SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Siłownia a suplementy

    Post
    Trening dla początkujących

    Tez uważam ze nie trzeba nie wiadomo jakiej kasy jednak poniżej 15-20 zł dziennie suple+jedzenie ciężko zejść. Osobiście na tą chwilę z supli w tym sezonie na pewno będzie. Multiwitaminy, omega 3,vit d3,c,kreatyna ,beta alanina,siarka, pump,wpc tylko po treningu. Uważam ,źe amatorów niewiele więcej potrzeba a koszt ok 70 zł msc

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 515 Data: 8/23/2016 7:45:16 PM Liczba szacunów: 0
  • TESTO PUMP + BCAA PLUS

    Post
    Iron Horse Series

    dla mnie takie połaczenie ma sens w tym ze na bosterze no mam lepsze "czucie " mięśni (do tego jesli ma jeszcze lekie pobudzenie to jeszcze lepiej) a dzieki termo miesnie łapią szybciej temperature pracy, a co jeszcze wazniejze tę temperature stale utrzymija nie stygnąc podczas przerw między seriami (zwłaszcza kiedy temp na sali wynosci mniej niz 21*C) co jeszcze jest dośc istotne : termogenik zwieksza lipolize przyczyniajac sie do pozbycia sie nie chcianej tkanki tluszczowej mc

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 3069 Data: 1/26/2013 9:04:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Coś zmienić? Pierwszy posilek (omlet) 4 cale jaja +1 bialko 40g masla orzegowechgo 10g kakao Posilek nr 2/3/4 600g piersi z indyka 140g ryzu basmati 30g oleju lnianego +warzywa 30g izolatu po treningu w dnt kiedykolwiek Kolacja 60g wafli ryzowcyh 100g lososia wedzonego +warzywa Kcal 2785 B 249 W 193 T 104 Do tego BCAA 30g dziennie glutamina 20g omega3 6g witamina C 5g Orange triad 6x Do oxy wrzucic cos na stawy animal flex?

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1203 Data: 4/21/2016 6:47:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Rozgrzewka

    Post
    Trening w domu

    Nie potrzebujesz sprzętu do tego aby zrobić ogólną rozgrzewkę przed zajęciami wychowania fizycznego. Pierwszym krokiem powinno być podniesienie temperatury ciała, dzięki czemu mięśnie nasze będą lepiej ukrwione, a układ sercowo - naczyniowy gotowy do większego wysiłku. W tym celu możesz przeprowadzić szybki marsz wokół sali przez minutę, a następnie lekki trucht przez około 4 minuty. Biegnąć możesz wykorzystać ten czas do różnych wymachów ramionami, zbieraniem grzybków, skip a, b, c. Następnie w miejscu przystosowanie stawów do wysiłku: https://potreningu.pl/articles/5037/rozgrzewka---najwazniejszy-element-treningu

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 513 Data: 12/4/2020 8:20:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Jakie cwiczenia

    Post
    Trening dla początkujących

    te informacje przydadzą c isie jak sie udasz do działu odzywianie, ale nie pros tam o ułozenei diety... poczytaj i ułuz sam, potem jawrzuc z prozba o korekte - nei zniehcecaj sie jak ci anpsia ze dieta ejst do niczego, bo ja pierwszy raz pisałes i jeszcze sie nie znasz, na pewno ktos ci podpowie co powiniennes zmienic w diecie którą sobie ułożyłeś!!

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 858 Data: 3/4/2009 8:36:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Ryan Gracie vs Tico walka toczyła się w domu i ogrodzie A.C. Soci . A Ryan ugryzł tego typa w ucho w odpowiedzi bodajże na dźwignię na złamany palec. jest to wszystko opisane w necie a jak ktos sie dobrze postara to i filmik znajdzie.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1662 Data: 2/28/2004 12:11:03 AM Liczba szacunów: 0
  • prawko

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    ja zdawalem c+e

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1542 Data: 6/7/2011 7:46:10 PM Liczba szacunów: 0
  • jeśli wczesniej było ok to byc może się właśnie podziębiłeś.wit c czosnek,omega,do tego jakis ibuprom i powinno być zaraz si

