SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Rtg prześwietlenie

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Łatwiej będzie to w tym przypadku zobrazować https://www.google.pl/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.pranahouse.eu%2Fwp-content%2Fuploads%2F2014%2F11%2Fpic1-800x487.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.pranahouse.eu%2F%3Fpage_id%3D976&docid=Tx5CBD4aSkp4SM&tbnid=qKmBmj5mJtQwgM%3A&w=800&h=487&bih=889&biw=1821&ved=0ahUKEwj-6eXbmYXOAhXB1SwKHRnMCDcQMwgeKAEwAQ&iact=mrc&uact=8#h=487&w=800 tak jak w przypadku C a więc zwiększone przodopochylenie kości krzyżowej

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 851 Data: 7/21/2016 8:47:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Rtg prześwietlenie

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Łatwiej będzie to w tym przypadku zobrazować https://www.google.pl/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.pranahouse.eu%2Fwp-content%2Fuploads%2F2014%2F11%2Fpic1-800x487.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.pranahouse.eu%2F%3Fpage_id%3D976&docid=Tx5CBD4aSkp4SM&tbnid=qKmBmj5mJtQwgM%3A&w=800&h=487&bih=889&biw=1821&ved=0ahUKEwj-6eXbmYXOAhXB1SwKHRnMCDcQMwgeKAEwAQ&iact=mrc&uact=8#h=487&w=800 tak jak w przypadku C a więc zwiększone przodopochylenie kości krzyżowej

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 851 Data: 7/21/2016 8:47:39 PM Liczba szacunów: 1
  • co lepszE?

    Post
    Doping

    libido sprawdzi ci dupa jezeli : a) pyta sie ciebie czy masz inna dupe znaczy deka b) jezeli sie pyta czy znowu cos wbijasz znaczy test c) jezeli sie pyta czego sie dopytujesz znaczy kujawiak Zmieniony przez - MICOOOLAI w dniu 2009-11-27 15:43:58

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1171 Data: 11/27/2009 3:43:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Linus Thornblad

    Post
    Inne dyscypliny

    nikt nie jest w stanie mi pomoc? :( moze jak wrzuce swoj plan to cos pomozecie :d A (czwartek) nogi- prostowanie nog 3x10 nogi- wspiecia na palce 3 rozstawy stop plecy- sciaganie wyciagu 3x max klata- wyciskanie(maszyna) 3x 12 biceps- uginanie hantli 3x8 triceps- unoszenie hantla 3x10 brzuch- unoszenie nog 3x max B sztangi (sobota) nogi- wyskoki z siadu 3x 10 nogi- wyskoki z miejsca z obciazeniem 3x10 plecy- wioslowanie 3x 8-12 klata- wyciskanie na skosie w gore 3x 12 barki- przyciaganie sztangi do brody 3x8-12 biceps- uginanie 3x8-12 triceps- wyciskanie francuskie 3x8-12 brzuch- brzuszki na skosie z obciazeniem(tak z 8kg) 3x max C hantle (wtorek) nogi- pol przysiady z wybiciem na palce 3s nogi- wybicia z nogi na noge 3s plecy- podciaganie na drazku 3x max klata- wyciskanie plasko 3x 8-12 barki- wyciskanie siedzac 3x8-12 biecps- mlotkowy 3x8 brzuch-unoszenie lopatek 3x max Do tego poniedzialek basen niecala godzina, sroda - trening skoku wzwyz (w domu podciaganie na drazku 3x max), piatek- skok wzwyz (drazek 3x max), niedziala - drazek 3x max. Biore bcaa trec'a i białko ostrowi. Zmienicie cos w moim planie? Bardzo mi zalezy na ladnej sylwetce :<

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 749 Data: 4/26/2009 3:01:30 PM Liczba szacunów: 0
  • tran/b12

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    to sa witaminy rosles keidys np.po witaminie c?

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1396 Data: 1/10/2006 12:02:55 AM Liczba szacunów: 0
  • orzeszki

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    ej a takie cukierki z witaminą C musujące ??????

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 670 Data: 8/12/2013 10:54:11 AM Liczba szacunów: 0
  • orzeszki

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Ale jako co? Witaminy C Ci nie uzupełnią bo z reguły są kiepskiej przyswajalności, jako napój moze być ale lepiej już byś wyszedł gdybyś marchewkę, ogórka, pomidora czy kalarepkę przegryzł.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 670 Data: 8/12/2013 11:06:31 AM Liczba szacunów: 0
  • orzeszki

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    to jest cukier + minimalna dawka wit. C bardzo slabo wchlanianej odpowiedz wiec sobie sam ;-)

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 670 Data: 8/12/2013 11:31:42 AM Liczba szacunów: 0
  • Nie ulega wątpliwości, że wysiłek fizyczny powoduje, iż procesy wolnorodnikowe w organizmie ulegają intensyfikacji. W związku z tym pojawiają się zalecenia mówiące, iż sportowcy winni stosować duże dawki przeciwutleniaczy. Założenie to wydaje się dość kontrowersyjne. Istnieją powody by sądzić, że przyjmowanie dużych ilości antyoksydantów, w tym również kwasu askorbinowego zwłaszcza w okresie potreningowym może obniżać odpowiedź anaboliczną organizmu na poziomie komórkowym i osłabiać regeneracje oraz rozwój wydolności. Napewno nie potrzebujesz takich dawek witaminy C

