: 52 Czas trwania: Prawie 2h Rozgrzewka: Najpierw na nadgarstki a potem lafayowa. C*:3/3/3/3 B1:3/3/3/3 A4:3/3/3/3 A2:3/3/3/3 E:5/5/5/5 F:5/5/5/5 W:5/5/5/5 O:20/20/20/20 H:5/5/5/5 K23/3/3 Zmieniony przez - Massami w dniu 2011-10-29 23:47:20

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2892 Data: 10/29/2011 11:44:34 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW + HIIT/aeroby/tabata itp.

    Post
    Trening dla początkujących

    Abewu czemu niby mam cały czas A,B,C robić??? I czy w takim razie same treningi, będą dobre?

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1310 Data: 7/13/2012 1:50:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Chcę zacząć ćwiczyć na siowni

    Post
    Trening dla początkujących

    1. Ogólnorozwojowe 2. 3-4 zbilansowane posiłki dziennie; dział odżywianie. Odżywki: za rok dopiero. 3. Bez sensu, po wrzuceniu aktywności fizycznej i poprawieniu diety będziesz lepiej spał. Ewentualnie kup sobie magnez na noc, albo magnez + witaminę c. 4. Możesz tak wyglądać za 4 miesiące, albo nigdy: genetyka.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 570 Data: 6/11/2015 9:45:37 PM Liczba szacunów: 0
  • DT by soiR

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    22.02.2014 NOGI 1.Przysiad ze sztangą na plecach 20x53kg/14x73kg/10x93kg/8x103kg/6x113kg+12x53kg 2.Wypychanie na suwnicy (głowa w dole) 14x100kg/12x140kg/12x140kg/12x140kg/10x140kg+14x90kg 3.Prostowanie nóg siedząc 4x14 4.Wykroki chodzone 2s. do upadku 5a.MC proste nogi z hantlami 4x10 5b.Uginanie nóg leżac 4x12 Cardio 30min :-)) Miska: 1.Mąka razowa pszenna Typ 2000 60g + 320g biał jaj 2/3/. 75g ryżu brązowego + 200g piersi + warzywa Potreningowy. 100g ryżu + 200g piersi + warzywa 5. 75g płatków owsianych + 200g piersi + warzywa 6. 200g Twarogu chudego + 25g migdałów Do tego Omega 3, Witamina C, 20g BCAA, 5g kreatyny

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 5114 Data: 2/22/2014 9:10:24 PM Liczba szacunów: 0
  • CARBONOX - Carbo nowej generacj! Już w ofercie!

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    10 kg no prosze porgatulowac !a nie zapomnij i o bialku carbo Olimpa carbBx Biogenix czy Carbonox z Olimpa ? sorry ale nie wiem ile z konkursem sie czeka - sa wakacje - moze byc troszke mniej zgloszen co w koncu bierzesz C

    Odpowiedzi: 185 Ilość wyświetleń: 14628 Data: 8/11/2010 11:52:33 AM Liczba szacunów: 0
  • Plan FBW do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    wcale podzielenie planu na A i B nie musi być lepsze od A,B,C. Druga sprawa to taka, że codzienne ćwiczenie brzucha jest bezsensem totalnym aczkolwiek lepsze już to od nic nie robienia. W każdym razie nie licz na efekty współmierne do włożonego wysiłku jeśli chodzi o brzuch.

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1307 Data: 5/12/2008 11:40:33 AM Liczba szacunów: 0
  • --> Markowe Ciuchy - 100 % ORGINAŁ - WYPRZEDAŻ - 70 % <-- kliknij i zobacz --->

