SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Czerwiec -Konkurs Sportowa Sylwetka - Wouej

    Post
    Po 35 roku życia

    DIETA Redukcja zakończona. Powoli dodaje kcal. Skończyłem na 2500, obecnie jest 2600. Co jeszcze się zmieniło? Dodałem 100 g WW w dni treningowe (codziennie) i staram się zjadać je w posiłkach po treningu. Zmniejszyłem białko do ok 2 g na kg m.c. na korzyść wyżej wspomnianych węglowodanów. Tłuszcz na stałym, dość wysokim poziomie. Będę dodawać 50 kcal tygodniowo z WW. Myślę, że będę jeszcze tracił tkankę tłuszczową bo pewnie z miesiąc czasu będzie jeszcze deficyt kaloryczny. Zresztą widzę, że waga stoi a sylwetka się poprawia bardzo małymi kroczkami. Przestałem liczyć kcal z warzyw.

    Odpowiedzi: 83 Ilość wyświetleń: 5553 Data: 6/2/2015 11:45:37 AM Liczba szacunów: 0
  • Trening Na Siłe.. POMOCY!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Plan treningowy na siłe: No więc tak: Cykl jaki proponuję jest podobny do tego z KiF. Dzieli się na 2 podcykle-każdy po 4 tygodnie. W każdym podcyklu wygląda to tak, że w pierwszych 3 tygodniach intensywność rośnie, a w czwartym jest lżej. Oba podcykle są identyczne z tą różnica, że w drugim ciężar wyjściowy powinien być teoretycznie większy( o tyle o ile zrobiłeś postępów w pierwszych 4 tygodniach). Przerwy pomiędzy seriami w tygodniach 1i2-120 sek.,3-150-180 sek. Klatka 1tydz. 1-wyciskanie płasko 12x30%, 10x60%, 6x 70%, 5x80%, 4x85-90%x2 2-wyciskanie wąsko płasko 4serie x 8,6,6,6 powt(cięzar taki, by wykonać nie więcej powt. ile opisałem) 3-rozpiętki skos-średni ciężar-to ćwiczenie na pobudzenie góry klatki i rozciągnięcie całej-3serie x 8-12 powt. 4-tricepsy-francuskie 8,8,6,6, 5-francuskie od czoła 8,8,6,6 2tydz. 1-12x30%, 10x60%, 5-6x 80%, 3x85%, 3-2x 90%x2 2-8,6,6,4 3-jak w 1 tyg. 4-8,6,6,6 5-8,6,6,6 3tydz. 1-12x30%, 10x60%, 6x80%, 3x90%, 2x100%, 2x95%x2 (procenty są cały czas obliczane dla ciężaru wyjściowego sprzed cyklu-aż do końca) 2-6,6,4,4 3-jak w 1 tyg. 4-8,6,4,4, 5-8,6,4,4 4tydz. 1-wyciskanie płasko 12x30%, 10x60%, 6x 70%, 5x80%, 4x85%x2 2-8,8,8,6 3-jak 1tyg. 4-8,8,8,6 5-8,8,8,6 Plecy+bice: 1-TYDŹ: 1.podciąganie końca sztangi w opadzie 4x12,10,8,6 2.drązek-max x4serie 3.podciąganie sztangi w opadzie nachwytem średnim 4x 8,6,6,6 4.M.C-12X30%, 8x60%, 6x70%, 4x80-85%x2 5.szrugsy-sztanga lub gielki 4x 15,12,8,8, 6.sztanga w staniu-uginanie-4x12,10,8,6 7.młotki w staniu-4x 8,6,6,6 8-możesz dołożyć przedramię-uginanie podchwytem nadg.-z otwieraniem dłoni i opuszczaniem gryfu na końce palcy 3x 8 2TYDŹ: 1.-4x12,8,8,8 2-max x 4s 3-4x 6,6,6,4 4-12X30%, 8x60%, 6x80%, 4x85%, 2-3x85-90% 5.szrugsy-sztanga lub gielki 4x 15,12,8,8, 6-4x 12,8,8,8 7-4x 6,6,6,4 8-jak w 1tyg 3TYDŹ: 1-4x12,8,6,6 2-max x 4s 3-4x6,6,4,4, 4-12X30%, 8x60%, 6x85%, 4-2x100%x2, 4x90% 5.szrugsy-sztanga lub gielki 4x 15,12,8,8, 6-4x12,6,6,6 7-4x 6,4,4,4 8-jak 1tyg 4TYDŹ: 1-4x12,8,8,6 2-max x 4s 3-4x8,6,6,4 4-4x8,6,6,4 5.szrugsy-sztanga lub gielki 4x 15,12,8,8, 6-4x12,8,6,6, 7-4x6,6,6,6 8jak 1tyg BARKI+NOGI- kolejność musisz sobie sam wybrać-w zależności od priorytetów i możliwości-niby prawdą jest, że łatwiej jest przepompować krew z góry na dół niż odwrotnie BARKI: 1TYDZ: 1-unoszenie bokiem-4x12,8,8,6 2-wyciskanie-12x30%, 10x60%, 6x 70%, 5x80%, 4x85-90%x2 3-unoszenie w opadzie-3x 8,8,6-najlepiej jednorącz-wiesz pozycja, jak przy wiosłowaniu sztangielką 4-możesz dodać-jeśli masz siłę(ale wtedy jako 3-cie przed opadem)-podciąganie sztangi wzdłuż tułowia szerokim nachwytem 8,8,6 2TYDZ.: 1-4x12,8,6,6 2-12x30%, 10x60%, 5-6x 80%, 3x85%, 3-2x 90%x2 3-3x8,6,6 4-PODCIĄGANIE 6,6,6 3TYDZ: 1-4X12,6,6,6 2-12x30%, 10x60%, 6x80%, 3x90%, 2x100%, 2x95%x2 3-3x6,6,6 4-3x6,6,4 4TYDŹ: 1-4X12,8,8,6 2-12x30%, 10x60%, 6x 70%, 5x80%, 4x85%x2 3-3X8,8,8 4-3x8,8,6 NOGI: 1TYDZ: 1.przysiady-12x30%, 10x60%, 6x 70%, 5x80%, 4x85-90%x2 2-prostowania-4x8 powt. 3-uginania 4x8 powt 4-wspięcia na palce-na jednej nodze-ciężar w ręku-lewa noga-prawa ręka i odwrotnie 4x 12 powt. 2TYDŹ: 1-12x30%, 10x60%, 5-6x 80%, 3x85%, 3-2x 90%x2 2-4X8,8,6,6 3-4X8,8,6,6 4-4X12,10,8,8 3TYDŹ: 1-12x30%, 10x60%, 6x80%, 3x90%, 2x100%, 2x95%x2 2-4X8,6,6,6 3-4X8,6,6,6 4-4X12,8,6,6 4TYDŹ: 1-12x30%, 10x60%, 6x 70%, 5x80%, 4x85%x2 2-4X 8,8,8,8 3-4X8,8,8,8 4-4X12,8,8,8 plan Michaila

