SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Zaczynam sobie cykl, proszę o pomoc w doborze staffu

    Post
    Odżywki i suplementy

    ano zajeli jestem bardzo wdzieczny Kupiłem dziś Gain Bolica za 95 złotych 4kg, lecytyne, Vita-Min multiple SPORT (vitaminy i mineraly), witamine C 1000mg Nastepny zakup to BCAA, ZMA (jednak sprobuje :P), i to Green Magnitude chyba sprobuje Zastanawiam sie jednak czy nie dokupic troche mono jednak i dosypywac po 3g na porcje chociaz, nigdy nie wiadomo ile w takiej porcji stacka jest faktycznie mono, wiec nie zaszkodzi co? Mam nowy pomysl bede lykal gainera tez na noc i moze troche tluszczu przybedzie

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1250 Data: 3/17/2008 3:27:54 PM Liczba szacunów: 0
  • cos na temat kawy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    EC faktycznie jest czesto stosowana Zauwazylem u siebie ze jak biore sama efke to mam mniejszy apetyt natomiast po wypiciu kawy nie wazne co bym nie zjadl po 0,5 - 1h jestem glodny oczywiscie na niskich ww natomiast przy wyzszych ww odwrotnie hamuje mi sie glod a info o nie piciu kawy na ckd pochodzi ze stronki www.c-k-d.com

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2724 Data: 7/6/2006 4:44:07 PM Liczba szacunów: 0
  • cos na temat kawy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    http://www.c-k-d.com/unacceptable.html dokladnie tu a cytat o ktory mi chodzi to: "Avoid Caffeine: Excessive caffeine has been shown to cause low blood sugar, which can make you crave sugar"

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2724 Data: 7/6/2006 5:02:09 PM Liczba szacunów: 0
  • OLIMP Vita-Min Multiple Sport

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Nutrifarm ale Ty chyba odwrotnie to interpretujesz. Na wszystkich forach internetowych wrze, gdyż prawdopodobnie większość supli albo całkowice zniknie z rynku albo zmieniony zostanie skład tak że nie będzie sensu suplementowania, czytaj śmieszne dawki. I tu nasze zmartwienie gdyż zarówno ćwiczący jak i ludzie dbający o swoje zdrowie chcieliby przynajmniej wiedzieć co zmienicie w składach. A te pytania w tym dziale to dla was komplement, bo jesteście liderem suplementów w Polsce więc nikt nie pyta o to Treca czy Activlaba, jak oni po prostu produktują głownie odżywki a suplementy nie przekraczają ani zalecanych RDA a nie nie mają tak szerokiej gamy produków zawierających już składniki apteczne (wspomiana palma sabałowa czy Sylimarynę). Mnie też inetersuje czy mam robić zapas np. Wit. C forte czy będzie nadal produkowana, i uważam że nam się należy takie info zwłaszcza że temat nie ma zadania was atakować, bo wyjatkowo wszyscy jednym zdaniem popieramy w tej kwestii firmy produkujące suplementy diety.

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 7268 Data: 1/6/2010 11:15:08 AM Liczba szacunów: 0
  • Długa przerwa - Wielki powrót z FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    co to jest podciąganie na poręczach? ćwiczenie na tric domyślam się że o pompki na poręczach chodzi, tak? do A lub C dodaj jeszcze z 2s na dwugłowe uda, reszta będzie ok ;-)

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 397 Data: 1/20/2014 12:50:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Złamanie III, IV kosci srodrecza z przemieszczeniem, V bez. POMOZCIE.

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Spokojnie będziesz mogła powrócić do jazdy konnej. Dla poprawy rób na okolice złamania okłady z korzenia żywokostu lekarskiego, zadbaj o odpowiednią ilość witaminy C z pożywienia, oraz kwasów tłuszczowych omega 3.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 3914 Data: 4/3/2013 11:17:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Pytanie o Steak

    Post
    Kuchnia SFD

    mysle ze ta musztarda jedynie mozna go zje****c

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 11698 Data: 12/20/2009 10:20:40 AM Liczba szacunów: 0
  • Diennik john'a

    Post
    Trening w domu

    27.06.2011 Czas: 55 min Trening: 1.Przysiady z hantlami (25,5kg) 12/10/10 2.Podciąganie na drążku 5/4/4 dziś negatywów robiłem do 12/12/12 3.Wyciskanie sztangi leżąc (32kg) 12/10/8 4.Wyciskanie hantli stojąc (Arnoldki)(6kg) 12/12/12 5.Uginanie ramion ze sztangielkami (10kg) 24/24 6.Pompki odwrotne z obciążeniem (12,5kg) 12/12 I jak zwykle pytanko Odkąd zacząłem ćwiczyć i się rozciągać to coraz więcej mi tu i tam strzela np. w łokciu, kręgosłupie itp oczywiście to nie wywłuje żadnego bólu. Czy to normalne na początku ? I zacząłem jeszcze czytać książke Lafaya i chyba zmienię rozciąganie na to z książki Zmieniony przez - johnigns w dniu 2011-06-29 22:52:40 Zmieniony przez - johnigns w dniu 2011-06-29 22:53:03

