SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Victor Martinez IFBB Pro

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    Widzialem Victora na zywo z bliska na Fibo 2010, naprawde robi wrazenie, Piec metrow obok stal kai, ale jak zwykle w teym jego polarze, obaj na zywo sa kosmiczni. Vic byl w koszulce, jak sie oparl o stolik i zobaczylem jego lape to normalnie mi galy wyszly. Obaj bardzo mili i przystepni zawodnicy ( w moim odczuciu oczywiscie ). Ps. Szkoda ze trzeba wpisac jakis login zeby ob..ej..ze.c filmik z treningu. Czy moze jest jakis inny sposob? Zmieniony przez - kwasny28 w dniu 2011-01-25 20:22:46

    Odpowiedzi: 2123 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/25/2011 8:21:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Victor Martinez IFBB Pro

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    Jest w MPH, z tego co mi wiadomo. A to jest koszulka N.P.C - firma zajmująca się robieniem ciuchów. Podobnie jak i w GASP tak i w NPC występuje do zdjęć praktycznie cała czołówka. Wygląda coraz lepiej, moim zdaniem najbardziej przyszłościowy kompletny zawodnik.

    Odpowiedzi: 2123 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/13/2011 3:59:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Victor Martinez IFBB Pro

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    pierwsze co nasuwa się na myśl: "Jadę Ci wpier****ć" :D

    Odpowiedzi: 2123 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/31/2013 12:25:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Victor Martinez IFBB Pro

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    c /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/1d5ddd6925ac4cebbf09b9e510fb497e.jpg

    Odpowiedzi: 2123 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/6/2013 1:04:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Victor Martinez IFBB Pro

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    to ja dorzuce swoj 1grosz z tej sesyjki :-D https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpl1/v/t1.0-9/13533011_1204678189577541_3343380121972444424_n.jpg?oh=fe6f73aa6c193a11a74ae734c4455658&oe=58064DBC&__gda__=1475363096_44fd44a8395607cf4e6502c40da3d852

    Odpowiedzi: 2123 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/29/2016 9:42:09 PM Liczba szacunów: 0
  • ANIMAL PUMP I ANIMAL FLEX!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Animal Flex™- kompletna formuła wspierająca stawy i więzadła Jednym z kluczowych elementów w kulturystycznej progresji jest systematyczność – spłacać swoje długi dzień po dniu na siłowni. Kumulacyjny efekt codziennego treningu, ciągłego naciągania mięśni, zużycia na przestrzeni tygodni, miesięcy, lat może być bardzo dogłębny. Kiedy budujesz duży dom, najpierw musisz się upewnić czy jego fundamenty są wystarczająco solidne, ponieważ ten dom będzie wywierał olbrzymi nacisk na fundamenty. Fundamentem twojego ciała są stawy, więzadła, ścięgna, oraz cała tkanka łączna – niezbędne wsparcie dla mięśni, zwłaszcza w czasie treningu. Im ciężej trenujesz, im większe stosujesz obciążenia, im większe liczby serii i powtórzeń wykonujesz w typowym treningu, tym bardziej obciążasz swój układ fundamentalny. Ciągłe obciążanie fundamentów może je znacznie osłabiać. Kiedy fundamenty zaczynają kruszyć się cały dom może runąć. Animal Flex™ został zaprojektowany by zasilić fundamenty twojego ciała, aby pomóc chronić twoje stawy przed ich kruszeniem i deformowaniem, do których mogą doprowadzić duże obciążenia treningowe. Każda paczka Animal Flex™ zawiera kilka kluczowych składników chroniących stawy: (1) kompleks składników budujących stawy, który pomaga odtwarzać i naprawiać tkankę łączną, (2) składniki pozwalające na natłuszczenie (oliwienie) stawów, co zwiększa ich amortyzację w czasie dźwigania dużych ciężarów, (3) kompleks substancji zmniejszających bolesność i umożliwiających rehabilitację, (4) kompleks witamin i minerałów pozwalających utrzymać kości w optymalnym stanie. Animal Flex™ dostarcza w wygodnej postaci (każdy Animal Flex™ zawiera 44 oddzielne porcje – paczuszki) wszystkich niezbędnych składników umożliwiających utrzymanie optymalnego stanu równowagi twoich stawów. Animal Flex™ to twoje opancerzenie ochronne w czasie surowej wojny z „żelastwem” na siłowni. Rekomendowane użycie: jako suplement diety przyjmuj jedną porcję dziennie z posiłkem. Wielkość porcji: 1 paczuszka Ilość porcji w opakowaniu: 44 Skład jednej porcji: Kalorie: 9 Kalorie z tłuszczu 9 Tłuszcze całkowite 1g Witamina C (kwas askorbinowy) 100mg Witamina E ( jako d- alfa tokoferol) 100mg Cynk (jako pikolinian cynku) 15mg Selen (selanian sodu) 70mcg Mangan (jako siarczan manganu) 1mg Kompleks substancji odbudowujących stawy: 3000mg Glukozamina ( jako HCl, siarczan KCl) Dimetylosulfon (MSM) Siarczan chondroityny A (CSA) Siarczan chondroityny B (CSB) Kompleks natłuszczający powierzchnie stawowe: 1000mg Olej lniany (50% kwasu alfa linolenowego) Firmowa mieszanka Cetyl Myristoleate (cetyl myristoleate, cetyl myristate, cetyl palmitate, cetyl laurate, etyl palmitoleate, cetyl oleate) Kwas hialuronowy Kompleks wspierający stawy: 1000mg Ekstrakt z korzenia imbiru (gingerols, shagaols) Ekstrakt z kurkumy (kurkumina) Wyciąg z drzewa Boswellia (kwas boswelinowy) Kwercytyna Bromelaina Inne składniki: chrząstka rekina, chleb świętojański, gliceryna, olej sojowy, oczyszczona woda, stearynian magnezu, kwas stearynowy, zawiera skorupiaki. Cena: 149 zł Zmieniony przez - Gawlinda w dniu 2006-05-16 22:45:34

