SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • dieta bedzie wygladala nastepujaco 1 posiłek 100g pł owsianych + 5jajek calych, 2-5 posilek 200g piersi z kurczaka + 100g ryzu basmati lub zwyklego bialego, 6 posilek 250g twarogu + migdaly, ewentualnie zamieniane na rybe 200g to jest na treningowe, w nietreningowe jezeli nie bede robil aero na czczo to bedzie o 100g ryzu mniej, jezeli bedzie aero to bedzie tak samo ze wszystkim jak w dni treningowe, do wszystkiego gluta, bcaa, zma, vit c, beta alanina arginina, daa, bialko po treningu w dni treningowe i carbo, co o tym sadzisz Nacjol? co dodac a co usunac?

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 3588 Data: 4/18/2012 2:38:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Juz prawie wszystko mam dopiete co bede zamawial:) ala,lecytyne,zurawina,chrom,czosnek,zelazo,cynk,magnez+b6,zen szen,sylimarol,vit c, calcium,omega 3, koenzym q10, cla, witaminy multi sport, glucosamine, selen, bsn syntha bialko duze, bsn true mass, dymatize bcaa, carbo, Cos jeszcze sie moze sprzydac, a nie zwrocilem na to uwagi? lub moze cos nie potrzebne? jak efekty mnie zadowola to zrobie relacje po cyklu dokladna;p Zmieniony przez - Xmass88 w dniu 2010-05-04 18:18:33

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1855 Data: 5/4/2010 6:12:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Siłownia a kręgosłup.

    Post
    Trening dla początkujących

    Przeważnie są to ćwiczenia korygujące postawę. Zestaw ćwiczeń. W pierwszych 4 ćwiczeniach kręgosłup od L do C ma być prosty czyli musisz mieć prosty kręgosłup ( nie podnoś głowy do góry ). 1. Pozycja wyjściowa klęk z podporem na ramionach na zmianę podnosisz rękę do góry raz prawa ręka ,raz lewa z kciukiem skierowanym do góry ( na 1 podnieść prawa ręka na 2 opuścić na 3 podnieść lewą rękę na 4 opuścić ) 1s 10 - 12 2. PW Jak wyżej tylko na zmianę podnosisz wyprostowana nogę z tyłu do góry ( 1 podnieść prawa nogę 2 opuści 3 podnieść lewa nogę 4 opuścić ) 1s 10 - 12 3. PW jw tylko na zmianę podnosisz w rękę ze skrętem tułowia do góry z kciukiem skierowanym do góry i za każdym razem głowa obraca sie w stronę kciuka.Tak samo odliczasz jak w poprzednich ćwiczeniach 1s 10 - 12 4. PW jw podnosisz nogę w bok ugiętą w kolanie ( tak jak to robią pieski przy sikaniu :). Odliczasz tak samo 1s 10 - 12. 5. PW jw koci grzbiet 1s 10 - 12 --------------------------------------------------------------------- 1. PW leżenie przodem ( na brzuchu) ręce i nogi wyprostowane i dobrze byś miał jakiś długi kijek przyda sie do kilku ćwiczeń.I podnosisz do góry razem obie ręce i nogi ( 1 podnieść na 2 opuścić ) 2. PW jw tylko ze ręce splecione pod czołem. Uginasz nogi w kolanach i lekko odrywasz kolana od podłożą 1s 10 - 12 3. PW jw spinasz pośladki 1s 10 - 12 4. PW jak w pierwszym ćwiczeniu tylko , dodatkowo chwytasz kijek w szerokim uchwycie.Na 1 podnosisz ręce na 2 ściągasz ręce z kijkiem do łopatek na 3 prostujesz na 4 odkładasz. ------------------------------------------------------------------------------ 1.Klek z podporem tylko ,że na przedramionach tak by łokcie skierowane były do boku. Wykonujesz wszystkie ćwiczenia jak pierwsza piątkę czyli po 1 s 10 - 12 powtórzeń. Czyli wykonujesz od razu 14 ćwiczeń możesz robić miedzy tam gdzie masz kreski cyklami 30 sekundowy odpoczynek który przeznacz na oddychanie. Może ci sie wydawać , ze to są jakieś przestarzałe ćwiczenia.Zapewne myślałeś ze będą fajniejsze. No może faktycznie są i zwyczajnie ale za to bardzo skuteczne.Prowadziłem kilka grup ćwiczeniowych z osobami z bólami L/S i po takich 2 tygodniach z odpoczynkiem w weekendy osoby w różnej grupie wiekowej 18 - 50 lat widziały u siebie duże poprawę. Mam nadzieje , ze w jakiś sposób ci pomogłem :)

