SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Ból gardła grrrrrrr

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Boofi mówisz o witaminie C czy jeszcze innych, bo mam ten sam problem. Z tym, że chyba bierze mnie przeziębienie a nie tylko gardło. Co byś proponował? Co byś zaproponował aby się uodpornić na przyszłość? Od jakichś przeziębień i tym podobnych? Pozdrawiam! Doradca w dziale suplementacja

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 6417 Data: 9/3/2003 9:44:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Ból gardła grrrrrrr

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Spoko dzięki Panowie. Postaram się jakoś przetrwać. Pytanie do witamin. Wiadomo mi, iż w stanach chorobowych powinno się łykać tylko witaminę C, bo pozostałe są pokarmem dla bakterii-czy to prawda czy mit? Doradca w dziale suplementacja

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 6417 Data: 9/4/2003 11:53:34 AM Liczba szacunów: 0
  • Ból gardła grrrrrrr

    Post
    Zdrowie i Uroda

    No to nie wiem ja tak zawsze wiedziałem, że tylko witaminę C. Doradca w dziale suplementacja

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 6417 Data: 9/4/2003 10:55:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Odżwyfka dla chyderlaka :P.

    Post
    Odżywki i suplementy

    i spróbować z jakimiś odżywkami białkowymi typu Carbo lub Gainer skudków a) zapisz się na siłownię b) nie kupuj odżywek, przy Twojej wadze nie ma problemu z dostarczeniem odpowiedniej ilosci b/t/w c) zacznij czytać podwieszone posty d) cierpliwość to podstawa sukcesów. Pa.

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 2421 Data: 4/1/2006 10:42:08 AM Liczba szacunów: 0
  • Propozycja roweru szosowego.

    Post
    Inne dyscypliny

    co niby OK jest w tym drugim? stalowa rama,kaseta 6 rzędowa(LOL,chyba wolnobieg)) czy koła 26 cali? bez jaj.Nówki,typowej szosy w tej cenie nie kupisz ale jakby poszukac,za 1000 idzie dostac całkiem przyzwoita używkę,normalną szosę na kołach 700 c,9-10 kg,z dobrym 8-9 rz przełożeniem 50-12 albo wyżej,moze nawet na karbonowym widelcu PS.poza tym ten romet jest zdecydowanie za mały,rama 48,a do Twojego wzrostu potrzeba ok 56 Zmieniony przez - forx w dniu 2013-05-17 12:54:00

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 3707 Data: 5/16/2013 12:15:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Białko - szybki wybór

    Post
    Odżywki i suplementy

    Hi tec C-6 dobre białko sam miałem. jak kiedyś sie nazywało jeszcze whey fusion, zawiera spory dodatek leucyny.

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1079 Data: 10/18/2011 10:17:28 PM Liczba szacunów: 0
  • SW+Trening

    Post
    Trening w domu

    A widzisz kiedyś też myślałem że gimnastyka to tylko na sali. Dopóki nie natrafiłem na T Nation na C. Sommera i jego pierwszy artykuł "Building the Gymnastic Body" oraz książkę pod tym samym tytułem. Skroił on gimnastykę sportowa do potrzeb przeciętnego Kowalskiego. Sam praktykowałem z dobrymi rezultatami. Niestety zabrakło mi czasu i cierpliwości.

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 2633 Data: 5/31/2011 10:24:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Witaminy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jeśli chodzi o witaminy ,to dzielą się one na dwie grupy -rozpuszczające się w wodzie i w tłuszczu.Te pierwsze mają to do siebie ,że w razie nadmiaru bez problemu są wydalane z organizmu ,natomiast z tymi drugimi może być problem.Zatem musisz uważać na witaminy A,E,D ,natomiast mniejszą wagę możesz przywiazywać do B i C (te raczej trudno przedawkować).Myślę ,że bezpieczną dawką jest 3 krotne zapotrzebowanie dzienne mało aktywnego człowieka. Moderator dz. Trening Pozdrawiam wszystkich!!

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 6412 Data: 3/14/2001 8:16:19 PM Liczba szacunów: 0
  • SYLWESTER 2011/2012 !

