SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Judo w Czestochowie?

    Post
    Baza klubów Sztuk Walki

    http://a-f-c.pl

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 2516 Data: 9/8/2005 8:51:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Intermittent fasting do oceny

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Makro wydaję mi się w miarę ok, ale okno możesz wydłużyc do 6-8h. Ewentualnie możesz podbić tłuszcze do 1g/ kg m.c. na rzecz węgli. Kcal zbyt małe jak na początek, jak się zatrzyma to kolejne ucięcie powoduje przejście praktycznie pod VLCD Zmieniony przez - Lucky555 w dniu 2014-07-24 13:38:10

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1051 Data: 7/24/2014 1:37:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Przygotowanie fizyczne

    Post
    Sztuki Walki

    Wiem ze temat juz dosc stary. Tym nie mniej chcialem dorzucic moje trzy grosze - bo to akurat moja dzialka Ponad to co napisane powyzej: Generalnie nr 1 wskazówka byla by - cwiczenia z ciezarem wlasnego ciala (i wcale nie dlatego ze na silownie jestes za mlody - tak dla przykladu, osobicie trenuje dziwczyne która byla mlodsza kiedy zaczela delikatnie dymac na silowni, teraz ma 15 lat i jest 4ta w tenisowym rankingu ATP w Wielkeij Brytani- ale dlatego iz wiekszosc bezmyslnie wykonywanych cwiczen na silowni w naprawde mierny sposób przeklada sie do sportów, czy po prostu do sprawnosci fizycznej). 2. Spraw sobie takie proste przyzady jak CIEZKIE WORKI z piaskiem (Szlenie tani sprzet! Zrób ich z 2-3. Jeden ok 20 kg, nastepny 40kg i dalej, powiedzmy na Twój wiek, 55kg. Dolacz cwiczenia z workami do swojego przykladowego obwodu cwiczebnego - Zaczynajac od najlzejszego worka - Wykonuj z nimi, zarzuty i rwania (podobne do ciezarowych), zarzuty z wyciskaniem ponad glowe, niesymetryczne jego unoszenie, takie w którym musisz skrecioc tulów zeby go uniesc oraz zarzucanie na przeciwlegly bark, to samo z drugiej strony, marsze z takim workeim na barkach, marsze z workiem niesymetryczne na jednym barku - pamietaj aby zmienic strone, noszenie worka przed soba w uscisku przy brzuchu, unoszenie wora do uchwytu na wysokosci brzucha, noszenie worka na wyprostowanych ramionach, podobnie trzymajac lekki worke jednoracz z boku 3. Mozesz spróbowac znalesc sobie mala opone (z pewnoscia widziales podobne rzeczy w trakcie zawody silaczy) z tym ze ja mówie tutaj o nieduzej oponie.... 2-3 serie po 5-6 przewrotów 4. Powyzej wspomniane róznego rodzaju podciagania na drazku.... zacznij od najlatwiejszych odmian gdzie trzymasz drazek stosunkowo waskim podchwytem. Stopniowo zwiekszaj szerokosc chwytu. NAstepnie jak juz bedziesz silniejszy, powtórz caly proces nachwytem. Wyznacz sobie pewna liczbe powtózen która chcesz wykonac i rób to tak dlugo az skonczysz, nawet jak by to mialo znaczyc iz ostatnie 10 powtórzen bedziesz wykonwyal w 10iu seriach po 1m powtórzeniu. 5. TAkze powyzej wspomniane pompki (mozesz z tym zrobic to to samo co z podciaganiem - powiedz sobie "dzisiaj robie 200 pompek" i dajesz np po 20. spróbuj izometryczne przytrzymanie pompki... w polowie ruchu, przy zgietych ramionach, wytrzymujesz te przytrzymanie przez .... 60 sek!!! (poluz sobie stoper przed nosem na podlodze) - powtórz te 60 sek RAZ w tygodniu! 6. róznego rodzaju brzuszki - badz proste sklony tulowia, badz wznosy nóg, scyzoryki.... co kolwiek... po prostu je RÓB! jak bedziesz mial na tyle sily, wznosy nóg w zwisie na drazku/galezi... zreszta jakas galaz moze Ci zastapic drazek do podciagania z silowni... ja wykorzystuje do tego czesto dzieciece place zabaw 7. Przysiady, przysiady na jednej nodze tzw "pistolet", wykroki (z ciezarem ciala, tez moga byc z lekkim workiem na barkach badz trzymanym z przodu) 8. (Móje ulubione cwiczenie!!!) Ze stania, do przysiadu podpartego, wyrzucasz nogi do tylu do lezenia podpartego przodem , wykonujesz pompke, podskokiem podciagasz nogi znowu do przysiadu podpartego, wyskakujesz do góry i powtarzasz cwiczenie 9. (takze z repertuaru ulubionych) SKAKANKA!!!!!!!!!! 10. Wymienione powyzej w poscie SPRINTY (pamietaj o 5-7 minutach wczesniejszego truchtu).... badz . . . SPRINTY pod GÓRKE! 11. Raz w tygodniu nieco dluzszy bieg z kilkoma przyspieszeniami dokonczy dziela. Oczywiscie istnieje WIELE innych cwiczen. Tym nie mniej tylko wykonwyanie powyzszych zaspokoi Twoje kondycyjne potrzeby w zupelnosci (zawsze mozesz sobie zrobic ciezszy worek z piaskiem, badz przytoczyc ciezsza opone) Przykladowa sesja: Rozgrzewka - trucht, troche róznych podskoków, bieg tylem, bokiem, przeplatanka - takie standardy dla koordynacji - 5-7min 5 x 20 sek sprint pod okoliczna górke. (na dobra sprawe to moze byc sesja sama w sobie - tak na poczatek) ale dalej... a)zarzuty worka z wyciskaniem ponad glowe - 5 powtózen b) przysiad, wyrzut nóg, pompka, powrót i wyskok - 10-15 powtórzen c) pompki hinduskie (zapytaj sie o nie) 10-15 powt d) brzuszki - 10 powt e) podciagnie na drazku ?? f) skakanka 2-3 min powtórz powyzsze punkty od a do f 2-3 razy, 5 min rozciagania i idziesz pokornie do domku. Przykladowy zestaw moze byc wykonany bez sprintów (2 oddzielne sesje - wszystko zalezy od Twojej generalnej kondycji) zawsze mozesz nieco zmienic cwiczenia, dokladajac jakies przysiady czy tez wykroki, czy inny rodzaj podnoszenia worków. Wspinanie na linie (chyba wspomniane powyzej) jest tez odlotowym cwiczeniem! Zacznij delikatnie, miejsza licza powórzen i serii. Stopniowo przestanie Ci to sprawiac wiekszy klopot. Zycze powodzenia, Pozdrawiam, Zmieniony przez - FairDo w dniu 2005-03-15 12:09:35

