SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Co robić po nokaucie????

    Post
    Sztuki Walki

    jak sie krztusi to c głowa na bok i do tyłu

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 6148 Data: 9/10/2007 11:21:51 PM Liczba szacunów: 0
  • wpi vs bcaa

    Post
    Odżywki i suplementy

    przytocze taki zdarzenie z mojej silowni... pewien chlopak lat 20..3 letni staz..mial 'straszny zastooj'..twierdzil ze jedynym ratoonkiem sa aas...powiedzialem ze mu pomoge..ze mam wspanialy anabolik..idealny dla niego...sprowadzony z us...byl zdesperowany zgodzil sie bez wahania...po 1 miesiacu sooplementacji..stwierdzil ze to 'cos' jest niesamowite +7kg na laweczce plaskiej...+2kg masy...niesamowita pompa...regeneracja..etc... tym czyms okazala sie apteczna witamina c /200mg/ Zmieniony przez - v3gas w dniu 2004-09-28 15:40:16

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2247 Data: 9/28/2004 3:39:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam!śniadanie powinno zawierac wiecej jak 50g i najlepiej jakby to byly platki owsiane,zamiast kukurydzianych,tran jak najbardziej plus do tego witaminy np vitaral lub centrum,na ostatni posilek zlikwiduj mleko,serek wiejski jak najbardziej<ale wolalbym tutaj chudy twarozek 150g>,jablko tran i jak trenujesz i prowadzisz aktywny bardzo tryb zycia to zapodaj jeszcze witaminki znowu,lub zma<cynk,magnez,witaminy typu b>,po treningu silowym 30-35 minut zapodaj sobie 70g odzywki carbo,nie masz kasy,nie ma problemu,2 banany,lub 70g glukozy spozywczej<weglowodany proste>,pol godz pozniej zjedz obfity w bialko posilek,jedz warzywa codziennie,kupuj sobie mrozone i mozesz sobie gotowac je i zjadac do posilku o 15godz. moja dieta wyglada tak: 1.7:00-1,5 miarki odzywki bialkowej na wodzie plus platki owsiane,witaminy 2.10:00-baton bialkowy plus jablko 3.12:30-ryz brazowy plus piers z kurczaka i warzywa 4.odzywka bialkowa,1,5 miarki z woda 5.obiad,ryz kurczak,warzywa,lub czasami dwie kromki chleba razowego i 5 jajek na twardo<okolo 30g bialka> trening 6.banan serek wiejski 300g<ponad 30g bialka> no i aminokwasy bcaa po treningu i przed snem z zma i witamina c rano i wieczorem,jem tak juz od 3-4 lat,pozdrawiam

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2310 Data: 5/30/2010 5:47:37 PM Liczba szacunów: 0
  • strzelanie stawów

    Post
    Trening dla początkujących

    witam tak jak pisałem przed chwilą koledze wes sobie kup glukozamine zestaw glukozamina 2000mg/ED w dwóch dawkach + wit.C 200mgdo każdej dawki + kolagen. przez 6 tygodni to stosuj,dodaj sobie olej lniany do diety. Glukozamina sprawi wytwarzanie mazi stawowej w torebkach stawowych, kolagen wzmocni chrząstki i ścięgna a olej lniany je odpowiednio odżywi. nie masz co sie martwic duzo osób tak ma.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 11544 Data: 3/23/2005 9:53:44 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening w twoim momencie to najmniejszy problem ( ważne by sie skupiał na podstawowych bojach ) ODŻYWIANIE I REGENERACJA to twoje priorytety :-) chyba że chcesz j.....c jak syzyf . http://www.sfd.pl/Pomoc_w_nowym_planie._Od_razu_podalem_info_o_mnie_przydatne_w_doborze_planu-t822354-s2.html zawsze wybieramy najprostsze rozwiazanie do poziomu wytrenowania , najpierw 1 zestaw ogarnij a pozniej przejdz na 2 .

