SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Ale po ki c*** zezbe jak ty masz zezbe? Pierwsze mase rob zeby bylo co zezbic

    Odpowiedzi: 286 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/22/2010 1:38:18 PM Liczba szacunów: 0
  • widac odrazu ze masz juz banie zjechana i to równo.Moze gdybyś wiecej siedział w szkole to byś sie dowiedział ze za błedy sie płaci.I to nie ja będe sobie w brode pluł ,na c*** ja tyle tego brałem ale człowiek sie uczy najlepiej na własnych błedach ,kolego jestes troche dla mnie błaznowaty ale zycze Ci duzo zdrowia w przyszłości bo zprzyrostami to sam wiesz ze słabopzrd

    Odpowiedzi: 286 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/23/2010 12:01:19 AM Liczba szacunów: 0
  • Dobór ćwiczeń

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    czyli nic tam nie zmieniac? moze cos konkretniej? nie chodzi mi oczywiscie o to zeby nagle zarzucic sztange czy hantle i siasc jedynie przy atlasie ... to ze pytam nie znaczy ze jestem w tych dziedzinach zupelnie zielony ... mam na mysli raczej cos typu : dolozenie modlitewnika do treningu bicepsa (nie mialem wczesniej mozliwosci do korzystania z modlitewnika) ---> tylko co teraz odrzucic, ew jaka kolejnosc itd ; czy tez jakich maszyn uzywac do treningu nog (nigdy nie mialem takich mozliwosci ---> oczywiscie przysiady pozostaja nieruszone, ale majac mozliwosci chyba moge skorzystac rowniez z jakis innych rozwiazan) Dodatkowo jakies nowe bodzce typu linka wyciagu gornego na tric (zawsze bylem zmuszony do robienia czacholamaczy, gdyz nie mialem innych opcji do wyboru, teraz majac takowe, miesien chyba ciekawiej zareaguje na zupelnie nowy bodziec) ... oczywiscie zgadzam sie z toba PLŚ w 100% ze przy robieniu masy raczej wykorzystywane sa wolne ciezary, ale nie znaczy to chyba ze nie mozna zastosowac czegos nowego, a pytam czego i jak, bo nie chce spier***ć sobie zalozonego cyklu jesli ktos moglby mi jeszcze w jakikolwiek sposob pomoc, chetnie wyslucham kazdej porady ... sGi czekaja ... pzdR'

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 917 Data: 10/21/2007 3:18:05 AM Liczba szacunów: 0
  • Tak mówi każdy,kto lubi się nawpier****ć Marcel,Micz konie,karki,szyici.Micz chyba tłustszy.Za to u Marcela nóg trochę brakuje Mocny,progres jest,ale są foty,które miażdżą i są takie,gdzie jest dobrze,ale nie różowo User,dobra jakość,taka jak lubię Rufus,mocno ale jak dla mnie za tłusto(każdy lubi coś innego). Giszman,widać poprawę bicepsów(teraz do nóg bym się przyczepił).

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/28/2008 9:27:33 PM Liczba szacunów: 0
  • o widze teraz ze na fotkach co dal grzesiu to on jest myslalem wczesniej ze wieszak na kurtki :C

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/25/2008 12:03:28 PM Liczba szacunów: 0
  • to jest misiu yum on je halucynogenny miodek :C

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/27/2008 9:32:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Mario,nie jest źle ale sporo jeszcze do zrobienia Dziki,fajnie by było jakbyś trochę fatu zrzucił i zaczął robić właściwie barki. A Czorny,to chyba wpadł nas tak bezinteresownie powk*****ć

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/1/2008 4:48:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzis combo fervex, vit c, cynk, czosnek Aby sie nie poddac chorobie

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/18/2012 8:00:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Patryku %-) http://www.joemonster.org/i/c/d200911d2009111259448086_by_klaudyna225_500.jpg

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/6/2012 11:40:51 AM Liczba szacunów: 0
  • Saida - nadchodzi(-ć powinien), więc pewnie to. ________________________________ DT btw 130/45/100 Dzisiaj trening nuk, nie wrzucam, bo nic nowego - nie chce mi się przepisywać detali. Kręcę się w kółko wokół tych samych ciężarów. Aero 30min rower, 14km. Miska: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/7c939bd9ca0d4a7a8aa5c2f1b047de05.png

    Odpowiedzi: 280 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/29/2012 9:37:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Buli - Wiosna UK