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 8880 Data: 11/3/2008 6:04:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Panowie wiem,ze zdrowie to bardzo ważna sprawa,ale ja nie mam zamiaru wpier****ć tego wiadrami.Napisałem wczesniej,że mój czas jest ograniczony,chce kilka tygów delikatnie pokoksować a nie robić z siebie niewiadomo jakie monstrum! Przyrosty na "sucho" mnie nie interesują bo nie mam na to czasu,i nie wmawiajcie mi że po kilku tygach koksowania(racjonalnego) bede miał jakieś ogromne komplikacje zdrowotne.Tak więc jeszcze raz prosze was o odpowiedz na pytanie jaki koks bedzie dla mnie najlepszy?

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 13727 Data: 9/19/2006 1:15:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta dla 14-latka

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Hej.Mam 174 wzrostu i waże 57 kg.Codzienne wykonuje: 1.Pompki płasko(dowolna z podanych wersji)-4-5 serii x do zmęczenia-ze zmiennym rozstawem dłoni. 2.Pompki głową w dół(nogi na podwyższeniu-rys.5)-4-5 serii x do zmęczenia- ze zmiennym rozstawem dłoni. 3.Pompki na taborecie(F)-3-4 serie x do zmęczenia 4.Pompki boczne(rys.7)2-3serie x do zm. 5.Pompki przy ścianie(rys.2)2-4serii x do zm. 6.Pompki w podporze tyłem(G)2-4serii x do zm. 7.Przysiady(na jednej lub obu nogach)4-6 serii x do zm. 8.Wspiecia na palce(na jednej lub obu nogach)4-6 serii x do zm. 9.i 10.-dwa wybrane ćwiczenia(C-F)na mięsnie brzucha po 4-5 serii x do zm. 11.Unoszenie tułowia z leżenia przodem-4-5 serii x do zm. 12.Uginanie ramion w ciężarem stojąc(ciężar zamiast ekspandera)-4-5serii x do zm. Do zmęzenia to znaczy pompek 10 reszta 20. codziennie biegam ok 8km lub jeżdze12km na rowerze. odżywiam sie ok zero słodyczy ino czasem 2 kostki czekolady. Czy móglbym mies za***iscie wyglądające mięsnie w 5 tygodni bez sterydów. Odpowiedzcie prosze

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 17102 Data: 8/7/2008 7:53:52 AM Liczba szacunów: 0
  • Pisali gdzies ze robil cykl na białku i wit C Dlt tak rosnie Wyglada za***iscie, tylko brzuch cos rozciągniety

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 10357 Data: 2/20/2010 4:55:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Racja, dorzuce do argininy pomieszam i bedzie przed treningiem ok. Btw czy witamina C i cynk z vitala wrocila?

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 8726 Data: 1/11/2012 5:12:22 PM Liczba szacunów: 0
  • A wiadomo co? Bo nie chce kupowac u siebie syfu, zostalo mi jeszcze troche cynku i vit c na jakies 2-3 tyg a tez bede robil zamowienie pod koneic miesiaca.

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 8726 Data: 1/11/2012 5:20:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę do oceny, 84kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Mozesz zaokraglic do 100. Czyli ok 1,2g/kg m.c.

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 5164 Data: 8/6/2011 4:31:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Chce schudnac i zaczac cwiczenia

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Słuchaj Kub4r, aby schudnąć proponuje nie w*******ć tyle i zacząć ćwiczyć. Ostatnio przeglądając forum natknąłem się na dające rezultaty ćwiczenia na uszy, serio podobno pomagają (chyba nazywają się "UCHO PUSH-UPS". W tym zestawie znajdowalo sie wiele przydatnych ćwiczeń na uszy, kładziesz sie na prawym boku i starasz się podnieść tylko i wyłącznie za jego pomocą. Z tego co widziałem to jestes "koksem uszowym" (zwłaszcza rozwinięte masz prawe):< Zmieniony przez - MaCccC w dniu 2010-01-12 20:11:26

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 3180 Data: 1/12/2010 8:07:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Przejście na FBW prośba o ocenę plany

    Post
    Trening dla początkujących

    a np. tak pon: bieg wt: FBW A śr: bieg czw: FBW B pt: bieg sob: FBW C niedziela wolna

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 439 Data: 2/15/2017 12:22:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Lekarz, leki witamina C, czosnek, imbir, łóżko!

