SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Trzeci cykl do oceny

    Post
    Doping

    branie mety na pct chyba mija sie z celem... i od kad to kreatyna jest antykatabolikiem? (i dotego dosc mocnym aby powstrzymac spadki spowodowane znacznym obnirzeniem poziomu tescia) Sam sie zaglebialem (i sprawdzalem na sobie) co najlepiej brac "na spadki" po cyklachy 10-12tyg (mniejszych/wiekszych) nie robilem wiec sie nie wypowiadam. To: Dalsze trzymanie diety Tauryna 3-6g (zalerzy od kasy) kreatyna 10mg/ed (ranno naczczo i po treningu) Duze (jak dla mnie) dawki vit C 4-10g/ed I pod koniec PCT tribulus 2g/ed (polecam men's formula trec'a) Te "combo" najlepiej na mnie dziala jesli chodzi o spadki na PCT

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 3137 Data: 2/22/2006 11:57:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Trzeci cykl do oceny

    Post
    Doping

    Co do cyklu samego to chyba wszystko rozwiązane. A teraz suplementacja: -cynk, wit C, wie E, zma to bierze sie cały rok. Ty chcesz po 2tyodniach po cyklu zrezygnować z tego wszystkiego?? BCAA zbędne. Olej liany(tran też) to w zależności od kaloryczności diety. Kreatyna brana ciągle jest mało efektywane. Zacznij od końca cyklu az do końca pct (tak żeby wyszło 4-6 tygodni). Osobiście do provironu nie jestem przekonany. nie liczylbym na proviron jako inhibitora aromatazy -> podobne zdanie co elajt

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 3137 Data: 2/23/2006 9:01:14 AM Liczba szacunów: 0
  • Trzeci cykl do oceny

    Post
    Doping

    10 g witaminy C Rahshy 2 g to max wiecej nie potrzebujesz. Meta w dawce 10 mg rano podczas PCT zdaje egzamin

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 3137 Data: 2/23/2006 10:21:24 AM Liczba szacunów: 0
  • Trzeci cykl do oceny

    Post
    Doping

    są osoby co szamają po 15-20g witaminy c/dzień(raczej nie w polsce)...nie wiem po co im tyle ale niby tam coś to daje no i do PCT to sie oczywiscie nie ma , tak tylko wtrąciłem dla ciekawostki Zmieńony pżez - gamoń w dniu 3046-52-73 35:85:87 Zmieniony przez - gamon w dniu 2006-02-23 10:26:49

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 3137 Data: 2/23/2006 10:24:44 AM Liczba szacunów: 0
  • Trzeci cykl do oceny

    Post
    Doping

    Przedawkowanie witaminy C u osób szczególnie wrażliwych rzeczywiście może prowadzić do krystalizacji szczawianów i moczanów w nerkach. Bardzo duże dawki 2000-3000 mg/dzień mogą także wywoływać zaburzenia w przewodzie pokarmowym. Obliczono jednak, że bezpieczna dawka wynosi 1000 mg/dzień i może być przyjmowana przez dłuższy czas. prof. dr. hab. n. med. Światosław Ziemlański

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 3137 Data: 2/23/2006 10:43:42 AM Liczba szacunów: 0
  • Trzeci cykl do oceny

    Post
    Doping

    Przedawkowanie witaminy C u osób szczególnie wrażliwych rzeczywiście może prowadzić do krystalizacji szczawianów i moczanów w nerkach. Bardzo duże dawki 2000-3000 mg/dzień mogą także wywoływać zaburzenia w przewodzie pokarmowym. Obliczono jednak, że bezpieczna dawka wynosi 1000 mg/dzień i może być przyjmowana przez dłuższy czas. prof. dr. hab. n. med. Światosław Ziemlański Tak wiem, ale na tamtym forum fachowcy obalili ten mit dziesiątkami naukowych stron(dot. kamicy nerkowej). a co do zaburzeń pokarmowych to u jednych występują tak silne że nie mogą kontynuować suplementacji, a u innych po kilku dniach organizm a szczególnie układ pokarmowy zaczyna dobrze znosić takie mega dawki. eot.wiadomo nie ma sensu przesadzac z czymkolwiek.. Zmieniony przez - gamon w dniu 2006-02-23 13:26:25

