SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Tussipect - Info

    Post
    Doping

    Zapytam sie z ciekawosci,po co witamina c przy nadmiarze potasu? Temat swoja droga stary

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 7856 Data: 6/11/2008 5:10:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Miesnie brzucha - SPIECIA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ja mam pytanie cwicze 3 razy w tygodniu ale brzuch tylko 2 pon i piat czy powininem miec go 3 w tyg? oto on a) Unoszenie nog w zwisie z zgietymi kolanami 3x10, 10, max b) Spiecia na lawce skosnej 3x10, 10, max c) Spiecia na lawce skosnej na boki 3x10, 10, max d) Skrety tlowia z sztanga na barkach 3x max Jestem Byku - Pozdrawiam Adam

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/12/2003 2:48:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Testosteron kontra stres

    Post
    Doping

    w polsce sa 3 mozliwosci dobrego zycia. a) dostajesz wszystko od starych b) uczysz sie w jakims trudnym kierunku, potem jakas prace znajdziesz w miare dobrze platna. c) wy******lasz od malolata do pracy za granice, dopiero wracasz posiadajac jakis kapital Przykre, bo na wyspach nawet ten co zamiata ulice lepiej zyje niz polski nauczyciel

    Odpowiedzi: 83 Ilość wyświetleń: 9945 Data: 2/23/2009 6:49:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Suple - rekomendowane przez/dla Ladies SFD

    Post
    Ladies SFD

    kup coś kompleksowego co ma w składzie glukozamine choindrytyne msm kolagen wit c dobry jest animal flex lub coś w tym stylu

    Odpowiedzi: 1054 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/18/2011 2:20:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Suple - rekomendowane przez/dla Ladies SFD

    Post
    Ladies SFD

    a moze zenszen z olimpu tutaj jest link do opini o produkcie http://www.sfd.pl/Olimp_%C5%BBe%C5%84_sze%C5%84_vita_complex-t600330.html sama go nie stosowalam ale slyszalam ze jest ok sama tez mam pytanie odnosnie supli Mam zalecenia na Cynk, wit. E ( 400 IU), Wit. Z gr. B, omega3, magnez W aptece upatrzyłam takie towary :D : Humavit, Drożdze piwne +witaminy 4 tabletki:na dobe drożdze piwne 1,3g; witamina A 400mcg (50% RDA); witamina C 30mcg (50% RDA); witamina E 5mg (50% RDA). Olimp, Gold omega3 1 kapsułka: olej rybi 1000 mg, w tym: EPA 330 mg, DHA 220 mg, inne kwasy omega-3 100 mg, witamina E 6,7 mg (67% ZDS*). * procent realizacji zalecanego dziennego zapotrzebowania. Olimp Chela Cynk Chelat aminokwasowy cynku (Chelazome) - 150mg w tym cynk - 30mg to najwyzszy jaki znalazlam Olimp,Chela Mag B6 1 kapsułka): 555mg chelatu aminokwasowego magnezu ALBION, w tym 100mg magnezu, 5mg witaminy B6, stearynian magnezu - substancja przeciwzbrylająca, żelatyna - otoczka kapsułki czy beda ok? czy moze jest cos lepszego co moje oko przegapiło:P Samej wit E nie znalazłam, ale jest w tych niektorych suplementach Ale tez nie wiem czy brac drożdze czy poprostu komplex wit.B np (1 tabletka: witamina B1 - 3 mg, witamina B2 - 5 mg, witamina B6 - 5 mg, witamina PP - 40 mg, D-pantotenian wapnia - 5 mg oraz substancje pomocnicze: laktoza, poliwinylopirolidon, hydroksypropylometyloceluloza, glikol polioksyetylenowy 6000, talk, stearynian magnezu, dwutlenek tytanu E171, tlenek żelaza czerwony E172.) Bo sa jeszcze takie A+E 1 kapsułka: witamina A 750 µg (2500 j. m.), witamina E 100 mg. czy poprostu taka nultivitamine Vita-Min Multiple Sport Olimpu tylko ze tu jest chyba za malo magnezu???? Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 1054 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/15/2011 10:25:50 AM Liczba szacunów: 0
  • Suple - rekomendowane przez/dla Ladies SFD

    Post
    Ladies SFD

    http://www.sfd.pl/Z_AEROB%C3%93W_NA_SI%C5%81OWE-t803399.html MARTAAAAAAA )))))))))

    Odpowiedzi: 1054 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/28/2011 9:58:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Suple - rekomendowane przez/dla Ladies SFD

    Post
    Ladies SFD

    czosnek w kapsach+witamina c dla mnie mega polaczenie, z tego co wiem trec ma wic+cynk co dodatkowo wzmacnia blony komorkowe przed infekcja. omega3/tran jak najbardziej ok.

