SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • 16.12.2016 Dobry trening ale jakoś cały czas w niedoczasie dzisiaj jestem ;-( /SFD/2016/10/12/57c41a7d06fb4da2afb62b6e795fbcd4.gif Przysiad tylni 55kg 8-8-8-7-7 Dipy CC 10-8-8-8-7-7 OHP 25kg 8-8-8-8-8 Wyciskanie wąsko 12x30 - 12x31 - 12x32 - 10x32 wznosy bokiem 3 serie 15x3kg Łydki 3 serie 15x50kg+suwnica Przysiad fajnie starałem troche mocniej zaakcentowac ruch biodra u góry. Dipy przeorały klatke i tricka jak zwykle OHP super - wreszie barki poczułem wsyatczyło obejrzec fundamenty WK Wyciskanie wąsko fajnie Wznosy i łydki OK /SFD/2016/10/12/600bdc5f033844518b0cd57e9151ebb9.gif Suplementacja: -wit C 1g -omega 4 tabsy -ZEN 4 tabsy -witaminy+mineraly -monohydrat 10g po treningu /SFD/2016/10/12/71298e9d03054a8896bd77a56c78b88a.gif Miska: /SFD/2016/12/16/f915347f55754414be8bcf6078b805e6.jpg

    Odpowiedzi: 185 Ilość wyświetleń: 16733 Data: 12/16/2016 8:29:09 PM Liczba szacunów: 0
  • 17.12.2016 Wczoraj barki tak dobrze weszły że dzisiaj przy bieganiu na rizgrzewke je czułęm ;-) /SFD/2016/10/12/57c41a7d06fb4da2afb62b6e795fbcd4.gif MC 5x85 4s 5x90 Podciaganie podchwyt 27 reps RDL 12x40 - 12x45 - 12x45 (progres o 5kg) IR 10-10-10-10 Uginanie ze sztangą 15kg 12-12-12-10 facepull 12x15 12x20 - 12x20 (ciężar jest chyba w funtach bo nie wierze ze to 20kg było) plank 3s po 50s /SFD/2016/10/12/600bdc5f033844518b0cd57e9151ebb9.gif Suplementacja: -wit C 1g -omega 4 tabsy -ZEN 4 tabsy -witaminy+mineraly -monohydrat 10g po treningu /SFD/2016/10/12/71298e9d03054a8896bd77a56c78b88a.gif Miska: /SFD/2016/12/17/879d90cb27494b5cb18f6702232a7e8b.jpg

    Odpowiedzi: 185 Ilość wyświetleń: 16733 Data: 12/17/2016 8:25:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Dokładnie to nie jest jakoś dużo i całkiem sporo można w tym ćwiczeniu wrzucić Mimo wszystko wątpie bo na innym wyciagu brałem chyba 12,5 18.12.2016 Zaczynają mi sie ósemki wyrzynac - kto tego nie przechodził niech się cieszy /SFD/2016/10/12/57c41a7d06fb4da2afb62b6e795fbcd4.gif DNT 25 min biegania /SFD/2016/10/12/600bdc5f033844518b0cd57e9151ebb9.gif Suplementacja: -wit C 1g -omega 4 tabsy -ZEN 4 tabsy -witaminy+mineraly /SFD/2016/10/12/71298e9d03054a8896bd77a56c78b88a.gif Miska: /SFD/2016/12/18/027b04dc232140328aad0b0e52c60229.jpg