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 230 Data: 10/15/2019 9:19:54 PM Liczba szacunów: 0
  • u mnie leci 2g na dobe, swego czasu moda byla na wysokie dawki witaminy C, jednak szybko praktyka zweryfikowala, ze suplementacja znaczna jej iloscia nie przeklada sie na poprawe parametrow odpornosciowych czy innych, ktore mialy byc wykazane podczas suplementacji. dawka okolo 1-2 g na dobe jest w zupelnosci wystarczajaca nie problemtez dostarczyc takie ilosci wraz z pokarmem dlatego trzeba wziac rowniez poprawke na to ile zjemy jej wraz z pokarmami i dostosowac dawke ze suplementu, mysle, ze taka ilosc 1g dziennie jest wartoscia optymalna

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 230 Data: 10/15/2019 9:40:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Patrząc na zalecane dzienne zapotrzebowanie organizmu na witaminę C i zdecydowanie łatwość jej dostarczenia w naszej diecie, np. z papryki, czy owoców, problemów z tym nie powinno być żadnych. Nawet z dużo większą dawką niż mówią zalecenia. Badania naukowe niestety nie potwierdzają, że duże ilości, rzędu kilku gramów dziennie miały jakiś znaczny wpływ na nasz organizm, dlatego też stosowane przez Ciebie 4 gramy niekoniecznie będzie dobrym rozwiązaniem. Jeżeli jednak chcesz tyle stosować, to jak najbardziej warto podzielić ją na dwie dawki. Daj z dowolnym posiłkiem, z dala od treningu.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 230 Data: 10/15/2019 11:31:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Gdzieś ostatnio czytałem, że dobrze vit. C przyjmować z Lizyną

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 230 Data: 10/16/2019 10:46:23 AM Liczba szacunów: 0
  • co dokupić??

    Post
    Odżywki i suplementy

    Witam C-BooL brakowalo ciebie na forum LOL masz songa na poczatek Mafiozo Ya....... Damy rade A jesli chodzi o tapic to Vitaminy Malo troche tego 40 zł Zmieniony przez - DrMartens w dniu 2004-10-23 10:57:15 Zmieniony przez - DrMartens w dniu 2004-10-23 10:58:19

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 903 Data: 10/23/2004 10:57:06 AM Liczba szacunów: 0
  • mega mass 4000

    Post
    Odżywki i suplementy

    heheh ilu jeszcze potwierdzi te slowa:))) mega mass jest dobry ale tanije bedzie kupi gainerka sni, o.l.i.m.p ,h.i.t.e.c... <<<Champions are Made Not Born>>>

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 942 Data: 8/17/2003 5:14:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Ready 2 fight

    Post
    Odżywki i suplementy

    SKŁADNIKI AKTYWNE R2F zawartość w jednej porcji 2 miarki Wartość energetyczna 70 kcal Białko 10 g Węglowodany 10 g Sód 50 mg Potas 150 mg Formula Ready to Fight 34000 mg Mieszanina HyperProtein IsoPept: Enzymatycznie Hydrolozowana Kazeina Mikrofiltrowany Izolat Białka Serwatkowego Kompleks Związków Kreatyny (C-4 Explosive Strength Creatine Complex): Kwas Pirogonowy Kreatyny Ester Etylowy Kreatyny Monohydrat Kreatyny Kompleks Aminokwasów BCAA (Growth Factor): L-Leucyna L-Izoleucyna L-Walina Kompleks Aminokwasów Anaerobowych (AminoBolic Anaerobic Complex): Beta-Alanina Jabłczan Citruliny L-Tauryna L-Glicyna Glukonian Potasu Glukonian Magnezu Kompleks NeuroBolic Neuro-Agression: Kwas Asparaginowy Epimedium Sagit atum (10%Ikarin) N-Acetyl-L-Tyrozyny L-Tyrozyna Kofeina Bezwodna Kompleks Węglowodanowy (SuperCarb Compleks): Skrobia Kukurydziana Polimery Glukozy Lewuloza

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 580 Data: 12/23/2013 11:15:21 PM Liczba szacunów: 0
  • trening siłowy a aeroby

