SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • -8kg a brzuch dalej widać =/

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    nie masz mięsni ja *******e o c*** ci chodzi?

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 3660 Data: 11/17/2010 4:34:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Ulica

    Post
    Sztuki Walki

    Ja na twoim miejscu nie zastanawial bym sie jak tu kogos naj..c tylko jak uniknac walki, bo z tego co piszeszto masz z tym problem... Pozatym, piszesz o gryzieniu i wsadzaniu palcoow do oczu... A bokser to niby jest na to odporny? Myslisz, ze kolo co trenuje bjj albo jj jak bedzie sie lal na ulicy to po klepnieciu napastnika pusci go... nie wydaje mi sie. Realna walka hmm... wezmy naprzyklad autobus. masz malo miejsa manewrowania, i ciezko jest wyprowadzic celny cios, moglbys miec problem z chwytaczem... A tak na marginesie to box jest dobry do wszystkiego i moim zdaniem do obrony jak najbardziej, ale nie powinno sie nie doceniac przeciwnikoow, bo kiedys trafisz na kogos, kto nie przestraszy sie szczeki, wyciagnie noz i bedzie klopot. Dlatego lepiej zapobiegac i nie chodzic w miejsca w ktorych mozna zebrac becki Pozdrawiam i zycze powodzenia. "Szacunek, to powinien miec każdy do każdego." "Cwiczyc aby przetrwac." "Odważni nie żyja wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale..." SFD FIGHT CLUB

    Odpowiedzi: 127 Ilość wyświetleń: 10872 Data: 12/26/2003 11:36:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Ulica

    Post
    Sztuki Walki

    Eh te Polskie prawo, strach z chalupy wylazic. Ja nigdy nie mialem w sumie lipy na ulicy bo: a) nie rzucam sie w oczy b) zawsze zalagadzam sutuacje dyplomatycznie-nigdy nie zawodzi prawie c) na dyskotekach itp: Unikam Koxow, Ostro Pijanych cwaniakow, i kolesi ktorzy smierdza juz z wygladu "grubszym intersem", choc tych ostatnich niema sie w sumie co bac bo za nic do lasu nie wioza i nie bija heh. ---------===!POLISH+POWER!===-------- http://wiem.onet.pl/wiem/snd/77477-5757-h.mp3

    Odpowiedzi: 127 Ilość wyświetleń: 10872 Data: 1/2/2004 4:58:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Metamorfoza z Mistrzem - adkens

    Post
    FITMAX

    16.12.13 - Poniedziałek Trening: -wyprosty 2x30 -suwnica Smitha 3x10,1x9, 4x20 -wyprosty 4x10, 1x10,10,10 dropset -wspięcia na palce stojąc obunóż 4x100 -bieganie 25min ( ze względu na kondycję niestety żeby wkręcić 130Hr muszę dać lepsze tempo ) Dieta: 1. Placek(whey protein 81+ 40g + 100g płatków owsianych + 30g orzechów laskowych) naprawdę białko pierwsza klasa już niedługo dodam zdjęcia itd z testu , ale tak ładnie pachniało i jeszcze lepiej smakowało , że nie zrobiłem tym razem Reszty na razie nie przedstawiam bo nie wiedziałem czy liczyć węgle,białko i tłuszcze z makaronu,kaszy,owsianych itd, ale lepiej by było liczyć bo wtedy zastąpić innymi składnikami łatwiej. Starałem się utrzymać białko z makaronu/kaszy/ryżu+mięsa na poziomie 30g jeżeli źle zrobiłem, to kolejnym razem się poprawię Suplementacja -crea force 5kaps. + pół miarki Bcaa+Glutamine rano na czczo -2kaps. C fit -pół miarki Bcaa+Glutamine + 5kaps. crea force 15 minut przed końcem treningu -70g bulk mass + 80g carbo - WPC (rano do omleta) Relacja treningu,przemyślenia: Powiem szczerze , po zobaczeniu planu treningowego pomyślałem lubię robić nogi , to co ja nie dam rady? okazało się , że treningi pod okiem Karola to nie taka prosta sprawa (mógłbym oczywiście oszukiwać itd ale po co jak to jest dla mojego dobra!) -2x30 wyprosty naprawdę ciężka sprawa przy 20 nogi palą , ale Karol napisał 30 to robię 30 ! -przysiady zrobiłem na suwnicy, dlatego że ciągle szlifuje technikę przysiadów bo zarówno ciężar jak i technika mają ogromne znaczenie , a po prostu na suwnicy mam komfort psychiczny , ale naprawdę te powtórzenia około 20 to miazga dla nóg , tutaj przypomniało mi się , że zostały znowu wyprosty 8-O a ja ledwo już żyję. Po dropsetach ledwo zszedłem z maszyny dawno nie czułem tak nóg ! A co się okazało jeszcze wspięcia i to aż 400, po skończonych wspięciach zadowolony bo już koniec, plan Karola zrealizowałem sumiennie ale patrzę w rozpiskę a tam aeroby? po takim treningu nóg aeroby? Wchodzę na bieżnię nogi jak nie moje ale walczę , dobra muzyka i jedziemy. Tak tak, dzisiaj ledwo chodzę a co będzie jutro? To tyle na temat treningu Karol do Tyran ,którego potrzebowałem dzięki za ból :)

