SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Badania przed

    Post
    Doping

    Ja bym poszedł jednak w stronę metanabolu dawek leczniczych choć prop też nie jest złym rozwiązaniem. Uzasadniam, meta w tych dawkach które ci podaje nie przyblokuje lub minimalnie przyblokuje, ma dodatkowy wpływ na dopaminę , przy propie wchodzisz na cykl nawet 50mg eod przez 6 tygodni wymaga całego procesu odblokowania, zwiększamy też estrogen zablokujemy też kortyzol , ale czy po pct nie wrócimy do punku wyjścia lub może być jeszcze gorzej. Zbijamy jeszcze prolkę np cabsarem, obojętnie jaką opcję wybierzesz, oraz naturalnymi metodami kortyzol jak np wit ,, C itd. Obawiam się że decyzje musisz podjąć sam nie chcę ingerować w twoją decyzję.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1201 Data: 8/6/2015 11:53:05 PM Liczba szacunów: 1
  • Badania przed

    Post
    Doping

    @kruQ nawet nie myślałem o takiej opcji badania były robione jakieś 4 dni po skończeniu antybiotyku DALACIN C (300mg) był on zmieniany, ponieważ poprzedni nie pomagała i ten podobno mocniejszy, a florę trzeba odbudowywac powolutku :>

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1201 Data: 8/7/2015 11:58:33 AM Liczba szacunów: 0
  • dieta redukcyjna do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    wiek 18 / wzrost 184 / waga 90 diete robilem na 2500kalorii, powinienem troche wiecej, lecz to co mi wyszlo niby 2,5k a to i tak od cholery jedzenia... wiec wyglada to tak 5:30 - wstaje, zielona herbata, witamina C, cynk, wapn i lece biegac 40min 7:00 - pierwszy posilek mleko 400ml /// daj troche mniej i koniecznie 0,5% platki kukurydziane 50gr ///owsiane ser bialy 70gr dzem 10gr /// wywal B/WW/T -> 30,8 / 69 / 5,8 10:00 - drugi posilek pomidor lub ogorek 100gr bulka grahamka 100gr /// chleb razowy jajko 1 szt szynka jakas drobiowa B/WW/T -> 30 / 60 / 15 13:00 - trzeci posilek serek waniliowy/truskawkowy 150gr /// wywal jablko 200gr //// też wywal i daj wrzywa B/WW/T -> 26 / 48 / 7 17:00 - czwarty posilek ziemniaki 300gr lub ryz 50gr /// ryż brązowy/kasza gryczana/kasza kuskus mieso chude 120gr surowka/salatka (warzywa) 100gr B/WW/T -> 27 / 55 / 12,5 19:00 - a6w + hantelki 20:00 - piaty posilek rybka z puszki w oleju 90gr lub parowka 1 szt /// w oleju nie kupuj, kupuj tylko w sosie własnym grahamka 100gr ///chleb razowy pomidor lub ogorek 100gr B/WW/T -> 11,2 / 60,6 / 17,2 22:00 - szosty posilek tunczyk w wodzie 200gr lub SP80 30gr + mleko 100gr + ser bialy 100gr B/WW/T -> okolo 43 bialka i znikome ilosci WW oraz T razem wychodzi +- B/WW/T -> 170 / 295 / 58 co daje 2400 kalorii niby malo, ale jesli chodzi o zarcie to dla mnie i tak duzo... dieta redukcyjna a chodze caly czas pelny :) zaznaczam ze jest to moja pierwsza dieta REDUKCYJNA, musze zrzucic balast, i nie wiem czy dobralem dobre skladniki, treningi oraz pory aha co do SP80, to tez nigdy tego nie bralem, wiec nie wiem czy wybrac to czy lepiej jesc tunczyka z wody wszelkie sugestie, porady, itp mile widziane :) czy takie cos bedzie dzialac? czy beda jakies efekty? trzymajta za mnie kciuki, dzieki i pozdro :)

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 2184 Data: 5/3/2005 3:12:57 PM Liczba szacunów: 0
  • tcm 400 kapsow=440g kreatyny za 75zł cm3 360 kapsow=450g kreatyny za 78zł reasumujac jeden c***

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1565 Data: 10/15/2011 1:10:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Oblok czy nie???

    Post
    Doping

    Witam. Wcześniej nie mogłem odpisać A- 2500 j.m. C- 4x po 500mg Selen- 50 mikro g E- 20mg B6- 50mg B12- 10mikro g żelazo- 23mg cynk- 45mg Oczywiście to dawki dzienne. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1149 Data: 1/31/2011 10:31:31 AM Liczba szacunów: 0
  • Rozterka suplementacyjna.

