SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • ehehe trochę przemęczony ostatnio jestem. dużo "biegam" z miejsca na miejsce. Trochę mnie przewiało.Wziąłem już dzisiaj 2g wit. C, 1g wyciągu z czosku i echinaceę. I jest git

    Odpowiedzi: 2942 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/28/2008 9:35:50 PM Liczba szacunów: 0
  • no tylko mnie muli to miesa jak jest tak cieplo. A jajek to z 10 dziennie wszamam co mi daje jakies dobre 60g bialka z samych jaj, miesia musial bym zjesc ponad 300g, i tak szamie z 200-300 normalnie... Wiec w sumie rownalo by sie to jakos ponad 0,5kg dziennie, wiec nie pasi mi to wczoraj w dziale marka c. typ mowil ze jada 3kg miesa dziennie

    Odpowiedzi: 2942 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/29/2008 10:02:30 AM Liczba szacunów: 0
  • eheheh ale jakie masz mniej więcej proporcje? ile b/ww/t na 1kg m.c.?

    Odpowiedzi: 2942 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/29/2008 10:03:43 AM Liczba szacunów: 0
  • "A" - wyciskanie sztangi na płaskiej 4s K - podciaganie się do brody 3s P - wznosy tułowia 3s P - wyciskanie sztangielek 3s B - sciąganie linki wyciągu 3s T - wznosy przedramion ze sztangą 3s B - wypoychanie nóg na suwnicy 3s N - prostowanie nóg na wahaczu 3s N - ośle wspięcia 3s Ł - wznosy nadgarstków podchywt 3s P "B" - wyciskanie ukos 4s - wiosłowanie sztangą 3s - sciąganie drążka za kark 2s - wznosy sztangielek bokiem 2s - wznosy sztangielek przodem 2s - wyciskanie wąski chwyt 3s - młotki 3s - przysiad 4s - łydki suwnica 3s - przedramiona podchwyt 3s "C" - wyciskanie sztangielek ukos 2s - rozpiętki 2s - wisołowanie na wyciągu poziomym 3s - podciąganie odchwytem 2s - podciaganie sztangi do brody 3s - wznoy bokiem 1s - sciąganie drązka wyciągu 3s - wznosy sztangielek z supinacją 3s - uginanie nóg na wahaczu 3s - przysiad 2s - łydka w staniu 2s - przedramiona nachwyt 3s progresja przy ćwiczeniach od 12-6 ruchów!! Odin jak to widzisz Zmieniony przez - HadesSquad w dniu 2008-06-05 19:41:17

    Odpowiedzi: 2942 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/5/2008 6:51:09 PM Liczba szacunów: 0
  • francja sie w półfinale zrewanżuje jeśli wyjdzie ogólnie jest dupny układ, jeśli spojrzymy na drzewko, to cała prawa str jest nieporównywalnie mocniejsza (grupy c,d), tak ze najlepsze będą ćwiartki i półfinał właśnie z prawej strony

    Odpowiedzi: 2942 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/14/2008 2:59:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Prośba o ocenę treningu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Poniedziałek Nogi 1.Prostowanie nóg w siedzeniu 3x10 2.Przysiady ze sztangą na barkach 4serie(15-12-10-10) 3.Wypychanie cięzaru na suwnicy 3x10 4.Martwy ciąg na prostych nogach 4serie(15-12-10-10) - to lepiej zamień na uginanie nóg, martwy + przysiad na jednej sesii = lipa + przeciążony krzyż * dodaj coś na łydki, 4 serie po 20-25 powt. Barki 1.Wyciskanie sztangi zza głowy 4serie(15-12-10-10) - progresja może być 12-10-8-8 2.Unoszenie sztangietek bokiem w góre 3x10 3.Unoszenie sztangietek bokiem w góre w opadzie tułowia 3x10 Środa Klatka 1.Wyciskanie sztangi w lezeniu na ławce poziomej 4serie(15-12-10-10) 2.Wyciskanie sztangietek skos w góre 3x10 - tu daj progresję 3.Rozpiętki w siadie na maszynie 3x10 4.Przenoszenie sztangietki 4x10 * rób albo ćw 3 albo 4 Triceps 1.Propstowanie ramion na wyciągu stojąc 4x10 - możesz dać progresję 2.Wyciskanie francuskie sztangi w leżeniu 4x10 Łydki 1.Wspięcia na palce ze sztangietkami 4x12 - rób z udami i więcej powt. Plecy 1.Podciąganie sztangi w opadzie tułowia 4serie(15-12-10-10) 2.Ściaganie drążka wyciągu górnego do klatki 3x12 3.Przyciąganie linki wyciągu dolnego w siadzie płaskim 3x10 4.Szrugsy 3x10 * dodaj coś na prostowniki, ale lepiej nie martwy ciąg Biceps 1.Uginanie ramion ze sztangą podchwytem 4serie(12-10-8-8) 2.Uginanie ramion ze sztangą na modlitewniku 4x10 - zamieniłbym na hantle młotkowo stojąc Przedramiona 1.Uginanie nadgarstka podchwytem w siadzie 3x10 2.Uginanie nadgarstka nachwytem w siadzie 3x10 * więcej powt., 20-25, do palenia w mięśniach a - zamiast skłonów rób spięcia brzucha w leżeniu na płaskim, brzucha raczej nie rób z plecami b - ok c - rób z takim obciążeniem, żebyś wykonał zamierzoną ilość powtórzeń. Jeśli czujesz się na siłach to dodaj kilka kilo(zazwyczaj będą to 2-2,5)

