SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Kolejni super goście na styzniową Ustawkę SFD: Swój przyjazd zapowiedział Marek C - przedstawiciel Iron Horse - sponsora naszego działu. Więc wiadomo : Panie i Panowie-Obecność Obowiazkowa :) Z Markiem przyjedzie jego dobry kolega - inny bardzo znany kulturysta,legenda tego sportu : Paweł Jabłoński https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/18425205_1908023546121162_8547514944115032892_n.jpg?oh=180db8c97c794223f039c9068ddd2854&oe=5AB2EB5C Na tegorocznych Evls Prague Showdown wystartował w kategorii do 100 kg. /SFD/2017/12/28/1db6fd012a9b4512af7a1f93c1b65f70.jpg /SFD/2017/12/28/8ff81c2bc5d9483ba5e3e8fab60ffbb7.jpg /SFD/2017/12/28/4183b1268cd24018a8a08771deb2e428.jpg /SFD/2017/12/28/fda6d5b29e31499fae4ba36a33e10863.jpg Zmieniony przez - masti w dniu 2017-12-28 17:42:06 Zmieniony przez - masti w dniu 2017-12-28 17:45:54

    Odpowiedzi: 107 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/28/2017 5:20:45 PM Liczba szacunów: 2
  • dziękuje za możliwość uczestniczenia w imprezie jak i za przyjemność poznania wielu ludzi Marku miło było Cię poznać. Dziękujemy za wspólny trening i wsparcie suplementacyjne przed i po treningu.

    Odpowiedzi: 107 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/21/2018 8:10:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Moj trening domowy - ocena,porady

    Post
    Trening w domu

    Przegladajac trening domatora znalazlem cos takiego : 1.Pompki płasko(dowolna z podanych wersji)-4-5 serii x do zmęczenia-ze zmiennym rozstawem dłoni. 2.Pompki głową w dół(nogi na podwyższeniu-rys.5)-4-5 serii x do zmęczenia- ze zmiennym rozstawem dłoni. - moze ktos pomoc w wyborze zastepczego cwiczenia?nie jestem w stanie tego zrobic ;p 3.Pompki na taborecie(F)-3-4 serie x do zmęczenia 4.Pompki boczne(rys.7)2-3serie x do zm. 5.Pompki przy ścianie(rys.2)2-4serii x do zm. - tego nie bede robil,za latwe. 6.Pompki w podporze tyłem(G)2-4serii x do zm. - wolalbym to zastapic innym cwiczeniem,niewiem jakim ;p 7.Przysiady(na jednej lub obu nogach)4-6 serii x do zm. 8.Wspiecia na palce(na jednej lub obu nogach)4-6 serii x do zm. 9.i 10.-dwa wybrane ćwiczenia(C-F)na mięsnie brzucha po 4-5 serii x do zm. - tego nie bede robil,od tego mam absII 11.Unoszenie tułowia z leżenia przodem-4-5 serii x do zm. - to robie bezposrednio po absII 12.Uginanie ramion w ciężarem stojąc(ciężar zamiast ekspandera)-4-5serii x do zm. ,pompki z wyzej wymienionych bede robil na uchwytach,Czy taki trening bedzie dobry? Riobson,pisales o kolejnosci nogi+lydki plecy klata bary biceps triceps przedramie brzuch , ten trening tej kolejnosci nie zachowuje,czy sie nada?a moze zmienic kolejnosc? I do tych cwiczen,musze dodac podiciaganie nachwytem na drazku,w ktore miejsce treningu to wcisnac? Tak samo z hantlem(te 9kg jest dla mnie naprawde ciezkie :P) , dodalbym wyciskanie hantla,takie typowe na bica, tylko ile serii? 2x10? i w ktory punkt treningu to zmiescic? Prosze o rady ;p chce wreszcie ulozyc sprawdzony plan treningowy,i zaczac cwiczyc:) Zmieniony przez - Rafeo w dniu 2009-04-06 17:31:25

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2174 Data: 4/6/2009 5:30:16 PM Liczba szacunów: 0
  • 2010 IFBB PRO Europa Supershow

