SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Dobry BRZUCH !!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    cóż Ty mówisz Rumcajs?????!!!!!dieta dobra dla słabeuszy?????!!!!!!dieta jest podstawą w tym sporcie!!!!

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 9412 Data: 3/1/2001 1:51:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Dobry BRZUCH !!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Moim zdaniem regularne ćwiczenia na mięśnie brzucha to podstawa. Ćwiczenia na mięśnie brzuch należy wykonywać z głową tzn. podobnie jak na inne grupy mieśniowe: 2-3 ćwiczenia, 10-30 powtórzeń. Jeśli ktoś słabo czuje, to może zwiększyć. Jeśli chcemy mieć tarkę na brzuchu, to uważam, że nie ma sensu robić brzucha codziennie (to też mięśień i może się spalić(zamiast tarki będziemy mieć deske od prasowania) - wiem z własnego doświadczenia) Chyba, że mamy duży bębęn - to jedyna możliwość. Najlepiej wyrzeźbić brzuch robiąc go zaraz po przebudzeniu się. (tak robią kulturyści przygotowujący się na zawody). Nie zapominajmy o tym, że nie jesteśmy wszyscy tacy sami i każdy powinien sobie sam dobrać program treningowy, który jest dla niego najbardziej odpowiedni. (trzeba spróbować wszystkiego). Aha - no i dieta to podstawa. Lepiej spozywać posiłki miejsze a częściej, niż większe i rzadziej. Wtedy brzuszek będzie ok. Lee Priest Zmieniony przez - lee w dniu 01-03-02 10:53:38

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 9412 Data: 3/2/2001 10:51:46 AM Liczba szacunów: 0
  • Dobry BRZUCH !!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Jak rano ćwiczysz (naczczo) to spalasz swój tłuszczyk. Ćwicząc wieczorem lub popołudniu spalasz właściwie to co zjadłeś. pozdrowienia...

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 9412 Data: 3/5/2001 10:37:59 AM Liczba szacunów: 0
  • Dobry BRZUCH !!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    (lift) Myślę, że jest sens ćwiczenia m. brzucha, choćby z tego względu, żeby utrzymać te mięśnie w "kondycji". Nawet jeśli ćwiczysz na masę - zwiększając liczbę powtórzeń powodujesz większe i szybsze spalanie tłuszczu. Pozdr.

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 9412 Data: 3/6/2001 8:31:59 AM Liczba szacunów: 0
  • Ocena FBW na mase

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie bardzo widze trening piątek sobota, dzien po dniu, brak czasu na regenerację, i męczysz te same partie. FBW A 1.Wyciskanie hantli na skosie dodatnim 4serie 8-10 pwt 2.Wyciskanie na ławce poziomej 4serie 8-10pwt 3.Przysiad z sztangą 4serie 6-8powt 4.Wznosy bokiem 3serie 8-10pwt 5.Wiosłowanie hantlą jednorącz 4serie 8-10pwt 6.Uginanie ramion w oparciu o kolano 4serie 8-10pwt 7.Dipy 4serie 8-10pwt FBW B 1.Wyciskanie na łąwce poziomej 3serie 10-12pwt 2.Rozpiętki na bramie 4serie 8-10pwt 3.Podciąganie 4serie 8-10pwt 4.Wyciskanie żołnierskie 4serie 8-10 pwt 5.Wznosy bokiem 3serie 8-10pwt 6.Wiosłowanie sztangą 4serie 8-10pwt 7.Uginanie ramion chwytem młotkowym 4serie 8-10pwt 8.Wyciskanie francuskie w super-serii z ściąganiem linek z wyciągu górnego3serie 10-12pwt FBW C 1.Wycikanie hantli na skosie dodatnim 3 serie 10-12pwt 2.Przyisady ze sztangą 4serie 8-10pwt 3.Przyciaganie drążka z wyciągu górnego 4serie 8-10pwt 4.Wznosy na tył barku super-serie z facepoolem 3serie 10-12pwt 5.Martwy Ciag 4 serie 8-10pwt 6.Uginanie ramion ze sztangą 4serie 8-10pwt 7.Wyciskanie francuskie 4serie 8-10pwt Może tak będzie lepiej ?

