SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Sprzedam tylko całość. http://warszawa.gumtree.pl/c-Sprzedam-sport-rekreacja-Sprzedam-silownie-full-sprzet-1300-zl-W0QQAdIdZ262530627

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1415 Data: 2/23/2011 10:08:33 PM Liczba szacunów: 0
  • PLAN TRENINGOWY Tempo konwersacyjne - tempo konwersacyjne pozwala na bezproblemowe przeprowadzenie rozmowy w trakcie biegu tj. bez większej zadyszki. Jeśli korzystasz z pulsometru, Twoje tętno powinno mieścić się w granicy 65-79% tętna maksymalnego Podbiegi - biegi pod górkę o zadanej długości Rozgrzewka biegowa Przebieżki - krótkie odcinki bieganie w dość szybkim tempie Szybkość - odcinki biegane na maksa Pierwsze dwa tygodnie 1. 25-40 minut biegu w tempie konwersacyjnym 2. 30-45 minut biegu w tempie konwersacyjnym + rozgrzewka biegowa 5 przebieżek 20 sekundowych (85% możliwości), przerwa 1 minuta marsz 3. 25 minut biegu w tempie konwersacyjnym + rozgrzewka biegowa + 2 przebieżki x 20 sekund przerwa do wypoczynku + 10 minut biegu na 80-90% możliwości + 5 minut wolny trucht (schłodzenie) 4. 30 minut biegu w tempie konwersacyjnym lub wolne 3 tydzień 1. 30-40 minut biegu w tempie konwersacyjnym + 6 przebieżek 20 sekundowych przerwa 1 minuta marsz/trucht + 5' schłodzenie 2. 35-45 minut biegu w tempie konwersacyjnym + 5 x 100 m podbieg przerwa 100 m zbieg (trucht) + 5 minut schłodzenie 3. 15 minut biegu w tempie konwersacyjnym + rozgrzewka biegowa + 2 przebieżki x 20 sekund przerwa do wypoczynku + 15 minut biegu na 80-90% możliwości + 5 minut schłodzenie 4. 35 minut biegu w tempie konwersacyjnym lub wolne 4 tydzień 1. 30-40 minut biegu w tempie konwersacyjnym + rozgrzewka biegowa + 6 przebieżek 20 sekundowych przerwa 1 minuta marsz/trucht 2. 35-45 minut biegu w tempie konwersacyjnym + rozgrzewka biegowa+ 6 x 100 m podbieg przerwa 100 m zbieg (trucht) + 5 minut schłodzenie 3. 15 minut biegu w tempie konwersacyjnym + rozgrzewka biegowa + 2 przebieżki x 20 sekund przerwa. do wypoczynku + 20 minut biegu na 80-90% możliwości + 5 minut wolny trucht (schłodzenie) 4. 35 minut biegu w tempie konwersacyjnym lub wolne 5-6 tydzień 1. 20 minut biegu w tempie konwersacyjnym + rozgrzewka biegowa + szybkość 4 x 60 m (na 95% możliwości) przerwa 4 minuty do pełnego odpoczynku + 5 minut schłodzenie (6 tydzień - 3 x 30 m szybkość przerwa 3 minuty + 3 x 50 m przerwa 5 minut do pełnego wypoczynku) 2. 35-45 minut biegu w tempie konwersacyjnym + 5 x 100 m podbieg przerwa 100 m zbieg (trucht) + 5 minut schłodzenie 3. 15 minut biegu w tempie konwersacyjnym + rozgrzewka biegowa + 2 przebieżki x 20 sekund przerwa do wypoczynku + 15 minut biegu na 80-90% możliwości + 5 minut wolny trucht (schłodzenie) 4. 35 minut biegu w tempie konwersacyjnym lub wolne 7-8 tydzień 1. 25 minut biegu w tempie konwersacyjnym (8 tydzień – 20 min) 2. 10 minut biegu w tempie konwersacyjnym + rozgrzewka + jedna przebieżka 60 m na 90%, przerwa 100 m truchtu i 5 minut wypoczynku aktywnego - delikatne ruchy tak aby potrzymać ciepłotę ciała (co jakiś czas wymachy ramion, marsz w miejscu, poklepywanie dłońmi mięśni ud) + sprawdzian na 60 m (8 tydzień - 25 minut biegu w tempie konwersacyjnym) 3. 25 minut biegu w tempie konwersacyjnym (8 tydzień – wolne) 4. 10-12 minut truchtu + rozgrzewka (ćwiczenia w truchcie, krążenia ramion, przeplatanki, cwały bokiem, skip A, C itp., razem ok. 6-8 min) + przebieżka w tempie biegu na 1000m, odpocząć 3 minuty i przystąpić do sprawdzianu na 1000 m (sprawdzian odpowiednio pobudzi organizm do egzaminu w 8 tygodniu), (8 tydzień – to samo - START!). Powodzenia! :-)

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1300 Data: 9/15/2012 7:10:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na redukcje

