SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • P U R Y N Y

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    marek.c mozesz podac dokladniej jakie sa to firmy i produkty?

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 17501 Data: 3/13/2006 4:13:39 AM Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna - negatywne skutki zażywania.

    Post
    Odżywki i suplementy

    Nie chce mi sie za bardzo wierzyc, ze kreatyna jest az tak szkodliwa (sam juz troche jej lyknalem), ale czlowiek ktory to pisze nie wydaje sie byc i******em (w przeciwienstwie do autora posta 'BARDZO WAZNE-oswiecenie') wiec apeluje o umiarkowanie w krytyce jego slow, w szczegolnosci bez wyrazen typu idiota. Pamietajmy tez, ze dopuszczenie produktu przez ministerstwo nie swiadczy w 100% o jego nieszkodliwosci. Przykladowo - efedryna jest dopuszczona do sprzedazy (nie wiem czy w Polsce tez), a jest to preparat tak naprawde nie przebadany do konca i nie nie wiadomo dokladnie jakie sa dlugofalowe efekty uboczne (http://www.sfd.pl/temat123288). Inny przyklad: Dosc dawno temu w bylym NRD bardzo popularny byl pewien preparat dla kobiet w ciazy (nie pamietam szczegolow). Po jakims czasie okazalo sie, ze tylko jeden z izomerow tego preparatu jest nieszkodliwy, zas drugi izomer robil mala masakre w plodzie. Badano tylko jeden z izomerow przed dopuszczeniem produktu na rynek, a w preparacie wskutek procesu produkcji w nieznacznej czesci byl tez ten drugi. Efekt - dzieci rodzily sie uposledzone, bez konczyn itp. Zaznaczam, ze nie popieram zdania autora tego postu i dalej bede lykac kreatyne, ale nie mozemy tez twierdzic, ze na 100% nie ma on ani cienia racji. Tak naprawde to nie wiemy przeciez co lykamy. Myslicie ze kapitalistyczne koncerny produkujace suplementy troszcza sie o nasze zdrowie? Troszcza sie tylko o swoj zysk! MSS, jezeli juz wieszasz psy na jednym z najpopularniejszych suplementow, to podaj DOKLADNE dane propos badan, ktore wykazaly jego szkodliwosc: przez kogo przeprowadzone, w jakim osrodku, przez kogo sponsorowane (to jest bardzo istotne), czy prowadzone na zwierzetach/ludziach czy tylko teoretyczne dywagacje? Ja tez moge napisac, ze witamina C powoduje raka, aids, hemoroidy i kur.wice, ale nie spodziewalbym sie, ze ktokolwiek mi uwierzy.

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 18359 Data: 5/20/2005 1:38:01 AM Liczba szacunów: 0
  • Ankieta

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    1.a 2.26 3.b 4.c 5.b 6.b 7.a 8.b 9.a 10.b 11.a 12.a 13.a 14.a

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1367 Data: 5/28/2010 5:32:29 PM Liczba szacunów: 0
  • dorodny zadek

    Post
    Trening dla początkujących

    Murzyńskie pupki sa najlepsze^^ http://c.ilike.com/w/0127/869/0127869736_m.jpg mhmhm

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 10011 Data: 6/12/2009 10:13:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Prawie cała suplementacja. Zamówiłem jeszcze 3 puszki BCAA Rx Gold, preparatów wzmacniających odporność i antyutleniaczy już nie wstawiałem bo mam je w stałem suplementacji (czosnek, vit. C selen vit. E itd). Przepraszam za jakość, ale mniej więcej widać później wrzucę lepsze jak już będę miał wszystko.