    Post
    Odżywki i suplementy

    a) W 6 miesiecy to jakiejs imponujacej muskulatury nie wyrobiles raczej. b) zdrowo sie odzywiasz ale czy masz policzone kcal? c)jestem po stazach ktore zajmowaly 8,5 h dziennie oprocz tego 2 godziny spedzalem na dojazdach nie przeszkodzilo mi to trzymac diety. Teraz szukam pracy wiec i z finansami bedzie lepiej niz gorzej.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 563 Data: 4/16/2013 12:15:15 AM Liczba szacunów: 0
  • Rozterka suplementacyjna.

    Post
    Odżywki i suplementy

    a) nie imponująca, ale po byciu przez większość życia pipą i zrzuceniu paru(nastu) kg zauważalna b) Nie, nie mam dokładnie policzonych, nie jestem w stanie w pełni tego kontrolować, coś około 1500 kcal/ dzień c) z tym nie będę polemizował, gdyż tak jak napisałem oparłem się na metryce Twojego profilu (a dla Mnie 18 lat = 2 Liceum/Technikum)

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 563 Data: 4/16/2013 12:29:10 AM Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy plan treningowy - do oceny

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Wiek : 20 Waga : 90 Wzrost : 188 Staż treningowy: 1 m-c Obwód pasa : 100 cm Obwód klaty: 106 cm Obwód uda: 60cm Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): piłka ręczna 1,5h x 2 Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : nie stwierdzono Stan zdrowia: dobry Preferowane formy aktywności fizycznej: ? Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t: brak Wrażliwość na stymulanty: brak Możliwosci finansowe: 300zł / miesiąc Cel/problem/opis: zrobienie masy mięśniowej

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 628 Data: 4/14/2016 4:44:28 PM Liczba szacunów: 0
  • moja 1 dieta.prosze o pomoc

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    http://www.sfd.pl/dieta_do_oceny-t322601.html tu dalam jakies wskazowki poza tym w dalszym ciagu.. najpierw szacujesz dzienne zapotrzebowanie kaloryczne nastepnie przyjmujesz ok. 2g bialka na kg masy ciala 150-200g weglowodanow (kasze, ryz, makaron, razowiec..) na dzien reszte zapotrzebowania stanowia tluszcze pozniej ukladasz pod to diete starasz sie, aby w kazdym posilku znalazlo sie zrodlo pelnowartosciowego bialka, warzywa, tluszcze weglowodany jesz w okolicach treningu -posilek przed i potreningowy ewentualnie na 2 sniadanie (widze, ze wiekszosc ma z tym problemy heh) tluszcze- wyjatek-nie jemy ich po treningu i z reguly na kolacje (zalezy co jesz) 2sniadanie chleb zytni pelnoziar.50g 3/1/27 <===jesli bez chleba to bedzie mało węgli około 100g na dzien wiec co mam zrobic? szynka z indyka100g 17/2/0 orzechy wloskie10g 2/6/2 jaja kurze cale 100g 12/11/1 za malo wegli, czyli ile na dzien? ogolem niech juz zostanie, dodaj jeszcze jakis kawalek warzywa 3 sniadanie szynka z indyka100g 17/2/0 orzechy wloskie20g 3/12/2 jaja kurze cale 200g 25/21/2 owoc np. jabłko moze być?jesli nie to co innego? jablko ok obiad piers z kurczaka100g 22/1/0 kasza gryczana60g 8/2/42 oliwa z oliwek 5g 0/5/0 zazwyczaj do obiadu jest jakies warzywo casem sie zdarzy ze nie ma...jakie najlepsze warzywo by było? jakie chcesz kapusta, ogorek (kiszone tez ok), brukselka, brokuly, szpinak, kalafior, marchew, ... robisz np. surowke z kapusty kiszonej z marchwia, cebulka, dodajesz przypraw i oliwe z oliwek TRENING tutaj zaraz po zjedz banana i te odzywke bialkowa, o ktorej wspominales w nast. wypowiedzi po treningu Kefir2%tł 100g 4/2/5 Piers kurczaka150g 32/2/0 kasza gruczana 40g 5/1/28 brak warzyw Łaczna ilość wszystkich posiłków b/t/ww 219/95/126 co do witamin to biore Iskial 1lub 2 tabletki na dzien. oprocz tego Magical-zawiera magnez 180mg,wapń100mg,krzem 3mg wit b-6 1mg wit.D 5mcg i jeszcze biore 1 tabl rutinoscorbin. za duzo bialka, podlicz tak, jak pisalam na poczatku postu 1 tabl. rutinoskobinu ani nie zaszkodzi ani nie pomoze, po prostu dawka jest tak mala, ze jakbys nie bral wyszloby na to samo bierz 1000mg wit C na dzien rozlozone rownomiernie w miare pzdr

