SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • bol barkow...

    Post
    Doping

    panowie nie ma co sie obrazac sie, jestesmy tu zeby sobie pomagac. na stawy zawsze bralem deke i efekt nawodnienia stawow juz wystepuje w pierwszym tygodniu, nie mylcie z efektem anabolicznym deki, ktory jest znacznie pozniej. ale trzeba dotrzec do przyczyny, tak wiec kolagen trzeba z zewnatrz dostarczac. warto tez pamietac o witaminie C, ktora reguluje synteze koleganu.

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2152 Data: 9/7/2010 7:41:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Spalacze tłuszczu a katabolizm ?

    Post
    Iron Horse Series

    stymulujace tarczyce tak. efedrynowe i synefrynowe nie poza tym wyjalawiaja dosc silnie z mineralow jak potas, sod, magnez, wymagaja tez wiekszej poadzy witamin jak c, e , a. pozdr mc

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2667 Data: 7/22/2008 7:04:33 PM Liczba szacunów: 0
  • jedno c jest pewne to BAN powinien wejsc dobrze.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1006 Data: 5/29/2006 7:02:42 PM Liczba szacunów: 0
  • prolka

    Post
    Doping

    ale mi chodzi o to po czym bardziej sypie czy po omce i czy po prolce - nikt ci nie powie jak będzie w twoim przypadku musisz sam się przekonać a winiacz moze syfic ale w inj czy w tabsach - korwa a co z różnica,wino to wino bez różnicy w jakiej postaci Dodając coś od siebie powiem,że nie spotkałem sie z przypadkiem,a żeby trądzik po saa był rzeczywiście tak intensywny jak czasem ludzie tu wypisują na forum.Zapewne nigdy wczesniej nie mieli problemów z cerą i jak na cyklu wyskoczy im pare pryszczy to zaraz robią z tego grom wie co i koloryzują jak to ich wysypało.Zresztą trądzik na cyklu to nie to samo co w wieku dojrzewania(teoretycznie to samo ale w praktyce juz nie do końca-tak przynajmniej wynika z moich obserwacji). Podczas cyklu jeżeli występuje trądzik to głównie na plecach i barkach jak rowniez mozna zaobserwować wysoki poziom dht udeza po prostacie,podczas gdy ten młodzieńczy głównie na twarzy mimo,że spowodowany to sama przyczyna,nadmiarem dht,jakoś nie mielismy problemów z prostatą i łysieniem w tamtym okresie.Myślę,że ma to związek z ilością receptorów dht.Zaraz pewnie ktoś mnie skarci za te farmazony które plote(jako laik moge sobie na to pozwolić bo się nie znam i c.hv.j)ale moim zdaniem ilość receptorów dht w skórze twarzy zmniejsza sie kosztem tych w skórze głwy i prostaty z tad łysienie i przerost gruczołu krokowego,ilość dht raczej sie nie zmienia(chyba,że rosnie w to był bym skłonny uwierzyć)bo nie byłoby wtedy takich problemów jak te ww.Tak na chłopski rozum. Pewnie i tak nikomu nie bedzie się chciało tego czytać ale ch.vj moze to i lepiej

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2106 Data: 11/18/2008 3:34:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Śniadanie na masie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dudee moglbys krotko wyjasnic dlaczego uwazasz, ze platki kukurydziane to syf? Mam przed soba platki kukurydziane "Corn Flakes" Lubella i sklad w 100g jest nastepujacy: 6.6g B 84,9g WW w tym 5g cukry 2.3g T w tym kwasy tluszczowe nasycone 0.5g 3.3g blonnik pokarmowy 0.8g sod Od lat slysze, ze platki kukurydziane sa zle, ale kompletnie nie widze tego po skladzie. Co wiecej, natknalem sie na tysiace stron mowiace o tym, ze platki kukurydziane zaliczaja sie do zdrowej zywnosci. Czy ktos moglby krotko i jasno? P.S: Znalazlem cos takiego: "Płatki kukurydziane są zdrowe, ponieważ zawierają węglowodany złożone, witaminę C oraz witaminy z grupy B. Ale spośród różnych rodzajów płatków są one najrzadziej polecane - zawierają bowiem najwięcej sodu (składnika, którego i tak jest w naszej diecie zdecydowanie za dużo), a najmniej wapnia, fosforu, żelaza, magnezu, witaminy E. Zdecydowanie więcej mają tych składników płatki owsiane oraz pszenne. Płatki kukurydziane z kolei zwierają więcej witamin z grupy B." Niestety nie przekonuje mnie to do nazywania platkow kukurydzianych syfem. Zmieniony przez - spot w dniu 2013-10-13 09:37:32

