SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • DT Lukson - crossfit i test supli

    Post
    Dzienniki Treningowe

    Trening Siła Cykl2/tydzień2 Strict Press 8x20kg 6x30kg 5x40kg 3x45kg 3x50kg 7x55kg WOD 3 Rundy na czas: 3x 5x Pull up 10x Push up 15x Air squat 10x C&J 50kg (Clean & Jerk) TC- 12min Trening lekki, przyjemny... heh żarcik. Jak zwykle pompki najsłabsze ogniwo. Film dla wizualizacji treningu. Poćwiczyłem też wchodzenie na linę również film. I potreningowe selfi do konkursu:P https://www.youtube.com/watch?v=WPcjIV0XwLQ&feature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=tN4v8ZI69vQ SFD/Images/2015/7/23/88d0f22908d84d04970b5e0cf2d17066.jpg Dobranoc:)

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 5939 Data: 7/14/2015 11:34:06 PM Liczba szacunów: 0
  • DT Lukson - crossfit i test supli

    Post
    Dzienniki Treningowe

    julcziik Czemu?:-> Dieta c.d. 3.Pierś kurczaka, kasza, sałata SFD/Images/2015/7/30/4aafd52f56cf4ff09d1bfb3b794fc70f.jpg 4. Arbuz, melon na spółę z moimi dziewczynami SFD/Images/2015/7/30/83253495058746efb5d851eea119d626.jpg 5. Placuszki z białego sera z wiśniami, to co na zdjęciu + 5 dokładek:P SFD/Images/2015/7/30/e314a898e7564487b9831864f783a240.jpg 6. 3 jaja, ale to już w pracy bo na 22 mam:( Zmieniony przez - lukson w dniu 2015-07-30 21:20:57

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 5939 Data: 7/30/2015 9:20:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    a moge zrobić D.i w D ćwiczyć te nogi a np. do C klatkę zrobić dodatkowo.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 707 Data: 8/31/2010 12:28:36 AM Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    a moge zrobić D.i w D ćwiczyć te nogi a np. do C klatkę zrobić dodatkowo?

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 707 Data: 8/31/2010 12:29:09 AM Liczba szacunów: 0
  • Mistrzostwa Polski do lat 16 i 18

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Witam wszystkich siłaczy. W V punkcie regulaminu MPJ WARUNKI UCZESTNICTWA w podpunkcie 3. c/ jest mowa o zawodnikach z klasą MM i M. Co to jest za klasa?moze mi ktos rozwinąc te skróty/..Z gory dzieki.

    Odpowiedzi: 174 Ilość wyświetleń: 15373 Data: 5/28/2009 8:21:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Mistrzostwa Polski do lat 16 i 18

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    bede musiał zap*******ć 700 km na MP... bez sensu to wymyślili... mogli zrobić w centrum polski

    Odpowiedzi: 174 Ilość wyświetleń: 15373 Data: 1/16/2010 9:06:59 AM Liczba szacunów: 0
  • DLUG

    Post
    Sztuki Walki

    No tak, jak nie na insomnii to w C/S-ie.

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 3797 Data: 4/19/2005 9:20:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Efedrin Arsan pytanko

    Post
    Doping

    Przyznam się że niewiele rozumiem z Twojej wypowiedzi Tak czy siak to jest cały stos ECA, więc nie bierzesz rano E, po południu C, a na wieczór A, tylko za każdym razem ECA. Amen

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 8397 Data: 9/1/2005 12:55:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Rozpiska Suplementacji

    Post
    Odżywki i suplementy

    suplementację kolagenem uzupełnij także o wit.c btw te ilości kolagenu... nie na dłoogo tobie to straczy na przyszłość koopooj proszek - jest bardziej opłacalny artystyczny leniwy' Grasik księżniczka-mafia.suple.hardcor.pl >>Doradca w dziale Suplementacja<< Bądź silnym i niezłomnym, aby umocnić słabość tych, którzy się chwieją. Zmieniony przez - Grasik w dniu 2003-06-13 11:57:38

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1348 Data: 6/13/2003 11:52:04 AM Liczba szacunów: 0
  • tussipect

