SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Aol 900 czy ZMB + GMC?

    Post
    Odżywki i suplementy

    reklama i marketing to jedno:) zycie realne i efekty drugie:) jak chcesz poprawic odpornosc, to glownie zadbaj o stan jelit, chocby o udzial naturalnych bakterii probiotycznych z pokarmow, druga sprawa to kwasy omega 3, czosnek, witamina d3 (w zaleznosci od dawki +k2) no i witamina C 3-5g na dobe nawet;-)

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 4023 Data: 10/26/2015 5:19:36 PM Liczba szacunów: 1
  • Krótki film wyjaśniający dlaczego walka z uzbrojonym w nóż przeciwnikiem to mit

    Post
    Sztuki Walki

    wg mnie to jezeli ktos cie zaatakuje znienacka to pierwsze zaslonisz sie rekami a potem to tylko sp*****..c

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 6448 Data: 1/22/2012 11:39:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Krótki film wyjaśniający dlaczego walka z uzbrojonym w nóż przeciwnikiem to mit

    Post
    Sztuki Walki

    Obrona przed nożem jest możliwa gdy: a) Masz większy nóż od przeciwnika, maczete, siekiere:D b)Gdy masz broń palną c) Gdy przeciwnik dostanie ataku padaczki Kiedyś moja była dopadła ulotkę na której było napisane, że można nauczyć się skutecznej obrony przed bronią biała podczas 2 tygodniowego kursu:D Moim zdaniem w ramach zajęć, kursów na temat samoobrony przed nożem powinni się koncentrować na zlokalizowaniu najlepszych dróg ucieczki i możliwie jak najszybszego zaalarmowania otoczenia... wiadomo, że napastnik nie chce mieć świadków. Jak widzę reklamę, jakiegoś gościa który mówi, że w 2 tygodnie nauczy wytrącać broń jak Segal w filmach to mnie ch**j strzela. Potem ktoś przejdzie taki kurs i nie daj boże w sytuacji zagrożenia będzie chciał walczyć

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 6448 Data: 1/23/2012 11:27:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja-weglowodany

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    ANKIETA Zdjęcie sylwetki (mile widziane): Wiek : 21lat Waga : 82.3kg Wzrost : 180 Staż treningowy: 2.5roku Obwód pasa: Nie zmierzę teraz bo jestem juz po dużej ilości jedzenia ale bf niestety 20% z tym ze tluszcz rozkłada sie bardziej w udach i na brzuchu a gora stosunkowo lepiej zarysowana Obwód klaty: Obwód uda: Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): Siłownia 4razy w tygodniu trening push pull.Poza silownia mala aktywność.W większości tryb siedzący. Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : Brak Stan zdrowia: Dobry Preferowane formy aktywności fizycznej: Silownia Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : Witaminy C,D3 i K2, Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t: 250B 420WW 70T Wrażliwość na stymulanty: Możliwosci finansowe: 15zl na dzien Cel/problem/opis:Jak wyżej

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 658 Data: 12/18/2016 5:35:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Czy jest ok?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    oliwa polewac surówki, warzywa, dodawac do mies ale nie smazyc na niej długo ani nie gotowac(o ile si enie myle oliwa utlenia sie w 120 stopniach C.) smalec jest tłusczem stałym (jak i olej kokosowy) ma wysoka temp. utleniania wiec mozna na nim smazyc. W cale nie jest zły jest dobrym nosnikiem kwasłów tł. nasyconych i jednonienasyconych a dokładnie : smalec 100g : 100 g = 880 kcal/ 45 g kwasów tłuszczowych nasyconych, 44 g jednonienasyconych i 8 g wielonienasyconych. zaraz chyba o tym art napiszE:)

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1392 Data: 3/20/2007 3:28:43 PM Liczba szacunów: 0
  • silne kości i stawy

    Post
    Odżywki i suplementy

    Zrob tydzień wolnego - porozciągaj sie Stopniowo wracaj do siłówki zwiększając obciążenia (zacznij od niższych) Dołóż duuzio witaminy C - sprzyja syntezie kolagenu - to podstaowy suplement... Dalej mozesz dolozyc kolagen/żelatyne i glukozamine. .:: Bumelant mafia.suple.hardcor.pl ::. Doradca w dziele suplementacja. Doctor Hannibal Lecter "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić, aż znajduje się taki jeden, który nie wie, że się nie da, i on to robi." A.A.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2837 Data: 12/2/2003 2:59:41 PM Liczba szacunów: 0
  • BCAA oraz Jumbo Professional.

