SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Piątek(10.12.2010) Trucht 10min Rozciąganie 10min skip A 5x50m skip C 5x50m wieloskoki 5x50m 3x100m (100%) 3x100m (80%) Trucht 5min

    Odpowiedzi: 154 Ilość wyświetleń: 8558 Data: 12/10/2010 1:38:08 PM Liczba szacunów: 0
  • A jakie ćwiczenia polecasz na dwugłowego i na mięśnie brzucha? Czwartek(16.12.2010) Trucht 10 minut Rozciaganie 10 minut 3x50m skip A 3x50m skip C 3x50m wieloskok 10x100m Trucht 5 minut

    Odpowiedzi: 154 Ilość wyświetleń: 8558 Data: 12/16/2010 3:41:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzięki :) Do Szubina mam ok.20km ale teraz zimą problem z dojazdami nawet na PKS śnieżyce mrozy i w ogóle teraz na pewno nie zapiszę się do klubu dopiero na wiosnę kiedy to mógłbym dojeżdżać na treningi np.skuterem. Co to egzaminów humanistyczny bardzo dobrze,matematyczno-przyrodniczy zadania zamknięte ok ale otwarte to masakra zwłaszcza te 4 ostatnie(tego ostatniego nikt nie zrobił dobrze w mojej szkole) a dziś angielski to 50% strzelałem także zobaczymy po świętach jak testy wypadły. Piątek(17.12.2010) Trucht 5 minut Rozciąganie 5 minut skipy A,C 3x50m wieloskoki 3x50m 8x200m Trucht 5 minut

    Odpowiedzi: 154 Ilość wyświetleń: 8558 Data: 12/17/2010 8:00:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Piątek(31.12.2010) Trucht 5 minut skip A,C 5x50m 8x200m Trucht 5 minut

    Odpowiedzi: 154 Ilość wyświetleń: 8558 Data: 12/31/2010 3:12:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Wtorek(04.01.2011) Trucht,rozciąganie 20 minut skipy A,C 4x40m wieloskoki 4x40 10x200m Trucht 3 minuty

    Odpowiedzi: 154 Ilość wyświetleń: 8558 Data: 1/4/2011 6:12:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Czwartek(06.01.2011) Trucht,rozciaganie 10 minut skipy A,C 5x50 wieloskok 5x50 20x50m Trucht 5 minut

    Odpowiedzi: 154 Ilość wyświetleń: 8558 Data: 1/6/2011 8:05:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Miałem 3 dni przerwy teraz wracam do treningów. Poniedziałek(10.01.2011) Trucht,rozciąganie 15 minut Skipy A,C 5x50m wieloskok 5x50m 10x100m 6x40 Trucht 4 minuty

    Odpowiedzi: 154 Ilość wyświetleń: 8558 Data: 1/10/2011 3:55:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Miałem awarię komputera i przez 7 dni nie odwiedzałem tej strony,cały czas trenowałem ale nie chce mi się już tego pisać :) Poniedziałek(17.01.2011) Trucht,rozciaganie 15 minut skipy A,C 5x50m wieloskoki 5x50m 12x200m

    Odpowiedzi: 154 Ilość wyświetleń: 8558 Data: 1/17/2011 8:16:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Wtorek(25.01.2011) Rozbieganie 7km Środa(26.01.2011) Trucht,rozgrzewka,skipy A,C wieloskoki 30 minut 15x100m

    Odpowiedzi: 154 Ilość wyświetleń: 8558 Data: 1/26/2011 6:43:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Czwartek(27.01.2011) Trucht,rozciaganie 20 minut skipy A,c wieloskoki 5x50m 11x50m(100%)

    Odpowiedzi: 154 Ilość wyświetleń: 8558 Data: 1/27/2011 7:39:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Tak jestem z okolic Żnina. 2 dni sobie poodpoczywałem i od dziś wznawiam trening. Czwartek(03.03.2011) skpy A,C 5x50m wieloskoki 5x50m 15x100m trucht 5 min

    Odpowiedzi: 154 Ilość wyświetleń: 8558 Data: 3/3/2011 7:10:50 PM Liczba szacunów: 0
  • 07.03.2011 Trening na siłowni 08.03.2011 Przebieżka 10km 09.03.2011 Trucht,rozciąganie 20 minut skipy A,C 5x50m wieloskok 5x50m 12x100m Trucht 3 minuty

    Odpowiedzi: 154 Ilość wyświetleń: 8558 Data: 3/9/2011 5:19:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Styczniowy MD juz w sprzedarzy...:D

    Post
    Przegląd prasy branżowej

    ja miałem nadzieje że już będzie, ale ni c.h...

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 15327 Data: 12/30/2008 5:27:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Kaszlę krwią!

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Witamina C, Gripex, Aspiryna dla zwalczania stanu zapalnego i Cholinex. Emm... czy infekcja w innym miejscu mogła być oznaką osłabienia organizmu? Coś niezręcznego mi się przytrafiło kilka dni przed kaszlem.

