SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • :C obrażam się .....Foch

    Odpowiedzi: 267 Ilość wyświetleń: 12974 Data: 7/7/2014 11:41:47 AM Liczba szacunów: 0
  • ZAGADKA : czas na odpowiedzi 2 dni %-) CO TO JEST .... na raz śmierdzi stopami, (ć)ipą i du.pą ?????

    Odpowiedzi: 267 Ilość wyświetleń: 12974 Data: 7/23/2014 2:50:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Żyjecie? Bo ja już jestem w sumie to od września :) Ożyjcie, bo nie ma z kim spamować :C

    Odpowiedzi: 267 Ilość wyświetleń: 12974 Data: 11/28/2014 7:01:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Ta, spadłem z dywanu i uderzyłem się łokciem w oko :C

    Odpowiedzi: 267 Ilość wyświetleń: 12974 Data: 11/30/2014 12:01:57 AM Liczba szacunów: 0
  • :C Ola śpi, a mi chce się ruchać :(

    Odpowiedzi: 267 Ilość wyświetleń: 12974 Data: 11/30/2014 12:20:20 AM Liczba szacunów: 0
  • Rozwinięte mięśnie brzucha

    Post
    Trening dla początkujących

    poczytałem, będę robił te ćwiczenia, ale teraz, co zrobić z dietą? Czy to musi być faktycznie liczone co do grama/m.c białka itd. dziennie, czy wystarczy jednak jeść jak najwięcej ryb/mięsa, warzyw, owoców i unikać tłuszczy, cukrów prostych i węglowodanów?

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 658 Data: 7/3/2013 5:36:13 PM Liczba szacunów: 0
  • bialy nalot na jezyku

    Post
    Zdrowie i Uroda

    po pierwsze język nei jest niczego odzwierciedleniem po 2 polecasz lek który jest dostępny tylko na receptę , ty nie jesteś lekarzem , nie zleciłeś wykonania antymykogramu , a co do samej nystatyny to powyżej połowa szczepów C.albicans nei jest na nei wrażliwa działanie actimela nei jest potwierdzone w jakikolwiek sposób , a tak w ogóle po co dostarczać jeszcze więcej bakterii co do grzybów - lubią środowisko kwaśne (+ wilgotne jak wspomniał przedmówca) ale najpierw powinne być stwierdzone badaniem i rozpoznana choroba a nie leczyć antybiotykami , czy tam antymykotykami i robić to bez sensu

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 15892 Data: 8/13/2006 11:48:21 AM Liczba szacunów: 0
  • [NIECODZIENNIK] Massabitt

    Post
    Trening w domu

    Jeśli dalej bolą Cię barki to spróbuj wykonać przed każdym treningiem ćwiczenia korekcyjne stąd: http://www.mnbbc.com/content.php/232-Rehabilitacja-zakompleksionej-sylwetki-czyli-co-piszczy-w-lopatkach-a-co-chrupie-w-barku Ja wykonuje przed każdym treningiem góry No money i rotacje. I nie zapeszając naprawiłem sobie bark. A miałem z nim spory problem, bo był to uraz pooperacyjny. ehh.. m. n. b. b. c. Zmieniony przez - kooteK92 w dniu 2013-05-15 12:47:19 Zmieniony przez - kooteK92 w dniu 2013-05-15 12:47:44

    Odpowiedzi: 169 Ilość wyświetleń: 10476 Data: 5/15/2013 12:45:01 PM Liczba szacunów: 0
  • OLIMP Massacra Episode 3

