SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Tutaj zadajemy pojedyncze pytania - część 6

    Post
    Trening dla początkujących

    Początkowo mam taką propozycję: Treningi 3 razy w tygodniu. A Nogi: Przysiady ze sztanga na barkach 12-10-8 Plecy: Wiosłowanie sztanga 12-10-8 Klatka: Wyciskanie sztangi na skosie 12-10-8 Barki: Wyciskanie sztangi z za głowy 10-8 Biceps: Uginanie ramion ze sztanga 10-8 Triceps: Wyciskanie sztangi wąsko 10-8 B Nogi: MC na ugiętych nogach, wykroki 12-10-8 Plecy: Szrugusy 12-10-8 Klatka: Wyciskanie sztangi płasko 12-10-0 Barki: Wymachiwanie sztangi w przód 12-10-8 Biceps: Uginanie ramion hantelkami 10-8 Triceps: Wyciskanie francuskie jednorącz 10-8 C Nogi: Wspięcia ze sztangą 12-18-0 Plecy: Podciąganie się na drążku 3x max3 Klatka: Wyciskanie sztangi na skosie 3s Barki: Wyciskanie sztangi sprzed glowy 2s Biceps: Uginanie ramion ze sztanga 10-8 Triceps: Odwrotne przysiady 3x max Co o tym sądzicie?

    Odpowiedzi: 2964 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/2/2012 9:24:22 AM Liczba szacunów: 0
  • Tutaj zadajemy pojedyncze pytania - część 6

    Post
    Trening dla początkujących

    dieta i trening to podstawa także nie patrz na to co jest lepiej. dieta musi byc trening odpowiedni musi być. akurat tluszcze to chyba nie taki problem zeby poświecic je kosztem silowni nawet nie wiem jaki to ma sens... sztangielki sztanga inny zakres ruchu sztanga mozesz wiecej wycisnąć sztangielkami lepiej sie rozje@@@ć na temat było sporo już gadane - mostek robi się w dwu-trójboju w kulturystyce chodzi jedynie o ściągnięcie łopatek. barki są również niszczone przez złe prowadzenie łokci także pozycja ma tutaj duże znaczcenie.

    Odpowiedzi: 2964 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/23/2012 12:46:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Tutaj zadajemy pojedyncze pytania - część 6

    Post
    Trening dla początkujących

    dieta i trening to podstawa także nie patrz na to co jest lepiej. dieta musi byc trening odpowiedni musi być. akurat tluszcze to chyba nie taki problem zeby poświecic je kosztem silowni nawet nie wiem jaki to ma sens... sztangielki sztanga inny zakres ruchu sztanga mozesz wiecej wycisnąć sztangielkami lepiej sie rozje@@@ć na temat było sporo już gadane - mostek robi się w dwu-trójboju w kulturystyce chodzi jedynie o ściągnięcie łopatek. barki są również niszczone przez złe prowadzenie łokci także pozycja ma tutaj duże znaczcenie. Zatem jak prowadzimy łokcie? Ja zawsze wyciskałem to łokcie były równolegle do sztangi i dłoni(na linii sztangi).

    Odpowiedzi: 2964 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/23/2012 4:11:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Tutaj zadajemy pojedyncze pytania - część 6

    Post
    Trening dla początkujących

    Czy taka kolejność treningów jest dobra ? A. Klatka + biceps B. Barki + triceps C. Nogi + plecy (czy plecy + nogi ?)

    Odpowiedzi: 2964 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/23/2012 4:35:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Tutaj zadajemy pojedyncze pytania - część 6

    Post
    Trening dla początkujących

    Czy taka kolejność treningów jest dobra ? A. Klatka + biceps B. Barki + triceps C. Nogi + plecy (czy plecy + nogi ?)