    Post
    Odżywki i suplementy

    BCAA przed lub w trakcie popijaj 1g/10kg masy ciała jak cię stać możesz i 2g/10kg m.c. gainer po treningowo myślę że 100g starczy :-)) a 50g możesz do posiłku dodać

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1281 Data: 7/1/2013 3:20:48 PM Liczba szacunów: 0
  • najlepszy cykl z prohormonow

    Post
    Doping

    na poczatek 19-nor + 4-ad moze być norandrostenadiol ergopharm i androstenadiol ergopharm po 60 kaps. 600mg dziennie 19-nor i 600mg dziennie 4-ad może i nie są to duze dawki ale bezpieczne i napewno je wykorzystasz. do cyklu dorzuć: - sylimarol 35-70mg tablety. 70mg dziennie moze i styknie. - tran lub jakieś kwasy tłuszczowe omega-3 mogą być naturella 120 kaps. 6-8 kaps dziennie. - antyulteniacze - np. witamina A,C,E. starczy. - fitoprost w aptece. 2-3 kaps dziennie do posiłków po cyklu odblok - clomid 10 tab kreatyna 200-300g, 8-10g dziennie TT lub ZMA (lub cynk) troche tego jest ale bezpiecznie

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 3041 Data: 9/11/2004 3:31:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Odżywka na mase bez diety

    Post
    Odżywki i suplementy

    szczepany dobre, proponuję wpierd...ć fast foody, słodycze i inne smaczne aczkolwiek niezdrowe zapychacze , nikt tu nie pisze, że lepiej nie jeść NIC ale żeby jeść odpowiednio edit jestem zdania, że lepiej czasem nie zjeść nic niż opchać się hamburgerem ;] Zmieniony przez - stash1 w dniu 2010-03-19 20:38:47

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 5851 Data: 3/19/2010 8:37:26 PM Liczba szacunów: 0
  • BCAA / glutamina?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dla mnie witaminy i omegi tak samo nie są podstawą na masie jak i BCAA. Jak chlopak je ryby, albo ma olej lniany - to juz w ogole bez sensu omegi kupowac. Witaminy są w jedzeniu. Zawsze się przyda dodatke vit C czy b-komplex, ale to juz groszowe sprawy, reszte witamin mozna spokojnie z diety dostarczyc.

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1820 Data: 1/16/2008 12:10:08 AM Liczba szacunów: 0
  • BCAA / glutamina?

    Post
    Odżywki i suplementy

    "Dla mnie witaminy i omegi tak samo nie są podstawą na masie jak i BCAA. Jak chlopak je ryby, albo ma olej lniany - to juz w ogole bez sensu omegi kupowac. Witaminy są w jedzeniu. Zawsze się przyda dodatke vit C czy b-komplex, ale to juz groszowe sprawy, reszte witamin mozna spokojnie z diety dostarczyc. " Ile to tych witamin dostarczysz - minimalne dawki przy dużych ilościach pokarmowych (a na masie np cyklu kreatynowym to organizm traci odporność i w tedy się przydają witaminy za 9zł/30dni Olimp) BCAA na mase - powiem tak 1 raz jadę na bcaa przy masie i jest lepsza regeneracja po 2 tygodniach (wersja dla tych co mają kase) O-3 to różnie raz kupuje raz nie tylko mi się po nich odbija przez 2 godziny (moża zastąpić rybami + olejem na pewno) No i dietanabol musi być (dieta) Zmieniony przez - DEXTROZER w dniu 2008-01-16 08:56:32

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1820 Data: 1/16/2008 8:54:48 AM Liczba szacunów: 0
  • BCAA / glutamina?

    Post
    Odżywki i suplementy

    napisalem na poczatku, ze b-complex i vit c zawsze mozna dodac. Witaminy w postaci kompletnego suplementu osobiscie daje w okresach przejsciowych. Pozną wiosną, latem i jesienią obywam się bez. Witaminy w dawkach znacznie przywyższających zalecane mogą prowadzic do hiperwitaminowzy i kłopotów zdrowotnych (beta-karoten, syntetyczna witamina E). Bylbym wiec ostrożny z generalizowaniem, aczkolwiek faktycznie wlasciwosci mega dawek niektorych witamin wykorzystuje sie w sporcie (np b12/dibencozide)

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1820 Data: 1/16/2008 11:03:55 PM Liczba szacunów: 0
  • BCAA / glutamina?

