SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Rio de SPAMEJRO vol. 6 i 1/2%-)

    Post
    Sztuki Walki

    To ja napiszę po polsku,że jutro będzie prze***any dzień Saida jak coś to poproszę Ciebie o zmianę nazwy spamu w C/S

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/17/2009 11:31:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Rio de SPAMEJRO vol. 6 i 1/2%-)

    Post
    Sztuki Walki

    Rafał-Niestety słaby zasłabł i nie będzie policjantem...Przynajmniej nie w tym roku,a za rok nie wie czy mu się zechce podejśc do tematu ponownie.Mówił,ze skoro go w Policji nie chcą,ale on chce mieć do czynienia z policjantami,to zastanawia się nad odpowiednim zajęciem.O gangsterce coś jakiejś wspominał...Może coś poważniejszego wymyśli i się za to weźmie... Saida-moja prośba.Zmień nazwę tematu spam w w C/S,bo ten mnie zaczyna w oczy kuć od dzisiaj.Dziękuję z góry

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/18/2009 5:09:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Rio de SPAMEJRO vol. 6 i 1/2%-)

    Post
    Sztuki Walki

    Tak jako ciekawostkę powiem Wam, że w Skale wszystkie te spodenki było po 100wce: http://mmaniak.pl/spodenki-mma-grapplingmma-c-2_25.html?filter_id=26&sort=1a Szukam jakiś mocnych spodenek do treningu sf. Tez z Pit bulla nie wyglądają na zbyt mocne(cienki materiał). Zapytałem kolesia na stoisku o nie, to mi zaczyna nawijać, że "to specjalny materiał, że jest elastyczny, że lampas podwójny, itp..." Ja trzymając spodenki w rękach po skończeniu jego wykładu zapytałem tylko czy mogę je szarpnąć to tylko tak nijak skinął głową i od nowa o tych lampasach... a przecież kurfa, jak ktoś mnie złapie za nogawkę przykładowo podczas sparingu, ja w tym samym czasie sie wyrwę i co ze spodenek zostanie...(?)

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/20/2009 8:39:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Rio de SPAMEJRO vol. 6 i 1/2%-)

    Post
    Sztuki Walki

    Nie mogę zasnąć,bo mi cycki opadły jak przeczytałem problemy chyba jakiejś 13 latki w C/S Co do koszulki,to myślałem o takiej i nawet pytałem kiedyś QUEBLa,czy mógłbym walnąć napis SFD TEAM,z tym,że ja myślałem o walnięciu na klacie swojego avka z nickiem,a a na plecach napis SFD TEAM.

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/22/2009 11:41:21 AM Liczba szacunów: 0
  • Rio de SPAMEJRO vol. 6 i 1/2%-)

    Post
    Sztuki Walki

    Ja jeszcze nie widzę Cie na zielono, dopiero jak wszedłem do działu C/S to zobaczyłem Cie koło Quebla "do góry" - dlatego nie załapałem od razu My się banów nie boimy My też kiedyś będziemy zieloni Zmieniony przez - Rafał_B w dniu 2009-03-22 14:17:57

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/22/2009 2:16:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Rio de SPAMEJRO vol. 6 i 1/2%-)

    Post
    Sztuki Walki

    Dommage grimper.. peut être il fera beau semaine prochaine chez Toi Il faut en profiter au maximum en vue que années precedents c'etait difficile et le temps ne nous faisait pas de cadeaux Ja tam wole cos w stylu trance

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/22/2009 3:25:31 PM Liczba szacunów: 0
  • NKA - schodzimy do niskiego bf %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    kawa przed aerobami. przed treningiem porcja blasta z fizogena, mam jeszcze pół puchy. a tak to witaminy,wit C , o3, nic wiecej :) tym ze ja robie rozpietki na podlodze, bo nie mam laweczki :D

    Odpowiedzi: 555 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/12/2009 3:26:17 PM Liczba szacunów: 0
  • NKA - schodzimy do niskiego bf %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    ja wstalem po 13 więc: kawa na czczo po aerobach 4 jaja + pomidor / witaminy,wit c , o3 , potas, lakcid nie dawno porcja wheya na mleku + 2 kurczakburgery i niedlugo trening po treningu kurczak pozniej whey

