SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Plan na siłę do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Rozpisany cały zeszły tydzień, x0 nie wykonane z planu. W planie są dodatkowe ćwiczenia, nie rozpisane poniżej których nie robię z powodu braku siły lub czasu, np. rozpiętki, skłony, triceps, na barki unoszenie ramion zamieniłem na żołnierza. 16.10.2017 – Tydzień 1, trening A Wyciskanie ława płaska - szeroko 60x6 75x5 90x4 105x3 105x3 115x3 115x3 115x3 115x3 Siady klasyczne 70x5 90x5 110x5 110x5 125x5 125x5 125x5 125x5 Wyciskanie ława płaska - szeroko 75x5 90x5 105x4 105x4 105x4 Rozpiętki na ławce 12x10 12x10 12x10 12x10 18.10.2017 – Tydzień 1, trening B Martwy ciąg sumo do kolan – nadchwyt 70x3 120x3 145x3 165x3 165x3 175x3 175x3 175x3 Wyciskanie żołnierskie 50x10 50x10 50x10 50x10 50x10 50x10 Pompki na poręczach CC+50x5 CC+50x5 CC+50x5 CC+50x5 CC+50x5 Martwy ciąg sumo z podstawek – nadchwyt, przechwyt. 130x4 155x4 180x4 180x0 205x0x3 20.10.2017 – Tydzień 1, trening C Wyciskanie ława płaska - szeroko 60x5 75x5 90x5 105x3 115x3 115x3 120x3 120x3 115x3 115x3 105x4 90x6 75x8 Rozpiętki 14x10 14x10 14x10 14x10 Siady klasyczne 70x6 90x5 110x4 125x3 125x3 135x0 135x0 135x0 135x0

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1370 Data: 10/29/2017 12:22:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Mój plan OCENIC PROSZĘ!! %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    ten plan co wczesniej podalem to moj kolega podobnym cwiczyl xD zaczal wier****c odzywki i tak mu masa ruszyla ze w pol roku 10cm w klacie przyszlo xD

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 790 Data: 3/23/2008 2:23:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Turniej sfd???

    Post
    Scena MMA i K-1

    Na początku musimy zobaczyć na czym stoimy bo tak pisać to możemy sobie dużo, ale nic z tego nie wyjdzie jak nie będzie chętnych. Przyjmijmy zatem, że jest to warunek konieczny od którego możemy dopiero rozpoczynać planowanie i poważne rozmowy. Rozumiem, że nie chodzi już o turniej, a zjazd/wspólny trening/spotkanie sztuk walk sfd. Moim zdaniem przydałoby się założyć osobny topic i dobrze by było gdyby ktoś go podwiesił. Tam zgłaszali by się chętni. Wbrew pozorą sprawa nie jest taka łatwa i oczywista. Po ustaleniu podstawawego warunku, czyli frekwencji (moim zdaniem musiało by być co najmniej 10 osób) możemy zając się konkretami w kategoriach: a) miejsce b) termin c) znalezienie kogoś odpowiedzialnego kto zajął by się organizacją (to najlepiej po ustaleniu punktu "a" ) i działałby na miejscu, na kwadracie i na jego obwodzie - nazwijmy tą funkcje umownie np. "szefu zjazdu" , który poza wymienionymi czynnościami zajmowałby się również koordynacją działań reszty "zjazdowiczów" Pozwole sobie teraz zabrać głos w poruszonej już sprawie miejsca. Choć jestem ze stolicy myślę, że jest to zły pomysł. Jest drogo oraz byłby poważny problem z noclegiem osób chętnych (zakładam, że chodzi nam o tanie w miare przyzwoite warunki). Myśle cały czas o termine w wakacje (nie wiem jak wy uważacie) więc byłbym za jakąś turystyczną miejscowością np. nad morzem czy na mazurach, ale nie koniecznie. Mielsce lokalizacji musi spełniać warunki: -musi być sala z matami! -musi być nocleg (ostatecznie pod namiocikiem ale zawsze lepiej na kwaterze) -musi być miejscowa płeć piękna bądź ładne turystki i dobre piwo To są konkrety których ustaleniem zajął by się szefu zjazdu, oczywiście najpierw wszyscy powinni rzucić jakieś swoje propozycje. Trenować zawsze można na świerzym powietrzu (poza kosztem głupich uśmieszków to zawsze darmocha), ale sala jest konieczna (z matami ! ). Co do samego treningu to pamiętajmy, że musimy mieć kogoś kto zna się na jego poprowadzeniu, bo sami to się pozabijamy Dla mnie najleprzym terminem byłyby wakacje (pozatym że w drógiej połowie sierpnia mam obóz) Powyższy tekst jest moim wyobrażeniem tego wszystkiego, możliwe że diametralnie różnym od waszego, więc zapraszam do dyskusji. Jedno jest pewne: fajnie by było spotkać ludzi z którymi gada się przez cały rok Zgłaszajcie się, to może coś zorganizujemy bo jest to wykonalne!!! pozdrawiam Jujitsu: the art of self-protection Judo: the art of self-perfection