    Odpowiedzi: 151 Ilość wyświetleń: 9326 Data: 12/15/2010 12:24:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Nie wiem czy to dobre miejsce na to pytanie ale zadam je tu jak cos napisz ze mam w odzywach o tym zapytac, a wiec tak: 1. Czy kreatyna i +300kcal dieta na mase to dobry pomysl ? ad.1 Czego sie moge spodziewac po takiej diecie? a) duze prawdopodobienstwo ze mnie zalezje fat? b) Mowiles zebym zaczął od +200kcal. Po jakim czasie dolozyc kolejne kcal zeby byl bilans na +400kcal i tak dalej c) moze odrazu powinnienm zaczac od +400kcal i po 10 dniach sprawdzic jak na mnie wplynie ? d) A i czy powinna sie zmienic ilosc ww, bialek i zdrowych tluszczy w wczesnijszej diecie bylo ich - ww - 2,6 , bialka 1,7 tluszcze - 0,9. Czego powinienem dolozyc to skupie sie na tym jak bede dokladal kcal ;> P.S pewnie pomyslisz po jaka holere robilem redukcje skoro chce teraz masowac ? - otoż balem sie ze mnie zaleje jak bede masowac i nie bede umial tego zgubic wiec tak redukcja przez 3-4 tygodni byla testem. Podczas niej nie mialem spadkow sily jedynie troche na barkach ale na klatce bez zmian. Wiec mysle ze bylo ok i pozniej przyda mi sie ta dieta tylko bd musial na nowo policzyc.

    Odpowiedzi: 151 Ilość wyświetleń: 9326 Data: 2/21/2011 11:24:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam. Zamierzam sobie zrobic przerwe z silownia gdyz nie mam czasu okolo 1,5 - 2 miesiace jednak bede chodzic na basen 3x w tygodniu. Co robic aby sila nie poszla sie je...ć :]

    Odpowiedzi: 151 Ilość wyświetleń: 9326 Data: 5/10/2011 9:47:04 PM Liczba szacunów: 0
  • W piątek, 23.04 było B 6/3/4 D 14 A1 11/10/15 K2 3x12 G 20/16/17 E 3x10 C1 4/4/ przy trzeciej serii pojawił się ból w ramieniu, w okolicy tricepsu... Wydaje mi się, że program Lafaya nie jest na razie dla mnie. Nie czuję za bardzo mięśni po treningu, natomiast w ćwiczeniach B, A1 i C, tak jak podaje książka nie czuję się komfortowo. Przejdę sobie na jakiś czas na bardziej klasyczny system, gdzie będę robił negatywy pełnych dipsów i podciągnięć, a także normalne pompki i zobaczę, jaki przyniesie to efekt. Wrócę do testu, kiedy robienie dipsów nie będzie mi sprawiało dyskomfortu, a na razie będę wrzucał info o tych negatywach. Zmieniony przez - wojti06 w dniu 4/25/2021 11:11:31 PM