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 936 Data: 10/13/2013 9:35:59 AM Liczba szacunów: 0
  • Problem z dniami treningowymi. prosze o pomoc

    Post
    Trening dla początkujących

    A Nogi: Przysiady 3s x 12,10,8 Uginanie leżąc 2s x 10 Plecy: Podciąganie 3s x max Wiosło 2s x 12,10 Klatka: Wyciskanie skos w góre 3s 12,10,8 Barki: Wyciskanie sprzed klatki 3s 12,10,8 Biceps: Uginanie ze sztangą 2s x 12 Triceps: Francuz leżąc 2s x 12,10 B Nogi: Przysiady 3s x 12,10,8 Łydka 2s x 20 Plecy: Ściąganie do klatki 3s 12,10,8 Prostowanie z opadu 2 s 10 Klatka: Brama 3s x 12 Barki: Unoszenie bokiem 2s x 10 Biceps: Młotki 2s 10 Triceps: Pompki bułgarskie 2s 12 C Nogi: Przysiady 3s x 12,10,8 Wykroki 2s 10 Plecy: Wiosło 2s x 12,10 Szrugsy 3s x 12,10,8 Klatka: Pompki na poręczach 3s x max Barki: Unoszenie w opadzie 3s x 12 Biceps: Modlitewnik 2 s 12,10 Triceps: Drązek 2s 12,10

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 739 Data: 10/5/2010 10:04:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w dopracowaniu diety na mase 70kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jak mam połączyć płatki owsiane z omletem :c Nie jestem w stanie zjeść normalnie przygotowanych płatków np w mleku. Po prostu nie znoszę ich smaku. Shake to jedyna dla mnie opcja, no chyba, że znasz jakiś magiczny sposób, aby stało się to dla mnie zjadliwe :D

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1129 Data: 5/4/2014 10:12:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Gear Cycle - słyszał ktoś o tym?

    Post
    Odżywki i suplementy

    cena/zadowolenie ludzi - najlepszy z tego c oczytam na bb.com - a bylo ok. 30 testerow i porownywali do innych produktow. ornityna jest 4x mocniejsza od argininy, więc sam policz jak to wychodzi. sam czekam na opinie ludzi ktorzy beda to stosowac w Polsce. moze i ja sie skusze Zmieniony przez - Czarnuchok w dniu 2005-07-20 04:22:45

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1933 Data: 7/20/2005 4:22:13 AM Liczba szacunów: 0
  • magnez-czy mozna przedawkowac?

    Post
    Odżywki i suplementy

    wszystko można przedawkować nawet Wit C Więc dawaj dawkę optymalną ponieważ biorąc za dużo możesz sobie bardziej zaszkodzić niż pomóc taka prawda zbyt dużo witamin i minerałów w organizmie prowadzi do choroby zwanej Hiperwitaminoza Magnez: efekty uboczne są rzadkie, ale ryzyko większe jest u osób z niedoczynnością nerek, może osłabiać mięśnie! Więc radzę też się zastanowić czy warto ;]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 3108 Data: 5/5/2008 8:49:14 AM Liczba szacunów: 0
  • Trzeci cykl.

