SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Trenbolone acetate

    Post
    Doping

    marek.c - to tak samo jak i ja mam ulubione frmy jednak DB jest dobra firmam mimo tego ze dziala na czarnym rynku tylko ze pojawily sie podroby wiec ostroznie podchodze do tej firmy

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 10027 Data: 2/1/2006 9:14:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Poczatki ze zdrowym odzywianiem

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    możesz utrzymać taki pułap kaloryczny jeśli będziesz trenował 3 - 5 x w tyg sensownym planem, warto byłoby jednak urorzmaićić dietę w taki sposób by była pełnowartosciowa. Aktualnie brakuje w niej kwasów o3, wit D, wapnia, potasu, wit C i wita A... Osobiscie przy sporym zatłuszczeniu (niestety nie napisałeś jakikm) sugeruję jednak zazwyczjajdiety zakładające restrykcję w spożyciu weglowodanów. Ale nie jest to konieczność. Jeśli jednak BF u Ciebie jest wysoki a widzę że stawiasz na redukcję (ujemny bilans kaloryczny) to raczje logicznym jest że aktualnej masy ciałą nie utrzymasz tylko ją obniżysz. Z resztą tłuszcz zgromadzony w postaci tkanki tł ma swoją masę i jego utrata powoduje spadek wyniku na wadze. Jeśli liczysz na jednmoczesny przyrost tkanki mięsniowej to OK, zwłąszcza na poczatku treningó jest on jak najbardziej możliwy, ale raczej nie będzie adekwatny do utraty tłuszczu. Warto zweryfikować arytmetyczne szacunki ;-)

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 807 Data: 7/23/2013 1:37:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Poczatki ze zdrowym odzywianiem

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Osobiscie nie chc estosowac diety niskoweglowodanowej gdyz slabo sie na niej czuje kiedys probowalem, ja potrzebuje diete ktora da mi caly czas energie. Tak chcialbym jednoczesnie spalic tlusz i przybrac masy miesniowej i zeby ta waga sie utrzymala, lecz jezeli schudne nawet te 2-3 kg nic sie nie stanie bylw by nie zejsc ponizej 70. Jezeli chodzi o kwasy o3 mam zakupiony gold omega sport edition i oczywiscie zamierzam jesc rybki, tylko nie wiem jakie wyjda najtansze, najzdrowsze i szybkie w przygotowaniu. Wapn, myslalem ze ten duzy jogurt naturalny wystarczy ??/ Potas wiem ze jest w ziemniakach, a w czym jeszcze moze jakas suplementacja wystarczy A co do tych wit. czy w warzywach ich nie ma?? Ja nie napisalem ale bede jadl warzywa takie jak pomidor, zielony ogorek, ogorki malosolne, papryka, czasami brokul, a co do urozmaicen miesa to bedzie karkowka, watrobka. Warzyw nie wliczam. Wit C moze byc w postaci 1 cytryny wycisnietej do wody ?? PS: co do poziomu tkanki tluszczowej czyt. jak sie mierzy itd ale nie sadze zeby to na tyle dobrze zrobil zeby bylo ok. ale stawiam na duzo naprawde :P Zmieniony przez - regenerar w dniu 2013-07-23 23:47:43 Zmieniony przez - regenerar w dniu 2013-07-23 23:48:45

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 807 Data: 7/23/2013 11:43:06 PM Liczba szacunów: 0
  • niski poziom hormonów anabolicznych jest właśnie jednym z symptomów przetrenowania, jeżeli inne objawy, które odczuwasz nie ustępują to rzeczywięście w pierwszej kolejności przerwa w treningach tak długo jak to konieczne, po niej powolne wracanie do poprzednich obciążeń/zastanów się może z treningiem pomimo wszystko jest coś nie tak- za intensywny/, w przerwie jak i po niej staraj się przestrzegać diety, powinieneś dodać suple które w ten czy inny sposób przyśpieszają regenerację i nie dopuszczają do stanu przetrenowania, kreatyna, magnez, cynk, potas, zestaw witamin- szcególnie grupa B, C, A, E, to powinno ci pomóc jeśli rozważnie połączysz wszysrtkie elementy które ci przedstawiłem. pozdrawiam!