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/16/2006 10:44:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Też ostatnio dla mamy kupiłem. Powili szykuję relację do następnego numeru. oraz c*** z suplami te nowe LM'y z fotki całkiem niezłe. pzdr/ Zmieniony przez - Koniu151 w dniu 2011-07-13 14:17:32

    Odpowiedzi: 223 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/13/2011 2:12:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening FBW - ocena poprawki

    Post
    Trening dla początkujących

    Moim zdaniem trening jest ok, co do zmian to ustaliłbym sobie sztywno Trening A, B, C. I jak dajesz np. 1. Martwy ciąg połączony z wyciskaniem sztangi na ławce poziomej to nie jest dobre wyjście lepiej dać np. martwy ciąg i dołożyć coś lekkiego na klatkę Zmieniony przez - Rafal6666669 w dniu 2019-05-20 22:08:41

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 212 Data: 5/20/2019 10:07:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy/al0

    Post
    Strength & Endurance

    Ev, no ten... bo ja robiłam taki zwykły wypad i później podskok, wypad, podskok }:-(... I coś mi nie grało. Wczoraj się wczytałam jeszcze raz w tę wiadomość od Ciebie i... no cóż... dopiero wtedy dostrzegłam swą tępotę %-). Ale teraz już wszystko wiem - lepiej późno niż wcale \-). DZIEŃ 23 TRENING: CF: C. Na czas – drabinka 10->1: Przysiad Burpee Sit up Inverted rows Box jump Pompka 400 m orbitreka +15 min orbitrek, 20 min rower stacjonarny, rozciąganie Czas: 25:30 Najwięcej czasu zleciało mi na inverted rows. Burpees i pompki też z przerwami, ale już minimalnymi. DIETA (120/60/200 BTW): +płyny: woda, czarna kawa, zielona i owocowa herbata +warzywa: kapusta +suplementy: Tetralysal /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/1ef8608b132947f7aca61c47c2e12b75.png Zmieniony przez - al0 w dniu 2014-11-12 19:44:21

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/12/2014 7:43:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy/al0

    Post
    Strength & Endurance

    DZIEŃ 30 TRENING: Zrobiłam wszystkie treningi CF z planu, więc wybrałam sobie z podwieszonego tematu coś, co od dawna chciałam zrobić (ale w następnym tygodniu będę jeszcze raz przerabiać któryś z treningów CF robionych do tej pory, żeby pobić czas): CF Bear Complex 7 powtórzeń ćwiczenia robione po kolei w obwodzie, 5 obwodów; przerwa między obwodem dowolna PC FrontSquat PP BackSq PP Pierwsze 3 obwody z 17,5kg, ostatnie 2 z 20kg. Gdzieś przeczytałam, że ściągnąć ciężaru, jak i odkładać sztangi między ćwiczeniami, nie można, ale dołożyć - już tak, więc to zrobiłam. Z tym, że chyba nie jestem jeszcze na odpowiednim poziomie na takie treningi. 20 kg było za lekkie przy zarzucie i przysiadach, ale w PP było już strasznie ciężko. Czas: 11:22 + 5 serii: 50 przysiadów 50 wskoków na step Czas: 14:50 Jako że dość szybko poszedł mi bear complex, to dołożyłam jeszcze te 2 ćwiczenia. +34 min cardio na rowerku stacjonarnym DIETA (120/55/200 BTW): +płyny: woda +warzywa: czerwona kapusta, cebula +suplementy: Tetralysal, olej z wiesiołka, witamina C 1000mg /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/25e733f8b5694565a95871f887673775.png Pozazdrościłam rogali świętomarcińskich, które wszyscy jedli tydzień temu i zrobiłam swoją wersję. Co prawda świętomarcińskie nie są, bo część jest z jabłkiem, część z odżywką, ale i tak dobre :-). /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/a405aaf47dfe4390aeff91ec30f5f9a0.jpg Zmieniony przez - al0 w dniu 2014-11-19 22:43:31