    Post
    Trening dla początkujących

    Po treningu najlepiej gainer Jeśli chcesz biegać to zaraz po tren, i potem dopiero jesz posiłek Chociaż, najlepiej biegać po zjedzeniu posiłku "suplementy Czyli jakie proszki łykać i koktajle miksowac żeby to miało ręce i nogi... przed &#8211; solidna dawka BCAA , standardowy spalacz tłuszczu , ew johimbina , to wszystko czego potrzebujesz przed treningiem interwałowym. Jesli nie jesz stałego posiłku , shake z odżywki białkowej + olej mct / węglowodany również są odpowiednie. Dodatek antyoksydantów jak witamina C i E , fosfadylseryna , cynk , zielona herbata , rezweratrol czy koenzym q10 są również mile widziane. Jeżeli nastawiasz się na maksymalną poprawę wydolności dodatek l-karnityny w dawce 3-4 gr oraz jabłczanu cytruliny może pomóc Ci to osiągnąć. Podstawą jednak pamiętaj , są wg mnie bcaa i ew spalacz tłuszczu. w trakcie &#8211; zależnie od potrzeb i celu , możesz popijać wodę , wodę i bcaa , lub napó izotoniczny czy napój + bcaa. W trakcie tego rodzaju treningu nie potrzebujesz nic więcej. po &#8211; znowuż , solidna dawka BCAA , odżywka białkowa / białko + węgle , antyoksydanty są wskazane. Po treningu interwałowym jesli spożywasz shake`i , zjedz posiłkach po 1-2 godzinach , jeśli nie spożywasz , staraj się zjeść posiłek zgodny z Twoją dietą jak najwcześniej pozwoli Ci apetyt. " Chyba nawet nie przejrzałeś tego co wysłałem... zdr Zmieniony przez - spaiter w dniu 2011-07-22 15:54:02

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 724 Data: 7/22/2011 3:50:46 PM Liczba szacunów: 0
  • jakie witaminy

    Post
    Odżywki i suplementy

    to: Servings Per Container: 180 Amount Per Serving % Daily Value Vitamin A (50% as Beta-Carotene) 10,000 IU 200% Vitamin A (as Retinyl Palmitate) 10,000 IU 200% Vitamin C (as Ascorbic Acid) 250 mg 420% Vitamin D (from Fish Liver Oil) 400 IU 100% Vitamin E (as Natural d-alpha Tocopheryl Succinate) 150 IU 500% Thiamine (as Thiamine HCI) (Vitamin B-1) 75 mg 5000% Riboflavin (Vitamin B-2) 75 mg 4400% Niacin (as Niacinamide) 75 mg 380% Vitamin B-6 (as Pyridoxine HCI) 75 mg 3750% Folate (Folic acid) 400 mcg 100% Vitamin B-12 (as Cyanocobalamin) 100 mcg 1670% Biotin 100 mcg 35% Pantothenic Acid (from Calcium Pantothenate) 75 mg 750% Calcium (from Amino Acid Chelate, Oystershell) 100 mg 10% Iron (from Amino Acid Chelate) 10 mg 60% Iodine (from Kelp) 150 mcg 100% Magnesium (from Mg Oxide & Amino Acid Chelate) 60 mg 15% Zinc (from Amino Acid Chelate) 15 mg 100% Selenium (from Amino Acid Chelate) 25 mcg 35% Copper (from Amino Acid Chelate) 1 mg 50% Manganese (from Amino Acid Chelate) 5 mg 250% Chromium (from Yeast-free GTF) 50 mcg 40% Molybdenum (from Amino Acid Chelate) 50 mcg 70% Potassium (Chloride) 10 mg <1% Boron (from Amino Acid Chelate) 500 mcg &#8224; Choline (as Choline Bitartrate) 100 mg &#8224; Inositol 75 mg &#8224; PABA 30 mg &#8224; Rutin 25 mg &#8224; Betaine HCI 25 mg &#8224; Glutamic Acid 25 mg &#8224; Nucleic Acid 50 mg &#8224; Citrus Bioflavonoids (37% Bioflavonoids as Hesperidin) 100 mg &#8224; Zmieniony przez - k3ho w dniu 2005-10-15 19:02:48

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1133 Data: 10/15/2005 7:01:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna 1000

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Mega Capsy z zalozenia sa bardziej oplacalne choc ja kupuje http://www.olimp-laboratories.com/pl/index2.php?page=l_pr2&id_pr=12&alf=C&str=2&sh=1&ids=7 1300g :D

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 988 Data: 7/19/2009 1:43:38 PM Liczba szacunów: 0
  • nie ma lipy tvn turbo

    Post
    Robert Burneika - Hardcorowy Koksu

    Nie jak narazie konie c z nowymi ...negocjacje drugiej czesci i epizodow

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1123 Data: 2/6/2012 11:01:01 PM Liczba szacunów: 0
  • PYTANIE!!!

    Post
    Trening w domu

    "25 mg wodki moze zniweczyc prace wielu m-cy w treningu kulturystycznym" - cytat z nie pamietam juz czego ale utkwil mi w pamieci. Ze swojego podworka powiem: albo alkohol albo efekty. Nie pisze zem swiety bo nie i wiem co mowie. Malo kto umie sobie wypic 1 piwko raz na m-c albo pol roku wiec jak sie zamierza cwiczyc to najlepiej w ogole zapomniec o alkoholu. Zmieniony przez - DARNOK35 w dniu 2010-01-29 00:40:53

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 742 Data: 1/29/2010 12:40:27 AM Liczba szacunów: 0