    Odpowiedzi: 519 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/16/2013 6:58:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Metamorfoza z Mistrzem - adkens

    Post
    FITMAX

    Zeby nie reklamować, ale T.A.b.C.i.n zawsze stawia mnie na nogi, mega lek.

    Odpowiedzi: 519 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/2/2014 11:51:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Metamorfoza z Mistrzem - adkens

    Post
    FITMAX

    08.01.2014 - Środa Brak treningu totalna regeneracja Karol kazał odpoczywać :) ostatni dzień bez aerobów znowu wracam do robienia ich . A nogi.. boli boli boli :) Dieta : 1.Posiłek - WPC 40g - płatki owsiane 120g - pomarańcz 70g jabłko 50g - orzechy laskowe 30g 2. Posiłek - bulk 70g - ryż biały 100g 3-5. Posiłki - pierś z kurczaka/wieprzowina/wpc : 30g białka - ryż biały//ziemniaki// makaron : 400g - oliwa z oliwek/płatki migdałów/słonecznik 6. Posiłek - Good Night 60g - masło orzechowe 40g Suplementacja: - bulk 70g - witamina C x2 - kreatyna 10 kaps - bcaa 20g

    Odpowiedzi: 519 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/8/2014 9:19:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Metamorfoza z Mistrzem - adkens

    Post
    FITMAX

    15.01.2014 - Środa Trening: Dzisiaj dzień bez treningu siłowego , dużo zaliczeń dużo nauki i zmęczenie da się odczuć , a co do nóg tak jak niestety przewidywałem ledwo chodzę :) a) aerobowy (20min ) tak dla rozruszania b) rozciąganie Dieta: 1. Posiłek - płatki owsiane 130g - rodzynki 15g - wpc 40g - orzechy laskowe 25g 2. Posiłek - ryż biały 100g - bulk 70g 3-5 posiłki - pierś z kurczaka/wpc/ : 30g białka na posiłek - wafle ryżowe/kasza jęczmienna/ - 400g podzielone na 3 posiłki - oliwa z oliwek/słonecznik 6. Posiłek - twaróg chudy 200g - masło orzechowe 40g Suplementacja: -crea force 5kaps. + pół miarki Bcaa+Glutamine rano na czczo -2kaps. C fit -pół miarki Bcaa+Glutamine + 5kaps. crea force -70g bulk mass

    Odpowiedzi: 519 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/15/2014 10:05:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Metamorfoza z Mistrzem - adkens

