SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • jakie produkty zywnosciowe zawieraja kolagen

    Post
    Szybkie pytania bez logowania

    Najwięcej kolagenu znajduje się w tkance łącznej (chrząstki, ścięgna, itp.). Nie ma ustalonego dziennego zapotrzebowania na kolagen. Korzystnie na syntezę kolagenu wpływa podaż witaminy C.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 9240 Data: 12/1/2010 1:37:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Saponiny steroidowe potencjalnie mogą wpływać na wrażliwość insulinową, mechanizm działania jest aktualnie omawiany, a publikacje i badania dotyczą modelu zwierzęcego. Przeglądając jednak publikacje dotyczące w/w zależności raczej trudno spotkać się z założeniem które przedstawiłeś, że możliwa poprawa wrażliwości insulinowej wynika z aktywność androgennej saponin steroidowych. Testosteron (jeśli chodzi o działanie bezpośrednie) poprawia wrażliwości insulinową głównie poprzez wpływ na ekspresję genów takich jak OXPHOS-CR (koregulator fosforylacji oksydacynej), aktywnych w tkance mięśniowej oraz reduktazy ubichinol-cytochromu C. Tak więc działanie testosteronu na gospodarkę insulinową zachodzi głównie w obrębie tkanki mięśniowej. Jest jeszcze wpływ pośredni, najbardziej ogólny można dostrzec poprzez pryzmat BMI, niższy poziom testosteronu skorelowany jest z wyższym BMI i/lub wyższym poziomem tkanki tłuszczowej, a ten skorelowany jest z gorszą insulinowrazliwością. Są to oczywiście obustronne zależności, więc stan się obustronnie pogłębia i można byłoby go rozpatrywać na poziomie biochemicznym. Nie o tym jednak mówimy. Saponinom steroidowym z tribulusa przypisuje się zupełnie inne, nie-androgeniczne działanie: we summarize our understandings about the mechanism by which STT modulate the metabolism of carbohydrate and lipid in diabetic rats as follows: (1)Inhibitingα-glucosidase and reducing postprandial glucose; (2) Inhibiting hepatic glucose-6-phosphatase and reducing glucose production from liver; (3)Augmenting anti-oxidation and protecting islet cells; (4) Improving insulin resistance resulting from the interactions of the effects mentioned above and further improving carbohydrate and lipid metabolism through the improved insulin resistance. http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:IT7NvhA2ZC4J:www.china-papers.com/%3Fp%3D93635+EFFECTS+OF+SAPONINS+FROM+TRIBULUS+TERRESTRIS+L.+ON+INSULIN+RESISTANCE+AND&cd=1&hl=pl&ct=clnk&gl=pl Oczywiście - podkreślam - w tym wypadku mówimy o badaniach przeprowadzanych na myszach z insulinoopornością a nie na ludziach. W wypadku ludzi w ogóle nie ma pewności czy bezpośrednia zależność zachodzi pomiędzy spożywaniem saponin steroidowych a wrażliwością insulinową. Brak więc w publikacjach nie tylko wniosków podobnych do Twoich dotyczących wyjaśnienia potencjalnego mechanizmu, ale brak przesłanek by takowe nawet nieśmiało stawiać. Stąd też podtrzymuję swoje zdanie zaprezentowane w tej dyskusji. Pozdrawiam Zmieniony przez - faftaq w dniu 2011-09-07 19:04:01 Zmieniony przez - faftaq w dniu 2011-09-07 19:05:04

    Odpowiedzi: 85 Ilość wyświetleń: 7185 Data: 9/7/2011 6:42:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Dlaczego firma Olimp?

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Ten przykład pokazuje jak wiele zależy od sprzedawcy. Wprawdzie Strongmen jest na forum gdzie mam mozliwość skonfrontować wiedzę z innymi ludźmi, ale 99% trenującyh nie ma takiej mozliwości i polega albo na zdaniu kolegów albo na sprzedawcy w sklepie. A wiadomo że bardziej wiarygodny jest sprzedawca ("jak się tym zajmuje zawodowo to się zna") W Łodzi tez są sklepy gdzie na cykl poleca się 1kg kreatyny i takie gdzie liczą się tylko odżywki z USA, bo wszystko co na polskim rynku legalnie to lipa. W zasadzie prawda jest taka że w 90% sprzedawca może sprzedać to co chce (np. to na czym ma największą marżę), ale takie numery często są dobre na 1 raz bo klient zawsze gdzieś dowie się że przepłacił lub kupił słabą odżywkę i będzie omijał sklep szerokim łukiem. SONBATY http://www.atleta.pl Czlonek mafia.suple.hardcor.pl

    Odpowiedzi: 122 Ilość wyświetleń: 8349 Data: 4/9/2003 8:32:26 AM Liczba szacunów: 0
  • Dlaczego firma Olimp?