    Odpowiedzi: 555 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/18/2009 6:33:07 PM Liczba szacunów: 0
  • NKA - schodzimy do niskiego bf %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    dzisiaj trening po 1 posiłku wstałem o 11, zjadłem 4 jaja z majonezem, zagryzłem witaminy,o-3,wit C i poszedłem w kime do 13 30 poszła mocna kawa i na siłke machnąc fbw z kumplem trening intenstywny, spompowany cały, oby tak dalej a na lato nie będe musiał sie zbytnio wycinać pozdro

    Odpowiedzi: 555 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/28/2009 4:09:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Ostatni bastion tłuszczu...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Śniadanie Jajecznica z 5 jaj ale tylko 2 żółtek Pomidor, cebula Szklanka soku pomarańczowego - nie podoba mi sie to , soki są c***owe najczęsciej słodzone i przetworzone , prędzaj już świeży owoc , ale z drugiej strony skoro dajemy węgle proste dlaczego by nie dać złożonych ? dałbym mniej jajek a dodał płatki owsiane i np rodzynki ( standardowe sniadanie na sfd ) Drugie śniadanie Serek wiejski - no niby taka przekąska na upartego ok ale dałbym jakieś warzywa Obiad gotowane warzywa duża porcja gotowana pierś z kurczaka - to też średnio bo jest białko ale nie ma źródła energii , dodałbym zdrowych tłuszczy Podwieczorek 2 wafle ryżowe z szynką (dużą ilością szynki) - to w ogóle bez sensu , podwieczorek sugeruje późną pore czy nie wiem bo beznadziejnie to rozpisałeś , w każdym razie po co te węgle wysokoprzetworzone z wafli ? Do tego szynka która zawiera dużo tł nasyconych itd , całkiem do wymiany dla mnie Obiadokolacja Pierś z oliwą z oliwek - tak ale dodać warzyw Przed snem 2 łyżeczki masła orzechowego - bezsensu , daj do tego twaróg to jeszcze ujdzie , albo lepiej twaróg z oliwą masło orzechowe daj we wczesniejszych porach Po treningu Odżywka białkowa z mlekiem lub wodą (zależy czy trening siłowy czy basen) Serek wiejski - nie ma węglowodanów które sa potrzebne , zamiast serka lepiej by dać mięso a odzywke rób na wodzie nie napisałeś który posiłek przedtreningowy , ogólnie trudno to rozczytać . Nie widze też sensu jedzenia wafli ryzowych z szynką na podwieczorek a po treningu samego białka dlatego wg mnie brakuje ci podstawowej wiedzy

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 2193 Data: 9/22/2010 10:34:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Lady M / "Wstań i walcz..." - w pogoni za Bantamweight :) restart str. 53

    Post
    Trening dla początkujących

    Wyciag ziolwy w formie Zubroowki + wit. C z jablek w formie soku

    Odpowiedzi: 798 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/2/2010 7:47:35 AM Liczba szacunów: 0
  • Lady M / "Wstań i walcz..." - w pogoni za Bantamweight :) restart str. 53

    Post
    Trening dla początkujących

    Truskawki działają krwiotwórczo, odkwaszają i działają moczopędnie, są bogatym źródłem witaminy C, zawierają żelazo, wapń, fosfor, magnez i mangan. Poza tym są najbardziej erotycznymi owocami w klasyfikacji moralesa Na zdrowie Zmieniony przez - Morales_37 w dniu 2010-06-13 22:10:24

    Odpowiedzi: 798 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/13/2010 10:09:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Lady M / "Wstań i walcz..." - w pogoni za Bantamweight :) restart str. 53

    Post
    Trening dla początkujących

    Prolaktyna i laktoza Na twarogach zbierasz wodę i podlewa Cię w dolnych częściach ciała. Prolaktyna podnosi poziom estrogenów, co niekoniecznie jest dobrym rozwiązaniem w przypadku redukowania tkanki tłuszczowej. Zależy też od typu budowy, ale Wy akurat obie jesteście gruszki więc prolaktyna bardziej Wam będzie szkodzić. Poza tym o nadmiarze kaseiny z twarogów pisał kiedyś marek.c http://www.sfd.pl/nabia%C5%82_prolaktyna_tycie_vit.b.6-t362009.html

    Odpowiedzi: 798 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/14/2010 1:02:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Kuby - konspekt po dzienniku str 283

    Post
    Po 35 roku życia

    waga dziś rano 101,3kg - znów najniżej 8-)8-)8-) trochę humoru z rana Nie mam nic przeciwko przychodzeniu do pracy, ale czekanie 8 godzin na wyjście, to już przesada http://img.myepicwall.com/i/2013/02/5f8623fc9a48892f12732b02723f80f2.png?1360841940 http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/553772_275809585859039_1089048762_n.jpg