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 2521 Data: 3/15/2005 10:49:31 AM Liczba szacunów: 0
  • Słuchawki ! Jakie ?

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Ja mam takie: http://www.philips.pl/c/sluchawki/lekkie-ale-o-duzej-mocy-shp1900_00/prd/;jsessionid=D6DE030A63C548386EBB00589A55968A.app101-drp1

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1820 Data: 4/22/2011 9:48:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Vitalmax

    Post
    Odżywki i suplementy

    odnawiam temat bo kupilem suple vitalmaxa kretke mono i tauryne na opakowaniu nie pisze zadne made in china czy cos w tym stylu cale opakowanie jest poczesku (jest oczywiscie naklejka z instrukcja po polsku) i na nalepce i na opakowaniu po czesku (widze tam gdzie nei jest zaklejone naklejka :P) pisze: Producent: Vitalmax s.r.o. Detrichov 68 464 01 Frydlant v C. Czechy www.vitalmax.cz (nie chcialo mi sie tylko robic tych czeskim daszkow nad literami) wiec juz mamy odpowiedz, zarowno kreatyna jak i tauryna zostaly wyprodukowane u naszych poludniowych sasiadow pozdrawiam

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 3124 Data: 8/8/2005 3:41:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w odbloku

    Post
    Doping

    teraz testa i estro,prl bo lh i fsh na razie nie ma większego sensu,ważne teraz aby estro było w widełkach i jądra odpowiedziały na hcg a potem polecą sermy.kortyzol pewnie i tak będzie wybity wrzuć po prostu teraz 3-4 razy dziennie dodatkowo po 1 gramie witaminy c.jak będziesz kończył sermy to powtórka badań razem z lh i fsh jak będą nisko lecisz dalej sermy

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 889 Data: 12/24/2014 11:16:39 AM Liczba szacunów: 0
  • Trening domatora ocena i pomoc