    Post
    Targowisko

    C

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 9182 Data: 7/27/2009 12:39:55 PM Liczba szacunów: 1
  • Diet redukcyjna do oceny, 133kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Tzn. z kupowaniem kolejnej paczki, prawda? Bo można zużyć to posiadane, tylko policzyć że każda porcja ma mniej białka (wpisać w kalkulator od nowa podając 80g zamiast 100g białka na każde 100g produktu) i nie jeść tego solo, tylko stosować jako uzupełnienie do posiłków... Co do warzyw, zapomniałam dopisać, że większości nie ma potrzeby w ogóle ważyć i liczyć (cebula, ogórek, pomidor, papryka, kapusta, brokuł, kalafior) bo są niskokaloryczne; jedynie liczymy korzeniowe (marchew, burak, seler, ziemniaki, bataty) i strączki. Czyli w rzeczywistości nie ma wiele kłopotu z włączeniem ich do diety, chyba że zdarzy się dzień, gdzie używamy ich wyjątkowo dużo (np. gotowanych), to wtedy można policzyć tę nadwyżkę ponad codzienną normę. Pół kilo warzyw to jakieś 80-120 kcal, czyli można na upartego od wyliczonej ilości węgli odjąć te 100kcal na warzywa z codziennej wypiski i tylko pilnować, by zjadać ok. tych 500g ... Owoce już lepiej liczyć, szczególnie te słodsze, jak banany czy winogrona. Zamiast ryżu/kaszy warto jeść często gotowane ziemniaki - są źródłem potasu i wit.C, potrzebnych przy wysiłku fizycznym, jak i przy odchudzaniu. Szczególnie teraz, latem, ziemniaki mają sporo witamin, a mniej cukrów, więc warto korzystać. Nie jest prawdą, że ziemniaki tuczą.

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 3670 Data: 8/3/2016 5:29:41 PM Liczba szacunów: 1
  • Zawartość tkanki tłuszczowej!.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    badania były robione w : KLINIKA BARIATRII "SABA-re" Łódź , ul.Piotrkowska 18 , tel. (o42) 639 97 56 , nie wiem na ile jeszcze te dane są aktualne, bo są sprzed 3 lat, wiem że SABA-re ma takie gabinety objazdowe w całej Polsce i co jakis czas pojawiają sie w różnych miastach np. raz w m-c są w Bydg, oni zajmują sie leczeniem osób otyłych pik pik

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 12499 Data: 7/6/2003 3:41:57 PM Liczba szacunów: 0
  • fbw do oceny - piłkarz -

    Post
    Trening dla początkujących

    no pierw chce ulozyc trening , bo z dietą na redukcje mysle ze bedzie ok :) poradzisz cos ?? własnie ten C to taki nie wiem nawet jak to opisac;/ bo duzo cwiczen nie moge wykonywac , np na plecy robilem MC ale traz nie moge ... lekarz zabronil i trener... mam problemy z lekatką boczna

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1496 Data: 1/10/2011 1:34:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Sterydy kilka pytań

    Post
    Doping

    Mam kilka pytan zwiazanych z sterydami.: -Jesli jestem gruby moge brac sterydy, czy sa sterydy ktore wspomagaja chudniecie Widziałeś kiedyś przeciętnego ochroniarza - koksa? To wielgachny misiek, o potężnym karku i nalanej twarzy. Sterydy powodują retencję wody. -Jakie sa najlepsze sterydy na mase, sile, twardosc ew. schudniecie Jakby były proste odpowiedzi na te pytania to na ulicach by się roiło od Arnoldów i Ronnich. Ale się nie roi. A czemu? Bo to mit, że jak łykniesz pigułkę czy wstrzykniesz zastrzyk to sprawa załatwiona. Mięsień sam niby sobie urośnie, tłuszcz spadnie i można śmigać na plaże i wyrywać laski. To nie jest tak. Nie ma, powtarzam NIE MA dróg na skróty. Dieta i trening to podstawa. I tyle. Może się zdarzyć, że ktoś na 200 tabsach metki podjedzie w górę. Tylko się pytam na jak długo? Znałem takich herosów. Tylko jakoś dziwnie oni maleli po tym. Śladu po mięsniach nie było. Na pamiętkę zostawała im zniszczona wątroba, nerki, łysina i kałdun tłuszczu. -Jesli bedzie bral regularnie sterydy zalozmy przez jedna sesje 2-4tygodnie jaki efekt otrzymam (mniejwiecej) Pytanie do wróżki cecyli. A zamierzasz ćwiczyć? A będziesz trzymał dietę? A jak dil Ci wciśnie wy***jkę? A wiesz co to odblok? --------------------------------------------------------------- Za taki post należy się ban. Ale banowanie nie rozwiąże problemu chłopaka, który łapie się za strzykawkę. Czy dziwne tabletki. Nie sztuką jest wypchnąć kogoś poza nawias i napiętnować. Tylko pokazać mu na czym polega jego błąd. Autorowi oraz innym polecam także napisane świetnie artykuły Marka. C (używać wyszukiwarki lenie).

