SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Mistrzostwa Europy w Kulturystyce 2008 ! 16.05 - 18.05

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    Wyniki http://kulturistika.ronnie.cz/c-4108-me-muzu-2008-den-4-vysledky-foto.html

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 17335 Data: 5/19/2008 7:46:24 AM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Zdecydowanie zamęczysz się a efektu nie będzie, zdecydowanie za dużo wszystkiego. Należy pamiętać że skoro teraz robisz na jedną partie 16 serii to za 3 lata będziesz musiał 26. Nin na siłe Duże partie 10-12 serii małe 7-9 Moim zdaniem zabardzo urozmaicasz robisz wszystkiego po 3 serie. Zachowaj mnogość tych ćwiczeń żeby co jakiś czas np co 2 - 3 miesiące zmieniać plan ( zamieniać ćwiczenie żeby zaskoczyć mięśnie czymś nowym i dostarczyć im innych bodźców) ja proponuje ci coś takiego Trening A -Klatka Wyciskanie na ławce płaskiej 4 12-6 Wyciskanie na ławce skośnej 4 12-6 Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej 3 15-8 Triceps Uginanie sztangielki (francuskie) 3 12-8 Prostowanie Sztangielki w opadzie 3 15-10 Ściąganie liny wyciągu górnego 3 15-10 Brzuch Brzuszki na ławce rzymskiej 3 max Trening B Plecy Podciąganie nachwytem 4 max Podciąganie sztangielki do klatki w opadzie 4 12-8 Ściąganie liny wycziągu dolnego siedząc 4 15-10 Grzbiety 3 15-10 Kaptury Szrugsy 3 20-15 Brzuch Brzuszki na ławce rzymskiej 3 max Trening C Barki Wyciskanie zza karku siedząc 4 12-6 Unoszenie sztangi do brody 4 12-8 Wzniosy sztangielek do przodu 3 15-12 Wzniosy sztangielek w opadzie 3 15-12 Biceps Uginanie sztangi stojąc 4 12-6 Uginanie sztangielek stojąc 3 12-8 Brzuch Brzuszki na ławce rzymskiej 3 max 4 trening to nogi twoj trening jest ok możesz jeszcze tego dnia wsadzić przedramiona

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 650 Data: 6/22/2011 4:31:26 PM Liczba szacunów: 0
  • A na śniadanko : Omlet 3 jaja całe i 2 białka 70 g płatków owsianych łyżka orzechów i rodzynek cynamon + truskaweczki :) suplementy : vit. C, Omega, kompleks vit, kreatyna Poniedziałkowy trening to nogi i brzuch - mój ulubiony!! Najbardziej męczące ćwiczenie dla mnie (poniżej na zdj) to tzw ośle wykopy. Po pierwsze jest na ostatniej pozycji moich ćwiczeń a po drugie pomimo, że sobie "klękasz" to angażujesz praktycznie całe ciało zapierając się by "wykopnąć" tę nogę z ciężarem do tyłu. Nauczyłam się jednej złotej zasady, że trzeba się porządnie rozgrzać bo w zeszłym sezonie przez "niedouczenie" nabawiłam się kontuzji kolana, która dawała mi się we znaki przez długi czas. No i na pewno trzeba się rozciągać po wykonanych ćwiczeniach bo inaczej potem chodzi się jak babcia heh (schylenie się po rzecz, która ci upadła, może zająć sporo czasu ;) ) Jutro klatka i triceps :) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/076b2710697b41159f243a0ca387e537.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/df6f18198ea54056b709db4368d3f9a3.jpg

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 10700 Data: 5/26/2014 10:45:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Nie widze w ankiecie, jestes wege? Ok, wywal ten syrop odrazu do kosza. Sam cukier. Przeczytaj dwa pierwsze skladniki. Generalnie kazdy posilek zle skoponowany, a calosc hmmm... calosc do przerobienia. Z tego calego menu zostawilabym jajka, kasze jaglana, czosnek, platki i nieco owocow. Masz problemy z jelitami skoro bierzesz Colon C?