    Odpowiedzi: 185 Ilość wyświetleń: 16733 Data: 12/18/2016 8:25:32 PM Liczba szacunów: 0
  • 19.12.2016 Przez ósemke nie mogłem spac i ciężko cokolwiek zjesc, bo boli przy otwieraniu szerzej ust, wiec jem ledwo otwierając usta w wyniku czego omleta jadłem 30min, mimo to trening całkiem spoko. Juz jestem umówiony na wyrwanie zęba więc mam nadzieję że sytuacja się poprawi. /SFD/2016/10/12/57c41a7d06fb4da2afb62b6e795fbcd4.gif Przysiad tylny 55kg 7-8-6-7-7 robiłęm z podkłądkami żeby butt winka wyeliminowac zupełnie Wyciskanie poziom 5s 12x35kg kolega dał mi pare uwag co do techniki wiec zmiejszony ciężar i technika no i weszło fajnie OHP 5s 8x22,5kg Zakroki 3s 20x30kg Wyciskanie wąsko 12x30 - 3s 8x32,5 tricek już mocno oberwał po wczesniejszych wyciskaniach Łydki 4s 15x40kg+suwnica /SFD/2016/10/12/600bdc5f033844518b0cd57e9151ebb9.gif Suplementacja: -wit C 1g -omega 4 tabsy -ZEN 4 tabsy -witaminy+mineraly -monohydrat 10g po treningu /SFD/2016/10/12/71298e9d03054a8896bd77a56c78b88a.gif Miska: /SFD/2016/12/19/85dac68475ea416ba17bf47f776a0473.jpg

    Odpowiedzi: 185 Ilość wyświetleń: 16733 Data: 12/19/2016 8:26:00 PM Liczba szacunów: 0
  • 20.12.2016 Kolejna noc kiepska ~ 5h spania więc już dzisiaj padam na pysk. Trening mimo to cąłkiem udany, ale dzisiaj musze odespac bo odwale kiche... /SFD/2016/10/12/57c41a7d06fb4da2afb62b6e795fbcd4.gif MC 5x85 - 4 serie 5x90 muszę pracowac nad tym zeby sztanga szła jak najbliżej gleni jak to możliwe Podciaganie podchwyt 28 reps jedno powtórzenie więcej Wiosło sztanga 12x30 - 12x30 - 12x35 - 12x35 fajnie weszło RDL 12x40 - 12x45 - 10x45 Uginanie ze sztangą 15kg 12-12-10-10 facepull 15x20 - 12x25 - 12x25 Podciaganie kolan w zwisie na drążku 12-12-12 /SFD/2016/10/12/600bdc5f033844518b0cd57e9151ebb9.gif Suplementacja: -wit C 1g -omega 4 tabsy -ZEN 4 tabsy -witaminy+mineraly -monohydrat 10g po treningu /SFD/2016/10/12/71298e9d03054a8896bd77a56c78b88a.gif Miska: /SFD/2016/12/20/ca8e6b6761fa412ba4845f6946a89bca.jpg

    Odpowiedzi: 185 Ilość wyświetleń: 16733 Data: 12/20/2016 8:24:16 PM Liczba szacunów: 0
  • 21.12.2016 Dobrze przespana noc i czuje się jak młody bóg. Dzisiaj na politechnice Warszawskiej był piatek, a jako że co piątek trenuje to żeby nie gnuśniec poszedłem na basen. /SFD/2016/10/12/57c41a7d06fb4da2afb62b6e795fbcd4.gif 2km w 43 minuty - wynik nie najgorszy jak na pierwszą od 1,5 roku wizyte na basenie. Chociaż od życiówki gorszy o jakieś 5 minut. /SFD/2016/10/12/600bdc5f033844518b0cd57e9151ebb9.gif Suplementacja: -wit C 1g -omega 4 tabsy -ZEN 4 tabsy -witaminy+mineraly /SFD/2016/10/12/71298e9d03054a8896bd77a56c78b88a.gif Miska: dodałem 5g oleju do ostatniego posiłku /SFD/2016/12/21/e527c9f3b1714bf480fad89c4ad3df45.jpg

    Odpowiedzi: 185 Ilość wyświetleń: 16733 Data: 12/21/2016 8:23:05 PM Liczba szacunów: 0
  • 22.12.2016 Ostatnie zajęcia dzisiaj i do końca roku laba - czytaj pisanie projektu.... Nie wiem czy bede prowadził dziennik w czasie świąteczno-noworocznym - zobaczymy co się urodzi. /SFD/2016/10/12/57c41a7d06fb4da2afb62b6e795fbcd4.gif DNT /SFD/2016/10/12/600bdc5f033844518b0cd57e9151ebb9.gif Suplementacja: -wit C 1g -omega 4 tabsy -ZEN 4 tabsy -witaminy+mineraly /SFD/2016/10/12/71298e9d03054a8896bd77a56c78b88a.gif Miska:

