SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • [K] Witam, kupie czarną piłke nike opis nizej

    Post
    Targowisko

    Się tam pokazały 3 strony tego. Ale żadna z nich to nie ta. Dodam, że wyglądała ona jak ta : http://sport-market.pl/product/image/7904/C-fakepath-14167-2.jpg Tyle że zamiast Tego szarego paska miała takie własnie Złote kropki. czym bliżej środka tej obręczy tym były one czesciej wcisniete, a czym blizej krawedzi, tym ich było mniej. Znaczek tez był złoty.:)

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 611 Data: 4/9/2013 3:05:09 PM Liczba szacunów: 0
  • masow trening klatki - przetrenowanie?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Trochę z tego jest w profilu, ale here goes: 1. 18 lat, 98 kg, 191 cm 2. systematycznie trenuję od ok. 15 roku życia; od 1,5 roku poważnie, dokładnie, z dietą; teraz jestem po cyklu siły z kreatyną i 12 dniowej regeneracji 3. koniecznie muszę? musiałbym go poszukać....plan siłowy, mała ilość powtórzeń (do 2), duże obciążenia - bicie rekordów, kreatyna do tego... 4. teraz celem jest masa...na najbliższe 8 tygodni (ale ze zmianą planu mniej więcej w połowie; teraz akcent na klatkę, w drugim mini-cyklu na barki) 5. Czasowe - trzy treningi w tygodniu po ok. 1.5 h; dobrze wyposażona siłownia 6. - Zireael deith blath caerme...there will be a day, there will be...

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1916 Data: 1/11/2004 11:00:34 PM Liczba szacunów: 0
  • masow trening klatki - przetrenowanie?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ale co ile robisz te treningi A,B,C, ? ŁDZ & WAWA UTD. (faku & tribal) SPAM GANG JŁ

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1916 Data: 1/12/2004 5:45:15 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta dla typa z 190cm i 51 kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Człowieku na początek to ty rzuć to zioło! Zacznij k***a żreć! JAk nie masz kasy na odżywki to kup sobie mleko w proszku i rób koktajle z mlekiem i kakaem to wywali ci trochę tłuszczu ale przytyć napewno przytyjez bo musisz! Ta twoja waga to już skrajne wyczerpanie organizmu! Na tycie dorre są jeszcze banany, maślanki, jogurty razem z ryżem! I ogranicz aeroby jeśli jakieś wykonujesz(w co szczerze wątpie)! Ja na twoim miejscu poszedłbym do lekarza i dobrego dietetyka! Kup sobie jeszcze jakieś witaminy i minerały bo zioło ma dużo witaminy C ale resztę roz******la! Pij koniecznie dużo wody bo zioło dodatkowo wysusza!

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 2410 Data: 8/15/2004 8:46:51 PM Liczba szacunów: 0
  • szybka pomoc

    Post
    Doping

    Bedzie dobrze jedz magnez , propolis , pollen i wiamine c by nie dosżło do ponownej infekcjii

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1630 Data: 11/14/2005 9:45:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Powrót do treningu po rozległym zapaleniu oskrzeli

    Post
    Zdrowie i Uroda

    A więc tak kolego. Proponuje Ci dobre 7-10 dni na regeneracje. Zaopatrz się w probiotyki (jak stać to w acitmele , jak nie to kefirki chociaż) pij je codziennie przynajmniej przez te 3-4 tyg (polecam dłużej). Jak będziesz miał jeszcze pieniążki to proponuje zakupić TRAN (2 x 2 tabletki , codziennie. 100 tabletek kosztuje 9zł , a starczy na prawie miesiąc). Jedz dużo owoców i warzyw. Przez te 7 dni chociaż nie przemęczać się , bo organizm wyjałowiony jest od antybiotyku (sam brałem bioracef to wiem). Możesz też łykać trochę wiataminki C (rutinacea) i czosnku dużo (sam kupiłem w kapsułkach , poprawia naturalną odporność , polecam) Ale tak w skrócie : Probiotyki kup , żeby odbudować organizm po tym bioracefie. I ten TRAN też proponuje. I oczywiście jak mówiłem owoce , warzywa.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 2115 Data: 12/4/2009 10:54:45 PM Liczba szacunów: 1
  • pomiar BF % czy wiarygodny?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    no jest dupa z brzuchem juz ponad 2 miechy sie mecze w c*** kg spadło troche miesa i łapy na wakacjach :-/ ale walcze dalej jak zejde do ok 10% łatwiej mi bedzie zrobic czysta mase mam generalnie mam tendencje do F A Tu.... leci sog

