SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Liga Mistrzów 2008/2009

    Post
    Piłka Nożna

    Grupa A: Chelsea FC AS Roma Girondins Bordeaux Cluj Grupa B: Inter Mediolan Werder Brema Panathinaikos Anorthosis Famagusta Grupa C: FC Barcelona Sporting Lisbona FC Basel Szachtar Donieck Grupa D: FC Liverpool PSV Eindhoven Olympique Marsylia Atletico Madryt Grupa E: Manchester United Villareal CF Celtic Glasgow Aalborg Grupa F: Olympique Lyon Bayern Monachium Steaua Bukareszt AC Fiorentina Grupa G: Arsenal FC Porto Fenerbahce Stambuł Dynamo Kijów Grupa H: Real Madryt Juventus Turyn Zenit Sankt-Petersburg BATE Borysow Grupy D i F najciekawsze.

    Odpowiedzi: 623 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/29/2008 6:24:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Liga Mistrzów 2008/2009

    Post
    Piłka Nożna

    Dzisiaj gra Liga Mistrzów Wtorek, 16.09 2008 A Chelsea FC vs. FC Girondins Bordeaux AS Roma vs. CFR Cluj B SV Werder Bremen vs. Anorthosis Famagusta Panathinaikos vs. Inter Milano C FC Basel vs. Shakhtar Donetsk FC Barcelona vs. Sporting Lissabon D PSV Eindhoven vs. Atletico Madrid Olympique Marseille vs. Liverpool FC

    Odpowiedzi: 623 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/16/2008 8:30:39 AM Liczba szacunów: 0
  • Liga Mistrzów 2008/2009

    Post
    Piłka Nożna

    MU gra bardzo dobrze w piłkę tylko, że Barcelona tej piłki Manchesterowi nie dała jestem zawiedziony tym, że w pierwqszym składzie grał Park, Anderson, Geags ... a na ławce mecz zaczął Scholes i Tevez, zawiodła mnie również postawa Van der Sara i całej linii obrony jako formacji. C. Ronaldo na ile było to możliwe brał ciężar gry na siebie, napewno był jasna postacią, ale Barcelona po strzeleniu gola nie oddawała piłki.

    Odpowiedzi: 623 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/28/2009 10:36:22 AM Liczba szacunów: 0
  • Te migdałki to mnie dziś rano zaczęły boleć :-/ ale faktycznie chyba trzeba trochę odpocząć i coś wezmę na przeziębienie. Do lekarza pójdę jak nie będzie przechodzić - w grudniu jak byłam chora z gorączką 39, to dostałam witaminę C i wyleżenie się w łóżku... Zmieniony przez - Irea w dniu 2017-02-15 14:42:21

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 5619 Data: 2/15/2017 2:40:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Tak była osłona. Nic strikte na odporność nie biorę - tzn. biorę suplement z Noble Health, na odporność dokładnej nazwy nie pamiętam, z tego co pamiętam to w składzie ma ekstrakt z zielonej pszenicy, róży, trochę witamin, ogólnie bez szału, ale kiedyś w jakimś pudełku dostałam więc stwierdziłam że "zjem co ma się marnować". Wcześniej brałam multiwitamine, witamine D, witamine C, omega 3, ale też co chwile mnie łapały jakieś infekcje. W ogóle chyba jak mi przejdzie z tym pęcherzem, to zrobię sobie komplet badań... :-( No i jeszcze od jakiegoś czasu pijam koktajle ze spiruliną, nie wiem czy to robi jakąś różnicę?