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 7656 Data: 1/1/2006 9:18:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o Pomoc

    Post
    Odżywki i suplementy

    No ogólnie to kupiłbym same podstawy Typu jak wspominałeś Kreatynę , Bcaa dodałbym od siebie jakiś tzw pobudzacz białko ( jeżeli masz odp ilość białka w diecie to nie musisz kupować bo pisałeś że masz dietę ) i witaminy . Sam wspominałeś że szykuje się zapierdziel dlatego jak chcesz to możesz zainwestować w dodatki lecz nie musisz. Co do dawkowania to zrobiłbym tak z tych suplementów które sugerowałeś. DT Mono 5 gram na czczo Przed treningiem 10gram Bcaa Odpowiednia dawka Bcaa to jest 1 gram na 10kg m/c więc 10 gram w zupełności wystarczy Po treningu 5gram mono I Bcaa także 10gram W DNT Mono np Rano 5gram Z kreatyny polecam Ci Vitalmaxa 500gram koszt to około 40zł-45zł jest dobra na pierwszy raz ( sam jej kilka razy używałem i bardzo ją chwalę) Z Bcaa kupuję Activlab 500gram kosz to około 50zł dla mnie jest bardzo dobra ale także inne bcaa są chwalone przez użytkowników m.in http://www.sfd.pl/sklep/VitaFitSFD_PURE_BCAA-opis26689.html http://www.sfd.pl/sklep/Olimp_BCAA_Xplode-opis25661.html http://www.sfd.pl/sklep/RX_Gold_Bcaa-opis26242.html dla mnie to taka elita jeśli chodzi o bcaa. Z Białka to także masz duży wybór , kwestia portfela jakie sobie kupisz http://www.sfd.pl/sklep/VitaFitSFD_WPC_Protein_ECONO_80-opis26459.html http://www.sfd.pl/sklep/VitaFitSFD_SFD_Wpc_protein_plus-opis3653.html http://www.sfd.pl/sklep/Trec_Night_Protein_Blend-opis630.html http://www.sfd.pl/sklep/Trec_Perfect_Whey_Protein-opis646.html Z białek jem obecnie to pierwsze i jest bardzo dobrze z tych niżej co wypisałem także byłem zadowolony. Jeszcze podjadałem kiedyś Ostrowie ale dawno jej nie jadłem więc nie wiem czy coś się składowo zmieniło. Oczywiście są jeszcze inne bardzo dobre białka więc jak wcześniej pisałem kwestia portfela. Do witamin to wolna ręka Zmieniony przez - Volferine w dniu 2011-08-09 18:35:14