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1210 Data: 8/28/2010 3:52:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Choroba na cyklu

    Post
    Doping

    ja srednio co 2 miesiace %-) wlasnie teraz cos sie dzieje, smarki zielone i gardlo pobolewa %-) wczoraj 5g wit c na noc i 6 zabkow czosnku poszlo, az mnie przelyk bolal tak palilo, mysle ze bardzoej sie nie rozkreci

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1615 Data: 11/30/2012 9:29:30 AM Liczba szacunów: 0
  • Witaminy - kiedy brać.

    Post
    Odżywki i suplementy

    Witamina C, omega 3 z posiłkami, z dala od treningu. Witamina D3 i K2 z posiłkiem wysokotłuszczowym. http://potreningu.pl/articles/812/przeciwutleniacze-spowalniaja-regeneracje-po-treningu

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 905 Data: 8/13/2017 4:01:30 PM Liczba szacunów: 0
  • zestaw MASA

    Post
    Odżywki i suplementy

    imo starczy. Masa wiele nie wymaga. Dużo kcal , odpowiednio (aczkolwiek nie rygorystycznie i z zegarkiem) przestrzegana dieta i starczy. Dużo wypoczynku. I tyle. pozdro aaa, na krecie możesz ostro trenować tak więc zaopatrz się w dobre witaminy, oddzielnie witaminę C (1-2g dziennie) i np. jak kasa jest to czosnek w kapsułkach i echinacea. Zmieniony przez - King_Odin w dniu 2007-07-01 19:43:06

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2568 Data: 7/1/2007 7:42:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Oma+Meta+Wino+Prima

    Post
    Doping

    A moze jeszcze cos Ci sie "zapodzialo" i tez to wcisniesz. Generalnie cokolwiek madrego czlowiek nie napisze, to i tak nie ma to wiekszego znaczenia,bo zaraz znajdzie sie kolejny "fachowiec". Steryd, to nie znaleziona dodatkowa pastylka witaminy C. Jesli juz dupa cie swedzi do glupot, to zrob przynajmniej mala a nie wielka. Laczenie na Twoim etapie 4 sterydow w cyklu, to jedna wielka pomylka,ale jesli juz,to: - oma co 2-gi tydz. amp; - mietek,jak jest; - winstrol max. 2 amp, najlepiej jedna; - primobolan 100mg, najwyzej 1 amp/tydz. Generalnie jestes idiota i kolejna osoba, z ktorej nic nie bedzie, bo nie umiesz myslec, a to blad jak sadze genetyczny. Pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 4561 Data: 4/2/2002 10:53:55 PM Liczba szacunów: 0
  • pytanie do znawców :)

    Post
    ATLETA

    samego tribulusa jest tam mało. to taki mały kompleksik w lux cenie masz wskładzie troche TT + takie domowo składane ZMA + witamine C. jak chcesz sprobować z TT proponuje Ci jakiś zakup składany, kompleksowy, np. 1 opakowanie TT vitalmaxa + 1 opakowanie TT Extremes Formula treca 30 tab (79zl). starczy na 30 dniowo kuracje.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 861 Data: 2/4/2005 8:57:01 PM Liczba szacunów: 0
  • żelazo!!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    może witamina C? wspomaga absorpcje żelaza z pożywienia. dwa blisty (60tab) po 200mg kosztuje 4zł... wcinaj po pigule do każdego posiłku i będzie gites ;) (osobiście stosuję http://en.wikipedia.org/wiki/Vitamin_C_megadosage może trochę placebo, ale jednak czuję się lepiej... i zero problemów po oddawaniu krwi :) ).

