SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Dawid - wątpię, że na fbw idzie jak kolwiek urosnąć. Jest to bardziej na rozgrzewkę mięśni, bo jak mięsień ma rosnąc, wykonując 3 serie w czasie treningu? Antos - więc jak długo ? Dziś robię trening C, i zamykam tym samym drugi raz ABC. Jeszcze z dwa takie obwody ABC i jakiś split? Czaroz - On jest chyba moim idolem, i taką sylwetkę chciałbym osiągnąć. Ciężką pracą można wszystko :-)) Stanisuaf - dokładnie. Nie można wszystkiego oddzielić grubą krechą dla jednej rzeczy. Np. wybór siłownia vs. dziewczyna, siłownia vs rodzina, itd. itd. Mistrzostwem jest połączyć wszystko, mieć z tego przyjemność, ogromne efekty oraz zadowolenie z własnego wyglądu oraz poznania organizmu. Tylko co, jak np. dziewczyna czy rodzina nie będzie Cię wspierać w tym co robisz, bo stwierdza, że jest te be.

    Odpowiedzi: 2457 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/16/2012 5:34:23 AM Liczba szacunów: 0
  • Białka nigdy za wiele..:-D Tym bardziej w dzień treningowy..zawsze możesz się podzielić z potrzebującymi%-), ja wpycham czasami w dzień treningowy ponad 3g na k.m.c. i ciągle mi mało8-)

    Odpowiedzi: 2457 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/1/2012 10:56:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Wieczorem daj dwa jaja, serek wiejski jesz jeden ale dzieląc na dwie porcje po 100g i już masz te 190g białka. W porannym zmniejsz ilość prochu i po treningu też 30g by stykło. Zamast tego dodaj zdrowych tłuszczy bo teraz jest ciężko, masz tylko orzechy ze zdrowych tłuszczy roślinnych i z mocnym przymrużeniem oka owsiane... };-) Zacznij patrzeć na białko tak: jak jest to za mało to jest jeden spory problem, bo sami siebie wstrzymujemy od przyrostów, ale jeśli masz go za dużo, to jest sporo problemów: a) organizm musi dostać dużą dawkę energii by je przerobić (pomijam fakt witaminek, tam wszystko się dzieje trochę inaczej), b) nerki są obciążone (oczywiście, brak badań ale w tym wypadku polecam zdać się na zdrowy rozsądek i zrozumienie faktu, że od naszych przodków dzieli nas kilkadziesiąt pokoleń jedzących gównane żarcie, c) występują problemy gastryczne bo wszelkie złogi na jelitach czy wzdęcia nie są niczym przyjemnym... To z grubsza, są i inne jak przyspieszenie metabolizmu - u osoby z naturalnie szybkim to strzał w stopę itp. Wszystko z umiarem! :-) Zmieniony przez - kamikaz w dniu 2012-07-20 11:16:33

    Odpowiedzi: 2457 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/20/2012 11:15:53 AM Liczba szacunów: 0
  • Co do brzucha- też tak często mam, c'est la vie. Kiedyś przejdzie ;-) Na monotonię w diecie mogę polecić ci zmianę kurczaka na inne mięso, np schab, zamiast owsianki spróbować omleta... :-P Konkursowe dzienniki Keltona będę z pewnością śledził, bo zapowiada się ciekawie

    Odpowiedzi: 2457 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/3/2012 11:39:17 AM Liczba szacunów: 0
  • A jakiegoś kumpla nie masz, który ma sprzęt i którego mógłbyś sobie "piz**ć" razem z nim?

    Odpowiedzi: 2457 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/14/2012 7:15:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Zabieram sie za posilek numer 3 Qrwa gardlo cos mnie boli, chyba bedzie wieksza porcja Wit. C dzisiaj Zmieniony przez - HoligaN90 w dniu 2007-11-24 16:09:59

    Odpowiedzi: 252 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/24/2007 4:09:14 PM Liczba szacunów: 0
  • kreatyna obniża odporność, ładuj witaminę C i bedzie dobrze Dawaj więcej fot, może jakieś filmiki, bo nudno się tu robi Ludziska piszcie coś, żeby chłopak monologu nie prowadził