    Post
    Trening w domu

    Martwe Ciagi robi sie wiekszymi ciezarami niz przysiady. Poza tym przy RDL tez nogi pracuja wiec bys mial w dwoch planach prawie 3 cwiczenia na nogi. A plecy by pracowaly licho. Znowu przy np. wyciskaniach na barki, przysiadach, wioslowaniu tez prostowniki pracuja wiec nie ma co sie bac, ze prostownikow na treningu nie przepracujesz. A o martwym ciagu mozesz pomyslec w planie C w przyszlosci :)

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 2332 Data: 5/27/2012 10:46:51 AM Liczba szacunów: 0
  • Ile trzeba odczekac

    Post
    Doping

    chwila moment jedzac np 5 pixow jednej nocy tracisz cala serotonine (ew w tych granicach) wiec na drugi dzien jest jej 0-10% fazka powinna byc 10 razy gorsza a jest taka sama a czasami nawet lepsza co do mdma i know bro ale chyba latwo rozpoznac dzialanie fety/kof/efe/itp od mdma/mda/itp (przynajmniej ja nie mam z tym problemow) szkoda ze teoria tak bardzo rozni sie od praktyki :-C wtedy wszystko by bylo latwe Zmieniony przez - -blinG- w dniu 2004-07-01 16:25:41

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2577 Data: 7/1/2004 4:24:45 PM Liczba szacunów: 0
  • sony ericsson k7001

    Post
    Targowisko

    c

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2357 Data: 6/29/2005 1:56:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Rób sobie na nadgarstek okłady z korzenia żywokostu lekarskiego. Jedz produkty bogate w witaminę C, omega 3,wapń np. jogurty, pij 2 łyżeczki rozpuszczonej żelatyny.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 557 Data: 8/19/2013 10:15:46 AM Liczba szacunów: 0
  • Awans, bez awansu %-)

    Post
    Piłka Nożna

    mogli by sie w koncu wziasc za powazniejsze rzeczy jak np. korupcje, mlodziez, stadiony, poprawe atrakcyjnosci ligi etc., etc. a zajmuja sie sprawami co i tak nic nie zmienia moze zrobia jeszcze tak ze bedziemy miec ALFA, BETA i GAMMA klase zamiast A B i C klasy Zmieniony przez - chopinos w dniu 2005-12-17 21:35:19

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1700 Data: 12/17/2005 9:29:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Jakie odżywki wybrac ?? Pomicy

    Post
    Odżywki i suplementy

    co znaczy ze na Ciebie nie działały? może hemo rage u.c?

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 770 Data: 12/24/2011 2:56:19 PM Liczba szacunów: 0
  • jajca

    Post
    Doping

    Czesiek, na jaj najlepsza jest witamina C, ok 8-10 gram dziennie. zacznij stosowac, od razu zobaczysz rezultaty. Krasnall

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 3514 Data: 4/9/2001 8:58:42 PM Liczba szacunów: 0
  • jajca

    Post
    Doping

    Krasnall: z tą witaminą C to prawda?? opisz to bardziej.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 3514 Data: 4/10/2001 3:44:19 PM Liczba szacunów: 0
  • sam propionat

    Post
    Doping

    No..panowie...trzeci dzien metki(po 15mg dziennie..jak narazie)...i 8 strzał propa(z tego 6-50mg i 2-100mg).....rosnę ładnie.....jeszcze nie czas aby mówic o wymiarach....diete zmieniam od poniedziałku (z tego względu ze teraz mam za duzo węgli...i boje sie o brzuszek zeby sie nie zalał)......w moim cyklonie...sa jeszcze silimarol; cynk; i różne witaminki(C i ble ble)...wapna nie biore bo czytałem ze zamula nerki...postów o brzuszku sie naczytałem..i chyba jednak bede go robił codziennie...+ do tego od poniedziałku trening na worku....a jak narazie....dzisiaj wale do disco... POZDRO

