SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • MATEO!!!

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    Dokładnie mi tez tak sie dzieje A.C.A.B Pomogłem ci daj soga

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1310 Data: 1/11/2004 10:13:27 AM Liczba szacunów: 0
  • Z Yorkiem jest tak, że cały jest robiony w Azji. Kettler natomiast swoje produkty skręca z Niemczech. Jednak jakiś czas temu wprowadzili kilka modeli, które są produkowane w Azji po to aby być bardziej konkurencyjnym. Te modele "azjatyckie" można kupić np. w Makro. Podejrzewam, ze również Kettler Paso 309 jest cały robiony w Azji. Na tej stronie http://www.kettler.pl/index.php?tab=sport&c=26_rowery_treningowe&u=hks&id=325 jest oferta Kettlera i to są jedyne produkty robione czy skręcane w Niemczech, pozostałe, które można gdzieś tam spotkać pochodzą z Azji. Te informacje posiadam od dystrybutora, ponieważ z jedną jak i z druga firma współpracuje i byłem zaskoczony jak pojechałem na zakupy do makro a tam jakiś model z kettlera kosztował ok 999 zł a ja mogłem mieć jedynie najtańszy model w sklepie Polo M za 1499 zł, ponieważ te azjatyckie sprzedają jak na razie w dużych "świecówkach" Jeśli chodzi o wytrzymałość... zarówno z jedna jak i druga firma współpracuje 1,5 roku i jak do tej pory nie miałem żadnego przypadku "awarii". Zerknąłem właśnie na allegro odnośnie tego C301, nie zauważyłem, że ktoś ich się pozbywa. http://allegro.pl/listing.php/search?string=york+c301&category=19643&order=bd&change_view=1

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 5870 Data: 5/17/2011 12:56:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Maltodekstryny vs glukoza,fruktoza

    Post
    Odżywki i suplementy

    Maltodekstryna to preparat skrobiowy w postaci sypkiego białego proszku, otrzymywany w wyniku enzymatycznej depolimeryzacji wodnej zawiesiny skrobi ziemniaczanej, poddany następnie suszeniu rozpyłowemu. RODZAJE - niskoscukrzona (N) - DE 7-13% - średnioscukrzona (S) - DE 14-22 % - wysokoscukrzona (W) - DE 23-35% > Maltodekstryny charakteryzuje niska słodycz, łatwostrawność, wysoka lepkość, łatwa rozpuszczalność, wysoka higroskopijność. Dzięki szerokiemu zakresowi depolimeryzacji skrobi (DE) maltodekstryny posiadają różnorodny skład mieszaniny cukrów; wykazują właściwości emulgujące, wypełniające stabilizujące, sklejające spulchniające, przedłużają świeżość,redukują słodycz, uwypuklają smak i zapach, opóźniają proces krystalizacji. ZASTOSOWANIE: Maltodekstryny ze względu na swój skład i własności znalazły szerokie zastosowanie w różnych gałęziach przemysłu spożywczego. są uniwersalnym nośnikiem w procesie suszenia soków, barwników, aromatów w produkcji odżywek dla dzieci i niemowląt wykorzystywane są jako zamiennik skrobi łatwiej przyswajalny przez młody organizm, stanowią ważny składnik węglowodanowy w mleku modyfikowanym i mączkach odżywczych w produkcji wyrobów cukierniczych są składnikiem wszelkiego rodzaju pomad i przekładek, zwiększają wyrównanie wilgotności względnej, zabezpieczają przed twardnieniem i krystalizacją cukrów, działają korzystnie na słodki smak i plastyczność wyrobów (maltodekstryny zawierają np. karmelki twarde i nadziewane, drażetki, polewy cukiernicze) w piekarnictwie cukierniczym maltodekstryny polepszają konsystencję wyrobów, regulują lepkość ciasta, jego kruchość i porowatość, zapobiegają nadmiernemu wysuszeniu, przedłużają świeżość (maltodekstryny zawierają np. ciasta drożdżowe, sucharki, herbatniki, biszkopty, wafle, nadzienia do ciast, kremy do tortów) w produktach spożywczych sproszkowanych (sosy, zupy, przyprawy, ekstrakty owocowe) poprawiają wartość odżywczą, ułatwiają upłynnienie, poprawiają własności emulgujące i stabilizujące, zwiększają równowagę wilgotności względnej dzięki rozwiniętej powierzchni mogą służyć jako nośnik aromatów, barwników i tłuszczów w produkcji napojów odżywczo-wzmacniających pozwalają podwyższyć suchy ekstrakt, obniżają słodycz, uwydatniają działanie substancji aromatycznych (maltodekstryny zawierają np. napoje i syropy owocowe, napoje regeneracyjne i izotoniczne) w produkcji środków leczniczych - pastylek i syropów wykrztuśnych, preparatów witaminowo - mineralnych, odżywek w produkcji mrożonek (lodów, kremów, deserów) dodatek maltodekstryn podwyższa temperaturę zamarzania, sprzyja rośnięciu i stabilizacji piany w przemyśle mięsnym maltodekstryny dzięki frakcji cukrowej stanowią składnik solanek saletrzanych będących pożywką dla mikroflory bakteryjnej odpowiedzialnej za dojrzewanie mięsa. Dzięki swej sile redukcyjnej przyśpieszają tworzenie się nitrosamyloglobin (zabarwienie różowe mięsa). CHARAKTERYSTYKA: N S W - postać sypki proszek - zapach lekko słodki do słodkiego - barwa biała w odcieniu kremowym - równoważnik glukozowy DE 7-13 14-22 23-35 - wilgotność 6,0 max - wartość pH 4,2-6,0 - zawartość popiołu % 0,4 max Maltodekstryna spełnia wymagania aktualnych przepisów dotyczących bezpieczeństwa żywności i jest wolna od GMO. OPAKOWANIE: worki papierowe 4-warstwowe z jedną warstwą powlekaną polietylenem wentylowe o masie netto: 25 kg maltodekstryna niskoscukrzona 30kg średnio i wysokoscukrzona lub opakowania typu big-bag a’500kg i a’700kg ZALECANE WARUNKI PRZECHOWYWANIA: Maltodekstrynę należy przechowywać w pomieszczeniach czystych, suchych wilgotność wilgotności względnej powietrza 60-75% i temperaturze do 20ºC OKRES PRZECHOWYWANIA: 12 miesięcy od daty produkcji. Maltodekstryna to polimer maloczasteczkowy prekursor w procesie spichrzania glikogenu w watrobie i miesniach

