SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • ^^^Chociaz Matka nie Ta Sama Laczy Nas Spamerska Sztama ^^^^^ spam post doping!!!!

    Post
    Doping

    maciec k c hgrales discopolo ?8{)

    Odpowiedzi: 3007 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/20/2008 12:22:00 AM Liczba szacunów: 0
  • ** SPAM - Trenik Bijmy w Szcześciu żyjmy - SPAM ** %-)))

    Post
    Doping

    pytanie do ankiety: ile jest cukru w cukrze? i jeszcze taka anegdota: szedl sobie cukier a tam c.h.u.j. No i poszedl dalej. Zartuje, usiadl na nim8-) Zmieniony przez - PrzeGibon w dniu 2013-03-28 23:18:56

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/28/2013 11:18:13 PM Liczba szacunów: 0
  • ** SPAM - Trenik Bijmy w Szcześciu żyjmy - SPAM ** %-)))

    Post
    Doping

    https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/306020_493983220648902_870389779_n.jpg https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/582257_443815222368828_132152097_n.jpg Z dupą nie wygrasz %-)

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/30/2013 11:38:43 AM Liczba szacunów: 0
  • ** SPAM - Trenik Bijmy w Szcześciu żyjmy - SPAM ** %-)))

    Post
    Doping

    http://fc02.deviantart.net/fs71/f/2011/122/c/2/teenage_muscle_girl_5_by_darksoniti-d3fguaq.jpg

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/31/2013 5:51:42 PM Liczba szacunów: 0
  • ** SPAM - Trenik Bijmy w Szcześciu żyjmy - SPAM ** %-)))

    Post
    Doping

    http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/mercedes-benz/m662265723-mercedes-benz-clk-klasse-coupe-200-automaat-leder.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr nawet nie wiem kiedy 140 bylo na budziku jak przycisnolem , wyj**iste auto , 2 wlasciciel ,zadbane w ch** , klasa uno !!! kompresor

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/5/2013 6:25:43 PM Liczba szacunów: 0
  • ** SPAM - Trenik Bijmy w Szcześciu żyjmy - SPAM ** %-)))

    Post
    Doping

    https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/163522_446799238737093_1716780108_n.jpg https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/529619_446799015403782_1873815752_n.jpg https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/155713_446799078737109_407230682_n.jpg https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/483898_446799145403769_2040040383_n.jpg https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/181014_496675593712998_52344269_n.jpg

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/7/2013 11:27:59 AM Liczba szacunów: 0
  • ** SPAM - Trenik Bijmy w Szcześciu żyjmy - SPAM ** %-)))

    Post
    Doping

    ja obecnie 50mg t3 i 120clenu, temp ciągle 37,4*C +, jedynie pod wieczór się zmniejsza ale to chyba normalne. Zmieniony przez - b4522sbm w dniu 2013-04-08 09:17:14

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/8/2013 9:16:57 AM Liczba szacunów: 0
  • ** SPAM - Trenik Bijmy w Szcześciu żyjmy - SPAM ** %-)))

    Post
    Doping

    mi na zalalenie płuc dla małej chcieli dać paracetamol i wit c

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/11/2013 5:23:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja DT/beperfect!

    Post
    Ladies SFD

    `Trening: crossfit Suple:wit c, omega 3, magnez, belissa Picie: woda, zielona herbata, pokrzywa Warzywa: marchew,sałata,pomidor,kapusta Miska: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/d3f76e6ef9804b458a6b4ce05329ff3b.png

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/17/2013 5:45:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja DT/beperfect!

    Post
    Ladies SFD

    Przeginam ostatnio z węglami, muszę się bardziej pilnować - w ogóle dzisiaj jakiś słabe to jedzenie. Od dwóch dni mam jakiegoś mega głoda,muszę chyba wiecej warzyw wsuwać. Dziś trening będzie w domu. Suple: omega 3, wit c, belissa Picie:woda,herbata zielona i owocowa,kawa,pokrzywa Miska trochę przekłamana - od wczoraj zamiast chleba schulstad jem razowy owsiany(którego tu nie znalazłam) i mam brzuch jak balon. Na opakowaniu pisze, że może zawierać laktozę. Myślicie,że to może być przyczyna?Po mleku mam dokładnie to samo - owsianka na mleku na śniadanie i cały dzień z głowy. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/b6fc37670ca447e488b2bf5bcbfec7c0.png

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/18/2013 6:45:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja DT/beperfect!