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2844 Data: 7/16/2004 12:20:31 AM Liczba szacunów: 0
  • Moja Dieta / Do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam Celem jest redukcja? Napisz swoje zapotrzebowanie, rozkład B/WW/T Napisz coś o sobie wiek, staż, wymiary itp Sniadanie: Jajecznica 3xJajek 3Kromki pieczywa żytniego chrupkiego Płatki owsiane + jajka + warzywa Posiłek co 2,5 h Obiad: Woreczek Ryzu Tunczyk z biedronki Ryż brązowy + pierś z kury/indyka/ryby/ew tuńczyk Podwieczorek: Owoce(banan lub jabłko itp) Nie Posiłek taki j.w Kolacja: Mleko + Owsianka WW na noc? najlepiej Białka jaj + warzywa ew twaróg + warzywa 1) brak zdrowych tłuszczy 2) mało posiłków 3) jeżeli redukcja ogranicz owoce 4) w skali 1-10 = -2 Poczytaj jeszcze! ----------------------------------------------------------------- Precision Nutrition - system dietetyczny opracowany przez Dr John Berardi autora 2 znakomitych książek : Gourmet Nutrition i Precision Nutrition oraz niezliczonej ilości artykułów. Nam na forum znany jest bardziej, jako 10 przykazań żywieniowych . Czym jest Precision Nutrition? Jest to system dietetyczny , którego zadaniem jest w sposób jak najprostszy bez zbędnego liczenia zmienić nasze nawyki żywieniowe a dzięki temu doprowadzić nas do lepszej sylwetki, bardziej muskularnej i odtłuszczonej. Czy to działa ? Tak!!! Zdecydowanie, jeśli tylko będziemy postępować zgodnie ze wskazówkami, które podam poniżej na pewno osiągniemy nasze upragnione cele. To czego potrzebujemy aby osiągnąć nasze cele to odpowiednie odżywianie oraz odpowiedni trening i regeneracja. Poniżej prezentuję wam 10 wskazówek, które musza być przestrzegane, aby nasze ciało pozbyło się niechcianego tłuszczu. 1. Należy spożywać 6-7 posiłków co 2,5 - 3 h 2. Należy w każdym posiłku spożywać "pełne białko" (zawierające wszystkie aminokwasy) 3. Należy w każdym posiłku spożywać węglowodany o w miarę jak najniższym I/G pochodzące z warzyw(najlepiej włóknistych) i owoców 4. Należy dbać aby posiłek przed treningowy był bogaty w łatwo przyswajalne białko 5. Należy dbać aby węglowodany we wszystkich posiłkach poza posiłkami przed i po treningowym pochodziły z warzyw i owoców o niskim IG. Posiłki około treningowe powinny zawierać węglowodany o wyższym I/G 6.Należy dbać aby posiłek po treningowy zawierał węglowodany proste i łatwo przyswajalne białko w proporcji 2:1 7. Należy pilnować aby 25-35%spożywanych kalorii w diecie pochodziło z tłuszczy z podziałem na : 1/3 z tłuszczy nasyconych (zwierzęcych), 1/3 z tłuszczy jednonienasyconych (np. oliwa z oliwek, avocado), a 1/3 z tłuszczy wielonienasyconych (olej lniany, rybi , orzechy i nasiona itp.) 8. Należy unikać napoi innych niż: woda mineralna niegazowana, zielona herbata itp. 9. Należy dbać o to by każdy posiłek za wyjątkiem posiłków około treningowych składał się z naturalnego, nie przetworzonego pożywienia, należy unikać słodzików, konserwantów, polepszaczy itp. 10.Należy spożywać większe ilości węglowodanów tylko w okolicach treningowych (przed i po treningu) , posiłki te powinny być ubogie w tłuszcz. W innych posiłkach powinna występować przewaga tłuszczy nad węglowodanami pochodzącymi z warzyw i owoców Zmiana naszego dotychczasowego sposobu odżywiania na ten powyższy zaowocuje poprawą sylwetki oraz zdrowia w większości przypadków . Pytania jakie się rodzą to jak może wyglądać przykładowy jadłospis na takiej diecie i w jaki sposób te wskazówki wprowadzić w życie ? Jadłospis jaki tu podaje jest tylko przykładowy, jak wiadomo każdy