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    on wygląda jakby ciągle robił lat-spread xDDD wie ktoś skąd taki baniaczek można wyrwać co on ma na pierwszej fotce? szukam w c*** długo jakiegoś soku czy coś w takim baniaku bo przydałby sie 1.5 litra wody to dla mnie mało na trening Zmieniony przez - DatBoiCold w dniu 2010-08-12 00:01:14

    Odpowiedzi: 290 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/11/2010 11:59:15 PM Liczba szacunów: 0
  • 2010 IFBB PRO Europa Supershow

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    c*** tam dziura ja myśle ze ruhl i mcmillian top3 a pierwszy ten blondas w zieleni, jak on ma tak w goole?

    Odpowiedzi: 290 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/14/2010 12:50:54 AM Liczba szacunów: 0
  • Koniec z lenistwem

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Doczytałam jeszcze, że antykoncepcja hormonalna zwieksza równiez zapotrzebowanie na cynk, wapń i witamine C. Wszystko już zakupiłam łącznie z kwasem foliowym. Dzieki za pomoc.

    Odpowiedzi: 140 Ilość wyświetleń: 11786 Data: 11/14/2006 10:32:45 AM Liczba szacunów: 0
  • [Lady] Yosis / Fit for life / tygodnik

    Post
    Strength & Endurance

    20 gram tanu dziennie plus wit d z innego źródła? %-) Możesz zdradzić, dlaczego takie dawki? Czy nie jest to dobra droga do przeholowania z witaminami rozpuszczalnymi w tłuszczach? To nie wit B czy C które w nadmiarze dość szybko opuszczą organizm :-)) Powodzenia :-))

    Odpowiedzi: 193 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/2/2012 12:44:04 PM Liczba szacunów: 0
  • [Lady] Yosis / Fit for life / tygodnik

    Post
    Strength & Endurance

    Dzięki, teraz kumam :-) wesprzecie "Puszysty mus szarlotkowo- białkowy" tutaj: http://apps.facebook.com/offerpop/Contest.psp?c=120917&u=16671&a=254553244581393&p=104400682978813&rest=0&v=View prosze? %-) mam kilka dni na odrobienie strat :-D

    Odpowiedzi: 193 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/15/2012 9:50:59 AM Liczba szacunów: 0
  • [Lady] Yosis / Fit for life / tygodnik

    Post
    Strength & Endurance

    Marta, akurat jedząc serac czytałam Twoje słowa ;-) jako jaskiniowec wyszłam przed jaskinię dorwałam z 10 kurek, i wyszarpałam im serdusza :-D ______________________________________________________________________ 31.05 DT TRENING (łącznie ok 1h) Dzień 1: 6min orbi 1. Przysiad ze sztanga na plecach, stutter 5 x 6-8 (90 sek) 20 22,5 25 27,5 7x30kg 2. Superseria 3x a) Przysiad bułgarski x12-15 - 2*4kg (na 2-3 razy #-P) b) Zwykły przysiad sumo x20 (na 3-4 razy #-P) c) Brzuszki na ławce skośnej ujemnej x15 (60 sek.), 3. Obwód 4x - pajacyki x20, - skoki z kolanami do klatki x15, - swing ketllem x20 - 12kg (na 2 razy) - brzuszki ze zwisu x 15. (na milion razy - słaby chwyt @-) ) czas 13:45 +sauna 5 min -przysiad stutter - zaczęłam nisko bo czułam że stutter da popalić @@-) -zleszczyłam się tym treningiem, nie wiem czy jest sens zwiększać ciężar w bułgarze (różowa hantelka) skoro i tak wymiękam i robię z przerwami @@-) - brzuszki ze zwisu - czy kiedyś uda mi się robić to na raz -marzy mi się taki trening na raz wykonać, chyba te obwody będę robić tak długo aż do tego dojdę @@-) MISKA 1593kcal, 122g białko, 105g tłuszcze, 45g węglowodany koszt: ~14,4zł /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/2e9b663f96204db89f04b7e1fd942000.png Zmieniony przez - yosis w dniu 2012-06-01 10:06:52

    Odpowiedzi: 193 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/1/2012 10:02:12 AM Liczba szacunów: 0
  • [Lady] Yosis / Fit for life / tygodnik