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1592 Data: 8/7/2015 4:44:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Bardzo dziękuję za porady i konstruktywną krytykę. Odnosząc się do treści Waszych postów... Ostatni posiłek jadam 2-3 godziny przed snem, czyli właśnie ok. 18:00-19:00 (na ogół kładę się lekko po 21:00, wstaję przed 5:00). Syrop wywalony. Colon C muszę jeszcze przez pewien czas zażywać z zalecenia lekarza. Nie jestem wege "ideową", raczej "smakową" i "ekonomiczną"; dobre mięso (ryby, drób) kosztuje, a takiego ze źródeł, których dobrze nie znam, jakoś wolę nie dotykać. Przyglądałam się poleconemu przez Ciebie, nadyjka88, linkowi i rozpiskom pokroju http://www.kobietkibiegaja.pl/dieta-biegaczki/zawartosc-bialka/ - wystarczy, jeśli źródłami białka w mojej diecie będą: soczewica, fasola biała, żółty groch, tuńczyk w sosie własnym i orzeszki ziemne niesolone? Mam zbyt wysoki zły cholesterol - jajka jako źródła białka chyba powinnam ograniczać? Jeśli chodzi o tłuszcze, chciałabym się skupić głównie na orzechach i nasionach (mam w zanadrzu właśnie orzechy ziemne niesolone i migdały łuskane). Wrzucam kolejną rozpiskę do oceny. Czuję, że jej słabym punktem jest koncentrat pomidorowy (tutaj podany Dawtona, ale korzystam z innej firmy, skład: 30% pasta pomidorowa, woda, sól); nie mam pomysłu, co mogłoby go zastąpić i 1) nie wymagać przygotowań dłuższych niż kilka minut, 2) nie kosztować miliona szekli. /SFD/Images/2015/8/9/cabf961c30ce407597bfb267f86b4383.jpg

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1592 Data: 8/9/2015 11:04:17 AM Liczba szacunów: 0
  • Ziemne do widzenia, to nawet orzechy nie sa. Pestki to zrodlo omega 6 dzialajacych zapalnie. Nie opieraj na nich zrodla tluszczy. Co to znaczy za wysoki ldl? Cholesterol jedzony nie ma zwiazku z tym we krwi, jezeli masz cos nie halo w ciele to mozesz miec problem matabolizmu cholesterolu generalnie i jajka i maslo nie maja z tym nic wspolnego. Nie chce byc ciekawska, ale Colon c to jak zaparcia sa chyba. Jezeli cos jest nie tak z jelitami to prawdobodobnie sa one nieszczelne wiec lektyny ze straczkow sprawe moga pogorszyc.Czerwonego miesa nie lubisz? Zadnego? Tunczyk i ryby z puszki i zawalisz pieknie sie metalami ciezkimi i tym czym rybka od puszeczki nasiaknie przez rok przydatnosci do spozycia.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1592 Data: 8/9/2015 1:39:56 PM Liczba szacunów: 0
  • PUCIO

    Post
    Galeria Zdjęć

    jajca w c**j wczoraj byl 1kwietnia, 99 waga przy wzroscie 174 i bfie 50% rzezba zla, im bardziej sie ulejesz tym wiecej bedziesz dzwigac, patyki z gmimnazjum wiecej czasem po 2 latach dzwigaja niz ty po 10, jak mozna martwy robic 140 z takim stazem? i ciebie interesuje sila i masa? chyba tluszczowa. idz do dzialu dieta dla poczatkujacych i najlepiej trening tez dla poczatkujacych, poczytaj troche, zredukuj ten smalec to z ciebie ledwo 60kg zostanie i zacznij masowac a z glowa to i masa lepsza pojdzie a sila napewno... chlopie jak mozna tak wygladac, ze ci nie wstyd?

    Odpowiedzi: 185 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/3/2014 12:02:57 AM Liczba szacunów: 0
  • PUCIO

    Post
    Galeria Zdjęć

    Każdy robi jak uważa. Przy takim bf to nie budujesz mięśnia, tylko dalej się zalewasz. Spróbuj przyciąć np na vlcd, lepiej Ci później będzie czysta masa szła. Poczekasz do zimy z redukcją, złapiesz jeszcze w c..j fatu i po wycince będzie wielkie zdziwienie, ile to "mięsa" mi poleciało...