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1162 Data: 3/22/2007 8:49:25 PM Liczba szacunów: 0
  • nagrzewamy piekarnik do 205 st C bierzemy metalowa tace wykladamy ja folia aluminiowa (1,50 w tesco, 20m) kladziemy na niej piersi z kurczka przyprawiamy (np cytryna, sol, czosnek granulowany, papryka ostra) wsadzamy do nagrzanego piekarnika na 30 min zostawiamy jeszcze w piecu na 15 min az ostygna (i IMO chyba po to zeby nie wyslechl) wbrew temu ze kurczak jest odsloniety nie wysycha na kosc mozna trzymac tydzien w lodowce, tylko ze po 3 dniach robi sie gumowy mozna tez smarowac kurczaka oliwa i wsadzic do czegos takiego na 7 min http://www.allegro.pl/search.php?string=foreman&sourceid=Mozilla-search&order=p&change_view=1&category=10 pozdrawiam i smacznego xD

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 16212 Data: 1/11/2010 3:31:29 PM Liczba szacunów: 0
  • nowy plan 4-dniowy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    3 ćwiczenia na klate w zupełności wystarczą. jak jeszcze ci mało to zwiększ liczbę serii w poszczególnych ćwiczeniach. a co do przenoszenie sztangi(sztangielki) to ćwiczenie jest bardziej obj wzrost klatki piersiowej niż na samą masę mięśni piersiowych, no a plusem że też ćwiczysz zębate i grzbiet(no to może nie... więc sam zdecyduj jakie ćwiczenia chcesz robić na klatę.... co do nóg to masz pecha... na dwugłowe może być np. matwy o prostych nogach... robiłem arnoldki i bez rewelacji - tzn jest to bardzo podobne ćwiczenie do zwykłego wyciskania. a jak chcesz coś innego to na przedni polecałbym unoszzenie ramion przodem. ściągając drążek do karku angażuje się bardziej górna część mięśni najsz. grzbietu, jak ściągasz do piersi to środek, a jak jeszcze odchylasz się w tył to dolna część. dlatego sugerowałem ściąganie z przodu... i jeszcze za pierwszym razem nie zauważyłem że za bardzo nie masz ćwiczeń na prostowniki... - oprócz m.c. dlatego dodaj jeszcze 1 ćw na te mięśnie i będzie git... pzdr

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1195 Data: 11/13/2006 4:24:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Panowie spokojnie wszytko zostanie wyjaśnione tuz po niżej Tak, ta dieta która jest podana w tym poscie to obecna moja dieta na redukcje . Wapń .witamina C . omega 3 .witaminy i Chela MZB są w stałej suplementacji Białko zostalo razem skumulowane czyli zwierzęce i roślinne wynosi 2.6 na kmc Z tego dokładnie białko zwierzęce wynosi 222.9 g na kmc A co do masy to dopiero sie przymierzam robic,planowac diete .Dlatego postanowiłem się tu wpisać żeby juz za czasu za planować odpowiednia na moje warunki diete Pozdro i czekam na dalsze kroki. Zmieniony przez - Pipenko w dniu 2009-02-22 15:13:56

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 3022 Data: 2/21/2009 8:37:51 PM Liczba szacunów: 0
  • trening na mase do oceny:)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    i c oteraz jestes w stanie ocenic moja rozpiske??:)

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1367 Data: 11/21/2006 10:37:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Koledzy zgadzam sie co do tego ze to cwiczenie kontuzjogenne jak i ze wymaga asekuracji (idziemy na maxa !) ale czy nie uwazacie ze nogi to fundament sily !? co do treningu nog Don G. - wojna dla mnie byla w przypadku osiagania wynikow trojbojowych - tak normalnie to ja tez lubie cwiczyc nogi ! ( wyniki sie skonczyly - mam rwe kulszową - ktora atakuje jak tylko zwiekszam ciezar - teraz od niedawna cwicze na 100. po20-30 powt.) pozdrawiam mc ps co uwazacie w "jak mozna zwiekszyc swoj wynik na lawie ?" Zmieniony przez - marek.c w dniu 2005-12-13 13:58:23