    Post
    Odżywki i suplementy

    ale ja nie generalizuje ani nie odnoszę się ściśle do twojej wypowiedzi- można by mnożyć negatywne i pozytywne przypadki w zastosowaniach dużych dawek wit. czy miner.- i tak dla przykąladu najbardziej popularne; negatywy to oczywiście wit. rozpuszczalne w tłuszczach, niektore minerały -ale nie będę ich już wymieniał. pozytywne to c, wit. z grupy B, z miner. napewno magnez itp.

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1820 Data: 1/16/2008 11:08:19 PM Liczba szacunów: 0
  • 2 tyg na rzezbe

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Jeszcze do loozaka. Synku ( bez obrazy jastem starszy i mam dwoje dzieci )trzeba mie ć z czego rzeżbić.Najpierw masa potem rzeżba. Trenuj pamiętaj o technice + stosuj dietę ( prawidłowo się odżywiaj ). Po latach przyjdą i efekty. POZDRAWIAM!!!

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2435 Data: 3/3/2003 3:13:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Długo zasypiam...

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Prawidłowa higiena snu: Higiena snu zależy od Twojego stylu życia. Aby poradzić sobie z zaburzeniami snu, musisz przestrzegać kilku prostych zasad higieny i diety. Nawet jeśli wydadzą Ci się oczywiste, nie zapominaj o ich przestrzeganiu! Zalecenia: wykonaj kilka ćwiczeń, zwracaj uwagę na leki, które zażywasz. W przypadku wątpliwości poproś lekarza lub farmaceutę o poradę, zmniejsz spożycie używek późnym popołudniem, unikaj długich drzemek po południu, unikaj sytuacji stresowych. Naucz się radzić sobie ze stresem. unikaj intensywnej aktywności, takiej jak*********ie sportu lub długotrwały wysiłek intelektualny, unikaj zbyt ciężkich oraz zbyt lekkich posiłków. Nie pij dużych ilości płynów, bo będziesz musiał wstać w środku nocy, słuchaj swojego wewnętrznego zegara, idąc spać i wstając o określonej porze. śpij w bezpiecznym, wygodnym, cichym i odprężającym miejscu, odseparuj się od zewnętrznych bodźców (hałas i światło), wywietrz i nawilż swoją sypialnię. Utrzymuj temperaturę między 16 a 18°C, ukryj wszystkie tarcze zegarów. Świadomość utraconego czasu, w trakcie którego powinieneś spać jest szczególnie stresująca, utrzymuj swoją pościel w dobrym stanie. twoje łóżko służy do spania, a nie czytania, oglądania telewizji czy spożywania posiłków. Cokolwiek robisz, nie pracuj i nie płać swoich rachunków w łóżku! jeśli nie możesz zasnąć, wstań. Zrób coś wyciszającego i relaksującego, na przykład poczytaj książkę. Poczekaj na następny cykl snu i wróć do łóżka. jeżeli się obudziłeś/łaś, wstań z łóżka. Powtórne zaśnięcie może spowodować, że zostaniesz gwałtownie obudzony w środku cyklu. Hmm ciezko jest zrobic to wszystko :] Podobno po tym sie dobrze śpi http://www.sfd.pl/sklep/Olimp_Chela_MZB_Sport_Formula-opis1469.html ?

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 4095 Data: 12/8/2007 12:04:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczenia siłowe a ćwiczenia cardio.

    Post
    Trening dla początkujących

    Jeżeli masz te hantle 10-15 kg, to ciężko to będzie nazwać treningiem siłowym. Opcja a i b jest dobra, nie wiem gdzie niby wyczytałeś opcję c. Skłaniałbym się ku a na Twoim miejscu.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 875 Data: 8/27/2014 6:29:21 PM Liczba szacunów: 0
  • MIetek i kreatyna

    Post
    Doping

    Aha ,apropo tych drogich podtrzymywaczy : clenbuterol 100tabl./80zł -starczy na maks.20dni(osoba ważąca 80kg) Biogonadyl -5amp.2000j.m./70zł -starczy na półtora tygodnia(przy oszczędnym dawkowaniu) Clomid -10tabl./50-60zł -starczy na niecały tydz.(a potrzeba jeszcze tydzień). Czy kreatyna wychodzi tak drogo? Płacisz 50-60zł za cały cykl trwający ponad miesiąc.Po skonczeniu cyklu nadal masz efekty,bo kreatyna jest jeszcze przez kilka tyg. w organizmie.Czy naprawdę nie warto? Oczywiście najlepiej byłoby zastosowac wszystkie tamte środki , ale z braku laku po delikatnych środkach powinna starczyć kreatyna. Pozdrawiam wszystkich!!