    Odpowiedzi: 2964 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/24/2012 12:06:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Tutaj zadajemy pojedyncze pytania - część 6

    Post
    Trening dla początkujących

    Leki- na 100 % Ciężka choroba- na 100 % Pytanie tylko co to jest przeziębienie/podziębienie, bo w tym sezonie może się ciągnąć przez 2 miesiące. Jeśli czujesz się gorzej, niż zazwyczaj, ale nie źle- to obniż intensywność/objętość treningową i kuruj się witaminą c, czosnkiem, zieloną herbatą, gorącymi przyprawami, cebulą itp.

    Odpowiedzi: 2964 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/13/2012 9:42:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Tutaj zadajemy pojedyncze pytania - część 6

    Post
    Trening dla początkujących

    Albo zwykły skórzany, tylko taki żeby wytrzymał. Przywiązujesz do niego ciężar sznurem/łańcuchem, możesz też użyć karabińczyka C:

    Odpowiedzi: 2964 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/27/2013 7:09:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Tutaj zadajemy pojedyncze pytania - część 6

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam, niektórzy ćwiczą splitem 2x partia/w dzieląc takie partie, jak plecy i klatka na grubość w pierwszym treningu i szerokość w drugim. Proszę o podanie ćwiczeń dla: A- grubość klatki; B- jej szerokość; C- grubość pleców; D- ich szerokość. Zdrowia!

    Odpowiedzi: 2964 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/29/2013 5:22:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Tutaj zadajemy pojedyncze pytania - część 6

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening na poddaszu gdzie jest od -5 do 0 stopni C to chyba nie najlepszy pomysł?

    Odpowiedzi: 2964 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/25/2013 9:15:51 AM Liczba szacunów: 0
  • Tutaj zadajemy pojedyncze pytania - część 6

    Post
    Trening dla początkujących

    Starszy pogląd, tak jak to, że interwałów nie wolno łączyć z aerobami. Czyli jak sie upre to nawet rano i wieczorem moge robic? Pytanie na temat treningu Split ABC , taki rozkład dobry? A)klata + tric B)plecy + bic C)nogi + barki Zmieniony przez - Wojtekk w dniu 2013-04-21 15:41:04

    Odpowiedzi: 2964 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/21/2013 3:35:58 PM Liczba szacunów: 0
  • POLITYCZNIE (NIE)POPRAWNE ODZYWIANIE"