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 5068 Data: 12/13/2005 1:52:51 PM Liczba szacunów: 0
  • ocena planu treningowego

    Post
    Trening dla początkujących

    przysiad i martwy ciąg nie należą do moich ulubionych ćwiczeń, próbowałem robić na początku mojej przygody z siłownią, ale szybko straciłem zapał do tych ćwiczeń. Znalazłem coś takiego na trening fbw ABC i lekko zmodyfikowałem i mam pytanie czy było by ok teraz A areoby: bieżnia nogi: przysiady z sztangą na barkach plecy: podciąganie się na drążku szeroko klatka: wyciskanie sztangi ławka pozioma barki: wyciskanie sztangi z klatki siedząc triceps: pompki na poręczach biceps:uginanie ramion z sztangą prostą stojąc brzuch: wznosy nóg na ławce skośnej areoby: bieżnia B areoby: bieżnia nogi: przysiady wykroczny z sztangą na barkach plecy: wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia klatka: wyciskanie sztangielek ławka skos barki: wznosy ramion bokiem w opadzie tułowia triceps: francuskie wyciskanie za głową leżąc biceps:uginanie ramion z sztangielkami na przemian (suspinacja) brzuch: brzuszki na ławce skośnej areoby: bieżnia C areoby: bieżnia nogi: wznosy na palcach plecy: martwy ciąg klatka: rozpiętki barki: wyciskanie sztangi zza karku siedząc triceps: prostowanie ramion na wyciągu biceps: podciąganie na drązku wąskim podchwytem brzuch: na maszynie skośne areoby: bieżnia Każde ćwiczenie po 3 serie w serii od 8 do 10 powtórzeń dużym ciężarem Zmieniony przez - misza0403 w dniu 2017-09-13 17:42:02 Zmieniony przez - misza0403 w dniu 2017-09-13 17:43:23

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2985 Data: 9/13/2017 5:41:35 PM Liczba szacunów: 1
  • TEST HERO PUMP od ALLNUTRITION

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dziękuję SFD za możliwość przetestowania nowości od All nutrition 1 porcja 14g Rozpuszczalność: 8/10 łyżką ciężko było wymieszać w szejkerze kilka ruchów i było ok rozpuszczone w 300 ml wody Smak 10/10 orzeźwiający,mam smak pomarańczowy ale dla mnie to jest cytryna Pompa: 5/10 brane zawsze po 1 posiłku b/w/t brane po ok 1.5 h po posiłku \ 2 porcje 28g rozpuszczalność: 8/10 Smak 10/10 mocno kwaskowy dla mnie super Pompa 8/10 taka ilość już fajnie pompuję /SFD/Images/2016/7/21/2c917dab17254b688e02d73e96161ca2.jpg poniżej osad po mieszaniu łyżką /SFD/Images/2016/7/21/0b6a51c16a7a432bb18db44b6d6ff9eb.jpg /SFD/Images/2016/7/21/6da97f09519a4e209daa8c71c562e5b7.jpg /SFD/Images/2016/7/21/dfa2e51724d14cb0bc9d502193be8d9f.jpg /SFD/Images/2016/7/21/436c4edf97804d88ba3575d1cacca77d.jpg Zmieniony przez - lodzianin1 w dniu 2016-07-21 05:40:02 oraz po mieszaniu w szejkerze , kilka ruchów i po problemie Zmieniony przez - lodzianin1 w dniu 2016-07-21 05:41:25 później testowane 2 porcje z 200 mg koffi oraz 400 mg kofi działa jak mocne pw testowane z T5 czyli stack E/C/A ( efedryna kofeina aspiryna ) działa jak pw z górnej półki plus jako termogenik oraz jako zestaw bcaa/koffi/Hero Pump też bardzo fajne combo dla osób na IF :-) podsumowanie - super produkt ,jako baza dokładając poszczególne dodatki można zrobić swój zestaw pw potrzebny w zależności od samopoczucia lub godzin w których trenujemy smak pomarańczowy jak pisałem smakuje jak 100% jak cytryna :-D, będzie trzeba spróbować cytryny ;-) jak dla mnie 5 z plusem za ten produkt i skład w nim. Zmieniony przez - lodzianin1 w dniu 2016-07-21 05:45:19 Zmieniony przez - lodzianin1 w dniu 2016-07-21 05:51:08 Zmieniony przez - lodzianin1 w dniu 2016-07-21 05:52:17

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 7783 Data: 7/21/2016 5:37:19 AM Liczba szacunów: 1
  • Do lepszego jutra

