SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • vena/MASA SIŁA PYERDOLNIĘCIE c.d str.77

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    bic łydy zawsze mi widać w siadach ale swoją drogą jakie łydy? mam takie wątłe...chciałam ćwiczyć to Piotrek stwierdził,że po co mi on nie robi od kilku lat...nie dosyć,że młody i bezlitosny to jeszcze trzeba Go słuchać swoją drogą to chyba jeszcze nigdy nie byłam tak posłuszna Żeby nie było,że źle się odżywiam i mam mało białka...ostatnio trzymam w granicach 2,5g/kg m.c więc jest dobrze Dzisiejsza micha 1 owsiaki z żurawiną 2 kurak,makaron TRENING 3 whey,banan 4 kurak,śliwki 5 wieśniak,ser żółty +lody dobra wiem wiem...lodziara ze mnie i tyle Suple bez zmian tak jak w DT na zdjęciu przedtreningowy Zmieniony przez - vena84 w dniu 2010-08-09 23:06:52

    Odpowiedzi: 1122 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/9/2010 11:06:29 PM Liczba szacunów: 0
  • vena/MASA SIŁA PYERDOLNIĘCIE c.d str.77

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Jak byłem w Ustce to lipę odwaliłem bo zrobiłem siady w czwartek a ciągi z ławą zamiast normalnie w poniedziałek to zrobiłem w sobotę. Nie byłem w pełni zregenerowany i przy zabraniu 125kg dupa mnie szarpnęła a konkretnie jej dolna wewnętrzna część. Trochę c***ówka ale mam nadzieję, że się zregeneruje niebawem.

    Odpowiedzi: 1122 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/12/2010 11:37:34 PM Liczba szacunów: 0
  • vena/MASA SIŁA PYERDOLNIĘCIE c.d str.77

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    16.08.2010 Miałem obawy czy się wyrobię z ławą bo na wakacjach robiłem na c***owej wąskiej ławce i mi barki trochę wyłamywała a do tego robiłem ją w sobotę tydzień temu, więc mogło mnie to trochę wybić z rytmu treningowego. Na szczęście wszystko poszło zgodnie z planem WL 20/12 70/3 75/3 95/3 105/3 115/3x3 koszulka 142,5/1,1,1 Docisk koszulka: 147,5/3 150/3,3 MC sumo 75/6 125/3 155/3 177,5/3x3 kostium 205/3x3 115 poszło chyba lżej niż 2 tygodnie temu 112,5, więc jestem zadowolony. Za 2 tygodnie 120stka i mam nadzieję, że chociaż jedna trójka pójdzie Koszulka luuz, w sumie chyba naprawdę za tydzień dołożę piątaka, bo już niezłe ślady mi zostawia mimo, że jej nie naciągam wcale. Ciągi spoko. Testowałem kolejny kostium. Tym razem jeden z pierwszych z jakimi miałem do czynienia - najluźniejszy i ogólnie najsłabszy model. W każdej serii było po 1-2powt dobre. Jak za tydzień w moim rozprutym się nie ustawię to pewnie w tym będę robił.

    Odpowiedzi: 1122 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/17/2010 4:27:56 PM Liczba szacunów: 0
  • vena/MASA SIŁA PYERDOLNIĘCIE c.d str.77

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    23.08.2010 Dzisiaj ławeczka i ciągi. WL 20/12 70/3 77,5/3 97,5/3 107,5/3 117,5/3x2 koszulka 145/1,1,1 150/1 MC 75/6 130/3 160/3 185/3x3 kostium: 205/3 220/2 C***owy dzień. Cycki zmęczone, plecy luźne jak z waty. Słabo się coś czułem. Na ławie 117,5 już bardzo ciężko....pierwsze seria w miarę ale druga już solidnie wymęczona. W koszuli szło ok, choć zaczynam mieć problemy z opanowaniem jej, bo już ciasnawa jest. Ponad programowo zrobiłem 150 choć na styk poszło(bo nienaciągnięta koszula była). Od następnego treningu już troszkę naciągnę koszulkę, żeby lepsza sprężyna była. Ciągi całkiem nieźle jak na miękki grzbiet. Rozprułem mój startowy kostium i jest dobry. Jedyna wada, że przy rozpruwaniu zrobiłem dziurę w nogawce(widać ją na filmiku jako biały punkcik przy końcu nogawki), która się powiększa i za bardzo nie mam co z tym zrobić Spróbuję to jakoś zaszyć czy podszyć choć krawiec ze mnie marny. Poniżej filmik z moich wyczynów w kostiumie. Udało się w końcu dobrze włożyć plecy. Jedynie co z***ałem to w drugiej serii zmieniłem miejsce w poszukiwaniu bardziej równego podłoża....niestety trafiłem zupełnie odwrotnie i mnie ciągnęło raz do przodu raz do tyłu(myślałem, że glebę zaliczę ) stąd tak śmiesznie to wygląda. http://www.youtube.com/watch?v=tTwAMttxBrw