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/15/2013 7:11:33 AM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Kuby - konspekt po dzienniku str 283

    Post
    Po 35 roku życia

    dobra prostuję to co mówił Małecki na temat odżywiania/suplementacji okołotreningowej odżywka białko + węgle po aerobach, a nie tak jak wcześniej pisałem pomiędzy - jeśli wciągamy odżywkę to następny stały posiłek w okolicach 1,5 do 2 godzin po odżywce pomiędzy siłownią a aerobami wciągamy aminokwasy filmy Małeckiego z ustawionymi odpowiedziami na moje pytania http://www.youtube.com/watch?v=KKVMAbeck8o&feature=player_detailpage#t=1779s http://www.youtube.com/watch?v=OC8nIZNGnBY&feature=player_detailpage#t=2394s u mnie w następnym cyklu od razu po treningu na siłowni będą szły aeroby w związku z powyższym na kolejny cykl redukcyjny, który rozpoczynam po powrocie z ferii będę chciał uruchomić okołotreningowo aminokwasy w płynie myślałem nad Hi-Tec Nutrition - BCAA Powder dawka około 10g, połowa porcji przed treningiem, druga połowa porcji pomiędzy siłownią a aerobami zaraz po aerobach w dni z siłownią będę chciał wciągać samo białko 20g (bez węgli) myślałem nad Olimp - Pure Whey Isolate 95, ewentualnie Hi-Tec Nutrition - Whey C-6 Olim niby szybko wchłanialny, ale nie wiem czy mój organizm potrzebuję czegoś takiego, HI-TEC wychodzi korzystniej cenowo rozpiska diety na redukcję generalnie różni się ona od bieżącej w następujący sposób wyrzuciłem całkiem mleko, dodałem jedno jajko, więcej sera białego, orzechy przesunąłem na ostatni posiłek na noc, zwiększyłem trochę ilość białka wszystkie sugestie mile widziane, szczególnie dotyczące aminokwasów i białka bo tutaj moja wiedze jest bardzo słaba DNT - 2800kcal DN - 2400kcal średnio na tydziń 2500kcal/dzień za chwilkę zbieram się do wyjazdu, walizki spakowane, jeszcze kilka spraw do ogarnięcia, wyjazd z domku po 12, wylot o 19, możliwe że jak będę na lotnisku odpalę na chwilę lapka, żeby wykorzystać internet iplusa w PL, bo nie wiem kiedy uruchomię na wyjeździe neta (będę chciał kupić jakiegoś prepaida) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/60614db6e52145aea2f32aedd77ec919.jpg

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/16/2013 9:35:00 AM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Kuby - konspekt po dzienniku str 283

    Post
    Po 35 roku życia

    jeszcze jedno od dziś przenoszę otręby pszenne z posiłku porannego na posiłek przed snem razem z serem, co by z rana lepiej sprawy szły w kibelku otrębów jest tylko 10g, nie wiem czy delikatnie nie zwiększę ich ilości A musisz akurat pszenne? Nie lepsze byłyby żytnie albo owsiane? Na kolację, zwłaszcza w DNT to lepiej chyba nie raczyć się węglami zbytnio. Ja jadam dwie porcje przetworów zbożowych dziennie: na śniadanie 70 - 100 g otrąb, płatków zbożowych itp. i na obiad 50 do 100 g grubej kaszy (90% gryczana) albo brązowego ryżu. Reszta węgli to warzywa i owoce, przy czym na kolację żadnych owoców, a warzywa po 18 to tylko w DT i tylko w towarzystwie np. ryb albo mięsa. Według swoich porannych wizyt w wc mógłbym regulować zegarek. Jeżeli pojawiają się problemy to sięgam po błonnik z apteki (Colon C - 14 zł opakowanie) Nie jestem pewien czy miska z wieczornego posiłku zdąży zaliczyć "pełną trasę" przez układ trawienny, do rana.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/3/2013 10:16:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Kuby - konspekt po dzienniku str 283

    Post
    Po 35 roku życia

    Kuba - ja staram się jechać cyklami: Dwa warianty diety A i B (B nieco inna, ale o podobnych założeniach) Dni 1-5 dieta A Dni 6-7 dieta B Dni 8-11 dieta A Dni 12-14 dieta B i od nowa. Taki wariant ma sporo zalet. Na drugą połowę miesiąca, w zależności od postępów i celu, układam wariant C i D i powtarzam schemat.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/6/2013 2:41:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Kuby - konspekt po dzienniku str 283