    Odpowiedzi: 185 Ilość wyświetleń: 16733 Data: 12/22/2016 8:24:01 PM Liczba szacunów: 0
  • 3.01.2017 Kalibruje plan góra-dół tzn sprawdzam cwiczenia i odczucia. Narazie pozytywnie. /SFD/2016/10/12/57c41a7d06fb4da2afb62b6e795fbcd4.gif Dzień B -przysiady 55kg 7-7-7-8-8 -MC 10x60 - 10x65 - 3s 10x70 jeszcze jest zapas -Bułgar z hantlami 4s 10x8kg(waga jednej hantli) ostatni raz robie bułgara strasznie niewygodnie mi sie go robi zamienie chyba na wchodzenie na podwyzszenie z hatnlami -Hip Thrust 4s 12x40kg -Łydki 50kg+suwnica 20-15-15-15 Jeśli youtube sie ogarnie to wstawie filmik bo przeslac nie moge. /SFD/2016/10/12/600bdc5f033844518b0cd57e9151ebb9.gif Suplementacja: -wit C 1g -omega 4 tabsy -ZEN 4 tabsy -witaminy+mineraly -monohydrat 10g po treningu /SFD/2016/10/12/71298e9d03054a8896bd77a56c78b88a.gif Miska: /SFD/2017/1/3/85d8083ef5fc4317900d9244bcfcaeb4.jpg

    Odpowiedzi: 185 Ilość wyświetleń: 16733 Data: 1/3/2017 5:58:05 PM Liczba szacunów: 0
  • redukcja do oceny/korekty

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jeszcze jedno pytanie. Pisałam już, że biorę wapń i witaminki, ale prawdę mówiąc - trochę na ślepo. Do tej pory brałam ok. 600mg wapnia rano i 900mg wieczorem, ale nie jestem pewna, czy tyle mogę i czy nie przesadzam. Pisząc "witaminki" miałam na myśli zestaw Vigor dla młodzieży i dorosłych . Chcecie skład...? Damn... OK... wit A - 2000 j.m. /uzupełniam tranem!!!/ Beta-karoten - 1,8 mg wit. C - 60 mg wit D3 - 400 j.m. E - 30 j.m. K1 - 25 mikro-g B1 - 1,5 mikro-g B2 - 1,7 mikro-g B6 - 2 mg PP - 20 mg B12 - 6 mikro-g kwas foliowy - 400 mikro-g Biotyna - 45 mikro-g Kwas pantotenowy - 10 mg Wapń - 162 mg /o, tego nie zauważyłam/ Fosfor - 125 mg Magnez - 100 mg Żelazo - 18 mg Potas - 40 mg Chlor - 19,1 mg Siarka - 1,7 mg Cynk - 15 mg Miedź - 2 mg Mangan - 2,5 mg Jod - 150 mikro-g Molibden - 25 mikro-g Selen - 25 mikro-g Chrom - 25 mikro-g Nikiel - 5 mikro-g /nikiel?!?!?!/ Cyna - 10 mikro-g /CYNA??? co ja łykam?!/ Krzem - 10 mikro-g Wanad - 10 mikro-g Moje pytanie sprowadza się do: "czy tak jest OK, czy może coś zmienić, dodać, wyrzucić, poprawić?". Będę wdzięczna za wskazówki Pozdr,

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 3028 Data: 4/10/2005 10:01:37 PM Liczba szacunów: 0
  • sk8 - skejt - burak w szerokich spodniach l8er - lejter - pozniej w8 - lejt - poczekaj gr8 - grejt - extra u - ju - ty u r - ju ar - ty jestes c u - si ju - do zobaczenia

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/16/2005 9:39:33 PM Liczba szacunów: 0
  • E.C. - EuroChem etc. - et cetera - itp. DD - deca dick - meitki pysior

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/17/2005 11:14:46 AM Liczba szacunów: 0
  • n/c=no comment l/s=lyka stuff