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 15231 Data: 2/10/2009 9:49:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Współczynnik BMR 1760.90 kcal Kaukulatorem obliczyłem sobie, że aby przytyć 1KG na miesiąc musze: Kalorie 4125.82 Węglowodany (55%) 2269.20 kcal = gram Bialko (15%) 618.87 kcal = gram Tłuszcz (30%) 1237.75 kcal = gram Nie był to kalkulator jakiś dla ektomorfików tylko taki normalny;p Ciężko mi jest to wyliczyć ponieważ nikt za bardzo nie chce mi opowiedzieć w temacie trening dla początkujących jak trenować :( napisali że co 2dni i inne ćwiczenia A/B/A/B i że po 4 serie, załóżmy ze moje treningi to ABCD Więc mam robić 5-8x A, później 5-8x B, C 5-8x, D 5-8x po 4 serie w takiej kolejności? czy mam robić 5-8x A obrazu 4 serie? wydaje mi się że na zmianę ale nie mam pewności. @Edit Poprawiam Dietę: Śniadanie Płatki owsiane z mlekiem + garść Bakali (100g) Omlet z 2-3 Jajek 2 Banany Śniadanie 2 Kalafior Ryz brązowy 100g Oliwa z oliwek 2-3 łyżki 3-4 Jajka Posiłek 3 Pierś z kurczaka Owoce warzywa - 2 Banany Oliwa z oliwek 3-4 łyżki Surówka warzywno - owocowa Kasza 100g Obiad Owoce i warzywa - 2 banany Ryz brązowy 100g Sałata Oliwa z oliwek 2-3 łyżki 3-4 Jajka Posiłek <przed treningowy> Gotowany ryż, 50G warzywa i owoce, 2-3 Banany Ryż brązowy 50G Posiłek <po treningowy> Gainer, Posiłek 45min po treningu Pierś z kurczaka z 100g? Ryż 100G Pomidor 1-2 Kolacja Ser półtłusty Płatki owsiane 60-70G Owoc 2-3 banany 3-4 Jajka Na noc ser chudy tutaj nie wiem ;) Oliwa z oliwek 2 łyżki (30ml) Lubie Banany, myślę że nie będzie problemu z 'nadmiarem' bananów Czy taka dieta będzie odpowiednia? ;) Zmieniony przez - Mariusz X w dniu 2009-06-19 10:36:44

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2056 Data: 6/19/2009 10:32:12 AM Liczba szacunów: 0
  • Scorpio co do dojazdów do pracy to się zgadzam, warszafka tak się "szczyci" że u nich się szybko żyje, no jasne że szybko jak tramwajem 2 godziny w jedną stronę się do pracy jedzie z 3 przesiadkami co do stronki: www.how-to-learn-any-language.com to uczác sié Hiszpaskiego przez rok ich zdaniem osiágné biegość - mam zdolność do języków ale nie mam zdolności do zmuszenia się do nauki Zmieniony przez - Mariusz_1979 w dniu 2010-03-22 10:52:21

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 3296 Data: 3/22/2010 10:42:35 AM Liczba szacunów: 0
  • Dietka do sprawdzenia 73kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Poprawki w diecie do oceny i pytanie. DZIEN TRENINGOWY Śniadanie 5.30 100g platkow owsianych 300ml mleka 2% 30g białka 30g orzechow wloskich 1lyzka oliwy z oliwek B:47 / T:41,5 / W:83 2 Śniadanie 8.30 /9.00 jajecznica z 4 jaj marchewka 1 oliwy B: 30 T: 33 W:0 3 posilek 12.00 100g gainerII + 1,5lyzki oliwy z oliwek jablko B:31 T:22 W:63 4 przed treningowy 15.00 120g ryzu brazowego 150 piersi z kurczaka B:40,5 T:4,3 W:92 30-40min przed treningiem 5g BCAA po treningu bezposrednio 50g Vitargo + 5g BCAA w ciagu dnia 3razy po 1kapsulce tauryny 5 po treningowy 17.30 100g ryzu bialego 150g piersi z kurczaka B:38,7 T:2,7 W:79 6 kolacja 20.00 200g serek wiejski 2 kromki razowego chleba pomidorek B:24 T:10 W:8,4 7 Przed snem 22.00 120 ryzu brazowego 1,5 lyzki oliwy z oliwek marchewka B: 8,5 T:15 W:92 łacznie: B:219 T:128 W:417 moja obecna waga to ok.75kg czyli B:2,9 T:1,7 W:5,5 Wciagu dnia czasami odczuwam lekki głod,czy to normalne na masie? Z pewnoscia jestem ektomorfikiem ,lecz mam lekka tendencje do nabieraia tkanki tluszczowej na brzuchu. Zastanawiam sie nad z wiekszeniem wegli do 6 choc wiem ze moze minie zalac, co o tym sadzicie? Czy w dni nie treningowe moge uzywac oliwy do kazdego posilku oraz warzyw? Mam jeszcze problem z kolacja co proponujecie? Co do ostatniego posilku bede wcinal wegle o niskim ig. Z gory dzieki! TRENING A 1. klatka: - wyciskanie na klatke 4serie właściwe - pompki na poręczach 4s - rozpiętki 4s 2. triceps - 3s wyżynacz - wyciag gorny w waskim chwycie - 3s wyprosty ramienia w opadzie tułowia TRENING B 1. plecy: - podciąganie na drążku 4s - wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia - yates rows - "dzien dobry" na ławce 2. biceps: - 3s uginanie stojąc ze sztangą łamaną - 3s uginanie jednorącz na modlitewniku TRENING C 1. barki wznosy po 4s. - wznosy ze sztangielkami w przód z rotacją nadgarstka - wznosy boczne sztangielek w opadzie tułowia - wznosy boczne sztangielek stojąc - wyciskanie sztangielek siedząc(na ławce z podparciem pod plecy) 4s 2. czworoboczne - szrugsy 4s serie łączone z: - wznosy sztangi wzdłuż tułowia w waskim uchwycie TRENING D 1. Rakiety na ramiona-serie łączone - wszystkie ciwcznia po 3serie - uginania ze sztangielkami z rotacją nadgarstka - francuskie wyciskanie hantli jednorącz - uginania na modlitewniku ze sztangielką - wyżynacz czyli ściąganie drążka gornego wyciągu na triceps - uginania młotkowe w podporze o kolano siedząc - wyprosty ramion w opadzie tułowia na triceps + nogi na maszynach 2cw na uda i 1 na lydki

