SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • NoGi - bardzo silny rywal

    Post
    Sztuki Walki

    a) poprawić technikę b) zwiększyć szybkość c) zwiększyć siłę Może coś zadziała. Zmieniony przez - cynik75 w dniu 2012-01-18 13:56:23

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2206 Data: 1/18/2012 1:55:23 PM Liczba szacunów: 1
  • Plan ćwiczeń

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    ja mam taki maly plan wlasnie ze stronki od kolesia. Moge Ci go napisac i go ocenisz. A c do diety to nie mam jeszcze. A co myslisz o braniu kreatyny teraz jak juz cwicze 2tygodnie teraz bedzie 3 tyzien bo chce navrac masy

    Odpowiedzi: 111 Ilość wyświetleń: 6181 Data: 5/30/2010 12:34:11 AM Liczba szacunów: 0
  • trening barkow- pomocy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Teraz to mnie zastrzeliłeś-dzięki: "michail ... i czy cwiczenia ktore laczyles byly przypadkowe czy w ich doborze kierowales sie jakas logika ?" Hehe-przypadkowo to można popuścić w majtki ze strachu, a nie układać trening Co do moich układów to trenuję barki zawsze z grzbietem( nie polecam tego wszystkim-to raczej dla średnio i zaawansowanych) 1+2=s.seria x 5 takich s.s: 1-unoszenie bokiem 2-wiosłowanie sztangielka 3+4+5=triset łączony x 4-5 takich: 3-wyciskanie z klatki w staniu 4-wiosłowanie sztanga(na przemian pod i nachwyt) 5-unoszenie ramion w przód sztangielki 6+7+8=triset łączony x 4-5 takich: 6-M.C 7-szrugsy sztanga 8-unoszenie bokiem w opadzie-tego robiłem 3 serie, więc pozostałe dwa to były już s.serie-6+7 Pozdrawiam wszystkich ambitnych "Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym" Michail-Moderator Działów:"Trening" & "Dla zupełnie zielonych" & "Z archiwum kulturystyki"

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 2240 Data: 10/25/2002 5:33:28 PM Liczba szacunów: 0
  • przesada

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    zdzisiu nie ale wiek to a mo typ t boxer poniewaz spojzcie na jego wczorajsze posty w melanzu w szatni i zerknijcie na jego podpis prezywal mnie -Zapaśniq na gg tak samo do mnie mowil wiec to on mowie wam poszedl gdzies do c@fe i zrobil konto nowe Pit-Bull Gangland ...::-Zapaśnik::...

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 3284 Data: 5/9/2003 7:12:57 PM Liczba szacunów: 0
  • do oceny dieta

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    hmm a) na kolacje to bym dal serek b) pos 5 powinnien byc tyci mniej tlusy bo jest potreningowym c) to samo z posilkiem po areobach ten posilek tez ma troche za malo wegli szczegolnie ze to rano i organizm najbardziej chlonny jest no i tak ogolnie jest taka plontanina staraj sie ulozyc diete gdzie najwazniejsze jest sniadanie a potym energetycznosc posilkow spada procz pos przed i po treningowego

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 892 Data: 1/20/2007 11:03:36 AM Liczba szacunów: 0
  • Skydiving - ilu nas tu jest ?

    Post
    Inne dyscypliny

    C.d. Skydiving to zaczerpnięte z angielskiej „gwary” spadochronowej określenie skoków spadochronowych. Szkolenie „Basic” - na linę desantową mają w ofercie aerokluby regionalne. W przypadku zainteresowania tą formą szkolenia spadochronowego mogę podać kontakt na instruktora prowadzącego szkolenie na lotnisku odległym 200 km od Warszawy. Szkolenie AFF to oferta stref zrzutu (komercyjnych miejsc do skakania), gdzie lata samolot, który może wyrzucić skoczków z wysokości 4000 m. Aeroklub Warszawski nie oferuje szkolenia na linę desantową. Instruktor, do którego kontakt podałem szkoli na lotnisku Chrcynno. Wykonuje skoki tandemowe z pasażerami i szkoli studentów metodą aff. Szczegóły: www.skydive.waw.pl Na temat strefy zrzutu w Przasnyszu się nie wypowiadam. Nigdy tam nie skakałem. Pozdrawiam PS. wybacz, że odpowiadam w temacie, ale nie potrafie wysłać PW Zmieniony przez - Pek w dniu 2011-03-01 12:36:43

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 7742 Data: 3/1/2011 8:38:45 AM Liczba szacunów: 0
  • Faktycznie straszne pieniądze ... 50 zl za seminar z Hansenem. Studiuję, bogaty nie jestem, ale nawet dla mnie za taki seminar 50 zl to caly c*** xD

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2136 Data: 1/26/2006 7:21:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Spalacz tluszczu dla kobiety