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    dajcie sobie na wstrzymanie, a jak nie to wyjdzie na zewnątrz!! Je m'appelles Luc. J'habite a Grodków. Je suis polonais. Je parle francais. C'est tout. Dobry jestem!!!

    Odpowiedzi: 122 Ilość wyświetleń: 8349 Data: 4/18/2003 11:30:40 AM Liczba szacunów: 0
  • Dlaczego firma Olimp?

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    No no no Sherlock Holmes, czy Kojak??? Je m'appelles Luc. J'habite a Grodków. Je suis polonais. Je parle francais. C'est tout. Dobry jestem!!!

    Odpowiedzi: 122 Ilość wyświetleń: 8349 Data: 4/20/2003 11:44:57 AM Liczba szacunów: 0
  • Dlaczego firma Olimp?

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    no no no, małe zamieszanko się zrobiło!!! Je m'appelles Luc. J'habite a Grodków. Je suis polonais. Je parle francais. C'est tout. Dobry jestem!!!

    Odpowiedzi: 122 Ilość wyświetleń: 8349 Data: 4/22/2003 10:03:29 AM Liczba szacunów: 0
  • Dlaczego firma Olimp?

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    a moze prześlesz nam jej zdjęcie ;) Je m'appelles Luc. J'habite a Grodków. Je suis polonais. Je parle francais. C'est tout. Dobry jestem!!!

    Odpowiedzi: 122 Ilość wyświetleń: 8349 Data: 4/22/2003 10:32:18 AM Liczba szacunów: 0
  • Dlaczego firma Olimp?

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Niezłe dochodzenie!!! Je m'appelles Luc. J'habite a Grodków. Je suis polonais. Je parle francais. C'est tout. Dobry jestem!!!

    Odpowiedzi: 122 Ilość wyświetleń: 8349 Data: 4/23/2003 3:06:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Procker - crossfit; to become a champ.

    Post
    Strength & Endurance

    Chodziło mi o gotowy plan treningowy, który byłby nastawiony na poprawę konkretnych wartości. Znam te WOD'y typu Angie, Annie itp. korzystam również z generatorów ale i tak najczęściej do tej pory układałem je sam. Ale nie chcę trenować w ten sposób. To błądzenie po omacku. Poszperałem w internetach na hamerykańskich stronkach i w końcu coś znalazłem. http://breakingmuscle.com/ Jak to sobie zaplanowałem. Pon - GW,BW. Wt - GW, Running. Śr - GW, BW. Czw - GW, Running. Pt - GW, BW. GW (gymnastic workout), BW (bodyweight workout). 12 tygodniowy plan treningowy, który ma poprawić siłę, balans oraz zbudować podstawę gimnastyczną. 19 - 10 - 2015, poniedziałek. A. Rozgrzewka. B. GW. 4 serie: 15 Push Ups, 10 Strict Chin Ups, 5 High Box Jumps. 10 minut odpoczynku. C. BW. 5 x 3 Pull Ups 5 x 8 Swiss Ball Leg Curl 5 x 10 Body Weight Split Squat 5 x 10 Diamond Push Up 5x5 V Up 5x5 Bridge Zmieniony przez - Procker w dniu 2015-10-19 16:25:21

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 5884 Data: 10/19/2015 2:32:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Procker - crossfit; to become a champ.

    Post
    Strength & Endurance

    20 - 10 - 2015, wtorek. A. Rozgrzewka. B. Trening gimnastyczny. 10:00 of Flexibility Work: Bridge x 5 Pancake x :30 Hang at bottom of a dip x :20 C. Bieg 6km. D. Rozciąganko. Zapomniałem włączyć stoper podczas biegu ale tempo umiarkowanie dobre jak na moje warunki kondycyjne. Trening gimnastyczny zdumiewająco cięższy niżby się mogło spodziewać po niewielkiej objętości.

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 5884 Data: 10/20/2015 9:42:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Procker - crossfit; to become a champ.

