SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Ostrowia art marek.c

    Post
    Odżywki i suplementy

    teraz się nie wywodzę, a obserwuję bardziej i jeśli ktoś czytał kiedyś tam, wypowiedzi marka c. na temat białek i odżywek, to może się domyślać jak będzie ten artykuł zapowiadany wyglądał

    Odpowiedzi: 302 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/27/2006 12:23:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Ostrowia art marek.c

    Post
    Odżywki i suplementy

    Moze taki art. pana Marka.C negujacy Ostrowie ( białka tej klasy)jako Białko pełnowartosciowe musi powstać aby pewna firma bądż "kartel" producentów odzywek mógl spokojnie sprzedawać swoje białeczka po cenie zadawalające ich konta bankowe.. Taki o to sponsorowany art na temat tych ze białeczek aby młodzi nie słuchali userów z fora badz ludzi z siłki moze moze....

    Odpowiedzi: 302 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/27/2006 1:05:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Ostrowia art marek.c

    Post
    Odżywki i suplementy

    Marek C. Zjaw sie, pogadaj z nami %) K3ho, alkohole spozywcze nie maja metanolu bo by spoleczenstwo oślepło. Nie zyjemy w PRLu jestemu w Uni. Alkohol jest destylowany nie ma mozliwosci zebyś pił metanol. PS:Aha i kaca powoduje aldehyd octowy a nie metanol. Zmieniony przez - Bahamut w dniu 2006-12-27 15:08:09 Zmieniony przez - Bahamut w dniu 2006-12-27 15:09:37

    Odpowiedzi: 302 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/27/2006 3:06:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Ostrowia art marek.c

    Post
    Odżywki i suplementy

    kolejna dyskusja o ostrowi sie nawiazala , wlasciwie temat odszedl od tytulu topicu (artu marka.c ) osobiscie stosuje ostrowie od jakiegos czasu w niewielkich ilosciach okolo 30-40gram dziennie smak - widomo ze ambrozja to nie jest rozpuszczalnosc-tez pozostawia wiele do zyczenia ale mysle ze to wpc spelnia swoje zadanie , duzo osob tutaj mowi ze ostrowia jest z gorszego surowca , a czy ktos moze napisac na jakiej podstawie stwierdza ze surowiec produkcyjny ostrowi jest gorszy od np. surowca z ktorego sp80 produkuje olimp ? osobiscie jestem daleki od tworzenia jakis teorii na temat spisku firm produkujacych suple przeciw ostrowii , ale moze ktoras z osob krytycznie odnoszacych sie do ostrowii napisze krotki post typu jego zarzut wobec ostrowii - dowod na to ze faktycznie taki feler wystepuje bylbym bardzo wdzieczny gdyby ktos obcykany w temacie napisal taki post bo narazie to tutaj padaja jakies stwierdzenia takie i inne lecz nikt nie napisal ani jednego konkretu ktora w czesci chociaz rozjasnilby sytuacje pozdro

    Odpowiedzi: 302 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/27/2006 3:37:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Ostrowia art marek.c

    Post
    Odżywki i suplementy

    koledzy sporo przeczytalem. w zadnym artykule nie podaje nazwy producenta i nie bedze podawal. nie pracuje dla nikogo poza soba samym. nikt mnie nie wykupil, bo nie jestem na sprzedaz. bedzie kilka artow w tematach > bialka , aminiokwasy, cukry. w zadnym z nich nie padnie zadna nazwa producenta. nie zaleze od zadnej firmy poza firma progress - marek.c. ad . calej sprawy / zadzwonil do mnie prezes rady nadz. ostrowi /bardzo kulturalny , spokojny czlowiek/ po milej rozmowie wyjasnilem ze moj art, w zadnym wypadku nie bedzie dotyczyl ich produktow. jesli ktos tak bedzie sadzil - to wyniknie tylko z jego wlasnych spostrzezen i przemyslen, z jego wlasnej analizy rynku. Panu presezowi zyczylem zdrowia jak i sukcesow w produkcji. telefonicznie zostalem zaproszony do firmy ostrowia, z ktorego to zaproszenia , jesli tylko bedzie ponowione chetnie skorzystam, bo caly czas sie ucze i jestem niezwykle ciekaw technologii produkcji wielu art. spozywczych nie tylko samych odzywek. ciekawskich informuje ze firma ostrowia traktuje produkcje bialek w formie odzywek marginalnie,/jest to niewielki procent w calosci ich produkcji/ wiec srednio jest zainteresowana tematem o ktorym tu piszemy. pozdr mc

    Odpowiedzi: 302 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/27/2006 4:44:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Ostrowia art marek.c

    Post
    Odżywki i suplementy

    Panie Marku.C który to art. w dopinu mozna prosic o link ??