    Odpowiedzi: 1122 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/23/2010 11:44:38 PM Liczba szacunów: 0
  • vena/MASA SIŁA PYERDOLNIĘCIE c.d str.77

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    to działaj wit c, czosnek, procenty i git bedzie

    Odpowiedzi: 1122 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/29/2010 2:24:42 PM Liczba szacunów: 0
  • vena/MASA SIŁA PYERDOLNIĘCIE c.d str.77

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Póki co kobra bo w c***a lecą z tym naszym klubem. A MŚJ idą na żywo na streamie

    Odpowiedzi: 1122 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/1/2010 5:17:03 PM Liczba szacunów: 0
  • vena/MASA SIŁA PYERDOLNIĘCIE c.d str.77

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    No w ogóle nogami nie ciągnęłaś. Same plecy. Już na 95 to było widać. Aczkolwiek to może być też kwestia c***owego pomostu. Ja bym się chyba na trawie nie odważył sumo robić. Gdyby nie sesja to bym pojechał Były jakieś nagrody fajne? Zmieniony przez - Senegroth w dniu 2010-09-12 12:54:09

    Odpowiedzi: 1122 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/12/2010 12:53:51 PM Liczba szacunów: 0
  • vena/MASA SIŁA PYERDOLNIĘCIE c.d str.77

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    chciałbym to zobaczyć.musiało być ciekawe taaa zwłaszcza jak robiłam w szatni na płytkach przy drzwiach,bo wchodzę na małą salkę a tam gościu przysypiał na materacu Dzisiejsza micha 1 omlet (2zółtka+4białka, owies 50g, whey 10g) 2 pulpety (mielone cyce),makaron 30g trening 3 whey,banan 4 pulpety,makaron 30g,winogrono 150g 5 kurak,pomidor 6 twaróg, masło orzechowe Czasami wpiszę michę,podałam też gramy,żeby nie rzucało się w oczy,ze tyle węgli Ogólnie chyba raz w tygodniu (niedziela) zrobię sobie dzień luzu,gdzie nie będę przywiązywała uwagi do ilości białka Co do mięsa będę zjadać ok 0,5kg ogólnie chciałabym trzymać 2,5g/kg m.c jak to wyjdzie zobaczymy,ale konkretnego reżimu nie mam zamiaru stosować Muszę w końcu podjechać do PiPa po olej lniany Zmieniony przez - vena84 w dniu 2010-10-11 22:26:37

    Odpowiedzi: 1122 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/11/2010 10:24:50 PM Liczba szacunów: 0
  • vena/MASA SIŁA PYERDOLNIĘCIE c.d str.77

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ekstra ćw Ci metodyk wymyślił IMHO, żeby lepiej poczuć podstawki to powinnaś troszkę głębiej pod stopę je ustawić bo na filmie wygląda jakbyś je tylko pod palcami miała a to minimalnie tylko zwiększa napięcie. Jak dla mnie to to tę wersję ćw możesz robić w dzień ciągów z 4 serie po 12powt na małym ciężarze, tak żebyś złapała ruch a klasyczną wersję tego ćw w dzień siadów Katarzyno przestań lecieć w c***a bo bana dostaniesz PS: Metodyk jak znajdziesz chwilkę czasu to zajrzyj do tego tematu: http://www.sfd.pl/Aeroby_w_treningu_TS-t662029.html jestem ciekaw Twojego zdania na ten temat. Zmieniony przez - Senegroth w dniu 2010-11-09 14:14:05 Zmieniony przez - Senegroth w dniu 2010-11-09 14:14:27

    Odpowiedzi: 1122 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/9/2010 2:12:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Przegląd metody Westside Barbell Club

