SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Tak, przerwa tyle ile trwal cykl. A nie lepiej zrobic stala suplementacje na samym mono, lub jablczanie? wtedy bierzesz tak 0,03 g/k.m.c. w jednej porcji pomylka....

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 2958 Data: 12/2/2007 1:59:59 PM Liczba szacunów: 0
  • nie wiem czemu CP mialobyc gorsze do stalej suplementacji. Tez mozna brac 0.03g/kg m.c. w przelioczeniu na jablaczna w nim zawarty.

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 2958 Data: 12/2/2007 2:11:31 PM Liczba szacunów: 0
  • http://www.sfd.pl/sklep/Tested_Nutrition_Tested_Multivites-opis26438.html -bardzo tanie i dobre witaminy wit c(rutinoscorbin) mozesz jak najbardziej brac codziennie w dawkach 1g nawet,bez obaw

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1328 Data: 2/1/2012 9:08:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase 83kg

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Spokojnie możesz ćwiczyć i mieć tego efekty. Klucz to odpowiednia dieta - uwzględniająca całość Twojej aktywności fizycznej w ciągu dnia. Co do treningu do rozumiem że układ wygląda tak: PPP WWW P / PP WWW PPP/ WWW PPP W Treningi zatem możesz zaplanować tak (pogrubiona czcionka): PPP WWW P / PP WWW PPP/ WWW PPP W ITD. Plan taki jak zaproponowałeś ma jedną wadę - całe nogi z barkami są niewykonalne jeśli chcesz ćwiczyć na 100% możliwości. Zatem na przykład możesz podzielić: a) Klatka + biceps + łydki b) przód uda + barki c) grzbiet + tył uda + triceps Inne wyjście to zastosowanie treningu push/pull lub push/pull/legs - i raczej bym to sugerował na początek.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 948 Data: 10/3/2014 8:14:47 AM Liczba szacunów: 0
  • 1g białka za 9,24gr

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    jestem jogurtozerca wie c na noc czy nadzien ja moge je jeszc na okraglo a ser bialy: wczoraj spojrzalem na opakowanie sera tłustego 9,3g białka, 500g wagi, cena ok 6,3zł (tluszcz ok 30%) czyli 1g białka kosztuje 13,55gr jeszcze nie widzialem sera chudego moze ma wiecej bialka

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1731 Data: 8/10/2005 12:12:04 PM Liczba szacunów: 0
  • wzrost dla piłkarza

    Post
    Piłka Nożna

    Nie da się jednoznacznie odpowiedzieć. Zależy od indywidualnych predyspozycji. Spójrz np. na C. Ronaldo, który ma 186 cm, więc jest raczej wysoki, a przy tym bardzo szybki. Messi z kolei 169 cm, a do najwolniejszych nie należy. A w lidze polskiej np. Sławek Peszko - 174, a należy do jednych z najbardziej szybkich i dynamicznych piłkarzy w Orange Ekstraklasie. Rafael Marquez 182 cm, dobry obrońca, dobry technicznie, dobre stałe fragmenty, ale jest dość wolny. Wszystko zależy jak już mówiłem od indywidualnych predyspozycji, budowy ciała, sylwetki, atletyczności. Wiadomo, zawsze możesz pracować nad swoją dynamiką i szybkością. Są specjalne plany treningowe poprawiające te cechy. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 8076 Data: 7/9/2010 9:10:26 AM Liczba szacunów: 0
  • wzrost dla piłkarza

    Post
    Piłka Nożna

    Też raczej indywidualna sprawa. Choć raczej szybkość Ci zmaleje. Spójrz na sprinterów. Oni są raczej przypakowani. Z kolei długodystansowcy są z kolei szczupli. Żeby szybko biegać potrzebne są mięśnie. A co do zwrotności, to teoretycznie wraz z większym wzrostem powinna być słabsza, ale to jak już mówiłem SPRAWA INDYWIDUALNA. Patrz np. Messi jest malutki, ale zakręcić potrafi. Znów posłużę się przykładem C. Ronaldo. Zobacz jaki jest wysoki, a zwrotność ma zayebistą. Ibra też nie należy do najsztywniejszych piłkarzy. Co innego np. Jan Koller. Ale to już inna bajka. On ma 202 cm, waga też dość duża, więc sorry, ale on mistrzem gibkości i zwrotności nie będzie. Zawsze można wykonywać ćwiczenia rozciągające, poprawiające zwrotność. Wszystko zależy od indywidualnych predyspozycji.