    Odpowiedzi: 1054 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/24/2011 11:38:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Suple - rekomendowane przez/dla Ladies SFD

    Post
    Ladies SFD

    czy taka suplementacja wystarczy: omega-3, whey po treningu, MultiPack z Treca i witamina C po treningu wystarczy? czy bawic sie jeszcze w jakies BCAA/ZMA/glutamine itd. bo juz sama nie wiem, co warto zamowic a co nie %-)

    Odpowiedzi: 1054 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/26/2012 9:54:16 AM Liczba szacunów: 0
  • Suple - rekomendowane przez/dla Ladies SFD

    Post
    Ladies SFD

    Bull W tej chwili łykam jedynie omega-3, wit. C i zma (a konkretnie ZMB6 ) Brałam przez pewnien okres 'Centrum advance' , przestałam brać niecały miesiąc temu.Niedawno miałam badania krwi, wszystko w normie, niczego mi nie brakuje (w czasie brania witamin również miałam takie problemy ze zmęczeniem/sennością) Martucca Miska czysta, rozkład 135B/150w/95t (2000 kcal) Cukier miałam robiony jakieś 2 mc temu (właśnie ze względu na senność nawet w ciągu dnia),również wyniki w normie (bliżej niższej granicy,ale w normie, co prawda przy badaniu nie byłam na czczo, pytałam czy powtórzyć badania, lekarka powiedziała,że nie trzeba bo wynik mieści sie w granicy...)

    Odpowiedzi: 1054 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/23/2013 10:14:53 AM Liczba szacunów: 0
  • Suple - rekomendowane przez/dla Ladies SFD

    Post
    Ladies SFD

    Nie widzę sensu stosowania ani BCAA, ani cytuliny. W przypadku notorycznego zmęczenia mięśni, kiedy jestemś na 100% pewna, że nie można usprawnić diety, sugeruję zakup oleju MCT, np. http://www.trec.pl/m-c-t-gold-400ml.html Innym rozwiązaniem jest spożywanie w miejsce MCT dziewiczego oleju kokosowego. To rozwiązanie może być nawet i lepsze, ze względu na wartości prozdrowotne oleju kokosowego, który zawiera nie tylko średniołańcuchowe trójglicerydy. Zmieniony przez - Martucca w dniu 2013-10-02 13:12:29

    Odpowiedzi: 1054 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/2/2013 1:10:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Suple - rekomendowane przez/dla Ladies SFD

    Post
    Ladies SFD

    Witam. Czy możecie polecić suplement diety dla kobiety 52 letniej ze zdiagnozowanym ubytkiem masy kostnej w wysokości 35%? Moja mama badała się w ramach mobilnej diagnostyki medycznej. Zalecono jej zmianę diety i suplementację preparatem zawierającym wapń, witaminę D3 oraz witaminę C.

    Odpowiedzi: 1054 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/4/2014 11:11:10 AM Liczba szacunów: 0
  • Suple - rekomendowane przez/dla Ladies SFD

    Post
    Ladies SFD

    Wiem, że sama odżywka cudów nie zdziała, bo to tylko uzupełnienie. Zastanawiam się tylko też czy lepsze v3 czy econo V3 lepsze Witam. Czy możecie polecić suplement diety dla kobiety 52 letniej ze zdiagnozowanym ubytkiem masy kostnej w wysokości 35%? Moja mama badała się w ramach mobilnej diagnostyki medycznej. Zalecono jej zmianę diety i suplementację preparatem zawierającym wapń, witaminę D3 oraz witaminę C. Tu nie suplement diety, a dieta jest potrzebna. Zmieniony przez - Skeba w dniu 2014-08-04 11:24:12

    Odpowiedzi: 1054 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/4/2014 11:23:30 AM Liczba szacunów: 0
  • Suple - rekomendowane przez/dla Ladies SFD