    Post
    Doping

    Odswierzam temat ... mam male pytanie - jesli wezme 3 - t tabsy tussi przed treningiem ( chodzi o power ) bedzie rozpier****c oczy ?? kumple ktorzy biara tussi po ok 20 tabsow na jakies imprezy maja galy jak po fecie roz*******e

    Odpowiedzi: 88 Ilość wyświetleń: 16976 Data: 5/13/2005 1:54:07 PM Liczba szacunów: 0
  • ocena zdjec ;]

    Post
    Galeria Zdjęć

    Spróbuj CTRL+C, CTRL+V.... :) Umiesc na YouTube'a i potem wrzuc tutaj :)

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 13321 Data: 11/5/2008 7:39:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Rzekoma szkodliwość odżywek i supli

    Post
    Odżywki i suplementy

    daj spokój wszystko w nadmiarze szkodzi zawsze kiedy jakis specjalista wypowiada się na temat szkodliwości odżywek i suplementów mówi o skutkach ich przedawkowania, a nie spożywania - a to jest różnica bo nawet wit. c można sobie zrobić krzywdę i tak samo z jedzeniem... zresztą żywność również jest coraz bardziej przetwarzana i w związku z tym mniej lub bardziej zdrowa... Zmieniony przez - toom34 w dniu 2009-01-20 11:14:40

    Odpowiedzi: 82 Ilość wyświetleń: 8424 Data: 1/20/2009 11:13:19 AM Liczba szacunów: 0
  • Rzekoma szkodliwość odżywek i supli

    Post
    Odżywki i suplementy

    wiesz nie ma co dramatyzowac, bo odzywki i suplementy to nie koks co by w krotkim czasie mogly wplynac bezodwrotnie na dzialanie naszego organizmu szkodzic szkodza a na jaka skale to juz zalezy od wielu czynnikow takich jak stan zdrowia, tolerancja na pewne sub., umiejetnosci ew. zapobiegania sidom, jakie sa to suplementy, dawkowanie, i wiele wiele innych a co do kreatyny to znam 2 osoby co mialy problemy z nerkami, jedna bedzie startowac w tegorocznych debiutach. co do ostatecznych konekwencji to nie pamietam, rozmawialem dosc dawno zreszta osoby siedziace w temacie kilkanascie lat negatywnie wypowiadaly sie o stosowaniu kreatyny np futurebody i bodajze marek c. (nie chodzi mi o jakies pojedyncze cykle kowalskich) a tu bana za zwykla dyskusje nikt ci nie da, to nie dzial galeria zdjec

    Odpowiedzi: 82 Ilość wyświetleń: 8424 Data: 1/20/2009 10:20:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Rzekoma szkodliwość odżywek i supli

