SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Drastyczny Spadek Wagi-Badania

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Profil ogólny, czyli morfologa, rozmaz, ob, glukoza, mocz + lipidogram + panel wątrobowy, tsh. Dodatkowo ekg oraz rtg klatki piersiowej. Taka podstawa aby kompleksowo sprawdzić stan org. Badania specjalistyczne zleci Ci lek med spec jeśli będą podstawy. Test na HIV możesz wykonać w każdym labie lub bezpłatnie w regionalnym PKD, wystarczy tam się przejść. WZW C może też zlecić rodzinny jeśli chcesz przebadać.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 529 Data: 12/4/2013 6:19:04 PM Liczba szacunów: 0
  • RUNĄŁ SAMOLOT PREZYDENTA RP

    Post
    Sztuki Walki

    yelonki: a) *******isz jak putłuczony b) *******isz jak potłuczony c) *******isz jak potłuczony

    Odpowiedzi: 196 Ilość wyświetleń: 13022 Data: 4/13/2010 9:47:41 AM Liczba szacunów: 0
  • I tak jak wcześniej napisałem: M-DROL będę brał przez 5 tygodni, w pierwszym tygodniu w czasie obiadu (około 15:00 - 16:00), a kolejnych tygodniach również rano do śniadania (około 8:00). Treningi na siłowni o godzinie 20:00, 4 razy w tygodniu. Cykl zaplanowałem następująco: 1 tydzień - po 1 kaps/dzień 2,3,4,5 tydzień - 2 kaps/dzień Jako osłonkę od początku cyklu będę brał Esseliv forte 2 tabletki/dzień (w czasie śniadania i obiadu) W ostatnim tygodniu dorzucam: - Hepatil i będę go brał około 1 miesiąca. - Kreatynę (mono) 10g dziennie. Moje pytanie dotyczy tego czy dobrą osłonkę wybrałem w trakcie? Chciałem kupić Cycle Assist od C.E.L. ale jest 100zł droższy od Esseliv forte więc raczej warto te 100zł wydać na jedzenie :). A tak poza tym czy cykl jest generalnie dobrze zaplanowany? Zastanawiam się jeszcze czy brać 5 tygodni czy może zejść na 4 ponieważ to mój pierwszy cykl i z dietą i tak może nieźle masa skoczyć.

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 8775 Data: 7/30/2011 12:32:36 PM Liczba szacunów: 0
  • HOT BLOOD to masz raczej przedtreningówkę a nie stack kreatynowy, ze mnie też się leje jak ze świni przy każdym no-boosterze. Ze stackow krea. polecam z własnego doświadczenia Universal Storma.Już ze 3 cykle na nim zrobiłem i nigdy mnie nie zawiódł pod względem wzrostu siły. Noto ja będe czekał na te foto. P.s progres w c*** patrząc po zdjęciach.Klata będzie kiedyś miazga:)

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 8775 Data: 7/30/2011 1:26:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Dostosowałem trening Mawashiego do obecnych możliwości fizycznych i sprzętowych, jeszcze by poćwiczyć przed dostarczeniem drążka. A: Rozgrzewka B: Trening: 1) Napinanie mięśni brzucha leżąc (m. brzucha) 12-15 powtórzeń, 2) Wspięcia na palce (łydki) 15-20 powtórzeń, 3)Przysiady klasyczne bez obciążenia z wyprostowanymi ramionami (m. ud) 15-20 powtórzeń, 4)Unoszenie tułowia z rękami skrzyżowanymi na szyi leżąc (m. pleców) 15-20 powtórzeń, 5)Pompki klasyczne (m. klatki piersiowej) 10-12 powtórzeń, 6) Wyciskanie baniaków z wodą siedząc (m. naramienne) 8-10 powtórzeń 7) Uginanie przedramienia z hantlą siedząc (m. bicepsa) 12 powtórzeń / suplinacja (m. bicepsa) 12 powtórzeń 8) Pompki z wąskim ustawieniem rąk (m. tricepsa) 10 powtórzeń / Wyciskanie francuskie (m. tricepsa) 10 powtórzeń 9) Nawijanie ciężaru na sznurek (m. przedramion) aż do palenia C: Rozciąganie Co Wy na to? Po ile serii w/w ćwiczeń powinno się robić wg. treningu Mawashiego? 1 obwod: nogi + plecy + barki i reszta na 2?

