SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Kre-Alkalyn + TCM MegaCaps

    Post
    Odżywki i suplementy

    Kawałek wypowiedzi Marka C. Mietki i tu dotykamy sedna sprawy , czyli nieuczciwosci pewnyvh firm, ktore pierwszego zakupu dokonuja w dobrym labolatorium , otrzymuja certyfikat jakosci , po tym zabiegu kupuja do nastepnej partii to co jest tanie , a certyfikatem podpieraja sie jeszcze przez dlugi czas ! reklama , reklama - to co mnie kiedys tak denerwowalo !!! w "tajemnicy" powiem ci ze nawet uznane labolatoria kupuja nieoczyszczony surowiec w chinach i w krajach trzeciego swiata, po czy ten surowiec odpowiednio obrabjaja i sprzedaja jako produkt wlasny made in germany , made in usa itd. powod jest prosty : produkcja wielu surowcow jest tak wysoce szkodliwa dla srodowiska , ze zaden producent w unii czy w stanach nie posiada odp. oczyszczalni , nie jest w stanie utylizowac odpadow ( bo gdzie?) wreszcie nawet jesli by te warunki spelnil tp produkt finalny bylby tak drogii ze nikogo by nie zaintresowal. co innego kraje trzeciego swiata , tam nie ma nawet przepisow regulujacych kwestie ochrony srodowiska , a odpady leża odlogiem na jakims terenie zielonym. grozi nam zalew produktow chinskich i azjatyckich !!!!! nawet o tym nie wiemy ile tego u nas jest !! pozdrawiam mc Więc teraz wielka niewiadoma która firma ma Dobre mono dla mnie różnicy miedzy takimi firami jak vitalmax czy olimp trec nie ma jadłem wszystkie i lepsza wytrzymałość i nic więcej jesli ktos chce płacic 100zł za 500 gram mono to ok Zaraz bedzie że w Cell Pumpie Jest słabo jakościowy Jabłczan Kreatyny i trzeba Shocka kupować bo tam Universal zakupuje od jakiegos Lboratorium paranoja. Ciakwe jaki bedzie efekt koncowy na Firmie z górnej pułki a mono Vitala przy tej samej diecie, ćwiczeniach Pozatym przydaly by sie badania niezależne na jakość kreatyny poszczególnych firm takto można se gdybać i sluchac ludzi którzy pracuja w jakis firmach i im nie schodza dane produkty Zmieniony przez - jabolcokk w dniu 2007-10-13 01:08:49

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 3131 Data: 10/13/2007 1:07:15 AM Liczba szacunów: 0
  • Cykl

    Post
    Odżywki i suplementy

    ~100 kaps. orotanu kreatyny 1200 (fitmax)-5g rano codziennie ~120kaps HMBetyl 1200/1200 (fitmax) 1g rano, 3g po treningu, 1g przed snem. w dni bez treningu 3g w ciagu dnia ~Witaminy i minerały olimp + magnez(chelat)-do sniadania ~Arthro Block (olimp)-do sniadania lub po treningu ~Błonnik (fiberon C)250gram-zalezy w jakim celu? do posilkow. ~Białko Biotech (do uzupałnianai braków w diecie) ~Carbo Nox 1kg-po treningu z 30-50g ~Dorian Nox pump 30 saszetek saszetka przed treningowo tylko

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 855 Data: 10/8/2010 5:15:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Problemy z prawidłową dietą na masę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dlaczego tłuszcze aż tak przerastają mi norme? Tak samo z białkiem ? Jakie przyjąć n/m.c. węglowodanów? Jak mogę podbić kcal, jeżeli brak mi aż 1000 a reszta jest ponad norme??

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1835 Data: 10/3/2015 10:13:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Co po boksie?