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Push 2 Wyciskanie na maszynie siedząc 3x15 3x15 130kg 3x10 140kg Rozpiętki na maszynie 3x15 3x20 nr 11 Wyciskanie Hammer stojąc 1x6-9,1x12-10 1x9 75kg 1x10 65kg 1x9 85kg 1x12 65kg Wyciskanie na maszynie ławka skośna 3x10 10kg na strone Wyciskanie hantli siedząc 3x12 3x12 25kg 3x12 25kg Wyciskanie na Smith w górę 3x10 3x10 40kg 3x10 40kg A. Prostowania ramion na wyciągu 3x15 B. Prostowanie ramion w opadzie 3x15 Filmy https://youtu.be/70YbAkMMo-c Dieta 1. Przed treningiem Jaja - 3szt Wołowina -100g Owoce - 200g 2. Po treningu Płatki śniadaniowe - 120g Wpc - 50g 3. Chleb - 120g Mieso wołowo/wieprzowe 5% - 200g 4. Serek białkowy - 300g Odzywka - 30g Wafle - 6szt 5. Serek białkowy - 300g Odzywka - 30g Owoce - 200g Wafle ryżowe - 3szt /SFD/2020/2/29/e19e5d69ada84fe3a64eb427d450f642.jpg Przy treningu push ten bark jeszcze się odzywa więc trening bez szaleństw choć ciężar dodałem i zapas nadal jest spory. Jutro ostatni dzień w pracy, później po ktorej polecę na trening pull, choć nie lubię trenować po 12h w robocie bo ciężko mi wtedy o jakikolwiek progres. Ale nie ma co płakać. Zmieniony przez - Buli915 w dniu 2020-02-29 22:17:18

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2654 Data: 2/29/2020 10:16:51 PM Liczba szacunów: 1
  • hej z z tego kalkulatora nie wiem do konca co wstawic bardzo duza aktywnosc codzienne cwiczenia i praca fizyczna ( nie cwicze codziennie na silowni tylko 3 razy na tydz , ale znowu codziennie jezde do pracy rowerem i z pracy 2 x15min ) tu wychodzi mi 3500 zeby utrzymac wage drugi wariant duza aktywnosc cwiczenia 3-5 x na tydz, 3200 zeby utrzymac wage z racji duzo godzi pracy wydaje mi sie ze dla mnie ten wariant pierwszy biorac pod uwage ze jedzenie 3500 kcl przez ponad 2 tyg i waga nie drgnela jeszcze jedno jest bardzo interesujace ze na radukcjci ckd masa mi spadla z 90 d0 78kg przy jedzeniu 2000kcl i juz potem nawet przez miesiac nie spadala nizej przy 2000 kcl na dzien teraz juz prawie trzeci tydzien 3500kcl i waga nie poszla nawet o kg gdzie przed redukcja wazylem 90kg dajesz mi propozycje zeby jesc jajka z zoltkami ale na mase jest rozpiska 1g tl na kg ciala , u mnie 80 g dziennie , na jeden posile wychodzi 11.5g np jak robie omlet owsiany 150 gramow owsianki, sama owsianka zawiera juz 10.5g tlusczu w 150g wiec mam tylko mozliwosc na 1 gr tluszczu a na patelnie daje odrobine oliwy z oliwek , juz jest limit przekroczony , czasami wrzuce jedno zoltko ale , ale chyba go nie moge bo wtedy dochodzi nastepne 5g tlusczu ponad dozwolona ilosc ja i tak to przekraczam , 5 miechow katowalem ciala zeby spalic tluszcz nie chce teraz tego zmarnowac jadlem wczesnie slodycze piwska frytki kebaby , mieso typu mielone golonka soki teraz to wszystko odzucilem a wczesniej nie bylem w stanie powstrzymac sie od przekasek , a teraz zero tego c zego nie trzeba jak jest z tymi tlusczem wiec moge walic cale jajka do zoltkiem 3 zoltka to 16 gr tlusczu 150 owsianki to 10 czyli juz 26g a limit moj to 11.5 g tlusczu na posilek chce robic mase ale sucha ,wole b yc miejszy ale lepsza jakosc niz wiekszy z otluszczeniem

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 3187 Data: 3/24/2015 12:02:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Różal Mistrzem Świata

    Post
    Scena MMA i K-1

    rzucono mocne słowo jak ochłap mięsa i teraz rozgrzebywanie. Sam zainteresowany by sie pewnie uśmiał jakby poczytał te ochy i achy i echy niektórych kolegów z forum... satanista - bla bla bla, ma tatuaż - ojojoj!!!! jak przekupy na targu!!! ż e n uj ą c e !!!! delly owszem wspomniałam, ale gdzie tu FILOZOFIA?? jak sam zauważyłes to jest forum dotyczące sportów walki, więc bym nawet nie śmiała jechać z całą filozofią, bo i tak temat by Marian skasował.