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1109 Data: 4/20/2018 10:11:29 PM Liczba szacunów: 0
  • plan na siłe 5 3 1 nacisk siad i martwy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ok wrzucam mój poprzedni plan treningowy : (Nacisk na siłe nóg, pleców - ogólnie siła w MC i siadzie , pod wyskok głównie) TRENING A Przysiady 5x5 Wyciskanie Leżąc 5x5 Wiosłowanie 5x5 Wznosy bokiem 3x8 Hip Thrust 3x8 Bic+Tric 3x8 TRENING B Martwy Ciąg Klasyczny 5x5 Wyciskanie Żołnierskie 5x5 Podciąganie 5x5 Żuraw 3x8 (lub coś dodatkowego na dwujki.tyłek) Wyciskanie Wąsko 3x8 Biceps 3x8 I teraz zastanawiam się, czy trenować ABABABA na przemiennie czy dać trening C i wrzucić tam cwiczenia poprawiające główne boje ? Typu MC proste, siady bułgarskie , na klate jakieś wyciskanie moze teraz z hantlami, plecy podciąganie np wąsko tym razem, itp ? Jak Ty byś to widział ? no i wątpie, ze na tym cięzarze będzie juz 2,5kg co tydzień szło.No i jeszcze pytanie do samego 5x5 - stały ciężar, czy rampa ? co lepsze i czemu ?

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1191 Data: 1/9/2017 11:04:29 PM Liczba szacunów: 0
  • BIOSTYMINA

    Post
    Doping

    ten prtepeart jest z tego co mi wiadomo na zwiększenie odpornosći jeśi właśnie to twój problem wybrał bym bardziej naturalne sposoby jak np: czosnek a z witamin to przede wszytkim witamina C oraz dorzicuił bym również Cynk .

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 11998 Data: 9/17/2006 6:12:34 PM Liczba szacunów: 0
  • BIOSTYMINA

    Post
    Doping

    biotransformacji nie ulegają wyłącznie trucizny ale takze wiekoszśc leków gdyz aby dana substancja mogła byc wydalona przez nerki musi wczesniej zostać zamieniona w związki hydrofilne i polarne no i sam sobie zaprzeczasz, ctrl c ctrl v to działa ,ale najpierw dopasuj co do czego

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 11998 Data: 9/17/2006 9:56:09 PM Liczba szacunów: 0
  • BIOSTYMINA

    Post
    Doping

    biostyminy to i tak nie dotyczy, miałem na mysli leki ogólnie a lek a trucizna to jest roznica...wiec nie mam potrzeby niczego dopasowywac bo wiem co mowie wogóle to miałbyc zart bo przeciez kto połyka ampułki a ty to ciagniesz tak jakbym mowił zupełnie powaznie z tym ctrl c to juz wogóle nie wiem o co Ci chodzi bo niczego nie kopiowałem... moze podaj zrodło ? tak wogóle to wydaje mi sie ze ktos tu sie starzeje i przestaje chwytac dowcip

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 11998 Data: 9/17/2006 10:18:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Meta a wzrost

    Post
    Doping

    Chcesz uruść ? Masz piekny podpis,pozostaje Ci sie tylko nim kierowac,nie ma skutecznego sposobu na wzrost.A w wieku 17 lat jeszcze mozesz nagle zaczac rosnac i w przeciagu kilku miesiecy urosnac pare cm.Znam takie przypadki. "BYŁY KAPITAN KOMANDO FOKI I OBECNY GROMU K.C. RAYBACK" -----<<<<<<<< >>>>>>>>-----

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 14571 Data: 3/23/2003 4:22:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Brazylia vs. Portugalia 0:2 Bramki zdobyli Simao i Carvalho w końcówce meczu. W pierwszej połowie więcej groźnych akcji stworzyła sobie Brazylia w drugiej natomiast kiedy Adriano zastąpił Sobisa, siła ofensywna została osłabiona, znakomicie radził sobie Kaka, ale brakowało mu wsparcia. Portugalia wygrała dzięki znakomitej grze skrzydłowych, do 60 minuty czarował C. Ronaldo, którego zastąpił Simao, cały mecz rozegrał Quaresma i zanotował asyste przy pierwszym golu. Zmieniony przez - bodymaker w dniu 2007-02-06 23:12:41