    Post
    Odżywki i suplementy

    uzupelniam informacje:) 2) wiek 32 3) waga/wzrost 59/163 4) staż 3,5 m-ca 5) cel cyklu tluszcz: uda, pupa 6)stosowane już wcześniej suplementy głownie antycelulit kremy i tabletki 7) stosowane wcześniej spalacze nigdy 8) suplement st. przez ost. 60 dni wol.od kremy 9) ilość dni wolnych od kreatyny nigdy 10) przewidziane finanse na cykl 150zl/m-c Samo88, dziekuje za odpowiedz, ale z natury jestem osobą niecierpliwą, wiec pewnie rozumiesz.. :) Zmieniony przez - anndre w dniu 2009-02-02 16:58:11

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1090 Data: 2/2/2009 4:56:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase - do poprawki chyba ;P

    Post
    Dietetyka sportowa

    teraz ilosc bialka dzielisz przez Twoja mase ciala: 209,66:73=2,86g/KG M.C teraz robisz tak samo z weglowodanami i tluszczami:) Pomoglem? Daj SOG'a:)

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 3050 Data: 7/27/2011 5:26:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Ja pije co dziennie 2l soku pomaranczowego lub innego na każdym pisze ze 250ml zawiera 100 procet dziennego zapotrzebowania na witamine c czyli codziennie pochlaniam 8 razy wiecej niz zalecana dawka i narazie jakos zyje. Tylko nie wiem czy to watrobie po paru latach nie zaszkodzi

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 2349 Data: 7/3/2011 9:33:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Zdecydowałem się redukować. Z wzoru z linku przy neat 500kalorii wyszło mi zapotrzebowanie 3500. Z diety którą wklejam wyszło mi 3400. Do banana piję 5g kreatyny jabłczan, 5g glutaminy, 5gr bcaa, 1gr witaminy C, 2gr tauryna. Posiłek nr 2 jem połowę około 6.30 i drugą połowę pod koniec pracy około 13, i między czasie wypijam połowę szejka z wpc, drugą połowę wieczorem. Witaminy am/pm rano i wieczorem. Przed treningiem 2g tauryna,10g carbo, 3g citruline, 7g aakg, 10g bcaa, 400 mg kofeiny. Po treningu 20g carbo i 10g bcaa, 2g tauryna, 5g glutaminy. Wieczorem animal flex i melatonina. Orzechy archaidowe zmienię na włoskie i w pracy do owsianka i jajek dorzucę z 3 pomidory. Trening ze zwiększeniem obciążenia co drugi dzień + 20min rowerek interwały 1:1. W dni nie treningowe czyli też co drugi dzień rowerek 30min. Proszę o opinie czy to wypali, chcę zjechać do 90kg przy zachowaniu jak największej ilości mięśnia :-) z czasem może dorzucę jakiegoś spalacza dobrego. W przed ostatnim posiłku jest pomyłka ma być 200g piersi. /SFD/2018/10/15/2f0a69bd692743cfa2bb0ede0d524be6.jpg Zmieniony przez - mario11lsd w dniu 2018-10-15 21:26:39

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1614 Data: 10/15/2018 9:21:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Mocny termogenik- ktory polecacie?

    Post
    Odżywki i suplementy

    jesli chodzi o naprawde mocne termogeniki, to diamond labz ma taki produkt ktory zaczyna sie na E konczy na A, pomiedzy nimi jest C 30+ - ponoc petardka, szczegolnie w polaczeniu z drugim srodkiem odchudzajacym fastin-z

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 3672 Data: 1/14/2010 2:32:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Objętość w treningu siłowym do Sene

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Knife korzystając z okazji podepnę się pod temat bo mam problem z rozłożeniem treningu opublikowanego przez Ciebie na BF. Jest to trening Romana Szymkowiaka z tym że chciałem go trochę zmodyfikować: Poniedziałek przysiad 50/8x2 60/6 70/3 80/3 90/2,2,2 Przysiad przedni x/6,5,4 wyciskanie klas 50/10 60/6 70/4 75/3x4 wyciskanie wasko x/5,4,5 poręcze x/5,5(zamiennie z rozpiętkami) brzuch x/10,4 rozciąganie Środa Martwy ciąg sumo (moja preferowana technika) 50/8 60/6 70/3 80/3 90/2,2,2 M.c Klasyk x/5,5,5 drążek 8,6,5 skłony ze szytangą x/6,6,6 ( to chciałem robić zamiennie z klasykiem) brzuch x/10,4 rozciąganie Piątek Przysiad klas 50/10x2 60/6 70/4 75/3x4 wykroki x/ 6,5,4 wyciskanie klas 50/8x2 60/6 70/3 80/3 90/2,2,2 Wyciskanie barki przód 8,8,8,6 barki środek 8,8,8,8 barki tył 8,8,8,8 brzuch x/10,4 rozciaganie Generalnie rozpiska pasowałaby mi bardziej pod 4 dni mniej intensywbych treningów z tym ze nie mam jak wcisnąć w 4 dniową rozpiskę nóg. Będę widzięczny za podpowiedź jak to wklepać na 4 dni w tygodniu oczywiście w grę wchodzi pon,wt,czw,pt jeszcze pozostaje kwestia progresji. ponieważ już na pierwszym trningu wchodzimy na 90% ( ja planowałem np 80%) jak dokładac kolejne obciążenia w okresie kolejnego cyklu (tygodnia) Zmieniony przez - patryk6662 w dniu 2011-09-18 16:48:14 Zmieniony przez - patryk6662 w dniu 2011-09-18 16:51:32

