SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Zla technika?

    Post
    Inne dyscypliny

    Powinieneś dużo skipów robić, a w szczególności skip C

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1400 Data: 12/5/2009 7:09:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Zla technika?

    Post
    Inne dyscypliny

    Mamy dwie techniki biegu: 1. klasyczna: mocne tylne odbicie, duże wahadło tylne i przednie, efektywna praca rąk, wysokie prowadzenie kolana nogi wolnej i amortyzacją w czasie lądowania,; 2. zmodyfikowana: mocne przednie grzebnięcie (jak wstępowanie na stopień), brak odbicia z tyłu. Z tego co piszesz chcesz osiągnąć technikę klasyczną, dobrymi ćwiczeniami będą skipy C i B (do B masz linka http://www.youtube.com/watch?v=uo3MRu5v5WQ&feature=related), zbiegi z górki.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1400 Data: 12/5/2009 11:40:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Zla technika?

    Post
    Inne dyscypliny

    rob skipy,C, wieloskoki, nozyce i bedzie dobrze Zmieniony przez - sprinterek w dniu 2009-12-06 18:49:01

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1400 Data: 12/6/2009 6:48:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Pytanie Przetrenowanie :(

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    nie no bobas ty nie masz pojecia o treningu a ciwczysz ponoc rok ... cos tu zalewasz i robisz glupa z ludzi ... a jak na powaznie to po 1. n/c, po 2. uzyj wyszukiwarki i poczytaj troche o treiningu i diecie.

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1583 Data: 3/19/2007 11:27:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Enan co 9 dni?

    Post
    Doping

    Ja wchodze na enana 750mg na fronta 500mg caly cykl 12 tyg co 9dni 75-100mg cynku 2-3g wit C 100-200mg wit B6