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1580 Data: 8/9/2011 6:16:32 PM Liczba szacunów: 0
  • nie mozna zrzucac wszystkiego na zwiazek,ktory teraz ma maksymalnie obcinane dotacje w zwiazku z sytuacja gospodarcza.pracuje tam wielu bylych zawodnikow,pasjonatow -ale ogolna biurokracja i finanse niestety wiele pomyslow kladzie na lopatki.pomijam zarzadzanie ,uklady,cele ,dzialania itp-bo tak niestety jest w wiekszosci zwiazkow. wydaje mnie sie ,ze o wiele wazniejszymi czynnikami kladacymi kulturystyke na lopatki i trzymajaca ja w podziemiu sa: A-zawody -kwestie zasad zawodow,kategorii:wg mnie jest tego za duzo-co roku pojawia sie kilkunastu mistrzow polski,ktorych wlasciwie nikt nie rozpoznaje .to powoduje dewaluacje tytulu,nie jest to dla nikogo wartosciowe-brak jest jakiejs powazniejszej rywalizacji,w kategoriach czesto wystepuje 3-4 zawodnikow.calosciowo-nikt tego nie ceni a zwyciezcy z poprzednich lat nawet nie maja ochoty bronic tytulu,bo mysla o mistrzostwach europy,swiata itp -kwestia startu w mistrzostwach polski:kiedys trzeba bylo wygrac zawody regionalne i ewentualnie dobrze wypasc na jakis okolicznosciowych zawodach-zawodnikom zalezalo by startowac i co roku bronic tytulu lub nawet miejsca-wystarczy popatrzec na tabele wynikow z minionych lat-klub,czy trener zglaszal do mp. dzis startuje sie w debiutach i najlepsi miesiac pozniej moga startowac w mp. powod-po prostu nie ma zadnych zawodow regionalnych,bo nie ma na nie chetnych... -kwestia kosztow przygotowan :kiedys po prostu sie trenowalo i zwracalo sie uwage na jak najlepsze odzywianie sprzyjajace formie. dzis oprocz tych czynnikow dochodzi droga sprawa suplementow i jeszcze drozszej farmakologii oraz specyficznego okresu przygotowania i trenowania.powoduje to duze ograniczenia startowe(finanse i zdrowie) i startowanie w wybranych nielicznych zawodach.wielu zawodnikow zdobylo mistrza polski i wlasciwie juz wiecej nigdzie nie starowalo,bo na me i ms braklo formy a kolejny start w mp po prostu nie byl w zaden sposob dla nich atrakcyjny. -promocja zawodow mp-tak naprawde nie ma zadnej-sa tematy na specjalistycznych forach po pare stron,brak wzmianek w prasie,tv i na ogolnych portalach-oprocz startujacych i ich kolegow-nikt nie wie,ze sa nawet takie zawody-mimo takich srodkow medialnych jak dzis-jest kompletny brak porzadnej informacji i nawet cienia promocji-po prostu pustynia,czarna dziura,podziemie-jest o wiele gorzej niz nawet w latach 80' i 70',60' B-wizerunek kulturystyki -niestety z biegiem lat jest coraz gorszy-kiedys mialo to cos wspolnego ze zdrowiem,swietna forma, sprawnoscia,sila,wlasciwym pro zdrowotnym trybem zycia pomagajacym takze w zyciu codziennym i zawodowym. dzis typowy laik(i nie tylko) po obejrzeniu zdjec ,filmow z czolowka mr olympia jest zszokowany komiksowymi miesniami,rozdetymi brzuchami i przerosnietymi posladkami.wsrod tych gosci-ikony kulturystyki:steve reeves,arnold schwarzenegger wygladaja anemicznie..ale ich sylwetki sa akceptowane i wydaja sie mozliwe do osiagniecia. -promocja mistrzow :brak. najwieksza i prawdziwa kariere przez duze K- w polsce w sportach silowych zrobil tylko pudzian .okresu duzej popularnosci strongman w tv kompletnie nie wykorzystali kulturysci i trojboisci-mysle ,ze nie byloby problemu ,by tam wystartowal: jakis znany kulturysta -miejsce nie mialoby znaczenia-sam udzial w tych konkurencjach bardzo pozytywnie wplynalby na wizerunek kulturystyki. niewielka czestotliwosc bycia w formie i samych startow tez nie sprzyja wizerunkowi kulturystyki.w zadnym sporcie zawodnik startujacy raz w roku nie zdobedzie popularnosci i fanow a to przeklada sie na 0 sponsorow. C-spoleczenstwo -jako spoleczenstwo robimy sie coraz bardziej wygodni,leniwi i wszystko zwiazane z rekreacja i sportem staramy sie robic na skroty.pomagaja nam i utwuierdzaja w takim przekonaniu takze fimy zwiazane z e sportem i suplementami. np ostatnio na onecie reklamowano wrecz oszukanczo jakis srodek zwiekszajacy w pare tygodni miesnie o 700%! kompletna glupota,typowe oszustwo ale pewnie wiele osob sie na to nabralo i nabierze...dociekliwy i bardziej zorientowany odbiorca reklamy doczyta sie,ze tym cudownym srodkiem jest tribulus-rzekomo podnoszacy poziom testosteronu.badania naukowe dla odmiany neguja jakikolwiek wplyw tej supstancji na wzrost testosteronu u ludzi. podobnie ze srodkami odchudzajacymi,spalaczami tluszczu itp. bardzo sugestywne reklamy przekonuja ,ze amo ich uzywanie pozwoli nam osiagnac sylwetke super modelki. jakie z tego wnioski dla przecietnego obywatela?byc szczuplym ,napakowanym i swietnie umiesnionym-to proscizna-wystarczy tylko kupic te cudowne specyfiki... wiec po co sie meczyc treningami? bardzo tez degraduje to osiagniecia prawdziwych sportowcow-bo opinia w spoleczenstwie jest jednoznaczna-wystarczy przykoksowac i zostanie sie mr olympia.wiec po co sie starac,odmawiac sobie jedzenia ,gdy jest to w zasiegu reki,wystarczy tylko kupic? -inna przyczyna jest wychowanie:kazdy z nas pamieta w szkole te nudne i beznadziejne wfy.nawet jak ktos lubil trenowac sport-mogl sie ta beznadziejnoscia i prowizorka zniechecic.wiele osob zniechecilo sie na cale zycie przy aktywnej pomocy wlasnych rodzicow zalatwiajacych im zwolnienia z wf z powodu wyimaginowanych schorzen. -cywilizacja wirtualna:po co przezywac w realu przygode ze sportem,jak mozna to zrobic o wiele szybciej, lepiej wizualnie w komputerze?umysl sie tym podobnie zadowoli-sukces wirtualny przynosi tez uczucie spelniania,samorealiacji i to prawie natychmiast.nie to co zmudny i systematyczny trening,gdzie naprawde sie mozna zmeczyc -brak wysokiego statusu,popularnosci osob osiagajacych sukcesy w kulturystyce-wiekszy sukces i popularnosc mozna osiagnac na youtube zamieszczajac jakis kretynski filmik z wlasna osoba niz film ze zdobycia mistrza polski w kulturystyce.dowod?wystarczy porownac ilosc wejsc... wiec po co sie starac? podsumowujac-zwiazek specjanie wiele nie jest winien takiej niskiej popularnosci kulturystyki.po prostu-takie czasy....