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 5619 Data: 2/27/2017 11:08:58 AM Liczba szacunów: 0
  • Dzięki za radę :-) Probiotyk w sumie już biorę prawie mc, ale z racji że ostatnio mi się skończył, to zakupiłam taki który ma dodatkowo laktoferynę (żeby nie brać wiaderka tabletek :-P ). Aktualnie wszystkie suplementy jakie biorę to: witamina C, witamina D3, asecurin x2 (probioty, prebiotyk, laktoferyna), noble helth provital active+ Dziś zrobiłam też badania kontrolne mocz+morfologie (na poprzedniej wizycie przepisała mi lekarka), niestety jutro mam kolejną wizytę u lekarza, tym razem z zatokami. W środę puścił mi się mega katar, w piątek miałam opuchniętą i obolałą lewą zatokę szczękową. Aktualnie boli mnie głowa, zatoki szczękowe i mam gesty katar :-( nic dobrego... Przerzucam się na bardziej naturalne metody walki z choróbskiem, czyli czosnek :P działa na wampiry może zadziała na te wszystkie zarazy jakie mnie dotykają, poza tym wczoraj nastawiłam kiszenie soku z burak. Męczy mnie to całe chorowanie i brak praktycznie aktywności :-( najbardziej doskwierają mi plecy, bo znowu się garbię, oraz czuję ogólne osłabienie - czego nie lubię, jak ćwiczyłam to przynajmniej czułam się silna i zwinna... Dzisiejsze menu: w pracy: płatki jaglane, owoce leśne zmiksowane z jogurtem i odżywką białkową (śniadanie), zupa pomidorowa z makaronem, mielone z szynki z czosnkiem, kasza orkiszowa, sałatka z kapusty kiszonej, koktajl z pomarańczy i banana (obiad) w domu: mięso z ud kurczaka z ryżem i warzywami na patelnię. Myślałam żeby chociaż się porozciągać, a z katarem to chyba nie bardzo :'-(

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 5619 Data: 3/20/2017 12:41:35 PM Liczba szacunów: 0
  • RALLY- ja wiem ze nie od razu , jednak Amstaf-- ode mnie masz kopa w doope na rozpęd do ogarnięcia- jesteś tu od 28 września, prawie trzy tygodnie powtarzania- "znów wyszło jak zwykle, chciałam dobrze wyszło inaczej, znów się nie udało" może metoda dobrego(rally) i złego(ja) policjanta dla lepszy efekt bo te stwierdzenia c przytoczyłam na górze to WYMÓWKI SĄ kochana, to wszystko nie ma "się nie udało" tylko "ja dałam ciała", to ty panujesz nad swoim życiem a nie ono nad tobą, ja wiem ze początki są trudne, ale odsuwasz sobie czas efektów, a to w pewnym momencie cie zdemobilizuje, a tego uwierz mi nie chcesz, i tak w pewnym momencie przyjdzie okres zmęczenia - sposobem jedzenia, tym ze czegoś tam nie można a coś tam trzeba- a ty masz to już! pozbywaj się tego i spinaj poślady, jak sobie pozwolisz na "powoli"- efekty też będą powolne, jak się ogarniesz szybciej to i wiedza i efekty przyjdą szybciej, ukróć sobie trochę ta wygodę, wyjdź z tego jak ci wygodnie, zacznij robić tak jak ma być ode mnie powtarzam masz ŻYCZLIWEGO KOPA W DUPĘ, bo jak dla mnie się mazgaisz trochę, stać cie na więcej na pewno

    Odpowiedzi: 544 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/13/2011 10:25:39 AM Liczba szacunów: 0
  • Ale ładnie spada:-)no super:-) zaznaczasz obszar w excelu i ctrl+c ---->ctrl+V wklejasz do painta----->zapisujesz w jpg. (na przykład) Kurde żeby człowiek miał czas na dietę i siłkę zawsze, byłoby super, tez miałam zacząć z siłką to przeprowadzka się wykluła, ale może jak się przeprowadzę to moje zycie się uspokoi;-) Zmieniony przez - rallygunia w dniu 2011-11-17 21:10:30

    Odpowiedzi: 544 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/17/2011 9:09:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcję odradzam, bo będziesz wyglądała jak ja. Nogi u zad praktycznie w miejscu, a góra.... n/c. W podpisie mam dwa linki. Porównaj foty pierwszych stron - tak wygląda wysusz. Nie redukuj, tylko poprzez ćwiczenia rozbuduj górę.