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/19/2014 10:42:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy/al0

    Post
    Strength & Endurance

    No i ten... jednak jestem przeziębiona @-|. Póki czuję się w miarę dobrze (oprócz kataru), to nie chcę odpuszczać treningów, ale jak się pogorszy, to wiadomo - odpocznę. Wczoraj: DZIEŃ 31 TRENING Trening A, #5 1. Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 5x 5 32.5x5/35x5/37.5x5/40x4/42.5x2 25x5/32.5x5/37.5x5/40x5/45x1 Zaczęłam wyżej, bo serii rozgrzewkowych nie wliczyłam do serii głównych. 2. Wyciskanie hantli na skosie 4x 10-15 8x15/8x14/8x13/8x11 8x15/8x14/8x12/8x11 3. Wiosłowanie hantlą 4x 10-15 10x15/10x12/10x12/12.5x10 10x15/10x13/10x12/10x11 Zwiększyłam wreszcie kg, ale ostatnie powtórzenia szły baaardzo ciężko. 4. Unoszenie hantli bokiem w opadzie tułowia 3x 12-15 1.5x15/1.5x13/2x12 1.5x15/1.5x14/2x12 5. Unoszenie nóg w zwisie 3x 10-15 15/15/12 15/10+5/8+7 + Cardio: 15 minut orbitrek (tempo „konwersacyjne”) DIETA (120/55/150 BTW): +płyny: woda, czarna kawa +warzywa: kapusta +suplementy: Tetralysal, olej z wiesiołka, 1000mg witaminy C /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/309a9fdac45e41b88807758e557c7820.png Dziś: DZIEŃ 32 TRENING: Trening B #5 1. MC 5x 5 40/60x5/65x5/70x5/75x3+2/80x2 55x5/62.5x5/67.5x5/72.5x5/77.5x4 80kg pykło. Do setki coraz bliżej /-)_. 2. Przysiad bułgarski 4x 8-10 ccx10/ccx10/2kgx10/2kgx10/ ccx10/ccx10/ccx10/ccx10 Pierwszy raz w życiu robiłam bułgary z obciążeniem, ale że bez szły już całkiem sprawnie i nie na raty, to dołożyłam. 3. Uginanie leżąc 3x 8-12 25x12/25x10.5/25x8 25x12/25x10/25x9 4. Żuraw na wyciągu górnym 2x max (docelowo 8-12) 20kgx12/20kgx10 20kgx11/20kgx8 Zrobiłam podejście do 25kg, ale nie mogłam oderwać linki od wyciągu. + 5. Unoszenie hantli bokiem 2x 10-15 4kgx15/4kgx14 4kgx15/4kgx12 DIETA (120/55/150BTW): +płyny: woda, czarna kawa +warzywa: fasolka szparagowa, brukselka, pomidor, kapusta pekińska +suplementy: Tetralysal, olej z wiesiołka +trochę mleka w zupie robionej przez mamę /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/3aaa997b24ea41488aa3fefc65ca2b3d.png Tortilla z makrelą: /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/e7578a71e573425fbf405a387645dde1.jpg Zmieniony przez - al0 w dniu 2014-11-21 21:41:23

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/21/2014 9:40:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy/al0