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 8076 Data: 7/9/2010 9:50:07 AM Liczba szacunów: 0
  • nie wiem jak z tym allegro ale w aptece zawsze przepłacamy jak szukasz wit c to kup sobie np http://www.sfd.pl/sklep/Tested_Nutrition_Tested_Vitamin_C-opis26500.html

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 3061 Data: 8/4/2012 12:32:55 PM Liczba szacunów: 0
  • To jest sprawdzona i dobra vitamina C. http://www.sfd.pl/sklep/Trec_Strong_C-1000-opis25849.html

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 3061 Data: 8/4/2012 12:46:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Po prostu przepłacasz za 20g wit C 13 zł Ja uzywam tych http://www.sfd.pl/sklep/BioTech_USA_Vitamin_C_1000-opis2423.html

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 3061 Data: 8/4/2012 2:14:27 PM Liczba szacunów: 0
  • TOP 5 Ultras - "Polska"

    Post
    Piłka Nożna

    majciochy z wiselki karków i legia szczegolnie z pustymi kibicami yhmmm sorry trybunami a dalej lider c -klasy w woj opols

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 7277 Data: 11/25/2005 7:46:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Taki sobie przepis :)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Oto przepis na Zapiekankę nr. 2 - jest ona podobna - podobnie się ją gotuje, lecz posiada całkiem inne produkty. Potrzebujemy: *Pęczek świeżych brokół/mrożone *25dag. pieczarek *3 marchewki *1 papryka *30dag. piersi z kurczaka *Trochę masła *1/2 paczki makaronu *2kostki sera topionego *** trochę wolnego czasu i chęci *** A oto przepis: Brokuły podzielić na różyczki i ugotować na półmiękko. Pieczarki i marchew obrać, pokroić paprykę w paski. Mięso pociąż w kostkę podsmażyć na oleju( można chyba na maśle ). Wrzucić warzywa i grzyby, chwile razem smażyć. Makaron ugotować, odcedzić. Włożyć do posmarowanej masłem formy ( do naczynia żaroodpornego ). Chłodne warzywa i mięso, opruszyć solą i pieprzem. Serki rozpuścić w gorącym bulionie. Serem polać zapiekankę. Piec 35min. w 180 stopni C. Życzę smacznego. To jest taka troche dziwna forma zapiekanki, ale taką jadłem pare dni temu i postanowiłem Wam ją przybliżyć. Pozdro :) Ułożenie bardzo podobne jak w tamtej. Z bulionu i serku robi się sos, który trzyma konzystęncje. Wszelkie info pisać tutaj.

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 3220 Data: 2/19/2006 7:57:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening HIIT do oceny.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    cd. bo nie mogę edytowac:) a) jak na razie zostac przy tych interwałach puki się jeszcze nie "oswoję" z nimi b) robic w tej samej formie tylko spróbowac zwiększy ilośc c) zmniejszyc ilośc interwałów kosztem czasu pracy np. 20/40 albo 15/30

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1694 Data: 12/19/2011 9:20:56 AM Liczba szacunów: 0
  • Trening HIIT do oceny.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    c) :-))

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1694 Data: 12/19/2011 1:25:57 PM Liczba szacunów: 0
  • stawy