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Wrzucam z wczoraj, bo dzisiaj oczywiście przy dyngusie specjalnie dobrze zjeść się nie da ;c Jeszcze dzisiaj ćwiczenia mnie czekają. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/1e13985bc26f48808c76c5d5eb26b836.png

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 944 Data: 4/21/2014 6:19:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Hm... Zastanawiam się czy mogę ćwiczyć 5 razy w tygodniu ? Dlatego, że mieszkam na wsi i w ciągu tygodnia po szkole nie mam co robić więc sobie ćwicze. W weekendy zazwyczaj dziewczyna i te sprawy. No ale do rzeczy wziąłem sobie sesje 4 razy w tygodniu na początek tyle, że nie wiem za bardzo jakich ćwiczeń użyć bo nie wiem jakie będą dla mnie odpowiednie. Ponieważ chce kształtować zarówno moją mase jak i sylwetkę. "c) Cztery razy w tygodniu: I sesja- A II sesja- B III sesja- A IV sesja- B" I sesja-A A Klatka piersiowa: - Wyciskanie hantli na ławce poziomej 2 serie po 15 powtórzeń - Wyciskanie sztangi uchwytem szerokim 2 serie 12 powtórzeń - Wyciskanie sztangi uchwytem normalnym 2 serie 12 powtórzeń - Rozpiętki 2 serie po 10 powtórzeń Barki: - Wyciskanie hantli siedząc ku górze 2 serie po 15 razy - Wyciskanie sztangi zza głowy 2 serie po 12 razy - Unoszenie sztangielek bokiem w górę 2 serie po 10 razy Tricepsy: - Unoszenie sztangi na ławce poziomej wąskim uchwytem 2 serie po 12 razy - Wyciskanie francuskie hantli zza głowy 2 serie po 12 razy Plecy: - Martwy ciąg 2 serie po 15 powtórzeń - Wznosy barków "szrugsy" 2 serie po 15 powtórzeń - Wiosłowanie sztangi w opadzie 2 serie po 12 razy - Wiosłowanie sztangielek w opadzie 2 serie po 12 razy Nogi: - Przysiady ze sztangą na barkach 2 serie po 12 razy - Wspięcia na palce stojąc ze sztanga na barkach 2 serie po 30 razy Bicepsy: - Uginanie ramion z sztangielkami 2 razy po 15 powtórzeń - UGINANIE RAMION ZE SZTANGA NACHWYTEM STOJĄC 2 serie po 12 powtórzeń - UGINANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W SIADZIE-W PODPORZE O KOLANO 2 serie po 12 powtórzeń. -UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ STOJAC PODCHWYTEM 2 serie po 12 razy No i to by było na tyle, wydaje mi się, że były by to odpowiednia ćwiczenia. Teraz tylko proszę kogoś aby te ćwiczenia "wsadził" w odpowiednie dni, może coś dodał i usunął, zredukował ilość powtórzeń może serii. Ja osobiście nie wiem ile robić serii po ile powtórzeń zwykle robiłem wszystko po 15 powtórzeń i po 2 serie.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 806 Data: 6/4/2010 11:37:20 AM Liczba szacunów: 0
  • Szybki, krótkotrwał efekt.

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Kurva, jak w tym temacie się po naśmiewać to proszę bardzo, chętnych w c*uj a w moim innym poscie apropos drążka to jakoś się nikt do tej pory mądrze nie wypowiedział. Nie ma to jak pomoc znawców dla początkującego i nie doświadczonego kolegii. Dzięki wielkie !!! JESZCZE RAZ PROSZĘ ADMINISTRATORÓW O SKASOWANIE TEGO POSTA!!!!!!!!!!!!!!!! Zmieniony przez - xXx 222 w dniu 2009-04-20 22:43:00 Zmieniony przez - xXx 222 w dniu 2009-04-20 22:43:21

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 3793 Data: 4/20/2009 10:42:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Z wnioskiem o odebranie tytułu mistrza kraju i relegowanie do rozgrywek Serie C Juventusu Turyn wystąpił we wtorek prokurator Stefano Palazzi w toczącym się przed Sportowym Trybunałem w Rzymie procesie dotyczącym korupcji we włoskim futbolu. Palazzi domaga się zdegradowania AC Milan, Lazio Rzym i Fiorentiny do Serie B. wp.

    Odpowiedzi: 195 Ilość wyświetleń: 10920 Data: 7/4/2006 1:23:31 PM Liczba szacunów: 0