    Post
    FITMAX

    25.01.2014 Trening: a) klatka - wyciskanie hantli na płaskiej 4x8 - wyciskanie na maszynie hummera na ławce płaskiej 4x8 - rozpiętki na ławce płaskiej 4x8 b)biceps - uginanie ze sztangą podchwytem 3x18 - uginanie ze sztangą nachwytem 3x15 - uginanie ze sztangą modlitewnik 3x15 c)aeroby - ledwo ledwo 20min po wczorajszych nogach Po wczorajszych nogach takie zakwasy , że ledwo chodzę najgorzej wstawać albo wchodzić po schodach . Dzisiaj trening bardzo dobrze zaczynałem metamorfozę z wyciskaniem 18kg na jedną hantlę dzisiaj poszła 8 razy 25kg :) Ogólnie waga od zaczęcia wzrosła ponad 4kg , licząc to , że naprawdę czysto zrobiona jest , aż jestem pod wrażeniem mimo tak dużej nadwyżki , przy dużej intensywności waga skoczyła o tyle kg i to bez zalania. A zanim zacząłem metamorfozę nie mogłem wbić nawet 0,5kg http://i40.tinypic.com/2eppwsy.jpg http://i44.tinypic.com/kagzlx.jpg Na tej maszynie dzisiaj zrobiłem , zdjęcie jakie jest takie jest , ale zanim dobrze zacząłem serię to samowyzwalacz zrobił zdjęcie http://i43.tinypic.com/15nuft1.jpg

    Odpowiedzi: 519 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/25/2014 9:46:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Metamorfoza z Mistrzem - adkens

    Post
    FITMAX

    30.01.2014 - Czwartek Trening: a) klatka - wyciskanie sztangielek na skosie 5x8 - rozpiętki na skosie 5x9 - rozpiętki na płaskiej 3x9 2x21 b) biceps - uginanie przedramion ze sztangą + uginanie w bramce na wyciągach górnych 5x12+15 - uginanie przedramion ze sztangielką na modlitewniku 3x21 - młotki 3x15 na stronę Dieta: 1. Posiłek - płatki owsiane 120g - banan 80g - wpc 40g - siemie lniane 2. Posiłek - shake zamiast bulka( wpc+zmielone owsiane ) - ryż biały 3-5 Posiłki - ziemniaki/płatki żytnie//ryż biały : 400g - wpc//pierś z kurczaka: 30g B na posiłek - oliwa z oliwek/słonecznik 6. Posiłek - Good Night 60g - masło orzechowe 40g Suplementacja: -pół miarki Bcaa+Glutamine rano na czczo -2kaps. C fit -pół miarki Bcaa+Glutamine Niby trening wydaję się przyjemny , ale wyszedłem z niego baardzo ale to bardzo zmęczony .

    Odpowiedzi: 519 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/30/2014 9:55:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Metamorfoza z Mistrzem - adkens

    Post
    FITMAX

    01.02.2014 - sobota Regeneracja :) aeroby w formie turnieju piłki nożnej, ciężko biegać po wczorajszym treningu . Dieta: 1. Posiłek - płatki owsiane 120g - pomarańcza 70g - wpc 40g - siemie lnianie 2-5 posiłki - ryż biały/pizza(własnej roboty)/makaron - mozarella/pierś z kurczaka/wpc - siemie lniane/wiórki kokosowe/oliwa z oliwek 6 Posiłek - twaróg chudy 200g - masło orzechowe 40g Suplementacja: - bcaa , 2 porcje - wit. C , 2 porcje

    Odpowiedzi: 519 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/1/2014 8:40:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Metamorfoza z Mistrzem - adkens

    Post
    FITMAX

    2.04.2014 - Wtorek Trening: a) klatka - wyciskanie sztangi na płaskiej 4x10 - wyciskanie hantli na skosie 4x10 - rozpiętki na płaskiej 4x12 - ściskanie obciążenia przed sobą ( na środek klatki) 4x9-10 b) biceps - uginanie ze sztangą podchwytem 4x20 - uginanie ze sztangą nachwytem - uginanie z hantlą z rotacją 4x10,10 c) rozciąganie Dieta: 1. Posiłek - owsiane 120g - pomarańcza 70g - jajko x3 2. Posiłek - ryż +wpc - żelki 3-5 posiłki - kasza jaglana/ziemniaki/makaron : 400g - udka z kurczaka/wpc/pierś z kurczaka : 30g na posiłek - masło orzechowe/ słonecznik/oliwa 6. Posiłek - twaróg chudy 200g - masło orzechowe Jestem leniwy dzisiaj nie chce mi się dawać kolorów :) Trening elegancki jutro regeneracja