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 3137 Data: 2/23/2006 1:14:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Worki pod oczami

    Post
    Zdrowie i Uroda

    a i jeszcze jedno ta pani dermatolog powiedziała zebym zażywała witaminke C bo poprawia podobno kolio skory czy jakos tak

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/9/2005 4:52:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Worki pod oczami

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Tak - witaminka C dobra jest dla osób, które mają cerę z problemami naczynkowymi

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/9/2005 8:40:40 PM Liczba szacunów: 0
  • czas na metamorfoze

    Post
    Ladies SFD

    Wymiary raczej podalam dobrze tak mi się wydaje hmm. zalączam zdjęcia ;c /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/591a5fc6248144ffb2589a39260645a9.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/cf9a86c696aa4434bb54d77495928e93.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/fa2ea79ed6f04bd5b821a8976280e136.jpg

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1931 Data: 4/6/2014 10:09:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Prostowanie Włosów

    Post
    Zdrowie i Uroda

    GA.MA to nawet dobra włoska firma, ja osobiscie polecam BaByliss, Wahl i Wigo. prostowanie w salonie wiele nie kosztuje bo ok 30-35 zl, dlatego proponuje wybrac sie kilka razy i sama ocenisz. a co do niszczenia sie włosow to racja ale jest duzo kosmetykow zabespieczajacych włosy przed działaniem wysokiej temp (nawet do 200*C) kosmetyki te mozna dostac w kadym firmowym salonie,

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/29/2005 3:14:53 AM Liczba szacunów: 0
  • Piatek Wrzuciłem sobie nowy plan na barki , troche je trzeba pocwiczyc bo ostatnio tylko muskałem ;-) https://iv.pl/images/3504a605e3da6188543b84b03ff6bd72.md.jpg Trening Barki łapy 1.Wyciskanie siedzac Hammer/maszyna 4x12 https://www.youtube.com/watch?v=2A0HKtmO1b8 2.Wyciskanie sztanga smith 4x10 3a.Wznosy bokiem Hammer 4x12 3b.Wznosy bokiem hantlami 4x10 4.Unoszenie sztangi wzdłuż tułowia 4x8 5.Unoszenie hantli w opadzie tułowia (tyl barków) 4x15 6.Spider curl hantle 4x12 7.Uginanie przedramion ze sztanga siedzac 4x12 8.Prostowanie linki wyciagu dolnego w opadzie tułowia 4x12 9.Francuskie siedzac smith 3x10 Cardio 25 min rowerek https://iv.pl/images/f418095100778dd213f11adefa1ead56.md.jpg Suple Witaminy i Minerały - do posiłków Omega 3 - do posiłków Magnez - po treningu Glutamina - na czczo , po treningu Wit C - do posiłków Wit D - do posiłków Berberyna - do posiłków Cynk - do posiłków Arthro Stack - do posiłków Ashwagandha - rano i wieczorem EAA - podczas treningu Kreatyna - podczas treningu Przed treningówka Szama https://iv.pl/images/e68fde4dc4266a40341a1ead63aa88d7.md.jpg

    Odpowiedzi: 244 Ilość wyświetleń: 5754 Data: 10/9/2020 5:59:38 PM Liczba szacunów: 1
  • Sobota Wypadły nogi , i dobrze sie trenowało , na 130kg progres ilosciowy wiec cieszy :-) zamiast smitha wrzuciłem wykroki bez obciazenia na ilosc i mega je zmeczyłem. https://iv.pl/images/ecca3e62922ad3538ff32e0806ba32af.md.jpg Trening Nogi 1. Sq 5x10 https://www.youtube.com/watch?v=_pnw6RfsK1M 2. Wyciskanie suwnica 5x12 3.Uginanie nog z hantla lezac 4x10 4.Wykroki chodzone 120 kroków 5. MCNP sztanga 4x10 6.Prostowanie nog na maszynie 4x12 Suple Witaminy i Minerały - do posiłków Omega 3 - do posiłków Magnez - po treningu Glutamina - na czczo , po treningu Wit C - do posiłków Wit D - do posiłków Berberyna - do posiłków Cynk - do posiłków Arthro Stack - do posiłków Ashwagandha - rano i wieczorem EAA - podczas treningu Kreatyna - podczas treningu Przed treningówka Szama https://iv.pl/images/d6274e3f870218d255313440ed4842a1.md.jpg