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 6436 Data: 9/11/2007 5:21:54 PM Liczba szacunów: 0
  • muscle-tech nanox9

    Post
    Odżywki i suplementy

    jesli chodiz o opinie to prawie nic nie ma malo kto testował wię c jesli ktos cos wie o tym produkcie niech pisze z góry dzięki

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 4654 Data: 6/9/2008 7:08:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Ginekomastia posterydowa

    Post
    Doping

    1 ) Co do ginekomastii to nie ma c sie badz , warto miec Nolvadex pod reka pozatym to zalezy równiez od typu ginekomasti ... 2) Uwe przyłaczam sie , ale skad dziewczyno pojawiłas sie w tym dziale ?+ Ha i z mego miasta Zmieniony przez - Krzabr w dniu 2005-08-20 14:09:00

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2783 Data: 8/20/2005 2:07:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Prawdziwe wyzwanie...

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    OK-JESTEM-DUŻYMI MOJE UWAGI: Mawashi musze sie nie zgodzic nie polecalbym po: "wioslowanie sztanga w opadzie" "wyciag poziomy do brzucha" robienia: "Wyciskanie z klatki" przy wiekszych ciezarach obciazajacych nadmiernie w takim polaczeniu tzw odcinek krzyzowy nastepnego dnia po treningu beda kolege bolaly placy i nie tylko nastepnego JEDNO CO BYM ZMIENIŁ TO KOLEJNOŚC: 1.WYCIĄG POZIOMY DOLNY DO BRZUCHA-DLACZEGO JAKO 1-ŚWIETNIE POZWALA NA MAKSYMALNĄ KONTROLĘ CIĘŻARU I TECHNIKI-A TO JEST NIE DO PRZECENIENIA W TRAKCIE POMPOWANIA I ROZGRZEWANIA MIĘSNI GRZEBIETU-POPRZEZ TO ĆWICZENIE WZMACNIAMY, ROZGRZEWAMY I POMPUJEMY KREW DO MIĘŚNI PROSTOWNIKÓW GRZBIETU-POLECAM W 2 PIERWSZYSZ SERIACH SPORA ILOŚC POWTÓRZEŃ12-15Z MAŁYM I ŚREDNIM CIĘŻAREM 2.WIOSŁOWANIE SZTANGĄ 3.DOPIERO TERAZ DRĄŻKI-ŚCIĄGANIA LUB PODCIĄGANIA-POD KONIEC TRENINGU DLA ODCIĄŻENIA DOLNEGO ODC9INKA KRĘGOSŁUPA. CO DO WYCISKANIA-TO ZGADZAM SIĘ ABSOLUTNIE Z MAWASHI-KOLEGA POTRZEBUJE 2 SERII TEGO ĆWICZENIA(PO SKOSIE MA JUŻ ODPOWIEDNIO ROZGRZANE I PODPOMPOWANE PRZEDNIE KATONY M.NARAMIENNYCH) 2. Samo polaczenie na poczatku : "Wyciskanie na skosie + Sciaganie wyciagu do karku" juz jest morderstwem dla kregoslupa ktore moze najbardziej zaawansowani stosuja ale nie polecalbym tego amatorom chyba ze barki beda trenowane po klatce i przed plecami ale czy wtedy beda jeszcze sily i dostateczna koncentracja na trening plecow A TUTAJ Z KOLEI TO JA SIĘ NIE ZGODZE-OTÓRZ MOGĘ ZAPROPONOWAC BARDZO ROZSĄDNE I DAJĄCE WYMIERNE EFEKTY POŁĄCZENIE-KOLEJNO: 1.TRENUJEMY S.SERIE KLATKI BUDUJĄCE(WYCISKANIA)+PRZEDNIE AKTONY M.NARAMIENNYCH(NA WYCISKANIE Z KLATKI LUB ZZA KARKU SIAD) 2.TRENUJEMY S.SERIE ROZCIĄGAJĄCO-KSZTAŁTUJĄCE KLATKI(ROZPIĘTKI PRZENOSZENIA, BUTERFLYY..)+ BOCZNE AKTONY NARAMIENNYCH(NP. UNOSZENIA BOKIEM W SIADZIE) 3.TRENUJEMY S.SERIE GRZBIETU GÓRNEGO+TYLNE AKTONY NARAMIENNYCH(UNOSZENIA W OPADZIE LUB LEŻENIU) 4.KOŃCZYMY DOŁEM GRZBIETU(M.C) I ROZCIĄGNIECIEM GRZBIETU(WYCIĄG GÓRNY)+KAPTURY(SZRUGSY) i kolejna rzecz z ktora sie nie zgodze to takie polaczenie trenowanych partii: 1. klata, plecy, barki 2. Nogi, bic, tric w 1 dniu chlopak sie zajedzie i nie bedzie w stanie dobrze przetrenowac 2 najwiekszych partii miesniowych i jeszcze go tego barki Za to 2 dzien to poza nogami bulka z maslem I O TO CHODZI-1 TRENING JEST ĆIĘŻSZY A DRUGI LŻEJSZY, CHOĆ JAK POWIEDZIĄŁ MAWASHI-NOGI TO NIE TAKA ZNÓW BUŁECZKA Z MASŁEM,A PO NICH JUŻ RACZEJ NICZEGO POWAZNIEJ NIE DA SIĘ PRZEPRACOWAĆ -Z DUŻYCH PARTII no i te: "Wykroki ze sztanga" kolejna sprawa dla bardziej zaawansowanych gdyz wykroki naleza do jednych z najtrudniejszych cwiczen pod wzgledem technicznym NO WŁASNIE-A KIEDY JEST CZAS NA ŁAPANIE NAWYKÓW TRENINGOWYCH??WG.MNIE NA POCZĄTKU-POLECAM OSTROŻNY DOBÓR OBCIĄŻEŃ I TYLE-POZA TYM MOŻNA JE ZASTĄPIC-TYM CO W AĆ JEST NAZWANE"WYSOKI STEP" to tyle czekam na polemike (moze Michail jeszcze cos dorzuci) "Zmartwienie rodzi się z czasu, który upływa, a nie wydaje Pozdrawiam wszystkich ambitnych "Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym" Michail

