SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • USN 100% Whey Protein

    Post
    Odżywki i suplementy

    wypiłem setki litrów coli zero, jem białka z aspartamem i nadal żyje 721367321 rzeczy szkodzi bardziej niż aspartam nie przesadzaj :-) Zmieniony przez - Kamil1238 w dniu 2012-06-13 15:43:13 kto co lubi, ja osobiście stronie od tej rzeczy :) scitec ma teraz 100% whey proffesional, ktore z tego co pamietam jest wolne od aspartamu, zamowilem sobie wczoraj wlasnie 920 g, mysle ze do konca tygodnia bede mogl wydac opinie o smaku daj znać jak to sie sprawdza po skonsumowaniu :) Tak przejrzałem na spokojnie raz jeszcze te białka i zaopatrze się w izolat, zależy mi na dużej ilości białka, chyba wybór padnie na Hi-Tec Whey C-6. Próbowaliscie go? Aaa i pytanie, o co kaman ze stwierdzeniem ze: C6 ma 85% zawartości białka w suchej masie? Jak wymieszam to z woda to nagle zawartość białka spadnie??

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 11890 Data: 6/14/2012 12:18:29 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc przy planie fbw 3 razy w tygodniu

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening FBW – 1-dniowy plan treningowy (Trening A) 1. Mięśnie nóg – Przysiad ze sztangą na karku 2. Mięśnie grzbietu – Martwy ciąg 3. Mięśnie klatki piersiowej – Wyciskanie sztangi leżąc na ławce poziomej/ dodatniej lub ujemnej 4. Mięśnie naramienne – Wyciskanie żołnierskie sztangi 5. Mięśnie trójgłowe ramion- tricepsy – Francuskie wyciskanie sztangi łamanej 6. Mięśnie dwugłowe ramion- bicepsy – Uginanie przedramion ze sztangą prostą stojąc 7. Mięśnie brzucha – Przyciąganie kolan do brzucha w zwisie na drążku Trening FBW – 2-dniowy plan treningowy (Trening B) 1. Mięśnie nóg – Martwy ciąg na lekko ugiętych nogach 2. Mięśnie grzbietu – Wiosłowanie sztangą nachwytem/podchwytem w opadzie tułowia 3. Mięśnie klatki piersiowej – Wyciskanie hantli leżąc na ławce poziomej/ dodatniej lub ujemnej 4. Mięśnie naramienne – Wyciskanie hantli na przemian stojąc 5. Mięśnie trójgłowe ramion- tricepsy – Wyciskanie sztangi wąskim chwytem leżąc na ławce poziomej 6. Mięśnie dwugłowe ramion- bicepsy – Uginanie przedramion z hantlami chwytem neutralnym (młotkowym) jednocześnie 7. Mięśnie brzucha – Skłony tułowia leżąc z piłką lekarską trzymaną przy klatce piersiowej Trening FBW- 3 dniowy plan treningowy (Trening C) 1. Mięśnie nóg – Wykroki ze sztangą na karku (długie lub krótki kroki) 2. Mięśnie grzbietu – Podciąganie na drążku nachwytem 3. Mięśnie klatki piersiowej – Rozpiętki na ławce poziomej lub dodatniej 4. Mięśnie naramienne – Wyciskanie sztangi zza karku siedząc lub stojąc 5. Mięśnie trójgłowe ramion- tricepsy – Wyciskanie hantla zza głowy obórącz/ jednorącz stojąc lub siedząc 6. Mięśnie dwugłowe ramion- bicepsy – Uginanie przedramion z hantlami na przemian z supinacją 7. Mięśnie brzucha – Skłony brzucha przy użyciu linek wyciągu górnego stojąc lub w pozycji klęczącej

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 930 Data: 2/2/2018 12:52:44 PM Liczba szacunów: 0
  • DEKA GRECKA NORMA DO OCENY !!!!!!!