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 16919 Data: 6/4/2008 8:30:15 PM Liczba szacunów: 2
  • Redukcja - skopałem sprawę ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ja tam nie rozumiem, dlaczego nie robisz zadnych aerobow/interwalow: a) wieksze zapotrzebowanie = wiecej jedzenia b) przyjemnosc (bieganie czy rower) c) najwazniejsze dla mnie - zdrowie, kondycja. Nigdy nie uprawiales sportu i teraz zaczniesz tylko podnosic ciezary. Raz, ze skonczysz jak kaleka, ktory na 4 pietro nie moze wejsc bez zadyszki, dwa, ze zwiekszenie kondycji wplywa pozytywnie na podnoszenie ciezarow. Na koniec najbaradziej oczywista kwestia - zdrowie. Ja tam sie nie znam na tym, zeby ocenic cala strategie zywieniowo-treningowa. Efekty widac, ze jakies sa chociazby po stosunku waga/pas, ale na pewno jak na poczatkujacego mozna bylo zrobic wiecej, wiec cos tam pewnie kuleje :P Zmieniony przez - wiaderko21 w dniu 2014-07-05 14:58:03

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 649 Data: 7/5/2014 2:56:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Siłownia + bieganie

    Post
    Trening dla początkujących

    Wynik z niedzielnych zawodówn 8-) czas brutto (netto ponad minutę szybszy) http://s10.postimg.org/eg6p1pc5l/czas_21.png Teraz można wracać na siłkę, sory że dopiero teraz odpisuje, a więc: pn- PULL (+ biceps) wt- (biegi) sr- PUSH (+triceps) czw- pt- NOGI (+brzuch) so- nd- (biegi) Co powiesz na: FRANKIE'S NY MASS BUILDING PROGRAM - 5 serii po 5 powtorzen tym samym ciezarem (wczesniej 2 serie rozgrzewkowe) - progresja podobnie jak w programie rippetoe, zaczynamy z ciezarem zanizonym o jakies 10-15% i dokladamy ok. 2,5% tygodniowo TRENING A - PULL (+ biceps) 1. Martwy ciąg 2. Wiosłowanie sztanga w opadzie 3. Podciaganie na drazku waskim podchwytem z obciazeniem TRENING B - PUSH (+triceps) 1. Wyciskanie sztangi leżąc 2. Wyciskanie żołnierskie ze sztanga 3. Pompki na poręczach z obciazeniem TRENING C - NOGI (+brzuch) 1. Przysiady ze sztangą na barkach 2. Martwy ciąg na prostych nogach 3. Wspięcia na palcach stojąc (3x12) - opcjonalnie 4. Unoszenie tulowia na skosnej laweczce (3x12 - z obciazeniem) Zmieniony przez - Connecting w dniu 2015-04-15 00:27:31

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 860 Data: 4/15/2015 12:25:21 AM Liczba szacunów: 0
  • [IO 2008] Turniej piłki nożnej mężczyzn - Typer

    Post
    Piłka Nożna

    GRUPA A: Australia-Serbia 1-2 WKS - Argentyna 1-4 GRUPA B: Japonia - USA 0-2 Holandia - Nigeria 2-1 GRUPA C: Brazylia - Belgia 3-1 Chiny - Nowa Zelandia 1-1 GRUPA D: Honduras - Włochy 0-2 Korea Południowa - Kamerun 1-2 Strzelec - Sergio Aguero Zmieniony przez - -kaczy- w dniu 2008-08-05 18:04:06

    Odpowiedzi: 177 Ilość wyświetleń: 7354 Data: 8/5/2008 6:03:22 PM Liczba szacunów: 0