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1279 Data: 1/18/2012 3:29:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Choroba mięśni?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Badałeś czy nie masz anemii? Próbowałeś suplementacji kreatyną? Próbowałeś treningu z ciężarami powyżej c. maksymalnych? A jak z liczbą powtórzeń? Też stoi w miejscu (12 powt. w serii w WL powinno się przełożyć na 8 powt. z ciężarem +5kg)? PS. Jeżeli to co piszesz jest prawdą, to gratuluję niezwykłej wytrwałości. 99% załamała by się przy 4-letniej stagnacji, zwłaszcza na tak niskim poziomie. Zmieniony przez - Pax79 w dniu 2012-03-15 22:14:05

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 724 Data: 3/15/2012 10:06:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Wyskok - kontynuacja treningu

    Post
    Inne dyscypliny

    Do tego skoki dosieżne z miejsca, skoki z podkurczeniem nóg do klatki i do pośladków. Te ćwiczenia należy wykonywać w ten sposób: gdy nogi dotkną ziemi natychmiast się wybijasz mocno do góry. To wszystko oczywiście parę dni po treningu na siłowni. Pamiętaj, że bez odpowiednich środków farmakologicznych musisz dawać organizmowi parę dni na regenerację. Proponuję zaopatrzyć się w glukozaminę, która w jakiś sposób będzie pomagała stawom, najlepiej Odnovit w tabletkach, gdyż od razu zawiera witaminę C, która odpowiada za syntezę glukozaminy.

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 3139 Data: 1/26/2011 7:47:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Wyskok - kontynuacja treningu

    Post
    Inne dyscypliny

    Witam Odświeżę temat pytaniem o jak najlepsze ustawienie harmonogramu ćwiczeń Właściwie mam 3 propozycje a) PN - WT - ŚR - CZW - PT - SOB - NIEDZ Pylo - - - Pylo - - - - - Sił - - - - - - b) PN - WT - ŚR - CZW - PT - SOB - NIEDZ - - - Pylo - - - - - - - -Sił - - - - Pylo c) PN - WT - ŚR - CZW - PT - SOB - NIEDZ Pylo Pylo - - - - - - - - Sił - - - - - - Osobiście uważam, że chyba najlepszym wyborem byłby harmonogram "a" aczkolwiek nie mam w tej dziedzinie zbyt dużej wiedzy * Dlaczego siłownię chcę robić w piątek? Ponieważ wtedy mój kumpel ma czas i może mnie asekurować Zmieniony przez - Nero_Adam w dniu 2011-02-12 18:00:12

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 3139 Data: 2/12/2011 5:55:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Co byscie zrobili?

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Ja przestalem cwiczyc na 3 dni przed matura I tez zdalem bez problemow Nie mozna przesadzac i te 1,5 h 3 razy w tygodniu raczej nie wplynie zle na wyniki matur Bo chyba nie bedziecie sie uczyc tak malego materialu przez 10 m-c po 10 h dziennie

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1813 Data: 8/10/2004 4:25:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Posilek I B-24g T-17 W-181g kcal936 Posilek II B-44 T-26 W-53 kcal 608 Posilek III B 19 T 10 W 0 kcal 173 Posilek IV B 28 T 11 W 100 kcal 614 Posilek V B 36 T 3 W 110 kcal 616 Posilek VI B 30 T 10 W 51,5 kcal 397 Posumowanie Bialko - 181g Tluszcze - 73g Weglowodany - 495g kcal 3346 zmiany: a) z posilku I odejmujesz: "- chleb razowy 100g - dziem wisniowy niskoslodzony 60g - maslo roslinne 10g " i dodajesz do posilku nr.3 b) z poslku nr 2 odejmujesz 50g piersi z kury i dajesz ja do posilku I c)jezeli mozesz to dodajesz do posilku V lyzke oliwy z oliwek pozatym jest OK Zmieniony przez - anar w dniu 2004-07-11 17:46:27

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 4397 Data: 7/11/2004 5:44:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening FBW system ABC

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    jak nie masz sprzętu to po co dzielisz na A, B, C?. wrzuc tylko podstawy do A i wystarczy; -mc -drążek -przysiad -żuraw -wyciskanie leżac -wyc. siedząc lub stojąc -uginanie ram. stojąc -czachołamacze -wspięcia stojąc -i cos na brzuch to rozumiem, że bedzie już jakiś trening choćby troszku zblizony do kulturystycznego- choc tylko troszku...