    Odpowiedzi: 519 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/4/2014 9:58:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Metamorfoza z Mistrzem - adkens

    Post
    FITMAX

    6.02.2014 - Czwartek Trening: a) Nogi - przysiady sztanga na karku 5x10 , 2x20 - przysiady sztanga przed sobą 2x10 - wykroki 4x12 - syzyfki 3x10 b) łydki - wspięcia jednonóż z obciążeniem 4x20 - wspięcia z obciążeniem 4x20 c) rozciąganie d) aeroby w formie piłki nożnej Dieta 1. Posiłek - płatki owsiane 120g - pomarańcza 70g - jajko x3 2. Posiłek - żelki - ryż+wpc 3-5 Posiłki - kasza jaglana/ziemniaki/makaron : 400g - pierś z kurczaka/wpc: 30g/posiłek - oliwa z oliwek/słonecznik/siemie lniane 6. Posiłki - twaróg chudy 200g - masło orzechowe 40g

    Odpowiedzi: 519 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/6/2014 9:52:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Metamorfoza z Mistrzem - adkens

    Post
    FITMAX

    7.02.2014 - Piątek Trening: a) barki - wyciskanie sztangi 4x10 - wyciskanie hantli z rotacją 4x12 - wznos sztangi wzdłuż tułowia 4x10 - wznos hantli na boki 4x20 + szrugsy 4x15 b) triceps - wyciskanie francuskie do czoła 4x12 - wyciskanie francuskie oburącz hantla 4x12 - ściąganie linki z wyciągu 4x15+ pompki wąsko 4xmax c) rozciąganie Dieta: 1. Posiłek - płatki owsiane 130g - banan 80g - jajka x3 2. Posiłek - ryż+wpc - galaretka 3-5 Posiłki - chleb żytni/ziemniaki/ryż biały: 450g - wpc/mielone z szynki wieprzowej - oliwa z oliwek/wiórki kokosowe 6. Posiłek - masło orzechowe 40g - twaróg chudy 200g

    Odpowiedzi: 519 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/7/2014 8:21:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Metamorfoza z Mistrzem - adkens

    Post
    FITMAX

    10.02.2014 - Poniedziałek Trening: a) klatka -wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 4x10 -wyciskanie hantli na skosie 4x9 -wyciskanie sztangi na skosie mniejszym 4x10+ rozpiętki 4x10 b) biceps - uginanie ze sztangą łamaną + uginanie na wyciągu 4x12+12 - uginanie z hantlą w oparciu o kolano 4x10 - uginanie z hantlą z supinacją 4x10,10 c) aeroby - rowerek 25min Dieta: 1. Posiłek - płatki owsiane 130g - pomarańcz 100g - jajka x3 2. Posiłek - ryż+wpc - galaretka 3-5 Posiłki - wafle ryżowe/ziemniaki/ryż biały: 450g - wpc/schab wieprzowy - oliwa z oliwek/wiórki kokosowe 6. Posiłek - masło orzechowe 40g - twaróg chudy 200g

    Odpowiedzi: 519 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/10/2014 10:05:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Metamorfoza z Mistrzem - adkens

    Post
    FITMAX

    15.02.2014 - Sobota Trening: a) klatka - wyciskanie sztangi płasko 4x8 + drop sety w ostatniej serii - wyciskanie hantli na dużym skosie 4x8 - rozpiętki + wyciskanie sztangi na skosie przy połowie normalnego ciężaru 4x8+10 - ściskanie 5kg na środek klatki 4x10 b) biceps - uginanie ze sztangą łamaną+uginanie na wyciągu 4x12+10 - uginanie hantla w oparciu o kolano 3x10 - uginanie stojąc z supinacją 3x10 c) aeroby+rozciąganie - rowerek st. 25min Dieta: Dieta: 1. Posiłek - płatki owsiane 120g - pomarańcza 120g - jajko x3 2. Posiłek - ryż biały+wpc - żelki 3-5. Posiłek - tortilla/chleb żytni/makaron: 450g - wpc/pierś z kurczaka - siemie lniane/oliwa z oliwek 6. Posiłek - Twaróg chudy 200g - masło orzechowe 40g dzisiejszy posiłek :) http://fotoo.pl//out.php?i=726649_wp-000295.jpg