    Post
    Sztuki Walki

    Jeśli już do tego doszło to skończ walkę zanim się zacznie na dobrze. Popatrz bunkai na youtube jak np. kata heian shodan czy kihon kata. To dwie podstawowe katy które pokarzą ci jak się obronić w takich przypadkach. Sztuki walki zostały wymyślone do obrony przeciw niewyćwiczonym przeciwnikom. Ten tego :D. Znaczy że trzeba sp...ć?. Bo takie skończenie walki zanim się zacznie przychodzi mi do głowy. Nomen omen bardzo sensowne rozwiązanie. Co do tego tańca kurczaka to nigdy nie wiesz na kogo trafisz. Jeden się będzie przepychał a drugi od razu zaatakuje. Co do karate, to jest fajny sport. Wiem bo trochę trenowałem, zanim przerzuciłem się bardziej kontaktowe SW. Porozciągasz się, wyrobisz kondycję, refleks, wzmocnisz ciało. Natomiast między bajki można włożyć to że karate jest w sytuacjach ulicznych lepsze od np. MMA. Choćby ze względu na takie drobiazgi jak częste sparingi vs ich brak, ogólne obicie vs jego brak, same użyteczne techniki uderzane i chwytane przetrenowane setki razy na oporującym przeciwniku vs kata czyli mielenie powietrza, garda vs jej brak itd. Zresztą co ja się będę produkował. Kata heian shodan: https://www.youtube.com/watch?v=3xpoCR8aW5Y Pierwszy z brzegu sparing MMA https://www.youtube.com/watch?v=Tu0s6j3jvKo Poza tym SW trenuje się(przynajmniej ja) w celach sportowo-wypoczynkowych. Nie wiem dlaczego tylu ludzi pisze o tej mitycznej ulicy. Zmieniony przez - Zonecom w dniu 2015-02-11 12:37:26

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 4029 Data: 2/11/2015 12:18:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Wątroba

    Post
    Doping

    "na cyklu syli po hepatil i tyle " To jest jasne, chodzi o to by nie wyje**ć tyle kasy na te oslony co odżywki a mieć całą wątrobe ,

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 5107 Data: 11/24/2004 11:39:43 PM Liczba szacunów: 0
  • @Biniu to zdjęcie w wysokiej rozdzielczości faktycznie pomogło. Szczerze mówiąc jakoś skład pominąłem, tzn. na tyle skład był "dziwny" w świecie, gdzie do wszystkiego coś się dosypuję, że chyba w to nie uwierzyłem ;) Szczerzę mówiąc wydaje się to być najzdrowszym rozwiązaniem wedle motta "Najmniej przetworzone, najzdrowsze". Szukałem jeszcze jakichś informacji o procesie ultrafiltracji i o stracie minerałów. Jedynie co znalazłem to: "Ultrafiltration (UF) designates a membrane separation process, driven by a pressure gradient, in which the membrane fractionates components of a liquid as a function of their solvated size and structure. The membrane configuration is usually cross-flow. In UF, the membrane pore size is larger allowing some components to pass through the pores with the water. It is a separation/ fractionation process using a 10,000 MW cutoff, 40 psig, and temperatures of 50-60°C with polysulfone membranes. In UF milk, lactose and minerals pass in a 50% separation ratio; for example, in the retentate would be 100% of fat, 100% of protein, 50% of lactose, and 50% of free minerals." Źródło: http://www.foodsci.uoguelph.ca/dairyedu/membrane.html#uf Co i tak de fakto wiele nie wyjaśnia. Jednakże myślę, że jest to najbardziej zdrowa odżywka z tego co udało mi się przeglądnąć. Chyba, że jestem w błędzie to możecie mnie poprawić ;) Dziękuję za wszystkie odpowiedzi, pewnie zakupię ją niedługo. Pozdrawiam Zmieniony przez - pacofico w dniu 2010-06-26 14:02:34 Zmieniony przez - pacofico w dniu 2010-06-26 14:02:58

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2137 Data: 6/26/2010 2:01:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Aspat, Alat - wysoko

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Sav1 zacznijmy od tego ze Alat i Aspat nie świadczą o chorobie lub jej braku.:) Przy podwyższonym zakresie warto przeprowadzić resztę badań w celu określenia przyczyny. Z tego co pamiętam przy wzw C w pierwszych stadiach chorobowych mieszczą się w normach.:) A nawet przeplatane są z elementami kiedy wyniki są w normie.:) A essentiale moim zdaniem jest zbyt mocnym lekiem aby go stosować przy lekko podwyższonych wynikach.:) A hepatil jest dosyć słaby:) A propos tych albumin, to jest rutynowe badanie krwi które pomaga w obrazie czy podwyższone wyniki alt-aspat wskazują na uszkodzenie wątroby czy np uszkodzenie tkanki mięśniowej. Zmieniony przez - 0scar w dniu 2012-10-10 12:00:40

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 4052 Data: 10/10/2012 11:58:37 AM Liczba szacunów: 0
  • tygodniowy wyjazd a strata na wadze

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Nie rozumiem tego z suplementami? Skad takie info? Wg mnie wlasnie powinienes lykac odzywki i aminokwasy, zeby spadki byly jak najmniejsze. Poza tym probuj utrzymac diete i lykaj witaminy, szczegolnie C i B oraz mineraly. ______________________________ Niepijacy kawy i nieleniwy Kawosz. Chyba nie chce byc grubasem. ______________________________ Doradca w Odżywianiu BTW: Nie ukladam diet!!!!