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1547 Data: 9/10/2011 7:40:27 PM Liczba szacunów: 0
  • po zrzuceniu 26 kg....

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    od roku jem jakies tam witaminy... mama mi kupila chyba B5, C, B1, B6...

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 6131 Data: 11/11/2007 7:05:54 PM Liczba szacunów: 0
  • białko w orzeszkach ziemnych

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Odkopuje temat, s.m.p.a. masz tytuł 'Odżywianie' obok nicku więc powinieneś coś wiedzieć na ten temat :). Ktoś to może nadal czytać więc 2 sprawy. 1. Mięso zawiera więcej białka - Fakt! 2.Białko roślinne jest niepełne - Błąd! Przykładowo fasola ma pełny skład aminokwasów egzo.. Wracając do orzeszków. Są głównym źródłem trzech aminokwasów (H, M+C, F+Y). Więc proszę nie wprowadzać nikogo w błąd bo MOŻNA ułożyć pełne białko z roślin w diecie tylko trzeba jeść więcej ilościowo.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 14266 Data: 10/4/2013 3:54:20 PM Liczba szacunów: 0
  • c***a sprzedasz komplet :D gadaj ile za poręcze i wyciąg oddzielnie i w komplecie to jak sie dogadamy to moze wezme obciazenie jeszcze

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1755 Data: 9/22/2011 10:11:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w suplach przy Letroxie

    Post
    Odżywki i suplementy

    Witam a więc biorę tak jak doradziliście Dn T na czczo - Letrox 150 (niestety musze) Do śniadania 5 tab Amino ,i czubata łyżeczka BCAA , witaminy (B6,B12,C i cynk) Przed treningiem - 5g mono kretki,czubata łyzeczka BCAA i 10 g L-Glutaminy Po Treningu - 5g kretki, 15g L-glutaminy , 5 tab Amino Dn nieT na czczo - Letrox 150 do śniadania 5 tab amino ,czubata łyzeczka BCAA, między śn a ob 5g kretki i miedzy ob a kolacją 5g kretki Przed spaniem 15g L-Glutaminy 5 tab amino SPożywanie kretki miedzy posiłkami dobrze mi sie przyjeło czuje dobry apetyt:) I kolejne pytania. Czekam właśnie na paczuszke a wiec jak dodac do tego SCITEC WHEY PROTEIN ISOLATE 100% (i kiedy na wodzie, a kiedy na mleku) do tego Argi Power OLIMP ( 4 kap - 6000mg L-Argininy HCI ) myśle zeby Argi brac 2-3 tabsy przed treningiem i jedna przed snem a w dni nie treningowe tyko 2 tabs przed spaniem? i dostałem także CLENBUREXIN z treca wiec chce go wykorzystać.Wiem ze krzyżuje się z mono ale chociaz przed treningiem ewentualnie przed areobami (skakanka,bieżnia,rowerek,ćw podstawowe Crossfitu) a w dni nie treningwe dodac do śniadania 1 i przed spaniem 1? Dzięki z góy i czekam aż ktoś z doświadczonych pomoże mi to wkleić. A jeszcze małe pytanko dzisiaj przeglądalem i znalazłem ze 100g migdałów zawiera 20g dobrej proteinki;p co wy na to żeby dorzucić np 25 g do śniadanka i do obiadku 25g? Dziękuje w góry. Pozdrawiam Zmieniony przez - Tomasz1405 w dniu 2012-11-08 14:58:57

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 1784 Data: 11/8/2012 2:48:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Normalnie kredę + bozery testosteronu + dużo witaminy C na zbicie kortyzolu.