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 6575 Data: 6/30/2005 8:24:19 AM Liczba szacunów: 0
  • Popraw dietę, więcej błonnika oraz płynów. Dorzuć Colon C np... Na tą chwilę możesz zrobić lewatywę aby ruszyło. Ale podstawa to pokarm.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1205 Data: 3/14/2013 9:38:01 PM Liczba szacunów: 0
  • daj 3 gramy witaminy c dziennie to pomoże obnizyc kortyzol

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1795 Data: 5/29/2015 4:41:15 PM Liczba szacunów: 0
  • tylko podbij na pw to dam ci sklep do zamówienia wit c bo w aptece zbankrutujesz ;-)

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1795 Data: 5/29/2015 4:46:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Avicen podstawa to ćwiczyć 3 razy w tygodniu, najlepiej poniedziałek, środa i piątek. Następnie ćwicz, raz dziennie 3 obwody i zwiększaj obwody co mniej więcej tydzień (zależy jak siłowo pasuje, możesz co 2 tygodnie). Jeszcze sprawdze czy plan dobry, bo jakoś mi się nie chiało^^^. a)(m.brzucha) napinanie mięśni brzucha leząc-15x b)(m.łydki)wspięcia na palce na jednej nodze-20x c)(m.ud)przysiady z obciążeniem w rekach-15x d)(m.klatki)pompki klasyczne-12x e)(m.barków)wyciskanie hantli siedząc-10x f)(biceps)uginanie przedramion z hantla-12x g)(triceps)pompki z wąskim ustawieniem rak-10x h)(m.przedramion)uginanie nadgarstków z hantla-15x Wszystko OK, brakuje tylko ćwiczeń na plecy, czemu ich nie ma? Nalepiej podciąganie na drążku lub wiosłowanie sztanga. Zmieniony przez - Venc1Lq w dniu 2008-06-23 14:38:14

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1198 Data: 6/23/2008 2:34:44 PM Liczba szacunów: 0
  • c) / d)