    Post
    Strength & Endurance

    Marta, Saida, pamiętam jak pierwszy raz na siłce robilam wypady z przeskokiem, dziarsko wzięłam 4 kg do każdej ręki i po pierwszej próbie z podkulonym ogonem wróciłam by je odłozyć i robić z cc :-D 02.06 DT TRENING rozgrzewka 6 min orbi + inne Dzień 2: 1. Wiosłowanie sztangą w opadzie, szeroki nachwyt 4 x 6-8 tempo 2020 (90 sek.) 17 19,5 22 24,5 2. Superseria 3x a) Wyciskanie sztangielek płasko x 12-15, 12x2*12kg 12x2*10 14x2*10 b) pompki szeroki rozstaw rąk x 10-12, 5+5 męskie 2 męskie +8 damskich 2 męskie +7 damskich c) Wycisk sztangielek skos 45 x 8-10 (60sek.) 10x2*8kg 3x2*8kg + 7x2*7kg 10x2*7kg 3. Obwód 4x - wznosy tułowia w opadzie x15, - Russian twist, z obciązeniem x15 - 5kg - burpees x10, - "kładzione" - wypady z przeskokiem ze sztangielkami x 20 yhy było 15 łącznie i to na 2-3 razy 2*2kg czas: 19:40 -nie mam nic na swoje usprawiedliwienie, wszystko leszczarskie, w wiośle powinnam więcej z tym tempem idzie nawet ok, myslalam, ze bedzie gorzej -zapomnialam juz jak ta superseria masakruje ręce, pompki w nim są bolącą masakrą MISKA poniżej zrzut +drink wódka+sok grejpfrut /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/a441fbfef41348a096cf3e7a989db77b.png Zmieniony przez - yosis w dniu 2012-06-03 21:22:42

    Odpowiedzi: 193 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/3/2012 9:22:02 PM Liczba szacunów: 0
  • [Lady] Yosis / Fit for life / tygodnik

    Post
    Strength & Endurance

    Laluś, };-) Nataszo, no morszczuki trzymają siię razem ;-) fajnie, że czytasz menu ;-) sałatę bierę, byle nie "masłowa" bo taki posmak ma tlusty %-) ..NOT \-) bardzo lubię wszelkie sałaty, planuję chwasta rukolę w donicę wsadzić ;-) ryby - kupię co tylko mi zechcesz przywieźć };-) ______________________________________________________________________ 08.06 DT TRENING Dzień 1: 6min orbi 1. Przysiad ze sztanga na plecach, stutter 5 x 6-8 (90 sek) bylo: 20/22,5/25/27,5/7x30kg teraz: 22,5/25/27,5/30/32,5 lało się ze mnie po stutterze 2. Superseria 3x a) Przysiad bułgarski x12-15 - 12x2*2kg* b) Zwykły przysiad sumo x20 c) Brzuszki na ławce skośnej ujemnej x15 (60 sek.), *nie wiem coś mi się pomyliło z ciężarem albo ostatnio albo teraz, z 2kg w łapie udawało się jednym ciągiem 12powt. matko co za leszczyna @@-) 3. Obwód 4x - pajacyki x20, - skoki z kolanami do klatki x15, - swing ketllem x20 - 1 obw. 16kg, 2-4 obw. 12kg (na 3 razy)* - brzuszki ze zwisu x 15. (na3-4 razy - słaby chwyt ) czas było 13:45 teraz 15:18** *proszę wyszydzić, 16 kg mnie tak wymęczyło, że w pokorą wróciłam po 12 kg, a i tak jednym ciągiem mnie sie nie udalo.. #-P **ostatnio czas mierzony na zegarze tarczowym, tym razem stoper trening mnie tak wymęczył, że łomatko, a takie to "nic" w moim wykonaniu.. MISKA dzień "wysoki" założenia 1400 BTW 130/45/120 założenia legły w gruzach bom na proszone jedzenie zaproszona a tam tluste mięsiwa, warzywa w oliwach i majonezach, jedyne co in plus to ze deser truskawkowy byl self service czyli weź se truskawki, polej se śmietaną i pocukrz. ograniczyłam się do "weź" ;-) 1400 kcal sprawiło że się objadłam ;-) a i pewnie 100 ml wina jeszcze wchłonełam, nie doliczyłam w misce. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/3398bb56c1d14a589fa23cd8f5373b91.png Zmieniony przez - yosis w dniu 2012-06-08 22:32:25