    Odpowiedzi: 99 Ilość wyświetleń: 12076 Data: 4/29/2011 8:34:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Zgodnie z założeniami w poniedziałek zaczynam redukcję. Dziękuję za przekazanie 90 tab Burn & Shape, kolejne 180 wygrałem w konkursie. Temat zakładam już dziś ponieważ wyjeżdżam do szkoły i mam chwilę wolnego czasu. W poniedziałek proszę o zamianę tematu oraz kontrolę nad ładem i porządkiem. Wiek: 22 lata Wzrost: 183cm Waga: 85-86kg Wymiary (klatkę sam musiałem mierzyć więc miałem mały problem): Ramię- 39cm Klatka- 115 cm Udo- 59 cm Pas na wysokości pępka- 97 cm DIETA: ŚNIADANIE: Płatki owsiane 70g Morele suszone 25g Jaja całe 120g Odżywka białkowa 20g Orzechy włoskie 10g II ŚNIADANIE: Morszczuk 200g Makaron durum 50g Brokuły Oliwa z oliwek 15g III POSIŁEK: Odżywka białkowa 40g Makaron durum 50g Brokuły Olej lniany 15g IV POSIŁEK (P/T): Kasza gryczana 60g Pierś z kurczaka 150g Olej MCT 10g V POSIŁEK (P/T): Ryż biały 80g Pierś z kurczaka 150g VI POSIŁEK (przed snem): Twaróg półtłusty 200g Powyższa dieta przedstawia rozkład BWT kolejno: 2,7g-3,3g-1g co daje ok 2900kcal. Moja waga to 85kg. Stosunek białek zwierzęcych do roślinnych wynosi 78/22. Stosunek kwasów tłuszczowych J/W/N wynosi ~40/40/20 Stosunek węglowodanów skrobia/laktoza/sacharoza/błonnik wynosi 83/3/5/9. TRENING Poniedziałek- biceps i triceps Wtorek- łydki i uda Środa- naramienne i czworoboczne Czwartek- klatka Piątek- plecy Poniedziałek: BICEPS: Unoszenie przedramion ze sztangą stojąc 6/8/10/12 Unoszenie przedramion ze sztangą łamaną leżąc przodem na oparciu ławki skośnej 8/10/12/12 Unoszenie przedramion ze sztangielkami na ławce skośnej 10/12/15 Oczko "21" TRICEPS: Wyciskanie sztangi leżąc (chwyt wąski) 6/8/8/10 Francuskie wyciskanie hantli siedząc 6/8/8/10 Prostowanie ramion stojąc przy wyciągu 10/10/10 Pompki na poręczach 8/12/12 Wtorek: TUTAJ, TAK JAK WSPOMINAŁEM O PROBLEMACH Z KOLANEM I TYM, ŻE NIE CHCĘ ZWIĘKSZAĆ OBJĘTOŚCI UD ORAZ KORZYSTAJĄC RAD DOROTKI PROSZĘ O WSKAZANIE MI ĆWICZEŃ IZOLOWANYCH Środa: NARAMIENNE: Wyciskanie sztangi zza głowy 6/8/8/10 Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia chwyt szeroki 6/8/8/10 Unoszenie hantli bokiem w górę stojąc 10/10/10 Unoszenie hantli w opadzie tułowia 10/10/10 Naprzemienne unoszenie hantli przodem w górę stojąc 10/10 CZWOROBOCZNE: Szrugsy ze sztangą 8/10/10/12 Czwartek: KLATKA: Rozpiętki na ławce skośnej 6/8/8/10 Wyciskanie hantli na ławce poziomej 6/8/8/10 Wyciskanie sztangi na skośnie dodatnim 6/10/12 Wyciskanie sztangi głową w dół 8/10/12 Ściąganie przed klatkę rączek górnych wyciągów 8/10/12 Piątek PLECY Podciąganie sztangi w opadzie tułowia do brzucha 6/8/8/10 Martwy ciąg 6/8/10 Ściąganie do klatki piersiowej górnego drążka wyciągu (chwyt szeroki) 10/10/10 Poziome przyciąganie do brzucha drążka dolnego wyciągu 10/10/10 Podciąganie na drążku chwyt szeroki 4x max Razem z Dorotką doszliśmy do wniosku, że w pierwszym tygodniu rano na czczo będę robił 5 treningów cardio 15- 20 minutowych, zacznę od sesji 30/60, w kolejnych tygodniach będzie to 7 treningów cardio po 20 minut, a po nich 10 minutowe zejście truchtem (aero). Oczywiście będę obserwował zmiany lub ich brak i wtedy będziemy zmieniać dietę/pory cardio lub aero. Brzuch 2-3 razy w tygodniu. SUPLEMENTACJA Niestety cały czas czekam na Rx Golda mam nadzieję, że jutro będzie. Rano na czczo: 10g Flexit Drink 10g BCAA 2 caps Burn & Shape Po cardio: 20g Izolatu 8 caps Machine Man Combo Po śniadaniu: 1 caps Daily Formula 1 caps Strong- C 1 caps Garlicin 2 caps O3G Po III Posiłku: 2 caps O3G Przed treningiem: 10g BCAA 2 caps Burn & Shape Po treningu: 17,3g 3R 35g carbo Przed snem: ZMA apteczne lub gotowiec (30mg cynku + 375-450mg magnezu i B6) Suplementacja może się zmienić o czym będę informował. Na zdjęciu przedstawiam to co ważne. Nie będę was dręczył widokiem szafy gdzie mam zastawione dwie półki pierdołami i próbkami Poniższe zdjęcia niestety tylko 3 bo padł mi aparat myślałem, że to wina baterii i podłączyłem w innym pokoju udało mi się strzelić plecy i po aparacie. Mam nadzieję, że uda mi się go naprawić jak najszybciej. Najbardziej chcę poprawić ramiona... nie przywiązywałem wagi do techniki co widać niżej teraz to się zmieni. Do rzeczy. SYLWETKA: Chyba o niczym nie zapomniałem, a jeśli tak proszę o przypomnienie. Zmieniony przez - Vexel w dniu 2011-05-06 09:08:23