    Post
    Odżywki i suplementy

    AUTORZY: Andrzej Pokrywka, Dorota Kwiatkowska1, Zbigniew Obmiński,Ewa Turek-Lepa, Ryszard Grucza Zakład Badań Antydopingowych, Instytut Sportu, Warszawa Zakład Endokrynologii, Instytut Sportu, Warszawa W Zakładzie Badań Antydopingowych w Warszawie przebadano 21 odżywek dostępnych w Polsce, które przyjmowali nie tylko sportowcy amatorzy, ale także zawodnicy kadry narodowej wielu dyscyplin. W 4 przypadkach (co daje 19%) stwierdzono, że przebadane odżywki (wszystkie wyprodukowane w USA) były zanieczyszczone. W dwóch z nich , w których . zgodnie z deklaracją producenta miały znajdowała się jedynie czysta farmakologicznie kreatyna połączona z cząsteczką kwasu fosforowego i kwasu nikotynowego oraz pirogronian i witamina C, znalezion androstendion. Kolejny preparat miał była mieszank ą 4-androstendiolu i cyklodekstryny, a zawierał dodatkowo testosteron i 5-androstendiol. Czwarty był reklamowany jako czysta kofeina, ale wykryto w nim także androstendion i 19-nor-4-androsten-3,17- dion . Faktem jest, że suplementy żywieniowe odgrywają znaczącą rolę jako środki wspomagaj ące trening sportowców wyczynowych i mają wpływała na zwiększenie możliwości rozwoju wydolności fizycznej. Z badań przeprowadzonych wśród norweskich sportowców wynika, że głównie trenerzy (58%) i lekarze (26%) zalecają mężczyznom stosowanie odżywek. Podobnie wśród trenujących kobiet, trenerzy (52%) w większym stopniu niż lekarze (37%) decydują o wspomaganiu treningu odżywkami (23). Autorzy uważają taki stan za niepokojący, gdyż doradztwo odnośnie do polityki żywieniowej lub legalnego wspomagania farmakologicznego, jakim jest stosowanie odżywek, nie powinno pozostawała w gestii personelu niemedycznego, z uwagi na możliwość ubocznych efektów suplementacji. Producenci odżywek zawierających kompozycje np. wolnych aminokwasów, kreatynę, karnitynę, HMB i wiele innych przekonują środowisko sportowe, że są to środki bardzo skuteczne i przydatne dla ciężko trenujących wyczynowców, gdyż przy rosnących z roku na rok obcią- żeniach fizycznych naturalna dieta nie może pokryć zapotrzebowania organizmu na wybrane składniki. W wydawanych folderach coraz częściej cytowane są artykuły z fachowego piśmiennictwa, opisujące doświadczenia, z których wynika, że po okresie treningu wspomaganym konkretną odżywką wzrost siły lub wydolności jest większy niż w podobnych warunkach bez wspomagania. Natomiast brak badań nad odległym w czasie wpływem odżywek na zdrowie. W środowiskach sportowych powszechnie uważa się, że nie ma zagrożenia dla zdrowia, jednak ostatnio w fachowej literaturze pojawiają się sugestie, że należy brała pod uwagę ryzyko pogorszenia się stanu zdrowia, szczególnie po długotrwałym okresie ich stosowania wiecej na : http://bb.suple.net/sterydy/a/8521/sterydy_i_prohormony_znajdowane_w_odzywkach_ Źródło: http://www.medicinasportiva.pl/new/pliki/4_2004_02.pdf http://klub.chip.pl/mma/suplementy.html calosc. Zmieniony przez - sebek1982 w dniu 2009-01-21 15:12:23

    Odpowiedzi: 82 Ilość wyświetleń: 8424 Data: 1/21/2009 3:07:47 PM Liczba szacunów: 0
  • n/c !

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 3073 Data: 3/18/2007 12:18:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Liczba powtórzeń w HST

    Post
    Trening w domu

    King o ile dobrze pamiętam to miałem taki schemat: 12 - 1 seria 8- 2 6- 3 lub 3 4- 4 serie C odo zniżek to doradcy mają ( mam nadzieje że to się nie zmieni.... ;) ) Zmieniony przez - canecorso w dniu 2014-09-06 08:44:08

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1811 Data: 9/6/2014 8:41:52 AM Liczba szacunów: 0
  • HCG na cyklu z Enana

    Post
    Doping

    Dobra, FBW jest dla mnie osobiście zagadką, nigdy nie miałem z nim do czynienia. Kiedy zajmowałem sie tylko siłką zawsze były to duże objętościowo splity. Teraz jako dodatek do kickboxingu od miesiąca ćwiczę następująco: PON fbw, WTO kb, SRO fbw, CZW kb, PT bic +tric, SOB sparingi, ND off. Sam trening siłowy wygląda następująco: 1. WL 4x10, 2. podciaganie na drążku 4xmax (6-8), 3. przysiady sztanga z tylu 4x10, martwy 4x10, jazda na kółku z kolan (jeśli to ćwiczenie ma jakąś fachową nazwę to mnie popraw proszę) 3x10. Całość brutto to 1h (2x przebranie, rozgrzewka, przebudowa stanowiska do każdego ćwiczenia bo wszystko robię na jednej bramie) I tyle w sumie mam na swój trening bo tyle trwa trening kickboxingu mojego syna w tym samym klubie. Oczywiście, mógłbym przyjść wcześniej I zostać dłużej żeby coś dołożyć. Myślałem nad barkami, ale one tak dostaję w d.. 3 xtyg od trzymania gardy I padów że nie wiem czy jest sens jeszcze im dopier...ć. Ramion nie robie razem z resztą ze względów cdn

