SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Jemy/nie jemy ze spamem jedziemy

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku
    PRO

    Do jutra musze wyzdrowiec koniecznie,macie jakies sposoby? 8-) rutinoscorbin 3*10 drażetek dużo czosnku 5*1 gr wit c ciepłe piwo z sokiem plus aspiryna i goraca woda w wannie

    Odpowiedzi: 38750 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/4/2016 9:39:25 AM Liczba szacunów: 0
  • Jemy/nie jemy ze spamem jedziemy

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku
    PRO

    Przy kasie tam gdzie magnezy ivit c

    Odpowiedzi: 38750 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/5/2016 10:59:13 AM Liczba szacunów: 0
  • Jemy/nie jemy ze spamem jedziemy

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku
    PRO

    przeziębienie mnie chwyta, poniedziałek / wtorek będę miał wit c w tabsach to wrzuce wiecej, jeszcze z 5-6g prochu tylko mam, ale tabsów się nie opłaca kupować ;/ 18zł za 100 tabs a allnutrition 250 porcji tyle samo

    Odpowiedzi: 38750 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/9/2016 8:53:41 AM Liczba szacunów: 0
  • Jemy/nie jemy ze spamem jedziemy

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku
    PRO

    przeziębienie mnie chwyta, poniedziałek / wtorek będę miał wit c w tabsach to wrzuce wiecej, jeszcze z 5-6g prochu tylko mam, ale tabsów się nie opłaca kupować ;/ 18zł za 100 tabs a allnutrition 250 porcji tyle samo Na allegro za 30 zl masz 1kg :>

    Odpowiedzi: 38750 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/9/2016 9:08:53 AM Liczba szacunów: 0
  • Jemy/nie jemy ze spamem jedziemy

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku
    PRO

    z w i e d z a ć

    Odpowiedzi: 38750 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/10/2016 8:16:07 AM Liczba szacunów: 0
  • Jemy/nie jemy ze spamem jedziemy

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku
    PRO

    z c*py xD

    Odpowiedzi: 38750 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/19/2016 7:32:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Jemy/nie jemy ze spamem jedziemy

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku
    PRO

    szkoda kurcze, że nie będzie mnie Sopocie w tym roku to bym dopingowała :c

    Odpowiedzi: 38750 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/15/2016 9:01:27 AM Liczba szacunów: 0
  • Jemy/nie jemy ze spamem jedziemy

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku
    PRO

    Siemka! Już drugi w tym tygodniu %-) Plan na dziś : IF - trening FBW "C" a potem... w końcu porządne żarcie! Żonka zapowiedziała mega smakołyki :-)

    Odpowiedzi: 38750 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/4/2017 8:49:30 AM Liczba szacunów: 1
  • Jemy/nie jemy ze spamem jedziemy

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku
    PRO

    Dobryyyy :-D Miałem mieć naukę konną ale konie wyjechały na pokazy dziś :-) Za to leci FBW "C" a potem.... jedzenieee P. S. Haha dobre z flaszeczkami :-) Ja wczoraj wino odpaliłem. Czerwone, wytrawne. Pół poszło, reszta dzisiaj. Zmieniony przez - tomaszS w dniu 2017-11-11 10:49:27

    Odpowiedzi: 38750 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/11/2017 10:41:41 AM Liczba szacunów: 1
  • Jemy/nie jemy ze spamem jedziemy

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku
    PRO

    Ladowanie wit c przed i do teraz cały czas woda z cytryna i mięta . Plus wesołe pogaduchy i sport jednak dziś tylko w tv ;-)

    Odpowiedzi: 38750 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/6/2018 8:39:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Jemy/nie jemy ze spamem jedziemy

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku
    PRO

    Jestem chyba zmuszony poddać się chorobie . Chodź jeszcze rozważam rowerek stacjonarny żeby się wypocić , ale jest coraz gorzej z dnia na dzień . Odsapnij trochę wrzuć 5-10 gr Wit c i 3 razy dziennie po kilka ten rutyny plus dużo czosnku