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    I przykładowy program treningowy. Przykładowy tydzień: Niedziela- dzień dynamiki, wyciskanie Wyciskanie: 1. 10 serii x 3 powtórzenia @ 50-55% C.M. (uzyskanego w koszulce) 60% jeżeli startujesz bez koszulki 2. 45-60 sec przerwy między seriami 3. Kiedy wzmocnisz tricepsy dodaj łańcuchy-zwiększą obciążenie w górnej ½ ruchu. 4. 20 powtórzeń z 200 (8 tyg. x 10 x 3 = 240) powinno być wykonane z obciążeniem większym od treningowego + 10-20 kg SZYBKOŚĆ SZTANGI POZOSTAJE WYSOKA Triceps 60 powtórzeń ze sztangielkami ( 6x10 ) albo 40 ze sztangą Naramienne Najszersze 4-5 serii Uginanie młotkowe Odwrotne wyprosty na maszynie 2-4 x 20 Brzuch z obciążeniem * naramienne i najszersze według uznania Środa- wyciskanie, dzień maksymalnego wysiłku Główne ćwiczenie pomocnicze* Pracuj do 1 maksymalnego powtórzenia 4-5 specjalnych ćwiczeń pomocniczych - triceps, naramienne, górny grzbiet, najszersze Brzuch Odwrotne wyprosty 2-4 x 20 Poniedziałek – martwy i przysiady- maksymalny wysiłek Np. przysiady Zerchera: Pracuj do 1 maksymalnego powtórzenia 10-15 serii na najszersze i górny grzbiet Brzuch Odwrotne wyprosty 4 x 10 Piątek – przysiady na skrzyni – dynamika Przysiady na skrzyni 8-12 serii po 2 powtórzenia 45- 75 sec przerwy 50-60 % c.m. Skrzynia ok. 5 cm poniżej równoległej pozycji ud Skłony ze sztangą na barkach 3 x 3-8 p. Wyprosty tułowia 3 x 10-15 Odwrotne wyprosty 4 x 10 Brzuch ciężko Łydki na siedząco 4 x 10 Power comes from God.

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 14302 Data: 1/6/2003 4:01:40 PM Liczba szacunów: 0
  • grcka deka+agovirin

    Post
    Doping

    Wziales to ze stronki jakiegos dila ? poucz sie chemii chlopcze... http://umbbd.msi.umn.edu/servlets/pageservlet?ptype=c&compID=c0383 testosterone ISOBUTYRATE- 4-ANDROSTEN-17b-OL-3-ONE 17-ISOBUTYRATE melting point=124-128C molecular weight=358.50 Jak bys dalej nie wiedzial to tam jest taka literka C i cyferka 4 - oznacza to ze to nie jest test bezestrowy. Zmieniony przez - krzychugod w dniu 2010-02-04 23:59:58

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1554 Data: 2/4/2010 11:56:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Wczoraj wieczorem cos nie za dobrze sie czulem, zmierzylem temperature i wyszlo mi rowne 37, czyli stan podgoraczkowy. Odbija sie moje zpaominalstwo w zakupie Vit C. Wzialem kilka Rutinoscorbinow i Aspiryn, pospalem 11 godzin i dzisiaj jest juz ok. saib__ Nieuwazny czytelniku. Jest to metoda WODYNa, o ktorej zreszta pisal w Twoim tescie. Dlatego tylko 5 powtorzen, mniejsze ciezary i brak progresji

    Odpowiedzi: 447 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/21/2007 11:04:15 AM Liczba szacunów: 0
  • Kiedy.ś wyczytałem na forum, że można wykonywać HIIT np rano a wieczorem iść na siłkę, podobnie jest z Aerobami moim zdaniem. Ale uważam podobnie, że HIIT powinno sie wykonywa.c tylko w dni nietreningowe

    Odpowiedzi: 447 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/12/2007 11:30:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Tak Perezjusz Ryba Jakieś 2-3 lata na naszym rynku? W 100 g. Energia 92 kcal Białko 13 g Tłuszcze 4 g Tryptofan 0.17 g Treonina 0.68 g Izoleucyna 0.72 g Leucyna 1.26 g Lizyna 1.43 g Metionina 0.46 g Fenyloalanina 0.61 g Walina 0.8 g Kw. tł. nasycone 1.5 g Kw. tł. jednonienasycone 1.5 g Kw. tł. wielonienasycone 0.8 g Cholesterol 45 mg Woda 78 g Żelazo 0.5 mg Magnez 23 mg Fosfor 202 mg Potas 299 mg Sód 50 mg Cynk 0.7 mg Miedź 0.1 mg Selen 12.6 mcg Witamina A (RAE) 15 mcg_RAE Witamina D 40 IU Witamina E 1.2 mg Witamina C 0.6 mg Witamina B1 0.4 mg Witamina B2 0.1 mg Witamina B3 2.3 mg Witamina B5 0.6 mg Witamina B6 0.2 mg Witamina B12 2.5 mcg Kwas Foliowy 10 mcg_DFE http://pl.wikipedia.org/wiki/Panga_(ryba)