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 3342 Data: 10/30/2006 4:18:46 PM Liczba szacunów: 0
  • inne chleby i ciecierzyca > zaglądnijcie i odpowiedzcie jeśli wiecie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    moglabym ;) przepis jest lekko zmodyfikowany pod moje goosta 12 jaj, 125gr maki zytniej, 4 lyzki otrab, 5gr proszku do pieczenia, 100g masla - ubijasz bialka - zooltka mieszasz, aby uzyskaly jednolita konsystencje - delikatnie <!> dodajesz do piany zooltka stale mieszajac - nastepnie make wymieszana z otrebami i proszkiem oraz roztopiony tlooszcz /przestoodzony/ wystarczy tego na dwie formy dodatkowo posypooje jeszcze ziarnami - z regooly slonecznik albo co jest pod reka ;) pieczesz ~45min w temp.180-200*c /raczej ta dolna granica - w kazdym badz razie jej sie trzymam majac elektryczny piekarnik/ jesli zrobisz wszystko jak nalezy, powinien wyjsc tobie prawie ze identyczny jak ten koopny... a lepszy, bo wlasny smacznego artystyczny leniwy' grasik księżniczka-mafia.suple.hardcor.pl ~goering sooplementacji~ Bądź silnym i niezłomnym, aby umocnić słabość tych, którzy się chwieją.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 3094 Data: 12/4/2003 9:49:01 PM Liczba szacunów: 0
  • PROSZE O POMOC jakie witaminki ???