    Odpowiedzi: 252 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/24/2007 11:17:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Postanowilem, ze na basen ide. Wlasnie szamam tzw. przedtreningowy. Makaron, mieso z cyca i udka(50/50) i porzadny kufel kompotu truskawkowego. Pyszny i zdrowy bo wlanie TRUSKAWKI maja najwiecej WIT. C Zmieniony przez - HoligaN90 w dniu 2007-11-25 16:26:54

    Odpowiedzi: 252 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/25/2007 4:25:40 PM Liczba szacunów: 0
  • cos mi sie wydaje, ze truskawki nie maja najwiecej witaminy c

    Odpowiedzi: 252 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/27/2007 3:15:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Pozdro dla kolegi . Co do witaminy C to ja wole cos ala plusz xD

    Odpowiedzi: 252 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/27/2007 6:10:18 PM Liczba szacunów: 0
  • DZIEN 26 Tak jak obiecalem niespodzianka: Nowy przepis na kurczaka: (naprawde jest boski, POLECAM) -piers z kurczaka ~0,5 kg -maslanka -krakersy 1.Piers kroimy, wkladamy do glebokieg naczynia, zalewamy maslanka, przykrywamy folia alum. i zostawiamy na ok 20-24h w lodowce. 2.Piersi wyciagniete z maslanki obtaczamy we wczesniej pokruszonych krakersach. Ukladamy na folii i wkladamy do piekarnika na 25-30 minut.(temp. 200 C) 3. Gotowe. Ja serwuje z makaronem i pomidorem O 16.20 wychodze na trening. Jak wroce to jem, kapie sie i na impreze uciekam. Bede pil, ale tylko piwa. Bede staral sie jesc jakies batony typu snickers, 3bit i moze zjem cos cieplego bo jest mozliwosc kupienia posilku, tam gdzie bedzie biba Jak bede mial czasu troche to po treningu sie pojawie i zdam jakas relacje Pozdro Zmieniony przez - HoligaN90 w dniu 2007-11-30 15:46:38

    Odpowiedzi: 252 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/30/2007 3:42:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Siema ;) I wkoncu nadszedl ten dzien: W Y C I S K A N I E . . . N A . . . P L A S K I E J : -------------------- 1 2 0 kg -------------------- Jest moje!!! HURRA!!! Zmieniony przez - HoligaN90 w dniu 2007-12-20 19:20:56