    Odpowiedzi: 38750 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/9/2019 7:08:35 AM Liczba szacunów: 0
  • Jemy/nie jemy ze spamem jedziemy

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku
    PRO

    Z W J E D Z A C

    Odpowiedzi: 38750 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/27/2019 3:18:25 AM Liczba szacunów: 1
  • Jemy/nie jemy ze spamem jedziemy

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku
    PRO

    4Flex z witamina C i MSM w stalej suplementacji idzie :-D

    Odpowiedzi: 38750 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/13/2020 12:06:32 PM Liczba szacunów: 1
  • ODPOWIEDŹ na Twoje pytanie jest TUTAJ

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Witaj Sachem! Proszę o komentarz do następującej sytuacji, która ma miejsce w moim przypadku: Zgodnie z Twoim pkt. 3 mówiącym o wyliczeniu zapotrzebowania na kalorie, moje zapotrzebowanie to c.a. 2165 kcal (82 kg x 24 x 1,1). W swoim poście polecasz także zapoznanie się z postem: Z kolei w polecanym przez Ciebie poście jest kalkulator: Posługując się tym kalkulatorem wychodzi, że moje zapotrzebowanie to 3075 kcal (age: 27, sex: male, weight: 82 kgs, height: 176 cm, resting: 7, very light: 13, light: 3, moderate: 1, heavy: 0) Tak na prawdę ćwiczę 3-4 razy w tygodniu ACT (ciężki) około 1-1,5 hrs plus 40 min aeroby. Większość dnia (praca) spędzam na siedząco przed kompem. Żeby "sztucznie" nie windowac zapotrzebowania wpisałem heavy: 0 choć pewnie mógłbym wpisać choćby 0,5. Nie ważne. Chodzi o to, że nawet zaniżając swoją aktywność fizyczną zapotrzebowanie na kalorie "z kalkulatora" wychodzi o około 900 kcal wyższe niż w przypadku obliczeń z Twojego postu. To chyba baaardzo duża różnica nieprawdaż? Jak by różnica wyszła 100-200 kcal to pewnie bym nie pisał tego posta, ale aż 900 kcal???????? Które więc obliczenia są poprawne??? Chciałbym zbić wagę jednakże powstaje taka paranoja, że nawet jak bym odjął np. 500 kcal od wyliczeń kalkulatora to będzie oznaczało, że przyjmuję więcej kalorii niż potrzebuję według obliczeń Twojego posta. A więc konkludująć według jedego schematu obliczeń powinienem chudnąć w oczach a w według drugiego roztyję się jak prosię. Proszę o fachowe wyjasnienie problemów poruszanych w moim poście i wskazanie spójnej metody obliczeń zapotrzebowania na kalorie. Gorąco pozdrawiam

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/11/2005 11:52:20 AM Liczba szacunów: 0
  • DT - Kettle i inne :-)