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dziekuje pani :) S.H.A.M.R.O.C.K -> www.sherdog.com <-

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 4766 Data: 7/6/2003 1:07:44 PM Liczba szacunów: 0
  • PROSZE O POMOC jakie witaminki ???

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    NO pieknie ale to sie przyda wiec jak bys mogla to mozesz dac fotki badz podac nazwy bo wiesz jak mam tradzik lekki to jak jakiegos kremu uzyje to znof moga zaczac wyskakiwac i co wtedy bo ja mam wlasnie tlusta cere thx odpsiz pozdrawiam ?? S.H.A.M.R.O.C.K -> www.sherdog.com <-

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 4766 Data: 7/6/2003 9:27:37 PM Liczba szacunów: 0
  • PROSZE O POMOC jakie witaminki ???

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    HEH nie on jest moj !!!! de sire ma inny !! S.H.A.M.R.O.C.K -> www.sherdog.com <-

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 4766 Data: 7/7/2003 7:23:30 PM Liczba szacunów: 0
  • PROSZE O POMOC jakie witaminki ???

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dzieki za pomoc cappuccino dobra kobieta z ciebie :D jak by co to sie kiedys odezwe jeszcze dzieki pozdrawiam. S.H.A.M.R.O.C.K -> www.sherdog.com <-

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 4766 Data: 7/8/2003 11:05:52 PM Liczba szacunów: 0
  • gainer czy samo bialko? / olimp, bx

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    po treningu porcja białka i carbo posiłek po treningowy ok. godziny po treningu: pierś z kurczaka , warzywa, suple- vitaminy, omega 3, potas ... godzine przed snem- twaróg z mlekiem np 0,5 %, chela mzb , rano po przebudzeniu -? zadnych supli dopiero w trakcie sniadania - omega 3, vit C. ?? a przed treningiem wtedy 1/2 carbo i porcja białka? co mógłbym jeszcze ewentualnie dodać z supli??

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 2821 Data: 12/27/2008 4:49:52 PM Liczba szacunów: 0
  • gainer czy samo bialko? / olimp, bx

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    poprawki w tekscie godzine przed snem- twaróg z mlekiem np 0,5 %, chela mzb ,potas rano po przebudzeniu -? zadnych supli dopiero w trakcie sniadania - omega 3, vit C. vitaminy potas a przed treningiem wtedy 1/2 carbo i porcja białka? OK co mógłbym jeszcze ewentualnie dodać z supli?? kreatyne jest? bo przeoczylem :D

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 2821 Data: 12/29/2008 8:50:14 AM Liczba szacunów: 0
  • kiedy kochasz trenować a nie możesz....

    Post
    Sztuki Walki

    Z tego co mowisz wynika, ze organizm jest wyniszczony i oslabiony, nie pchaj sie na sale dopoki nie bedziesz w pelni zdrowa bo mozesz tylko pogorszyc stan. Co mozna polecic? -Absolutnie - przejscie na diete lekkostrawna (jak najwiecej ryzu/kasz + gotowanych warzyw, mieso postaraj sie zastapic rybami, najlepiej gotowanymi na parze) w celu jak najlepszej przyswajalnosci. -Sprobuj liczyc co i w jakiej ilosci jesz, wiekszosci osob pozornie wydaje sie, ze jedza duzo, a nie udaje im sie zaspokoic podstawowych potrzeb energetycznych organizmu. -Witamina C 1-2g / dzien bylaby dobrym pomyslem w zwiazku z odpornoscia ale to tylko spekulowanie, dla pelnego obrazu sytuacji wypadaloby porobic troche badan + udac sie do lekarza.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 936 Data: 10/26/2013 8:43:01 AM Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna+Glutamina a antybiotyk???

    Post
    Odżywki i suplementy

    Witam Mam podobny problem , co autor postu. Wystąpił u mnie stan zapalny skóry (nie mylić z syfami => taka mała opuchlizna) i dermatolog przypisał mi jakąś maść (z resztą made by Jelfa:))) ) oraz antybiotyk => Dalacin c (clindamycinum)> Biorę kreatynę i zastanawiam się czy antybiotyk nie będzie się z nią kłócił. Dodam,że mam go brać tylko przez 4 dni skaży niet katabolism!!!