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a. Wyniki badań nad związkiem kawy i nowotworami są nieprzekonujące. Zauważalny wpływ kawy na zwiększoną zachorowalność stwierdzono jedynie przy bardzo dużym spożyciu napoju. b. Kofeina powoduje zwiększenie ilości wapna wydzielanego z moczem. Może to sugerować, ze kofeina przyczynia sie do wzrostu ryzyka zachorowania na osteoporoze. Jednak proponuje się podawać zwiększone ilości kofeiny z dodatkiem wapna w celu zwiększenia gestości kości. Badania naukowe pokazaly równiez, że w zniwelowaniu negatywnego wpływu kawy na organizm pomagają 1 lub 2 łyżki stolowe mleka. c. Zanotowano, że spożycie kawy może prowadzić do zmian o charakterze dysplazji, takich jak łagodne schorzenia gruczolu sutkowego; kawa moze również obnizac ogólna kondycje. d. Kawa moze zwiekszac tetno czlowieka. Moze to powodowac chwilowe podniesienie cisnienia krwi. e. Umiarkowane spożycie kofeiny nie niesie ze sobą zwiększenia ryzyka wystąpienia róznych chorób. (zobacz tabela określająca zawrtość kofeiny w napojach i pożywieniu). Kofeina to ciągły temat rozmów naukowych. Dopóki nie ma decydujących dowodów na jej pozytywny lub negatywny wpływ, najlepiej dawkować ją sobie w sposób umiarkowany. Co znaczy "UMIARKOWANY"? Termin ten oznacza dwie rzeczy: ilośc i tolerancje. Tolerowana ilośc kofeiny jest dla każdego czlowieka inna. Przyjmuje się, ze umiarkowane spożycie to 100 - 500 mg kofeiny na dzien (1 do 4 filizanek dziennie). Spożycie ponad 1000 mg dziennie może być dla organizmu toksyczne. Kofeina została znaleziona w wielu innych produktach poza kawą. Jest w herbacie, czekoladzie, w czekoladowych cukierkach, napojach gazowanych i w lekarstwach. Jak okreslić swój poziom tolerancji na kofeine? Poziom ten jest zmienny, zależny od wieku. Jest to sprawa bardzo indywidualną. Zbyt wiele kofeiny może spowodować rozstrzęsienie, nerwowość, poirytowanie, niemożność zaśniecia, a więc również zmęczenie spowodowane niewysypianiem się. Kiedy należy zmniejszyć spożycie kofeiny? Jeżeli wypijamy więcej niż 4 filizanki lub 500 mg dziennie. Nagłe odstawienie kawy na bok może jednak spowodować "głód kofeinowy", objawiający się bólami głowy i zmęczeniem. Trwa to przeciętnie kilka dni. Stopniowe odzwyczajanie sie od kawy nie powoduje zwykle żadnych dolegliwości. Zgadnij - gdzie jest więcej kofeiny? W kawie espresso czy rozpuszczalnej? Ponizej znajduje się zestawienie zawartości kofeiny w popularnych artykułach spożywczych: • filiżanka kawy rozpuszczalnej- 95 mg • szklanka czarnej kawy - 80-120 mg • filiżanka espresso - 57 mg • niepełna szklanka czarnej, importowanej herbaty - 65 mg • szklanka zielonej herbaty - 31 mg • szklanka typowej herbaty w torebkach - 46 mg • puszka Mountain Dew - 55 mg • puszka napoju z koncernu Cola - 30-90 mg • filiżanka kawy mrożonej - 50-70 mg • puszka Coca Cola - 45 mg więcej znajdziesz na http://www.kawa-online.com/ - pozdro

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2932 Data: 1/19/2006 12:31:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Albo witamina C %-)

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/16/2012 5:48:05 PM Liczba szacunów: 0
  • gdyvy nie sterydy messi bylby nikim%-) taka prawda,wole C.R-7:-D

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/19/2012 10:05:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Biorę pyłek kwiatowy i Artresan( w nim jest glukozamina i wit.C)

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/29/2012 8:48:10 PM Liczba szacunów: 0
  • hmm dziwne b-50 bo ja ostatnio czytalem gdzies wlasnie w necie ze od 23 grudnia drug class c w tym anaboliki sa zakazane nawed do uzytku wlasnego...musze znalezx gdzie to czytalem ale napewno teraz juz nie mozna miec nawed dla wlasnego uzytku..

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 18534 Data: 2/18/2010 12:28:04 AM Liczba szacunów: 0
  • klasa C tak samo jak m.in. ziolo... zakazane do uzytku wlasnego nie moze byc skoro w domu mozna miec (nie podzielone/pakowane) do uncji zielska

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 18534 Data: 2/18/2010 1:03:02 AM Liczba szacunów: 0
  • axi no to komus podpadles hehe ;) cicho jest bo nie jestes dilerem a uwiez ze w angli jak by mieli kazdego wsadzac za to ze ma drug c przy sobie to by 80 procent siedzialo za kratami :) tak ze olewka dopuki im pare razy nie podpadniesz ;) no ale jezeli masz pecha to maja prawo zamknac cie na dwa lata ;)

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 18534 Data: 2/18/2010 1:34:00 AM Liczba szacunów: 0
  • Sophie ostatni dzwonek