    Post
    Doping - zdjęcia

    akurat Filip ma racje bo Deka Atoma i Feniska niczym Grekowi nie ustepuje wie c na hoooj przeplacac

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 5247 Data: 3/23/2010 5:28:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Rób więc zwykły ogólnorozwojowy zestaw ćwiczeń. Na początek ten z podwieszonych tematów dla początkujących, jeśli kiepsko u Ciebie z pompkami to znaczy, że to odpowiedni poziom. Druga rzecz co do pompek, będziesz je robił, to z czasem będą lepiej wychodziły, podobnie jest z podciąganiem na drążku. a) To, że tutaj większość chce być wielka to jedna sprawa i dlatego dużo osób z forum układa diety, gdzie mają znacząco podbite zapotrzebowanie kaloryczne. Stosowanie diety to głównie przestawienie stylu życia na zdrowy, odrzucenie używek i śmieciowego jedzenia. Stosowanie diety może poprawić wygląd, szczególnie jeśli chcemy zgubić kilogramy, później pomaga podtrzymać wypracowaną sylwetkę. b) W treningu ogólnorozwojowym, czy treningach ACT przerwy między kolejnymi ćwiczeniami są niewielkie, dzięki temu poprawiamy zarówno siłę, jak i wydolność i wytrzymałość organizmu. c) Jak wyżej pisałem na pewno dieta w tym w jakimś stopniu pomoże. Oprócz tego liczy się po prostu systematyczność i nie odpuszczanie sobie treningów, aktywny tryb życia. d) Ręce z czasem zyskają na sile, wraz z kolejnymi treningami należy zwiększać obciążenie, robić jakiś postęp, a i siły przybędzie.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 656 Data: 4/30/2010 7:22:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Cell Pump?? <sogi>

    Post
    Odżywki i suplementy

    dorzucilbym jednak vit c i ew. zen-szen ;]

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 6999 Data: 2/5/2007 11:02:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu treningowego ew poprawki.

    Post
    Trening dla początkujących

    szrugsy ograniczyłbym do 1-2 sesji treningowej, w 2 treningu zamiast uginania nóg możesz dać martwy ciąg na prostych nogach i do pleców podciąganie, wtedy w treningu A robisz wiosłowanie sztangą, a w C wiosłowanie hantlą. Reszta bardzo fajnie się prezentuje, możesz dorzucić do ćw na plecy i nogi jeszcze po jednej serii i ostatnia kwestia: to brzuch. zamist brzuszków na rzymskiej daj spięcia tułowia z nogami w powietrzu (starasz się dotknąć kostek rękoma) - mniej obciąża plecy a i brzuch lepiej pobudza IMO :-)

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 409 Data: 3/10/2014 7:52:08 AM Liczba szacunów: 0
  • Turinabol ?

    Post
    Doping

    marek.c moze wypowiesz sie na temat tego specyfiku ?? BL pyzy,kopytka ,ciasto....raczej malo bialka a duzo cukrow itd A co polecasz dla nocnych lasuchow ?

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 13653 Data: 12/7/2007 11:29:47 AM Liczba szacunów: 0
  • Częsta kolka , powód ?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Gdybys w medycynie siedzial jak TY to mowisz "konkretnie" to : a) wiedzialbys ,ze wypadanie wlosow i nuzliwosc miesni nie ma nic wspolnego z wiekiem 15 lat b)slyszal o tym ,ze bol bywa "przeniesiony" i nie trzymal sie tak kurczowo tego lewego podzebrza b) gdybys byl po propedetyce chorob wew to bys nie krytykowal mojego postu , bo bys doskonale wiedzial ,ze zanim sie wypowiesz o przyczynie to trzeba zebrac mozliwie jak najwiecej wiadomosci o stanie zdrowia osoby proszacej o rade c)zwrocil mi uwage na priv a nie na forum (lekarze szanuja sie wzajemnie i nie piora brudow na zewnatrz) d)doczytal troszke (nikt nie wie wszystkiego) i zrozumial ,ze moj post nie byl pozbawiony sensu Wyluzuj,bo temat nie jest o Tobie jako o ekspercie tylko o kolce chlopaka ;)

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 12978 Data: 9/22/2010 11:01:25 PM Liczba szacunów: 0
  • ZESTAW PC - ZOBACZ!

    Post
    Targowisko

    Witam uprzejmie Zatem ostatnie obniżki, więcej nie dam, jak dla mnie to ostateczna cena, mianowicie: - zestaw bez monitora 2300 PLN - zestaw z monitorem 2600 PLN Jeżeli ktokolwiek jest zainteresowany, proszę o kontakt przez e-mail: a d m i n @ v a m e t . c o m Z poważaniem Mateusz Kiczela

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2847 Data: 10/24/2003 2:45:14 PM Liczba szacunów: 0
  • ZESTAW PC - ZOBACZ!