    Odpowiedzi: 64 Ilość wyświetleń: 5634 Data: 2/21/2003 4:54:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Omega -3 a stany zapalne pytanie

    Post
    Odżywki i suplementy

    Jeśli pytasz czy spożywanie omega 3 w okolicach treningu ma negatywny wpływ na regenerację to nic mi o tym nie wiadomo i nie sądzę by tak było. Prędzej obawiałbym się dużych dawek vit C, jak to ma w zwyczaju stosować wiele osób "na zbicie kortyzolu"... Zmieniony przez - faftaq w dniu 2011-09-12 21:02:16

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1578 Data: 9/12/2011 9:01:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Omega -3 a stany zapalne pytanie

    Post
    Odżywki i suplementy

    no walsnie tak jak tomq zasugerowal...chodzi o to ze omega 3 dziala przeciwzapalnie likwidujac ten stan... zgodze sie z tomq ze stan ten jest wazny poniewaz mobilizuje organizm do zwiekszonej regeneracji w rejenie objetym owym stanem... i to sa potwierdzone wiadomosci... pytalem czy to prawda(opierajac sie o cytat z art powyzej) ze dzialenie przeciwzapalne omegi moze dzialac na innych torach i omijac stan zapalny miesni... a swoja droga czemu uwazasz ze stosowanie vit C nie ejst wskazane? potreningowo... nie stosuje osobiscie ale zwykle mawiano ze zmniejsza ona wysokie srodowicko wolnorodnikowe...

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1578 Data: 9/12/2011 9:16:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Omega -3 a stany zapalne pytanie

    Post
    Odżywki i suplementy

    ciesze sie ze zajzales do tego watku... czyli wysokie dawki witaminy c powoduja podwyzszenie opornosi insulinowej komorki tak? faktycznie co do czasu wchlaniania omegi nie wzialem tego pod uwage..wchlaniania omegi rowniez nie przebiega natychmiastowo czyli na efekt przeciwzapalny nalezaloby i nalezy poczekac troche do momentu wchloniecia sie....a tofaktycznie oddala nas od okolicy potreningowej... do dokofeiny...masz racje...kwestia tylko w jakim stopniu omega a w jakim kofeina sa inhibitorami mTOR...tzn ile to a ile to hamuje ten proces...

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1578 Data: 9/12/2011 9:53:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Omega -3 a stany zapalne pytanie

    Post
    Odżywki i suplementy

    czyli wysokie dawki witaminy c powoduja podwyzszenie opornosi insulinowej komorki tak? - raczej ograniczają korzystny wpływ wysiłku na wrażliwość insulinową - a to nie to samo... nie chodzi nawet o wchłanianie ale o podwyższenie poziomu we krwi, poza tym poprzez systematyczną suplementacje zwiększa się ilość o3 w błonach komórkowych co do ostatniej Twojej wątpliwości, to badanie sugeruje że omega3 korzystnie wpływają na tempo syntezy białek mięśnowych, choć nie jest to działanie bezporśrednie: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21159787 Omega-3 fatty acid supplementation had no effect on the basal rate of muscle protein synthesis (mean &#177; SEM: 0.051 &#177; 0.005%/h compared with 0.053 &#177; 0.008%/h before and after supplementation, respectively; P = 0.80) but augmented the hyperaminoacidemia-hyperinsulinemia-induced increase in the rate of muscle protein synthesis (from 0.009 &#177; 0.005%/h above basal values to 0.031 &#177; 0.003%/h above basal values; P < 0.01), which was accompanied by greater increases in muscle mTOR(Ser2448) (P = 0.08) and p70s6k(Thr389) (P < 0.01) phosphorylation. Badania dotyczyło jednak osób w wieku podeszłym i nie było wykonywane w warunkach powysiłkowych. Warto poczytać także http://kulturystyka.pl/epa-i-dha-omega-3-a-wzrost-beztluszczowej-masy-ciala/

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1578 Data: 9/12/2011 10:46:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Omega -3 a stany zapalne pytanie

    Post
    Odżywki i suplementy

    Faftaq, czyli sugerujesz w ogóle wyłączyć vit C z suplementacji potreningowej? Mam na myśli stosowanie 1000mg, ale nie bezpośrednio po treningu a przed snem. Zmieniony przez - schareazar w dniu 2011-09-13 14:58:45

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1578 Data: 9/13/2011 1:18:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Omega -3 a stany zapalne pytanie

    Post
    Odżywki i suplementy

    czyli w sumie suplementacją vit. C można sobie odpuścić, dzięki

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1578 Data: 9/13/2011 9:25:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Hehehe, tak sie zastanawialem, czemu pan Marek C. nie byl dzisiaj na treningu o zwyczajowej piatkowej porze:) Teraz wiem, ze to pewnie z powodu szoku wywolanego awansem, hehehe:P

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 5217 Data: 4/13/2007 4:26:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Jakby ktoś nie wiedział kim są nominowani Panowie... gigant future.body jest zawodowym kulturystą z 18-sto letnim stażem, marek.c jest znakomitym dietetykiem i kulturystą z 23-letnim stażem, a vadim_b1 chociaż jest z nami od niedawna już prezentuje ogromną wiedzę, jest kulturystą i farmaceutą z wykształcenia. Także z takim składem żaden problem nam nie straszny Zmieniony przez - e0r w dniu 2007-04-13 21:30:06

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 5217 Data: 4/13/2007 9:29:50 PM Liczba szacunów: 0
  • ACT do oceny oraz co po act ?