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1503 Data: 6/29/2011 10:51:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Clenbuterol, prosze o pomoc w cyklu

    Post
    Doping

    Diety od dietetyków do niczego się nie nadają w tym sporcie. Są nastawione na to aby leciała waga a co leci to już ma drugorzędne znaczenie, trochę fatu, reszta mięśni, grunt że idzie w dół. Tu masz linki do dwóch różnych kalkulatorów, to sprawdź ten swój bf: http://www.fit-up.pl/?calcs=calcs&c=4 http://potreningu.pl/kalkulatory/tluszcz Waga nie widzi tego Twojego 85 centymetrowego pasa. No ale jak wiesz lepiej to z pewnością tak właśnie jest

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 767 Data: 7/30/2013 3:44:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Z jakich okolic jestescie

    Post
    Polacy za granicą

    Las Vegas silownia Gold's Gym na E.Flamingo jakies 2,5 miesiaca trwa u mnie teraz przerwa, druga praca plus na dodatek praca na grave(nocna zmiana kasyno) wiec czlowiek jest nie do zycia a jeszcze upal ktory tutaj jest 45 St.C wiec wszystko daje niesamowita mieszanke...jeszcze tylko miesiac i zawitam na moja ukochana silowie "Hulk" bedzie wielki come back.Obecnie jestem wagowo 21kg na minusie wiec chyba nikt mnie nie pozna ale takie sa uroki emigracji.Ja chce wreszcie polskiego "papu"nie te amerykanskie scierwa po ktorych co 5min biega sie na klopa,haha.Pozdro z SinCity-LasVegas

    Odpowiedzi: 135 Ilość wyświetleń: 11041 Data: 9/18/2007 11:56:52 PM Liczba szacunów: 0
  • trening pod kontem boksu. co powiecie na to ???

    Post
    Sztuki Walki

    Za mało tego, plan jest biedny a chodziło mi o użytkownika dariusz222. Kiedyś trafiłem na ten plan http://www.sfd.pl/M%C3%B3j_plan_na_si%C5%82owni_pod_sporty_walki-t794327.html całkiem spoko (mam nadzieję, że kolega nie będzie miał pretensji) Trochę ten plan możesz zmodyfikować a więc... Pierwszy dzień 1.Przysiady ze sztangą 3x15p (lekkie ciężary) 2.Skręty tułowia z krążkiem 3x60-90 3.Pompki 3x15-20p 4.Wyć. sztangi z za karku 3x15-12-10 (zmienić) 5.Modlitewnik 3x12p (zmienić) 6.Kark 3x30p.(mam taką czapkę z łańcuchem) 7.Skakanka 3(minuta przerwy)x kto ile może byle się nie przemęczać 8.Rozciąganie Drugi dzień 1.Worek 4x2-3 min 2.Piłka lekarska 5kg(można mniej) 3-4x12p. ćwiczenia poniżej http://www.youtube.com/watch?v=aqyCcHPkYT0 3.Pompki żołnierskie 2-3x10p 4.MC 3-4x12p. (na razie Ci nie potrzebne) 5.Szrugsy 3-4x12-15p. 6.Przedramię - ja nawijam linkę z ciężarkiem 3x6-10p. 7.Skakanka 8.Rozciąganie Trzeci dzień 1.Przysiady ze sztangą 3x15p. (male ciężary) 2.To co Hari robi w 57 sek tego filmiku(C&J?): http://www.youtube.com/watch?v=ObFu37w61Tc 3.Coś takiego jak koleszka w 2:42 poniższego filmiku: http://www.youtube.com/watch?v=0fDnMQOKzHQ 4.Skręty tułowia z krążkiem 30x60-90p. 5.Wyć. sztangi płasko 3x15-12-6p. (zmienić) 6.Pompki na poręczach 3x8-10p. 7.Kark (czapka) 3x30p. 8.Skakanka 3x kto ile może byle się nie przeciążać Rzecz jasna należy pomiędzy dniami siłowni zrobić minimum dzień przerwy!!! P.S. Pytanie czy pociągniesz z tym wszystkim!! Możesz się przetrenować! Spróbuj na razie miesiąc przećwiczyć bez ćwiczeń siłowych jak będziesz się dobrze czuł to dorzuć zamiast 3 tylko 2 dni treningu siłowego. Zmieniony przez - Wojekv w dniu 2012-07-27 23:55:00