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1198 Data: 6/23/2008 3:26:21 PM Liczba szacunów: 0
  • pierd***ć egzaminy To tak: Poniedziałek: Klata 1: 1. Poręcze (ULTRA PEŁNY ROM) 5x5 RAMPA 2. Sciskajacy plasko 3-4s 8powtorzen 3. Krzyzowanie 3s 10-12p Tric: 1. Pompki w podporze tyłem 2. Francuskie leżąc na ławce 3. prostowanie na wyciągu Brzuch: 1. Wznosy nóg, wisząc 2. Crunch siedząc 3. Opad na boki Jakieś jedno ćwiczenie na prostownik. Wtorek: Plecy: 1. drazek 2. wiosło 3. mc +szrugsy retrakcja i sciaganie na prostych jako izolacje. Biceps: 1. uginanie ramion ze sztangą stojąc 3* super seria 7/7/7- pół ruchu, pół ruchu, cały 2.modlitewnik na ławce skośnej 3.młotki siedząc na ławce skośnej Środa: Wolne Czwartek: Klata II: 1. sztanga skos duzy (35-40st) 5x5 RAMPA 2. sztangielki młotkowo skos (10-15st) 3-4s 8p 3. rozpiekti z wyciagami dolnej bramy skos (25-30 st) (PEŁNY RUCH) 3s 10-12p Barki: 1.Wyciskanie żołnierskie z pchaniem nóg, 4-5 serii, 4-6 powtórzeń 2. Wznos boczny Girondy, 3 serie, 8-10 powtórzeń łączone z Wznos wylewający, 3 serie,10-12 powtórzeń 3.Wznos boczny linki, 3 rundy, 4*6 Piątek: Nogi: nad tym się jeszcze zastanaowię Brzuch: To samo co pierwszego dnia Trochę zmodyfikowałem. Kurcze tylko zastanawiam się czy jak robię tak mało ćwiczeń to czy będzie to działało- bo zawsze się zajeżdżałem Lubiłem czuć zmęczenie ( tak masochistycznie). A czy brzuch można częściej robić? Tzn tak jak zawarłem 2 razy w tyg.. Pls zmodyfikuj to do odpowiedniej postaci wraz z ilością serii i powtórzeń... EDIT: a i wolę na 4 dni rozbić bo mam karnet na wejścia i trochę mi szkoda płacić za wejście na 3 ćwiczenie :P Wielkie thx Zmieniony przez - borrek88 w dniu 2009-12-07 23:55:00

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 3143 Data: 12/7/2009 11:53:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Śniadanie i inne problemy i pytania :)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    monologu cześć dalsza :) dorawałam dziennik vitalmax mam jeść według niego 1220 kalori dziennie 96gr białka 51 tłuszcze 94 weglowdany strawne i okazuje sie w zwiazku z powyzszym ze jeżeli bede miała ochote zjeść płatki owsiane na sniadanie w ilośći 100g to zapewnie sobie 62g weglowodanow ;/ tak wiec jak zamaza mi sie weglowodany na sniadanie to do obiadku ryzu juz nie bedzie ;/ tak wiec mysle ze bede jadla mniejsza porcje.. jak bede miala w planach ryz badz makaron (pełnoziarnisty do obiadu) bo inaczej nie dam rady. czy jadc dobrze rozumuje zeby schudnac musze jesc duzo białka tak jaj serow twarogowych, wiejskich, topionych, i piersi z kurczaka.. tak (warzywa to tak naprawde dodatek ktory daje blonnki z tego co zauważyłam) oki.. czyli weglowodany zastepuje bialkiem.. tłuszcze jakoś opanuje pytanie nr 4. Czy gorzej jest przesadzic z tłuszczami (mam tu namysli tłuszcze pochodzace z ryb,jaj,orzechow, oliwy z oliwek) czy z weglowodanami w diecie redukcyjne (chodzi mi o to co sie bardziej odklada) i z tego co mi pokazje dzinnik to chyba musze jakies suplementy witamin jakies kupic pytanie nr 5 czy to prawda ze dobrze przed treningiem zjesc dodatkowa witamine C ? jutro sprobuje nie zjesc niczego slodkiego moze sie uda :D:D