    Odpowiedzi: 519 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/15/2014 10:38:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Metamorfoza z Mistrzem - adkens

    Post
    FITMAX

    17.02.2014 - Poniedziałek Trening: a) Nogi - przysiady sztanga z tyłu 5x8-10 - przysiady sztanga z tyłu 3x 15-25 - wykroki 4x12 - wyprosty 5x30 b) łydki - wspięcia obunóż 4x50 - wspięcia jednonóż 4x25 c) aeroby - rowerek 25min - kopanie na orliku :) Dieta: Tak samo jak zawsze no do tego wpadł kawałek szarlotki na kruchym cieście po treningu , w sumie to tylko jabłka+mąka i jajko :) Jak macie ochotę to mogę jutro wrzucić zdjęcie

    Odpowiedzi: 519 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/17/2014 9:06:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Metamorfoza z Mistrzem - adkens

    Post
    FITMAX

    20.02.2014 - Czwartek Trening: a) plecy: - podciąganie na drążku 3xmax - ściąganie drążka podchwytem 4x15 - wiosłowanie sztangą nachwytem 3x12 - wiosłowanie hantlą 3x10, 1x25 - MC 4x8-10 b) dwugłowe - uginanie nóg 4x10 ostatnia seria dropsety - grzybki 3x12 c) aeroby - rowerek 25min - futsal Dieta: Trzymana w 100%

    Odpowiedzi: 519 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/20/2014 8:24:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Metamorfoza z Mistrzem - adkens

    Post
    FITMAX

    6.03.2014 - Czwartek Trening: a) nogi - wykroki 4x15 - wyprosty 8x30 - syzyfki 4x10 b) łydki - wspięcia stojąc 4x20 - wspięcia siedząc 4x20 c) cardio - rowerek st. 25min Dieta : Trzymana w 100% zero odchyleń dużo warzyw

    Odpowiedzi: 519 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/7/2014 3:01:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Metamorfoza z Mistrzem - adkens

    Post
    FITMAX

    7.03.2014 - Piątek Trening: a) klatka - wyciskanie sztangi płasko 4x 8-12 - wyciskanie hantli skos 4x12 - rozpiętki skos 4x12 - ściskanie obciążenia 4x10 b) biceps - uginanie ze sztangą łamaną 4x20 - uginanie hantla w oparciu o kolano 4x10 - uginanie hantla z supinacją 4x10,10,10 c) cardio - rowerek st. 25min Dieta: Dzisiaj post wjadą ryby , wpc i twaróg jako białko :)

    Odpowiedzi: 519 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/7/2014 3:04:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Piłki klejone adidas - jaką wybrać?

    Post
    Piłka Nożna

    czesc a ta JABULANI TOP REPLIQUE lub JABULANI REPLIQUE COMPETITION lataja tak samo kosmicznie jak ta meczowa jabulani ? Tzn chodzi mi o to dziwna rotacje jak np przy strzale Hondy przeciwko Dani: http://www.youtube.com/watch?v=n46e-2IHStg Wiem, ze to duzo zalezy od techniku uderzenia gracza, ale np ogladajac filmiki C Ronaldo freekick tutorial np: http://www.youtube.com/watch?v=FR78bHs5PXg To ok, bije je niesamowicie, ale patrzcie czym on kopie.. Dwa meczowe europassy.. Mialem taka pilke na treningach i raz na jakis czas wychodzily mi podobne strzaly, potem kupilem zwykla pilke z atestem Inspected z nike, nie pamietam juz modelu i juz takie strzaly mi nie wychodzily. Chcialbyms sie nauczyc podobnie strzelac ale pilka ma mi w tym pomoc, i chcialbym sie dowiedziec czy te jabulani, ktore wymienilem wyzej pomoga mi w tym..

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 14422 Data: 6/27/2010 12:26:11 PM Liczba szacunów: 0