z nas jest inny i dla każdego dieta ta powinna wygląda inaczej. Jednodniowy jadłospis : Posiłek 1 Białka jaj Sałata Siemię lniane Posiłek 2 Łosoś Szpinak Posiłek 3 Polędwica wołowa Brokuły Garść orzechów Posiłek przed treningowy( można go pi ć w trakcie treningu) Wpc/wpi/wph (białko serwatki) lub albuminy(białko jaj) Carbo lub banan (białko w stosunku do węglowodanów jak 1:2) Posiłek po treningowy To samo jak w posiłku przed treningowym Posiłek 6 Pierś z kurczaka Kasza kuskus/ryż/kasza jęczmienna/płatki Dowolny owoc Posiłek 7 Mintaj Chleb pełnoziarnisty razowy Sałatka warzywna Powyżej mamy zobrazowany przykładowy dzień treningowy na diecie Precision Nutrition, oczywiście nie podałem ilości celowo gdyż są one elementami diety bardzo osobistymi i każdy powinien dobierać je pod kątem własnych potrzeb, możliwości i celi. Jak zauważyliście dieta posiada pewne obwarowania, które należy bezwzględnie przestrzegać. Nieprzestrzeganie ich może doprowadzić do spowolnienia efektów lub ich całkowitemu zanikowi. Nim rozpoczniecie układanie diety kilka moich uwag : - nigdy w posiłkach nie łączymy węglowodanów w dużych ilościach oraz tłuszczy (tyczy się to głównie tłuszczy nasyconych). - dodatek warzyw nawet w niewielkich ilościach do każdego posiłku jest ważny, natomiast owoce traktował bym bardziej instrumentalnie i stosował bym je około treningowo. -źródła pokarmowe należy maksymalnie różnicować ,zawsze dbamy o pełne białko( z mięsa, ryb, jaj, odżywek) oraz jak największą ilość warzyw liściastych o jak najbardziej intensywnym kolorze. - owoce w umiarkowanej ilości są ok. szczególnie około treningowe z własnego doświadczenia polecam jagody (źródło luteiny). - kaloryczność diety zmieniamy zarówno im plus jak i im minus stopniowo o 100-200 kcal cały czas obserwując reakcje naszego organizmu, dokonujemy tego przez obserwacje poziomu tłuszczu ustrojowego co 2-3 tyg. - w przypadku ukierunkowaniu diety na masę i konieczności dodania kalorii, kalorie dodajemy najpierw do : * posiłku po treningowego (+ 100-200 kcal w postaci węglowodanów) * posiłku w godzinę po treningu (+ 100-200 kcal w postaci węglowodanów) * pierwszego posiłku (śniadania) w dni treningowe (+ 100-200 kcal w postaci węglowodanów) * o ile nadal zachodzi potrzeba zwiększenia ilości kcal w diecie, kalorie dodajemy w postaci tłuszczu, równomiernie rozkładając dodaną ilość pomiędzy wszystkie posiłki z wyjątkiem posiłków około treningowych, które jak wiadomo są wolne od tłuszczu. -wodę należy spożywać w ilości minimum 2l pamiętając również aby nie przesadza z nadmiernym jej piciem. Na pewno wiele osób ma pytanie co z ważeniem posiłków, co z liczeniem kcal ? Jest to przecież jeden z ważniejszych elementów 99% zdrowych diet. Cóż jak za każdą dietą tak i za tą nie stoi "magia" lub tajemna kombinacja posiłków i tu też w późniejszym czasie będziemy musieli sięgnąć po odpowiednie bilansowanie diety ale powinno to nastąpi dopiero po tym gdy osiągniemy perfekcje w korzystaniu ze wszystkich 10 wskazówek żywieniowych. -----------------------------------------------------------

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1129 Data: 4/5/2008 12:21:19 PM Liczba szacunów: 0
  • najlepsza Kreatyna??

    Post
    Odżywki i suplementy

    Mówiąc "biorąc pod uwagę aspekt finansowy" masz na myśli: a. duże fundusze b. bardzo duże fundusze c. nieograniczone fundusze d. jestes studentem i nie masz nawet na zeszyt ?

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1028 Data: 11/6/2004 1:14:59 AM Liczba szacunów: 0