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 4889 Data: 2/22/2001 12:59:59 AM Liczba szacunów: 0
  • cykl mocny

    Post
    Doping

    Nie mam skłonosci do ginekomasti wiec nolvadex i proviron pod reka. witaminy na cyklu: 1. aspargin 2tab cd 2. maxivit 1 tab cd 3. cynk zyncas 2 tab cd 4. filomag b6 3tab cd 5. wit c 400-600mg cd

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2404 Data: 11/29/2005 10:46:43 AM Liczba szacunów: 0
  • cykl mocny

    Post
    Doping

    aspargin, cynk, filomag możesz zastąpić 3 tabletkami Mega Mineral treca (60 tab 24zl). Do tego bedziesz mial 3g wapnia, co też jest na plus a wyżej nie podałeś. Witamine C bierz z vitalmaxa, masz w niej dodatkowo cynk i 800mg na kapsa. 2-3 kapsy dziennie do posilkow witaminy maxivit bym zamienił na trec multi pack ze wzgledu na wiekszą ilość witamin B. 2 tablety dziennie Zmieniony przez - czarnuchok w dniu 2005-11-29 10:51:15

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2404 Data: 11/29/2005 10:50:34 AM Liczba szacunów: 0
  • bialko ostrowi

    Post
    Odżywki i suplementy

    Białka amerykańskie już poszły do góry i nadal są tańsze niż Olimpu, czy Treca. Odżywka białkowa jest takim typem odżywki, że dla mnie głównie liczy się smak. Nie będę się męczył, to ma mi smakować i mam to pić z przyjemnością. Inaczej wolę zjeść normalny posiłek. Ostrowia jak na białko ma dużo laktozy. Ma rzeczywiście te 80%, ale ilość białka w białku, a jego jakość to dwie różne sprawy. Ostrowia jakościowo jest po prostu słaba. Dlatego tyle kosztuje. Trec może i ma z tych samych laboratoriów, ale czy Olimp? Oni smakowo mają białka bardzo słabe. Ostatnio za 150 zł kupiłem 3,5 kg markowego białka. Za małe worki ostrowi musiałbym zapłacić nawet więcej. Fragment artykułu Marka C. na temat białek. Fragment dotyczy Ostrowii: Co różni zwykły koncentrat białek serwatkowych od odżywki wysokobiałkowej dla sportowców, - czyli wyrobu finalnego. Preparaty białek serwatkowych zawierające większą koncentracje białek ( nawet do 80%) są otrzymywane metodami membranowymi, pozwalającymi na oddzielenie, retenatu - czyli koncentratu całości białek serwatkowych, niewielkiej ilości laktozy oraz soli mineralnych ( tzw. popiołów), od permeatu, - czyli odcieku wodnego zawierającego laktozę, sole mineralne i niebiałkowe związki azotowe. Tak powstałe koncentraty białek serwatkowych są produkowane głównie na potrzeby przemysłu spożywczego, do produkcji hydrolizatów enzymatycznych, funkcyjnych, teksturotwórczych dodatków do żywności ( tworzenie pian i emulsji), jak tez do wzbogacania tradycyjnych i modyfikowanych wyrobów mleczarskich. ( Jogurty, twarogi, pasty kremowe, zabielacze do kawy itp.), oraz jako dodatki do wyrobów cukierniczych, deserów mrożonych, a nawet modyfikowanych produktów mięsnych. Jednak nawet tak powstały koncentrat białek serwatkowych, aby mógł pretendować do miana odzywki białkowej dla sportowców musi przejść jeszcze wiele procesów technologicznych. Tymczasem na naszym rynku suplementów istnieją dystrybutorzy, którzy wzbogacają 80 procentowy koncentrat białek serwatkowych jedynie w dodatki smakowe, barwnik oraz dodatek zapachowy i traktując to jako wyrób finalny - wypuszczają na rynek. Proponuje się zastanowić, jakie konsekwencje dla organizmu konsumenta może mieć wysokie codzienne spożycie takiej odzywki? Oczywiście, jeśli ktoś branie odzywki traktuje wręcz epizodycznie, czyli raz na kilka dni spożyje 30 gramowa porcje takiego suplementu - konsekwencji nie będzie żadnych. Jednak, jeśli sportowiec traktuje taka odżywkę jako codzienne uzupełnienie swej diety w białko i spożywa jej nawet do 100 gram dziennie? Zmieniony przez - Martainn w dniu 2009-02-15 07:29:41

    Odpowiedzi: 79 Ilość wyświetleń: 5664 Data: 2/15/2009 7:24:09 AM Liczba szacunów: 0