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1589 Data: 2/1/2005 9:12:54 PM Liczba szacunów: 0
  • no ja sobie kiedyś ciupałem ale teraz to tylko z kumplem 1 na 1 jak mnie zacznie w******ć że jest lepszy

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/15/2008 8:44:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Kurcze,znacie jakieś sposoby na przeziębienie? W dzień kiedy mnie choroba zaatakowała wziąłem niby witaminę C,aspiryne.Ogólnie codziennie przyjmowałem i przyjmuje ZHA(magnez+ witamina B+cynk)+żelazo(multiwitamina) ale niestety. Ból gardła nic by mi nie szkodził ale ten katar,ciężko oddychać @Gratulacje .Ja na razie zacząłem męczyć dodatkowo ABSII(od początku maja) ale choroba mnie znokautowała . Zmieniony przez - Dysfor w dniu 2009-05-12 20:58:06

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/12/2009 8:56:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Wszedzie mozna http://www.youtube.com/watch?v=kW5u_EybC-c Zmieniony przez - Maciek737 w dniu 2009-05-18 18:19:32

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/18/2009 6:18:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Po co szukać i zmarnować dwie minuty, skoro można założyć bezsensowny tematy i kogoś w*****ć.. ;p

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/17/2009 4:05:13 PM Liczba szacunów: 0
  • M Ó J T Y S I Ę C Z N Y P O S T

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/30/2009 10:56:50 PM Liczba szacunów: 0
  • No zawsze coś, pierwsze i jedyne moje odżywki w sumie wzięłem za tę nagrodę :) http://www.youtube.com/watch?v=9vSsygKKw-c

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/27/2010 4:24:03 PM Liczba szacunów: 0
  • melanzowo c.d. :D:D http://www.youtube.com/watch?v=feV8dGeWjr4

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/6/2010 4:53:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Na tv.sfd nowe filmy No i coś z naszej działki, trochę się zeszło ale liczę na zrozumienie triceps http://tv.sfd.pl/Trening-ramion-ci%C...dcinek,18.aspx w domowych warunkach - łatwy http://tv.sfd.pl/Trening-w-domowych-...dcinek,19.aspx w domowych warunkach - trudny http://tv.sfd.pl/Trening-w-domowych-...dcinek,20.aspx Dodałem do podwieszonego posta.

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/21/2010 7:16:03 PM Liczba szacunów: 0
  • nie lepiej podj*eba*ć te takie tależe okragłe metalowe z studzienek kanalizacyjnych ? ;p przewiercić dziurę i gotowe ;p u mnie na wsi juz ziomki tak zrobili to za 3 dni nowe dali ciekawe jak długą będą :D

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/26/2010 10:27:41 PM Liczba szacunów: 0
  • co spam tak nisko? PLAN NA KLATKĘ FBW A Wyciskanie sztangielek 8-7-6 Przysiady ze sztangielkami z przodu (jakoś postaram się, jak nie, to siady na 1 nodze) 8-8-8 Wiosłowanie 8-8-8 Arnoldki + unoszenie w opadzie 8-8-8 Łapy w super serii uginanie + francuz 10 FBW B Wyciskanie wąsko nachwytem 8-7-6 MC 8-8-8 Drążek max.-max.-max. Wyciskopodrzut + unoszenie w leżeniu 8-8-8/max.-max.-max. Wyciskanie wąsko podchwytem 8-8-8 Uginanie 10-10-10 FBW C Wyciskanie sztangielek 6-6-6 Pistolety 8-8-8 MC 8-8-8 Wiosło 8-8-8 Podciąganie sztangielek do mostka + wyciskanie 8-8-8 Francuz 8-7-6 Supinacja 10-10-10

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/4/2010 2:04:16 PM Liczba szacunów: 0
  • c***

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/28/2010 9:12:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Jest za co zlapac %-) zartuje sle duzy biust mokra c,,,, e i slodkie spojrzenie a pocalunek ma zwalac z nog

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/20/2014 7:34:53 PM Liczba szacunów: 0
  • nada sie zamiast bcaa? http://p.alejka.pl/i2/p_new/62/37/vitalmax-ionto-vita-1000ml-izotonik-na-60l-napoju_0_b.jpg Sód Na 250 mg Potas K 150 mg Magnez Mg 120 mg L-karnityna 500 mg Tauryna 1500 mg Zawartość aktywnych składników, witamin i minerałów: w 1000 ml gotowego napoju (przy proporcjach 1:60) Tauryna 250 mg L-karnityna 83,3 mg Witamina C 23,8 mg Niacyna (nikotinamid) 7,1 mg Witamina E 3,69 mg Kwas pantotenowy 2,64 mg Witamina B6 0,97 mg Tiamina (witamina B1) 0,69 mg Ryboflawina (witamina B2) 0,64 mg Folacyna (kwas foliowy) 0,08 mg Biotyna 0,06 mg Witamina B12 0,39 ug MINERAŁY: Sód 41,00 mg Potas 25 mg Magnez 16 mg

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/21/2014 10:46:32 AM Liczba szacunów: 0
  • https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1/1920400_1423611621214427_170648067_n.jpg

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/21/2014 12:18:50 PM Liczba szacunów: 0