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1256 Data: 7/8/2003 8:38:10 AM Liczba szacunów: 0
  • tygodniowy wyjazd a strata na wadze

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Marcinecki: chodzi mi ze mieszanie np: odzywek z alkoholem jest normalne..? to jak mam wziasc odzywke na wyjazd? oczywiscie co chodzi o witaminke B i C, to musi byc :]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1256 Data: 7/9/2003 6:47:17 PM Liczba szacunów: 0
  • SER 20% bialka, 0% tluszczu

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ser normalka, nic specjalnego tak jak ktos wyzej napisal 20% bialka przy 0 czy 0,5% tluszczu to ser twarogowy chudy Pozdrawiam, NoRtOn *F*u*c*k* The Rest,We Are The Best

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 5029 Data: 11/17/2003 1:07:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Spalenie tłuszczu

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Miałem usuwanie wyrostka, zalecał mi lekarz nie wysilać się przez ponad miesiąc. Jestem gotowy na wszystko. Za sprzęt jak na razie służą mi hantle, drążek i podłoga :D. Za jakiś czas dojdzie ławka. Utrzymuje się w jednej wadze i teraz nie tyje. Ale trzeba to spalić :D. Nie jem za dużo słodyczy, ale nie mam żadnej diety ułożonej :c. Zmieniony przez - Tehs11 w dniu 2015-09-12 09:55:26

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 824 Data: 9/12/2015 9:54:35 AM Liczba szacunów: 0
  • 2 cykl...

    Post
    Odżywki i suplementy

    Jak chcesz silna pompe i dobra koncetracje na treningu to moze sprobuj NITRO (X) PACK C-13. Ja wlasnie kupilem i jak przyjdzie to zdam relacje.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 783 Data: 4/10/2010 3:22:22 PM Liczba szacunów: 0
  • może i masz racje bo nawet tego nie czytalem a poco to jest ci potrzebne??? poszukaj w necie tam jest tego wuchte a tu raczej nie ma takich specjalistów, którzy sie znaja na tych wszysktich reakcjach i wogole, choc kiedys Docent miał fajne artykuły i Marek.c też.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 4342 Data: 7/1/2006 7:12:09 PM Liczba szacunów: 0
  • 23.01.2014 DT czwartek Trening poranny 6.30 - plecy po nowemu i cardio. Jutro OFF bo młodego trening, w sobotę z rana klata i bicek + cardio SUPLEMENTACJA: Whey 2x 45g Przedtrenigówka 10g 20min przed treningiem, BCAA - 10g przed treningiem siłowym, 10g po siłowym, Glutamina 5g przed siłowym, 10g po siłowym, Kreatyna mono 5 g po siłowym, Whey 35g po całym treningu, 3 x 1000mg Omega3, 1 x wit. c 1000mg Komplex wit. 1tab. Głóg i czosnek 1 tab. ZMA - 2tab - przed snem DIETA: Dzisiejsze posiłki będą następujące: 1. 50g owsa + izolat 45g 2-4 170g fileta z morszczuka, 5g oleju lnianego, warzywa 5. 170g piersi kuraka, 50g ryżu brazowego, warzywa 6. izolat 45g, 5g oleju lnianego Wczoraj dziecko poczęstowało mnie b. pysznymi ciasteczkami z Biedronki - Bonitki się nazywają - OSTRZEGAM przed nimi - zjadłem całą paczkę ! Grzech śmiertelny @-| /-) TRENING: PLECY: - podciąganie szeroki nachwyt 3xmax. 9/8/7 - ciężko się podciągać samymi plecami :-) ograniczając pracę rąk - ściąganie drążka wyciągu górnego wąski podchwyt 3*8 55/60/65 - wiosło hantlem 3*8 28/30/32 - ściąganie linek wyciągu górnego w tył oburącz w opadzie 4*12 20/22,5/25/27,5 - MC kulturystyczny - 4*8 ost. seria 75kg + mały gryf KAPTURY: szrugsy z hantlami 4*8 24kg CARDIO: 20 min interwały rower - lev. 4/12 40min marsz bieżnia, prędkość 6,5 na pochyleniu 12%, tętno 140-145 Pozdro !