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 2166 Data: 7/27/2012 11:44:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass II with TREC Nutrition! / natiwu

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 44 28.05.2013r Aeroby - rowerek 35 min, bieżnia 10 min. Dzień 45 29.05.2013r TRENING II KLATKA, TRICEPS, BARKI BOK WL sztanga 20kg/12 30kg/5x5 WL skos góra 25kg/10 25/12 25/12 Francuz za głową hantlą 6kg/12 6/12 6/12 Wyciąg górny - triceps 3szt/12 3/12 3/12 Unoszenie na boki maszyna 2szt/12 2/12 2/12 2/12 Dzień 46 30.05.2013r Aeroby - bieżnia 40 min Dzień 47 31.05.2013r DNT suple: bcaa 10g, vita-min multiple sport miska: ok 1750 kcal 1. 3 jajka, bułka pszenna, pomidor, rzodkiewka 2. serek wiejski lekki, bułka pszenna, pomidor 3 i 4. pierś z kurczaka, makaron, mieszanka warzyw 5. whey C-6 posiłki zawsze takie same więc codziennie nie ma sensu dodawać. ;-) dzisiaj u nas zawody w wyciskaniu, zobaczymy co z tego wyjdzie. :-P

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 4626 Data: 6/1/2013 9:49:25 AM Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass II with TREC Nutrition! / natiwu

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 50 3.06.2013r TRENING II KLATKA, TRICEPS, BARKI BOK WL sztanga 20kg/12 20/12 32/13 35/5 35/5 30/12 WL skos góra 25kg/12 25/12 25/12 Francuz za głową hantlą 6kg/12 6/12 6/12 7/12 Wyciąg górny - triceps 3szt/12 2/12 2/12 2/12 Unoszenie na boki maszyna 2szt/12 2/12 2/12 2/12 +aeroby 30 min suple: bcaa 10g, vita-min multiple sport miska ok 1700 kcal 1. 3 jajka, chleb słonecznikowy, pomidor, rzodkiewka 2 i 3. pulpety drobiowe, makaron penne, kapucha 4. serek wiejski, chleb słonecznikowy, pomidor 5. whey C-6 Zmieniony przez - natiwu w dniu 2013-06-03 14:44:05

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 4626 Data: 6/3/2013 2:10:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass II with TREC Nutrition! / natiwu

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 66 21.06.2013r TRENING II KLATKA, TRICEPS, BARKI BOK WL sztanga 20kg/12 20/12 30/13 32/5 35/5 35/9 30/12 WL skos góra 25kg/12 30/12 30/8 30/10 Francuz za głową hantlą 6kg/12 6/12 6/12 6/12 Wyciąg górny - triceps 3szt/12 3/12 3/12 3/12 Unoszenie na boki maszyna 2szt/12 2/12 2/12 2/12 +aeroby 20 min suple: bcaa 10g, vita-min multiple sport, chela-mag B6 1700 kcal 1. 2 jajka, chleb mieszany, pomidor, sałata 2. serek wiejski, bułka pszenna 3 i 4. pierś z kurczaka, ryż, warzywa 5. whey C-6

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 4626 Data: 6/21/2013 2:59:53 PM Liczba szacunów: 0
  • PERFECT BODY - 4 numer w sprzedaży od 15 czerwca

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Mnie tam kupon na BCAA pasuje. W każdym razie niż kolejna działka Espumisanu czy Colonu C

    Odpowiedzi: 135 Ilość wyświetleń: 7980 Data: 6/11/2010 11:28:29 AM Liczba szacunów: 0
  • PERFECT BODY - 4 numer w sprzedaży od 15 czerwca

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    pierwsze z brzegu badania na szybko szukane ... wydaje mi sie ze bedzie trzeba byc moze u Slawka na stronie zorbic zestawienie badan ... Am J Clin Nutr. 1995 May;61(5):1058-61. Increased plasma bicarbonate and growth hormone after an oral glutamine load. Welbourne TC. Am J Physiol. 1995 Aug;269(2 Pt 1):E309-15. Stimulatory effect of glutamine on glycogen accumulation in human skeletal muscle. Varnier M, Leese GP, Thompson J, Rennie MJ. Int J Sports Med. 1994 Oct;15 Suppl 3:S142-7. Biochemical mechanisms to explain immunosuppression in well-trained and overtrained athletes. Newsholme EA. J Appl Physiol. 1999 Jun;86(6):1770-7. Effect of oral glutamine on whole body carbohydrate storage during recovery from exhaustive exercise. Bowtell JL, Gelly K, Jackman ML, Patel A, Simeoni M, Rennie MJ. Med J Aust. 1995 Jan 2;162(1):15-8. Depression of plasma glutamine concentration after exercise stress and its possible influence on the immune system. Keast D, Arstein D, Harper W, Fry RW, Morton AR. Can J Appl Physiol. 1999 Feb;24(1):1-14. Glutamine: a potentially useful supplement for athletes. Antonio J, Street C. zapraszam do lektury i wyciagniecia wlasnych wnioskow ... nie zamieniajmy akurat tego watku w kolejna dyskusje na temat glutaminy ... wystarczy jeden megawatek gdzie indziej ... moja opinie zawarlem (i poparlem chocby w/w badaniami) w PB