    Odpowiedzi: 201 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/11/2007 5:43:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening na MASE

    Post
    Trening dla początkujących

    Poniedziałek (klata + triceps + brzuch) Klata: 1. Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej: 4x (12-10-8-8 lub 12-10-8-6) 2. Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce skośnej: 4x (12-10-8-8 lub 12-10-8-6) 3. Rozpiętki z sztangielkami w leżeniu na ławce poziomej: 4x (12-10-8-8 lub 12-10-8-6) Triceps: 1. Pompki w podporze tyłem 3x 10 wywal 2. Pompki na poręczach 2x MAX 4s 3. Wyciskanie francuskie 3x (12-10-8) 4s Brzuch: 1. Brzuszki 3x (20-25-30) 2. Unoszenie nóg w zwisie na drążku 3x MAX Wtorek (plecy + łapa (biceps + przedramię) + brzuch) Plecy: 1. Podciąganie na drążku podchwytem 3x MAX 2. Wznosy barków "Szrugsy" 3x (12-10-8) na koniec treningu pleców 3. Martwy ciąg 3x (12-10-8) 4. Zamiast martwego, lub nieobowiązkowe: Podciąganie sztangi w opadzie (wiosłowanie) 3x (12-10-8) 4s i jako 2(obowiązkowe) ć Łapa: 1. Uginanie ramion z sztangą 3x (12-10-8) podchwytem, 4s 2. Młotki 3x (12-10-8) 4s 3. (nieobowiązkowe) Uginanie ramienia ze sztangielką, w siadzie w podporze o kolano 3x (12-10-8) wywal 4. Uginanie nadgarstków podchwytem 3x (12-10-8) wywal 5. Uginanie nadgarstków nachwytem 3x (12-10-8) wywal Brzuch: 1. Brzuszki 3x (20-25-30) 2. Unoszenie nóg w zwisie na drążku 3x MAX Środa wolne Czwartek (barki + triceps + brzuch) Bary: 1. Wyciskanie sztangi z przed/za głowy 3x (12-10-8) od czubka głowy 2. Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 3x (12-10-8) wywal albo to 3. Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 3x (12-10-8) albo to 4. Unoszenie sztangielek bokiem w górę 3x (12-10-8) Triceps: 1. Pompki w podporze tyłem 3x 10 2. Pompki na poręczach 2x MAX 3. Wyciskanie francuskie 3x (12-10-8) Brzuch: 1. Brzuszki 3x (20-25-30) 2. Unoszenie nóg w zwisie na drążku 3x MAX Piątek (nogi + brzuch) Nogi: 1. Przysiady ze sztangą 4x (12-10-8-8 lub 12-10-8-6) 2. Syzyfki 3x10 3. Przysiady wykroczne 3x (12-10-8) 4. Uginanie nóg w leżeniu 3x10 5. Wspięcia na palce 3x12 6. Wspięcia na pięty 3x12 Brzuch: 1. Brzuszki 3x (20-25-30) 2. Unoszenie nóg w zwisie na drążku 3x MAX Sobota ( łapa (biceps + przedramie) + brzuch) wywal cały dzień Łapa: 1. Uginanie ramion z sztangą 3x (12-10-8) 2. Młotki 3x (12-10-8) 3. (nieobowiązkowe) Uginanie ramienia ze sztangielką, w siadzie w podporze o kolano 3x (12-10-8) 4. Uginanie nadgarstków podchwytem 3x (12-10-8) 5. Uginanie nadgarstków nachwytem 3x (12-10-8) Brzuch: 1. Brzuszki 3x (20-25-30) 2. Unoszenie nóg w zwisie na drążku 3x MAX Podziel trening na 3 dni w tygodniu. PN, ŚR, PT. Np. plecy + bic, klata + tric, nogi + barki. Ten plan jest beznadziejny nawet nie próbuj nim ćwiczyć. Ułóż coś jeszcze raz i wrzuć do poprawy. Zmieniony przez - ferenc w dniu 2008-12-26 20:17:31