    Post
    Po 35 roku życia

    2013-04-07 niedziela regeneracja - dzień 8 (ostatni) waga - 96,1 waga po wczorajszej pizzy delikatnie do góry, ale myślałem że i tak będzie gorzej w misce znów dziś pojawiła się pizza, dlatego wyrzuciłem całkiem ryż aeroby pierwotnie dziś miał być dzień całkowitego odpoczynku, ale w związku z wciągniętą pizzą miałem lekkie wyrzuty sumienia, dlatego postanowiłem podziałać, bieganie skreśliłem na starcie bo 3 dzień pod rząd to za dużo, myślałem nad rowerkiem ewentualnie spacer, ale ostatecznie polazłem na basen godzinę z hakiem posiedziałem/popływałem w wodzie i trochę w saunie, będę chciał częściej wrzucać basen jest to ostatni dzień regeneracji, od jutra ciężka walka o dalszą redukcje za chwilkę wrzucę plan działania na cykl 5 https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/561224_531237443594733_1930565574_n.jpg

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/7/2013 8:44:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Kuby - konspekt po dzienniku str 283

    Post
    Po 35 roku życia

    2013-08-13 środa - DNT cykl 8 - dzień 21 waga - 87kg waga tłuszczu - 9,1kg po wczorajszym treningu bardzo dobrze czuję plecy, dość dobrze je wczoraj dociążyłem, reszta trenowanych mięśni wczoraj też OK waga waga trzyma poziom +-87kg, ale za to waga tłuszczu zaczęła lecieć w dół, zobaczymy czy dalej tak będzie lecieć, być może odstawienie sera białego dało taki efekt, zobaczymy co się będzie działo w ciągu najbliższych kilku dni, wisceralny dziś wskoczył na 3kg http://imageshack.us/a/img35/7876/14f4.jpg dieta szczegółowa rozpiska tak jak dla DNT B - 208g T - 65g W - 153g Kcal - 2080 i znów z małżonką na sklepy, a po drodze obowiązkowe lody:-( suplementacja spalacz słabszy (SB) - ~30min przed porannym bieganiem spalacz mocniejszy (BM) - ~30min przed wieczornym bieganiem interwałowym białko Whey C6 - 20g rano w placku kreatyna Hyperfusion - 6kaps na czczo witaminki Vitamin A-Z - rano BCAA Powder - ~10g przed wieczornymi biegami interwałowymi Black Devil - 11 kaps wieczorem białko Micelar Casein - 20g na noc zapomniałem całkiem o BCAA przy porannym bieganiu aeroby poranne na czczo - bieganie 3,09km czas 17:25 / tempo 5:38 min/km / œrednia prędkoœć 10,65 km/h aeroby wieczorne - bieganie interwałowe 3 kółka na wejœcie lużno 6 kółek interwałowo 100/300 3 kółka na wyjœcie lużno w sumie zajęło mi to 28:04 dziś jakoś średnio mi się biegło, dość mocno mnie spompowały te interwały wykresik z prędkością http://imageshack.us/a/img821/3711/eljw.jpg podglądając treningi kolegów z konkursu HiTec'a, w przyszłym tygodniu będę chciał spróbować treningu obwodowego (trening Arniego) taki wariant spowoduje że będę się troszkę lepiej wyrabiał czasowo na siłce Zmieniony przez - kuba_n w dniu 2013-08-13 21:47:55

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/13/2013 9:43:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Kuby - konspekt po dzienniku str 283