    Post
    Po 35 roku życia
    PRO

    Snatch jest ciężkim ćwiczeniem ogólnie, a w wersji na dwa kettle to już w ogóle.. Takie 2x16 już mnie niemal wgniata w ziemię przy zrzucie, a co dopiero 2x20! Nie wiem czy bym się w ogóle podjął próby rwania dwóch 20.. Na razie nie próbuje :-) Następne KBS - jako główne ćwiczenie C&P (2x20), a po tygodniu dodam sobie przysiady (2x20) i drążęk (bez obciążenia). W jednym newsletterze Geoff napisał, odnośnie chyba redukcji, czy dodania przysiadów - już mogę mylić, żeby robić: Przysiad 3x5 i na kolejnym treningu przysiad 3x3.. Niby nic.. Kiedyś pisał, że dobry trening to 2-3 ćwiczenia po 15-25powt (mowa o treningu "na siłę"). Chcę dać drążek, bo kuleje u mnie strasznie i sporadycznie się podciągam. Także trening będzie wyglądał mniej więcej tak: A) C&P 10x3 FR SQ 3x3 B) C&P 10x4 DRĄŻEK 3x3 3 terningi tygodniowo - ABA, BAB.. I tak sobie będę dążył do C&P 10x6 - to jest najważniejsze! (z dłuższymi przerwami możliwe że bym 10x6 wykonał, ale chcę to robić z palcem w... nosie) Drążek 5x5 (tak na świeżo, to pewnie bym zrobił, chociaż byłoby ciężkawo) FR SQ 5x5 (to akurat jestem w stanie spokojnie zrobić, ale chodzi o praktykę i o uzupełnienie treningu C&P, bo mimo, że lubię to ćwiczenie, to psychika u mnie słaba i samo C&P mnie zniszczy w 2-3 tyg ) Jeśli mi będzie mało (a wątpię!) to dorzucę sobie jakiś metcon. Albo po treningu, albo w osobny dzień (o to ciężko!). "Zwykłe swingi", albo: http://www.t-nation.com/free_online_article/sports_body_training_performance/kettlebells_put_to_the_test Wygląda lightowo dla mnie, ale... Wyszłoby w praniu :-) ________ Dzisiaj weszło: 5 HP 5 SN 5 MP 5 SQ 7x/90s rest (trochę przeciągałem!) 18min.. Najdłuższy trening w dziejach :)

    Odpowiedzi: 5575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/28/2014 8:23:51 PM Liczba szacunów: 0
  • ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

    Post
    Doping - zdjęcia
    PRO

    Witam moze ktoś się wypowiedzieć ? /SFD/2017/8/14/9a93c05c11c543ce9caf54d8d48318a2.jpg /SFD/2017/8/14/b64b763f78bd433398ccd685b61b49e8.jpg Zmieniony przez - arendmazak w dniu 2017-08-14 21:24:44 Orale z tego laba cieszą się dobrą opinią, mówię o wersji już tej w blistrach. A jak długie testy, tren a, bold, deka, npp? Słyszałeś jakieś opinie o nich? Zmieniony przez - M.I.C.H.U w dniu 2017-08-15 18:18:42 Słyszałem, że niekiedy bolesne mniej/bardziej ale działające soki.

    Odpowiedzi: 25754 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/16/2017 11:37:31 AM Liczba szacunów: 0
  • DT - Kettle i inne :-)

    Post
    Po 35 roku życia
    PRO

    Post wszedł - 22h. Zaliczony! Musiałem zjeść, żeby kogoś nie zabić! Zimne dni ciężej przejść niż gdy jest ciepło.. Jem średnio - tj. waga w miejscu i wg logiki - jeśli zrobię 2 posty po 24h, to będzie mniej kalorii w ciągu tygodnia. Czyli redukcja powinna być. Mam rozpiski dietetyczne z SFD, bo kiedyś miałem wykupione. Zszedłem z 78 (taka moja życiówka, pewnie ze 2kg to same by spadły) do 72, a teraz wiszę na 74 od.. od dawna. Nie jem czysto - nie ma co mówić.. Nie ważne.. Pomińmy milczeniem. Zima idzie ;-) Trening wszedł! C&P - 10x4 /2:30 FR SQ - 3x5 WINDMILL - 3/3 30min C&P - około 30s pracy i 2min odpoczynku. Oj poczułem!! Ale w końcu jest odpowiednia objętość. FR SQ - pierwsza seria, to jak rozgrzewka (opornie), druga lekko, trzecia - taka, że czwarta z 5powt. by nie weszła. Chyba,że po dłuższej przerwie. Muszę budować objętość przysiadów! Chcę dojść w przysiadach do 10x5, żeby tego Prometeusza zrobić! Aktualnie skupiłem się na C&P, ale może jeszcze będę musiał skupić się na przysiadach.. Kto wie..? Na pewno warto byłoby to zrobić! Przysiady - jako ćwiczenie bazowe C&P i Drążek jako dodatkowe. A) SQ + C&P (odrobina) B) SQ + drążek (odrobina) I już klaruje się plan treningowy - na kiedyś tam :-) Aktualnie przysiady trochę praktykuję. --------------- Książka Whitley'a - chętnie bym się zapoznał. Czekam na jakieś opinie,recenzje, spis treści już by nieco wyjaśnił, a jeszcze jakby tak 5-10stron ujawnili - byłoby wiadomo o co chodzi z tą książką.. Program treningowy, to pewnie 1-4 strony Technika, to pewnie 10-20str. Co z resztą?? Ćwiczenia pomocnicze? Mobilność, stretching? Jakiego kalibru jest to książka?? Coś na miarę Perfecting The Press ?? 4-8tyg oczekiwania nieco odstrasza. Nie zależało mi nigdy specjalnie na bent press, bo uważam to za pokazowe ćwiczenie. Komu bym miał je pokazać? Filmik na YT.. Kilku znajomym.. Tyle.. Ale gdzieś tam w duszy coś gra.. Zobaczymy :-)