    Odpowiedzi: 252 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/20/2007 7:20:40 PM Liczba szacunów: 0
  • BlackBerry Poczytaj mój 1 dziennik (chociaż wolałabym aby zginął w czeluściach %-) ) tam widać jak mną miotało ;-) Ale musiałam zmienić podejście bo inaczej nic by z tego nie było :-) Magdalenka Czas.... dużo czasu %-) Ale może to i lepiej, bardziej doceniam każdą zmianę bo wiem, że jest to dużo bardziej czasochłonne, a nie kwestia kilku miesięcy ( w moim przypadku ) :-) UN Zmęczenie? Jakie zmęczenie? };-) |-) Wiesz jak jest: " jak chcesz znajdziesz sposób jak nie chcesz znajdziesz wymówkę". ;-)W ten strach nie wierzę %-) czaj_nik, delfinka Dzięki dziewczyny i widzę że widownia na przyszłość się zbiera };-) :-D Eve A tu masz rację, odkąd dbam o nie całościowo to jest bardziej skłonne do zmian :-) Może nie jakoś szaleńczo ale zawsze %-) I też masz rację z tym czerpaniem radości, gdybym nie lubiła ćwiczyć gotować itd to wołami by mnie nikt nie zaciągnął żeby to robić ;-) %-) I jednak łatwiej się działa jak ma się założony cel do osiągnięcia, a ja jeszcze jakiś mam ;-) Także jeszcze się z Państwem nie żegnam 8-) Mawashi Cieszę się, że nie odbierasz tego czasu który mi poświęciłeś jako stracony :-) Starałam się wszystkie wskazówki przetrawić i wprowadzić w życie :-)) Oczywiście jak będziesz miał czas i ochotę jeszcze kiedyś spojrzeć na to co wyczyniam to ja zawsze chętnie- wtedy się najwięcej uczę i przyswajam do głowy :-)) ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Obra! Myślę, że daję sobie jeszcze maksymalnie 1 dzień luzu miskowego, moja faza na jedzenie jajek na boczku minęła i mogę od nowa liczyć :-D Zostanę przy rozkładzie jaki miałam na końcówce konkursu czyli: DT:110/50/200 DNT:110/50/15 Suplementacja też dobrze na mnie wpływa- zresztą mam jeszcze większość w zapasie więc szkoda żeby się zmarnowała :-P Była ona taka o: -Tran - ZMA przed snem - olej z wiesiołka - 1 łyżeczka - wapń - razem z witaminą D - błonnik -10g dziennie - zarodki pszenne - lecytyna sojowa 2x dziennie po jednej kapsułce, - Witamina C 1000mg, 1 kapsułka po treningu - - morszczyn (kelp) - może być w formie naparu - łyżeczka kurkumy (może być w posiłkach)- (obrzydła %-) ) - gorzka czekolada 85% kakao i więcej – 20g przed snem - herbata miętowa - 1 litr dziennie - herbata z pokrzywy – 1 litr dziennie - L-karnityna z zieloną herbatą - 3 kapsułki przed treningiem . -dodatkowo: ziółka uspokajające przed snem, napar relaksujący 1l dziennie Treningi skończyłam trochę wcześniej niż zakończył się konkurs więc już dziś był jeden rozruchowy ;-) FBW wzięte z regulaminu. Oczywiście jak jakaś mądra głowa chce pozmieniać to przyjmę to z otwartymi ramionami i się dostosuję :-)) Na siłowni nowe sprzęty: kettle, gumy, piłki, a nawet stół do siłowania się na rękę (%-)) - można kombinować ;-) Trening- wszystko 2x15 A. Martwy ciąg 15 x40kg/ 15x45kg B1. Wyciskanie sztangi stojąc 15x15kg/15x15kg B2. ściąganie drążka górnego do klatki szeroko z nachwytem 15 x25kg/ 15x30kg C1. wypady 15(na nogę) x6kg(na rękę)/ 15 x6kg C2. uginanie nóg leząc 15x15kg/15x20kg D. pompki 1 seria na maksymalna ilość powtórzeń 20 Aero: wioślarz-20min Zmieniony przez - Miodowa w dniu 2014-01-07 17:28:21

    Odpowiedzi: 690 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/7/2014 5:26:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Mawashi Coś tam naskrobałam (nie wiem czy o to chodziło) ;-) DT BTW: 110/50/200 leki Euthyrox 1, Bromergon 1 Suplementacja: -tran -kelp -wit C 1000mg -wapń -wiesołek - lecytyna x 2 - błonnik -zarodki pszenne -napar relaksujący 1l -czekolada 85% /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/309fac264aab46988cb09f0d5deb6962.png Trening A. Przysiad ze sztanga na plecach- na podkładkach tempo 3/3 20kg(gryf) x 15/ 20kg x15 B1. wyciskanie sztangielek skos góra 6kg x15/ 8kg x15 B2. przyciąganie drążka dolnego siedząc do brzucha 25kg x15/ 25kg x15 C1. prostowanie nóg w siedzeniu 15kg x15/ 20kg x15 C2. wznosy tułowia z opadu 15/15 D. plank (1x ile dasz rade utrzymać) 1 min Aero: 20 min na wioślarzu Te siady mnie kiedyś zabiją, jestem tego pewna %-) Zmieniony przez - Miodowa w dniu 2014-01-09 21:31:47