    Odpowiedzi: 537 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/17/2008 8:35:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Shihaja zawsze robię ładowanie Vitaminką C w tabsach i naturalną(wtedy piję z gorąca wodą)Na mnie działa.. Obyś jutro była zdrowa jak ryba! Powodzonka dla wszystkich Testerów

    Odpowiedzi: 537 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/25/2008 11:12:56 AM Liczba szacunów: 0
  • Dzięki, dzięki Samopoczucie już lepiej, tylko z nochala leci jeszcze jak z kranu. Prześpie noc i jutro się zobaczy jak tam moje zdrowie się ma.. Grrrr... A ładowanie vit. C robię w takich sytuacjach zawsze. Miłej nocki

    Odpowiedzi: 537 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/26/2008 12:19:42 AM Liczba szacunów: 0
  • Jaaaasne Merajestem opatulona ciepłym kocykiem, obok herbatka i zestaw witaminy C do połknięcia na noc. Jak do jutra mi nie przejdzie to nie wiem co zrobię... Grrr

    Odpowiedzi: 537 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/26/2008 10:37:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Moja rozpiska.

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    B-complex i C 3x dziennie po jednej tabletce po glownych posilkach + dodatkowo jak mozesz 1g wit.C po treningu A+E po posilku bogatym w tluszcze Magnez 30 min przed snem ********************** Pozdrawiam anar " Niewykorzystane sytuacje lubia sie mscic " Zmieniony przez - anar w dniu 2003-11-11 20:12:33

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1892 Data: 11/11/2003 8:10:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta antytrądzikowa

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Powinieneś wykluczyć z jadłospisu potrawy tłuste i smażone. Szczególnie niebezpieczne są dla Ciebie potrawy smażone na tłuszczu kilkakrotnie używanym - za wszelką cenę unikaj więc publicznych smażalni i barów szybkiej obsługi. Puść w niepamięć wszystkie hamburgery, frytki, chipsy i szybkie jedzenie. Tłuszcz zwierzęcy, a przede wszystkim ten towarzyszący mięsu czerwonemu też powinien stać Ci się obcy. Jeśli mięso - to tylko drób lub ryby, one także są źródłem białka (tak jak mięso zwierząt rzeźnych), a na dodatek zawierają mniej tłuszczu i cholesterolu oraz korzystny skład kwasów tłuszczowych. Rygorystyczne ograniczenia dotyczą także masła, żółtych serów i mleka tłustego. Wymień je na margarynę, chudy twarożek i mleko odtłuszczone. W kuchni wykorzystuj oliwę z oliwek, a tym samym zwiększysz udział tłuszczów roślinnych w diecie. Potrzebna Ci będzie zwiększona ilość wielonienasyconych i jednonienasyconych kwasów tłuszczowych, które znajdziesz właśnie w oliwie z oliwek, oleju słonecznikowym i orzechach. Unikaj także soli i nadmiernej ilości cukru. Odstaw wszystkie cukierki, ciastka, czekoladki, bogate w sacharozę napoje. Postaraj się odzwyczaić od picia kawy i herbaty z cukrem. Zastąp go lepiej sokiem malinowym lub słodzikiem. A zamiast batonika w czasie przerwy zjedz suszone owoce - dodadzą Ci one energii i zwiększą podaż błonnika w diecie. Staraj się jadać na śniadanie produkty pełnoziarniste: płatki pszenne, żytnie, jęczmienne, muesli a zrezygnować z bułeczek pszennych. Unikaj produktów przetworzonych i konserwowanych, zawierają one duże ilości szkodliwej soli. Jej wydalanie przez skórę przyczynia się do powstawania nacieków zapalnych i pryszczy, a ponadto drażni gruczoły łojowe i przyspiesza dojrzewanie zaskórników utajonych. Ze swojej diety powinieneś też wykluczyć pokarmy ostre i silnie drażniące np. intensywnie doprawione pieprzem, ostrą papryką, octem spirytusowym itp. Unikaj produktów z dodatkiem substancji konserwujących, syntetycznych aromatów, barwników, benzoesanów i glikoli - u wielu osób bardzo nasilają trądzik. Jeśli do tej pory stroniłeś od świeżych owoców i warzyw, to teraz koniecznie się z nimi zaprzyjaźnij. Zawarte w nich witaminy są związkami, których nasz organizm nie jest w stanie samodzielnie wyprodukować. Dlatego tak ważne jest dostarczenie ich razem z dietą. Niedobory witamin powodują wiele schorzeń (także skórnych), a z drugiej strony wiele witamin ma moc leczniczą. Na pryszcze - dobre są witaminy A, C, grupa witamin B ( B1, B2, PP) i E. Na Twoją cerę na pewno dobrze wpłynie beta-karoten - roślinna forma witaminy A. Znajdziesz go w świeżych, zielono-listnych warzywach oraz żółtych i pomarańczowych owocach. Witamina ta jest niezbędna do budowy warstw nabłonkowych skóry, zapobiega też czopowaniu porów. Robiąc zakupy nie zapomnij o soku pomarańczowym, morelach, brzoskwini, a z warzyw - o marchwi, brokułach, papryce, brukselce, pomidorach, sałacie i szpinaku - to znakomite źródła beta-karotenu. Dbaj też, aby nie zabrakło Ci najsłynniejszej witaminy świata - witaminy C. Gdzie jej szukać chyba już wszyscy wiedzą (świeże owoce i warzywa). Jej dodatkowa porcja pomoże Ci w leczeniu i utrzymaniu skóry w dobrej kondycji. Duże znaczenie mają także witaminy z grupy B - skutecznie działają przeciw trądzikowi, a dodatkowo przynoszą ulgę w stanach napięcia nerwowego. Ich bogatym źródłem są: orzechy, groch, słonecznik, migdały, sery twarogowe i drożdże. W wielu przypadkach sama dieta jest wystarczającym lekiem na twoje problemy z trądzikiem. Także należy położyć duży nacisk na przestrzeganie diety. Żądny wiedzy na w/w temat zapraszam do działu Uroda.. ;] pozdrawiam.. ;)

