SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Dzisiejszy trening: Rozgrzewka + 20 przysiadów z gryfem + MC 20x z gryfem + 20 uginanie rąk z gryfem C. 1a. pompki 25x1; 20x3 1b. renegade row 8 x 4 8kg/ręka 2a. podciąganie sztangielek wzdłuż tułowia 8x4 8 kg/ręka 2b. wiosłowanie prostymi ramionami leżąc na piłcę 8x4 6kg/ręka 3b. prostowanie rak w opadzie tułowia 8x4 8kg/ręka 4a. wypady (wykroki) w tył 8x4 13 kg/ręka 4b. MC na prostych nogach 8x4 34 kg Rozciąganie

    Odpowiedzi: 822 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/20/2014 9:52:41 PM Liczba szacunów: 0
  • DT Obliczyłam chleb z mąki razowej (dzięki Małgosi), jutro podjadę do sklepu kupić pełnoziarnistą, bo mi się skończyła właśnie i wyrzuciłam opakowanie, obliczę ten drugi chlebek :-) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/f6ad3f49953d433b910ae180febf40c1.png Trening: Rozgrzewka + 20 przysiadów z gryfem + MC 20x z gryfem + 20 uginanie rąk z gryfem C. 1a. pompki 25x1; 20x3 1b. renegade row 8 x 4 8kg/ręka 2a. podciąganie sztangielek wzdłuż tułowia 8x4 8 kg/ręka 2b. wiosłowanie prostymi ramionami leżąc na piłcę 8x4 4kg/ręka 3b. prostowanie rak w opadzie tułowia 8x4 8kg/ręka 4a. wypady (wykroki) w tył 8x4 13 kg/ręka 4b. MC na prostych nogach 8x4 34 kg Rozciąganie 2b. Zmniejszyłam obciążenie, popracuję nad techniką, bo coś mi się zdaję że z 6kg/ręka też źle robiłam }:-( Zmieniony przez - Niniczka w dniu 2014-03-05 23:10:04

    Odpowiedzi: 822 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/5/2014 11:07:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Nowy rok i nowy trening (w sumie to już nie nowy, trzeci tydzień robię ;-) ) 8-) Postanowiłam wrócić do liczenia miski, bo coś chyba robię nie tak, bo mi waga stanęła %-) Rozkład przyjęłam B - 120; W-170; T- 70; kcal - 1800, na tym rozkładzie czuję się najlepiej, w dzień nie treningowy - 1500 kcal, o 50g ww mniej. Trening A 1. Wyciskanie sztangi skos - 10x1 20 kg; 10x2 23 kg 2. Wyciskanie płasko na maszynie 10x3 20 kg 1. Sciąganie górnego drążka wąsko, podchwytem - 12x3 22 kg (chyba @-|) 2. Podciąganie na maszynie 12x3 37 kg 1. Przyciąganie dolnego drążka jednorącz - 12x3 12 kg 1a Przysiad goblet - 10x3 14 kg 2a. Wznosy z opadu 10x3 Brzuch 1. Podparcie przodem na bosu kolana do boku - 20 x3 2. Biodra w góre - 12 x3 MAXy MC Romanian - 4x1 70 kg 8-) Trening B Nogi 1. Odwodziciele - 12x1 37,5 kg; 12x2 42 kg 2. Wypychanie nogi do tyłu P2 (stopa na zewnątrz) - 10x3 15 kg (dupa boli 8-)) 1. Wykroki do tyłu suwnica - 10x2 20 kg; 10x2 23 kg 2. Wznosy bioder - 15 x3 sztanga 20 kg 1. Przysiad klasyczny ze sztanga - 10x2 30 kg; 10x1 33kg 2. MC Romanian - 10x1 45 kg; 10x1 50 kg; 10x1 60 kg Trening C Barki ramiona 1. Wyciskanie sztangielek siedzą - 10x3 6 kg 2. Wznosy bokiem - 10x3 3 kg 3. Na maszynie odwrotne rozpietki 1. Modlitewnik 2. Prostowanie francuskie jednorącz - 10x1 8 kg; 10x2 10 kg 3. Sciąganie drążka do bioder 1. Wznosy bioder hip thrust 15x3 sztanga 20 kg 2. Renegade Row - 10x3 na stronę 8 kg