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 624 Data: 1/21/2012 1:12:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Test Prop+Winst.

    Post
    Doping

    1. WIEK:19 2. WAGA:83 3. WZROST:179 4. WYMIARY: -biceps:38 -klatka:115 -udo:64 -talia:84 5. STAŻ NA SIŁOWNI:4 6. DIETA: -białko:2g. na kg m.c -węglowodany: -tłuszcz: 7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: 2 ( metax+prop)(Prolo+winstr.) 8. TRENING: 9. CEL CYKLU: stosunkowo czysta masa mięśniowa 10. ODSTĘP CZASOWY PO OSTATNIM CYKLU: 4 mcy 11. POZIOM BF%: - 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): średnie, 13. STAN ZDROWIA: b.dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: Brak 15. PPM (podstawowa przemiana materii): średnia 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata:120 -martwy ciąg: - -przysiad: - Zmieniony przez - gateway92 w dniu 2009-10-19 18:22:38

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1238 Data: 10/19/2009 6:22:05 PM Liczba szacunów: 0
  • 3 cykl

    Post
    Doping

    Kolagen w proszku, jakiś hydrolizat. 1000 mg witaminy C dziennie w dawkach dzielonych. Oraz siarkę - a nazywa się to ( methyl - sulfonyl - methane ) MSM. Na następny cykl pomyśl nad boldem solo, lub oxandrolonem.

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2365 Data: 4/14/2010 11:35:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę 97 kg - do poprawy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Nie ulega wątpliwości, iż potrzeba tutaj redukcji tkanki tłuszczowej. Odnośnie diety - wcześniej dostałeś wskazówki, a mimo wszystko się do nich nie stosujesz. Gotowe, paczkowane mięso mielone jest kiepskim rozwiązaniem, gotowe surówki, chudy twaróg, suszone owoce do wywalenia. Generalnie sześć posiłków dziennie jest zbędne, wystarczą 5 które są bogate odżywczo i energetycznie, w niektórych nawet nie osiągasz tzw. piku leucynowego. Poza tym tak mało kaloryczne posiłki nie będą w stanie pobudzić we właściwy sposób hormonów regulujących łaknienie. Żywisz się jedynie warzywami mrożonymi? tam można znaleźć dość wąski pakiet warzyw, staraj się je spożywać świeże (różnokolorowe) poza bananem istnieją również inne owoce. Brakuje kwasów tłuszczowych omega-3 (DHA i EPA, ALA), mało wit.C, wapnia.

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 5313 Data: 11/9/2017 10:34:08 AM Liczba szacunów: 0
  • Sklepy z suplami w Olsztynie

    Post
    Informator WARMIŃSKO-MAZURSKI

    Jest jeszcze w C.H. Jakub.

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 12806 Data: 1/18/2009 12:38:02 AM Liczba szacunów: 0
  • Sklepy z suplami w Olsztynie

    Post
    Informator WARMIŃSKO-MAZURSKI

    Dzięki za info a o kogo pytać w tym klubie? W ramach zapoznania się z Miastem odwiedziłem C.H. Alfa i okazało się że na parterze obok NewYorkera jest stoisko z suplami. Ceny są bardzo zbliżone do tego co w necie i obsługa bardzo konkretna. Polecam.

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 12806 Data: 4/13/2010 11:34:36 AM Liczba szacunów: 0
  • Skutki uboczne działania supli

    Post
    Odżywki i suplementy

    Cóż ja jestem po pierwszym miesiącu diety i treningu i właśnie teraz mam przerwe. I wiecie co? Ta dieta białkowa nawet polepszyła mi stan cery, ale czasami miewałem taką jakby zgagę, ale to za dużo białka. Wiadomo jedni mają mniejsze skłonności do trądziku a drudzy większe.