    Post
    Trening dla początkujących

    a) spięcia w leżeniu 25 b) przysiad ze sztangą 10-13 c) Wyciskanie sztangi na ławce płasko 12-15 d) Pompki nogami w górze (brak ławki skośnej) max e) unoszenie sztangielek bokiem 10-13 f) MC na ugiętych nagach 13-15 g) Wyciskanie sztangi zza głowy 13-15 h) Podciąganie sztangi w opadzie podchwytem 13-15 i) Uginanie ramion podchwytem 13-15 j) francuskie 13-15 k) łydki max Może być i dzięki za pomoc.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 611 Data: 12/11/2011 8:52:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan na mase do oceny, czy dobry?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    1. WIEK:20 2. WAGA:80 3. WZROST:180 4. WYMIARY: -biceps:37 -klatka:105 -udo:58 -talia:85 5. STAŻ NA SIŁOWNI:3 6. DIETA:Jak trzeba jest -białko:min.2g/kg m.c. -węglowodany: -tłuszcz: 7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: 8. TRENING: 9. CEL CYKLU:masa 10. ODSTĘP CZASOWY PO OSTATNIM CYKLU: 11. POZIOM BF%: 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy):chudnięcia 13. STAN ZDROWIA:dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: 15. PPM (podstawowa przemiana materii): wysoka 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata:90 -martwy ciąg:160 -przysiad:80

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 991 Data: 3/4/2010 4:04:04 PM Liczba szacunów: 0
  • max cykl ....

    Post
    Doping

    Gochan a wlasciwie to po c*** ty koksowales? W jednym z postow napisales ze na silke chodzisz tylko 1x w tygodniu a reszta to jakies zapasy, taekwondo i kick-boxing. Olek, olek_b@poczta.wp.pl

    Odpowiedzi: 67 Ilość wyświetleń: 8273 Data: 3/25/2001 10:19:06 AM Liczba szacunów: 0
  • Plan na masę - do oceny!

    Post
    Trening dla początkujących

    Płeć : Mężczyzna Wiek : 19 Waga : 68,5 Wzrost : 183 Cel treningowy : Masa później rzeźba Staż treningowy na siłowni : 1 miech+ Uprawiane inne sporty : Czasami basen/łyżwy Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : ławka 6 stopniowa, Sztanga skośna/prosta,modlitewnik,wyciąg,sztangielki,ławka skośna do brzucha, Dieta : Jest Przeciwskazania medyczne : Nie ma Zażywane suplementy : Niebawem witaminy (vita min olimp,magnez i cynk (chela mag olimpa), witamina c + cynk, Gainer Ostatnio przerabiany plan: FBW 1 zestaw Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): Przysiady ze sztangą(55-60-65),MC(nie robiłem),Wyciskanie na ławce skos (37-40-42)

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 366 Data: 12/22/2012 2:17:53 AM Liczba szacunów: 0
  • Test. Propionate IP 3x 10 ml 150mg/ml

    Post
    Doping - zdjęcia

    wydaje mi się że takie opinie są tylko pod jednym względem . Biorą to ludzie zapewne bez diety i innych potrzebnych supli bo myślą że jak koks to powinno w*****ć odrazu Bóg wie jak .. ; )

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 8065 Data: 9/6/2009 1:36:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Test. Propionate IP 3x 10 ml 150mg/ml

    Post
    Doping - zdjęcia

    prop 150 z IP akurat daje radę. stężenie na bank zaniżone ale jest tam jakieś ok.100mg/ml więc lepiej z.a.p.i.e.r.d.o.l.i.ć coś takiego niż wałowany under 100mg/ml, w którym stężenie będzie 50mg/ml.

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 8065 Data: 9/8/2009 8:55:51 AM Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna w młodym wieku

    Post
    Trening dla początkujących

    zaloz nowy temat jak cos ale nie ma sensu, wes sie za miche anie z gainera po znikomym stazu, nie rozumiem Was... myslisz ze wezmiesz gainear i masa Ci szybko podskoczy, moze i podkoczy cos tam ale spadnie szybko, za diete wescie sie S E Z O N O W C Y!!!

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 7134 Data: 5/4/2009 9:38:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Regeneracja .

    Post
    Trening dla początkujących

    ja bym zrobił 3 plany, A, B, C i dobrał tak cwiczenia, ze jesli np. masz silownie po MMA (lub na odwrót), to wtedy jedziesz lżejszym planem, a jeśli wiesz, że będzie więcej czasu na regeneracje, to dajesz cięższy plan.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 874 Data: 4/4/2010 8:52:54 PM Liczba szacunów: 0
  • w takim wypadku lh i fsh do badania tak czy inaczej i zalecilbym ci z 2g wit c ed

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 879 Data: 1/27/2015 1:46:43 PM Liczba szacunów: 0