    Odpowiedzi: 99 Ilość wyświetleń: 12076 Data: 5/5/2011 8:39:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Dietka do poprawy/oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    maczko nie ma się czego obawiać, organizm to bardziej skomplikowana maszyna niż Ci się wydaje i na tempo metabolizmu pracuje xxx czynników. a)kaloryczność zwiększaj tłuszczami - najmniej "bolesny" sposób np gdy nie ma apetytu. b)ryż brązowy ok, tak jak np razowy makaron. c)zamiast wiejskiego daj jajka + ryż i będzie już lepiej. d)twaróg mieszaj z jogurtem, szczypiorem, rzodkiewką...wtedy jest wypas. pzdr/

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1397 Data: 8/21/2009 5:58:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Tłuszcz podskórny - Rozciągnięta skóra

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dzięki Ja od niedawna 20min przed treningiem samruje się: -Żel termogeniczny -Capsigel C -Lioton -Ben-Gay sport Do tego ostry trening no i dieta, jestem ciekaw czy coś zdziałam na tą skórę bo jak narazie to waga spada. ps. A ty jogger miałeś rozciągniętą skórę ? (jeżeli tak to wciągła się jakoś ?) Zmieniony przez - pazaak w dniu 2008-02-23 21:55:18

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 6091 Data: 2/23/2008 9:47:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Tarnow

    Post
    Informator MAŁOPOLSKI

    HARDBODY czyli Tarnovia 55pln/m-c

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/7/2009 10:55:39 AM Liczba szacunów: 0
  • a w Niemczech za darmo by nas doprowadzili szybko do stanu kumpel zerwał łydkę bo coś podnosił miał to ubezpieczenie unijne 4 dni w szpitalu operacja po 2 tyg zero bólu a teraz ma małą bliznę ;/ c

    Odpowiedzi: 69 Ilość wyświetleń: 12380 Data: 9/2/2014 9:37:29 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW 5x5 czy Bill Starr 5x5 + kilka pytań

    Post
    Trening dla początkujących

    Knife - jeden lekarzyna mi tak powiedział, więc zrobiłem rezonans i mi wyszło, że mam coś z panewką obrąbka stawowego, która była wrodzoną "wadą", ale pogłębiła się przy ćwiczeniach /kontuzji, której się nabawiłem/. Coś takiego. A co do wyników - to po prostu starać się tak nap#$@#ć żeby te maxy były większe, bo to co teraz jest, to śmiech na sali? Zmieniony przez - malomowny w dniu 2012-02-24 22:20:11

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 8013 Data: 2/24/2012 10:19:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Makrela wedzona

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jasne, ze sie nadaje, ale oczywiscie im mniej procesów przetwarzania produktu tym zdrowiej 100 g produktu zawiera: Białko Tłuszcze Węglowodany(strawne) 20.7 15.5 0 Pozostałe dane: Wartość energetyczna : 221 Odpadki : 31 Kwasy tłuszczowe nasycone : 3.88 Kwasy tłuszczowe jednonienasycone : 5.83 Kwasy tłuszczowe wielonienasycone : 3.79 Węglowodany ogółem : 0 Cholesterol : 70 Sacharoza : 0 Błonnik pokarmowy : 0 Sód : 1170 Potas : 275 Wapń : 5 Fosfor : 240 Żelazo : 1.2 Magnez : 30 Witamina A* : 54 Beta-karoten : 0 Witamina D : 8.4 Witamina E : 1 Tiamina (Witamina B1) : 0.14 Ryboflawina (Witamina B2) : 0.35 Niacyna (Witamina PP) : 8 Witamina C : 0 Zmieniony przez - JIGGA99 w dniu 2005-03-24 21:32:48