    Odpowiedzi: 690 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/9/2014 9:29:05 PM Liczba szacunów: 0
  • AAAAAAAA jestem taka głodna! @-| Zamienię się w królika i będę zajadać warzywami bo to nie idzie żyć %-) DT BTW: 110/50/200 leki Euthyrox 1, Bromergon 1 Suplementacja: -tran -kelp -wit C 1000mg -wapń -wiesiołek - lecytyna x 2 - błonnik -zarodki pszenne -napar relaksujący 1l -czekolada 85% warzywa brukselka, dużo brukselki ;-) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/4beee0820bab4057a6c45a70a8efbde6.png Trening- wszystko 2x15 A. Martwy ciąg 15 x40kg/ 10+5x50kg--> na raty 15 x40kg/ 15x45kg B1. Wyciskanie sztangi stojąc 15x15kg/15x18kg 15x15kg/15x15kg B2. ściąganie drążka górnego do klatki szeroko z nachwytem 15 x25kg/ 15x30kg 15 x25kg/ 15x30kg C1. wypady 15(na nogę) x ok 20kg(gryf)/ 15 x ok 25kg 15(na nogę) x6kg(na rękę)/ 15 x6kg C2. uginanie nóg leżąc 15x20kg/15x25kg 15x15kg/15x20kg D. pompki 1 seria na maksymalna ilość powtórzeń 22 20 Aero: wioślarz-20min Mam strasznie słaby chwyt, przy MC palce mi się "rozwijają" i następuje bum na podłogę... %-) Zmieniony przez - Miodowa w dniu 2014-01-11 21:21:33

    Odpowiedzi: 690 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/11/2014 9:10:38 PM Liczba szacunów: 0
  • DT BTW: 110/50/200 leki Euthyrox 1, Bromergon 1 Suplementacja: -tran -kelp -wit C 1000mg -wapń -wiesiołek - lecytyna x 2 -czekolada 85% warzywa: brukselka, brokuły, kapusta/ogórki kiszone /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/a6389571a1ca42ce8ad453749fdb7b09.png Trening A. Przysiad ze sztanga na plecach- na podkładkach tempo 3/3 20kg(gryf) x 15/ 25kg x15 ---> ciężko, oraz wydaje mi się, że robię je za szeroko 20kg(gryf) x 15/ 20kg x15 B1. wyciskanie sztangi skos góra 20kg x15/ 25kg x15 6kg x15/ 8kg x15 B2. przyciąganie drążka dolnego siedząc do brzucha 25kg x15/ 35kg x15 25kg x15/ 25kg x15 C1. prostowanie nóg w siedzeniu 20kg x15/ 25kg x15 15kg x15/ 20kg x15 C2. wznosy tułowia z opadu 15/15 15/15 D. plank (1x ile dasz rade utrzymać) 1min 15sec --> ból ;-) 1 min Aero: 20 min na wioślarzu Jutro spodziewam się zakwasów @-) Zmieniony przez - Miodowa w dniu 2014-01-14 22:29:02

    Odpowiedzi: 690 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/14/2014 10:18:38 PM Liczba szacunów: 0
  • jolek Nigdy tak na te bioderka nie patrzyłam ;-) Zobaczymy co się dalej wykluje :-) Waga umarła, o ile sypkie rzeczy idzie policzyć o tyle z mięsem idzie mi gorzej podejrzewam że mogłam nie dobić białka. No ale chwilę muszę się przemęczyć. Aktywność basen 40 min- w następnym semestrze znowu muszę wybrać jakieś coś w ramach w-f, ciągnie mnie do sztuk walki ale nie jest to dla mnie za dobre (tak myślę) więc pewnie pozostanie radosne pluskanie się w wodzie. DNT BTW: 110/50/150 leki Euthyrox 1, Bromergon 1 Suplementacja: -tran -kelp -błonnik -zarodki pszenne -wit C 1000mg -wapń -wiesiołek - lecytyna x 2 -czekolada 85% warzywa: brukselka, ogórki/kapusta kiszone, marchewka ok 1kg (;-)), papryka, cebula /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/bfe6ddfbb7ec4884abe53124e65ffc31.png Pytanie: Czy zajadanie się marchewką aż na taką skalę jest dozwolone? Mam w rozpisce żeby wliczać gotowane bulwy, ale mimo to wolę zapytać :-) Zmieniony przez - Miodowa w dniu 2014-01-15 22:26:20