    Post
    Odżywki i suplementy

    Jeśli chcesz cos naprawde skutecznego na stawy to polecam Animal Flex http://www.sfd.pl/temat279851/ Jak patrzyleś inne srodki to wiesz co i jak, po patrz na skłąd flex'a: Skład jednej porcji: Kalorie: 9 Kalorie z tłuszczu 9 Tłuszcze całkowite 1g Witamina C (kwas askorbinowy) 100mg Witamina E ( jako d- alfa tokoferol) 100mg Cynk (jako pikolinian cynku) 15mg Selen (selanian sodu) 70mcg Mangan (jako siarczan manganu) 1mg Kompleks substancji odbudowujących stawy: 3000mg Glukozamina ( jako HCl, siarczan KCl) Dimetylosulfon (MSM) Siarczan chondroityny A (CSA) Siarczan chondroityny B (CSB) Kompleks natłuszczający powierzchnie stawowe: 1000mgOlej lniany (50% kwasu alfa linolenowego) Firmowa mieszanka Cetyl Myristoleate (cetyl myristoleate, cetyl myristate, cetyl palmitate, cetyl laurate, etyl palmitoleate, cetyl oleate) Kwas hialuronowy Kompleks wspierający stawy: 1000mgEkstrakt z korzenia imbiru (gingerols, shagaols) Ekstrakt z kurkumy (kurkumina) Wyciąg z drzewa Boswellia (kwas boswelinowy) Kwercytyna Bromelaina Inne składniki: chrząstka rekina, chleb świętojański, gliceryna, olej sojowy, oczyszczona woda, stearynian magnezu, kwas stearynowy, zawiera skorupiaki.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 3574 Data: 8/22/2006 3:17:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase, co zmienić/dodać

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    witam ułozyłem diete i zapotrzebowanie wyszło 2554 kcal a mi wg https://www.sfd.pl/art/Kalkulatory/Kalkulator_kalorii_BMR-a3734.html potrzeba 3100 ABY UTRZYMAC AGE .... mam 180cm i 72 kg aktywnos duza i z nadwyrzka kal. po2winno bc 3600!!! ... c o dodac ? prosze o odp ::D

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 2039 Data: 8/13/2013 4:09:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Poprawa szybkosci w plywaniu

    Post
    Inne dyscypliny

    Siemka, dzieki Harddude ze chesz mi pomoc... To zaczne od budowy: mam 178cm wzrostu i waze 77kg, nie naleze do najszczuplejszych ale przy okazji zaliczam sie do jednych z silniejszych... A reszta odpowiedzi bedzie poniezej w ankiecie... 1.Ile razy w tygodniu możesz chodzić na pływalnie? 3-4 razy po 45 minut lub po 1,5 h (2*45 z 15min przerwa po pierwszych 45min - taki basen), w srode nie moge (wina basenu) 2.Ile (w przybliżeniu) przepływasz na jednym treningu? W ciagu 45 minut przeplywam okolo 1300m 1500m, ale to aktualnie... 3.Jaki widzisz twój cel w treningu pływackim? a.poprawa wytrzymałości Nie zalezy mi na tym chodzac konkretnie na basen, poniewaz od lutego bede co drugi dzien biegal rano godzine, a to na wytrzymalosc powinno wystarczyc... aktualnie przeplyniecie bez zatrzymania 3-4km kraulem wiekszego problemu mi nie sprawia (co prawda czasu wtedy nie mierze) b.chce schudnąć Tez nie zalezy mi zeby basen spowodowal spadek masy... c.przygotowywuje się do przepłynięcia określonego odcinka. Chcialbym przeplywac w dobrym czasie 100/200m kraulem d.chce poprawić swój rekord Tego sie chyba zawsze chce :) e.inne... Chce glownie poprawic szybkosc 4.Jakimi stylami pływasz na treningu najczęściej? Kraul to zdecydowanie moj najlepszy styl, kiedys jeszcze startowalem w zmiennym... 5.Jakimi stylami potrafisz pływać? Wszystkimi... 6.Jaki jest twój ulubiony styl ewentualnie styl którym chcesz pobić swój rekord >życiowy(podaj również odcinek)? Ulubiony Kraul, ulubiony odcinek 25m :P (nie ma kiedy sie zmeczyc) i 50m, ale chce plywac 100m i 200m 7.Jeśli znasz swoje najlepsze rezultaty to podaj Test coopera - 650m (dzisiaj), po przeplyniecu mialem puls - 164, a moj spoczynkowy nie przekracza 60 Kraul 50m - 33 sekundy (dzisiaj). 8.Czy trenujesz inną dyscypline sportową?Jeśli tak to jaką? Aktualnie: -Siatkowka - poniedzialek, sroda (lekki trening), piatek, niedziela - to tak bo mam pytanie w jaki dzien powinienem plywac... -od lutego bieganie 4 razy w tygodniu -z cwiczen silowych to: poprawa wyskoku jakims programem, trenuje aerobiczna szostke Weidera (dzial trening), silownia, grupy miesni to triceps+biceps, klatka, barki... Kiedys: Trenowalem kick boxing do lipca, ale kontuzja :( Kiedys plywanie i kolarstwo... 9.Czy są jakieś przeciwskazania od lekarza związane z zajęciami na pływalni? Nie moge wogole plywac zabka, kontuzja kolana przy ruchu do wewnatrz jest zbyt duza sila dzialajaca na przyczep... Pozatym jestem kompletnie zdrowy... 10.Czy posiadasz jakies akcesoria pływackie typu deska łapki? Deska, lapki... niedlugo moze pletwy, ale poczekam do pelnego wylecznia kontuzji...