    Post
    Odżywki i suplementy

    dzisiaj dostepne w sprzedazy, jak cos smialo prosze opiniowac:) po skladzie, ze 25g bedzie klepało;-)%-) sklad Informacja żywieniowa (<90kg) 1 porcja (7,5 g) (>90kg) 2 porcje (15 g) Insane Pump System: 2462,5 mg 4925 mg Azotan kreatyny 1037,5 mg 2075 mg Ester etylowy kreatyny HCl 100 mg 200 mg W tym: Kreatyna 750 mg 1500 mg Fosforan wapnia 337,5 mg 675 mg Jabłczan L-argininy 325 mg 650 mg Alfa-ketoglutaran L-argininy 225 mg 450 mg Cytrynian trisodowy 162,5 mg 325mg Diwęglan sodu 137,5 mg 275 mg Glicerofosforan magnezu 125 mg 250 mg Actinos™ 12,5 mg 25 mg Massacra® Shot & nervtransup: 3532 mg 7064 mg Beta-alanina 500 mg 1000 mg Ekstrakt z szałwii lekarskiej 300 mg 600 mg Kofeina 125 mg 250 mg Ekstrakt z cytryńca chińskiego (9% schizandryn) 50 mg 100 mg Glukuronolakton 50 mg 100 mg Ekstrakt pieprzu kajeńskiego (8% kapsaicyna) 5 mg 10 mg Ekstrakt pieprzu czarnego (95% piperyna) 2 mg 4 mg Maltodekstryny 2500 mg 5000 mg NITRO Muscle IN: 700 mg 1400 mg N-acetyl-L-glutamina 200 mg 400 mg L-glutamina 500 mg 1000 mg Vita-MIN BITE: 229 mg 458,1 mg Witamina B1 0,55 mg (50%*) 1,1 mg (100%*) Niaciyna (mg NE) 8 mg (50%*) 16 mg (100%*) Vitamina C 50 mg (62,5%*) 100 mg (125%*) Wapń 100 mg (12,5%*) 200 mg (25%*) Sód 70,5 mg 141 mg Zmieniony przez - TomQ-MAG w dniu 2013-12-18 17:56:42

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 15359 Data: 12/18/2013 5:55:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Wielcy endomorficy

    Post
    Z archiwum kulturystyki

    "ale zeby wyrobic sobie taka rzezbe jak ekto bez cwiczen na rzezbe endo musi sie sporo natrudzic" racja,ale żaden typ nie est idealny jakby rozpatrywac każdą wade ale pytanie czy cwiczymy dla rzeźby 10%bf jak do zawodów i super proporcji, czy po to by byc silnym i dużym? bo jeśli chodzi o to drugie ( a na siłowni żadko widze super rzeźbe, fakt ektomorfik ma duużo lepszą) to chodzi otendencje do łapania/trzymania masy, tzn. wiele osób narzeka że jest ektomorfikami i SPAAAADKII mają, może to wina tego że cały czas mają c diete zaprzestając jej stosowania organizn nie ma tego budulca, co zwykle, najlepiej popatrzec na osoby nie cwiczące ale koło 20stki, czesto po 20 nawet chudzi mają wielką rewolucje w metaboliźmie i zaczynają tyc, więc trudno do końca w tak młodym wieku ocenic sprawe, ja kktoś ma tendencje do tycia przy normalnym odżywianiu i założmy pracuje fizycznie, to z czasem jego sylwetka wygląda potężnie (albo potężniej) niż u osoby, która jest chuda z natury. Pracowałem na kilku budowach wiec daje przykład z pracy fizycznej wszystko rozbiega się o punkt widzenia, jakie kto ma priorytety, jak dla mnie rzeźba nie jest celem, ale 20-30kg zwartej masy mieśni to nawet wynika z założeń diety, gdzie endomorfik nie może wpieprzac dużo węgli, jak najmniwej, a ektomorfik choc chudy to do swojego metabolizmu musi wpoerdalacdużo więcej, nie mniej jednak i jedni i drudzy by coś osiągnąc na siłowni i zrobic coś ze swoją sylwetką muszą włożyc w to dużo pracy, tym optymistycznym akcenten kończe swój wywód i powodzenia grubi i chudzi tommac20 Zmieniony przez - tommac20 w dniu 2008-10-09 16:06:05 Zmieniony przez - tommac20 w dniu 2008-10-09 16:06:13

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 14282 Data: 10/9/2008 4:05:36 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW-rzezba