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 5795 Data: 11/16/2018 11:27:10 AM Liczba szacunów: 0
  • n/c Zmieniony przez - Sport_test w dniu 2008-10-01 19:02:09

    Odpowiedzi: 89 Ilość wyświetleń: 13344 Data: 10/1/2008 7:00:47 PM Liczba szacunów: 0
  • prosba o ocene I splita

    Post
    Trening dla początkujących

    A: wyciskanie sztangi na ławce płaskiej (3s x 10 - 8 - 6). wyciskanie sztangielek NAD głowę (3s x 10 - 8- 6) Dipsy (3s x max) wyciskanie francuskie leżąc (3s x 10 - 8 - 6) rozpiętki na ławce płaskiej/maszynie (3 s x max) DZIEŃ PRZERWY B: przysiady ze sztanga (3S x 6 - 4 - 2) uginanie ramion ze sztanga (3s x 10 - 8 - 6) Uginanie ramion ze sztangielkami uchwytem młotkowym (3s x 10 - 8 - 6) uginanie ramion ze sztangą na modlitewniku nachwytem (3s x max) Ew przedramiona DZIEŃ PRZERWY C: martwy ciąg (3s x 6 - 4 - 2) przyciąganie linki wyciągu w siadzie (3s X 10 - 8 - 6) SHRUGSY (3s x max) rzyciaganie linki wyciagu do klaty (3 s x 10 - 8 - 6) przyciaganie linki wyciagu za kark (3 s x 10 - 8 - 6) DZIEŃ PRZERWY ew. DRUGI DZIEŃ PRZERWY To są 3 treningi. Pogrubione są nowe motywy, musiałem trochę zmienić kilka rzeczy. Zaś podkreślone Twoje główne ćwiczenia. Po tych treningach, jak jesteś zmęczony: to dwa dni na regenerację i zaczynasz na nowo od treningu A. Jak jesteś po nich wypoczęty: to jeden dzień przerwy i na nowo, od A. Nie ważne na jakie dni tygodnia to przypadnie, możesz sobie przypisać, lub nie trzymać się kalendarza. P.S. MARTWY CIĄG I PRZYSIADY. Na początek (miesiąc/dwa) rób je w systemie 3 serie po 10 powtórzeń. Nie bierz dużego ciężaru. Wyczuj o co w nich chodzi, oglądaj filmiki jak inni robią, ćwicz wykonywanie ruchu. Jak to wyczujesz to rób te 3 serie po 6, 4, 2 i już normalnie dokładaj ciężar. TERAZ ten program wygląda fajnie, nie powinno być większych niespodzianek z nim. Jak będziesz się mądrze nim posługiwał i wyczujesz o co chodzi to możesz go odpowiednio dostosować do siebie na tysiąc różnych sposobów. Jak będziesz się dobrze odżywiał to efekty murowane. Powodzenia! jak masz jakieś pytania to z chęcią odpowiem. Zmieniony przez - Simonidas w dniu 2009-11-04 09:35:56 Zmieniony przez - Simonidas w dniu 2009-11-04 09:36:46 Zmieniony przez - Simonidas w dniu 2009-11-04 09:39:21 Zmieniony przez - Simonidas w dniu 2009-11-04 09:39:51

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1209 Data: 11/4/2009 9:35:06 AM Liczba szacunów: 0
  • Czy to dobry plan na masę??

    Post
    Trening dla początkujących

    to wiez mi ze jest meczacy to ze jest po 1 serii na lapy nie znaczy ze jest malo ! zrob przysiady w rampie na 5 powt i za kilka chwil ciezkie dociaganie a gwarantuje ze przy -15st C bedziesz sie pocil jak swinia przy klatce zrob ciezkie dpsy z obciazeniem i zaraz wycisk na skosie a cycki Ci rozerwie chyba

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 1811 Data: 1/22/2010 7:04:11 PM Liczba szacunów: 0