    Odpowiedzi: 73 Ilość wyświetleń: 5080 Data: 9/18/2011 4:47:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Mój plan IF - proszę o ocenę

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Mam kilka sugestii: 1. Przy takiej aktywności 1600-1700 kcal to zbyt mało na dłuższą metę 2.Low carb bym odpuścił na razie 3.Węgle masz tylko powiedzmy "deserowe" , IF ma swoje prawa , ale pierwszeństwo mają inne źródła 4. Mało błonnika 5.Co z owocami i warzywami 6.Białka myślę ,że starczy 2g /kg m.c pzdr

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1143 Data: 9/8/2013 11:04:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Mój plan IF - proszę o ocenę

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Twoje BMR to 1800 prawie więc licząc aktywność ostrożnie ok 2700 masz dla utrzymania wagi , przyjmij 2400-2500 na pierwsze 2 tyg , 2 g białka/kg mc , 1 g tłuszczu /kg m.c reszta węgle , ok 20-30 g błonnik , okno jedzenia min 6 h . pzdr

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1143 Data: 9/8/2013 11:23:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening, a brzuuch

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    w A ostatnie zmień i jest ok. Ale ćwicz zawsze tak samo partie, nie najpier wklata, potem nogi, potem plecy A/B/C

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 753 Data: 10/29/2013 6:20:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak tego uniknac??

    Post
    Sztuki Walki

    po treningu nie wychodzić spoconym, rozgrzanym tylko chwile ochłonąć. dobrze się ubrać, tak by Cię nie przewiwwało. Kurtka zapięta,szalik,czapka. jak już jednak czujesz ze Cię jakieś choróbsko łapie to: wit C + jakieś gipexy,coldrexy,theraflu itp(w zależności od tego kto na co dobrze reaguje) + coś na gardło jak czujesz ze Cię zaczyna boleć(tabletki dso ssania, coś do płukania gardła) i tyle.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1493 Data: 1/18/2016 9:08:33 AM Liczba szacunów: 0
  • racja gorąca w c*** ;p

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1992 Data: 7/17/2010 6:07:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak brać????????????????

    Post
    Odżywki i suplementy

    Kreatyny w proszku nie musisz rozpuszczać, możesz ja wsypać na język i popić glukozą! Jak rozpuścisz w wodzie to masz dodatkowe naczynie do mycia!!! Ryboza i Glukoza mają ten sam cel - zwiększyć wchłanianie kreatyny więc wystarczy że kupisz glukozę (za 2 złote można w supermarkecie kupic 200g!!!) Glutamina (chodzi o czystą glutaminę a nie pepdyd) kosztuje około 110 zł za 400gram (trec). Aminokwacy kosztują różnie, zależy od firmy, ale średnio za 200 tabletek zapłacisz 70 zł. Praktycznie aminokwasy (BCAA) i glutamina mają podobne działanie - czyli antykataboliczne wię c możesz kupić tylko glutaminę a aminki sobie darować! Dlatego najlepiej połączyć kreatynę z glukozą i glutaminą (na glukozę wydasz - dziennie 100gram * 40dni = 4000kg / 200 - czyli jedna paczka =20zł*2zł - bo tyle kosztuje paczka = 40zł za glukozę a glutaminy jedno opakowanie wystarczy więc 110 zł czyli razem 150zł!!!) Jak masz jeszcze pieniądze to warto zainwestować w gainerka żeby masa poszła jeszcze lepiej!!! Siła mięśni to 20% całej siły! 80% to wytrwałość i odporność psychiczna!!!

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2300 Data: 3/14/2003 10:42:45 AM Liczba szacunów: 0
  • Jak brać????????????????

    Post
    Odżywki i suplementy

    Kreatyna słabo się rozpuszcza i nie musisz tego robić - oczywiście rozpuszczona szybciej się wchłoni, więc jeśli już to rozpuść te 5g kretki w szklance ciepłej wody (!! byle nie gorącej !!, woda musi mieć ok 35stopni C). W tej samej wodzie rozpuść glukozę (można ją dostać w niektórych sklepach spożywczych i marketach, jest tania), moim zdaniem wystarczy w zupełności 30g (ok 120kcal). Ryboza jest droższa i nie wszyscy na nią dobrze reagują. Glutamina - szukaj raczej czystej niż peptydu, rano 5g, po treningu 10g, lub rano 5g, po treningu 5g i przed snem 5g. 5g to mniej więcej łyżeczka do herbaty - nie bardzo czubata, ale i nie płaska. Nie dbam o aprobatę. Żądam braw.

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2300 Data: 3/14/2003 11:00:34 AM Liczba szacunów: 0