    Post
    Trening dla początkujących

    a wiec po lekkiej poprawy rozpiska FBW na rzezbe A Nogi:Przysiady z sztangą na barkach 3s Plecy:Ściąganie drążka do klatki 3s Klatka:Wyciskanie Sztangi ławka poziom 3s Barki:Wyciskanie sztangi z klatki 3s Triceps:Pompki odwrotne 2s Biceps:Uginanie ramion z sztangą stojąc 2s B Nogi:Przysiad wykroczny 3s Plecy:Wiosłowanie Sztangą w opadzie tułowia 3s Klatka:Wyciskanie sztangielek ławka skos (głową w górę) 3s Barki:Wznosy ramion bokiem w opadzie tułowia 2/3s Triceps:Francuskie wyciskanie za głowy leżąc 2s Biceps:Uginanie ramion z sztangielkami na przemian "supinacją nadgarstka" 2s C Nogi:Uginanie nóg leżąc na brzuchu 3s Plecy:Martwy Ciąg 3s Klatka:Rozpiętki na ławce poziomej/wyciskanie sztangi głową w dół 3s Barki:Wyciskanie sztangi zza karku 3s Triceps:Prostowanie ramion na wyciągu 2s Biceps:Uginanie ramion na przemian chwyt "młotkowy" 2s 4 razy w tygodnie na brzuchy ABS W tym tygodniu po kazdym treningu rowewrek 20-25 minut plus w sobote osobno 30 od przyszlego tygodnia wznawiam treningi pilki noznej wtedy zobacze co areobami na silce przerwy miedzy seriami i powtorzeniami planuje 45-60 s powtorzen 12-15 ciezary tak zeby dac rade to zrobic czyli duze(zeby jak najmniejsze spadki w miechu) dieta zajme sie do konca tygodnia Jakies rady, ew co do rozpiski itd?

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 4536 Data: 10/5/2010 5:53:58 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW-rzezba

    Post
    Trening dla początkujących

    brzuch wystarczy zwykle podstawowe cwiczenia po 1 na gore/boki/dol w A do zmiany Drazek podciaganie zamiast sciagania drazka do klatki w C do zmiany na triceps pompki na poreczach. klate zrob w glowa w dol. zamiast wycisaknie zza karku zrob zolnierskie

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 4536 Data: 10/5/2010 9:10:43 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW-rzezba

    Post
    Trening dla początkujących

    Ja bym pozostał przy planach ABA. Plan C imo zbędny, połączył te 3 plany w dwa i ćwiczył na zmianę.

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 4536 Data: 10/5/2010 9:35:04 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW-rzezba

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok to dorzuce do zestawu C do nog lydki 3 serie.a w jakim ciwczeniu te kaptury sie robia bo jak tak patrzylem to nie zauwazylem(chociaz nie znam jakos super wiec moge sie mylic) poczytam o tym drazku, postaram sie robic to jakos w tygodniu ale poki co zeby pelny trening byl zaliczony plecow bede sciagal drazek

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 4536 Data: 10/5/2010 9:56:13 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW-rzezba

    Post
    Trening dla początkujących

    A Nogi:Przysiady z sztangą na barkach 3s Plecy:Ściąganie drążka do klatki 3s Klatka:Wyciskanie Sztangi ławka skos dolny 3s Barki:Wyciskanie sztangi z klatki 3s Triceps:Pompki odwrotne 2s Biceps:Uginanie ramion z sztangą stojąc 2s ew na koncu przedramie B Nogi:Przysiad wykroczny 3s Plecy:Wiosłowanie Sztangą w opadzie tułowia 3s Klatka:Wyciskanie sztangielek ławka skos (głową w górę) 3s Barki:Wznosy ramion bokiem w opadzie tułowia 2/3s Triceps:Francuskie wyciskanie za głowy leżąc 2s Biceps:Uginanie ramion z sztangielkami na przemian "supinacją nadgarstka" 2s ew na koncu kaptury C Nogi:Uginanie nóg leżąc na brzuchu 3s+Wspięcia na palcach 3s Plecy:Martwy Ciąg 3s Klatka:Rozpiętki na ławce poziomej/wyciskanie sztangi poziomo 3s Barki:Wyciskanie żołnierskie 3s Triceps:Prostowanie ramion na wyciągu 2s Biceps:Uginanie ramion na przemian chwyt "młotkowy" 2s To jak moze byc taki plan? Jeszcze pytanie jedno kolega doradzil mi zebym nie robil 12-15 powtorzen czyli typowo na redukcjie tylko 5-8 ale bardzo duze obciazenie tak zeby siłe wzmocnica redukcje zrobic areobami i dieta, a sile uzyskana podcas treningu przelozyc pozniej w treningu na mase(czyli odbudowac to co stracilem) Areoby moge robic codziennie poki nie wznowie treningu pilki ?

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 4536 Data: 10/7/2010 4:10:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Czy to może być ciąza......?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    hej potrzebuje pomocy od dwóch lat karmie córke piersią spóźnia mi sie okres byłam u ginekologa który powiedziałm " no CHYBA nie wygląda na to żeby była pani w ciąz' niepokoi mnie słowo chyba po roku 10 m-cach karmienia dostalam okres i miałam praktycznie co m-c aczkolwiek teraz mi sie spóźnia i nie wiem czy to jest spowodowane tym że karmie nadal i mogło to sie rozregulować i dodam jeszcze że przez ostatnie kilka tygodni żyłam w bardzo dużym stresie test ciążowy zamierzam zrobić ale troche sie obawiam co będzie dalej .....