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    napisalem jakie btw na samym dole posta (chyba o to chodzi?) waga 92kg wzrost 190cm nie mam stalej pory treningu. Generalnie po poludniu. co do warzyw to napisalem: c) warzyw nie rozpisalem ale jem w przyzwoitych ilosciach mam wrazenie ze nie przeczytales calego posta wynika z tego ze mam wegle okolotreningowo (ryż) i do sniadania (platki). To jeszcze dodam ryz albo kasze po treningu

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 793 Data: 8/26/2009 3:17:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Nowa książka Pavla-Rozciąganie odprężone

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Cholerka, a innych języków dobrze nie znam :C

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 3278 Data: 1/24/2011 2:30:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy Ocena

    Post
    Trening dla początkujących

    Dlaczego nikt nie robi nóg :c Ludzie potrafią potem tak komicznie wyglądać. Wiadomo piłka nożna to też jakiś trening, ale tym bardziej nogom przyda się jakieś wzmocnienie w postaci treningu siłowego.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 397 Data: 5/2/2016 8:58:34 AM Liczba szacunów: 1
  • Tren Enan czy Acetat

    Post
    Doping

    c.y.b.e.r tez ug wiec tez pewnosci nie ma

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 6396 Data: 7/22/2012 4:53:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja tkanki tłuszczowej, 110kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Od białka nie przytyje a nawet dając te 60g prochu, zakładamy 50g czystej proteiny, to wychodzi ~2,5g B/kg m.c. na granicy, ale akceptowalnie napisz mi tylko w jakim układzie wtedy (po którym posiłku) jest ten trening

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 2615 Data: 5/21/2016 11:15:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Kolejny DT :)

    Post
    Trening w domu

    TEST: C:3 B:8 14.08.2016r. Trening nr. 1 poziom IB Rozgrzewka C1 5/2/2 = 9 B 7/2/2 = 11 A 15/8/2 = 25 D = 10 EL 3x15 = 45 EP 3x15 = 45 F 3x15 = 45 G 3 serie nie liczyłem powt. ogólnie trening nie dokończony bo sie spieszylem i musialem wychodzic - nie zrobione K2,rozciaganie,przepona. Zakwasy w nogach byly w hooj }:-( 16.08.2016r. Trening nr.2 poziom IB Rozgrzewka C1 6/2/2 = 10 (+1) B 8/3/3 = 14 (+3) A 15/7/4 = 26 (+1) D = 12 (+2) EP 3x15 = 45 EL 3x15 = 45 F 3x15 = 45 G - 3 serie nie liczylem powt. H - 3 serie nie liczylem powt. K2 3x15 (150cm) Swobodny zwis 30s/30s/15s = 1min15s (1 min przerwy pomiedzy seriami) Brak treningu przepony i rozciagania - od dzisiejszego treningu dolaczam do treningu i przepone i rozciaganie bezapelacyjnie :P ogólnie jest progres więc jest dobrze ;-) dzisiaj 3 trejning pozdr :) Zmieniony przez - Dżejson Stejtham w dniu 2016-08-18 10:30:09 Zmieniony przez - Dżejson Stejtham w dniu 2016-08-18 10:31:00

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 978 Data: 8/18/2016 10:29:36 AM Liczba szacunów: 0
  • Moj cykl zamiast sterydow

    Post
    Odżywki i suplementy

    staż - 7 m-c i juz myśli o SAA

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2723 Data: 4/27/2009 3:35:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Glucosamine + MSN forte + vit C

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 2512 Data: 8/25/2004 9:34:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Niemieckie odżywki....

    Post
    Odżywki i suplementy

    cenu hurtowe nawet przy zakupach większych są nadal c.h.uj.owe nie opłaca mi sie tego wstawiać nawet ..

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 6137 Data: 6/20/2005 12:42:10 AM Liczba szacunów: 0
  • Yerba Mate zawiera liczne witaminy i składniki mineralne: witaminy A, C, E, B1, B2, ryboflawinę, kwas nikotynowy; magnez, wapń, żelazo, sód, potas, mangan, krzem, fosfor, siarkę, kwas chlorowodorowy, kwas cytrynowy, cholinę i inne. Ostrokrzew zawiera też substancje z grupy ksantyn (xanthines). Występują one w roślinie w bardzo małych ilościach, ale wykazują ogromne zainteresowanie ze strony naukowców. Pierwsza ksantyna nazywa się mateina (mateine). Występuje (jeżeli wogóle występuje) w bardzo małych ilościach. Niektóre ksantyny mają właściwości zbliżone do kofeiny, inne - do teobrominy i teophyliny. Naukowcy z Instytutu Higieny w Hamburgu w Niemczech badali zawartość kofeiny w Mate. Odkryli oni, że jest jej tak mało, że nie może ona być głównym aktywnym składnikiem. Mateina stymuluje centralny układ nerwowy, ale w przeciwieństwie do pozostałych ksantyn nie powoduje "nawyku". Mateina także redukuje ciśnienie krwi. Żródło: https://hyperreal.info/node/2242 Zmieniony przez - 4kolor w dniu 2006-06-02 21:25:18