    Odpowiedzi: 5575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/27/2014 1:35:19 PM Liczba szacunów: 0
  • DT - Kettle i inne :-)

    Post
    Po 35 roku życia
    PRO

    Popołudniową porą weszło: C&P (24) - 6x(1,2,3) !! =72x GUSU (20) - 5/5 =60x LUNGE (20) - 6/6 =72x 6x !! Zmieściłem się w czasie 15min na każdy segment! Planowałem zrobić tyle drabin C&P nawet jakby miały mi zająć ze 20min. Planowałem też zrobić 5 par GUSU+LUNGE, bo zazwyczaj było 5x GUSU i 4x LUNGE, a tu miłe zaskoczenie! Weszło 6x jedno i drugie! Ostatni set wykroków to już zasuwałem i technika cieniutka, ale.. zaliczam sobie :-) GUSU - fajne ćwiczenie, nawet niespecjalnie męczące, bo to tylko rolowanie na łokieć + wyprost do siadu. Trzymanie kuli chyba najcięższe z tego wszystkiego :-) Ale czasochłonne! C&P - moje ulubione ćwiczenie, to się już nawet nie wypowiadam :-) 12 treningów za mną. Wyniki przedstawiają się tak: TGU (20) - 14,18,22,23,25,20 --- 14 a 25.. C&P (20) - 72, (przejście na 24kg) 54,60,54,62,72 --- 72powt. z 20 a z 24! GUSU (16) - 40,50,60, (przejście na 20kg) 50,40,60 --- 40x z16, a 60x z 20! LUNGE (20) - 40,50,48,48,48,72 :-) GOBLET (20) - 45,45,50,55,60,36 WIOSŁO (20) - 90,90,120,132,120,72 SWINGI - nie chciało mi się liczyć... ----------- Kolejny etap, to: A) TGU 3/3 - tutaj może będę musiał przejść z 20 na 16kg.. Zobaczę. GB 8-12 WIOSŁO 8-12/str B) C&P 3/3 GUSU - 5-6/str WYKROK - 8-12/str WYMACHY jednorącz w interwałach - będzie 20, albo 16kg. Wyjdzie w praniu. Ciężary raczej się nie zmienią (chyba, że zaznaczyłem taką obawę). Jak zerknę wstecz - szybko zleciało. Nawet nie było nudy, ale dobrze mi zrobił tydzień bez wymachów :-) Na spokojnie.. Dzisiejszy nawet bez dnia przerwy się udał. Dobrze :-) Jutro się pomierzę i zważę, ale planuję ładnie trzymać menu i takie poważniejsze ważenie będzie w niedzielny poranek. Oficjalne ważenie! Potem "majówka" i rodzinna impreza.. ;-)