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/24/2005 9:32:16 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW do profesjonalnej oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    klucha84 a po czym niby ty chcesz zrobic ta przerwe regeneracyjna? to,ze cwiczyles pare tygodni to nie znaczy,ze teraz masz przez tydzien-czy ile sobie tam wymyslisz-lezec na lozku! mozesz zrobic lekki deload,czyli albo zmniejszysz objetosc i/lub intensywnosc i jedziesz dalej. zacznij dzwigac konkretne ciezary-wtedy bedziesz sie martwil o przerwy regeneracyjne. georgu plan niby ok...ale po co az 2 wyciskania jednego dnia? A - przysiad - wyciskanie na lawce - podrzut (tu rownie dobrze moglby byc power shrug lub high pull) B - mc - wyciskanie w staniu - drazek C -przysiad - wyciskanie skos - wioslowanie pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1199 Data: 3/2/2009 1:37:21 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW do profesjonalnej oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    klucha84 w obu programach na 1 miejscu jest przysiad,wiec nie wiem po co napisales o wykrocznym? drazek-kup i zamontuj lub uzyj stojakow do przysiadow,wysun na maxa,poloz gryf i juz masz drazek. najpierw wykonujesz cwiczenia bazowe,a dopiero potem,na koncu-dodatki,czyli ramiona,lydki oraz brzuch. sugeruje wykonac najpierw ciezsze wyciskania(czyli te na klatke),a dopiero te lzejsdze(na barki)-u ciebie jest na odwrot. lydki-pisalem,a ty ciagle swoje. jakie pieczenie?jaki max? wszystkie cwiczenia bazowe robisz z taka sama iloscia serii,chyba,ze chcesz byc zuchem i przysiad zrobisz w 4 seriach. dodatki-tu mozesz dac o jedna mniej. pojedz tym programem 6-8 tyg. i potem wprowadzisz 3 uklad cwiczen(A-B-C). parametry zmieniaj najwczesniej co 4 tygodnie. pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1199 Data: 3/3/2009 12:30:25 PM Liczba szacunów: 0
  • F.C. Barcelona

    Odpowiedzi: 114 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/25/2008 7:46:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Program wiosennej odnowy cery

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Cera wiotczejąca Martwisz się, że owal twarzy traci wyrazisty zarys, a pod oczami pojawiły się worki? Nie panikuj. Sięgnij po kosmetyki, które spłycają zmarszczki i dają efekt błyskawicznego pojędrnienia skóry. Twarz jest zrelaksowana i młodsza. - Szybko Używaj kremów liftingujących, które lekko napinają skórę, tworząc na niej niewidzialną, sprężystą siateczkę. Tak działają też kremy-lifty pod oczy, dzięki czemu zmniejszają worki i kurze łapki. Pielęgnowana nimi twarz już po kilku dniach wygląda na wypoczętą. - Najszybciej Na noc nałóż na zmarszczki mimiczne preparat Myokine-Fusio – Vichy. Zawiera adenozynę działającą przeciwskurczowo, podobnie jak botoks. Rano obudzisz się z gładszą twarzą. Przemyj ją tonikiem i od razu nałóż krem liftingujący, np. Double Lifting – L’Oréal czy Garnier UltraLift. Będziesz wyglądać młodziej. - Dieta dla ciebie Jedz więcej ryb – pełnowartościowe białko jest bardzo potrzebne dla odnowy skóry. Pamiętaj o witaminie C (cytrusy, natka pietruszki, kapusta), która wspomaga odtwarzanie kolagenu odpowiedzialnego za jędrność skóry. 1. Myokine Fusio na noc – Vichy (108 zł). 2. Garnier UltraLift (38,89 zł) Zmieniony przez - blueeyes w dniu 2007-03-21 19:46:28

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 3519 Data: 3/21/2007 7:43:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Program wiosennej odnowy cery

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Cera naczynkowa Zaczyna się niewinnie: zaczerwienienie nosa czy rumieńce na policzkach nie bledną po kilku minutach, lecz utrzymują się coraz dłużej. To znak, że naczynka włosowate mają tendencję do trwałego rozszerzania się. Wzmocnij je. - Szybko Codziennie stosuj krem do cery z problemami naczynkowymi. Trzy razy w tygodniu połóż na twarz obkurczającą naczynka maseczkę z ruty: 4 łyżeczki zmielonego ziela i 2 łyżeczki siemienia wymieszaj z wrzątkiem na papkę. Gdy przestygnie, posmaruj nim zaczerwienienia. Trzymaj 20 minut. - Najszybciej Kup w aptece koncentrat wzmacniający z witaminą K, np. Eris czy Farmona. Nałóż na zaczerwienione miejsca. Witamina K intensywnie wzmacnia naczynka krwionośne, zmniejsza ich kruchość, likwiduje rumień. - Dieta dla ciebie Jedz więcej owoców i warzyw, bo zawarta w nich witamina C zwiększa elastyczność naczynek. Wybierz winogrona, sałatę – zawierają też witaminę K, która poprawia krzepliwość krwi, oraz banany - potas uszczelnia ścianki naczyń krwionośnych. 1. Koncentrat z wit. K – Farmona (12 zł). 2. Krem na naczynka – Eris (23 zł)