    Odpowiedzi: 135 Ilość wyświetleń: 7980 Data: 7/3/2010 6:55:20 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW na mase do poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    kolejnosc zla od najwiekszej od najmniejszej partii zacznij cwiczenie niektore do zmiany na kazdym treningu rob przysiad (tam gdzie MC dasz przysiad przedni tam gdzie nie ma mc dasz normalny i na plecy wioslowanie) plan "c" odpusc brzuch rob w dzien reszty partii a tamte dodatki niepotrzebne

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 604 Data: 3/7/2010 5:34:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Dluuuuuuuugi ON i zejscie, brak pomyslu.

    Post
    Doping

    No to moze ja sie wypowiem, ostatnio schodzilem po 2 latach ON, napisze ci jak ja to zrobilem, bo opinie sa rozne na ten temat, na mnie podzialalo: po ostatnim strzale susty zaczalem wbijac HCG: 1-2 5000iu 2x w tyg 3-6(albo 7) 2500iu 2x w tyg 3-6(albo7) meta 10mg/ed z rana 4-8 clomid 50mg/ed (mozesz przywalic po 100mg) caly czas wit C 1g 2 razy dziennie kompleks wit B, magnez itp to wiadomo Ja zszedlem na takim odbloku bardzo przyjemnie, chociaz nastawialem sie na tragedie. Sam sobie je rozpisalem, pozniej znalazlem ze to ma nawet swoja nazwe POWER PCT. Zaraz poleca komenty ze po co ta meta, ze hcg i clomid jednoczesnie bez sensu.. nie przejmuj sie

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1967 Data: 3/26/2015 12:01:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Dluuuuuuuugi ON i zejscie, brak pomyslu.

    Post
    Doping

    No to moze ja sie wypowiem, ostatnio schodzilem po 2 latach ON, napisze ci jak ja to zrobilem, bo opinie sa rozne na ten temat, na mnie podzialalo: po ostatnim strzale susty zaczalem wbijac HCG: 1-2 5000iu 2x w tyg 3-6(albo 7) 2500iu 2x w tyg 3-6(albo7) meta 10mg/ed z rana 4-8 clomid 50mg/ed (mozesz przywalic po 100mg) caly czas wit C 1g 2 razy dziennie kompleks wit B, magnez itp to wiadomo Ja zszedlem na takim odbloku bardzo przyjemnie, chociaz nastawialem sie na tragedie. Sam sobie je rozpisalem, pozniej znalazlem ze to ma nawet swoja nazwe POWER PCT. Zaraz poleca komenty ze po co ta meta, ze hcg i clomid jednoczesnie bez sensu.. nie przejmuj sie Ile juz jesteś, albo byłeś OFF jak samopoczucie, a przede wszystkim forma :-)

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1967 Data: 3/26/2015 2:07:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Kłucie w klatce :/

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Tak jak napisałi idz do innego lekarz bo ciśnienie to tak z jednego mierzenia sie nie okresla czy je masz bo na podwyższony wynik mogą mieć wpływ takie rzeczy ja przemenczenie, picie dużej ilości kawy, duże zdenerwowanie itp nic się nic sie niemartw ja miałem to cholerstwo przez 12 lat i sie tego pozbyłem ale w mim przypadku to była duza nadwaga ( jedno badanie wiosny nie czyni załóż sobie ksiązeczke cisniena i rób sobie badania ciśnienia tak gdzieś przez tydzień potem idż z tymi pomiarami do lekarza rodzinnego i on powie ci c i jak dalej ) pomiary oczywiście rób sobie jak niemasz czym w przychodni w gabinecie pielęgniarskim powinni ci to zrobić,przed pomiarem ciśnienia posiedż z 10 minut i odpocznij,niewchodz z pędu zdyszany na pomiar bo też lipa bendzie. ( Każdy wysiłek to podwyzszone ciśnienie dlatego posiedż troche przed pomiarem ). Jezeli cos niewyrażnie napisałem to pisz a bendze tłumaczyć.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 5330 Data: 1/12/2007 11:34:38 PM Liczba szacunów: 0