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 13097 Data: 3/19/2009 3:23:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Garść pytań, bo już nie ogarniam.

    Post
    Odżywki i suplementy

    zjadłeś kilogram kreatyny w 9 tygodni xD ile jesz kiedy nie ćwiczysz na "luzie" ? co do pytania czy kreatyna szkodzi na nerki ... kreatyna moze nie ale kilogram kreatyny w prochu przez 9 miesiecy to chyba juz tak. Wszystkie nadwyzki źle wpływają na nerki jak masz diete białkową i jesz 2 albo wiecej bialka na kg m.c. tez obciaza nerki i powinno sie robic przerwy.

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 941 Data: 7/4/2011 8:01:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan FBW na przyrost masy mięśniowej

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    plan c na triceps mógł byś wziąć wyciskanie Francuskie siedząc / leżąc zza głowy,na klatę rozpietki,a na barki mógł byś dodać odwrotne rozpietki ..

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1115 Data: 1/6/2015 6:19:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan FBW na przyrost masy mięśniowej

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Zestaw A Nogi: Przysiady z sztangą na barkach 3s Plecy: Wiosłowanie sztangą 4s Klatka: Pompki / Pompki na poręczach 4s Barki: Wyciskanie sztangi z klatki w siadzie 4s Triceps: Pompki odwrotne 3s Biceps: Uginanie ramion z sztangą stojąc 3s Zestaw B Nogi: Przysiad przedni 3s Plecy: podciąganie szerokim nachwytem 4s Klatka: Wyciskanie sztangielek ławka skos 30st (głową w górę) 4s Barki: Wyciskanie hantlami siedząc 4s Triceps: Pompki na poręczach 3s Biceps: podciąganie na drążku podchwytem 3s C Nogi: Wykroki 3s Plecy/Nogi: Martwy Ciąg 3s Klatka: Wycisk sztangielek w poziomie 10-15st 4s Barki: Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia / High pull 3s Triceps: Wycisk sztangi w wąskim chwycie 3s Biceps: Uginanie ramion z sztangielkami na przemian "supinacją nadgarstka" / chwytem młotkowym 3s Rozumiem że Ci chodzi o takie ułożenie? Dla mnie spoko, tylko jedyną rzeczą którą mi nie pasuje jest MC, przysiady może jakoś przecierpię, kolejną rzeczą podciąganie sztangi wzd.tuł.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1115 Data: 1/6/2015 6:55:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan FBW na przyrost masy mięśniowej

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Ułożyłem taki plan FBW, który nie powinien obciążać kręgosłupa, jeżeli jednak to jakie ćwiczenia? Czy tak zestawione ćwiczenia będą na dobry plan FBW? I ogólnie czy nie jest zbyt 'blado'? (jeżeli tak to co dorzucić?) :-) Zestaw A Nogi: Przysiad bułgarski bez obciążenia 4x20 Plecy: Wiosłowanie sztangą w leżeniu na ławeczce poziomej 4s Klatka: Pompki / Pompki na poręczach 4s Barki: wyciskanie sztangi sprzed klatki piersiowej siedząc 4s Triceps: Pompki odwrotne 3s Biceps: Uginanie ramion ze sztangielkami w siadzie na ławce skośnej(z supinacją nadgarstka) 3s Zestaw B Nogi: Żuraw 4s Plecy: podciąganie szerokim nachwytem 4s Klatka: Wyciskanie sztangielek ławka skos 30st (głową w górę) 4s Barki: unoszenie ramion bokiem ze sztangielkami siedząc 4s Triceps: Pompki na poręczach 3s Biceps: podciąganie na drążku podchwytem 3s uginanie nadgarstków podchwytem w siadzie 3s C Nogi: syzyfki bez obciążeń 4s Plecy: Unoszenie tułowia z opadu 4s Klatka: Wycisk sztangielek w poziomie 10-15st 4s Barki: unoszenie sztangielek w opadzie tułowia siedząc 3s Triceps: Wycisk sztangi w wąskim chwycie 3s Biceps: uginanie ramienia ze sztangą w siadzie w podporze o kolano 3s uginanie nadgarstków nachwytem w siadzie 3s

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1115 Data: 1/7/2015 4:51:14 PM Liczba szacunów: 0