    Odpowiedzi: 302 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/27/2006 6:31:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Ostrowia art marek.c

    Post
    Odżywki i suplementy

    qazar - tak się składa, że każda dyskusja o ostrowii kończy się na braku argumentów ze strony oponentów. JA OPERUJĘ FAKTAMI. Argumenty Marka C. i co będzie w tym artykule już dobrze znam Była TUTAJ dyskusja: http://www.sfd.pl/Antyreklama_ostrowii_%2D_STANOWISKO_OSTROWII_S%2E10%21-t295308-s10.html i jeszcze na priva rozmawialiśmy. M.in. okazało się, że problem popiołu w WPC to fikcja (wszystkie mają - mało bo mało, ale jednak z tego co mi wiadomo - może się mylę), a rzekome "niszczenie struktur białka" w procesie produkcyjnym nie zachodzi. Jako "zielony" powinieneś cokolwiek sobą reprezentować. Takie infantylne zbywanie i "odbijanie piłeczki" jakie zaprezentowałeś jest żenujące. Przemyśl to, tym bardziej że czytałem kilka twoich ciekawych postów - Pozdrawiam. Operuj argumentami - naucz się dyskutować. Zaprzeczać i zbywać potrafi każdy. Wykaż, że się mylę obszerną argumentacją. Tylko przypominam, że sprawa popiołu, czy też "uczulających" frakcji z serwatki jest zamknięta. Zmieniony przez - _Knife_ w dniu 2006-12-28 11:44:51

    Odpowiedzi: 302 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/28/2006 11:42:40 AM Liczba szacunów: 0
  • Nie zartuj nie kupuj glucetylu , kup sobie wit c 500 mg i szam po 2-3 dziennie , omege 3 i powiedzmy wit z olimpa i choroba nie powinna Cie zlapac.

    Odpowiedzi: 700 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/4/2007 10:19:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Kup witaminę C z cynkiem z Vitalmaxa, bardzo korzystnie cenowo wychodzi, jedz dużo warzyw, owoców cytrusowych, noś na dworzu czapkę i ciepłe gacie i żaden Glucetyl Ci nie będzie potrzebny.

    Odpowiedzi: 700 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/4/2007 11:53:04 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Dziennik motywacyjny - ketrinn

    Post
    Trening dla początkujących

    28.08.15 Dieta Trening Uginanie nóg leżąc: 3 serie po 8 powt - 27kg A. Martwy Ciąg Sumo I seria 12 powt- 60kg II seria 10 powt -65kg III seria 8 powt - 70kg IV seria 6 powt - 75kg V seria 4 powt- 80kg VI seria 4 powt - 85kg B. Martwy ciąg na prostych nogach z hantlami 4 serie po 8 powt Podkładki na palce* - hantle po 16kg C. Uginanie nogi na wyciągu5x6-8powt D. Face pull 3 serie po 8 powt E: wymachy hantla z bioder 5+5 na rękę 5 serii Zmieniony przez - ketrinn w dniu 2015-08-29 18:05:30

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 3869 Data: 8/29/2015 6:04:34 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Dziennik motywacyjny - ketrinn

    Post
    Trening dla początkujących

    08.09 Dieta Trening - po ponad tygodniowym odstępstwie od siłowni ostro poczułam uda i pośladki po dzisiejszym treningu --> LUBIE TO 8-) Uginanie nóg leżąc : 3 serie po 8 powt -27kg (tak na maszynie pisało) A. Przysiady tylnie ATG I seria 12powt -40lg II seria 10 powt 45kg III seria 8 powt - 50kg IV seria 6 powt- 55kg V seria 4 powt - 60kg + 3 serie po ¾ powt z zatrzymaniem 5 sekundowym - 45kg B1: przysiady z hantlem między nogami 8 powt B2: wykroki na podwyższenie : 8 powt na nogę C: Prostowanie tułowia na ławeczce rzymskiej . 5x5 - trzymane hantle 2kg D: 3x6-8 C1.Uginanie młotkowe hantli -10kg C2.Wyciskanie francuskie hantla -12kg jednorącz E: wymachy hantla z bioder 5+5 na rękę 5 serii -16kg I na koniec rozciąganie. Wolałam nie szarżować z ciężarem po chwilowej przerwie ale wracam i siła będzie coraz większa /-)_