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 9470 Data: 12/1/2008 9:08:56 PM Liczba szacunów: 1
  • Poprawna technika

    Post
    Trening dla początkujących

    no do duupy to wygląda To ma być tak... 1. Ustawienie nóg: imo ustawiasz nogi w takiej odległości, w której generujesz jak największą moc. Wyobraź sobie, że chcesz skoczyć obunóż. To jest mniej więcej twoja pozycja. plus, minus.. kwestia indywidualna. 2. Nadgarstki/uchwyt to zdjęcie wyjaśni wszystko: http://www.apexbodyperformance.co.uk/wp-content/uploads/2015/11/grab-the-bar-part-2-grip-selection.jpg 3. Barki wykraczają poza sztangę - czyli barki-łokcie-nadgarstki-uchwyt nie tworzą kątu 90* z podłożem https://pbs.twimg.com/media/C8iNegkWAAEEDtU.jpg 4. "Pull the slack out of the bar" czyli "pot. łamanie sztangi" zrób z tego swój priorytet przy MC. Nie łap tej sztangi i pchaj do góry. Kontroluj sztangę od samego spodu. Zanim podniesiesz sztangę to zawsze jest dystans, który sztanga musi pokonać albo się zgiąć (duży ciężar) zanim w rzeczywistości 'uniesie się' z ziemi. To może być milimetr różnicy między obciążeniem/sztangą albo przy dużym ciężarze trochę więcej bo sztanga się wygina. Dlatego zanim wykonasz ruch to musisz zminimalizować tą różnice. Jak? Musisz "podnieść" sztange bez podnoszenia ciężaru z ziemi. Spowoduje to, to że będziesz zaczynać ruch trochę szybciej (ekspolozywniej) bo będziesz cały czas pod wpływem napięcia mięśniowego. Rozumiesz? Masz czuć te napięcie w momencie gdy obciążenia są na ziemi a nie w momencie zaczynania rwania z ziemi sztangi. Dlaczego to pomaga?? Jeżeli nie "zegniesz" całej tej sztangi to martwy ciąg będzie jedynie 2/3 częściowym ruchem. Kiedy "podniesiesz sztange bez podnoszenia obciążenia z ziemi", najpierw sztanga powędruje do szczytu górnego otworu obciążenia, następnie sztanga ugina się do momentu kiedy obciążenie spowoduje 'przerwanie' kontaktu z ziemią. Czyli.. jak już zainicjujesz ten ruch poprzez "wygięcie sztangi".. wyobraź sobie, że chcesz pchnąć od siebie podłoże, nie myśl o tym żeby iść ruchem do góry. Bardziej skup się na pchaniu podłoża. 5. Wzrok.. twoja głowa. Masz tam jakieś lustro? Nie patrz się przed siebie, twoja głowa ma być w pozycji neutralnej.. tak aby trzymać naturalną krzywiznę wewnątrz kręgosłupa szyjnego. Nigdy nie patrz się w lustro. Czyli najważniejsze to.. inicjowanie ruchu poprzez staranie się "wygięcia tej sztangi" i pchania podłoża od siebie. I tak szybko jak sztanga straci kontakt z podłożem to -> zepnij swoje pośladki i pchnij swoje biodra do przodu. Oglądaj filmy na YT to poprawisz technike. Zarys masz to się go trzymaj. edit bo zapomniałem o kilku ważnych... MC jeśli nie masz specjalnych butów to robisz w A. butach o płaskiej podeszwie (trampki takie jak chuck taylor) B. Boso w skarpetkach. Nigdy nie rób MC/przysiadów w butach do biegania albo o jakimkolwiek podbiciu (pomijamy buty specjalistyczne oczywiście) Różnica między konwencjonalnym Martwym a Sumo Martwy ciąg jest bardzo szybki od momentu 'utraty' kontatu z podłożem i wolny na górze (w momencie spięcia) natomiast Sumo jest wolny od momentu 'utraty' kkontaktu z podłożem i szybki na górze. aa.. i przed wykonaniem ruchu chcesz wziąć głęboki wdech i spiąć brzuch, spowoduje to A. Neutralną krzywiznę B. Więcej mocy na starcie. Nie chcesz go wyginąć w literkę C ani nie chcesz mieć garba. Jak szybko 'odłożyć' sztange będąc na górze? jak masz już spięte te pośladki to je rozluźnij. Zbyt dużo osób za wolno 'odklada' sztangę. To ma być w miare szybki i kontrolowany ruch, nie rzucasz sztangą ale też nie odkładasz jej. Masz słyszeć ten kontakt obciążenia z ziemią. Okej chyba już mi nic do głowy nie przychodzi : xd Zmieniony przez - najdus w dniu 2017-12-15 00:08:04