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 2855 Data: 12/26/2008 8:15:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzisiejszy dzień rozpoczęty jak zwykle o 7:00 od śniadania, powoli już staje się to pewnie nudne i niedługo będę musiał wymyślić coś nowego, ale oczywiście 100g owsianki + 30g WPC (orzech, biała czekolada, malina MIX TORPEDA :-P) + 2 jaja L + ogóry kiszone + oczywiście kawka :) Jest to prawie zawsze mój posiłek przedtreningowy, po nim jakieś 1-1,5h wypijam przedtreningówkę i jadę na trening tak, żeby zacząć targać max 2h po posiłku. Od niedawna tak robię, bo wcześniej miałem w zwyczaju pompowanie po 1h, ale kiedyś przypadkowo wyszło dłużej i nagle j**, lepsza pompa, lekkość na żołądku i ogólnie więcej energii zamiast ospałości i tak już zostało :) /SFD/2018/2/17/c53671cb85e440a4b60b099cfb0e0ac0.jpg Suplementacja rano: - witamina C 1g - preparat witaminowy 2szt - omega 3 2g - d3+k2 2szt - ALA 300mg - chrom 200ug Przedtreningowo: - beta alanina 3g - cytrulina 3g - arginina 3g - tauryna 1,2g - tyrozyna 1g - kofeina 300mg TRENING PLECY: - ściąganie drążka szeroki nachwyt do klaty 4s 15-10p + drop - wiosło hantlami leżąc na ławce 30st 4s 12-8p - ściąganie drążka szeroki chwyt neutralny do klaty 4s 15-10p - wiosło sztangą w opadzie tułowia 4s 10-6p + drop - przyciąganie uchwytu wyciągu dolnego od brzucha 4s 15-10p - przenoszenie linek wyciągu górnego do pasa 4s 20-15p - spięcia na maszynie na brzuch 4s 20-15p (tak sobie o) Cardio 40 min bieżnia (wzniesienie na poziom 2, 7km/h) %-) Trening dobry, czucie i pompa na najwyższym poziomie :D Po treningu standard czyli: 75g płatków owsianych, 50g ciasteczko-karmelowych, 50g banana, 100g jabłka, 5g cynamonu, 60g WPC :-PP /SFD/2018/2/17/d7b15c8f4ef6448fa64902b2f35f3897.jpg /SFD/2018/2/17/006f82aa14f242f8a20826ee3c2e2135.jpg Oczywiście po treningu micha zapakowana i nie mogło mnie zabraknąć na targach ESP, żeby zobaczyć tegorocznych debiutantów i poczuć zapach brązera :D No dobra bez zbędnego p*******nia to chciałem popróbować białek, czekoladek i maseł orzechowych, ale udało się spotkać kilka fajnych person, między innymi Giorgio Ulaniego :D Filip w internecie może i błaznuje czasami, ale tak serio to mega spoko i pozytywny gość, kto dziś też grandził na targach ? \-) /SFD/2018/2/17/d59b0a4f390a4c4c8405138dcd207d3c.jpg /SFD/2018/2/17/ba7a4951922144d3b7a738a5d2019f23.jpg Zmieniony przez - dzwigajzrudym w dniu 2018-02-17 17:51:17

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 11914 Data: 2/17/2018 5:45:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak ten sos z BA, bo whey”e smakowo to sztos ? Powiem tak: same w sobie walą chemia jak sk***insyn, czekolada do omleta/owsianki/twarogu jak najbardziej ok. Za to barbecue.. SZTOS niemiłosierny do mięsa, sałatki, do wszystkie to leje i już polowy od wczoraj nie ma. Można polecić :)

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 11914 Data: 2/18/2018 9:00:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Dość tego...czas na zmiany

    Post
    Po 35 roku życia

    Widze ze dyskusja sie ozywila :) , co mnie bardzo cieszy . Ja jednak nadal przy rowerku zostane, choć po poniedzialkowych 2h strasznie mnie plecy srodkowe bole i pod prawa lopatka. Albo zle spalem albo ta wymuszona pozycja w czasie jazdy daje znac o sobie. Trzeba jednak spiac dups.o i zapi....c dalej :) Mysle ze 1.5h dzis styknie...zobaczymy. I micha wczorajsza i zalozenia dzisiejszej, codziennie prawie to samo ... nara... aaa ... waga ( wczoraj 107,5 , dzis 106,2 ...wow :) ) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/10a168c173484313a45ece8ecfd2878f.png /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/c27b37790d2d424fb584fa79875ce5ab.png

    Odpowiedzi: 274 Ilość wyświetleń: 17763 Data: 4/2/2014 10:47:36 AM Liczba szacunów: 0
  • Dość tego...czas na zmiany

    Post
    Po 35 roku życia

    No i co im trudniej tym lepsza satysfakcja co nie? Najgorzej sie zebrac, nie lubie w taka pogode jezdzic. Ma mi to sprawiac radosc a nie wku..c :)Dopiero po 10km mi przeszlo i gdyby nie kapiel dziecka jeszcze bym pojezdzil :)

    Odpowiedzi: 274 Ilość wyświetleń: 17763 Data: 4/10/2014 8:16:34 PM Liczba szacunów: 0
  • UFC 129: St. Pierre vs Shields

    Post
    Scena MMA i K-1

    gsp mowił ze to podstawowy cios z karate.... c*** wie dla mnie front kick to front kick:P

    Odpowiedzi: 267 Ilość wyświetleń: 18844 Data: 2/9/2011 2:53:15 PM Liczba szacunów: 0
  • UFC 129: St. Pierre vs Shields

    Post
    Scena MMA i K-1

    wejdz na mma r o c k s

    Odpowiedzi: 267 Ilość wyświetleń: 18844 Data: 4/27/2011 6:52:25 PM Liczba szacunów: 0