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    co robię w sylwestra? -Klatkę i biceps \-) "pić czy nie pić" u mnie odp. jest prosta, oczywiście że NIE odmawiać sobie alkoholu %-) ja będe pił z pewnością, może to dlatego że na c odzień nie stronie od alko. tak tak wiem, kulturalni ludzie potrafią się bawić bez alkoholu, ale ja najwidoczniej nie nalezę do kulturalnych \-) i uważam że jeśli ktoś nawet nie pije w ciągu roku z troski o swoje efekty, to raz do roku napić a nawet upić się nie zaszkodzi. Tym bardziej że jeśli ktoś rzadko pije to tez za dużo tego alko wlać w siebie nie potrzebuje by mieć banie ;-) Co będzie robił, to jeszcze planów konkretnych nie mam.

    Odpowiedzi: 74 Ilość wyświetleń: 6552 Data: 11/25/2011 9:43:51 PM Liczba szacunów: 0
  • inne chleby i ciecierzyca > zaglądnijcie i odpowiedzcie jeśli wiecie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    moglabym ;) przepis jest lekko zmodyfikowany pod moje goosta 12 jaj, 125gr maki zytniej, 4 lyzki otrab, 5gr proszku do pieczenia, 100g masla - ubijasz bialka - zooltka mieszasz, aby uzyskaly jednolita konsystencje - delikatnie <!> dodajesz do piany zooltka stale mieszajac - nastepnie make wymieszana z otrebami i proszkiem oraz roztopiony tlooszcz /przestoodzony/ wystarczy tego na dwie formy dodatkowo posypooje jeszcze ziarnami - z regooly slonecznik albo co jest pod reka ;) pieczesz ~45min w temp.180-200*c /raczej ta dolna granica - w kazdym badz razie jej sie trzymam majac elektryczny piekarnik/ jesli zrobisz wszystko jak nalezy, powinien wyjsc tobie prawie ze identyczny jak ten koopny... a lepszy, bo wlasny smacznego artystyczny leniwy' grasik księżniczka-mafia.suple.hardcor.pl ~goering sooplementacji~ Bądź silnym i niezłomnym, aby umocnić słabość tych, którzy się chwieją.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 3101 Data: 12/4/2003 9:49:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Spadek masy na masie.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    napisz czy nie masz żdnych dolegliwosci ze strony przewodu pokarmowego. Swoją drogą zmniejszyłbym spożycie protien do około 2,5g na kg m.c. (tak by stanowiło około 20% dziennej podaży energii), tłuszcze podbił tak by stanowił około 30 - 35% dziennej podazy energii, resztę dał z ww. no i nie usuwaj z ostatniego posiłku węgli. Po co to robisz?

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1131 Data: 9/11/2013 10:01:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Spadek masy na masie.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    napisz czy nie masz żdnych dolegliwosci ze strony przewodu pokarmowego. Swoją drogą zmniejszyłbym spożycie protien do około 2,5g na kg m.c. (tak by stanowiło około 20% dziennej podaży energii), tłuszcze podbił tak by stanowił około 30 - 35% dziennej podazy energii, resztę dał z ww. no i nie usuwaj z ostatniego posiłku węgli. Po co to robisz? Nie mam żadnych dolegliwości ;) WW na noc nie daje,tak sobie ubzdurałem,bo tłuszcz naleci itd...

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1131 Data: 9/11/2013 10:09:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzwignie na kregoslup w bjj?

    Post
    Sztuki Walki

    A to, co jest Zabronione w walce bjj: a. wszelkie rodzaje uderzeń i kopnięć; b. atakowanie palcami oczu, uszu, nosa, ust, szyi, krocza; c. chwytanie za krtań, uszy, nos, genitalia, włosy; d. gryzienie, szczypanie; e. dźwignie na stawy palców; f. dźwignie skrętne na staw kolanowy i skokowy; g. "gołe" (zakładane bez pomocy kimona) dźwignie na kręgosłup; h. "rozbijanie" podnoszenie i upuszczanie przeciwnika, który: - trzyma zawodnika w gardzie - trzyma zawodnika w duszeniu trójkątnym nogami - założył dźwignię na staw łokciowy - trzyma zawodnika w duszeniu gilotynowym i. wszelkie formy niesportowego zachowania.