    Odpowiedzi: 79 Ilość wyświetleń: 6751 Data: 1/23/2014 11:25:14 AM Liczba szacunów: 0
  • 24.01.2014 DNT piątek Dzień regeneracji, OFF, tylko trening Młodego wieczorem. SUPLEMENTACJA: Whey 2x 45g (rano i przed snem) 3 x 1000mg Omega3 Glucosamine 3x1 tab. Wit. C 1000 1 tab. Kompleks witaminowy 1 tab. Głóg i czosnek 1 tab. ZMA - 2tab - przed snem DIETA: Dzień standardowy. rano było 50g owsa z izolatem + mrożone truskawki 100g, 3x grillowany filet z kurczaka + warzywa + 5g oleju lnianego, 1x tuńczyk z warzywkami + 50g ryżu brązowego, przed snem izolat + 5g oleju lnianego CARDIO: OFF Pozdro !

    Odpowiedzi: 79 Ilość wyświetleń: 6751 Data: 1/28/2014 9:37:25 AM Liczba szacunów: 0
  • 25.01.2014 DT sobota Trening poranny o 8.00 - po 1 posiłku. SUPLEMENTACJA: Whey 2x 45g Przedtrenigówka 10g 20min przed treningiem, BCAA Powder - 10g przed treningiem siłowym, 10g po siłowym, Glutamina 5g przed siłowym, 10g po siłowym, Kreatyna mono 5 g po siłowym, Whey 30g po całym treningu, wit. C 1000mg, 3 x 1000mg Omega3, Glucosemine 3 x 1tab. Komplex wit. 1tab. Głóg i czosnek 1 tab. ZMA - 3tab - przed snem DIETA: wg stałego schematu. Posiłki stnd. 1. owies + whey + truskawki 2-4 kura/rybka z warzywami + 5g oleju lnianego 5. po treningu tuńczyk + 50g ryżu i warzywka 6. izolat + 5g oleju lnianego TRENING: Klatka: - wyciskanie hantli skos 45% 1*20/12kg 12P/16 10P/18 8P/20 6P/22 - rozpiętki skos 30% 3*10P/10/12/14 - wyciskanie płasko hammer rozgrz. 1*20P/25 3*8P 40/60/80 - rozpiętki płasko 3*10P 12/14/16 Biceps: - modlitewnik na maszynie 20/14 12/18 10/23 8/27 6/32 - uginanie sztanga prosta 1*20P/12,5kg 3*10P/15/20/25 - młotki hantlami 3*8P/6/10/12 Brzuch: 3*20P skłony 3*20P spięcia 3*20P świeca CARDIO: Dla zmiany bodźca teraz wprowadzam: 20min interwały orbitrek lev. 4/15 40 min steper tętno 140-145 Pozdro !

    Odpowiedzi: 79 Ilość wyświetleń: 6751 Data: 1/28/2014 9:38:16 AM Liczba szacunów: 0
  • 26.01.2014 DNT niedziela Dzień regeneracji, wieczorne domowe cardio. SUPLEMENTACJA: Whey 2x 45g (rano i przed snem) 3 x 1000mg Omega3 Glucosamine 3x1 tab. Wit. C 1000 1 tab. Kompleks witaminowy 1 tab. Głóg i czosnek 1 tab. ZMA - 3tab - przed snem DIETA: Dzień standardowy. rano było 50g owsa z izolatem + mrożone truskawki 100g, 2x grillowany filet z kurczaka + warzywa + 5g oleju lnianego/1 raz zamiennie stek wołowy z Lidla, 1x tuńczyk z warzywkami + 50g ryżu brązowego, przed snem izolat + 5g oleju lnianego CARDIO: 1h jazdy na łyżwach z Młodym o 11.00 Domowe cardio o 18.00 :-) Tabata - przysiady z wymachem rąk, coś takiego: Tabata - przysiad z wymachem by Peponent Następnie 30min - bieg w miejscu z unoszeniem kolan na przemian ze skakaniem na skakance Pozdro !