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 6366 Data: 2/6/2007 11:12:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Bataty (słodkie ziemniaki) - indeks glikemiczny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Z pierwszych lepszych tabel odżywczych: bataty/ziemniaki Węgle : podobna ilość Potas:320mg/ok 350mg. Sód: 20mg/ 5mg. Fosfor: 43/47mg Magnez:13/17mg Żelazo:0,7/0,4mg. Witamina C: podobnie także gdzie ta większa "zdrowszość"? poza tym operowanie takimi terminami to stąpanie po bardzo cienkim lodzie. pzdr/ Zmieniony przez - Koniu151 w dniu 2010-12-09 14:01:41

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 13939 Data: 12/9/2010 2:01:22 PM Liczba szacunów: 1
  • Trening na masę do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    To może bardziej podpasował by ci plan góra-dół lub push-pull? Taki trening również będzie lepszą opcją chociaż nie mam zamiaru do niczego zmuszać. Ćwicz jak chcesz, najważniejsze jest to żeby mieć motywację a nie na siłę robić to coktoś mówi :). Lepiej dojść do pewnych rzeczy wolniej, ale z chęcią aniżeli na odwrót Jeżeli mowa o fbw to ja bym sobie to podzielił na plany ABC. Większa różnorodność. Ja ćwiczę w ten sposób A Nogi Nogi Plecy Klatka Barki Triceps Biceps Analogicznie do tego w fbw B i C nogi wracają do jednego ćwiczenia a do 2 zwiększam klatę lub plecy. No i trzeba pamiętać żeby sobie dołożyć np dwugłowe czy łydki

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 585 Data: 9/18/2019 6:32:34 PM Liczba szacunów: 1
  • Trening na masę do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    A - Uginanie nóg siedząc 4x15 - przysiady 4x12 - Wyciskanie sztangą na ławce prostej 4x10 - drazek 5x10 - Wyciskanie sztangielek siedząc 4x10 - Uginanie przedramion sztangielkami stojąc 4x10 - wyciskanie wąskim chwytem 4x10 B - wykroki 4x12 - wyciskanie sztangielek na ławce dodatniej 4x10 - wioslowanie hantlem - przyciąganie drążka górnego do klatki 4x10 - wznosy hantli w przód 4x10 - modlitewnik 4x10 - wyciskanie francuskie 4x10 C - Uginanie nóg leżąc na brzuchu 4x12 - Wyciskanie sztangi na dodatniej 4x10 - rozpietki na dodatniej 4x12 - wiosłowanie sztangą 4x10 - unoszenie hantli w bok 4x10 - Uginanie ramion z wyciągiem dolnym (sznurek, chwyt młotkowy) 4x10 - Uginanie ramion na wyciągu górnym 4x10 + wspiecia na palce 4x15/20 Zmieniony przez - kamper w dniu 2019-09-18 20:26:24

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 585 Data: 9/18/2019 8:25:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening na masę do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Przysiady bym dał w dzień w którym wykonujesz tylko jedno ćwiczenie na nogi. Dosyć mocno obciąża ono układ nerwowy więc nie ma sensu ani przed, ani po męczyć się z jeszcze dodatkowym. A FBW C jeżeli dobrze widzę nie masz żadnego na czworogłowe? Jeżeli masz sporo czasu na siłownię to mimo wszystko dorzuciłbym na sam początek bo 12 serii to może być trochę za mało, tymbardziej że masz juz trochę większy staż niż początkujący. Na barki też nie widzę ćwiczenia na akton tylni a widzę 2 na przedni chyba że ślepy jestem :D. Zmieniłbym również modlitewnik na sztangielki z supinacją bo warto zaangażować biceps pod każdym kątem a podchwytem ćwiczysz już chyba w fbw a mam rację? No i pamiętaj o brzuchu. Co do ilości powtórzeń nie ma sensu się ich stricte trzymać. One mają być tylko wyznacznikiem, ale jeżeli w danej serii jesteś w stanie zrobić więcej to zrób, ważne by być 1-3 powtórzenia od upadku mięśniowego Zmieniony przez - B$K w dniu 2019-09-18 21:48:25