    Post
    Ladies SFD

    Wiem, że sama odżywka cudów nie zdziała, bo to tylko uzupełnienie. Zastanawiam się tylko też czy lepsze v3 czy econo V3 lepsze Witam. Czy możecie polecić suplement diety dla kobiety 52 letniej ze zdiagnozowanym ubytkiem masy kostnej w wysokości 35%? Moja mama badała się w ramach mobilnej diagnostyki medycznej. Zalecono jej zmianę diety i suplementację preparatem zawierającym wapń, witaminę D3 oraz witaminę C. Tu nie suplement diety, a dieta jest potrzebna. Zmieniony przez - Skeba w dniu 2014-08-04 11:24:12 Lekarz zalecił jedno i drugie. Czy przy takim ubytku wystarczy sama dobrze zbilansowana dieta? Edit: dodam, że mama przeszła menopauzę i w jej rodzinie osteoporoza występowała również u jej mamy i babci. Zmieniony przez - Smaug. w dniu 2014-08-04 11:27:30

    Odpowiedzi: 1054 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/4/2014 11:26:01 AM Liczba szacunów: 0
  • Suple - rekomendowane przez/dla Ladies SFD

    Post
    Ladies SFD

    Witam Zaczynam ćwiczy,ć żeby zrzucić parę kg, oczywiście trochę wyrzeźbić mięśnie :)ale nie chcę iść na tzw, "masę". Kiedyś brałam BCAA EXTRA a teraz widzę różne aminokwasy (i pomogło). Czy może mi ktoś wytłumaczyć jaka jest różnica miedzy BCAA EXTRA a BCAA 1000. Czy powinnam brać właśnie jakieś aminokwasy czy coś innego ? Póki co jestem na diecie, biorę thermo fat burner, białko serwatkowe jak uzupełnienie diety ah i oczywiście ćwiczę - chodzę umiarkowanym tempem 2 razy po 25 min w ciągu dnia i zaczełam cyk ćwiczeń 21 day fix. Proszę o odp. :) Zmieniony przez - Likejna w dniu 2015-03-11 09:03:40

    Odpowiedzi: 1054 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/11/2015 9:02:14 AM Liczba szacunów: 0
  • Suple - rekomendowane przez/dla Ladies SFD

    Post
    Ladies SFD

    nie wiem czy to pytanie odnośnie suplementów, ale ostatnimi czasy zaczęły pękać mi naczynka na nogach ( mam wrażenie, że to od przysiadów, ale może to głupie) co mogłoby na to pomóc? witamina c jest warta zakupu w takim przypadku? Zmieniony przez - aleksandra201234 w dniu 2016-08-11 16:15:09

    Odpowiedzi: 1054 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/11/2016 4:14:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Najman - Pudzian po walce - na spokojnie

    Post
    Scena MMA i K-1

    Biorąc pod uwage jego wypowiedzi to nie musi dużo pić żeby było to wiecej niż myśli:D Jak sie s.p.u.s.c.z.a.ł nad Najmanem,jaki to on wspaniały, to go juz wtedy przestałem lubic, ale teraz kiedy obraża MMA dlatego że jest obrażony to uważam za zwykłego cioła i buca..

    Odpowiedzi: 437 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/18/2009 4:49:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Adam 77 - siła i sprawność

    Post
    Po 35 roku życia

    Adam, mam nadzieję, że się nie pogniewasz za propozycję "babskiego" treningu;-) Ale kiedy naprawdę czas na wagę złota to może takie coś: TRENING nr 6 by Martucca, najbanalniejsze FBW: Plan A 1. Przysiad 2. Wykroki ze sztangą albo sztangielkami 3. Zarzut + PP Plan B 1. MC 2. Żuraw (max liczba powtórzeń) 4. Podciąganie na drążku (max liczba powtórzeń) 5. wiosłowanie sztangą lub: TRENING nr 9 by Martucca FBW A: * Lawa poziomo - 5 x 3-6 * Przysiad bułgarski - 3 x 8-15 * Invert rows - 3 x 8-12 * Dzień dobry - 3 x 8-12 FBW B: * MC - 5 x 3-6 * Wyciskanie żołnierskie - 3 x 8-12 * Reverse Hyper Extensions 3 x 8-12 * Drążek 3x max FBW C: * Wiosło sztanga - 5 x 4-6 * Przysiad przedni (z podwójnym dnem) 3 x 8-15 * Wyciskanie sztangielek skos dodatni 60st. - 3 x 8-12 * RDL 3 x 8-15 I choć znalezione w Ladies to mogą zaciorać a plus ich taki, że krótkie, rzeczowe i dające się zrobić dosłownie w pół godziny:-)) Zawsze coś ;-) Zmieniony przez - Kokosik w dniu 2015-12-03 15:53:04