    Odpowiedzi: 193 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/8/2012 10:27:20 PM Liczba szacunów: 0
  • [Lady] Yosis / Fit for life / tygodnik

    Post
    Strength & Endurance

    11.06 DT TRENING rozgrzewka 6 min orbi + inne Dzień 2: 1. Wiosłowanie sztangą w opadzie, szeroki nachwyt 4 x 6-8 tempo 2020 (90 sek.) było: 17/19,5/22/24,5 teraz: 22/24,5/27/ 5x29,5 2. Superseria 3x a) Wyciskanie sztangielek płasko x 12-15, było:12x12kg / 12x10 / 14x10 - na rękę teraz: 15x12kg / 12x12 / 15x10 - na rękę w 2 i 3 serii na 2 razy b) pompki szeroki rozstaw rąk x 10-12, było:5+5 męskie / 2 męskie +8 damskich / 2 męskie +7 damskich teraz: 3m +9d / 2m +10d / 2m +10d robie damskie by cokolwiek zrobić, po wyciskaniu klate mi rozrywa @@-) c) Wycisk sztangielek skos 45 x 8-10 (60sek.) było: 10x8kg / 3x8kg + 7x7kg / 10x7kg - na rękę teraz: 4x8kg + 6x7kg / 10x7kg / 10x6kg - na rękę w 2 i 3 serii na 2 razy ta superseria miażdży mnie, klatę czuję juz 2 dzień 3. Seria łączona 3x (przeniosłam z dnia nr 3) a) Francuski siedząc ze sztangiełką w dłoniach x 10-12 było: 10x7 / 10x10 /10x12kg - oburącz teraz: 10x12kg / 10x10 / 12x12 b) Uginanie sztangielek siedząc na ławce skośnej 45; x 6-8 (60 sek.) - nie było wolnej ławki, robiłam siedząc bez oparcia 8x2*7 8x2*8 7x2*8kg 4. Obwód 4x - wznosy tułowia w opadzie x15, - Russian twist, z obciązeniem x15 - 5kg - burpees x10, - "kładzione" - wypady z przeskokiem ze sztangielkami x 20 (łącznie) 2x2kg - na 2-3 razy czas: było 19:40 teraz 18:40 MISKA 1209kcal, 130g białko, 49g tłuszcze, 65g węglowodany /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/a69dcaaa4edd4dd2a93f9b55d9ce3bed.png _____________________________________________________________________ 12.06 DNT MISKA 1221kcal, 102g białko, 50g tłuszcze, 53g węglowodany tak tutaj znowu wódka, vodka on the rocks, drink przy meczu :-) łądne było spotkanie :-)) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/e5f2468c32e243639c64a0896e115e4b.png Zmieniony przez - yosis w dniu 2012-06-13 21:26:34

    Odpowiedzi: 193 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/13/2012 9:24:24 PM Liczba szacunów: 0
  • [Lady] Yosis / Fit for life / tygodnik