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 3270 Data: 10/30/2003 9:15:28 PM Liczba szacunów: 0
  • fbw do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    właśnie z MC jest tak, że nie do końca jestem pewny czy robie to ćwiczenie poprawnie technicznie ;c zapytam jakiegoś koksa na siłce, żeby mnie oblookał i dał znać czy robie ok.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 574 Data: 8/13/2010 12:19:04 PM Liczba szacunów: 0
  • fbw do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam! do tej pory cwiczylem ppl jednak trening mi nie siadl. (trening trwal przewaznie 1,5h i ze wzgledu na studia, prace i obowiazki czesto zdarzalo sie ze musialem odpuscic ktorys trening) wiec wydaje mi sie ze najlepszym wyborem dla mnie bedzie fbw 3 dniowy. Mam 25lat 75kg 179cm. A plecy - podciaganie nachwytem z obciazeniem 4s nogi - hack przysiady 4s biceps - unoszenie sztangi 3s klatka - wyciskanie na plaskiej 4s przod barkow - wyciskanie z karku 4s triceps - wyciskanie wasko 3s brzuch/ lydki b plecy - wioslowanie 4s nogi - przysiady ze sztanga na karku 4s biceps - mlotek 3s klatka - wyciskanie skos 4s tyl barkow - hantle na boki w opadzie 4s triceps - francuzy ze sztangą na ławce 3s brzuch/ lydki c plecy i nogi - martwy ciag 5s biceps - unoszenie sztangi 3s klatka - rozpietki 4s barki i kaptury - unoszenie sztangi wasko 4s triceps - francuzy hantlami 3s brzuch/ lydki czy taki plan treningowy jest ok? moj cel to budowa masy miesniowej. aha i chcialbym progresowac w kazdym cwiczeniu co tydzien o kilka kg Witaj Wydaje mi się, że trening całościowy może zajmować jeszcze więcej czasu aniżeli split. Ponadto split zdaje się być w supremacji z tego wzgledu, iż można go wykonywać nawet 2 czy 3 dni z rzędu jeśli zajdzie taka konieczność. Przemyśl więc czy nie wolałbyś zbudować jakiegoś solidnego treningu dzielonego. To może być 4-5 ćwiczeń w trakcie jednej sesji, a więc 30-40min treningu. Jeśli uprzesz się przy FBW to zostawiłbym zestaw A i B i robił je zamiennie. No i wypadałoby wprowadzić jakieś zmiany w kolejności : nogi na początku klatka plecy barki i ramiona na końcu. Pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 324 Data: 6/1/2016 4:17:21 PM Liczba szacunów: 0
  • fbw do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    A Wyciskanie plaski Wyciskanie skos Rozpietki Francuzy sztanga Wyciskanie wasko B Podciaganie Wioslowanie Martwy ciag Unoszenie sztangi Mlotek C Przysiad Hack przysiad Unoszenie sztangi zza karku Uniszenie sztangi wzdluz tulowia Moze taki rozklad byc? Czy lepiej mc dac do nog

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 324 Data: 6/1/2016 7:19:04 PM Liczba szacunów: 0
  • All Stars Euro2004:

    Post
    Piłka Nożna

    Sorensen Dellas, A.Cole, B.Lizarazu, R.Carvalho P.Nedved, K.Poborsky, T.Rosicky, C.Ronaldo BAROS, R. van Nistelrooy taki jest najlepsza 11 euro wedlig mnie jesli komus sie podoba nie obraze sie jezeli dacie mi soga

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1547 Data: 7/5/2004 4:14:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan na siłe