    Odpowiedzi: 544 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/17/2011 10:00:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Tetisheri teraz od kilku tygodni tak robię z tą rampą żeby siły trochę zdobyć ale już niedługo zmienie to, bo myślę o tej redukcji i jakie zakresy powtórzeń najlepiej zastosować na tej redukcji? Mogę dalej na siłę 3-6 czy lepiej 8-10? A co do rzucania sztangi w mieszkaniu to nie bardzo, no wiadomo uszkodzę panele albo meble. A jak uważasz na ile powinnam zrobić ten przysiad skoro wycisnę raz 50 kg a M.C.. Zrobię raz 73 kg? Będę próbować dokładać.

    Odpowiedzi: 167 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/18/2017 11:47:27 AM Liczba szacunów: 0
  • Dzięki za porady! Czyli zamiast arnoldek wyciskanie hantli. Pompki na poręczach sobie zostawię.A co do tych pleców: to może 1,podciąganie 2.m.c. lub rdl 3.wiosłowanie lub ciągnięcie wyciągu dolnego chwytem neutralnym lub wiosłowanie jednorącz hantlem w oparciu o ławkę? Czy lepiej podciąganie zrobić na koniec jako trzecie? Ale wtedy będę miała już mało siły? A czemu bicepsa nie izolować? A na nogi wystarczy tyle ćwiczeń co podałam? Wczoraj zrobiłam ten trening na klatkę barki triceps mojego pomysłu i nawet dobrze poszło. Ale na przyszłość zrezygnuję z tych arnoldek.Więc było tak: 1 wl skos 4 serie 30kg x10/ 36kg x 6/ 36kg x 6/ 36kg x 6 2 rozpiętki skos waga hantla -11kg 3 serie /10/10/10/powtórzeń 3 pompki na poręczach 3 serie /9/7/7/ 4 arnoldki waga hantla 10kg 3 serie /10/10/9/ 5 unoszenie hantli bokiem w staniu waga hantla 5kg 3 serie /10/10/10/ 6 triceps sztangą łamaną za głowę w staniu 14kg 3 serie /9/8/7/

    Odpowiedzi: 167 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/29/2017 3:59:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzięki za porady! Czyli zamiast arnoldek wyciskanie hantli. Pompki na poręczach sobie zostawię.A co do tych pleców: to może 1,podciąganie 2.m.c. lub rdl 3.wiosłowanie lub ciągnięcie wyciągu dolnego chwytem neutralnym lub wiosłowanie jednorącz hantlem w oparciu o ławkę? Czy lepiej podciąganie zrobić na koniec jako trzecie? Ale wtedy będę miała już mało siły? A czemu bicepsa nie izolować? A na nogi wystarczy tyle ćwiczeń co podałam? Zamiast arnoldek zwykłe wyciskanie. Moim zdaniem nie będzie źle jak zrobisz taką kolejność na plecy - w końcu nie doczepiasz ciężaru w podciąganiu. Biceps u osoby początkującej nie potrzebuje izolacji. Poza tym nie zależy nam na skracaniu tego mięśnia - a przy ćwiczeniach izolowanych, wykonywanych w nieoptymalny sposób jest ryzyko spotęgowania takiego efektu. Do nóg nie miałem uwag większych skoro ich nie wypisałem.

    Odpowiedzi: 167 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/29/2017 9:20:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziś całkiem udany trening pleców, barków i bicepsa. Po siłowym cardio na rowerze 16km w 50 minut. 1 podciąganie na drążku podchwyt 4 serie: /10,7,6,5 powtórz/ 2 m.c. 4 serie /56kg x 9powt/ 61kg x 8 powt/66kg x 6powt/70kg x 3 powt/ 3wiosłowanie sztangą nachwyt 4 serie /36kg x 8powt/33kg x 9powt/33kg x10powt/35kg x 8powt/ 4żołnierz 4 serie po 26kg /8,6,6,6powtórzeń/ - tu jest progres więcej powtórzeń niż tydzień temu 5 i 6 w superseriach -biceps sztangą łamaną 22kg -unoszenie rąk bokiem w opadzie tułowia /łącznie 4 superserie po 10-12 powtórzeń/ Chyba pozamieniam sobie kolejność treningów, bo jak nogi zrobiłam w czwartek to w piątek i sobotę utrudniało mi to bieganie no i nie wiem czy tym bieganiem nie utrudniam regeneracji tych nóg, a zależało mi na bieganiu w weekendy. Dziś dopiero mi tak prawie minęły te zakwasy. Może nogi będę robić na początku tygodnia, potem klatka a potem plecy.