    Odpowiedzi: 244 Ilość wyświetleń: 5754 Data: 10/10/2020 8:52:19 PM Liczba szacunów: 2
  • Poniedziałek Klatka w poniedziałek to chyba taki standard %-) Do tego malo ludzi na siłce chyba znów boja sie covid-a tak wiec lepiej dla mnie bo wszystko wolne ;-) Trening Klata tric 1. Wyciskanie sztangi skos 4x10 2. Floor press sztanga 4x8 https://www.youtube.com/watch?v=XZKbV_LeJvc 3. Wyciskanie Hamer skos 3x10 4. Brama rozpietki 4x10 5.Prostowanie przedramion linka podchwyt 4x12 6.Francuskie hantlami 3x10 7.Prostowanie przedramion nachwyt 3x10 Cardio 25 min rowerek https://iv.pl/images/7f967da6d808b1a48266ba476500af58.md.jpg Suple Witaminy i Minerały - do posiłków Omega 3 - do posiłków Magnez - po treningu Glutamina - na czczo , po treningu Wit C - do posiłków Wit D - do posiłków Berberyna - do posiłków Cynk - do posiłków Arthro Stack - do posiłków Ashwagandha - rano i wieczorem EAA - podczas treningu Kreatyna - podczas treningu Przed treningówka Szama https://iv.pl/images/ddb31822b086a2adb3a58effab6fc358.md.jpg

    Odpowiedzi: 244 Ilość wyświetleń: 5754 Data: 10/13/2020 1:11:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Środa Z samego rana trening pleców i bicka , zmodyfikowałem sobie dwa cwiczenia na plecy i jakoś lepiej mi sie cwiczyło . Dzis prawie cały dzien w pracy bo na rano do 11 i potem od 17 do 22 :-) Trening Plecy bic 0. Podciaganie szeroki nachwyt 3x max 1.Wioslo sztanga smith 4x10 https://www.youtube.com/watch?v=qX8m4dpdCdM 2.Wioslo hantlami lezac na lawce 4x10 3.Hammer podchwyt 3x8 4a.Ściąganie nachwyt 3x10 4b.Narciarz 3x10 5.Uginanie sztanga 4x10 6.Uginanie hantlami mlotkowo 3x10 7.Uginanie do glowy 4x12 Cardio 25 min rowerek https://iv.pl/images/dcbd9c48bb81a7e124c2295e8f527c12.md.jpg Suple Witaminy i Minerały - do posiłków Omega 3 - do posiłków Magnez - po treningu Glutamina - na czczo , po treningu Wit C - do posiłków Wit D - do posiłków Berberyna - do posiłków Cynk - do posiłków Arthro Stack - do posiłków Ashwagandha - rano i wieczorem EAA - podczas treningu Kreatyna - podczas treningu Przed treningówka Mega produkt , jak ktoś ma skórcze i niedobór magezu , u mnie leci bezpośrednio po treningu https://iv.pl/images/b84b3de3217af542c0cf650448e64994.md.jpg Szama Gotowana pierś :-) https://iv.pl/images/dc60e2dbbd35b3f5e9fcd6b5db1fb219.md.jpg