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    a) Pompki klasyczne 2x12 b) Pompki z nogami na kanapie 2x12 c) Pół pompki 2x12 d)Pompki przy ścianie 2x12

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 573 Data: 9/13/2013 5:59:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening domatora ocena i pomoc

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Sorry, wysłałem niechcący wyższy post a) Pompki klasyczne 2x12 b) Pompki z nogami na kanapie 2x12 c) Pół pompki 2x12 d)Pompki przy ścianie 2x12 e)Podnoszenie się na dwóch krzesłach 2x12 f)Pompki na triceps (ręce blisko siebie) 2x10 g)Podnoszenie się tyłem na krześle 2x5 h)Opadanie na brzuch i podnoszenie się 2x10 Do tego rozgrzewka i na przemian abs 8 min. Teraz lepiej to wygląda?

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 573 Data: 9/13/2013 6:01:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Herbalife jak wiekszosc produktow sprzedawanych w MLM jest to naciaganie ludzi na kase. Pyerdylion ludzi w tej sieci sprzedazy bierze swoja dzialke zanim taki produkt trafi do twojej mamy. Trafilo do mnie kilka osob od "dietetyka" Herbalife. Placili 2, 3, 4* wiecej za produkty ogolnie dostepne na rynku. "Koktajl Odżywczy Herbalife to smaczny i pełnowartościowy produkt zastępujący posiłek.Dzięki wygodnej formie proszku jest łatwy i szybki w przygotowaniu. Koktajl Herbalife można dowolnie urozmaicać i modyfikować dzięki dodaniu np. płatków owsianych, czy ulubionych owoców.Do przygotowania KOKTAJLU można zastosować mleko krowie o preferowanej zawartości tłuszczu, sojowe, migdałowe, a nawet wodę.Porcja gotowego koktajlu to zaledwie 220 kcal (dla koktajlu wymieszanego z 250 ml odtłuszczonego mleka). KOKTAJL ODŻYWCZY jest niskokaloryczny, a mimo to cechuje się bardzo dużą gęstością odżywczą. Sklad (co ciekawe trudno znalezc tabele ile czego): Białko mleka Białko sojowe Fosfor Potas Wapń Witamina A Witamina C Witamina E" bla bla bla }:-( To po prostu bardzo drogi miks bialek. Spokojnie wybierzesz cos duzo tanszego w sklepie SFD. Jak czytam ten opis to mi sie przypomina jak cygan zupe na gwozdziu gotowal ;-)

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 918 Data: 1/21/2020 3:45:48 PM Liczba szacunów: 1
  • Jechac dalej najwyzej zrobic sobie lzejszy trening lub na kilka dni odstapic od treningow. Przyjmuj leki ktore sa na przeziebienia (fervex,gripex,itp)oraz duzo witaminki c (np.rutinoscorbin)

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1622 Data: 3/3/2005 8:44:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Nox Pump Dorian Yates - problem!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Tak dla ogolnej informacji ( mam nadzieje ze sie komus przyda ). Produkt pomimo chloniecia wilgoci, dziala w 100% jak nalezy. Pompa okropna, nawet po no-xplodzie, czy xtreme stacku niemialem takich odczuc. Polecam rozpuszczanie z woda mocno schlodzona ( w moim przypadku do 5'C ) bo gdy woda jest letnia, ciepla cala porcje zwrocilem z powrotem do shakera pozdrawiam!

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1322 Data: 6/3/2008 2:44:24 PM Liczba szacunów: 0
  • coś co ostro klepie :D

    Post
    Odżywki i suplementy

    wyslalo sie :F podczas wysylania wkleiłem diete myślałem że podjedzie :C dieta: POSIŁEK 1 7.00 gramy mleko chude 0.5 % Płatki owsiane 100 gr Jajo całe x2 Oliwa z oliwek 10 ml POSIŁEK 2 9.30 Chleb żytni razowy 150 Szynka z piersi kurczaka 100 gr, ser twaróg cudy 50 gr., posiłek 3 12.00 serek wiejski Oliwa z oliwek 10 ml do posiłku oczywiście jeszcze sałata pomidor itp. będzie w szkole POSIŁEK 4 14.30 ryż brązowy 50 g 100 gr ryby pangi POSIŁEK 5 17.00 Ryż biały 100 Mięso z piersi kurczaka bez skóry 150 POSIŁEK 6 19 Jaja kurze całe x2 Warzywa, sałatka, pestki z dyni itp. Oliwa 5 ml KOLACJA 22 Ser twarogowy chudy 50 g

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 2782 Data: 6/16/2008 8:59:13 AM Liczba szacunów: 0
  • metodyka treningu sprinterskiego

    Post
    Inne dyscypliny

    A ja przy okazji tego postu dodam jeszcze pytanie czym są skipy A, B, C ???