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 8096 Data: 2/3/2006 11:24:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Uwaga - konkurs - można wygrać soga :-D

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jesooosicku .... o 5 zdań prosiłem no dobra, po tej epopei chyba konkurs można zamknąć ja bym to ujął tak 1. HIIT daje znacznie większe zużycie kalorii w jednostce czasu niż trening aerobowy 2. HIIT umożliwia wytworzenie większego deficytu kalorycznego przy takiej samej diecie 3. HIIT oszczędza białka w porównaniu z długotrwałymi aerobami 4. HIIT pomaga zapobiegać spowolnieniu tempa przemiany materii 5. HIIT powoduje zwiększone zużycie energii po treningu czego aeroby nie czynią okay Uzurpator - masz SG'a ------------------------------------------------------------------------- Konkurs numer 5 - hehe, chyba wymysliłem śmieszne pytanie ... Jaka niebezpieczna substancja jest obecnie testowana jako środek w leczeniu dwóch chorób - Parkinsona i Alzheimera ? a/ amfetamina b/ kokaina c/ nikotyna d/ marihuana

    Odpowiedzi: 145 Ilość wyświetleń: 7215 Data: 11/25/2005 2:22:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Uwaga - konkurs - można wygrać soga :-D

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    tykoos zanizasz poziom za ostatnie pytania bedzie sog rowniez ode mnie... to pierwsze o M.C. bylo dobre...

    Odpowiedzi: 145 Ilość wyświetleń: 7215 Data: 11/26/2005 7:17:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan na siłe

    Post
    Trening dla początkujących

    Mam 14 lat ćwiczę od 13 roku na sucho zaczynałem od 40 teraz wycisnę 75. Poprawiam plan : -------------------------------------------------------------------------- Rozgrzewka : a)bieg podskoki na jednej nodze podskoki obunóż krok odstawny-dostawny (&#8222;cwał&#8221; bokiem) przeplatanka bokiem bieg z uderzaniem piętami o pośladki bieg z wysokim unoszeniem kolan bieg z przyśpieszeniem na krótkim dystansie a.) głowa obszerne kręcenie głową w jedną i w druga stronę poruszanie głową do przodu i tyłu &#8211; &#8222;ruchy potakujące&#8221; b.) obręcz barkowa i ręce obszerne kręcenie nadgarstkami kręcenie rękoma w stawach barkowych wykonanie kilku pompek c.) tułów kręcenie biodrami w jedną i drugą stronę skłony w bok z pogłębianiem brzuszki d.) obręcz miedniczna i nogi skłon do ziemi na wyprostowanych nogach kręcenie stopą w stawie skokowym kręcenie nogą w stawie kolanowym przyciąganie pięty do pośladka &#8211; rozciąganie mięśni uda ______________________________________ Trening na siłe : ______________________________________ : -Klatka piersiowa: Wyciskanie sztangi plasko Rozpiętki -Biceps: Podciaganie na drążku waskim podchwytem (3 serie każda aż do omdlenia miesni ) Uginanie ramion ze sztanga -Nogi Przysiady ze sztanga na barkach Przysiady wykroczne Bieg 2 km powrót do domu z siłowni ;p : -Barki: Wyciskanie sztangi zza plecami (jakie ćwiczenie)? -Klatka piersiowa: Rozpietki Wyciskanie sztangi na skosie średnim -Przedramię Uginanie ramion ze sztanga podchwytem Zwijanei linki z ciezarem nadchwytem : -Plecy: Wiosłowanei w rozkroku <motyle> Wiosłowanie sztangi w opadzie -Triceps: Wyciskanie wasko Wyciskanei francuskie stojąc _____________________________________ Serie,powtórzenia i ciężar : 6-8 seri na duzę partie mięsni (Klata,Plecy,Barki,Nogi): 1 serie 80% - 4-7 powt 2 serie 90% - max powtórzenia 1 seria 100% - swoj ciezar maxymalny ********************************************* 4-6 seri na małe partie mięsni (Biceps,Triceps,Przedramie): 1 seria 80% - 5-7 powt 1 serie 90% - max powtórzenia 1 seria 100% - tu starasz sie podnieś swoj ciężar maxymalny ______________________________________ Liczba seri i powtórzeń rozpisana na jedno ćwiczenie. ---------------------------------------------------------------------- Przerwy pomiędzy seriami 3-4 minutki :) "MOLESTA EWENEMENT" "Jestem świadomy, zniosłem wiele, tym się dzielę ( po latach.. ) chciałem o tym zapomnieć, lecz droga nie tędy ćpanie i chlanie, każdy płaci za swe błędy mętny wzrok to był za daleki odlot otarłem się o śmierć, zasypiałem wciąż się modląc dotknąć szaleństwa lub całkiem się odciąć wybrałem życie i od dragów wolność ci co nie pojmą tego, stracą godność sami mam siłę by walczyć, bo mam to przed oczami" plan na siłe to jest i napewno tez do dupy ;p