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2408 Data: 3/17/2009 10:12:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Śniadanie i inne problemy i pytania :)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    O raju, jakie 1200kcal, tyle to musi jesc 5-letnie dziecko. To co podajesz to BMR czyli tyle ile potrzebujesz na podstwaowe funkcje zyciowe, dotego trzeba dodac, ruch codzienny ok 200kcla, spalnaie na trewienie ze 100kcal i ruch sportowy i jeszcze cos Zaleznie od ilosci sportu od 1800-2000kcla lekko liczac A przy twojej ilosci to moze nawet dochodzic do 2300kcal (pod warunkiem ze ten czas jest wykorzystany maksymalnie) Owoce moga byc elementem posilku, w czasie odchudzani lepiej je ograniczyc na rzecz warzyw, liczyc wegle w nich zawarte i jesc w posilkach porannych Co do ilosci tluszczu zalezy jaki bilans skladnikow wybierzesz na poczatek, Mozesz zmniejszyc ilosc wegli koszetm tluszczu, albo zostac na bardziej zbilnsownej ilosci dajac wiecej wegli (co zapobiega napdom apetyty na slodycz, co dl ciebie bedzie kluczowe) Dlatego na poczatek zawsze proponuje bilns BWT 30/50/20% wartosci kalorycznej diety, no i bilans zerowy. Powiedzmy ze u ciebie 2000kcal. Dieta nie jest stala, jest zmienna w czasie odchudzania (a nie powinno ono byc dluzsze niz 12 tyg bez przerwy) modyfikujemy proporcje i kalorie zgodnie z efektami. To samo z treningiem. Chcesz efektu opracuj plan postepowania. Ilosc sklanikow w posilkach zalezy od ogolnego zalozenia, rano dajemy zawsze wiecej kalorii i wegli zlozonych, w ostatnim posilku mniej kalorii i wegli zlozonych (tak mozna w malej ilosci wegle zlozone dac w ostatnim) pozniejsze usuniecie je z tego posilku jest rowniez modyfikacja, ktora pcha nas do przodu, na poczatek najlepiej po rowno i powoli. Przed treningiem nie musisz jesc wit C, poki masz diete zbilansowana, jesz warzywa i owoce, wegle zlozone i bialko i nie masz obcietej kalorycznosci nizej niz 20% zapotrzebowania nie musisz jesc żadnych witamin. Zmieniony przez - obliques w dniu 2009-03-18 11:10:19

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2408 Data: 3/18/2009 11:09:03 AM Liczba szacunów: 0
  • NO - Booster kilka pytan do fachowcow...

    Post
    Odżywki i suplementy

    Pamiętaj że nie możesz brac ciągle "NO",ponieważ zwieksza się wtedy wydzielanie wolnych rodników,a jak wszyscy wiemy powoduja one szybsze starzenie się organizmu i łatwiejsze "zdobywanie"kontyzji;p.Razem z "NO"powinienes barc dużo przeciwutleniaczy,czyli wit.a,c,e.Ogólnie lepiej jak bys to podzielił na cykle jak kredke,możesz brac tak jak wyżej napisali w pzrerwie od kredki,a poza tym kolejny powód jaki nie przemawia za ciągłym stosowaniem "NO" to fakt ż enei wystepuje on normalnie w pożywieniu,czyli nie jest niezbedny do życia;p

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 3791 Data: 6/18/2006 6:18:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Suplementy przed/po treningu

    Post
    Odżywki i suplementy

    Pomyśl nad Cell Pump;-) do tego białko, lepiej dołóż pare złoty i kup Hi-Tec C-6, Peak Whey Delicious. Zmieścisz się w budżecie, a może i jeszcze starczy na pomper'a. Imo CP+białko styknie. Ale bez diety szkoda na to wszystko kasy;-)

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 731 Data: 2/19/2013 10:18:19 PM Liczba szacunów: 0
  • tabsy GNC,vit C tr,aspargin,asmagi itp magnezy,zincas/zincuprin,b-complex,a+e,prostenol,nac,r-ala,wpc/na ckd wpi,syli,hepatil -jeśli można nazwać to suplementami do tego keczup,zielona h jako źrudła swietnych antyutleniaczy..czasmi zeńszeń,wyciąg z pestek dyni,lecytyna Zmieniony przez - thatman w dniu 2005-02-26 15:35:21

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 5360 Data: 2/26/2005 3:33:56 PM Liczba szacunów: 1
  • A wlasnie - wit C i sylvit 80 do mety.