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2005 Data: 7/31/2002 2:09:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Wyniki konkursu Sceny MMA i K-1

    Post
    Scena MMA i K-1

    napisałem o ufc 1 ii..... c*** z tego wyszedł

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1784 Data: 5/2/2011 9:58:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening dla kickboxera

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam, chcialbym troszke odswiezyc temat. Wracam na siłownie po dość długiej przerwie zwiazanej z kontuzją nadgarstka. Trening wygląda tak jak w 1 poście tylko prosił bym o radę co do 2 ćwiczeń. Ze względu na nadgarstek chciałbym wymienić POWER CLEAN i CLEAN AND JERK. Trening A: POWER CLEAN 5 X 5 - potrzeba zmienić PRZYSIAD PRZEDNI 5 X 10 SUMO DEAD LIFT HIGH PULL 5 X 5 PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU 3-5 X 10 POMPKI NA PORĘCZACH 5 X 5 Trening B: CLEAN AND JERK 5 X 5 - potrzeba wymienić PRZYSIAD TYLNY 5 X 5 WYCISKANIE SZTANGI LEŻĄC 5 X 5 WIOSŁOWANIE sztangą oburącz 3-5 X 15 Jestem także otwarty na jakieś inne propozycje plus jakiś dodatkowy zestaw typu C. Staż na SW aktualnie wynosi okolo 16 mieśiecy. Z góry dziekuje, pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1563 Data: 2/12/2013 5:25:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening Tylko ze sztangla Zapytanie

    Post
    Trening dla początkujących

    "jesli będzie dokładnie wyliczona dieta , to tak" Ale to nie jest jakiś Zawodowieć ,że co do Grama musi się wsyztko zgadzać. Wykreślił bym słowo "dokładnie" bo nie ma co straszyć świeżych chłopców co się za to biorą. Wystarczy ,że mniej więcej dobijesz na kg/m/c B/T/WW i Nadmiar kcal ustalony na początek i obserwuj efekty. Z dokładnością co do Wartości nie ma co się pjepszyć.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 566 Data: 1/20/2011 10:49:47 AM Liczba szacunów: 0
  • Periodyzacja treningow po zastoju.