    Odpowiedzi: 311 Ilość wyświetleń: 18400 Data: 12/3/2015 3:48:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Adam 77 - siła i sprawność

    Post
    Po 35 roku życia

    Drążek/wiosłowanie - plecy Przysiady/martwy ciąg/wykroki - nogi wyciskanie stojąc/C&P/pompki/dipy - klata wymachy/rwania - balistyka, metcon, jak zwał tak zwał Powyższe da sie wykonać z kettlami. Ze sztangą też, ale celowałem w domowy trening (brak ławki i stojaków, a ja to nawet z dipami mam problem w domowych warunkach). Można dorzucić coś jeśli komuś potrzeba - biceps, brzuch, triceps, łydki czy co tam.. Pozostaje kwestia dobrania obciążeń. Ćwiczenia można utrudniać jak nie da się dodać kilogramów (brak odpowiednich kul/krążków) - jak w kalistenice.. Zmieniony przez - panteon w dniu 2015-12-03 18:53:34

    Odpowiedzi: 311 Ilość wyświetleń: 18400 Data: 12/3/2015 6:51:54 PM Liczba szacunów: 1
  • Adam 77 - siła i sprawność

    Post
    Po 35 roku życia

    Dzisiejsze wygibasy poniżej. Rozgrzewka - (skankax50, przysiady x10, hello x10)x2, (goblet squatx10, drążek x2, pompkix10, brzuszkix10)x3 1a. Wyciskanie sztangi (ławka pozioma) - 65kgx5, 57.7kgx5, 55kgx5x2 1b. Drążek podchwyt - 7,5,5,4,4,4,4 2. 2KB C&P - 2x16kg - (2,3,5)x3 3. 2x20kg - (cleanx2, pressx1, frontsquatx3)x6 To tyle. Ostatni zestaw miał być x10 ale już musiałem spadać a szkoda bo na trening wpadł kolega komandos i instruktor od ketli, leciała fajna muzyka i ogólnie klimat się zrobił zaj**isty. Podciąganie dzisiaj szło dość opornie a to za sprawą wczorajszych martwych, swingów i rwań. Tak mi się wydaje. Pozdrawiam Zmieniony przez - adam77 w dniu 2017-01-22 12:33:42

    Odpowiedzi: 311 Ilość wyświetleń: 18400 Data: 1/22/2017 12:30:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Adam 77 - siła i sprawność

    Post
    Po 35 roku życia

    Zaległości. Mało czasu miałem. Ciężki tydzień mam za sobą ale udało się poruszać (na forum już czasu nie było niestety). Treningi bez szarpaniny, miałem siły tylko na spokojne pobieganie albo na siłowy trening robiony bez pośpiechu. Zero pracy na wysokiej intensywności. Niedziela 21.01.2017 Poszedłem jeszcze pobiegać. Bieganie 40' Wtorek 24.01.2107 Bieganie- 45'. Trochę podbiegów zaliczone ale wszystko na spokojnie. Środa 25.01.2107 Trening w domu. 1a. TGU - 20kg - 5/5 1b. Drążek nachwyt - 5,4,3,3,3 2a. KB C&P (20kgx2, 16kgx3, 16kgx5)x3 2b. Drążek podchwyt - (1,2,3)x3 3. (2Hswingx15, Gobletsquat20kgx5, Pompkix5)x5 Piątek 27.01.2017 1. Martwy ciąg - 104kgx2x2, 85kgx5x2 2. Wyciskanie sztangi (ławka pozioma) - 66kgx5, 56kgx5x2 3. Armour builiding (Cleanx2, Pressx1, Frontsquatx3)x10 - 2x16kg To tyle. Z wczorajszych ciągów jestem średnio zadowolony bo ostatnie powtórzenie na 104kg poszło z lekkim garbem. Do poprawy ;-) Pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 311 Ilość wyświetleń: 18400 Data: 1/28/2017 3:04:49 PM Liczba szacunów: 0