    Odpowiedzi: 244 Ilość wyświetleń: 5754 Data: 10/14/2020 2:55:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Czwartek Barki dziś przetrenowane , wrzucone do treningu jedno cwiczenie i 400 powtórzeń :-D Na jeszcze bardziej okrągłe barki :-D Oczywiscie rzad zj**al dzis wszystkim humor , zamknieciem siłowni od soboty , czas wrócić do piwnicy ;-) Trening Barki 1.Wyciskanie siedzac Hammer/maszyna 4x12 2.Wyciskanie sztanga smith 4x10 3.Wznosy bokiem hantlami 8x50 powtórzen :-D 4.Unoszenie sztangi wzdłuż tułowia 4x8 5.Unoszenie hantli w opadzie tułowia (tyl barków) 4x15 Cardio 25 min rowerek https://iv.pl/images/0adb3d9fa36ea36d4d0ef9ca7832b754.md.jpg Suple Witaminy i Minerały - do posiłków Omega 3 - do posiłków Magnez - po treningu Glutamina - na czczo , po treningu Wit C - do posiłków Wit D - do posiłków Berberyna - do posiłków Cynk - do posiłków Arthro Stack - do posiłków Ashwagandha - rano i wieczorem EAA - podczas treningu Kreatyna - podczas treningu Przed treningówka Szama https://iv.pl/images/c21d9187fdf6abed808be2d204fa00c0.md.jpg

    Odpowiedzi: 244 Ilość wyświetleń: 5754 Data: 10/15/2020 9:44:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Piątek Dziś miał byc off, i jutro trening nóg , ale ze wzgledu na sytuacje trzeba było dziś zrobic kopyta :-) Trening Nogi 1. Sq 5x10 100/105/110/115/120 2. Wyciskanie suwnica 5x10 280/300/310/340/350/370/380/395 3.Uginanie nog z hantla lezac 4x10 4.Przysiad wasko smith 4x10 5. MCNP sztanga 4x10 6.Prostowanie nog na maszynie 4x12 Suple Witaminy i Minerały - do posiłków Omega 3 - do posiłków Magnez - po treningu Glutamina - na czczo , po treningu Wit C - do posiłków Wit D - do posiłków Berberyna - do posiłków Cynk - do posiłków Arthro Stack - do posiłków Black Devil - wieczorem Ashwagandha - rano i wieczorem EAA - podczas treningu Kreatyna - podczas treningu Przed treningówka Szama https://iv.pl/images/9b49f0a4d49224cb861c5689523560f8.md.jpg

    Odpowiedzi: 244 Ilość wyświetleń: 5754 Data: 10/16/2020 8:21:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Poniedziałek Pierwszy trening w piwnicznej siłce , ogolnie bardzo dobrze sie trenowało , akurat klatke i trica mozna fajnie zrobić bo jest wszystko co potrzeba razem z wyciagiem :-) https://iv.pl/images/581b1c9eb90374a77beb4f1ceca21f9c.md.jpg Trening Klata tric 1. Wyciskanie sztangi płaska ława 4x10 2. Wyciskanie sztangi skos 4x10 3. Rozpiętki hantle skos 4x12 https://www.youtube.com/watch?v=iuH7zH11XPs 4. Wyciskanie hantli złaczonych skos 4x10 5.Prostowanie przedramion linka wyciag górny 4x10 6.Francuskie hantlami 3x10 7.Prostowanie przedramion nachwyt 3x10 Suple Witaminy i Minerały - do posiłków Omega 3 - do posiłków Magnez - po treningu Glutamina - na czczo , po treningu Wit C - do posiłków Wit D - do posiłków Berberyna - do posiłków Cynk - do posiłków Arthro Stack - do posiłków Black Devil - wieczorem Ashwagandha - rano i wieczorem EAA - podczas treningu Kreatyna - podczas treningu Przed treningówka - Szama Po treningowy https://iv.pl/images/34424880197f2b81d279adc2cc3f9f7e.md.jpg