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 3869 Data: 9/8/2015 9:39:30 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Dziennik motywacyjny - ketrinn

    Post
    Trening dla początkujących

    10.09 Dieta Trening A: PushPress z przed głowy sztangą 3 serie rozgrzewkowe 5x5 serie właściwe -30kg B1. Wyciskanie hantli górny skos 5x6-8 powt -12kg B2 wiosłowanie hantli 5x6-8powt -14kg C. Unoszenie hantli stojąc + bokiem 3x10-12powt -4kg Interwały : 3 podciągnięcia + 10 przysiadów x 5 ciągiem Plank : 3 serie po 1 minucie bierznia spacer do pod górę 15 minut 11.09 Dieta - trochę marna {{:-( Trening poza planem gdyż mam nadmiar energii :-P i naszła mnie ochota na plecki MC 5 powtórzeń w każdej seri 60kg/65kg/70kg/75kg/80kg 5x3 -82,5kg ściąganie drążka do klatki piersiowej 5x8 - 30kg przyciąganie na maszynie 5x8 - nie wiem jaki ciężar wiosłowanie sztangą w opadzie 5x8 -40kg Wyciskanie hantli na barki 5x8 -10kg A tak prezentowały się plecki 2h po treningu

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 3869 Data: 9/11/2015 10:41:16 PM Liczba szacunów: 2
  • [BLOG] Dziennik motywacyjny - ketrinn

    Post
    Trening dla początkujących

    15.09 Chwilę mnie nie było ale trening i dieta jak najbardziej na plus :-) Dieta dziś - trochę marnie i czuuuje głód Trening na dziś Uginanie nóg leżąc : 3 serie po 8 powt - 27kg A. Przysiady tylnie ATG I seria 12powt - 45kg II seria 10 powt - 52,5kg III seria 8 powt - 57,5kg IV seria 6 powt - 60kg V seria 4 powt - 62,5kg + 3 serie po ¾ powt z zatrzymaniem 5 sekundowym -45kg 4 serie B1: przysiady z hantlem między nogami 5-8 powt B2: wykroki na podwyższenie : 8-10 powt na nogę z hantlami 10kg C: Prostowanie tułowia na ławeczce rzymskiej . 5x5 D: 3x6-8 C1.Uginanie młotkowe hantli 10kg C2.Wyciskanie francuskie hantla 12kg W przysiadach progres /-)_ więc za 2 miesiące liczę na swoje rekordy %-)

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 3869 Data: 9/15/2015 8:11:58 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Dziennik motywacyjny - ketrinn

    Post
    Trening dla początkujących

    18.09 Trening Uginanie nóg leżąc: 3 serie po 8 powt -27kg A. Martwy Ciąg Sumo I seria 12powt -62,5kg II seria 10 powt- 67,5kg III seria 8 powt- 72,5kg IV seria 6 powt-77,5kg V seria 4 powt- 82,5kg B. Martwy ciąg na prostych nogach z hantlami 4 serie po 8 powt -16kg hantel C. Uginanie nogi na wyciągu 5x6-8powt D. Face pull 3 serie po 8 powt E: wymachy hantla z bioder 5+5 na rękę Dieta nie liczona ale trzymana 19.09 Trening Przysiady 5x 40kg 5x 45kg 5x 50kg I te z zatrzymaniem 5 sekundowym 5x 55kg 5x 60kg Wyciskanie na maszynie górny skos 5x 15kg (na stronę) 5x 17,5kg 5x 20kg 5x 22,5kg 5x 25kg Podciąganie na drążku podchwytem 5 seri x 3 powtórzenia Wyciskanie na ławce leżąc 5x 30kg 5x 32,5kg 5x 35kg 5x 37,5kg 5x 40kg Dieta nie liczona ale prawie trzymana :-P I zdjęcie z dzisiejszego podciągania Zmieniony przez - ketrinn w dniu 2015-09-19 21:17:02