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 3519 Data: 3/21/2007 7:47:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Program wiosennej odnowy cery

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Przy cerze naczynkowej nalezy zmienić pewne nawyki jeśli takowe istnieją. Zakaz palenia papierosów, spożywania gorących posiłków, picia alkoholu, zakaz opalania na słońcu i w solarium.Kremy ochronne z filtrem. Wit. C,K, PP, żeń-szeń, kasztanowiec-to składniki wspomagające cerę naczyniową. Rumień nie zniknie z dnia na dzień i trzeba mu dać czas Ja łączę pielęgnacje cery mieszanej(bo taką mam ) z cerą naczyniową.Zamiennie stsuję kosmetyki do takich cer.Albo rano albo wieczorem.Raz w tyg nakładam maseczkę typową do cery naczyniowej. Ten krem z Eris mam i do tego mleczko oczyszczające i jak dla mnie są superCO do innych kosmetyków to niech się wypowiedzą co stosowali je.

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 3519 Data: 3/24/2007 7:12:48 AM Liczba szacunów: 0
  • Program wiosennej odnowy cery

    Post
    Zdrowie i Uroda

    ja równiez nie pale ;) a co do ciepłych i ostrym potraw szczególnie ostrych to je uwielbiam wiec bedzie problem z ich ograniczeniem, alkohol oczywiscie pojawia sie równiez ale raczej sporadycznie a ze słonca równiez nie chciałbym rezygnowac bo chciałbym przynajmniej troche zbrązowiec <yes> kremy ochronne z filtrem hmmm... a jaki filtr bys mi Basia poleciła ?? co do witamin to nie bede ich raczej kupował osobno bo nie chciało by mi sie ich za pewne łykac ;/ pewnei beda w kremie juz zawarte prawda ??:) na razie łykam od 2 dni Rutinace jako uzupełnienei wit. C i cynku :) ... w robienei maseczek to tez nie za bardzo chce mi sie bawic ;/ nie mam czasu na taklie zabawy ;) wiec pewnie odpuszcze je sobie ... jak nikt sie nie wypowie na temat innych kosm. to kupie sobie ten krem z Eris i moze wystarczy a jak nie to kupie jeszcze ten koncentrat i bede czkał na poprawe ...;) dzieki za odp... pzdr.

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 3519 Data: 3/24/2007 12:48:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Do Maka i innych

    Post
    Odżywki i suplementy

    Tak wiem, o tym oswiadczeniu, byla wzmianka w jednym z ostatnich numerow czasopisma Newsweek. Zastanawia mnie jednak fakt o jakiej dosutnej formie testosteronu, pisza w tym raporcie? Doustnej, gdyz innej formy podania suplementu, czy odzywki, w warunkach domowych nie widze. Jedyna znana obecnie postac doustnej formy testetosteronu to undecaonate, ester rozpuszczalny tylko w tluszczach, przechowywany dluzej w temp. powyzej 10 st. C, traci swoja aktywnosc biologiczna, czyli do odzywek nie nadaje sie calkowicie. Cos mi sie wydaje, ze najbardziej wiarygodny jest oryginalny raport komisji, bo jak znam zycie panowie dziennikarze cos poprzekrecali. Nie ulega jednak watpliwosci, ze byc moze, niektore firmy cos podsypuja do swych produktow, ale brzmi to jak wykrety zawodnika przed komisja antydopingowa, ze on tylko jadl legalne odzywki kupione w sklepie. Swiat sportu, to swiat wielkich pieniedzy, czasem brudnych i nieraz juz wydawano w nim idiotyczne werdykty, dla ochrony nieuczciwych sportowcow, ich trenerow i calego zaplecza, ktore za nimi stoi. Kto wie, czemu tak naprawde ma sluzyc wspomniany przez Ciebie raport? Zniszczyc konkurencje? Ochronic zawodnika? Kto to wie? Moderator działu Suplementacja

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2748 Data: 5/8/2002 1:24:00 PM Liczba szacunów: 0