    Odpowiedzi: 822 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/22/2015 8:10:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Środowy trening: Trening B Nogi 1. Odwodziciele - 12x1 37,5 kg; 12x2 42 kg 2. Wypychanie nogi do tyłu P2 (stopa na zewnątrz) - 10x3 15 kg (oj dupa boli ) 1. Wykroki do tyłu suwnica - 10x3 30 kg; 2. Wznosy bioder - 15 x3 sztanga 20 kg 1. Przysiad klasyczny ze sztanga - 10x2 30 kg; 10x1 33kg 2. MC Romanian - 10x1 50 kg; 10x1 50 kg; 10x1 60 kg Bieżnia 40 min. Piątek Trening C Barki ramiona 1. Wyciskanie sztangielek siedzą - 10x3 6 kg 2. Wznosy bokiem - 10x3 3 kg 3. Na maszynie odwrotne rozpietki - 12,5 kg 1. Modlitewnik - nie zrobiłam, boli mi bicek :-( 2. Prostowanie francuskie jednorącz - 10x1 8 kg; 10x2 10 kg 3. Sciąganie górnego drążka do bioder - 30 kg 1. Wznosy bioder hip thrust 15x3 sztanga 20 kg 2. Renegade Row - 20x3 - 8 kg Zmieniony przez - Niniczka w dniu 2015-01-31 22:20:13

    Odpowiedzi: 822 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/31/2015 10:16:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Oops! Jakie zaległości }:-( środowy trening Trening B Nogi 1. Odwodziciele - 12x1 37,5 kg; 12x2 42 kg 2. Wypychanie nogi do tyłu P2 (stopa na zewnątrz) - 10x3 15 kg (oj dupa boli ) 1. Wykroki do tyłu suwnica - 10x3 30 kg; Ło matko!!! 2. Wznosy bioder - 15 x3 sztanga 20 kg 1. Przysiad klasyczny ze sztanga - 10x1 33 kg; 10x2 40kg - progres ;-) 2. MC Romanian - 10x1 50 kg; 10x1 53 kg; 10x1 60 kg Bieżnia 40 min. Czwartek Przylazłam na siłownie z zamiarem zrobić coś na plecy, ale miałam tak przemega zakwasy, więc wylądowałam na bieżni %-) 55 min Cardio Piątek Trening C Barki ramiona 1. Wyciskanie sztangielek siedzą - 10x2 6 kg; 10x1 7 kg 2. Wznosy bokiem - 10x3 3 kg - nie potrafię więcej }:-( 3. Na maszynie odwrotne rozpietki - 12,5 kg 1. Modlitewnik - nie zrobiłam, boli mi bicek 2. Prostowanie francuskie jednorącz - 10x1 8 kg; 10x2 10 kg 3. Sciąganie górnego drążka do bioder 10x3 - 30 kg 1. Wznosy bioder hip thrust 15x3 sztanga 30 kg - posłuchałam Kokosik, dołożyłam od razu + 10kg, pośladki paliło mega %-) 2. Renegade Row - 20x3 - 8 kg 30 min cardio Zmieniony przez - Niniczka w dniu 2015-02-08 23:38:31

    Odpowiedzi: 822 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/8/2015 11:05:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Nowy trening do wyjazdu na wakacje, czyli do 8.08.2015 : Trening A 1. Wyciskanie sztangi skos ujemny 2. Rozpiętki na ławeczce płasko 1. Wiosłowanie sztangą w opadzie 2. Ściąganie szerokiego drążka za kark 1. Wiosłowanie jednorącz na bramie 1a. Przysiad wąsko 1 b. Wznosy z opadu Brzuch: 1. Podpór bokiem + wznoszenie 2. Podpór przodem na prostych rekach, przechodzenie na przedramie 3. Wznosy bioder Trening B. Nogi 1. Przysiad klasyczny 6 x 10 2. Zakroki ze sztangą 1. Wznosy bioder 2. Wykroki chodzone + odwodziciele/przywodziciele na maszynie 1. MC Romanian Trening C Barki i ramiona 1. Arnoldki 2. Unoszenie hantli przodem 1. Uginanie przedramion z łamanym drążkiem na maszynie 2. prostowanie ramion na bramie ze sznurem 3. Ściąganie drążka do bioder 1. Renegade Row 8-)

    Odpowiedzi: 822 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/10/2015 12:38:39 PM Liczba szacunów: 0
  • walka Rzymianki o siebie

    Post
    Ladies SFD

    Nie grzej tylko chłódź. Maść - np Voltaren w żelu. I garsć witaminy C przeciwzapalnie.

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 6655 Data: 10/28/2015 7:59:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/27/2008 8:56:42 PM Liczba szacunów: 0
  • z.a.p.i.e.r.d.a.l.a.c.i.e. z tym spamem

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/27/2008 9:51:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Przedostatnie można by było wyje**c

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/27/2008 10:43:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Polaco n/c A tak na powaznie to ja tez bardzo lubie smigac na rowerku mimo ze mam Honde Rebel 125 w garazu heh Zmieniony przez - Cybul08 w dniu 2008-05-02 15:19:23

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/2/2008 3:18:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Wlasnie to jest glupie. Typek kozaczy ty juz nie mozesz wytrzymac to idziesz sie klepac a on ci wyjmuje jakis noz i c*** lipa i tyle...