    Odpowiedzi: 185 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/24/2014 12:15:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Troche nie wypaliło mi z tą progresją ciezarów, chyba mam za mało siły jeszcze. Cos tam zwiększam, ale powoli i bez wyliczania. Po kazdym treningu silowym wychodze przepocony Trwa on 60 - 70 minut. Doszedłem tez do poziomu dosc duzej aktywnosci ogolnej, robie sobie takie pomiary pod wieloma stopniami, jest ciekawie. Plan FBW wygląda tak: Sklony tulowia na maszynie Przysiad ze sztanga na plecach (w suwnicy) Wspięcia na palcach ze sztangą na plecach (w suwnicy)lub cwiczenie łydek na maszynie siedzac Dips Wioslowanie Wycisk na klatke Podrzut silowy hantelki (masakra ćwiczonko...) Unoszenie hantli na boki Uginanie ramion ze sztangielkami Tygodniowy trening wygląda tak: - 3 razy w tygodniu siłownia FBW (po 60 - 70 min) - 3 razy w tygodniu sauna (po 3 razy 15 minut + lodowata woda , sauna sucha, temperatura srednio 93 stopnie C. - 2 razy w tygodniu bieg na bieżni w siłowni (nieprzerwany, bez marszu, tempo 9km/h, obecny dystans 5km - bedzie sie teraz zwiększał co każde bieganie o 300 - 500 metrów - 2 razy w tygodniu spinning (taka godzinna jazda na rowerku stacjonarnym z instruktorem, muzyka, całym programem itd) - 6 razy ABS (kazde cwiczenie obecnie po 16 powtorzen) Co poszło do przodu: - bieg z 3km do 5km (i czuje, ze teraz pojdzie do przodu bardzo mocno i bardzo szybko) - ABS z 10 powtorzen kazdego cwiczenia do 16 powtorzen - sauna z 10min/10min/10min i stopniowo coraz zimniejszej wody do 15min/15min/15min i lodowata woda od razu - widoczny wzrost kondycji, wytrzymalosci i zdrówka :-] - spadek wagi o jakieś 3 kilo - pompki z 8 do 15 (cel ostateczny to 50, bo przeciez to patologia co sie dzieje) Plany: - na początku maja zmierzę obwód brzucha rano i wieczorem oraz %bf - niestety będą to pierwsze takie pomiary - dodać wkoncu basen...nie moze mi to wyjść, nie chce mi sie pływac - przyjdzie z czasem... Robię pomiary pompek, powtorzen w ABS, nieprzerwanego biegu (na dystans), sauny (ale tu już osiągnąłem cel ostateczny) i miał byc pomiaru basenu, ale narazie nie pływam. Do tego robię pomiary wagi i dojdzie brzuch rano + wieczor + %bf. We wszystkich tych elementach mam ustalony swój cel ostateczny, jezeli kiedykolwiek to nastąpi Zmieniony przez - Detoxik w dniu 2010-04-21 22:54:51

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2669 Data: 4/21/2010 10:41:21 PM Liczba szacunów: 0
  • TEST : FORMA NA LATO 2009, BY przywor

    Post
    Odżywki i suplementy

    wyciskanie sztangi na sownicy : 4serie, 15/12/8=8p ; 50/60/70kg wyciskanie sztangielek na skosie w gor : 4serie, 10p ; 17kg buterfly : 3serie, 12p ; 35kg prostowanie ramion na wyciagu : 4serie, 12/8=8=8p ; 3/4d maszyna multi triceps : 3serie, 10p ; 70kg + 3serie na przedramie podchwytem ze sztanga. chyba mnie zlapal jakis wirus, laduje w siebie witamine C, czosnek, na noc walne aspiryne. to dla tego takie slabe wyniki dzis.

    Odpowiedzi: 117 Ilość wyświetleń: 15633 Data: 1/27/2009 6:43:07 PM Liczba szacunów: 0
  • TEST : FORMA NA LATO 2009, BY przywor

    Post
    Odżywki i suplementy

    witam! Skrabanie w gardle nie przestalo, chociaz przez ostatnie dni dawka witaminy C byla ogromna, do tego czosnek, aspirynka, tabletki na gardlo i cos na noc. Sadzicie, ze moge przeprowadzic dzisiejszy trening bez problemu, czy lepiej bym odpuscil, az do mometu totalnego wyzdrowienia. Poza skrabaniem w gardle nic innego, typu goraczka, katar, itd. mi nie dolega.