    Odpowiedzi: 5575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/28/2016 8:13:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Low carb na mase - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Może nie bezpodstawna i zła, ale na pewno mało trafna. Stosunek AA:EPA jest o wiele lepszy. Musiałbym przyjrzeć się tym badaniom. ródłem omega-6 GLA jest właśnie m.in. olej słonecznikowy i sojowy. A skąd ta informacja? Ja opieram się na tym: http://www.nutritiondata.com/facts-C00001-01c209E.html http://www.nutritiondata.com/facts-C00001-01c22NB.html olej słonecznikowy (na 100g): 18:3 _____________0.0 mg 18:3 n-3, c,c,c ___~ 18:3 n-6, c,c,c ___~ olej sojowy: 18:3 ____________7033 mg 18:3 n-3, c,c,c ___6536 mg 18:3 n-6, c,c,c ___~ ~ oznacza brak danych, ale odejmując wychodzi ok 500mg Zmieniony przez - Charon w dniu 2007-02-23 17:17:53

    Odpowiedzi: 923 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/23/2007 5:12:59 PM Liczba szacunów: 0
  • DT - Kettle i inne :-)

    Post
    Po 35 roku życia
    PRO

    Trening 16: C&P (2x20) - 7x3 9:30 Robiłem work+rest=90s; Wyszło 20s pracy i 70s odpoczynku. 3xC&P w 20s, to chyba ok? Tak sobie rozkminiam te zakupy i łyknę 24 z CKB. Prędzej czy później i tak bym kupił, a że kasę już nazbierałem i boję się, że się rozejdzie, to już sobie kettla sprawię. W końcu czasem trzeba zaszaleć.. KBS - cykl przechodzenia od 10x1 do 10x3 kończy mi się za 8treningów. Jeśli będę ćwiczył co drugi dzień, to ostatni trening wypadnie mi 14.09 - w niedzielę. Potem albo tydzień przerwy - coś luźnego, albo zabawy z 2x24! Zabawy...;-) I wejście na cykl 10x3 do 10x6. Jest opcja SHORT: 3 treningi tygodniowo przez 4tyg - nie wiem czy podołam, jest tam zawsze 10 serii; po 2-6powt. 2 treningi tygodniowo przez 6tyg - j.w. ale jest więcej czasu na regeneracje. Opcja dłuższa: 2-3 treningi tygodniowo i jest to 48 sesji (16-24tyg - 4-5miesięcy!!!) - Łagodniejszy progres, ale po 24 sesjach z C&P nie wiem czy dałbym psychicznie radę kolejnym 48! :-) Jak nie dam rady z shortem 3xtyg, to będę go robił 2xtyg - mowa o samym C&P; wtedy może 1 dzień robiłbym drążek i siady. W sumie dobra opcja: C&P wolne siady/drążęk wolne C&P wolne wolne W ostateczności złapię te 48treningów.. Po 4tyg KBS: Coś tam jestem silniejszy - maxa nie testuję, bo nie chcę zaburzać procesu. Waga bez większych zmian - 73,5-74,5kg brzuch - jutro rano zmierzę, ale raczej się nie poprawił, ani specjalnie nie pogorszył.. Jestem zadowolony, bo treningi są naprawdę niskoobjętościowe. Nie męczą specjalnie. Bywa ciężko, ale nie jest to jakaś masakra i sporadycznie mam zakwasy czy obolałość mięśniową. Raczej powodują to ćwiczenia dodatkowe (siady), ale teraz z nich zrezygnowałęm. Na tak niski wkład pracy, to utrzymanie wagi i wzrost siły (+może troszeczkę mięśnia?), to jest OK. Miska kulawa, ale piwa mniej!! Jedno kupiłem sobie do domu... Tydzień temu. Wypiję chyba jutro. W tym dziewięćdziesięciodniowym BLOODWORK Geoff proponował treningi: dni: 1-30 - trening siłowy 3x + 2-3 spacery 31-60 - trening siłowy 3x + metcon 1x +2-3spacery 61-90 - j.w. , albo trening siłowy 2x i metcon 2x i spacery: siła metcon wolne siła metcon wolne wolne Jak się uda, to raz w tygodniu chyba będę robił swingi... Około 10min. Jakieś interwały - 10x10 czy coś w ten deseń. 1x24 albo 2x16, czy 2x20 (próbowałem - ciężko!!)

    Odpowiedzi: 5575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/29/2014 9:39:17 PM Liczba szacunów: 0