    Post
    Strength & Endurance

    Niestety, nie mogę się z tym zgodzić. Trening gimnastyczny zawiera ćwiczenia wspomagające i asekuracyjne a jego celem jest poprawa w muscle upach, staniu na rękach i planche. Nie zawiera on ćwiczeń czysto siłowych jak podciąganie na drążku, jedynie pierwszy trening był taki. Natomiast bodyweight jest nastawiony na poprawę siły i koordynacji ruchowej. Są to dwa oddzielne programy treningowe, które po prostu postanowiłem robić równolegle. Poza tym, crossfit to nie tylko trening obwodowy czyli WOD'y. Przynajmniej takie jest moje podejście. Po co mam się zabierać za WODy skoro nie posiadam jeszcze odpowiedniej techniki. Chcę wyrobić sobie technikę, zarówno w pull upsach czy muscle upach jak i przy ciężarach i dopiero wtedy to wszystko wymieszać i połączyć w WODy i wtedy zacząć pracować nad szybkością i wydolnością. Ale dziękuję Ci za podanie świetnej strony, nie znałem jej wcześniej a na pewno się przyda :) Dzisiaj trening następujący. 21 - 10 - 2015, środa. A. Rozgrzewka. (Każdego dnia inna. Na początek rozgrzewam stawy, następnie przechodzą do rozciągania statycznego i kończę na ćwiczeniach dynamicznych). B. GW. Accumulate 10:00 of work on: 20 Hollow Rocks 20 Superman Rocks 10 Broad Jumps C. BW. 5x10 Body Weight One Legged Dead Lift 5x5 Cossack Squat 5x30 Seconds Plank to Push Up 5x10 Forward Lunge * on each leg 5x10 Calf Raise

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 5884 Data: 10/21/2015 3:30:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Procker - crossfit; to become a champ.

    Post
    Strength & Endurance

    23 - 10 - 2015, piątek. A. Rozgrzewka. B. Gimnastics. 4 rundy: Handstand hold with wall. L - sit. Squat isometric hold. C. Bodyweight, pistol squat progression. 4 x 25 Squat 5 x 5 King Deadlift 5 x 5 Bench Pistols 3 x 20 Flying Lunges 5 x 15 Calf Raises 5 x 10 close grip push up 2 x 1min plank. Zmieniony przez - Procker w dniu 2015-10-23 19:07:23

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 5884 Data: 10/23/2015 7:07:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Procker - crossfit; to become a champ.

    Post
    Strength & Endurance

    Dzięki FighterX za opinię. Wezmę to pod uwagę. Dodam więcej kalorii do I i II posiłku. A może w tym tygodniu zostanę na 2300kcal a potem co tydzień będę zwiększał co 100kcal np.? Bo mi jest ciężko zjeść te 2300 i muszę się konkretnie zmuszać. Wolałbym powoli dokładać. W tym tygodniu dalej jadę z kalisteniką biorąc pod uwagę przede wszystkim pullupsy, handstandy i pistolsy. Do muscle upow czuję, że jeszcze nie dojrzałem siłowo by nawet zacząć próbować. Chociaż potrafię zrobić pojedynczego co prawda :D 26 - 10 - 2015, poniedziałek. A. Rozgrzewka. B. Bodyweight. 3 x 5 weighted strict pull up + 3kg (co tydzień będę zwiększał ciężar) 3 x 7,6,5 pull up 2 x 10 knees to elbows 5 x wall climb to handstand 5 x 5 Pike Sit Up C. WOD #2 21/15/9 kettlebell swing (24kg) burpee kettlebell front squat (24kg) Kocham burpees w połączeniu ze swingami, oj tak :D

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 5884 Data: 10/26/2015 4:09:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Procker - crossfit; to become a champ.

    Post
    Strength & Endurance

    Dzisiejszego dnia głównym tematem jest nauka stania na rękach :) Przy ścianie już stoję z łatwością. Przyszedł czas na naukę wejścia. 27 - 10 - 2015, wtorek. A. Rozgrzewka. B. Bodyweight. 15 x scorpion kicks 5 x wall climb to handstand 2 x 1min hollow body hold 3 x 10 pike push up C. WOD 3# 5 rund: 10 burpee 5 kettlebell clean (24kg) (po 5 na rękę) 25 x squat Drugi dzień diety. Ledwo jem te 2300kcal. Chodzę ciągle zapchany ale z nadzieją rozbujania metabolizmu. Dzisiejszy WOD również zaj**isty. Polecam.

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 5884 Data: 10/27/2015 5:01:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Procker - crossfit; to become a champ.