    Odpowiedzi: 79 Ilość wyświetleń: 6751 Data: 1/28/2014 9:39:04 AM Liczba szacunów: 0
  • 27.01.2014 DT poniedziałek Trening popołudniowy o 18.00 - barki + triceps. SUPLEMENTACJA: Whey 2x 45g Przedtrenigówka 10g 20min przed treningiem, BCAA - 10g przed treningiem siłowym, 10g po siłowym, Glutamina 5g przed siłowym, 10g po siłowym, Kreatyna mono 5 g po siłowym, Whey 30g po całym treningu, Glucosamine 3x1tab. Wit. C 1000 1tab. 3 x 1000mg Omega3, Komplex wit. 1tab. Głóg i czosnek 1 tab. ZMA - 2tab - przed snem DIETA: Standardowo jak codzień. TRENING: BARKI: - wznosy bokiem 1*20P 15/6 12/8 12/10 10/12 - podciąganie sztangi chwyt szeroki 4*10 40/40/45/45 - Arnodlki siedząc 4*12P/6/8/10/10(10P) - odwodzenie barku w tył na bramie 5*15P TRIC: - wyciskanie francuskie hantla oburącz 12/18 10/20 8/22 6/24 - prostowanie ramienia podchwyt wyciąg górny 3*8 - prostowanie ramienia w opadzie z hantlem 3*10 4/6/6 CARDIO: 20 min. interwały orbitrek - lev. 5/15 40min steper, tętno 140-145 Pozdro !

    Odpowiedzi: 79 Ilość wyświetleń: 6751 Data: 1/28/2014 9:39:44 AM Liczba szacunów: 0
  • 28.01.2014 DNT wtorek OFF, bez aktywności tylko trening Młodego. Jutro nogi z brzuchem. SUPLEMENTACJA: Whey 2x 45g (rano i przed snem) 3 x 1000mg Omega3 Glucosamine 3x1 tab. Wit. C 1000 1 tab. Kompleks witaminowy 1 tab. Głóg i czosnek 1 tab. ZMA - 3tab - przed snem DIETA: Dzień standardowy. rano było 50g owsa z izolatem + mrożone truskawki 100g/pieprz cayenne/cynamon, 2x grillowany filet z kurczaka + warzywa + 5g oleju lnianego/1 raz zamiennie filet z dorsza, 1x tuńczyk z warzywkami + 50g ryżu brązowego, przed snem izolat + 5g oleju lnianego CARDIO: brak Pozdro !

    Odpowiedzi: 79 Ilość wyświetleń: 6751 Data: 1/29/2014 12:25:42 PM Liczba szacunów: 0
  • 29.01.2014 DT środa Trening wieczorny 18.30 - nogi + brzuch i cardio SUPLEMENTACJA: Whey 2x 45g Przedtrenigówka 10g 20min przed treningiem, BCAA - 10g przed treningiem siłowym, 10g po siłowym, Glutamina 5g przed siłowym, 10g po siłowym, Kreatyna mono 5 g po siłowym, Whey 30g po całym treningu, 3 x 1000mg Omega3, Glucosamine 3x1tab Wit. C 1000mg 1tab. Komplex wit. 1tab. Głóg i czosnek 1 tab. ZMA - 3tab. - przed snem DIETA: Standardowo: 1. 50g owsa + izolat 45g 2-4 170g filet z indyka, 5g oleju lnianego, warzywa 5. po treningu 170g piersi kurczaka, 50g ryżu brazowego, warzywa 6. izolat 45g, 5g oleju lnianego TRENING: ODNÓŻA: - wyprosty 2*20 25/32 - przysiady suwnica 4*12 45/55/65/75 - wyprosty 4*10 ost. 66 - wypychanie nogami na suwnicy poziomej 3*10 130/140/150 - uginanie leżąc 3*10 25/35/45 - MCNPN 3*8 30/40/45 Brzuch: skłony, spięcia, świeca 3*20P CARDIO: 20 min interwały orbitrek lev. 4/15, 40min steper lev. 3 na tętnie ok. 140 Pozdro !

    Odpowiedzi: 79 Ilość wyświetleń: 6751 Data: 1/29/2014 11:00:39 PM Liczba szacunów: 0