    Post
    Ladies SFD

    dzieki Obliques:) Ile powtorzen HIM i HAM ma robic i to sie robi codziennie? Warzyw nie mam wpisywac, ale wliczac te 150 jako 6? Wywalam rzepakowy i przechodze na oliwe z oliwek. Kombinuje jak to ustawic w posilkach, zeby rowno bylo. Apetytu dzis nie mam, ale wciskam cos na sile. Wczoraj nie zjadalam ostatniego posiku, bo poszlam spac o 20.00. Najpierw myslalam, ze to po odstawieniu cukru jazdy mam (zawroty i bol glowy,mega glod cukrowy, dreszcze), ale sie okazalo, ze oskrzela mam zajete i lep mnie boli non stop. Wzielam 1000 C i poszlam spac, zadnych tabletek wiecej i czekam az mi przejdzie. Dzis nie mam aptetytu, ale staram sie, miske wrzuce wieczorem z dzis. Co do cwiczen to chcialabym cwiczenia na pilce, podobaja mi sie. Chcialam na silke, ale braki jezykowe mam. Mieszkam w Niemczech, ale jezyk u mnie mocno kuleje, bylam z moim mezem w sobote na silke luknac, ale facet mnie zniechecil, ze skoro mma problem z jezykiem to jak on ma mi pomoc. Nosz kurna jakby do pokazywania byl jezyk potrzebny, no i umowa na minimum 12 miesiecy, wiec szkole jezyk i mam nadzieje wyladowac na silce, do tego czasu w domu bede cwiczyc Z ruchu dzis zaliczylam 40 minut marszu i biore sie za pilke, miska czysta, zadnego syfu A co do bulwiastych to moge ziemniaki zamiast chleba? Bulwiaste to mi sie glownie z ziemniakami kojarza, jeszcze z selerem i burakami

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 3987 Data: 1/29/2013 12:54:38 PM Liczba szacunów: 0
  • "Bo pić to cza umić" :-) Wczoraj trochę mocniejszych trunków wypiłem a że w zasadzie spożywam alko baaaardzo sporadycznie to dzisiaj byłem z rana troszkę nieświeży ;-) Dobrze to rozplanowałem bo dzisiaj w planie był dzień lekki w wyciskaniach i drążku więc jakoś poszło. TGU - po 5 na stronę, naprzemiennie (16kg,18kg,20kg,20kg,20kg) Zarzut i wyciśnięcie - (1,2)x5 Drążek - (1,2)x5 Swing - 6 minut - co każdą rozpoczynającą się minutę 16 powtórzeń. Rozciąganie Bardzo jestem zadowolony z TGU, pasuje mi to ćwiczenie jak nie wiem co. Najlepiej to bym robił dziennie więc muszę się powstrzymywać ;-) C&P jakoś poszedł no bo co to za drabiny więc musiało pójść lekko. Drążek też spoko, dość wolna faza negatywna. Rozciąganie coraz lepiej przez co już mnie mniej gnaty bolą. Mam nadzieję, że jutro mi się uda pobiegać bo dzień mam dość zapchany i może być ciężko. Pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 1370 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/28/2014 6:06:28 PM Liczba szacunów: 0
  • We wtorek 1,5h piłki i kosza. Zasapałem się nieźle. Porządna dawka interwałów i do tego w przerwach kilkanaście serii pompek na poręczach x5 powtórzeń. Wczoraj wolne - musiałem odpocząć bo późno wróciłem z sali a już o 6 rano byłem w pracy, po południu goście no i nie było czasu ani sił na trening. Dzisiaj odważniki C&P - (1,2,3,4)x1 (1,2,3)x4 - 20kg Drążek - (1,2,3)x5 - wyszło mniej więcej pół na pół podchwyt/nachwyt Zarzuty i wyciskania poszły w miarę tzn ciężko nie było ale lekko też nie. Średnio po prostu :-) Drążek hmmm ostatnio ograniczyłem mocno węgle przez co pewnie zeszło trochę wody a co za tym idzie waga lekko spadła i śmigało się na drążku elegancko :-) Jutro może pobiegam. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 1370 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/20/2014 9:33:42 PM Liczba szacunów: 0