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 5385 Data: 12/14/2017 11:41:35 PM Liczba szacunów: 0
  • plan na mase do korekty

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    i jak umiesz skopiować podstawowe hasła z artów to czemu nie umiesz ich wlepić bo plan nie zawierał tych podstaw:)(posiadał razące błędy) moze ctrl c + ctrl v popróbuj:)zyczę duzych przyrostów:)

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1388 Data: 3/8/2004 2:54:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Słońce i pieprzyki

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Ze wszystkich chorób wywoływanych przez szkodliwe słoneczne promieniowanie, najbardziej obawiamy się czerniaka. Ten nowotwór statystycznie zdarza się raz na 300 osób, ale tendencja jest rosnąca - w ostatnich dwóch latach liczba zachorowań w niektórych grupach wiekowych podwoiła się. Mały i płytki czerniak jest łatwo wyleczalny. Jeżeli robi się badania kontrolne co roku, można go wychwycić na wczesnym etapie, a to daje gwarancję stuprocentowego wyleczenia. W Australii wyleczalność czerniaka wynosi 97 procent, bo tam ludzie mają świadomość konieczności badań kontrolnych. W Polsce jej brakuje i nasza wyleczalność kształtuje się na poziomie 40 procent. Możemy jednak sami starać się wychwycić niebezpieczne zmiany. REKLAMA Czytaj dalej Czerniaki robią się ze znamion barwnikowych, popularnie nazywanych pieprzykami. Do ich powierzchownej oceny została stworzona skalę ocen A, B, C, D, którą sami możemy zastosować. Ale żeby ocenić, czy to czerniak, trzeba zrobić badanie dermatoskopowe. Nie jest bolesne, trwa krótko, a daje podstawy do oceny rozwoju nowotworu. Inne urządzenie, wideodermatoskop, pozwala obserwować zmiany w czasie. Otrzymujemy od lekarza dyskietkę z nagraniem elektronicznym i za rok, w każdym gabinecie posiadającym taki sprzęt, możemy porównać, co się zmieniło. Ponieważ tego typu urządzeń w Polsce jest niewiele, należy ich szukać w dużych miastach. to tak na marginesie www.kobieta.pl

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 12026 Data: 6/19/2007 9:41:07 PM Liczba szacunów: 0
  • lodzanin a powiedz mi jak z treningiem kiedy sfologowac robilem 5x w tyg silowy po 45min aero na PTC jak zmienic zeby spadków uniknąc wiadome kreatyna dawke zwiekszyc po ptc buster tescia podbic witamince c . A z reszta jak zrobić według ciebie? Clen dobrze jest wrzucic na PTC? Zmieniony przez - dorcjuszz w dniu 2015-02-20 06:58:30

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1556 Data: 2/20/2015 6:32:38 AM Liczba szacunów: 0
  • pytania na temat treningu FBW

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    z zestawu C wywal ćwiczenia izolowane, czyt. rozpiętki, uginanie o kolano. W tym treningu nie ma miejsca na izolowane ćwiczenia. Chodzi Ci pewnie o powtórzenia? Musisz sam wyczuć, ale nie schodź poniżej 6-8. A co do górnej granicy to raczej nie przekraczaj granicy 15-18 powtórzeń. nO chyba, że w niektórych ćwiczeniach na niektóre partie

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 727 Data: 1/4/2013 8:29:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Tabelki Lafaj

    Post
    Trening w domu

    tłumacz dokładniej na poziomie 2 nie ma B i C tylko B1 i C1

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1581 Data: 11/30/2012 11:02:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening FBW do oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    Dobra, dzięki. Czyli lepiej zostawić martwy a po nim dać prostowanie nóg siedząc na maszynie? Zmieniony przez - Stan C w dniu 2011-11-16 10:42:23

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 528 Data: 11/16/2011 10:41:56 AM Liczba szacunów: 0
  • krótkie czy długie?