    Post
    Scena MMA i K-1

    "Nie no, jestem instruktorem na silowni to brakow w technice nie mam" :-? wracasz po przerwie . Etap pierwszy ( do wyboru ) a. hipertrofia (poprawa jakości mięśnia) b. praca na bazą tlenową ( biegi , basen ) c. Jeśli jesteś osobą zaawansowaną możesz zaczynać od treningu funkcjonalnego . W tym etapie wykonujesz tylko rozciąganie statyczne i zawsze wykonywane po treningu . Ja zawsze wybieram opcję ( B ) Etap drugi Siła pod SW - podstawowe boje bazowe plus wszelkiego rodzaju ciężka dynamika . Tu także rozciągasz się tylko po treningu . Etap trzeci Moc / eksplozja - tu przeplatasz bazowe ćwiczenia dynamiczne z PLYO . Tu rozciągasz się przed treningiem dynamicznie a po treningu statycznie. Etap czwarty Duże obciążenie organizmu ( łączenie wszystkich metod treningowych ) na których pracowałeś i zbudowanie programu typu CROSS lub kompleksy sztangowe , lub jeśli jest taka potrzeba praca nad bazą beztlenową ( interwały ) itd .... Tu generalnie j/w , jednak jeśli przygotowujesz się do walki lub zawodów radzę uważać . "Tu rozciągasz się przed treningiem dynamicznie a po treningu statycznie." KLUCZ pracy = PERIODYZACJA LINIOWA . Czyli Objętość treningowa maleje a rośnie intensywność treningowa . Jeśli chcesz szybko wrócić ( bo zawody lub jakiś sprawdzian ci się zbliża ) zmieniasz KLUCZ . KLUCZ pracy = PERIODYZACJA BLOKOWA . Trening BLOKOWY 1. ogólnorozwojowy . 2. siła 3. dynamika . To wszystko jak poukładać na mikro , mezo , makro cykle itd ... to głównie zależy już od ciebie i praktyki musisz nanieś teorie na prace , ty wiesz najlepiej ( ile czasu masz spędzić w danym etapie treningowym ) Dodam , żebyś pamiętał że 50-70 % pracy to TECHNIKA WALKI i raczej bym celował w to 70 % ;-) Co do ćwiczeń korekcyjnych ( przykurcze , problemy stabilizacyjne . koordynacja ) wszystko powinieneś umieszczać , jeśli jest to dostrzeżone przez twojego trenera . To wszystko to w WIELKICH skrócie , więc radzę wszystko przemyśleć dokładnie . Co jest ważne dla ciebie po POWROCIE . 1. Powrót do odpowiedniego reżimu żywieniowego i ściśle podlegającego pod treningi SPORTÓW WALK . 2. Zapewnienie odpowiedniego czasu regeneracyjnego względem wysiłku fizycznego . Wszystko tu też zależy od częstotliwości treningowej , jak innym jego obliczeń ( odnowa - masaże , kąpiele , sauna , temperatury - krio , żywienie , suplementacja ) na koniec SUPLEMENTACJA co ja proponuje . 1. wszystko co wspomaga pracę umysłową ( lecytyna , żeń -szeń , piracetam itd ... ) 2. wszystko co wspomaga wysiłek fizyczny ( kreatyna , BCAA , kofeina ) 3. wszystko co może uzupełnić braki w żywieniu ( białko , gainer ( raczej omijać , chyba że naprawdę poprzez pracę jest lipa ) POZDRAWIAM :-)

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1866 Data: 12/30/2012 10:51:11 AM Liczba szacunów: 0