    Post
    Po 35 roku życia

    2013-08-16 piątek - DT cykl 8 - dzień 24 waga - 87kg waga tłuszczu - 10,4kg dziś będzie troszkę żali i narzekań nie jest dobrze, a nawet powiedziałbym jest mocno źle jestem strasznie mocno przemęczony i przetrenowany niestety suple już nie pomagają tak jak na początku do spalaczy organizm się już przyzwyczaił (spróbuję zorganizować na te kilka ostatnich dni redu coś mocniejszego) tydzień temu uruchomiłem kawę mając nadzieję że ona coś pomorze, niestety nic to nie daje, wczoraj po pracy zrobiłem sobie bardzo dużą kawę wypiłem ją i po 5 minutach złapało mnie 1,5 godzinne spanie na trening brak mi motywacji jak kiedyś, strasznie ciągnie mnie do śmieciowego żarcia, postępy w redu wg mnie stanęły w miejscu mocno czuję że potrzebuję odpoczynku i od miski i od treningu ciągnę redu do końca września czyli jeszcze 2 tygodnie, a potem robię jakąś mocniejszą przerwę później wejdę na dietę rotacyjną (prawdopodobnie trening zintegrowany), bo taka jednostajna i monotonna miska strasznie mnie już męczy do tego bardzo mocno brakuje mi motywacji do pracy generalnie jestem w czarnej d. waga niestety waga poszła do góry, %BF też wyższy przez co automatycznie tłuszcz w kg do góry, ale może to być spowodowane kawą, którą po tygodniowych eksperymentach odstawiam :-( dieta szczegółowa rozpiska tak jak dla DT B - 244g T - 66g W - 178g Kcal - 2340 bez żadnych odstępstw, jedynie dodatkowo poszło dużo kawy (słodzona ksylitolem, plus śladowe ilości mleka) suplementacja spalacz słabszy (SB) - ~30min przed porannym bieganiem spalacz mocniejszy (BM) - ~30min przed wieczorną siłownią białko Whey C6 - 20g rano w placku kreatyna Hyperfusion - 6kaps na czczo kreatyna Hyperfusion - 2kaps po siłce witaminki Vitamin A-Z - rano BCAA Powder - ~10g przed porannymi aerobami BCAA Powder - ~10g przed siłką BCAA Powder - ~10g po siłce przed aerobami Creasteron- 80g + 2kaps bezpoœrednio po treningu Black Devil - 3 kaps wieczorem białko Micelar Casein - 20g na noc kończy mi się kreatyna, i black devil - na przyszły tydzień już nie starczy aeroby poranne na czczo - bieganie 3,09km czas 17:27 / tempo 5:38 min/km / śœśrednia prędkoœć 10,63 km/h dziś biegło mi się dość ciężko, do tego na dworze z rana zrobiło się już dość chłodno i dziś biegłem już w bluzie siłownia wieczorem - nogi, dolny grzbiet, łydki prostowanie nóg na maszynie - max stos x 15/15/15/15/14 - niestety tutaj brakuje obciążenia na stosie, jak będę wchodził na masę to albo będę robił to prostowanie jednonóż, albo będę kombinował z dokładaniem ciężaru, a podobno da się podwiesić dodatkowo 10-15kg, ale i tak będzie to za mało inna opcja to we wrześniu/październiku ewentualnie zmienię siłownię bo otwierają coś u nas nowego dużego przysiady na hack maszynie - 4 x 12/12/12/12 - na małych ciężarach (~100kg), nie miałem weny na mocne dobijanie martwy ciąg na prostych - 100kg x 12 / 110kg x 10/10/10/10 - tutaj też damskie ciężary, ale za to technika w 100% elegancka i dokładna, gryf na którym je robiłem praktycznie nie miał żadnego radełkowania więc leciałem z paskami, jednak paski dają pełny komfort chwytu nad którym nie myślę i mogę skupić się nad dokładnym prowadzeniem ruchu uginanie na maszynie - 4 serie robocze, po ciągach dość ciężko było wspięcia na maszynie siedząc jednonóż - 4 x 20/20/20/20 wspięcia stojąc ze sztangą na talerzach - 100kg x 12; 120kg x 10 - chciałem spróbować takiego wariantu, kiedyś dawno temu robiłem to ćwiczenie w ten sposób z bardzo dużymi ciężarami, muszę częściej je robić w ten sposób bo tutaj bardzo fajnie wyrabia się utrzymywanie pozycji w stabilnej prostej pozycji pozycji dziś bardzo słaba motywacja do treningu siłowego, mimo wszystko trening zrobiony dość dobrze i po treningu miałem ogromne problemy z chodzeniem mimo że trening był krótki, to dość dobrze mnie wypompował aeroby po siłce - orbitrek obciążenie na level'u 13 wejœcie - 9 minut luźno interwały - 12minut - 8 x 1,5 min (30s max / 60s luźno) wyjœcie - 9 minut luźno niestety aeroby po były dla mnie straszną męczarnią i katorgą, jakoś je zmęczyłem, ale gdyby nie muzyka to zszedłbym z orbitreka po 3 minutach Zmieniony przez - kuba_n w dniu 2013-08-17 06:52:37

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/17/2013 6:48:30 AM Liczba szacunów: 0