    Post
    Targowisko

    Witam uprzejmie Redpower, poczytaj, co napisałem, a pisałem tak: ------- Zatem ostatnie obniżki, więcej nie dam, jak dla mnie to ostateczna cena, mianowicie: - zestaw bez monitora 2300 PLN - zestaw z monitorem 2600 PLN Jeżeli ktokolwiek jest zainteresowany, proszę o kontakt przez e-mail: a d m i n @ v a m e t . c o m ------- Maciek trenuję JKD. Jestem podkur...iony, bo miałem kraksę i wybuliłem 450 zeta na szkodę innego posrańca! Z tego względu zmiana cen za kompa, kur...a jego pier... mać! - 2500 bez monitora - 2700 z monitorem Z poważaniem Mateusz Kiczela

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2847 Data: 10/26/2003 12:42:27 AM Liczba szacunów: 0
  • Olimp PROFI MASS

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    ADRIANUS88 zapamiętaj jedną ważną rzecz teoria nie zawsze idzie w parze z praktyką ! to taka złota rada aby nie brać poważnie różnych badań , teorii itd. traktować je z delikatnym dystansem . próbować na sobie różnych metod , sposobów itd. aby wytłumaczyć ci o tej insulinie musiał bym wejść na granicę dopingu i podać przykład podawania jej podskórnie po treningu w dawkach jakich ja stosowałem 6-10 U.I po treningu . uwierz że przyrost mięśni nieadekwatny do przyrostu tkanki tłuszczowej . nawet przy na prawdę dobrej diecie i liczeniu Kcal . także nie mogę tego zrobić iż post zostanie usunięty bo ja też np. bym sobie nie życzył aby ktoś gadał o takich rzeczach w dziale gdzie gadamy o suplementach i dodatkowo to dział firmowy. cos wiecej na ten temat ? moje dane - oczywiscie w zaleznosci od treningu mowia co innego ... Biniu widzę że chcesz abym wyciągnął twarde dowody na podstawie badań najpierw chciał bym zaznaczyć iż to o czym pisałem doszedłem już dawno , aby zrezygnować z węgli po treningu a dać trochę BCAA , po 30 minutach białko+trochę węgli . fortuny to nie kosztuje a artykuł na ten temat przeczytałem niedawno na innym forum . lecz je też traktuje z przymrużeniem oka jak wszystkie tego typu nowinki . pamiętasz jak kiedyś była mowa o takich sprawach jak : - fazy nasycenia kreatyny - badania aby kreatynę podawać z dekstrozą bo zwiększa o x% przyswajalność - aby nie brać kreatyny ze spalaczami - aby nie łączyć kreatyny z cofeiną jak bym poświęcił temu więcej czasu mógłbym wypisać takich przykładów ze 30 . to wszystko na przestrzeni lat się zmienia i wychodzi że to miało się nie jak do rzeczywistości ? ale dlaczego ? bo widzisz właśnie przez takie portale jak sportowe fora internetowe . Tu powiedzieli tak to tak robie , tu są takie badania to tak będzie lepiej . nie mówię że fora to złe zrudło informacji ! ale jest sporo tutaj czegoś takiego jak ,, moda na coś " ludzie na forach zajmują się też głupotami jak np: - trzeba brać 500mg wit C przed i po treningu bo ona zbije kortyzol zacznijmy od tego że czy ktoś zbije ten kortyzol trochę to i tak nie za uwarzy różnicy w budowaniu mięśni . myślicie że jakiś kulturysta się zajmuje takimi pierdołami ? In a study by Tesch et al. (1986), nine bodybuilders completed five sets each of front squats, back squats, leg presses, and leg extensions to fatigue, comprising 30 minutes of exercise. Biopsies of muscle samples were obtained from the vastus lateralis before and immediately after exercise. Muscle glycogen concentration was 26% lower post-exercise, a rather modest decline considering the demanding exercise protocol completed. This led the authors to conclude that energy sources in addition to muscle glycogen support heavy resistance training. Data from Essen-Gustavsson and Tesch (1990) with nine bodybuilders performing the same exercise regimen (as above) revealed a 28% decrement in muscle glycogen content as well as a 30% decrease in muscle triglyceride content. This suggests that intramuscular lipolysis (breakdown of triglycerides) may also play a role in energy production during repeated high-intensity exercise. Overall, research suggests that intramuscular glycogen is an important fuel supporting weight training exercise, but not the only substrate. - glikogen ważny ale nie aż tak jak się o tym mówi . nikt po treningu klatki i trica nie musi wypijać 80g carbo zresztą proponuje spróbować , u mnie się sprawdza , mniej tłuszczu .... z reguly masz racje ale czy wliczyles w to wygode ? tu już zależy kiedy ktoś tego gainera spożywa i ile razy dziennie. jeśli np. ktoś po treningu weznie aminokwasy , przyjdzie do domu i do blendera wsypie białko i płatki owsiane i zmixuje. zrobi to w takim samym czasie jak by miał wsypać ten proch do szeikera i pomachać nim parę sekund . A co do glikogenu, jak ktoś traktuje siłownię tylko jako miejsce spotkań towarzyskich, a takie osoby są, to wiadomo, że tego glikogenu za wiele nie straci... to do mnie ? mięśnie potrzebują tylko impulsu aby rosły , nie trzeba katować jednej partii mięśniowej 5 ćwiczeniami po 3-4 serię . lepiej mniej a pożądniej z większymi przerwami w okresie budowania masy . Zmieniony przez - DJ100 w dniu 2010-04-18 12:22:36