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 585 Data: 9/18/2019 9:46:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening na masę do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Jak możesz zerknij jeszcze raz. Wydaje mi się że wszystko co doradziles poprawiłem. Jeżeli bym o czymś zapomniał napisz. Jeszcze wacham się z ilością powtórzeń na nogi. Zostawić 12? A - Uginanie nóg siedząc 4x15 - wykroki 4x12 - Wyciskanie sztangą na ławce prostej 4x10 - drazek 5x10 - Wyciskanie sztangielek siedząc 4x10 - Uginanie przedramion ze sztangą stojąc 4x10 - wyciskanie wąskim chwytem 4x10 B - przysiady 4x12 - wyciskanie sztangielek na ławce dodatniej 4x10 - wioslowanie hantlem - przyciąganie drążka górnego do klatki 4x10 - unoszenie hantla w bok w opadzie 4x10 - Uginanie przedramion z supinacją 4x10 - wyciskanie francuskie 4x10 + wspiecia na palcach 4x12 C - Wyciskanie na suwnicy 4x12 - Uginanie nóg leżąc na brzuchu 4x12 - Wyciskanie sztangi na dodatniej 4x10 - rozpietki na dodatniej 4x12 - wiosłowanie sztangą 4x10 - unoszenie hantli w bok 4x10 - Uginanie ramion z wyciągiem dolnym (sznurek, chwyt młotkowy) 4x10 - Uginanie ramion na wyciągu górnym 4x10

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 585 Data: 9/18/2019 10:13:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Problem z redukcja

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    sredno moze byc , jednak calkowicie odrzuc carbo !!! daj wiecej miesa i warzyw. poza tym nie dasz rady jechac bez wegli caly czas , jak sam zauwazyles zaczniesz jesc normalnie i znow nalapiesz tluszczu. zastosowanie niektorych suplementow moze pomoc. jednak proponuje umiarkowanie jesc wegle, zlozone do sniadania i po treningu. zlozone to ryz brazowy, platki owsiane gorskie, itp. wystarczy okolo 1/2 torebki ryzu do snadania i po treningu. taka diete da sie wytrzymac , bez wegli trzeba duzo samozaparcia. pozdr mc Zmieniony przez - marek.c w dniu 2006-11-09 18:38:06

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1523 Data: 11/9/2006 6:37:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Problem z redukcja

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Bulmastif dzieki za rade ale nie mam 12 lat i wiem co to jest forum dyskusyjne.Panie czuja sie urazone prosze bardzo,prepraszam.Sluchajcie nie zalezy mi na gotowcu ale moglibyscie wrzucic jakies danie albo napisac np kurczaka daj tu ser tu itd.Mam glowe i umiem z niej korzytsac ale w chodze na forum i zakladam temat aby sie cos dowiedziec a jak narazie tylko Marek.C (dzieki za pomoc) mi cos "podpowiedzial" a reszta to z: " badziew co piszesz,wez sie zastanow chlopie".sorki ale takie komentarze to moge sie nasluchac na podworku.Ja Tobie Bulmastif zalezy na banie i chcecie miec radoche ze kogos zbanowaliscie bo widze na sfd was to bawi to prosze.Nie mysl sobie ze masz do czynienia z jakims fizolem albo gowniarzem.Btw Yuppie spokojnie ok i nie atakuj od razu ludzi

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1523 Data: 11/14/2006 9:00:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Ilość spożywanych węglowodanów : jem duzo slodyczy Tendencja do tycia/chudnięcia (typ budowy) : do tycia Jak widzisz, niekoniecznie masz tendencje do tycia, tylko masz c***ową dietę, pewnie nie wiesz co jeść i kiedy. Dopracuj to a potem łap sie za koksy Staż na siłowni : 10 miesiecy To kwalifikuje Cię do cyklu kreatynowego.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 833 Data: 9/30/2011 3:53:30 AM Liczba szacunów: 0
  • Masa, czy redukcja, oto jest pytanie ;)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    opona :C /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/7e049c56a571421c997c304c331ee88e.jpg

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 6736 Data: 10/8/2012 12:14:24 AM Liczba szacunów: 0