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 3869 Data: 9/19/2015 9:16:34 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Dziennik motywacyjny - ketrinn

    Post
    Trening dla początkujących

    21.09 Dieta Trzeba wykorzystać promocje i taki zapasik sobie zrobić %-) Trening Uginanie nóg leżąc : 3 serie po 8 powt -27kg (tak na maszynie pisało) A. Przysiady tylnie ATG I seria 12powt -45lg II seria 10 powt 50kg III seria 8 powt - 55kg IV seria 6 powt- 60kg V seria 4 powt - 62,5kg + 3 serie po ¾ powt z zatrzymaniem 5 sekundowym - 47,5kg JEST PROGRESSS 8-) B1: przysiady z hantlem między nogami 8 powt -12kg B2: wykroki na podwyższenie : 8 powt na nogę 10kg C: Prostowanie tułowia na ławeczce rzymskiej . 5x5 - trzymane hantle 2kg D: 3x6-8 C1.Uginanie młotkowe hantli -10kg C2.Wyciskanie francuskie hantla -12kg jednorącz E: wymachy hantla z bioder 5+5 na rękę 5 serii -16kg

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 3869 Data: 9/21/2015 9:34:26 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Dziennik motywacyjny - ketrinn

    Post
    Trening dla początkujących

    23.09 Dieta /SFD/Images/2015/9/23/758e883af2074f179c4b369579c67cfe.png Była promocja więc zapas jest 8-) /SFD/Images/2015/9/23/f99cac727f0844b89800972bc3644b8c.jpg Takie obiadki mogłabym jadać codziennie @-) /SFD/Images/2015/9/23/6fd50bd1bedb4e1dad8a6b12b49514b2.jpg i do tego mała gałeczka lodów :-P nie mogłam się oprzeć przed grycanem Trening A: PushPress z przed głowy sztangą 3 serie rozgrzewkowe 5x5 serie właściwe -32,5kg B1. Wyciskanie hantli górny skos 5x6-8 powt -12kg B2 wiosłowanie hantli 5x6-8powt -14kg C. Unoszenie hantli stojąc + bokiem 3x10-12powt -4kg Interwały : 3 podciągnięcia + 10 przysiadów x 5 ciągiem Plank : 3 serie po 1 minucie bierznia spacer do pod górę 15 minut

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 3869 Data: 9/23/2015 8:33:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Przysiad, martwy ciąg i wiosło umiem robić. Mój chłopak amatorsko bawi się w trójboj i mi pokazuje co i jak. Trening to standardowe FBW traktora z forum. Myslałam też nad Twoim programem, w sumie przez pewien czas próbowałam nim ćwiczyć TRENING nr 4 by Obliques (dla Zyrafki do wykonywania w domu): DZIEŃ 1 1. przysiad klasyczny (3 x 10, 90 sek. przerwy) 2. MC Romanian (3 x 10, 90 sek.) 3. wspięcia ze sztangą na barkach (3 x 10, 60 sek. stopy na krążkach), 4. wyciskanie żołnierskie (3 x 10, 60 sek.) 5. wyciskanie leżąc (3 x 10, 60 sek.) 6a. podciąganie hantli wzdłuż tułowia (3 x 10, 2 hantli jednocześnie, do szyi, zatrzymanie w górze na 2 s 6b. uginanie ramion ze skrętem (3 x 10, stojąc) (60 sek przerwy między obwodami) DZIEŃ 2 1. thrusters (3x10 , 60 sek przerwy) 2. wypady dalekie (3x10/ na nogę , 60sek) 3. wiosłowanie hantelką w opadzie tułowia (3 x 10/ na rękę, 60sek) 4a. wznosy bokiem (3x10 , 60sek przerwy między odwodami, /ręce minimalnie ugięte w łokciach) 4b. wznosy bokiem w opadzie tułowia (3x10, /ręce ugięte w łokciach) 5. plank (1 x max) 6. wznosy bioder (3 x 10, z obciążeniem, 30 sek.) + superseria wytrzymałościowa (5 obwodów, przerwa max 60 sekund między obwodami), a. pompki przy ścianie/ damskie/ męskie x 5 b. brzuszki -nogi na krześle, kąt prosty x 20 c. przysiady bez obciążenia 30 sekund (tempo bardzo szybkie). DZIEŃ 3 1. snatch jedną ręką 3 x 10 na każdą rękę (90sek) 2a. martwy na prostych nogach ze sztangielkami (3 x 10, 90 sek) 2b. przysiad plie (3 x 10, szeroki ze sztangielką) 3a. wiosłowanie sztangą w opadzie (3 x 10, 60 sek. ) 3b. wyciskanie sztangielek na skośnej w górę (3 x 10); 4a.wznosy kolan w zwisie 3 x 10 4b.woodchopper 3 x 10 (na każdą stronę) 4c.jeżyki 3 x 10. (60sek przerwy między obwodami). + obwodówka wytrzymałościowa (docelowo 5 obwodów, 1 min przerwy miedzy obwodami) 7 przysiadów, 7 wypadów (na nogę), 7 przysiadów z wyskokiem, 7 wypadów (na nogę). Zmieniony przez - agaob w dniu 2014-10-14 11:41:58