    Post
    Strength & Endurance

    LukaszK - tak, okresowe głodówki, wyszło mi to intuicyjnie, lepiej się najadać, niż dziubać mało cały dzień ;-) Hub, ano, smutno tu u mnie, ale jak zjadłam 300g tatara na raz dzis to było wesoło ;-) smacznego na masie :-) Morales, piwa nie pijam, nie przepadam, no i dobrze, a w kwestii paleo toż to pszenica ;-) Chilon, kwas chlebowy smaczny, ale taki prawdziwy, bo taki sklepowy to jak cola smakuje (yuk!) no ale to też zbożowe kombucha ma podoby smak :-)) bodyrock, co do stażu to linki mam w podpisie. ja macham leszczarsko ledwo z 16 kg w swingu, zależy jakie ćwiczenie, ale jak nidy nie ćwiczyłaś z nimi 10 kg może być wyzwaniem :-) natasza, pasztety mam od mamy i babci, mówie Ci niebo w gębie ;-) jak bede miala to się podzielę :-)) a ognisko może sama zrobie? :-> ______________________________________________________________________ 18.06 DT TRENING Dzień 1: 6min orbi 1. Przysiad ze sztanga na plecach, stutter 5 x 6-8 (90 sek) bylo: 22,5/25/27,5/30/32,5 teraz: 25/27,5/30/32,5/35 uhh lało się ze mnie 2. Superseria 3x a) Przysiad bułgarski x12-15 - było: 2*2kg teraz: 2*4kg x12-13* b) Zwykły przysiad sumo x20 (na dwa razy) c) Brzuszki na ławce skośnej ujemnej x15 (60 sek.), *druga noga w kolejności nie dawala rady na raz - zmęczenie, i naciągnęłam sobie jakiś mięsień, tzn wiem jaki, ale nie wiem jak sie nazywa - m. smukły chyba ;-) 3. Obwód 4x - pajacyki x20, - skoki z kolanami do klatki x15, - swing ketllem x20 - 10-8x16kg, 10-12x12kg* - brzuszki ze zwisu x 15. (na3-4 razy - słaby chwyt ) czas: było1: 13:45 było2: 15:18 teraz: 13:05** *w każdym obwodzie najpierw 16kg, potem zmiana na 12kg poprzednio tylko 12 kg, brzuszki ze zwisu coraz lepiej + dodane 10 min orbi, w tym 5x interwały 40/20sek MISKA dzień "wysoki" założenia 1400 BTW 130/45/120 olej kokosowy i marchew to na oko wpisana wartość, bowiem dostałam młodą kapustę już duszoną i leczo z tłuszczem i pożarłam ich na oko ;-) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/560dd00378f744f7abc0a1954a0f6885.png Zmieniony przez - yosis w dniu 2012-06-19 09:36:23

    Odpowiedzi: 193 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/19/2012 9:34:31 AM Liczba szacunów: 0
  • Już można wrzucać swoje przewidywania-robimy to w takiej formie A Ojan zajmie.....miejsce B Ojan będzie/nie bedzie w finale (czyli w pierwszej szóstce zawodników) C Ojan pokona ....kulturystów w swojej kategorii

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 6592 Data: 7/12/2015 12:03:18 PM Liczba szacunów: 0
  • A Ojan zajmie 8 miejsce B Ojan nie bedzie w finale (czyli w pierwszej szóstce zawodników) C Ojan pokona 3 kulturystów w swojej kategorii

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 6592 Data: 7/12/2015 1:04:54 PM Liczba szacunów: 0
  • A - Ojan zajmie 6 miejsce B - Ojan bedzie w fianle C - Tylu by byc na 6 miejscu w fianle :-)

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 6592 Data: 7/12/2015 1:15:32 PM Liczba szacunów: 0
  • A Ojan zajmie 9 miejsce B Ojan nie bedzie w finale (czyli w pierwszej szóstce zawodników) C Ojan pokona 2 kulturystów w swojej kategorii

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 6592 Data: 7/12/2015 1:41:09 PM Liczba szacunów: 0
  • A Ojan zajmie 9 miejsce B Ojan nie bedzie w finale (czyli w pierwszej szóstce zawodników) C Ojan pokona 3 kulturystów w swojej kategorii

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 6592 Data: 7/12/2015 9:01:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Coś tu się nie zgadza matematycznie :) Panowie-wpisujemy wszystkie odpowiedzi A,B,C to nie fotoradar,gdzie wybierasz jedna :) Wszelkie pytania do Ojana w jego temacie-po to linki powklejałem Niepełne odpowiedzi nie biorą udziału w konkursie. SFD/Images/2015/7/22/404ba54f9ab54caab7b084e58dedf927.jpg

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 6592 Data: 7/12/2015 10:15:55 PM Liczba szacunów: 1
  • C Ojan pokona 3 kulturystów w swojej kategorii

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 6592 Data: 7/12/2015 10:46:24 PM Liczba szacunów: 0