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 911 Data: 5/8/2010 10:31:37 PM Liczba szacunów: 0
  • rok ćwiczeń. > przerwa > teraz? opinnie i rady

    Post
    Trening dla początkujących

    taa... kto by nie chcial tak wyglądać... ja proponuje tak. 2m-ce fbw dwoma planami pozniej split3m-c tez dwoma planami pozniej mozesz przejsc na podwojnie dzielony 4m-ce 3planami a pozniej jak chcesz to redukcja i zobaczy sie jak bd wyglądać^^ najlepiej jakbyś ulozył sobie makro plan na jakieś 1,5 roku. pamietaj ze mieśnie trzeba zaskakiwac zeby dawać im nowe bodzce do przyrostów. do tego dochodzi odpowiednia dieta i cel jest do osiagniecia pzdr

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2043 Data: 12/28/2008 1:55:23 PM Liczba szacunów: 0
  • potrzebne kilka porad od fachowców :)

    Post
    Strength & Endurance

    "Troszkę się nie zrozumielismy od dwóch lat znów jestem aktywny biegam ćwiczę a ostatnio mialem kontuzje obreczy barkowej i mniej cwiczylem. " \-) bez urazy . Nikt tu nie mówi o kulturystyce , jest widzę w wielu głowach jedyne rozróżnienie kulturystyka i Cross fit . Proponuję trochę poczytać i rozszerzyć horyzonty , pozostaje przy swoim zdaniu , ewentualnie sprawdz jak się czujesz w programach C-F gdzie dysponujesz własnym ciałem .

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1244 Data: 8/28/2013 8:16:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Venc, bardziej koleżanka. W akademiku mieszkam; :D Queblo, mój rekord na drążku to 20 powtórzeń nachwytem, na 4 miesiące przed biciem rekordu w muscle upach (czyli 22 miesiące temu), później przestałem trenować podciąganie na rzecz właśnie wejść z tego co pamiętam... Musiałbym pogrzebać w zeszytach. Natomiast samych dipsów to za bardzo nie trenowałem, więc i nie testowałem maksa. Dziś na kolację zamiast czegoś normalnego, wieeeelka pizza :D Chwila, pytasz się Queblo ile powtórzeń czy ile serii? Bo w kwestii serii to podciągając się robiłem takie cyrki jak 120 serii po 1 powtórzeniu %-) Zmieniony przez - King144000 w dniu 2014-11-14 23:17:44 15.11.2014r. Pochwalę się śniadaniem, omlecior z 6 wiejskich jaj, z płatkami owsianymi i suszoną żurawiną. Żurawina to nienajlepszy pomysł bo ta z wierzchu zaczęła się przypalać. Ale ogólnie powoli się przystosowuję do diety, bo wcześniej omlet z 5 jajek stanowił dla mnie mały kłopot, teraz 6 wchodzi bez większego problemu: https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/s480x480/1010122_799102263469880_5456361152986173749_n.jpg?oh=889be7ae41c26dce1c65b19f039eb289&oe=54DE6970&__gda__=1424761767_047da656775ab5ebf8eef6f9e3e777f7 Zmieniony przez - King144000 w dniu 2014-11-15 12:10:16

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 4062 Data: 11/14/2014 11:02:32 PM Liczba szacunów: 0