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 12578 Data: 5/21/2011 11:59:41 AM Liczba szacunów: 0
  • Mój komenarz z witaminą B12 nie jest po to aby pisać, tylko chciałem pokazać że nie można się chwalić, że macie więcej składników niż konkurencja, bo macie wit. B12 w skłądzie. Za chwilę pewnie dodacie jeszcze wit. C i wtedy będziecie się chwalić, że dopracowaliście ten spalacz i teraz jest on jeszcze bardziej rewelacyjny. Nie ważna jest ilość składników które nie mają najmniejszego wpływu na spalanie tkanki tłuszczowej.

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 4931 Data: 6/25/2008 12:57:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Moje foty, 5 lat treningow

    Post
    Galeria Zdjęć

    Nie chce byc nie grzeczny ale troszq mi tu rzeczy nie pasuje... Mam kumpla który ma 189 wzrostu i wazy 108 i za c.h.ja nie wygląda tak jak ty i moze przy 125 bedzie miał 45 w łapie ;]. pozatym jestes świerzaczek na sfd ... co nie było dla mnie zdziwieniem... ja jak wazyłem 95 kg nie przypominałem ciebie w 5% takze daj lepsze foty a ja sie zastanowie co ci napisac. Troszq mnie na sfd nie było ale widze nic sie nie zmieniło

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 13165 Data: 5/18/2007 2:17:15 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Rudixfat-pozbycie sie fatu do września