    Post
    Doping

    Ehm panowie ... art ktory czytales byl zapewne skrobanka Neal'a. Tomek ma duza wiedze , ALE miesiac ON,OFF przez rok jakos do mnie nie przemawia. Z tego co pamietam nie chciales za bardzo tyrac organizmu, a 4-6 tyg polegaja na pizganiu mocnego towaru Trenbolon,oxymetholon etc. na samym NPP i testo po takim 5 cyklu z rzedu wiele nie zrobisz w miesiac , jedynie checi. I nie mowcie Mi ze organizm nie wytraci sie z rownowagi/homeostazy bo pizganie ciekiego towaru w tegich dawkach i ilosciach nie jest obojetne , czasem trzeba popatrzec na to w realny sposob a nie przez pryzmat internetowych artow. Uwazam ze takim sposobem mozna zrobic 3-4 cykle pod rzad pozniej zaczynaja sie schody. Nastepna sprawa po co po takim cyklu robic PCT? Myslicie ze robiac PCT w dniu ostatniej tablletki Clomidu juz jestesmy czysci? I wszystko wrocilo do normy? Niestety organizm potrzebuje na to wiecej czasu. A w miedzy czasie trzeba czyms podeprzec organizm, niby przerwa krotka ale cykle polegaja na mocym wejsciu i szybkim zejsciu, zejscie z takiego cyklu daje sie odczoc i tu musi byc podstawowa suplementacja. vit.C + Kreatyna+Glutamina+Clenbuterol/salbutamol - jako transporter kreatyny + Ketotifen jako "uwrazliwiacz" receptorow adrenergicznych ktore wysycaja sympatykomimetyki. Keto rownierz pobudza apetyt. zdr.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1426 Data: 7/22/2007 3:36:36 AM Liczba szacunów: 0
  • To co, lecimy z podsumowaniem w miesiącu styczeń :) 1.Wzrost:186 cm Waga: 100kg Pas na max wdechu: 90,4 cm BMI: 28,9 nadwaga 2.Ćwiczenia sprawdzające - a) unoszenie ugiętych nóg w zwisie na drążku-czas 90 sekund. https://www.youtube.com/watch?v=DgfpGCFjV88 b) podciąganie na drążku nachwytem na maksymalną ilość powtórzeń https://www.youtube.com/watch?v=hOIrtUxZGTg c)pompki na ziemi na max ilość powtorzeń https://www.youtube.com/watch?v=EM3kRKNnc-A&feature=youtu.be 3.Typ budowy fizycznej-uzasadnienie Mieszanka endo i ekto - łatwość w łapaniu tkanki tłuszczowej, ale z drugiej strony długie kończyny, wąskie obojczyki, drobne nadgarstki Zdjęcie sylwetki w pozie tyłem wrzucone do odpowiedniego teamtu. To tyle w tym miesiącu. Życzę swoim konkurentom powodzenia, niech wygra najlepszy :) Sam z niecierpliwością czekam na werdykt i kolejny miesiąc bardzo fajnego konkursu. Pozdrawiam :) /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/3c99bf8c3a864c298017328ebe7fa0b0.jpg /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/c722808cab244371b59c30550efa9758.JPG /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/0b250ad78bd94b6fa4e7aef817868ebd.jpg

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 2690 Data: 1/31/2015 4:05:23 PM Liczba szacunów: 0