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1087 Data: 9/10/2012 5:47:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening Siatkówka

    Post
    Trening dla początkujących

    Jeśli chcesz dynamikę to jest to zakres powtórzeń bardzo niski, skupiając się na jak najszybszej fazie wypchnięcia ciężaru. Proponowałbym klasyczny trening FBW z uwzględniniem takich ćwiczeń jak Rwanie, C&J, Thruster. Wzmocnią one ogólnie Twoją sprawność motoryczną i z czasem dynamike

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 871 Data: 6/24/2017 11:41:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna i grypa

    Post
    Odżywki i suplementy

    dokladnie,kreatyne bierz dalej,staraj sie jesc jak zwykle a treningi musisz odlozyc bo w takim stanie i tak nic nie zdzialasz czosnek+wit c+cynk+o3 warto bylo by dac w czasie choroby i pozniej zapobiegawczo

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1241 Data: 12/28/2011 11:30:50 AM Liczba szacunów: 0
  • surowe mięsko

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    tak salmonella i inne paskuctwa , polecam się zgłębić w mikrobiloogie bardzo ciekawe zagadnienia o psychofilach , mezofilach i termofilach niechce mi się wymieniać szkodliwych dla ludzi i zwierzat ale jest ich troche no i wszystkich nie pamiętam oraz jeszcze nieznam ale surowe mięso to wyjatkowe siedlisko a żeby się ich pozbyć to trzeba tem. ok100 c bo w skrajnych warunkach i 95 przezyją

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1185 Data: 7/9/2005 6:42:29 AM Liczba szacunów: 0
  • w co warto zaiwestowac w czasie redukcji ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    flex1976, potkalem sie jeszcze z taka wypowiedzia : warto dorzucic jeszcze WAPŃ rano i wieczorem oraz VIT C po treningu Pozdro

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1085 Data: 12/27/2008 7:54:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Sprowadzanie suplementu a cło

    Post
    Odżywki i suplementy

    o ten Ci chodzi http://www.sfd.pl/C%C5%82o_-t384577.html

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 604 Data: 2/4/2014 9:14:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Elo. Lezy mi juz od 2 miechow towar i nie wiem kiedy go wezme. Tesc lezy w szafie w temp ok 20 stopni, moze troche mniej. Hcg dalem do lodowki. Ile to moge w taki sposob przechowywac i czy to w ogole dobry sposob? Moze tescia tez do lodowki dac? Hcg nie rozrobione HCG lodówka do daty ważności. Enan do max 25 stopni C tak samo.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 859 Data: 4/26/2016 12:46:24 PM Liczba szacunów: 0
  • problem z kolanem

    Post
    Odżywki i suplementy

    2 stopien to pekniecia nie siegajace kosci, 3 stopien chondromalacji to pekniecia siegajace do kosci (ale bez jej odsloniecia); kolega powinien dbac o chrzastke, poniewaz jest ona nieaktywna metabolicznie (czyli nie ulegnie naprawie, jednak na miejscu jej ubytku powstanie tkanka chrzastkopodobna); chrzastka nie posiada zadnych naczyn, wiec sa problemy z jej "odzywienie"; jednym zroodlem "pokarmu" jest plyn stawowy; powinien takze przyjmowac srodki wplywajace wlasnie na niego; dobrym wyjsciem jest glookozamina+chondroityna+msm loob glookozamina+msm, kolagen i wit.c; niech kolega wlaczy do diety kwasy omega-3 (albo kapsoolki albo z pokarmu), siemie lniane (do nabycia w aptece) loob olej lniany, selen, wit.e i magnan; mozna roowniez przyjmowac leki stymooloojace sklad plynu stawowego/metabolizm chrzastki -> kwas hialooronowy (np. Hyalgan - jednak z tego, co kojarze, to droga zabawa); dobrym rozwiazaniem jest tez fizykoterapia -> krioterapia, leczenie polem magnetycznym, naswietlanie (sollux), cwiczenia na pasach, wzmocnienie miesnia czworoglowego aha, i jesli jest mozliwosc, zrobienie (proocz usg) rezonansu magnetycznego i dobra diagnoza Zmieniony przez - Grasik w dniu 2005-03-20 22:38:30