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 3121 Data: 6/2/2006 9:19:00 PM Liczba szacunów: 0
  • żelki.. %-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Zeby z żelkow dostarczyć troche kolagenu to byś musiał ich sporo zjesc co by sie odbiło na poziomie tłuszczu na + bo ta suplementacja musi troche trwać najlepiej ci wyjdzie kupić Poprostu kolagen Np. Kolagen Olimpa w wersji żelatynowej http://www.sfd.pl/sklep/OLIMP_Kolagen_Activ%26reg%3B-opis796.html Do tego Glukozamine z MSM http://www.sfd.pl/sklep/TREC_Glucosamine_%2B_MSM_new_formula-opis579.html i Troche Vitaminy C (przy okazji Cynk w tym jest) http://www.sfd.pl/sklep/VITALMAX_Zinek_%2B_C%2DVitamin_caps-opis300.html Te produkty sie w miare najlepiej opłaca Troche napewno pomoże ale trzeba kawałek czasu sie suplementowac tym Treningi zrób lżejsze, mniejszy cienzar i przede wszystkim mega rozgrzewka no i moze przerwa jeszcze w cwiczeniach chociaz pare dni napewno by pomogło Pozdrawiam Zmieniony przez - jabolcokk w dniu 2007-09-08 00:37:57

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 6436 Data: 9/8/2007 12:34:45 AM Liczba szacunów: 0
  • żelki.. %-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    jak dla mnie to gdyby nie ten refresh to bym chyba dopiero za jakis czas u lekarza zaczal powaznie myslec o moim problemie... apropo tych salcesonow i calego przepisu na galarete to ja np. nie jestem bardzo za wszystkimi chemicznymi bajerami i czesto wole poszukac czegos naturalnego. Wiadomo nie bedzie idealnie do rozpiski ale wydaje mi sie to zdrowsze blizsze naturze. Dodatkowo wiadomo ze suplement musi byc naprawda dobrej jakosci bo sama witamina C to podobno tylko z olimpu jest dobra a reszta to tak jakbysmy sobie kurczaka wydrukowali i zjedli a potem mowili ze duzo białka ;]

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 6436 Data: 7/27/2009 11:04:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Dietaaaa

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    O to mi chodzi, mój ostatni posiłek w dni nietreningowe składa się z łososia, sałaty i oliwy. W dni treningowe jest to pasta twarogowa (składniki raczej wszystkim znane). Posiłki te jem 60-90min przed snem. Jak to jedzenie owoców na śniadanie jest bezpodstawne? Najlepiej jest jest jeść właśnie rano ze względu na sam metabolizm, który rano jest najszybszy, więc jak już ktoś chce zadbać o to by dieta zapewniała odporność na choroby, których właśnie na jesień jest najwięcej, to niech je owoce rano. Chyba nie powiesz mi, że jesz owoce do każdego posiłku. Dwa razy dziennie moim zdaniem wystarczy. Ja owoce osobiście jem, lubię je i wiem, że nie wolno ich wykluczać. Ale o moją odporność dba także witamina C, którą przyjmuje regularnie. Ok, poczytam o ładunku glikemicznym. Co do oliwy, to smażona oliwa wytwarza związki toksyczne, lepiej smażyć na oleju bez kalorycznym PAM. Zmieniony przez - AeMeS w dniu 2012-09-21 14:37:31

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1011 Data: 9/21/2012 2:34:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Prośba o uzupełnienie cyklu.

    Post
    Odżywki i suplementy

    Własnie byłem w aptece. Z witamin mam: vita-miner, filomag, witamine C, Magnesium Asparticum. Potrzebuje coś jeszcze do cyklu? P.S. zincas forte jest na recepte.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1100 Data: 5/8/2008 8:08:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Coś na stawy...

    Post
    Odżywki i suplementy

    droga opcja animal flex tansza , witamina c 1g dziennie + 3g imbiru i 3g kurkumy dziennie

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1163 Data: 1/7/2011 9:32:32 AM Liczba szacunów: 0
  • Stosunek do innych ludzi

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    coscie sie do ziemniakow przyczepili ? wegle zlozone, duzo wit C, alkalizujace. jak patrzycie tylko na IG to widac jacy 'znawcy' z was.

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 3027 Data: 12/3/2009 7:31:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Stosunek do innych ludzi

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Psonic:tylko tu była mowa o ziemniakach bez skorki(po ugotowaniu wys. Ig,zakwaszają),gotowanych w wodzie(wit c zostaje w wodzie) Elegancko,ze temat przyciąga i że nie jestem sam

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 3027 Data: 12/3/2009 8:34:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Potrzebna rada specjalisty!!!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ja polecam KREATYNE MONO,BCAA I TAURYNE Z OLIMPU A.C.A.B Pomogłem ci daj soga

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2257 Data: 1/2/2004 3:23:54 PM Liczba szacunów: 0