    Odpowiedzi: 244 Ilość wyświetleń: 5754 Data: 10/19/2020 8:13:17 PM Liczba szacunów: 1
  • Środa Trening na całkiej nowej siłce na ktorej nigdy jeszcze nie byłem , sprzetu narzucane pełno jeden kolo drugiego , HES z minionej epoki ale porzadnie idzie wszystko zrobić , troche sie kreciłem zeby cokolwiek znależć jak to za pierwszym razem ale trening eleganko zrobiony :-)) Trening Plecy bic 0. Podciaganie szeroki nachwyt 3x max 1.Wioslo sztanga smith 4x10 2.Wioslo wąsko maszyna 4x10 https://www.youtube.com/watch?v=tt4wx3pwMRU 3.Hammer 4x12 https://www.youtube.com/watch?v=emlsXeXEMoQ 4a.Ściąganie nachwyt 3x10 4b.Narciarz 3x10 5.Uginanie sztanga 4x10 6.Uginanie hantlami mlotkowo 3x10 7.Uginanie do glowy 4x12 8.Modlitewnik hantla 3x8 Cardio 20 min rowerek https://iv.pl/images/035395bc84b6683d52f54b2d329fdb48.md.jpg Suple Witaminy i Minerały - do posiłków Omega 3 - do posiłków Magnez - po treningu Glutamina - na czczo , po treningu Wit C - do posiłków Wit D - do posiłków Berberyna - do posiłków Cynk - do posiłków Arthro Stack - do posiłków Black Devil - wieczorem Ashwagandha - rano i wieczorem EAA - podczas treningu Creatine Stack - przed i po treningu Przed treningówka - Dzis wystartowałem z kreatynką , tak jak napisałem 3 kaps przed i 3 kaps po treningu https://iv.pl/images/e4532b15dcdacb128bd21562c4bffbdd.md.jpg Szama Było troche wiecej tylko zaczałem juz jesc :-D https://iv.pl/images/e2f87a94e9803be2d84fb150025b1e44.md.jpg

    Odpowiedzi: 244 Ilość wyświetleń: 5754 Data: 10/21/2020 5:32:18 PM Liczba szacunów: 1
  • Czwartek Dziś bareczki w piwni bo bliżej i jest wszystko zeby taki trening dobrze zrobić :-) Jakis cynk przyszedł ze moze niebawem moja silke otworza wiec to by było najlepiej :-) https://iv.pl/images/788c8fb56300ff88d9a7ca35e61ba4af.md.jpg Trening Barki 1.Wyciskanie sztangi siedzac 4x10 https://www.youtube.com/watch?v=zS4v2RJxKSo 2.Wznosy przodem linka wyciag dolny 4x12 3.Wznosy bokiem hantlami 4x20 4.Unoszenie sztangi wzdłuż tułowia 4x10 5.Face pull 4x15 Nie dałem rady zrobić wznosów tym razem 8x50 caly czas czuje ból w barku Cardio 25 min rowerek https://iv.pl/images/1c8dcc0f9da26fd476e32503c71d7221.md.jpg Suple Witaminy i Minerały - do posiłków Omega 3 - do posiłków Magnez - po treningu Glutamina - na czczo , po treningu Wit C - do posiłków Wit D - do posiłków Berberyna - do posiłków Cynk - do posiłków Arthro Stack - do posiłków Black Devil - wieczorem Ashwagandha - rano i wieczorem EAA - podczas treningu Kreatyna - podczas treningu Przed treningówka Szama https://iv.pl/images/943e505d0af56ea098480f57a3afca46.md.jpg

    Odpowiedzi: 244 Ilość wyświetleń: 5754 Data: 10/22/2020 5:08:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Piątek Poleciały nogi z rana na publicznej silce , jednak jest zakaz nagrywania wiec nie ma zadnych filmików z treningu. Troche inne maszyny wiec i inny bodziec :-) Trening Nogi 1. Sq 5x10 2. Wyciskanie suwnica 5x12 3.Uginanie nog z lezac maszyna 4x10 4.Hack sq 4x10 5. MCNP sztanga 4x10 Suple Witaminy i Minerały - do posiłków Omega 3 - do posiłków Magnez - po treningu Glutamina - na czczo , po treningu Wit C - do posiłków Wit D - do posiłków Berberyna - do posiłków Cynk - do posiłków Arthro Stack - do posiłków Black Devil - wieczorem Ashwagandha - rano i wieczorem EAA - podczas treningu Kreatyna - podczas treningu Przed treningówka Szama https://iv.pl/images/f720f7849cf4890bb1bde12c37360206.md.jpg

    Odpowiedzi: 244 Ilość wyświetleń: 5754 Data: 10/23/2020 4:43:38 PM Liczba szacunów: 0