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/17/2005 12:36:07 PM Liczba szacunów: 0
  • No dobra, sprawdzilam. Lu wazy 68 kg, wiec je cos kolo 2g bialka i 1.35 tluszczy liczac na kg m.c. bez rozdrabniania sie na LBM itp. Tylko przy 29% bf chyba rzeczywiscie nalezaloby sie jednak rozdrobnic; nie wiemy jedynie jak naprawde wyglada trening Lu, bo jezeli jest obciazajacy i konkretny, a nie "od poniedzialku", to IMO moze zostac tyle bialka, ale weglowodanow to jest za malo. Lu, podejdzno do plota, powiedz czy Ty tez kombinujesz cos a la w temacie TKD, czy normalnie sie redukujesz na niskoww? Bo jesli niskoww, to IMO troche zaniskoww Zmieniony przez - Uka P. w dniu 2006-06-28 12:20:32

    Odpowiedzi: 972 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/28/2006 12:16:11 PM Liczba szacunów: 0
  • a przecież treningi mają być radosne & przyjemne również w trakcie (czyli same w sobie) czy nie tak? Zdecydowanie tak. I z badań wynika, że lepsze wyniki w sensie zadowolenia z własnego wyglądu mają osoby, które ćwiczą dla samej przyjemności ćwiczeń, a nie "żeby schudnąć". Jest kilka możliwości: a/ po tygodniu napędzanym własną siłą woli zaczynają się pojawiać wyniki, które motywują Cię do dalszej pracy, o ile tylko schudnięcie jest właśnie tym, czego sama pragniesz. Chodzi mi o prawdziwe wewnętrzne chcenie, a nie narzucone kulturowo, czy przez piłowanie rodzinne. b/ po tygodniu konkretnych ćwiczeń wzmacniają się mięśnie, które już same zaczynają się domagać ruchu. Po prostu swędzą cholery! c/ po rzetelnie przeprowadzonym całym tygodniu będzie Ci szkoda tak ładnie rozpoczętego odchudzania . d/ możesz sobie zaplanować nagrodę do odebrania po ładnie przećwiczonym tygodniu. Np. batona białkowego Zmieniony przez - Uka P. w dniu 2006-07-09 14:59:55

    Odpowiedzi: 972 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/9/2006 2:59:04 PM Liczba szacunów: 0
  • japko7146/dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    Olimp CarboNox 1000g SKŁADNIKI 95% kompleks węglowodanowy (maltodekstryny, glukoza, izomaltuloza**), 1,2% chlorowodorek L-argininy, kwas jabłkowy, kwas cytrynowy – regulatory kwasowości; 1% składniki mineralne (fosforan triwapniowy, węglan wapnia, hydroksywęglan magnezu, fumaran żelazawy, siarczan manganu, jodek potasu, chlorek chromu, molibdenian sodu, selenin sodu), aromaty, 0,1% witaminy (kwas L-askorbinowy - wit.C, octan dl-α-tokoferylu - wit.E, nikotynamid - niacyna, D-biotyna, octan retinylu - wit.A, D-pantotenian wapnia - kwas pantotenowy, chlorowodorek pirydoksyny - wit.B6, cholekalcyferol - wit.D, kwas pteroilomonoglutaminowy - foliany, monoazotan tiaminy - wit.B1, ryboflawina -wit.B2, cyjanokobalamina - wit.B12), acesulfam K, sukraloza – substancje słodzące, barwniki: beta-karoten (dla smaku pomarańczowego), koszenila (dla smaku truskawkowego, grejpfrutowego, wiśniowego), ryboflawina (dla smaku cytrynowego). **Izomaltuloza jest źdródłem glukozy i fruktozy. Zmieniony przez - japko7146 w dniu 2010-12-10 21:56:34

    Odpowiedzi: 216 Ilość wyświetleń: 13625 Data: 12/10/2010 9:54:52 PM Liczba szacunów: 0
  • japko7146/dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    Dajesz dajesz! Tylko , czy aby jest sens robić 3 cykle na krecie jednego roku? Czy 2 nie wystarczą? Patrz , żebyś sie nie przyzwyczaił , bo potem c***a urosniesz ;p Zapraszam do mnie btw :p