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/2/2008 10:52:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Ja szczerze nie walę na sie klatki tylko tak ogólnie. No 80x1 wezmę a mój staż to niecałe 8ms-c Ale jeszcze wam pokażę

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/6/2008 7:38:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Tomek cały czas ostro trenuje-tym razem z Marcinem Wlizło i kolegami robił klatę... więc nie liczcie na lajtowy trening pleców..:) https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/10846102_416609501825764_8811801050663245240_n.jpg?oh=4fc54a99b931a5a207bdf438530dd6f1&oe=550BDA3D&__gda__=1425861089_1492144cfec9c0ae15dc2ed981cdebee https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/10805727_416609465159101_4768602495084949031_n.jpg?oh=03aaaef730414709c148fc1da101324d&oe=55074E5C&__gda__=1426811605_eab9bbf06c60aab2176c288ec9a4229a

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 8624 Data: 12/4/2014 5:00:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Już po treningu ,wszyscy sie stawili na miejscu https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/10408029_10204437163027311_6827408082185153395_n.jpg?oh=9752af57c6236d8b8e59fb20af1f82f9&oe=54FF21A9&__gda__=1426419196_11a1a49f165d0ebfa7edc69d2ead8813https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/1521541_10204437163987335_5199449369435682098_n.jpg?oh=ba4c7f3cb17741222f606033b693b2c5&oe=54FAE857&__gda__=1426287165_c3575c80504d75b6f85237ea3f6f5355https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/10868085_10204437165187365_4361855562237269947_n.jpg?oh=3e73a5f7bf58b7c821cab8ad58d13afe&oe=55007A59https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/150169_10204437165667377_3907000245332351685_n.jpg?oh=c1bcffe5af6e89855b90ebfaddd1979a&oe=554108C7 Aksel,jak zawsze dotarł ostatni: https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/10671315_10204437165987385_6480995585365650042_n.jpg?oh=e2d9da31ee60eefc4c1092d385384d41&oe=550383EF&__gda__=1430476793_85f73243a9dabcffaa9e97f15dc316db

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 8624 Data: 12/13/2014 3:12:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Aksel w akcji https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/10173631_10204437655959634_2401850687085602718_n.jpg?oh=9f8344f498b2090dfa783e0674dfab18&oe=54FBA367&__gda__=1427048049_9088c086a2583eb8422181344ac11140 Ale i tak pomoc Papaja się przydała https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/10849729_10204437664879857_8049316942860679141_n.jpg?oh=c76f88686445c40555e3903b0be9a14d&oe=55435738&__gda__=1425853805_266f70ad7c4bb9f15ee809f1bae9a46c 13sebik13 także bardzo ostro pakował ..... https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/v/t1.0-9/10801776_10204449214808598_2914811691575157447_n.jpg?oh=e8ffd6e924c8b7413fad903bfc8f6211&oe=55087ADF&__gda__=1427371371_d276745f479097dd829ba11179b42f7e i napakował.... https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/10445602_10204449270809998_6970720583632037840_n.jpg?oh=d8d2e244b677e66dc359dfcfe0ee5145&oe=5540AFF7

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 8624 Data: 12/15/2014 12:05:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Zdjecia grupowe to fajna pamiatka po takim unikalnym treningu,bo w końcu niewiele osób poże się pochwalić treningiem z samym Papajem, https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/10850316_10204449244209333_5345046868626530352_n.jpg?oh=183949051adb3895eb1070aff61b450b&oe=5540F195https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/10393800_10204449217968677_8384541380040115141_n.jpg?oh=0ade64e1afe54a9a88595578c8cbcc24&oe=54FC2FB2&__gda__=1427164580_c13c8a4bb5b779a8d9252ab2944166d3 https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/10849917_10204449205488365_7476933725650705611_n.jpg?oh=42aaf58420191cb4ed6f6ca6da86cf2d&oe=55097E6A&__gda__=1430383637_4aa3df66d17f68ffac6622be8729e4ddhttps://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/10269421_10204449205248359_4750317317026796934_n.jpg?oh=c65945b3fc28eecc2d3a84ae0fff3400&oe=5544F1CA&__gda__=1430527669_2cbd0467dd82cebf18c4568a25cda24ehttps://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/10858625_10204449205408363_6577908152906497214_n.jpg?oh=6a9a03c7f50026e0be94570fc7ac6bf6&oe=553B932C&__gda__=1427173753_4b77531697d4379c957453f5bf5b64df