    Odpowiedzi: 117 Ilość wyświetleń: 15633 Data: 1/30/2009 12:07:11 PM Liczba szacunów: 0
  • TEST : FORMA NA LATO 2009, BY przywor

    Post
    Odżywki i suplementy

    Witam wszystkich forumowiczo, ktorzy sledza ten test. Pragne wam przedstawic podsumowanie pierwszej czesci mojego testu, gdyz nie widze sensu odwlekania tego, a chce przystapic do kolejnych treningow od jutra. Niestety nie moge wam przedstawic 100% walorow suplementacji ktora stosowalem, gdyz 2tygodnie bylem chory! Pierwszy tydzien jechalem na antybiotykach, a drugi wracalem do zdrowia. 4dni ostrego wypacania sie w lozku. Oczywiscie nie cwiczylem przez ten okres, diety nie bylo w ogole. Warto dodac, ze staralem sie zapobiec takiemu czemus jak tylko moglem : jadlem witaminki, dodatkowo stocowalem C w okresie treningowym, ZMA, czosnek, warzywa i owoce. Nie pomoglo nic. Dlatego prosze tez o szczypte wyrozumialosci. Moje wymiary na dzien dzisiejszy, godzina 18 : Bylo / Jest bic : 41cm / 42cm udo 15cm od pachwiny : 60,5cm / 61cm lydka : 40cm / 42,5 klata pod pachami i po sutkach : 114cm / 117cm brzuch po pepku : 94cm / 98cm po barach : 134cm / 136 waga : 88,5kg / 95kg Wyniki silowe ok! Suplementacja : - mono od universal 500g, po mimo, ze jadlem mala kopiasta lyzeczke na porcje(jakies 7/8g), zauwazylem, ze cos wolno sie rozkrecalo. Chodzi o to, ze zawsze mono zaczyna u mnie dzialac po jakichs 2,5tygodnia, a to zaczelo o tydzien pozniej. Poza tym standardowo, cena/ jakosc : 5 w skali 10. - no shotgun v3 664g, spodziewalem sie po nim prawdziwej eksplozji. Niestety nic poza zwiekszona koncentracja i wytrzymaloscia. Nawet po podwojeniu porcji! Potrojnej nie jadlem bo by mnie wymioty rozerwaly. Cena/ jakosc : 5 w skali 10. Ogolnie moge powiedziec, ze wyniki jakie zostaly osiagniete, zawdzieczam w wiekszosci diecie. Z poczatku bylo ok, ale potem z tygodnia na tydzien coraz gorzej. Musze przyznac, ze ciezko jest mi ladowac tyle weglowodanow w siebie. Momentami to juz byly katorgie zeby wladowac w siebie ten ryz, a dibenco nic nie pomagalo w tym.

    Odpowiedzi: 117 Ilość wyświetleń: 15633 Data: 3/9/2009 6:42:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Puchar UEFA 2008-09

    Post
    Piłka Nożna

    tak typuje Grupa A Schalke 04 Gelsenkirchen (Niemcy) Paris Saint-Germain (Francja) Manchester City (Anglia) Racing Santander (Hiszpania) FC Twente Enschede (Holandia) Grupa B Benfica Lizbona (Portugalia) Olympiakos Pireus (Grecja) Galatasaray Stambuł (Turcja) Hertha Berlin (Niemcy) Metalist Charków (Ukraina) Grupa C FC Sevilla (Hiszpania) VfB Stuttgart (Niemcy) Sampdoria Genua (Włochy) Partizan Belgrad (Serbia) Standard Liege (Belgia) Grupa D Tottenham Hotspur (Anglia) Spartak Moskwa (Rosja) Udinese Calcio (Włochy) Dinamo Zagrzeb (Chorwacja) NEC Nijmegen (Holandia) Grupa E AC Milan (Włochy) SC Heerenveen (Holandia) Sporting Braga (Portugalia) Portsmouth FC (Anglia) VfL Wolfsburg (Niemcy) Grupa F Hamburger SV (Niemcy) Ajax Amsterdam (Holandia) Slavia Praga (Czechy) Aston Villa (Anglia) MSK Żylina (Słowacja) Grupa G Valencia CF (Hiszpania) Club Brugge (Belgia) Rosenborg Trondheim (Norwegia) FC Kopenhaga (Dania) AS Saint-Etienne (Francja) Grupa H CSKA Moskwa (Rosja) Deportivo La Coruna (Hiszpania) Feyenoord Rotterdam (Holandia) AS Nancy (Francja) Lech Poznań (Polska) grupa Lecha ogolnie ciekawa mogla byc latwiejsza, ale rownie dobrze mogla byc tez trudniejsza, wiec nie ma co narzekac na zle losowanie. najbardziej interesujaco zapowiada sie wyjazdowy mecz z CSKA.