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 3845 Data: 1/16/2005 12:17:25 AM Liczba szacunów: 0
  • Poprawa szybkosci w plywaniu

    Post
    Inne dyscypliny

    >>>nIE MA SPRAWY. pO TO JEST TO FORUM To zaczne od budowy: mam 178cm wzrostu i waze 77kg, nie naleze do najszczuplejszych ale przy okazji zaliczam sie do jednych z silniejszych... A reszta odpowiedzi bedzie poniezej w ankiecie... >>>oKI. 1.Ile razy w tygodniu możesz chodzić na pływalnie? 3-4 razy po 45 minut lub po 1,5 h (2*45 z 15min przerwa po pierwszych 45min - taki basen), w srode nie moge (wina basenu) >>>NARAZIE PROPONUJE 3*TYG. 2.Ile (w przybliżeniu) przepływasz na jednym treningu? W ciagu 45 minut przeplywam okolo 1300m 1500m, ale to aktualnie... >>>NO OK 3.Jaki widzisz twój cel w treningu pływackim? a.poprawa wytrzymałości Nie zalezy mi na tym chodzac konkretnie na basen, poniewaz od lutego bede co drugi dzien biegal rano godzine, a to na wytrzymalosc powinno wystarczyc... aktualnie przeplyniecie bez zatrzymania 3-4km kraulem wiekszego problemu mi nie sprawia (co prawda czasu wtedy nie mierze) b.chce schudnąć Tez nie zalezy mi zeby basen spowodowal spadek masy... >>>jESLI TAK TO ZAJRZYJ TU I ZWRÓĆ UWAGE NA DIETE... http://www.sfd.pl/temat161863 CHYBA ZE SIE ZNASZ NA TYM... c.przygotowywuje się do przepłynięcia określonego odcinka. Chcialbym przeplywac w dobrym czasie 100/200m kraulem d.chce poprawić swój rekord Tego sie chyba zawsze chce :) e.inne... Chce glownie poprawic szybkosc OKI - TWÓJ CEL TO SZYBKOŚĆ. O ILE W PRZYPADKU 50 M TO PROSTE TO W PRZYPADKU 200 TO NIE TAKIE HOP SIUP 4.Jakimi stylami pływasz na treningu najczęściej? Kraul to zdecydowanie moj najlepszy styl, kiedys jeszcze startowalem w zmiennym... 5.Jakimi stylami potrafisz pływać? Wszystkimi... >>>SWIETNIE.PODOBA MI SIE ZE CORAZ WIECEJ WAS PŁYWA KAŻDYM STYLEM... 6.Jaki jest twój ulubiony styl ewentualnie styl którym chcesz pobić swój rekord >życiowy(podaj również odcinek)? Ulubiony Kraul, ulubiony odcinek 25m :P (nie ma kiedy sie zmeczyc) i 50m, ale chce plywac 100m i 200m >>>VIDE PUNKT CEL TRENINGU 7.Jeśli znasz swoje najlepsze rezultaty to podaj Test coopera - 650m (dzisiaj), po przeplyniecu mialem puls - 164, a moj spoczynkowy nie przekracza 60 >>>cHYBA MUSZE DOPISAĆ W ANKIECIE ŻEBYŚCIE NIE PISALI MI TEGO TESTU COOPERA BO ON DLA MNIE NIC NIE MÓWI... Kraul 50m - 33 sekundy (dzisiaj). 