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2071 Data: 4/29/2004 3:15:59 PM Liczba szacunów: 0
  • metodyka treningu sprinterskiego

    Post
    Inne dyscypliny

    Skip A W biegu unoszenie kolan do góry... Skip C Uderzenie stopami o pośladki (w biegu) Skip B (trudny to wytłumaczenia) Podobnie jak skip A z tym, że wypychasz stopy (nogi) do przodu...

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2071 Data: 4/29/2004 3:41:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Źródła witamin i minerałów

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Min. takim jakie są zapotrzebowania dla osoby w Twoim wieku. Dodatkowo pewne witaminy jak np z grupy B, lub C, D warto dostarczać w większej ilości niż zalecane min. Szczególnie dla osoby aktywnej fizycznie. Podobnie z składnikami mineralnymi.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 811 Data: 12/10/2013 12:47:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Infekcja

    Post
    Zdrowie i Uroda

    nie biegać ! (szczególnie na zimnym) powiedzmy kilka dni w domu + domowe metody ze wspomaganiem witaminą C płukać gardło czyms antyseptycznym , robić sobie inhalacje sosnowo eukaliptusowe a organizm sam sobie poradzi !! jesli sie coś za toba plącze to konsultacja laryngologiczno/stomatologiczna

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 981 Data: 10/11/2004 11:36:18 PM Liczba szacunów: 0
  • bezsennosc

    Post
    Odżywki i suplementy

    tez kiedys tak mialem niech ci mama daje witamine c tak jak mi i spalem jak zabity :) albo male odprezenie masaz :D albo moze jesz duzo przed snem a nie powinienes

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2169 Data: 4/15/2006 9:27:54 AM Liczba szacunów: 0
  • Furazadrol Axis Labs

    Post
    Doping

    moze dlatego ze to jest dosyc egzotyczny wynalazek i nie warto sie w niego bawic ja swego czasu tez szukalem opini na tenmat tego srodka i rowniez ciezko było z tego c pamietam to cos ala mega zol z generica

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1808 Data: 2/18/2010 11:13:18 AM Liczba szacunów: 0
  • urozmaicenia...

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ja generalnie kombinuje rozne opcje ale one kreca sie wokol zmian powtorzen, czy kolejnosci cwiczen lub ich samych, ale pytam o Wasze opinie co Wy zmieniacie zawsze sie nawinie cos c ciekawego

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 738 Data: 1/15/2006 7:14:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Jakie odzywki na mase

    Post
    Odżywki i suplementy

    A co powiecie o tej odzywce MHP UP YOUR MASSS SKŁADNIKI AKTYWNE: Up Your Mass Porcja: 132g (4 miarki) Ilość porcji w opakowaniu: 17 Opakowanie: 2270g Zawartość w 4 miarkach zaw: % DZ Kalorie 510 kcal Kalorie z Tłuszczu 99 kcal Tłuszcz 11g Tłuszcz Nasycony 2g Tłuszcze Trans 0g Cholesterol 5mg ** Sód 490mg ** Potas 830mg ** Węglowodany 58g ** w tym Błonnik 11g cukry 2g Białko 46g ** Premiks witaminowo-mineralny: Witamina A 60%* Wapń 129%* Witamina D 60%* Witamina B1 60%* Witamina B3 60%* Kwas Foliowy 60%* Biotyna 60%* Fosfor 104%* Witamina C 60%* Żelazo 47%* Witamina E 60%* Witamina B6 60%* Witamina B12 60%* Kwas Pantotenowy 60%* * dzienne zapotrzebowanie określone na podstawie diety zawierającej 2000 kcal. ** dzienne zapotrzebowanie nieokreślone. Pozostałe składniki: Mieszanka Węglowodanów MASS LOAD: (Owies, Jęczmień, Błonnik Owsiany), Miks Białek i Aminokwasów o Przedłużonym Działaniu PROBOLICź: (Suproź - Izolat Białka Sojowego

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2273 Data: 8/30/2011 10:06:22 AM Liczba szacunów: 0