    Post
    Strength & Endurance

    Wczoraj: DZIEŃ 45 TRENING: CF: C. Na czas – drabinka 10->1: Przysiad Burpee Sit up Inverted rows Box jump Pompka 400 m orbitreka +30 min orbitrek, 9 min rower stacjonarny Czas: 22:10 25:30 Przedtem sprawdziłam każde ćwiczenie, żeby zobaczyć czy nie boli mnie biodro, a że było ok, to zrobiłam trening. Najgorzej szły inverty - pierwsze 10 ok, ale później już po 3/4 powtórzenia szły. Ważne, że czas z ostatniego treningu pobity. Co do biodra, to jest mała poprawa, ale przy naciskaniu i odwodzeniu nogi wciąż boli. Mój fizjo może mnie przyjąć dopiero w poniedziałek, więc do tego czasu będę ćwiczyć ostrożniej. Na pewno bułgary z piątkowego treningu odpadają, sobotni bieg też. DIETA (120/55/200 BTW): +płyny: woda, czarna kawa, zielona herbata x3 +warzywa: pomidory, sałata lodowa +suplementy: Tetralysal, olej z wiesiołka, tran /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/371800a7aac84792bff906a33228202e.png Bokser, mam nadzieję, że nie tak: http://i.imgur.com/Kqctx.gif \-) I jeszcze pomiary z soboty, o których wstawieniu zapominam ciągle: /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/bf9930aace334e86a2e297bd69190c50.jpg Zmieniony przez - al0 w dniu 2014-12-04 17:12:26

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/4/2014 3:36:36 PM Liczba szacunów: 0
  • FA Mass Core vs PVL Mutant Mass

    Post
    Odżywki i suplementy

    Mass core zecydowanie lepszy , nie ma co się zastanawiać %-) Dzieki, na to się zdecyduje właśnie c: Co do poprzedniej wypowiedzi. No tak pytam o produkt K** na forum sfd xd ale na forum chyba są tez bezstronni użytkownicy którzy nie są ślepo zapatrzeni w sfd i TYLKO SFD xd nie porównuje gainera od sfd i K** tylko FA i K**, więc jaki problem. Forum lubię właśnie SFD i tu się pytam c;

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 404 Data: 5/19/2019 2:12:22 PM Liczba szacunów: 0
  • 28.08.2012 TRENING C 1.(grzbiet) podciąganie na drążku chwyt neutralny 12/9/6 2.(grzbiet) przyciąganie rączki jednorącz na wyciągu dolnym 30kg/40kg/50kg 3.(biceps) uginanie ramion ze sztangą łamaną 17kg,19kg,21kg (triceps)wyciskanie francuskie sztangi łamanej w leżeniu 17kg/23kg/33kg 4.(biceps) uginanie ramion ze sztangielkami ze supinacją 10kg/12kg/15kg (triceps)wyciskanie francuskie jednorącz 10kg/12kg/15kg 5.(biceps) uginanie ramion ze sztangielką na modlitewniku 7kg/10kg/12kg (triceps)prostowanie ramienia na wyciągu 40kg/60kg/70kg 6.(brzuch) skłony na ławeczce – przyciąganie nóg do klatki 12/9/6 16min orbitreku

    Odpowiedzi: 198 Ilość wyświetleń: 16471 Data: 9/9/2012 1:15:12 PM Liczba szacunów: 0
  • 5.09.2012 TRENING C 1.(grzbiet) podciąganie na drążku chwyt neutralny zza glowe 12/9/6 2.(grzbiet) przyciąganie rączki jednorącz na wyciągu dolnym 40kg/50kg/60kg 3.(biceps) uginanie ramion ze sztangą łamaną 23kg,33kg,43kg (triceps)wyciskanie francuskie sztangi łamanej w leżeniu 30kg/40kg/55kg 4.(biceps) uginanie ramion ze sztangielkami ze supinacją 12kg/15kg/20kg (triceps)wyciskanie francuskie jednorącz 12kg/15kg/20kg 5.(biceps) uginanie ramion ze sztangielką na modlitewniku 10kg/15kg/20kg (triceps)prostowanie ramienia na wyciągu 50kg/60kg/80kg 6.(brzuch) skłony na ławeczce – przyciąganie nóg do klatki 12/9/6 orbitrek 17min :) Zmieniony przez - Polako w dniu 2012-09-09 13:26:41

    Odpowiedzi: 198 Ilość wyświetleń: 16471 Data: 9/9/2012 1:26:06 PM Liczba szacunów: 0
  • 12.09.2012 TRENING C -12/9pow-2kg , 6pow-5kg -50kg/60kg/70kg -37kg:27kg/47kg:33kg/57kg:43kg -15kg/20kg/15kg -25kg:50kg/20kg-65kg/15kg:75kg od tematej pory nie byłem ani razu na siłowni w pracy łeb mi pękała uszy zatkane w dodatku po 38stopni gorączka brak apetytu brak chęci do życia teraz się trochę polepszyło przez weekend, dziś mam na 12:30 do roboty zobacze jak bede się czuł po pracy to pójdę na trening, pewnie będę miał po raz kolejny zatoki ściagane bo tak jest w polskim NFZ ze do lekarza czeka się po 3tyg na wizyte :-/ dam znać co i jak wygląda mam nadzieje że wyzdrowieje szybko :]