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1049 Data: 11/21/2010 7:56:27 PM Liczba szacunów: 0
  • PROSZĘ o ocenę mojej diety==================na MASĘ!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    witam!!! ZMA zadużo kosztuje!!!!! mam skromny budrzet!!! pisałeś ,że gainer tylko do uzupełnieniu diety,jeśli mi wypadnie jakiś posiłek, a jeśli mi żaden posilek niewypadnie to niemogę brać?? ZMA-99zł jeśli kupie M,C i wit. B6 wyjdzie mnie 5x taniej!! mam proźbę czy jak będziesz miał czas obliczyłbyś mi B,T,WW w mojej diecie? POZDRAWIAM!! Bob budowniczy

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 2223 Data: 1/22/2003 10:42:39 PM Liczba szacunów: 0
  • kiedy kochasz trenować a nie możesz....

    Post
    Sztuki Walki

    Z tego co mowisz wynika, ze organizm jest wyniszczony i oslabiony, nie pchaj sie na sale dopoki nie bedziesz w pelni zdrowa bo mozesz tylko pogorszyc stan. Co mozna polecic? -Absolutnie - przejscie na diete lekkostrawna (jak najwiecej ryzu/kasz + gotowanych warzyw, mieso postaraj sie zastapic rybami, najlepiej gotowanymi na parze) w celu jak najlepszej przyswajalnosci. -Sprobuj liczyc co i w jakiej ilosci jesz, wiekszosci osob pozornie wydaje sie, ze jedza duzo, a nie udaje im sie zaspokoic podstawowych potrzeb energetycznych organizmu. -Witamina C 1-2g / dzien bylaby dobrym pomyslem w zwiazku z odpornoscia ale to tylko spekulowanie, dla pelnego obrazu sytuacji wypadaloby porobic troche badan + udac sie do lekarza.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 943 Data: 10/26/2013 8:43:01 AM Liczba szacunów: 0
  • Rozwijana lista stron

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    Proszę napisać do it@sfd.pl lub work@sfd.pl wiadomość, która zawiera, a) Print screen z sytuacji, która zaistniała (np. narzędziem "Wycinanie"), b) Opis sytuacji c) Adres IP z jakiego się łączy klient sprawdzić go można na : http://whatismyip.org/ d) Przeglądarka internetowa z jakiej się korzysta, najlepiej dokładna jej wersja

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 5262 Data: 11/22/2016 12:53:10 PM Liczba szacunów: 0
  • fbw do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam! do tej pory cwiczylem ppl jednak trening mi nie siadl. (trening trwal przewaznie 1,5h i ze wzgledu na studia, prace i obowiazki czesto zdarzalo sie ze musialem odpuscic ktorys trening) wiec wydaje mi sie ze najlepszym wyborem dla mnie bedzie fbw 3 dniowy. Mam 25lat 75kg 179cm. A plecy - podciaganie nachwytem z obciazeniem 4s nogi - hack przysiady 4s biceps - unoszenie sztangi 3s klatka - wyciskanie na plaskiej 4s przod barkow - wyciskanie z karku 4s triceps - wyciskanie wasko 3s brzuch/ lydki b plecy - wioslowanie 4s nogi - przysiady ze sztanga na karku 4s biceps - mlotek 3s klatka - wyciskanie skos 4s tyl barkow - hantle na boki w opadzie 4s triceps - francuzy ze sztangą na ławce 3s brzuch/ lydki c plecy i nogi - martwy ciag 5s biceps - unoszenie sztangi 3s klatka - rozpietki 4s barki i kaptury - unoszenie sztangi wasko 4s triceps - francuzy hantlami 3s brzuch/ lydki czy taki plan treningowy jest ok? moj cel to budowa masy miesniowej. aha i chcialbym progresowac w kazdym cwiczeniu co tydzien o kilka kg Witaj Wydaje mi się, że trening całościowy może zajmować jeszcze więcej czasu aniżeli split. Ponadto split zdaje się być w supremacji z tego wzgledu, iż można go wykonywać nawet 2 czy 3 dni z rzędu jeśli zajdzie taka konieczność. Przemyśl więc czy nie wolałbyś zbudować jakiegoś solidnego treningu dzielonego. To może być 4-5 ćwiczeń w trakcie jednej sesji, a więc 30-40min treningu. Jeśli uprzesz się przy FBW to zostawiłbym zestaw A i B i robił je zamiennie. No i wypadałoby wprowadzić jakieś zmiany w kolejności : nogi na początku klatka plecy barki i ramiona na końcu. Pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 331 Data: 6/1/2016 4:17:21 PM Liczba szacunów: 0