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 5360 Data: 2/26/2005 3:39:07 PM Liczba szacunów: 0
  • j/w Wszystko zalerzy do diety IMO najlepiej uzupelniac: Mixy bialkowe np: Prolongatum BX'u + sojovit Olimpu + 30% zapotrzebowania w bialko moze byc pokryte bialkiem sojowym np: 230g bialka to ok. 70g moze (lecz nie musi) byc pokryte z sojovit'u Z gainerow: Matrix'a Olimpu (bdb w miare rozsadny cenowo) Kompleksy witaminowe (tu wszystko zalerzy do tego co na ciebie najlepiej dziala i ile masz floty w portwelu bo ceny sie ladnie wachaja ) tran witamina C (tak aby dziennie bylo ok. 1000 chociaz spokojnie mozesz i brac 10.000 ) b-complex (jesli twoj "kompleks witaminowy" ma malo witaminek b) Carbo zaraz po treningu w ilosci ok. 50-60g tez jest dobrym pomyslem. Na cyklu nie oplaca sie brac antykatabolikow (np: tauryna, glutamina, BCAA) bo SAA jesy najlepszym antykatabolikiem.. PoZaTym dosc sporo tego jest w odzywkach (np: bialkowych). Jak i kreatyny... no chyba ze w minimalnych dawkach... jako dzienne uzupelnienie a nie POVER! Ja stosuje tez herbatki ziolowe/zdrowotne: zielona/czerwona herbara, imbir ,yarbamate <-- pil ktos faaaajjjjnnnaa! ale tylko przez pierwsze 3 tyg. potem tolerancja wzrasta 1/2 - 1 aspiryna wplywa dobrze na serce jak i 1 (qrwa tylko 1 a nie 10!) lampek dobrego wina do obiadu... IMO warto troszke jesc blonnika przy takiej ilosci jedzenia baaardzo pomaga (np: jablka ze skorkami) Jesli masz SAA oralne popijaj sokiem (najlepiej naturalnym a nie tym proszkiem rozcienczonym woda) grejfrutowym Takie srodki jak zinerit/diferin/benzakne, balsam nawilzajacy do ciala zawsze sie przydaja (np: pryszcze, poczatki roztepow) Takie srodki jak nolva/proscar/prozak to nie suple... ani pochodne wiec ich wymieniac nie bede...

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 5360 Data: 2/26/2005 6:10:41 PM Liczba szacunów: 0
  • ZOLNIERZ ZAWODOWY

    Post
    Sztuki Walki

    Teraz potrzebuję najwięcej szeregowych zawodowych, najlepiej z prawem jazdy. W niektórych jednostkach wymagane jest już B, C i E. Kontrakt możesz przerwać kiedy chcesz to nie więzienie. No i dobrze by było jakby Ci się wogule spodobało wojsko. A jeśli masz mature prawko na B i umisz pływać to możesz podczas służby zgłośić swoją kandydature do szkólki podoficerskiej, trwającej 11 miesięcy, a z rezerwy 6 miesięcy. Tam jest lepiej i żołd chyba 350 a nie 170. Podobno po tej szkółce podpisujesz już kontrakt na minimum 3 lata. A rezygnujesz kiedy chcesz tylko oni Ci gwarantują minimum 3 lata pracy. Pozdro

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 5085 Data: 8/16/2005 9:53:10 PM Liczba szacunów: 0
  • CZesto chory ... za często

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    No wiec tak... Od dziecinstwa mialem problemy z angina. Gdy doszly treningi to tak jak mowisz - nic tylko sie wqrwic, ale praktycznie sie z tym uporalem Zaczne od tego, ze bycmoze robisz czesto cykle na kretce? (kretka obniza odpornosc). Nie wiem czy to pomaga, ale lubdzie bardzo sobie zachwalaja glutamine jako srodek wzmacniajacy uklad immunologiczny. Moj sposob jest taki... Co rano multivitaminka, a w okresie jezienno-zimowym dodatkowe porcje wit.C (chociaz naukowe opinie sa takie, ze ona to wcale nie dziala jakos rewelacyjnie na przeziebienia), a wieczorem cieple mleko z miodem. W ogole zamiast glukozy zaczalem stosowac miod! Okazal sie niemal rewelacyjnym rozwiazaniem. No i przechodzac do sedna - Ehinacea i immunal. Stosuje te kuracje w pazdzierniku i marcu! Dzialanie jest widoczne na bank! Do tego staram sie ograniczac zimne napoje gazowane i mleko prosto z lodowki. Sieka mi to gardlo niemilosiernie :/ Tragiczne sa tez wahania temperatur, ze jemy cos cieplego i popijamy zimnym. Jak sobie cos jeszcze przypomne to dopisze

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1349 Data: 9/17/2004 11:24:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Ortografia

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    (c)Hyba jestem za CZŁONEK MAFII ŚW. MIKOŁAJA Moderator działu Komputery http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=52935 - Najciekawsze posty w dziale Komputery Jeżeli potrzebujesz sterowniki przyciśnij na napis w prawym dole mojej wypowiedzi.

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 3734 Data: 1/17/2003 4:59:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Najgorsze jest to że ostatnio jest słaba fizycznie jak i psychicznie. Ciągle jest zimna, zimne dłonie,nos i zimno jej w domu gdzie jest 20'c. Moim zdaniem to nie jest normalne żeby siedzieć w w polarze pod kocem gdzie normalnie dla mnie w samym tshirt jest duszno=/ Zaczyna się o to wojna i nie mam zamiaru jej przegrać. Dzięki za odpowiedzi i czekam również na innych ;)

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2818 Data: 1/4/2008 10:32:52 PM Liczba szacunów: 0