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 882 Data: 10/14/2014 11:40:03 AM Liczba szacunów: 0
  • Liga francuska

    Post
    Piłka Nożna

    Wyniki meczów 25. kolejki piłkarskiej ligi Francji: sobota: Olympique Lyon - Le Mans 2:0 F. Malouda 23, S. Govou 61 czerwona kartka: Thabang Molefe (39,Le Mans) Girondins Bordeaux - RC Lens 0:0 czerwona kartka: Papa Bouba Diop (86,Lens) Stade Rennes - AC Ajaccio 4:1 A. Frei 52, T. Vairelles 65, Kim Kallstrom 75, 87 - B. Diomede 15-k czerwona kartka: Diomede (45,Ajaccio) Bastia - AJ Auxerre 0:0 Paris St Germain - En Avant Guingamp 2:0 M. Mbami 25, D. Luboja 82 Lille - Nice 1:2 M. Asimovic 76-k - N. Pamarot 34, O. Echouafni 82 Racing Strasbourg - Sochaux 0:2 P.-A. Frau 7, M. Isabey 24 Metz - Toulouse 0:2 C. Faure 8, Fernandao 74 czerwona kartka: Serge Die (61,Metz) piątek: Monaco - Montpellier 4:0 M. Adebayor 47, 57, 71, F. Morientes 48 czerwona kartka: Rudy Riou (84,Montpellier)

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 3107 Data: 2/22/2004 9:51:03 PM Liczba szacunów: 0
  • bol w plecach w okolicy nerek

    Post
    Zdrowie i Uroda

    bylem u lekarza a nic nie napisalem powiedzialem na wstepie co biore itp. wstepnie za bardzo obciazam nerki , przepisal vit c powiedzialem ze juz biore zwiekszył mi dawke tylko i kazal ograniczyc na jakis czas sposywanie plynow w nadmiernych ilosciach,(i zmienic łozko cokolowiek to mialo ) spojazlem sie tylko an niego , ale hooj zamienilem sie ze starym bo jego jest bardziej miekkie no i bol w przeciagu 2 dni wystapil tylko raz czyli albo za twarde lozko mialem albo pomaga ta vit i przesadzalem z woda ponadto skierowal na przeswietlenia nerek i brzuch w piatek , zaraz po badaniach udaje sie do prywatnej przychodni radzic sie 2 specjalisty bo ten byl ze zwyklej przychodni lekarskiej(darmowy) pozdrawiam pozdrawiam bol

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/11/2006 4:15:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukować czy masować ? Pomocy!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Źródłem białka niech też będą owoce morza. O tabeli PRAL: http://thepaleodiet.com/nutritional-tools/acid-base-balance Produkty i ich PRAL: http://www.bitterpoison.com/static/files/pral.txt Zwróć uwagę na brak owoców w Twojej diecie, dodaj głównie te, które są źródłem witaminy C. Wielonienasycone kwasy tłuszczowe(WNKT)/polyunsaturated fatty acids (PUFAs) - produkty wzbogacane w omega3, olej lniany, tran, ryby tłuste, żywność ekologiczna. Jaki tran pijesz? Pij taki, z dużą ilością kwasów EPA/DHA, z witaminą D oraz E.

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 3689 Data: 11/19/2011 5:36:05 PM Liczba szacunów: 0