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Wciąż za mało kcal, rozumiem, że ważysz gdzieś ponad 80 kg ? To zacznij może od 2600-2800 w DT (makro ustaw na białko gdzieś 2 g na m.c, tłuszcze 1 g na 1 kg, a reszta węgli), a w DNT daj gdzieś 2400 kcal. Jak jechałeś cały czas na takich kcal to organizm się przyzwyczaił i metabolizm się spowolnił. Podbij, a powinno. się rozruszać i fat powinien iść. Białe pieczywo zamień na żytnie, pełnoziarniste. Słonecznik też bym zamienił na jakieś orzechy włoskie, pecan, nerkowca, migdały; dodaj oliwę z oliwek, olej lniany. Wybór masz ogromny.

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1637 Data: 5/20/2014 10:07:57 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Gotuj z Ewką.

    Post
    Kuchnia SFD

    SERNIK Z SOJA: 1 kg sera białego/twarogu mielonego( ja robie domowy z mleka od krowy) 5 jajek budyn obojetnie jaki smak( ostatnio zastapilam maka kokosowa i tez byl pyszny) 50g suchych nasion soi mleko kokosowe(w zaleznosci od konsystencji masy) 1 lyzeczka proszku do pieczenia aromaty jakies slodzidlo ja uzywam slodzika WYKONANIE: Soje przygotowac wedlug przepisu. Zoltka oddzielic od bialek. Ser,zoltka,proszek,aromaty i slodzidlo zmikosowac. Dodac ugotowana soje i wymieszac.Ubic bialka na sztywno i dodac do nich budyn i wymieszac. Dodac do masy.Delikatnie wymieszac. Piec godzine w 180 C. Robilam jeszcze z zurawina i orzechami ale nie mam zdj. /SFD/Images/2016/1/9/bf2e2ea068e245e7ab0e959c12fb2539.jpg

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1077 Data: 1/9/2016 12:11:56 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Gotuj z Ewką.

    Post
    Kuchnia SFD

    TARTA Z TRUSKAWKAMI: 1 szkl maki razowej 100 g zimnego masla 1 jajko slodzidlo Wszystkie skladniki ugniesc. Mozna wlozyc do lodowki na 30 min. Rozwalkowac cienko ciasto i wylozyc na forme,ponakuwac widelcem.Piec 25 min w 180 C. Masa : 0,5 kg sera/twarogu zmiksowac ze slodzikiem Mase Wylozyc na wystudzony spod. Na gorze poukladac owoce,mozna polac galaretka bez cukru i wstawic do lodowki. /SFD/Images/2016/1/9/ed7a79c3c812490dab7017fb5e46e91d.jpg Zmieniony przez - elcielo w dniu 2016-01-09 12:26:28

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1077 Data: 1/9/2016 12:18:24 PM Liczba szacunów: 1
  • mój plan biegowy

    Post
    Inne dyscypliny

    Błagam oceń to! Bo w ta sobote znowu mam zawody i planuje nie spiep***ć tak jak ostatnio, tylko ja nie wiem czy robic tak jak ta trenerka każe czy jednak po swojemu?

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 6013 Data: 5/8/2005 10:12:06 AM Liczba szacunów: 0
  • temp mam podniesioną o 0,5 C (37,1). niestety wczoraj nie mierzyłem więc nie mam porównania. jednak jak na clenbuterol to chyba nie jest rewalacyjny wynik. sądzę, że faktycznie zrobiłem błąd w tym że brałem 2on/2off i próbowałem upiec dwie pieczenie na jednym ogniu. teraz mi zostało jeszcze 2-3 tygodnie redukcji i jakoś ją dociągnę na clenie. idzie dla Ciebie sog (o ile wskoczy) leonstar, niestety e0r'owi już soga dać nie moge. ale fakt, faktem, na spiropencie trudno dojść do takich dawek

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2608 Data: 7/27/2006 3:36:20 PM Liczba szacunów: 0
  • no ale 37,5 to prawie 1 C ponad normę, czyli 80% więcej niż w moim przypadku Zmieniony przez - muzyk w dniu 2006-07-27 15:47:28

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2608 Data: 7/27/2006 3:46:22 PM Liczba szacunów: 0
  • przed cyklem badajac kortyzol mialem górną granicę, teraz nie zbadalem. slyszalem, ze dobra na zbicie jest witamina C w kosmicznych dawkach ale gdzie mozna to kupic w sensownej cenie?