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1018 Data: 3/20/2005 10:33:37 PM Liczba szacunów: 0
  • zamaist tego diuretyka lepiej tego wybierz https://www.sfd.pl/sklep/USA_Labs_USA_Labs_Cutting_Edge-opis1110.html?device=c&gclid=CKLIve-X3eICFcaqGAodbg0FNw Mozesz łączyć oba nawet w jednej procji

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 463 Data: 6/9/2019 9:59:38 PM Liczba szacunów: 0
  • IF - treningi między posiłkami

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Waże 90 kg i mam 177 wzrostu. A o to dieta:

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1072 Data: 10/27/2013 8:39:07 PM Liczba szacunów: 0
  • IF - treningi między posiłkami

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Tu wprowadź tekst linku...

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1072 Data: 10/27/2013 8:40:06 PM Liczba szacunów: 0
  • CO MOGE A CZEGO NEI MGOE

    Post
    Szybkie pytania bez logowania

    Precision Nutrition - system dietetyczny opracowany przez Dr John Berardi autora 2 znakomitych książek : Gourmet Nutrition i Precision Nutrition oraz niezliczonej ilości artykułów. Nam na forum znany jest bardziej, jako 10 przykazań żywieniowych . Czym jest Precision Nutrition? Jest to system dietetyczny , którego zadaniem jest w sposób jak najprostszy bez zbędnego liczenia zmienić nasze nawyki żywieniowe a dzięki temu doprowadzić nas do lepszej sylwetki, bardziej muskularnej i odtłuszczonej. Czy to działa ? Tak!!! Zdecydowanie, jeśli tylko będziemy postępować zgodnie ze wskazówkami, które podam poniżej na pewno osiągniemy nasze upragnione cele. To czego potrzebujemy aby osiągnąć nasze cele to odpowiednie odżywianie oraz odpowiedni trening i regeneracja. Poniżej prezentuję wam 10 wskazówek, które musza być przestrzegane, aby nasze ciało pozbyło się niechcianego tłuszczu. 1. Należy spożywać 6-7 posiłków co 2,5 - 3 h 2. Należy w każdym posiłku spożywać "pełne białko" (zawierające wszystkie aminokwasy) 3. Należy w każdym posiłku spożywać węglowodany o w miarę jak najniższym I/G pochodzące z warzyw(najlepiej włóknistych) i owoców 4. Należy dbać aby posiłek przed treningowy był bogaty w łatwo przyswajalne białko 5. Należy dbać aby węglowodany we wszystkich posiłkach poza posiłkami przed i po treningowym pochodziły z warzyw i owoców o niskim IG. Posiłki około treningowe powinny zawierać węglowodany o wyższym I/G 6.Należy dbać aby posiłek po treningowy zawierał węglowodany proste i łatwo przyswajalne białko w proporcji 2:1 7. Należy pilnować aby 25-35%spożywanych kalorii w diecie pochodziło z tłuszczy z podziałem na : 1/3 z tłuszczy nasyconych (zwierzęcych), 1/3 z tłuszczy jednonienasyconych (np. oliwa z oliwek, avocado), a 1/3 z tłuszczy wielonienasyconych (olej lniany, rybi , orzechy i nasiona itp.) 8. Należy unikać napoi innych niż: woda mineralna niegazowana, zielona herbata itp. 9. Należy dbać o to by każdy posiłek za wyjątkiem posiłków około treningowych składał się z naturalnego, nie przetworzonego pożywienia, należy unikać słodzików, konserwantów, polepszaczy itp. 10.Należy spożywać większe ilości węglowodanów tylko w okolicach treningowych (przed i po treningu) , posiłki te powinny być ubogie w tłuszcz. W innych posiłkach powinna występować przewaga tłuszczy nad węglowodanami pochodzącymi z warzyw i owoców Zmiana naszego dotychczasowego sposobu odżywiania na ten powyższy zaowocuje poprawą sylwetki oraz zdrowia w większości przypadków . Pytania jakie się rodzą to jak może wyglądać przykładowy jadłospis na takiej diecie i w jaki sposób