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 10331 Data: 4/18/2010 12:15:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Zakopane - cóż zrobić?

    Post
    Baza klubów Sztuk Walki

    Witam, Chodzi mi o MMA w Zakopanem, Czy są w tym roku treningi? ( bo z wcześniejszych postów wynika że są), gdzie i kiedy są treningi? Kto je prowadzi jakiś instruktor co ma pojęcie o tym czy to "wolna" grupa zapaleńców co ćwiczą sobie jak chcą? ile kosztuje za m/c. Bardzo proszę o odpowiedz.

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 7075 Data: 11/20/2011 9:16:52 PM Liczba szacunów: 0
  • CALKIEM Z INNEJ BECZKI !! !! !!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    odpowiedz c) jest poprawna, bo wiadomo mniej kalori w ciągu dnia mniej do spalenia i mniej do odłożenia w tłuszczyk

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 738 Data: 8/17/2008 5:29:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta a wieczorny trening

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Mała zmiana w planie diety. Nie mogę sie zdecydować co zjesc miedzy godziną 16.00 a 20.00. Bedzie to posiłek przedtreningowy wiec jakis kurczak + ryż. Dodatkowo problemem jest obiad II gdyż nie wiem czy to dobre rozwiazanie jesc to samo co na obiad I. Czy moze dorzucic jakis makaron? Liczę na pomoc. 7.00 - Śniadanie - 100g płatków owsianych górskich - 300ml mleka 0,5% - 10g oliwy z oliwek - 5 białka jaj - 2 żółtka 87,8gWW, 16gB, 19,2gT 10.00 - Śniadanie II - 80g ryżu brązowego - 50g tuńczyka z puszki - 10g oliwy z oliwek 60gWW, 11gB, 11gT 13.30 - Obiad - 80g ryżu brązowego - 100g twarogu chudego - 10g oleju słonecznikowego 60gWW, 20gB 16.00 - obiad II - 80g ryżu brązowego - 100g twarogu chudego - 10g oleju słonecznikowego 60gWW, 20gB 18.30 - Obiad III ( przedtreningowy?) - 100g kaszy gryczanej - 100 piersi z kurczaka bez skóry - 10g oleju słonecznikowego 69gWW, 19gB, 10gT 20.00 - trening 21.30 - posiłek potreningowy - 60g odżywki typu C

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1613 Data: 1/13/2013 12:15:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Rozłożenie makroskładników

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    BIAŁKO/WĘGLOWODANY/TŁUSZCZE - 23%/65%/12% - tu coś namieszałeś, skoro masz 2,2g B 1g T i 6g WW / kg m.c., to procentowy udział energii z w/w nie może tak się prezentowac. poza tym, dlaczego rozdzielasz w posiłkach tak dziwnie makroskładniki, ze - pomijając snaidanie - albo jesz tłuszcz i białko, albo węgle i białko?

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 855 Data: 12/17/2012 11:57:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Pytania odnośnie splitu

    Post
    Trening dla początkujących

    ten temat przejdzie do histori.. człowieku przestań p*******ć i zób tak jak wszyscy mówią ułoż sobie plan FBW bo taki plan na poczatek jest najlepszy i ćwicz. Sam tak robie, zaczynałem jak ty i aktualnie z wyciskanie poprawiło sie gdzieś +20 kg, a nawet diety nie mam nie wiadomo jakiej. a ty rzucasz sie na głęboką wode od razu i chcesz splity nie wiadomo co. Ćwicz 3 dni w tygodniu w dni nie treningowe biegaj i rób pompki w domu. Najlepszy trening na pompki jest taki; sprawdz max powtorzen podziel ilośc max na pół i wykonuj tą ilość co 2 godziny. np. zrobisz 20 pompek wiecej nie dasz rady to rob 10 pompek co 2 godziny.