    Odpowiedzi: 216 Ilość wyświetleń: 13625 Data: 1/4/2011 2:39:25 PM Liczba szacunów: 0
  • japko7146/dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    lipa...jakis dol...naszczescie zerzarlem sporo cukierkow to mi sie nastruj poprawil....biore 15-20g nitro2 >> to nie jest 30g a w tym dopiero jest 5g kreatyny...cp 10g to 4g kretki....i co teraz....wolalbym dostarczac 10g kretki...maxymalne wykorzystanie powinno byc w 4tyg..dotego mono musialem wywalic bo bylo do dupy, juz byly krysztalki i c***owy jakis smak sie zrobil wiec lipa na pewno - mialo prawo... chyba teraz zrobie przerwe tylko do sob....bo jutro studniowka ;] do 5 zabawa xD a po tym to juz dom, spac, jesc i trening ladny, 10g cp z rana i narazie 25g nitro2(pozniej dowale do 30!!) co jeszcze rzucalem pilka lekarska(3kg), tylko we dwoch z kumplem wyszlismy ponad 14m...a do***anych w klasie jednego mam ostro, drugi tez niczego sobie....pozniej jeden slabszy od nich ale nadal duzo lepiej ode mnie i ja reeszta to flaki bez oleju nawet on rzucil 14,8 ja 14,3 ....ale za to skok z miejsca ja z nim wygralem ;p na dosieznym mielismy rowny wynik za 2mies spr sie sami dla siebie zeby zobaczyc czy jest progres i kumpel mi pow na wfie ze teraz ostro przytyralem xD milo to uslyszec nie powiem zwlaszcza ze do tego jak zalozylem ta koszulke na wf to ona jeest bez ramion i taka malo rozciagliwa to plecy sie juz rozpuchaja tak ze az pod pachami boli tyle...jutro moze zrobie barki ale na dokrwienie czyli: 10kg na lape przed soba 5kg na lape na boki 2kg na lape na tylny akont lezac cwiczenie jedno po drugim ilosc powt 15-20 ilosc 'obwodow' > 5

    Odpowiedzi: 216 Ilość wyświetleń: 13625 Data: 1/13/2011 11:03:31 PM Liczba szacunów: 0
  • japko7146/dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    ... ze c***owy trening! 1 pompa max powinna być! hehe zgrywam sie ;p Brata tam pilnuj, zeby zaczął ogarniać!

    Odpowiedzi: 216 Ilość wyświetleń: 13625 Data: 1/17/2011 7:34:21 PM Liczba szacunów: 0
  • japko7146/dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    ja od kiedy cwicze czyli 3 miesiace prawie, waże 77kg :D kiepsko z micha widocznie. ale c*** nie przejmuje się, KG dokładam, na lato jak znalazł. jak skonczy mi sie karnet na siłke tzn w 1 dniu roztrenowania ( ok 3 luty ) zrobie zdjęcia sobie, i pokaże . :D Japko wiem , że czekasz :D

    Odpowiedzi: 216 Ilość wyświetleń: 13625 Data: 1/26/2011 4:56:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Wojciech Kroczek - dziennik treningowy

    Post
    Dzienniki Treningowe

    Wrzucam wypiskę środowego treningu: a) Wyciskanie sztangi leżąc 6 x 8-4; a2) Wiosłowanie sztangi w opadzie 6 x 8-4; b) Wycisk hantli na skosie ujemnym 4 x 6 - 8; b2) Wiosłowanie siedząc do brzucha 4 x 6 - 8; c) Wyciskanie sztangi wąsko 4 x 6 - 8 c2 Uginanie ramion młotkowo 4 x 6 - 8; Cardio 30min Trzy serie łączone, większe ciężary, nieco dłuższe przerwy w pierwszej łączonej, reszta seria za serią z dosłownie chwilą przerwy - 20 sek. Od kilku dni testuje Loader II, świetnie pompuje, ale smak... pozostawia wiele do życzenia %-). z Agmatyną i AAKG nie było problemów smakowych, nawet po wymieszaniu, a tutaj zaczynają się schody jak przychodzi czas treningu :-P /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/01bbbe8cc37e405aba8dd7d88117155c.jpg Zmieniony przez - Lemoniadowy w dniu 2014-12-12 09:18:30

    Odpowiedzi: 782 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/12/2014 9:16:32 AM Liczba szacunów: 0