8.Czy trenujesz inną dyscypline sportową?Jeśli tak to jaką? Aktualnie: -Siatkowka - poniedzialek, sroda (lekki trening), piatek, niedziela - to tak bo mam pytanie w jaki dzien powinienem plywac... -od lutego bieganie 4 razy w tygodniu -z cwiczen silowych to: poprawa wyskoku jakims programem, trenuje aerobiczna szostke Weidera (dzial trening), silownia, grupy miesni to triceps+biceps, klatka, barki... >>>nO TO JUŻ JEST RACZEJ TWÓJ WYBÓR.mAM TYLKO NADZIEJE ŻE TRENING W WODZIE NIE ZACHODZI CI NA JAKIŚ INNY CYKL TRENINGOWY...ALE GENERALNIE TO 3 * NA TYDZIEN JEST OK. Kiedys: Trenowalem kick boxing do lipca, ale kontuzja :( Kiedys plywanie i kolarstwo... >>>B. DOBRZE. 9.Czy są jakieś przeciwskazania od lekarza związane z zajęciami na pływalni? Nie moge wogole plywac zabka, kontuzja kolana przy ruchu do wewnatrz jest zbyt duza sila dzialajaca na przyczep... Pozatym jestem kompletnie zdrowy... >>>nASTĘPNY Z KONTUZJĄ KOLANA... UWAŻAJ PRZY BIEGANIU - BIEGAJ W OPASCE, ODPOWIEDNICH BUTACH I PO MIĘKKIM - BROŃ cIE ALLAHU OD BETONU CZY ASFALTU... 10.Czy posiadasz jakies akcesoria pływackie typu deska łapki? Deska, lapki... niedlugo moze pletwy, ale poczekam do pelnego wylecznia kontuzji... >>>OK. OCZYWIŚCIE ROZPISZE TRENINGI NA 1 WSZY TYDZIEŃ. BĘDZIESZ JECHAŁ PODOBNIE DO KAROLINY ALE Z RACJI TEGO ŻE JESTEŚ CHŁOPCZYKIEM TO DOSTANIESZ TROSZKE BARDZIEJ W KOŚĆ Trening1 1.200 rozpływanie (wedle uznania ale proponyje 200 zmiennym od tyłu albo kraul np.) 2.8*50 NN kraul/RR kraul/NN delf/RR delf/ 10 sek przerwy po każdej 3.4*75 (50kr/25 delf MAX) 15 sek przerwy po każdej 4.100 luz 5.16*25 zm w 30 sek MAX 6.100 luz Trening 2 1.300 rozpł: 75kr/50grzb/25klas *2 2.400 kr ćw odd 2-3-5 3.16 * 25 delf/3*kr (ten delfin ma być na MAX) w 30 sek 4.400 ćw techn zm Trening 3 1.400 rozpł (50ćw techn wg zm/50 wg zm) 2.4*50 NN delf/kr 10 s R 3.12*25 zm MAX w 45 sek 4.4*50 delf/kr 10 s R 5.100luz 6.4*50 RR delf/kr 10 s R (R - przerwa) 100luz TAM GDZIE JEST ZABKA TO PŁYWAJ NN DO DELFINA POZDRAWIAM HD

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 3845 Data: 1/18/2005 12:22:45 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w doborze odżywek

    Post
    Odżywki i suplementy

    62 kg to mało jak na twoj wzrost o jakość mięsnia zaczniesz sie marwić póxniej narazie musisz zmasować. za 400 zł można coś sensownego zakupić. po pierwsze gainer , polecam tez kreatyne może być cm3 lub inna wedle uznania , jakaś multiwitamina i to tyle . pamietaj aby zadpać o dietę na tym etapie nikt nie wymaga od ciebie idealnej diety kulturysty ale ważne jest aby c uwazał na to co jesz i jedz dużo bo kalorie to klucz do masy

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 584 Data: 8/2/2010 3:16:36 PM Liczba szacunów: 0
  • a C.Ronaldo i J.J Okochy to nie przeszkadza...

    Odpowiedzi: 84 Ilość wyświetleń: 4484 Data: 7/16/2005 10:03:53 AM Liczba szacunów: 0