    Odpowiedzi: 167 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/2/2017 4:04:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Wczoraj zrobiłam inny trening na nogi gdzyż zmieniam kolejność treningów i nie chciałam nadwyręzać dolnych pleców przysiadami, bo bolały po m.c. 1 wykroki maszerowane z hantlem 10 kg 4 serie x 20 powt. 2 bułgary z obciążeniem 12 kg 4 serie po 10 powt w superserii z plank po 45 sec. 3. Plie 26 kg 2 serie po 10 powt. 4 wspiecia na palce 30 kg 5 serii x13-15 ppowt. Kalorie 1950 mi wyszło.

    Odpowiedzi: 167 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/4/2017 12:50:38 PM Liczba szacunów: 0
  • uuuu to grubo :D ja się ciesze ,że pułap 50 osiągam no mnie to właściwie najbardziej interesują barki ,plecy i nogi ,a większość mi mówi: po c***j ci nogi? nie lepiej łapy?

    Odpowiedzi: 1507 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/5/2011 8:37:59 PM Liczba szacunów: 0
  • A witaminę C zjadłeś?:))

    Odpowiedzi: 1507 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/5/2012 1:37:56 PM Liczba szacunów: 0
  • pawlus ja poćwiczyłem splitem ok 2 miesiące i wiem,że wrócę do niego najpóźniej jak to będzie możliwe %-) trening A 1 fronty 12,12,10,10 2 drążek nachwytem 4s po max 3 wl 10,10,10 4 mp 12,10,8 5 franuz 10,10,10 //uginanie stojąc podchwytem 10,10,10 6 russian twist B 1 mc 12,10,10,8 2 ściąganie linki wyciągu do klatki chwyt neutralny 15,15,15 3 wyciskanie skos 10,10,10 4 podciąganie sztangi do brody 10,10,10 5 francuz jedną rąsią 10,10,10 //uginanie rąsi ze sztangielkami 10,10,10 C 1 zarzut siłowy +push press 10,8,6,4 2 prawdopodobnie żuraw 4s po max 3 wiosło sztangą podchwytem 12,10,10 4 dipsy 4s po max 5 pompki w podporze tyłem 3s po max //podciąganie podchwyt 3s po max 6 russian twist

    Odpowiedzi: 1507 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/21/2012 7:11:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Dex wziął byka na siłkę: i nie wiem czy teraz będzie taki posłuszny %-) http://c.wrzuta.pl/wi8626/2133d54500111c5346797812/byk_na_sterydach :))

    Odpowiedzi: 1507 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/21/2012 8:08:57 AM Liczba szacunów: 0
  • @up, tak, tatuś mógł odrazu zaserwować takie śniadanie: http://purebulk.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/b/c/bcaa_capsules_1_1.jpg 8-)

    Odpowiedzi: 1859 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/10/2013 11:42:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzisiaj masakra od 7 do 19 na uczelni - padam na pysk. Oprócz tego zrobiłem fotki a teraz siadam do projektu z programowania. Nie moge się doczekac na jutrzejszy trening. /SFD/2016/10/12/57c41a7d06fb4da2afb62b6e795fbcd4.gif Dzień nietreningowy /SFD/2016/10/12/71298e9d03054a8896bd77a56c78b88a.gif Miska: http://www.myfitnesspal.com/food/diary /SFD/2016/10/12/600bdc5f033844518b0cd57e9151ebb9.gif Suplementacja: -wit C 1g -wit D 1g -omega 2 tabsy -ZMA 2 tabsy -Multiwitaminy

    Odpowiedzi: 185 Ilość wyświetleń: 15815 Data: 10/13/2016 8:51:25 PM Liczba szacunów: 0