    Post
    Ladies SFD

    Trening: Crosffit Suple: wit C, Omega 3, belissa, Magnez,provag Picie: Woda, herbata zielona, pokrzywa Miska czysta Ten tydzień nie był perfekcyjny pod względem miski i treningu.Przez trzy dni miałam niesamowitą ochotę na węgle.Dziś natomiast zwrot o 180 stopni, wciskam w siebie jedzenie.Treningowo tydzień też słaby, tylko 2 razy siłowe(wypadł mi wyjazd i niestety nie zmieściłam 3treningu). To samo crossfit, planowo trzy, zrealizowane dwa treningi. Jednak mimo wszystko czekam na pomiary, bo jakoś tak mi lżej i wydaje mi się że spodnie luźniejsze:-> Czekam aż mi chlebek wyrośnie, trzymajcie kciuki!!! /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/fde82212f54a4109aabc2d9036d68c4a.png

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/20/2013 3:13:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja DT/beperfect!

    Post
    Ladies SFD

    Trening: crossfit Picie: herbata zielona,woda, pokrzywa, mięta Suple: Omega 3,magnez,wit c Miska planowana - czysta Warzywa: kapusta kiszona,pieczarki,papryka czerwona, cebula /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/932a8f20dc084043919068110818dfe6.png Zmieniony przez - beperfect! w dniu 2013-10-26 16:58:42

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/26/2013 4:58:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja DT/beperfect!

    Post
    Ladies SFD

    Miska czysta, ale za duzo węgli weszło, tak to jest, jak najpierw się je a potem liczy miskę:'-( Suple: belissa,omega 3,wit c,magnez Picie:woda,herbata zielona,kawa,pokrzywa,mięta,herbata owocowa Trening: Crossfit+20min bieżni inne: wczoraj wieczorem załapałam jakiegoś doła i zżarłam pół czekolady,pół opakowania ciastek i pół paczki mieszanki studenckiej z biedronki. f***! głupio mi jak cholera, myślałam, ze jest już okey, nie mam takich napadów a tu wszystko cholera wzięła. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/5525070536a04abe8c9c4832445c5892.png Zmieniony przez - beperfect! w dniu 2013-11-07 17:29:49 Zmieniony przez - beperfect! w dniu 2013-11-07 17:41:57 Zmieniony przez - beperfect! w dniu 2013-11-07 18:04:53

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/7/2013 5:28:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja DT/beperfect!

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 7 DNT Miska czysta Picie: Kawa czarna bez cukru, woda z cytryną, szałwia z czarnuszką,pokrzywa, zielona herbata Warzywa: pomidory, roszponka Suple :echinacea, revalid, vit c, omega 3, provag , magnez Uwagi po pierwszym tygodniu nowej diety na + -brak uczucia"balona" w brzuchu - brak dolegliwości związanych z grzybkiem -dobre samopoczucie psychiczne -uczucie głodu nie doskwiera jakoś strasznie -subiektywne odczucie bardziej płaskiego brzucha na - - bóle żołądka(zwłaszcza rano i przed snem) - komponowanie posiłków(w ogóle mi to nie idzie, jem produkty od "czapy") - no i kwestia finansowa diety(bez węgli i nabiału miska wychodzi dość drogo), ale z drugiej strony, oszczędności na przyszłym leczeniu są niewspółmierne, więc da się przeżyć:) - i jeszcze jedna rzecz : jestem dziś strasznie opuchnięta i nie wiem czemu (14dc) może (jak uświadomiłam się pośrednio przez Delfinkę) za duzo wlewam w siebie herbatek a za mało wody? - piję ok 2 szkl wody dziennie, reszta to kawa i herbaty /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/b509a9fe22cf4fd69dbd9e57dccec3b4.png Zmieniony przez - beperfect! w dniu 2014-01-26 14:35:50

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/26/2014 1:14:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja DT/beperfect!