te wskazówki wprowadzić w życie ? Jadłospis jaki tu podaje jest tylko przykładowy, jak wiadomo każdy z nas jest inny i dla każdego dieta ta powinna wygląda inaczej. Jednodniowy jadłospis : Posiłek 1 Białka jaj Sałata Siemię lniane Posiłek 2 Łosoś Szpinak Posiłek 3 Polędwica wołowa Brokuły Garść orzechów Posiłek przed treningowy( można go pi ć w trakcie treningu) Wpc/wpi/wph (białko serwatki) lub albuminy(białko jaj) Carbo lub banan (białko w stosunku do węglowodanów jak 1:2) Posiłek po treningowy To samo jak w posiłku przed treningowym Posiłek 6 Pierś z kurczaka Kasza kuskus/ryż/kasza jęczmienna/płatki Dowolny owoc Posiłek 7 Mintaj Chleb pełnoziarnisty razowy Sałatka warzywna Powyżej mamy zobrazowany przykładowy dzień treningowy na diecie Precision Nutrition, oczywiście nie podałem ilości celowo gdyż są one elementami diety bardzo osobistymi i każdy powinien dobierać je pod kątem własnych potrzeb, możliwości i celi. Jak zauważyliście dieta posiada pewne obwarowania, które należy bezwzględnie przestrzegać. Nieprzestrzeganie ich może doprowadzić do spowolnienia efektów lub ich całkowitemu zanikowi. Nim rozpoczniecie układanie diety kilka moich uwag : - nigdy w posiłkach nie łączymy węglowodanów w dużych ilościach oraz tłuszczy (tyczy się to głównie tłuszczy nasyconych). - dodatek warzyw nawet w niewielkich ilościach do każdego posiłku jest ważny, natomiast owoce traktował bym bardziej instrumentalnie i stosował bym je około treningowo. -źródła pokarmowe należy maksymalnie różnicować ,zawsze dbamy o pełne białko( z mięsa, ryb, jaj, odżywek) oraz jak największą ilość warzyw liściastych o jak najbardziej intensywnym kolorze. - owoce w umiarkowanej ilości są ok. szczególnie około treningowe z własnego doświadczenia polecam jagody (źródło luteiny). - kaloryczność diety zmieniamy zarówno im plus jak i im minus stopniowo o 100-200 kcal cały czas obserwując reakcje naszego organizmu, dokonujemy tego przez obserwacje poziomu tłuszczu ustrojowego co 2-3 tyg. - w przypadku ukierunkowaniu diety na masę i konieczności dodania kalorii, kalorie dodajemy najpierw do : * posiłku po treningowego (+ 100-200 kcal w postaci węglowodanów) * posiłku w godzinę po treningu (+ 100-200 kcal w postaci węglowodanów) * pierwszego posiłku (śniadania) w dni treningowe (+ 100-200 kcal w postaci węglowodanów) * o ile nadal zachodzi potrzeba zwiększenia ilości kcal w diecie, kalorie dodajemy w postaci tłuszczu, równomiernie rozkładając dodaną ilość pomiędzy wszystkie posiłki z wyjątkiem posiłków około treningowych, które jak wiadomo są wolne od tłuszczu. -wodę należy spożywać w ilości minimum 2l pamiętając również aby nie przesadza z nadmiernym jej piciem. Na pewno wiele osób ma pytanie co z ważeniem posiłków, co z liczeniem kcal ? Jest to przecież jeden z ważniejszych elementów 99% zdrowych diet. Cóż jak za każdą dietą tak i za tą nie stoi "magia" lub tajemna kombinacja posiłków i tu też w późniejszym czasie będziemy musieli sięgnąć po odpowiednie bilansowanie diety ale powinno to nastąpi dopiero po tym gdy osiągniemy perfekcje w korzystaniu ze wszystkich 10 wskazówek żywieniowych. autor posta qazar

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 556 Data: 10/3/2011 9:10:00 AM Liczba szacunów: 0
  • Vita-min Olimp + warzywa

    Post
    Odżywki i suplementy

    daruj sobie witaminy, ewentualnie konkretne typu B D C w razie niedoborów.. Profilaktycznie to można sobie ubezpieczenie wykupić.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 491 Data: 6/6/2013 10:22:32 PM Liczba szacunów: 0