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1316 Data: 3/28/2010 10:41:36 AM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    jak będziesz chciał się z mostu rzucić, też zrobisz głosowanie na forum? rób jak uważasz, ja bym ciął. oraz spuścił w******* temu, kto by mi tak c***ową dziarę zrobił. pzdr/

    Odpowiedzi: 104 Ilość wyświetleń: 10960 Data: 12/23/2010 6:04:48 PM Liczba szacunów: 0
  • dokładnie, po za tym nie mogę luty zapasem to ostatni dzwonek ,żeby zaczynać długi cykl przed wakacjami... no i nie wiem już co robić teraz, kompletnie się zagubiłem, mam 3 opcje: 1.Klasyka czyli 10% ponad zapotrzebowanie(na saa 10% tylko to chyba za mało... :/) i aero po treningu 3x w tyg. 2.Pełny Carb Cycling czyli Dni high carbs, medium i low, trochę to będzie pokomplikowane... 3.Mix w dni nietreningowe low carb czyli 2g/kg m.c a w treningowe 5g, tłuszcz i białko na tym samym poziomie. I nie wiem którą wybrać, ostatnia wersja mnie zastanawia, czy zejście w dni nietreningowe poniżej zapotrzebowania kcal węglami może odbić się jakoś negatywnie na regeneracji itd. ?? Pzdr

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 3524 Data: 2/2/2008 12:13:29 PM Liczba szacunów: 0
  • PONIEDZIAłEK: Zabawa biegowa 8 x 2', przerwa 2 '. Taki trening oznacza, że po rozgrzewce (3km), gimnastyce i 2-3 przebieżkach dogrzewających (po 120m) zaczynamy bieg przemienny - 2 minuty szybciej, potem 2 minuty wolniej, znowu szybciej itd. Tempo dostosowujemy do samopoczucia, zaczynamy spokojnie, kończyc możemy żwawiej. Na koniec 2km wolnego biegu na uspokojenie serca i schłodzenie mięśni Potem rozciąganie w domu. Razem może wyjść nam na tym treningu 13-14km. WTOREK: Rozgrzewka 4km, gimnastyka, ćwiczenia dogrzewające i 2-3 przebieżki. Potem na zmianę: 100m skip A, 100m trucht, 100m wieloskok, 100m trucht Ten układ powtarzamy 5-8 razy. Potem na zmianę 50m skip C, 50m trucht, 50m skip D, 50 metrów trucht. Całość 5-8 razy. Oczywiście dystans i ilość powtórzeń dostosowujemy do swojego poziomu. Potem np 10 x 100m przebieżki, przerwą jest 100m truchtu. Na koniec 2 km roztruchtania. Środa: Rozgrzewka i roztruchtanie jak w poniedziałek, a treningiem jest zabawa biegowa 4-8 razy 4 minuty, przerwa 3 minuty. Są też inne warianty, np. 4 x 6 minut, 3 x 7 minut, wszystko zależy od fantazji. CZWARTEK: Długie rozbieganie z narastającą prędkością, 15-20km. Na koniec gimnastyka i rozciąganie. PIATEK: 4km rozgrzewki, 10-20 x 200m podbiegu, pod łagodny stok, jak zwykle zaczynamy spokojnie, kończymy mocniej. Przerwa: zbieg w dół. Na koniec 10 x 100m przebieżki, 2km roztruchtania. SOBOTA: Po 3km rozgrzewki, gimnastyce i ćwiczeniach dogrzewających zabawa biegowa 10-20 x 200m, przerw 1 minuta w truchcie. Na koniec 2 km roztruchtania, rozciąganie. to jest trening pod 800 m ale trochę za mocny jak dla niego. niech robi wszystko co tu jest napisane z tym że niech obnizy normy o 20-30% Nie wiem ile kolega teraz biega na 1000 wyraźnie swój rekord poprawi już po miesiącu tego treningu..

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 7693 Data: 4/27/2007 10:39:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Sposób na zakwasy ;]

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    witamina C

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 13947 Data: 12/16/2007 11:42:48 AM Liczba szacunów: 0