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 12 DNT Miska czysta Picie: 3 kawy czarne bez cukru, woda z cytryną i imbirem, szałwia z czarnuszką,pokrzywa,mięta Warzywa: ogórki kiszone, brokuły Suple : revalid, vit c, omega 3, magnez,echinacea /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/1c28141f1a254303bc7f2a2ca6eaa4ca.png

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/31/2014 5:36:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja DT/beperfect!

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 31 19.02 DT Picie:kawa czarna *3,woda z cytryną i imbirem, szałwia z czarnuszką,pokrzywa,zielona herbata Suple : magnez Miska czysta Rozgrzewka 1. przysiad przedni z push press 3x 10 *20kg 2a. wejście na podwyższenie ze sztangielkami 10*7 10*7 10*7 tym razem wchodziłam na step - ok 40cm, już lepiej szło 2b.wiosłowanie hantlem w oparciu o ławkę 3*10*10kg 3a. wypady ze sztangielkami 12*7 12*7 12*8 3b. pompki 19 4a. plank 25 31 37 4b. woodchoper 10*9kg 10*10kg 10*11kg strech Aero 25min(bieżnia -random,level 7, interwały prędkość 7/10) Dzień 32 20.02 DNT Picie:kawa czarna *3,woda z cytryną i imbirem, szałwia z czarnuszką,pokrzywa Suple : magnez, wit c Miska czysta nieliczona Dzień 33 21.02 DNT Picie:woda z cytryną i imbirem, szałwia z czarnuszką,zielona herbata Suple : magnez Miska czysta Dzień 34 22.02 DNT Picie:woda z cytryną i imbirem, szałwia z czarnuszką,zielona herbata Suple : magnez Miska nieliczona,masakryczna(niestety trochę alkoholu wypiłam, do tego kilka winogron, zółty ser i kawałek camemberta) Miski bardzo mi się ostatnio rozjeżdżają, w tym tyg postaram sie bardziej pilnować BTW 100/90/110 I jeszcze pomiary z 21.02 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/097f0b0a2cf9453fa03dbe00740ad900.png /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/3de75ad573f140e5b6d32b8866fea4a3.png /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/36de970344504a0f821031e239b939dc.png Zmieniony przez - beperfect! w dniu 2014-02-23 13:58:12

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/23/2014 1:43:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja DT/beperfect!

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 39 27.02 DNT Picie: kawa czarna *3, woda z cytryną i imbirem,mięta,pokrzywa Suple : magnez Miska : czysta Dzień 40 28.02 DT Picie: kawa czarna *3, woda z cytryną i imbirem,mięta,herbata zielona Suple : magnez, wit c Miska : czysta Trening Rozgrzewka Martwy ciąg 10*40 10*45 10*50 wyciskanie sztangielek na ławce skośnej 10*7 10*7 10*7 ściąganie drążka górnego do klatki szeroko z nachwytem 10*25 10*25 10*30 wznosy z opadu 102* 10kg 12* 10kg 12*10 kg wejście na podwyższenie ze sztangielkami 30*7kg na nogę brzuszki 3x20 odwrotne brzuszki 3*20 "brzuszki" leząc na boku z nogami zgiętymi 3*20 Aero Bieżna random level 7 interwał 2min*6,5 3min*10, łącznie 30 min streching Pomiary z rana, bez szału , no tylko talia z 6 z przodu8-) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/8b2c7e2d57db422db6e64a0515a025b8.png

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/1/2014 2:18:05 PM Liczba szacunów: 0
  • [SPAM] Święta juz za pasem bedziemy jedli zurek i kiełbasę !!!

    Post
    Doping

    ja wlasnie nie lubie sie j**a.c z zarciem dlatego zrobil bym z 1kg i na 5 dni by starczylo po 200g + odrazu gulasz z 2kg wola na 5 dni i spokoj od kuchni :)

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/2/2014 3:05:30 PM Liczba szacunów: 0
  • [SPAM] Święta juz za pasem bedziemy jedli zurek i kiełbasę !!!