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 2334 Data: 7/27/2009 6:42:06 PM Liczba szacunów: 0
  • kulturysta ektomorfik

    Post
    Galeria Zdjęć

    A ja jestem endo po calaku i mam szersze biodra niz bary....kkthxbye :C

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 12533 Data: 3/14/2005 12:58:43 PM Liczba szacunów: 0
  • suplementy, odżywki dla pływaków

    Post
    Odżywki i suplementy

    Tez kiedyś pytałem o przykladowa suplementacje p. Szukałę. Odp poniżej: I. KREATYNA - Kreatyna - będzie ona wspomagac własciwie wszystkie cechy sprawnosci sportowej. ( Dlatego troche wiecej słów o niej) a/ moc maksymalną - zwieskszając poziom fosfokreatyny w mieśniach (poprawa szybkosci na pierwszych 50m b/ wytrzymałosć siłowa - obniżajac kwasicę metaboliczną - poprawa zdolnosci wysiłkowych na dystansie 100-200m c/ moc aerobowa - kreatyna zwiekszajac aktywność syntazy cytrynianowej bedzie usprawniać zdolnosć tlenową - dystans 400m Tutaj można zastosować preparat kreatynowy w dwóch wersjach - jeżeli zalezy nam na szybkim uzyskaniu potencjału ergogennego kreatyny można zastosować 6 dniowy cykl ładowania (ok. o,3g/kg beztłuszczowej masy ciała) a nastepnie faza podtrzymujaca (o,o3g na kg) przez okres do 35 dni. Szczytowy efekt uzyskamy po upływie ok. 7 dni Jeżeli nie przygotowujemy się w najbliższym czasie do startu, mozna zastosować suplementacje kreatyną bez fazy ładowania (0,3-0,5g/kg) przez okres 50 dni. Wówczas potencjał ergogenny kreatyny uwidoczni sie przy 14 dniu stosowania. i bedzie utrzymywał sie na stałym poziomie przez ok 2 miesiace Korzystnym uzupełnieniem bedzie tutaj D-RIBOSE II. WEGLOWODANY Będą niezbędne dla pełnej resyntezy glikogenu. Przy treningach kształtujacych moc maksymalną (50m) - dawkowanie ok. 25g CARBO lub CARB BX. Jeżeli trenujemy dłuższe dystanse - 50g po treningu. Przy treningu mieszanym pozostajemy także przy dawce 50g III. AMINO 2300 Preparat aminokwasowy niezbedny dla odbudowy struktur włokien mieśniowych. Najkorzystniej stosować go w okresie przed i po treningowym w dawkach (4 i 6 tabletek) IV - GLUTAMINA Preparat będzie usprawniać odnowę powysiłkową a także przyspeiszac proces regeneacji włokien mieśniowych oraz wspomagac moc tlenową. Najkorzystniej dawkowac go w ilosci 5-10g bezpośrednio po treningu. W dni wolne można zastosować przed snem Pozdr.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 10402 Data: 11/25/2005 11:31:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Producenci Testosteronu zalecają podanie drogą i.m. ( domięśniowe ). Wszelkiego innego rodzaju leki podawane drogą s.c. są na bazie wody. Niestety jest duże ryzyko na skutki uboczne po iniekcji. Typu zaczerwienia, zrosty, guzy, stany alergiczne. Podaż leków podskórnie szybciej się wchłania. Pamiętaj każdą dawkę jaką sobie podasz taką bedziesz miał w osoczu krwi. Każde podanie leków dożylne, podskórne, wsródskórne, domięśniowe róznią sie czasem wchłanialnością. Zdrówka życzę. Zmieniony przez - colin2000 w dniu 2020-03-16 16:54:42

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1036 Data: 3/16/2020 4:53:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Przeciwutleniacze są zbędne, można rzec że w okresie okołotreningowym ich nie potrzebujesz bo niszczą twe efekty poprzez minimalizację mikrouszkodzeń we włóknach. ponoc to prawda, a jednak ogladalem ostatnio wypowiedz ifbb pro nt wit c i wg niego obowiazkowo wlatuje w trakcie treningu i tez tak robi. niestety nie podal zadnych argumentow tylko stwierdzil ze tak ma byc i juz i nie pytajcie dlaczego %-)

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1915 Data: 11/2/2017 5:31:23 PM Liczba szacunów: 0