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 8624 Data: 12/15/2014 12:10:18 PM Liczba szacunów: 0
  • D.szukała - węglowodany

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    uważam, że ziemniaki są bardzo dobrym produktem i warto je uwzględniac w codziennym jadlospisie. Są mało kaloryczne i dużo objętosciowe, w efekcie czego doskonale sprawdzaja sie w kuracjach odchudzajacych. Ponadto ziemniaki, jedzone na zimno zawieraja bardzo dużo skrobi opornej, co moze być dodatkowym atutem dla osób walczących z nadwagą. Jako jeden z nielicznych produktów roslinnych dzialaja alkalizująco, zawierają potas no i w naszej diecie są dobrym źrodłem witaminy C. Ziemniaki, jako źrodło węglowdanów nie sa zbytnio polecane sportowcom będącym na diecie wysokoenergetycznej, gdyż maja niewiele weglowodanów i są sycące. Mogą wiec zmniejszac apetyt. Podsumowując uważam ziemniaki za bardzo korzystny składnik diety szukala

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 7646 Data: 2/25/2003 9:37:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Coś o treningu, wygląda to tak Klatka -plecy -barki -wolne -ręce -nogi -wolne Dziś atakowałem : Nogi Wyprosty 2s 20p Przysiady 4s 15, 12, 10, 8p Wyciskanie nogami 5s 21(7 ruchów od samego doły do połowy, 7pełnych i 7 połówek od połowy do góry) Wykroki z powrotem do pozycji piononowej 3s po 12p na nogę Uginanie poudzi siedząc 4s 20,15,12,10 - zatrzymuje ruch w pełnym zgięciu na 2sek i powoli 2-3sek opuszczam ciężar, po czym dynamicznie zginam MC na prostych nogach 4s -> 2s i 2s MC na prostych nogach ale szeroki rozkrok po 12-15p Miska: 1.80g owsianych 2 jajka 30g odżywki białkowej kako cynamon 2,3,4,5 80g ryzu 180g kury + warzywa 6. 200g twargou 25g orzechów laskowych Suplementacja: whey według zaleceń :P rano: omega3, spalacz, witamina C, vitamin, czasem kofa przed treningiem: bcaa i czasem loader, agma, citrumal po treningu: lecuyna, l glutamina na noc: zma /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/f9fdfe6edffc474a9378d0fc7cf2413c.jpg Zmieniony przez - Buczeri w dniu 2014-10-07 20:23:11 /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/30def38ebadd46738f5bf9022881c288.jpg Zmieniony przez - Buczeri w dniu 2014-10-07 20:23:57 Zmieniony przez - Buczeri w dniu 2014-10-07 20:24:52

    Odpowiedzi: 1535 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/7/2014 8:20:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Miska: 1.80g owsianych 2 jajka 30g odżywki białkowej kako cynamon 2,3,4,5 80g ryzu 180g kury + warzywa 6. 200g twargou 25g orzechów laskowych Klatka Ściąganie linek w bramie 5s 20,16,14,12,10p Wyciskanie sztangi w skosie górnym, szeroki chwyt 4s 15,12,10, 10 Wyciskanie sztangielek poziomo 4s 12p Rozpiętki w lekkim skosie górnym + wyciskanie złączonych sztangielek bez pełnego wyprostu w łokciach 3s 12+10-12p https://www.youtube.com/watch?v=WN8yoj6LWNM https://www.youtube.com/watch?v=vAy1YPyE9t4 https://www.youtube.com/watch?v=Uk_roX0sPeM https://www.youtube.com/watch?v=w7xPprN0nvk Suplementacja: whey według zaleceń :P rano: omega3, spalacz, witamina C, vitamin, czasem kofa przed treningiem: bcaa i czasem loader, agma, citrumal po treningu: lecuyna, l glutamina na noc: zma /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/e90a7329380a493da2213d26cd15133e.jpg /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/0f23bdf424b948478a0c74362dbdfb0e.jpg /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/693f6f71e683460bb653188c01c75fab.JPG Zmieniony przez - Buczeri w dniu 2014-10-09 19:24:03 i To Tyle z dnia dzisiejszego, pozdrawiam ;) /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/3e06c68d2f4c48978361f14a6fe6d688.JPG Zmieniony przez - Buczeri w dniu 2014-10-09 19:24:50

    Odpowiedzi: 1535 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/9/2014 7:23:02 PM Liczba szacunów: 0