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2586 Data: 4/25/2021 11:00:28 PM Liczba szacunów: 0
  • a)klatka - Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej *2 - Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce skośnej - głową w dół *2 b)plecy - martwy ciąg *2 - podciąganie na drążku *2 c)barki - wyciskanie sztangi sprzed głowy *2 - unoszenie sztangielek w opadzie tułowia d)biceps - uginanie ramion ze sztangą stojąc podchwytem*2 - uginanie ramion na modlitewniku *1 e)triceps - prostowanie ramion na wyciągu *2 - francuskie wyćiskanie *1 f)nogi: - wyprosty nóg na ławeczce siedząc *2 (uda) - wspięcia na palce stojąc *2(łydki) g)brzuch - 3 serie po 30 powtórzeń ? na ławce głowa w dół 15-stki ( 2 tyg.) - Poniedziałek, Środa, Piątek 10-tki (2 tyg.) - Poniedziałek, Środa, Piątek 5-tki ( 2 tyg.) - Poniedziałek, Środa, Piątek 5-tki (2 tyg.) ? Poniedziałek, Środa, Piątek - NEGATYWY ?Dokładnie, ostatnie dwa tygodnie to negatywy, albo jezeli nie masz możliwosci to 5max. Ruchy negatywne to faza w ćwiczeniu kiedy opuszczamy- hamujemy ciężar, np, przy wyciskaniu na ławeczce faza negatywna to opuszczanie sztangi do klaty. Jako ze wiecej mozemy opuścić niż podnieść to dzieki temu mozemy uzyc większego cieżaru, w takim wypadku faze pozytywna pomaga wykonać nam partner treningowy. Robimy tak zeby dwa powtórzenia wykonać samodzielnie, a 3 w fazie pozytywnej z pomoca partnera, a w fazie negatywnej samodzielnie, ale z asekuracją. Jezeli nie masz partnera, to powinieneś wykonywac zamiast negatywów ćwiczenia z cieżarem max dla 5- na kazdym treningu bez progresji. Negatywy wykonujemy tylko w cwiczeniach złożonych, wielostawowych, gdy nie ma ryzyka kontuzji.? no to tak bedzie to wszystko wygladalo. Dzieki wam za rady i odpowiedzi!! - SOGi ide wyznaczac maxy

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2500 Data: 8/24/2004 11:52:36 AM Liczba szacunów: 0
  • no to traz chyba mam juz plan opracowany i wyliczone wszystkie maxy procz klaty, i mam pytanie odnosnie niektorych ciezarow czy nie wydaje sie one smieszne troche bo na 1 treningu 15stek trica (wyprost rak na wyciagu pochylonemu do przodu)- nie pamietam fachowej nazwy t chodzi mi o to czy jesli 15 razy dam rade zrobic ciezarem 20 kg. to nie za malo wyjdzie mi na 1 trening ( 7kg:/) a oto plan: a)klatka - Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej *2 - Wyciskanie sztangi głową w dół *2 b)plecy - martwy ciąg *1 15stki- 10tki- 5tki- - podciąganie na drążku *2 Własny ciężar ciła c)barki - wyciskanie sztangi sprzed głowy *2 15- 10- 5- - Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia *1 15- 10- 5- d)biceps - uginanie ramion ze sztangą stojąc podchwytem*2 15- 10- 5- - uginanie ramion na modlitewniku *1 15- 10- 5- e)triceps - prostowanie ramion na wyciągu *2 15- 10- 5- - francuskie wyćiskanie na wzciągu *1 15- 10- 5- f)nogi: - wyprosty nóg na ławeczce siedząc *2 (uda) 15- 10- 5- - wspięcia na palce stojąc *2(łydki) 15- 10- 5- g)brzuch - 3 serie po 30 powtórzeń ? na ławce głowa w dół

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2500 Data: 8/27/2004 2:31:36 PM Liczba szacunów: 0
  • tu masz line http://www.graciemag.com/?c=144&a=4859

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2100 Data: 7/26/2006 3:35:24 PM Liczba szacunów: 0
  • ADCC 2007.