    Post
    Doping

    a ja w c.h** ostrny przed treningowy zrobilem xd

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/4/2014 1:21:04 PM Liczba szacunów: 0
  • wyskok

    Post
    Inne dyscypliny

    Do tych wszystkich, ktorzy chca miec potezny wyskok. 1. Zastanowcie sie najpierw do czego ma wam ten wyskok sluzyc. Jesli gracie w jakims klubie i chcie miec jumpa, wkladac do kosza na meczach to nie potrzebujecie duzego wyskoku. I tak na meczu wsadzicie tylko po kontrze. Zapomnijcie o wsadach rodem z NBA. Obrona strefowa wyklucza takie czary na boisku . Owszem, czasem moze byc dogodna sytuacja do wsadu, ale pamietajcie ze przy strefie potencjalni "czarodzieje" so podwajani i nici z przedstawienia. Jesli chcecie miec jumpa i impnowac kolego z boiska, nie gracie w zadnym klubie, to sprawdzcie swoje predyspozycje. Jumpa mozna szybko wypracowac, i szybko poskrecac nogi... 2. W Polsce na boisku potezny jump bardzo sie przydaje z innych powodow. Mozna zglebowac wchodzacego rozgrywajacego. Przewaznie to kurduple i obijaja przy rzucie deske. Wystarczy wykoczyc i atakowac tablice. 3. Trening wyskoku to powazna decyzja. Aby o wypracowac trzeba posiadac juz na starcie cwiczen: a) silne miesnie grzbietu i brzucha - po to, by gdy wsadzisz nie zlamalo cie w polowie i abys nie wyladowal na plecach. Potrzebne sa rowniez po to, by trzymac kregoslup i uniemozliwic jego osadzaniu, w przeciwnym razie w wieku 40-50 lat czeka was dyskopatia b) silne nogi, poczawszy od WSZYSTKICH miesni uda skonczywszy na lydkach. c) silne i rozciagniete stawy !! bez nich mozesz isc pograc w bierki a nie w kosza. Szybkosc reakcji sie zwieksza, sa elsatyczne, polecisz wyzej. d) porzadne buty - lepiej sobie kupic takie z dobra amortyzacja, chyba ze nie intreseuje nas pozniejsze zycie i mozemy sobie pozwolic na kontuzje albo nawet zerwanie sciegna achillesa. e) preparaty - KOLAGEN Activ Plus oraz bialko, aby miesien mial sie czym odzywiac. f) umiejetnosc wyskoku. Bez tego zapomnij o wsadzaniu bo sie polamiesz albo skrecisz kostke. 3. W kosza nalezy grac z glowa, a nie na "napała". Czesto widze takich "kolesi". Przed meczem wsadzaja, nie rozgrzewaja sie, czaruja w powietrzu. Wymyslaja rozne cuda nie widy. Jak sie zaczyna grac, kryje goscia i za kazdym razem dostaje ode mnie czape. Moze wchodzic ile mu sil starczy i uda mu sie rzucic (nie wsadzic)tylko 2 moze 3 razy. Dlaczego? Bo nie potrafi kryc pilki, ma slabe rece. Brak poteznego uscisku w dloniach. Jest podatny na kontuzje i zawsze kloci sie o faule, czesto robi ofensywny bo nie wie jak zrobic poprawnie zwod, albo wogole o nim nie slyszal. Inaczej sprawa wyglada z zawodnikami klubowymi. U mnie w druzynie jest chlopak, ktory ma 189 cm wzrosty i wsadza jak chce i gdzie chce. Do tego dochodzil przez ponad 2 lata. NIe chcial sie sforsowac. Na meczu jak gramy nigdy wsadzac nie probowal, bo po prostu sie nie da. Jest rzucajacym rozgrywajacym i nie ma sposobnosci zeby wsadzil spod kosza, czy po minieciu zawodnika. Sam tez wsadzam, a wyskoku nigdy nie cwiczylem. Zawsze uwage przywiazywalem do podstaw - rozciagania, wzmacniania miesni, utrzymywania kondycji. Aha, i nie myslcie ze sie wymadrzam. Ja po prostu siedze w tym sporcie kolo 10 lat i niejedno juz w zyciu widzialem pozdrawiam wszystkich.

    Odpowiedzi: 112 Ilość wyświetleń: 19951 Data: 3/28/2003 6:01:10 PM Liczba szacunów: 0