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1412 Data: 12/17/2015 3:54:04 PM Liczba szacunów: 0
  • napisz na pw podam ci gdzie kupić wit c

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1412 Data: 12/17/2015 3:56:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Bjj Vs Sambo

    Post
    Sztuki Walki

    krav maga tez jest nastawiona na szybki koniec, kombat 56 tez raczaj tak samo jak bas 3, z tego c mi wiadomo nie ma systemow kombatowych nastawionych na "kulanie sie" przez 5 min na polu walki, jezeli w sambo podstawa to dzwignie a nie ma tam raczej przywiazywanej wagi do pozycji (z tego co wiem) to jak ma wygladac "kulanie sie"? Pozdro KdH/BJJ/WWA KdH marcinko2@wp.pl

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 12153 Data: 10/8/2002 10:19:38 PM Liczba szacunów: 0
  • niezla z ciebie pompa. hdrol jest c***owy jak wszystkie ph. można się nabawić pizzy na plecach i poryć wątrobe. ot co

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1417 Data: 2/25/2011 2:59:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase do oceny/poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    A Nogi:Przysiady z sztangą na barkach 3s Plecy:Leżenie na ławce na brzuchu i podciąganie sztangi z ziemi do klaty 3s Klatka:Wyciskanie Sztangi ławka poziom 3s Barki:Wyciskanie sztangi z klatki 3s Triceps:Pompki odwrotne 2s Biceps:Uginanie ramion z sztangą stojąc 2s B Nogi:Przysiad wykroczny 3s Plecy:Wiosłowanie Sztangą w opadzie tułowia 3s Klatka:Wyciskanie sztangielek ławka skos (głową w górę) 3s Barki:Wznosy ramion bokiem w opadzie tułowia 2/3s Triceps:Francuskie wyciskanie za głowy leżąc 2s Biceps:Uginanie ramion z sztangielkami na przemian "supinacją nadgarstka" 2s C Nogi: *** ??? *** Plecy:Martwy Ciąg 3s Klatka:Rozpiętki na ławce poziomej/wyciskanie sztangi głową w dół 3s Barki:Wyciskanie sztangi zza karku 3s Triceps: Wyciskanie francuskie hantelki siedząc 2s Biceps:Uginanie ramion na przemian chwyt "młotkowy" 2s Coś takiego? Ile tygodni mam robić ten FBW? Ta rozpiska dobra będzie do robienia masy?

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 559 Data: 12/17/2011 12:39:48 PM Liczba szacunów: 0
  • odp. na pare pytan..pliss.... :/

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Gosshhhhhh.. no wiesz.. chcesz dyskutować metodą ctrl+c ctrl+v??! Rozumiem, że to potrafisz najlepiej.. ja już SWOJE powiedziałem a co najważniejsze wniosłem coś z czego będzie mogła skorzystać przeciętna osoba.. w przeciwieństwie do ciebie.. A jeżeli chodzi o chamstwo chłopcze to jest to właśnie to co mnie do ciebie uraża.. poza opyszałością oczywiście.. bo nie raz już udowodniłeś, że to są twoje atrybuty naśmiewając się z ludzi - zmieniając tematy na coś typu "czy mr.X ma wiedzę?".. albo krzywe teksty prostego jak pokroju "ten sajmon chyba dostanie bana ... ale wtedy nie mialbym takiego ubawu".. albo "stary - przez ciebie prawie dalem bana innemu kolesiowi..." ... SHAME ON YOU... NO COMMENT zaufaj przeznaczeniu..

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2471 Data: 6/27/2003 7:57:16 PM Liczba szacunów: 0