    Post
    Sztuki Walki

    Lista zawodnikow na Trialsy Europejskie. Fighters List: ADCC European Trials 2007 competitor list: -65.9kg 1. Toni Kröger. Finland (ADCC European Trials 2005 Winner) 2. Teemu Launis. Finland (Finnish open winner) 3. Daniel Ackermann. German (Switzerland open winner) 4. Hélio Perdigao. Portugal (U.K open winner) 5. Mike Cüppers. German (Holland open winner) 6. Renier Nicolas. France (Belgium open winner) 7. Zjezdzalka Jaroslaw. Poland (Poland open winner) 8. Fran Alcalde. Spain (Spain open winner 9. Michael Hockenjos. Germany (Germany open winner) 10. Julian Nguyen. Denmark (Greece open winner) 11. Matteus Lähdesmäki. Finland (ranked nr.1 SHOOTO Europe) 12. Jarkko Keränen. Finland 13. Musse Hasselwal. Sweden 14. Ezekiel Zayas. Spain 15. David Lejenäs. Sweden 16. Emmanuel Fernandez. France 17. Tomas Barlow. U.K 18. Per Eklund. Sweden -76.9kg 1. Martin Lingvist. Sweden 2. Christian Sandberg. Sweden 3. Nik Ruben Nikolaisen. Norway 4. Mariusz Szczerek. Poland 5. Wim Deputter. Belgium 6. Chaabi Said. Belgium 7. Eduardo Rios. Portugal 8. Saffiedine Tarec. Belgium 9. Frodi Vitalis Hansen. Denmark 10. Robert Sundel. Sweden 11. Jani Lax. Sweden 12. Tony Beckman. Finland 13. David Pierre-Louis. France 14. Tito Beltran. Spain 15. James Walsh. U.K 16. Christopher Harmanstad. Norway 17. Ville Manninen. Finland 18. Matias Awad. Sweden -87.9kg 1. Marko Helen. Finland 2. Ilari Grönholm. Finland 3. Nelson Semedo. Switzerland 4. Nicolas Gregoriades. Greece 5 Martin Janson. Sweden 6. Makdoumi Karim. Sweden 7. Khalidow Mamed. Poland 8. Pedro Rodrigues. Portugal 9. Daniel Dowda. Poland 10. Yasubei Anomoto. Switzerland 11. Sauli Heilimö. Finland 12. Andreas Smith. Germany 13. Thomas La Cour. Denmark 14. Morris Cilfoni. Italy 15. Antony Rode. France 16. Jude Samuel. U.K 17. Johnny Larsson. Sweden 18. Tor Troeng. Sweden -98.9kg 1. Alister Overeem. Holland 2. Samuli Perälä. Finland 3. Einar Naes. Norway 4. Tomas Szczerek. Poland 5. David Haagsma. Holland 6. Gouram Hakim. Belgium 7. Grabowski Damian. Poland 8. Toni Vivas. Spain 9. Michael Materla. Poland 10. Panayiodes Melodias. Greece 11. Diong Staring. Holland 12. Ilir Latiffi. Sweden 13. Juha Tuhkasaari. Finland 14. Michael Grothe. Sweden 15. Mikko Rupponen. Finland 16. Radek Turek. Poland 17. Ösgur Sel. Sweden 18. Joachim Christensen. Denmark +99kg 1. Mustafa Al Turk. England 2. Janne Pietiläinen. Finland 3. Ivajlo Markov. Bulgary 4. Rogent Lloret. Spain 5. Hans Stringer. Holland 6. Ziegler Carsten. Germany 7. Biskup Przemyslaw. Poland 8. Daniel Minangue. Spain 9. Heiko Schönborn. Germany 10. Martin Wojcik. Denmark 11. Deivydas Banaitis. Lithuania 12. Miodrag &#65533;Pele&#65533; Petkovic. Serbia 13. Gunnar Johansson. Sweden 14. Visar Kelmendi. Sweden 15. Karol Bedorf. Poland 16. Tommy Rasmusen. Norway 17. Piotr Szwed. Poland 18. Jarno Nurminen. Finland -60kg Female 1. Marina Weckström. Finland 2. Caoimhe McGill. U.K 3. Kath Gifford. U.K 4. Cousin Laurence. France 5. Gdula Agnieszka. Poland 6. Reachel Weatley. U.K 7. Carmen Jahnke. Germany 8. Sara Capoferri. Italy 9. Yasmin Tahira. Holland +60kg Female 1. Jennifer Guiola. Sweden 2. Monica Vanessa Silva. Portugal 3. Marloes Coenen. Holland 4. Kunz Sandra. Germany 5. Devi Ah**a. Norway 6. Camilla Gjelsten. Norway 7. Dusi Bozovic. Denmark 8. Ella Rudfeldt. Sweden 9. Anny Hammarsten. Sweden

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 6184 Data: 3/16/2007 2:29:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy by ks6970

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    No i po pierwszym treningu na profesjonalnej silowni ;D barki , trceps , brzuch Barki: Seria laczona a)unoszenie sztangielek bokiem w gore 4x(8/10/12/14) b)unoszenie ramion w przod ze sztanga 4x(8/10/12/14) seria laczona a)odwrotne rozpietki na maszynie 4x (8/10/12/14) b)podciaganie sztangi do brody 4x(8/10/12/14) Triceps: a) dipsy 4x8 b)wyciskanie francuskie 4x(8/10/12/14) c)prostowanie ramion na wyciagu 4x(8/10/12/14) Ogólnie na silce fajnie z rana malo ludzi ;D trzeba sie przyzwyczaic :) pozdro

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1329 Data: 7/23/2012 11:03:36 AM Liczba szacunów: 0