    Odpowiedzi: 304 Ilość wyświetleń: 17787 Data: 10/7/2008 6:39:57 PM Liczba szacunów: 0
  • BARKI!!!! Jak powiększyć??

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    dobra nie chcemy wiedziec jak sie stało ze posioadł twoj plan tylko jak on wyglada .:wiesz co ci powiem... włąsnie patrze na ciebie przez lunete z budynku obok.. mam noz i wypatrosze Cię jak świnię:. f.u.c.k.m.o.n.s.t.e.r.

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/9/2003 4:33:26 PM Liczba szacunów: 0
  • BARKI!!!! Jak powiększyć??

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    i ta mnic nadzwyczajnego .:wiesz co ci powiem... włąsnie patrze na ciebie przez lunete z budynku obok.. mam noz i wypatrosze Cię jak świnię:. f.u.c.k.m.o.n.s.t.e.r.

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/9/2003 5:28:04 PM Liczba szacunów: 1
  • BARKI!!!! Jak powiększyć??

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    no dobry ale nic nadzywaczajnego... myslłem ze 30 cwiczen 14 serii laczonych gigantserie .:wiesz co ci powiem... włąsnie patrze na ciebie przez lunete z budynku obok.. mam noz i wypatrosze Cię jak świnię:. f.u.c.k.m.o.n.s.t.e.r.

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/9/2003 8:03:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Wodyn - I need help ;-)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Albo : Would you mind helping me with ...? Na co Wodyn zazwyczaj odpowiada: Yes, eagerly... Yes, with pleasure... Sure thing yep... Absolutely mate e.t.c. Wodyn, zajrzyj proszę do tego tematu... http://www.sfd.pl/FBW_-_trochę_inne_podejście-t303021.html

    Odpowiedzi: 83 Ilość wyświetleń: 7586 Data: 12/1/2006 6:39:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Wodyn - I need help ;-)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Oj ja naprawde rzadko choruje i jest to dla mnie "nowosc". Dobra koniec smecenia. Kolega poprosil o zadanie pytania WAM obeznanym 1. Czy po cyklu ciezkim treningowym na mase (dieta + suple -> kretka), ktory trwal 10-12 tyg powinno sie przed dalszym trenowaniem i masowaniem: a. zrobic tydzien przerwy calkowity od trenowania b. trenowac lekko 1-2tyg (jak?) c. inne jakie? dziex

    Odpowiedzi: 83 Ilość wyświetleń: 7586 Data: 12/13/2006 8:42:56 PM Liczba szacunów: 0
  • J***ć amerykanów.

    Odpowiedzi: 446 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/9/2006 1:39:00 PM Liczba szacunów: 1
  • piszemu tu 2,3 kola a prawda jest taka ze w takim malym miescie jak ja mieszkam na budowie masz 8-9 zl za godzine, jesli jeszcze sie naczyms znasz (to sobie policzcie jaka to kwota m-c). 70% umnie zyje w skrajnym ubustwie, wiec taki chlopak moze sobie pomazyc o kulturystyce, czy nawet wl jak glupi karnet na silke miescinie kosztuje 90 zl, a jego rodzice maja na utrzymaniu jeszcze 2 dzieci.

    Odpowiedzi: 446 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/12/2012 7:30:26 PM Liczba szacunów: 0