    Post
    Strength & Endurance

    Dobry wieczór :) Dzisiaj trening kopyt. Pistolsy przy ścianie idą gładko ale takich czystych jakoś nie mogę. Dochodzę do połowy i nie potrafię pogodzić zejścia w dół z brakiem równowagi. 29 - 10 - 2015, czwartek. A. Aaa dzisiaj nie było rozgrzewki :D Wstyd mi :( B. Bodyweight. 5 x 5 wall assisted pistol squat 3 x 5 kings deadlift 3 x 20 air lunges 3 x (20 + 10) squat + one leg calve raises 3 x 5 v-up 5 x 12 close grip push up C. WOD #4 3 rundy: 5 x pull up 5 x kettlebell clean & jerk 24kg (each side) 20 x burpee Chciałem dzisiaj walnąć lekkiego wod'a coby odpocząć a jutro doj**ać do pieca mocniej ale ostatecznie skoczyłem pod koniec na podłodze karmiąc się bananem na leżąco. Czwarty dzień diety. Na razie daję radę. Wymieniam produkty żeby się nie przejadło np. kaszę zamieniam na ryż lub ciemny makaron a kurczaka np. na szynkę ze świniaka ale w przypadku tłustszych mięs jem ich mniej. Metabolizm zauważalnie przyspieszył.

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 5884 Data: 10/29/2015 7:31:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Procker - crossfit; to become a champ.

    Post
    Strength & Endurance

    5 - 11 - 2015, CZWARTEK A. Stretching 20min B. Bodyweight 5 x 5 wall assisted pistol squat 3 x 5 kins deadlift 3 x 20 flying lunges 2 x 1min hollow body hold 5 x wall climb to handstand C. WOD #5 For time: 80 Air Squats 40 Kettlebell Swings 24kg 10 Pull-Ups 64 Air Squats 32 Kettlebell Swings 24kg 8 Pull-Ups 50 Air Squats 25 Kettlebell Swings 24kg 6 Pull-Ups Time: 26'33". Przedramiona nie wytrzymały. Jednak nie potrafię nie ćwiczyć... Zmieniony przez - Procker w dniu 2015-11-05 16:05:50 Zmieniony przez - Procker w dniu 2015-11-05 16:06:39 Zmieniony przez - Procker w dniu 2015-11-05 16:07:14 Zmieniony przez - Procker w dniu 2015-11-05 16:08:06

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 5884 Data: 11/5/2015 4:05:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Procker - crossfit; to become a champ.

    Post
    Strength & Endurance

    7 - 11 - 2015, sobota. A. Rozgrzewka 8min. B. Bodyweight. 1/2/3/4/5/5/4/3/2/1 pull up C. WOD AMRAP in 20: 15 squats 15 push ups 15 situps 9 rund.

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 5884 Data: 11/7/2015 3:55:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Procker - crossfit; to become a champ.

    Post
    Strength & Endurance

    13 - 11 - 2015, piątek. A. Warm up 10 min. B. Bodyweight + kettlebelle 8 min pistol squat practice 6/6/6 strict pull up 1 min superman hold 1 min hollow body hold 20 one arm kb clean 24kg 20 one arm kb squat 24kg 20 kb swing 24kg C. WOD AMRAP in 20min 15 squats 15 push ups 15 sit ups 8 + 10 situps D. Stretiching 20 min

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 5884 Data: 11/13/2015 6:45:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Procker - crossfit; to become a champ.

    Post
    Strength & Endurance

    15 - 11 - 2015, niedziela. A. Warm up. B. Bodyweight. 10 min handstand practice 5 x wall climb to handstand 3 x 10 spike push up 5 x L-sit hold 2 x 10 toes to bar 3 x 10 diamond push up 3 x 50 calf jump C. WOD AFAP (as fast as posible): 25 burpees 25 sit ups 20 burpees 25 situps 15 burpees 25 situps 10 burpees 25 situps 5 burpees Time: 12' 47''.

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 5884 Data: 11/15/2015 7:31:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Procker - crossfit; to become a champ.

    Post
    Strength & Endurance

    17 - 11 - 2015, wtorek. Nie mam dostępu do jakiegokolwiek sprzętu, nawet drążka i kettla :( A. Warm up B. Bodyweight 10 minute handstand practice 10 minute pistol squat practice 5 x wall handstan push ups (muszę czymś wyłożyć ścianę w nowym pokoju bo się brudzi, dlatego tylko 5 powtórzeń) 5 x 12 close grip push ups C. WOD 5 rund: 15 brupees 25 squats Czas: 15'50".

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 5884 Data: 11/17/2015 7:28:56 PM Liczba szacunów: 0