    Odpowiedzi: 690 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/15/2014 9:47:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Kwoka To nie jest tak jak myślisz %-) Ja po prostu byłam głodna, no i że marchewka tania i miałam jej dużo to tak wzięłam to jako warzywko... no i jakoś się zapędziłam w tej konsumpcji trochę zanadto %-) Będę musiała inaczej dzielić posiłki żeby tak nie głodować :-P DT BTW: 110/50/200 leki Euthyrox 1, Bromergon 1 Suplementacja: -tran -kelp -wit C 1000mg -wapń -wiesiołek - lecytyna x 2 - błonnik -zarodki pszenne -napar relaksujący 1l -mięta 0,5l -czekolada 85% warzywa brokuł, kapusta/ogórki kiszone, marchewka sztuk 1 (%-)) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/15db116c120f421da7a0dd59cca99da1.png Trening- wszystko 2x12 A. Martwy ciąg 12 x50kg/ 6+6x55kg--> na raty 15 x40kg/ 10+5x50kg--> na raty 15 x40kg/ 15x45kg B1. Wyciskanie sztangi stojąc 12x18kg/12x18kg 15x15kg/15x18kg 15x15kg/15x15kg B2. ściąganie drążka górnego do klatki szeroko z nachwytem 12 x30kg/ 12x30kg 15 x25kg/ 15x30kg 15 x25kg/ 15x30kg C1. wypady 12(na nogę) x ok 30kg/ 12 x ok 35kg 15(na nogę) x ok 20kg(gryf)/ 15 x ok 25kg 15(na nogę) x6kg(na rękę)/ 15 x6kg C2. uginanie nóg leżąc 12x25kg/12x25kg 15x20kg/15x25kg 15x15kg/15x20kg D. pompki 1 seria na maksymalna ilość powtórzeń 20 22 20 Aero: wioślarz-20min Umęczyłam się. @-) Zmieniony przez - Miodowa w dniu 2014-01-17 19:53:49

    Odpowiedzi: 690 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/16/2014 7:21:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Mój dobry duch Agatha mówi że za mało jem, więc coś tam dołożyłam, byle przeżyć następny tydzień, zaliczyć egzaminy i będzie więcej czasu ;-) DT BTW: ok. 110/50/150 leki Euthyrox 1, Bromergon 1 Suplementacja: -tran -wit C 1000mg -kelp -wapń -wiesiołek - lecytyna x 2 -ZMA -czekolada 85% Miska 1.płatki owsiane ok 50g,banan,wiórki kokosowe 2. 4 małe jajka, chleb żytni 4 małe kromki (oceniam na ok 100g) 3.pierś kurza ok 100/120g, biały ryż 4.makrela puszkowa, chleb żytni 2 kromki Trening 1. przysiad na podkładkach tempo 3/3 12 x20kg (gryf)/12 x20kg (gryf)/12 x20kg (gryf) 2. MCnPN 15 x30kg/ 15 x35kg/ 12 x40kg 3. Bułgar 12 x6kg(na rękę)/ 12 x6kg/12 x8kg 4. uginanie 15 x15kg/ 15 x20kg/ 12 x25kg 5. łydki stojąc 15 x25kg/ 15 x35kg/ 15 x45kg 6. unoszenie prostych nóg w leżeniu 25/ 25/ 25 7. spięcia na piłce 25/25/25 Umęczyłam się zacnie, przy rozciąganiu CAŁE nogi mi się trzęsły, aktualnie wolę siedzieć niż stać :-P Zmieniony przez - Miodowa w dniu 2014-01-21 21:53:56

    Odpowiedzi: 690 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/21/2014 9:51:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Ależ mam zakwasy, nawet basen wychodził mi dziś z trudem @-) od jutra może nastąpić zmiana w lekach, ale oczywiście napiszę jak się dowiem :-) DNT BTW: ok. 110/50/150 leki Euthyrox 1, Bromergon 1 Suplementacja: -tran -wit C 1000mg -kelp -wapń -wiesiołek - lecytyna x 2 -ZMA -czekolada 85% 1.płatki owsiane (ok. 50g), migdały w płatkach, banan 2. 4 jajka (małe czyli rozmiar S ), chleb żytni razowy (ok. 100g) 3.pierś kurza, chleb żytni razowy (ok 50g), kapusta pekińska 4. pomarańcz- po basenowy 5.udka z kurczaka (ok 150g), ziemniaki (ok 200g), buraczki (ok 200g) Niechże ta waga już przyjdzie @@-) Aktywność: basen ok 40 min Zmieniony przez - Miodowa w dniu 2014-01-22 22:24:21

    Odpowiedzi: 690 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/22/2014 10:20:02 PM Liczba szacunów: 0