    Odpowiedzi: 198 Ilość wyświetleń: 16471 Data: 9/17/2012 10:11:25 AM Liczba szacunów: 0
  • TRENING C 20.09.2012 (barki) wyciskanie suwnica zaa głowe 56kg/66kg/71kg/81kg (barki) wznosy bokiem w górę 10kg/12kg/12kg/15kg (barki) wyciakanie na maszynie do łydek 95kg/105kg/115kg/125kg (barki) wznosy tyłem - 12kg/15kg/10kg podciaganie do brody sztangi - 27kg/37kg/47kg szrugsy sztangą - 70kg/80kg/90kg to robiłem w seri łączonej po 15sek przerwy 12/10/8 powtórzen orbitrek wrzuce od poniedziału narazie chce dojść w pełni do siebie :-) rano 3miarki s.a.w - zero jakies rekacji nic inno dziwne uczucie hoyowe w żołądku :-/ na treningu 25g bcaa + 30g vitargo po treningu 400gkartofli + 300g ryby + sałatka 14.00 100g ryzu + 40g białka + 100g twarogu + maliny 17.00 100g ryzu + 40g białka + 100g twarogu + maliny 19.30 po robocie 100g ryzu + 2udka z kurczaka + mizeria 21.30 150g twarogu + 40g białka + maliny do roboty biore mixa bo nie mam w czym wziac zarcia bo matka dała zarcie mojej babie po urodzinach w pojemniku w ktorym mam do pracy i jest lipa :-/

    Odpowiedzi: 198 Ilość wyświetleń: 16471 Data: 9/20/2012 10:59:42 AM Liczba szacunów: 0
  • 25.09.2012 TRENING C -12/5kg , 9/7kg , 6-10kg -60kg/70kg/80kg -40kg:22kg/50kg:27kg/65kg:33kg - modlitewnik na biceps z sztanga! -40kg/10kg , 50kg/15kg , 60kg/20kg - prostowanie nad głowa na lice na triceps -55kg:25kg/75kg-20kg/85kg:15kg dziś poszedł s.a.w przed treningiem ale biorę go ostatni raz i musze kupić coś innego bo mnie mdli i jest mi po nim niedobrze i zero pobudzenia :-/ na treningu 35g bcaa + 40g vitargo :-)

    Odpowiedzi: 198 Ilość wyświetleń: 16471 Data: 9/25/2012 2:30:06 PM Liczba szacunów: 0
  • 2.10.2012 Trening a-10 (nogi) przysiad ze sztangą 72,5kg/90kg (grzbiet) podciąganie na drążku szeroko/nachwyt 4kg/6kg (nogi) przysiady na hack maszynie 27,5kg/35kg (grzbiet) PRZYCIAGANIE WYCIAGU DOLNEGO DO BRZUCHA 55kg/75kg (nogi) wykroki ze sztangielkami 15kg/15kg (grzbiet/nogi) martwy ciąg na prostych nogach 100kg/120kg 25.09.2012 TRENING C -12/6kg , 9/8kg , 6-12kg -55kg/65kg/75kg - wyciag dolny oboracz -71kg:27kg/81kg:32kg/91kg:37kg - wyciskanie wasko na suwiny/modlitewnik na biceps z sztanga! -30kg/15kg , 40kg/12kg , 50kg/10kg - prostowanie linka / uginanie mlotkowe -65kg:20kg/75kg-15kg/85kg:15kg dziś wskoczyłem na wagę po treningu 87,2kg :-))) pompa okrutna!

    Odpowiedzi: 198 Ilość wyświetleń: 16471 Data: 10/5/2012 2:35:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy - priorytet nogi

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    tak, nogi robisz raz a konkretnie, ew. dzielisz na dwie części, jednak nie w taki dowolny sposób i dopiero będzie można myśleć o jakimś małym priorytecie- bo chyba jednak mały C potrzebny patrząc na Twoje proporcje. w trzech dniach tego dobrze nie zmieścisz- a na pewno nogi powinieneś robić samodzielnie- w pierwszej wersji oczywiście, albo jeśli druga to na początku treningu...

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 2637 Data: 3/17/2014 7:34:38 PM Liczba szacunów: 0