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 13882 Data: 1/27/2007 12:32:47 AM Liczba szacunów: 0
  • Damian_619 - Road to 2021

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Poniedziałek -30.01.2017- Redukcja Tydzień 1 Dzisiaj off od siłki a leci wczorajsza wypiska :-) Z rana czułem się w miarę dobrze,jedynie gardło lekko pobolewało. Nowy trening więc motywacja zawsze ciut większa :-P Połączenie klatka+plecy u mnie rzadko kiedy spotykane ale trening wszedł na prawdę fajnię. Wiadomo ciężar jeszcze nie jest taki jaki ma być bo jestem po chorobie ale np. w WL mi ładnie siła skoczyła bo 95kgx6 poszło leciutko :-) Cały tydzień wstępnie zaplanowany i barki ciężko+łapy lekko pójdą raczej w Smart GYM więc zdam relację :-) Co do diety to WW mniej ale nie chodzę głodny,baa nawet wczoraj były problemy z jedzeniem wszystkiego :-P Lekki blok apetytu po tej chorobie. Dieta 1. Omlet owsiany z polewą z WPC,Twarogu 2. Wafle ryzowe + kurczak, Płatki kukurydziane,Banan,WPC 3. Omlet czekoladowy+ Kurczak 4. Makaron, Mielone z szynki wieprzowej 5. Twaróg,Smietana,Wiórki Trening KLATA CIĘŻKO + PLECY LEKKO 1. WL 10/8/6/6/6 + drop 70/80/85/90/95 + drop (85,75) 2a. Hantle młotkowo skos 12/10/8/8/8 2b. Podciąganie na drążku nachwyt 5x max 3a.Hammer poziomo 4x8 3b. Wiosło na wyciągu dolnym jednorącz 4x12 3c. Ściąganie na prostych rękach 4x15 Suplementacja WPC-według braków w diecie Vitaminall-2 kaps do ostatniego posiłku Omega3 Wit.C-3g Kreatyna5g po treningu BCAA-25g przed treningiem,25g przed interwałami

    Odpowiedzi: 2564 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/31/2017 1:11:31 PM Liczba szacunów: 0