    Post
    Trening dla początkujących

    Mam 14 lat ćwiczę od 13 roku na sucho zaczynałem od 40 teraz wycisnę 75. Poprawiam plan : -------------------------------------------------------------------------- Rozgrzewka : a)bieg podskoki na jednej nodze podskoki obunóż krok odstawny-dostawny (&#8222;cwał&#8221; bokiem) przeplatanka bokiem bieg z uderzaniem piętami o pośladki bieg z wysokim unoszeniem kolan bieg z przyśpieszeniem na krótkim dystansie a.) głowa obszerne kręcenie głową w jedną i w druga stronę poruszanie głową do przodu i tyłu &#8211; &#8222;ruchy potakujące&#8221; b.) obręcz barkowa i ręce obszerne kręcenie nadgarstkami kręcenie rękoma w stawach barkowych wykonanie kilku pompek c.) tułów kręcenie biodrami w jedną i drugą stronę skłony w bok z pogłębianiem brzuszki d.) obręcz miedniczna i nogi skłon do ziemi na wyprostowanych nogach kręcenie stopą w stawie skokowym kręcenie nogą w stawie kolanowym przyciąganie pięty do pośladka &#8211; rozciąganie mięśni uda ______________________________________ Trening na siłe : ______________________________________ : -Klatka piersiowa: Wyciskanie sztangi plasko Rozpiętki -Biceps: Podciaganie na drążku waskim podchwytem (3 serie każda aż do omdlenia miesni ) Uginanie ramion ze sztanga -Nogi Przysiady ze sztanga na barkach Przysiady wykroczne Bieg 2 km powrót do domu z siłowni ;p : -Barki: Wyciskanie sztangi zza plecami (jakie ćwiczenie)? -Klatka piersiowa: Rozpietki Wyciskanie sztangi na skosie średnim -Przedramię Uginanie ramion ze sztanga podchwytem Zwijanei linki z ciezarem nadchwytem : -Plecy: Wiosłowanei w rozkroku <motyle> Wiosłowanie sztangi w opadzie -Triceps: Wyciskanie wasko Wyciskanei francuskie stojąc _____________________________________ Serie,powtórzenia i ciężar : 6-8 seri na duzę partie mięsni (Klata,Plecy,Barki,Nogi): 1 serie 80% - 4-7 powt 2 serie 90% - max powtórzenia 1 seria 100% - swoj ciezar maxymalny ********************************************* 4-6 seri na małe partie mięsni (Biceps,Triceps,Przedramie): 1 seria 80% - 5-7 powt 1 serie 90% - max powtórzenia 1 seria 100% - tu starasz sie podnieś swoj ciężar maxymalny ______________________________________ Liczba seri i powtórzeń rozpisana na jedno ćwiczenie. ---------------------------------------------------------------------- Przerwy pomiędzy seriami 3-4 minutki :) "MOLESTA EWENEMENT" "Jestem świadomy, zniosłem wiele, tym się dzielę ( po latach.. ) chciałem o tym zapomnieć, lecz droga nie tędy ćpanie i chlanie, każdy płaci za swe błędy mętny wzrok to był za daleki odlot otarłem się o śmierć, zasypiałem wciąż się modląc dotknąć szaleństwa lub całkiem się odciąć wybrałem życie i od dragów wolność ci co nie pojmą tego, stracą godność sami mam siłę by walczyć, bo mam to przed oczami" plan na siłe to jest i napewno tez do dupy ;p

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1036 Data: 11/21/2010 7:56:27 PM Liczba szacunów: 0
  • PORANNY TRENING- NEW LIFE

    Post
    Trening w domu

    myslisz ze na te objawy wpływa tylko kolacja? o której był sen?a c oz pozostałymi posiłkami, składnikami, porą, wielkością Zmieniony przez - canecorso w dniu 2015-03-08 16:59:20

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1661 Data: 3/8/2015 4:58:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Crossfit plus siłownia

    Post
    Strength & Endurance

    Na takiej misce to ty nic nie zbudujesz . Przy takim żywieniu 3 x siłownia plus 2 x C-F = się przetrenowanie plus rozległe bóle mięśniowe . Do tego widzę , że jeszcze dochodzi koszykówka . Popraw żywienia jaja , twaróg , kurczak = zródło białka , nie licz żurawiny czy płatków owsianych jako białko . ryż brązowy - 15 gram |-) Możesz zabrać się na treningi metaboliczne po poprawie żywienia , ale odpuść sobie na ten czas siłownie .

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 3809 Data: 4/22/2013 10:53:20 AM Liczba szacunów: 0
  • TVP uruchamia kanał sportowy

    Post
    Piłka Nożna

    A co to 3,4,5 ligi polskiej oraz klas a,b,c nie da się wyqpić?? Wtedy to będzie oglądalność

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2371 Data: 11/29/2005 7:19:52 PM Liczba szacunów: 0
  • TVP uruchamia kanał sportowy

    Post
    Piłka Nożna

    Szczegolnie wart bylby polecenia ten pt. "Frajerstwo stulecia czyli jak stracic mistrza w 5 minut" Lecz nie liczcie na to - to juz byly czasy C+ wiec TVP nie ma do niego praw

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2371 Data: 12/1/2005 3:34:09 PM Liczba szacunów: 0