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2868 Data: 2/7/2011 11:02:15 PM Liczba szacunów: 1
  • Było już mase takich pytań, wystarczy wpisac w wyszukiwarke. Ale zapodam ci troche tekstu i se poczytaj.Pozdro Co to jest kreatyna Kreatyna to jeden z najczęściej używanych suplementów stosowanych w kulturystyce. Jest substancją podobną do białek, zbudowaną z trzech aminokwasów: metioniny, argininy oraz glicyny. @Niewielkie ilości kreatyny przechowywane są w komórkach mięśniowych, a jej rola sprowadza się do wytwarzania i przenoszenia adenozynotrójfosforanu (ATP) tzw. głównej cząsteczki odpowiedzialnej za produkcję energii. Jak działa i co można osiągnąć stosując kreatynę ? Już po kilku dniach stosowania kreatyny, mięśnie stają się większe i bardziej "napompowane" - jest to efekt zwiększenia ilości kreatyny w mięśniu o około 50%. Dochodzi wtedy do szeregu reakcji, które powodują, iż komórki mięśniowe wchłaniają więcej wody. Zwiększona objętość komórki wywołuje napięcie wewnątrzkomórkowe, a organizm odbiera to jako sygnał anaboliczny - tym samym pobudza mięśnie do przyrostu masy oraz siły. Efekt stosowania kreatyny to natychmiastowa poprawa wydolności organizmu, dzięki której dłuższe, intensywniejsze treningi przyśpieszają budowanie mięśni oraz przyczynią się do zmniejszenia ilości tkanki tłuszczowej. Przy pierwszym cyklu kreatynowym możesz uzyskać od 4 do 6 kg beztłuszczowej masy mięśniowej. Można to osiągnąć tylko poprzez prawidłową suplementację kreatyny. W jaki sposób zwiększyć skuteczność działania kreatyny? Można to osiągnąć przez: -stosowanie kreatyny razem z cukrem dekstrozą, aby zwiększyć wydzielanie insuliny, która "wtłacza" kreatynę do komórek mięśniowych -picie dużych ilości wody -zmniejszenie spożycia tłuszczy, gdyż tłuszcz w pożywieniu utrudnia wchłanianie kreatyny -przyjmowanie odpowiedniej dawki magnezu i lecytyny, które są podstawowym źródłem organicznego fosforu -spożywanie kreatyny na "pusty" żołądek; -dostarczenie do organizmu takich pierwiastków jak: chrom, cynk , wanad ponieważ ich niedobór wpływa niekorzystnie na magazynowanie kreatyny przez komórki mięśniowe; -prawidłowe dostarczanie antyoksydantów oraz kompleksu witamin z grupy B. Zapotrzebowanie i pochodzenie kreatyny Przeciętne zapotrzebowanie na kreatynę wynosi około 2 gramy dziennie. Połowę z tego organizm może zsyntezować samodzielnie, reszta musi zostać doprowadzona wraz z pożywieniem. Kreatyna (z greckiego krea = mięso) występuje niemal wyłącznie w artykułach spożywczych pochodzenia zwierzęcego, głównie w mięsie. W roślinach natomiast występuje tylko w ilościach śladowych. Zróżnicowana dieta dostarcza zazwyczaj około 1 grama kreatyny dziennie. Wegetarianie mają zwykle ograniczone zapasy kreatyny, co stawia ich w trudnej sytuacji szczególnie w sportach szybkościowo-siłowych. Kreatyna poprawia zapotrzebowanie w energię podczas wysiłku Ludzki organizm rozporządza dwoma "magazynami" natychmiast dostępnej energii: adezynotrójfosforan (ATP) i fofokreatyna (CP). Kreatyna występuje w mięśnaiach w większej części w postaci fosfokreatyny. Do skurczu mięśni, a więc właściwej pracy mięśni, organizm może wykorzystywać jedynie ATP. ATP jest przy tym rozkładany do ADP (adezynodwufosforan) i fosforanu (P): ATP -> ADP + P +energia. Zapasy ATP są jednak bardzo małe i wyczerpują się już po około 1-2 sekundach. Zapasy fosfokreatyny są mniej więcej 5 razy większe. Są wykorzystywane do ponownego uzyskiwania ATP, potrzebnego mięśniom. Fosfokreatyna przekazuje przy tym swoją grupę fosforową ADP tworząc ATP w reakcji: ADP + CP -> ATP + C. ATP i fosfokreatyna wystarczają razem na około 5-10 sekund intensywnej pracy mięśni. Póżniej mięsień skazany jest na inne źródła energii, np. węglowodany i tłuszcze. Regeneracja ATP, uzyskiwana dzięki fosfokreatynie, przynosi dalszą korzyść w postaci rozkładu kwasów, które powstają w wyniku intensywnej pracy mięśni. Duże zasoby fosfokreatyny przeciwdziałają przedwczesnemu zmęczeniu, zwłaszcza przy dużych obciążeniach. Kreatyna zwiększa siłę i przyspiesza przyrost masy mięśni Bezpośrednio uzależnione od zaopatrzenia w kreatynę są w szczególności wysiłki szybkościowo-siłowe, związane ze skurczami komórek mięśniowych maksymalnie krótkiego czasu. Wiele testów potwierdza, że suplementacja kreatyny przynosi największe korzyści sportowcom, uprawiającym dyscypliny siłowe i szybkościowo-siłowe (sprinterom, miotaczom sztangistom, kulturystom itd.). Przyrosty siły osiągane dzięki przyjmowaniu kreatyny wynoszą przeciętnie około 10%. Doniesienia sportowców o 20-30 procentowej poprawie wyników również nie należą do rzadkości. W kulturystyce ceni się kreatynę ze względu na jej działanie zwiększające masę mięśni. Ponieważ kreatyna wiąże się z wodą, komórki mięśniowe "powiększają siłę". Muskulatura robi wrażenie "pełniejszej", ale nie gładszej, ponieważ woda gromadzi się w istocie w komórkach mięśniowych a nie pod skórą. Zwiększone napięcie wewnątrz komórkowe stanowi sygnał anaboliczny dla komórki mięśniowej, co bezpośrednio pobudza przyrost masy mięśni, do którego przyczyniają się również większa siła i zwiększona intensywność treningu.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 3862 Data: 7/30/2005 2:13:19 PM Liczba szacunów: 0
  • cykl na stormie i shocku a choroba

    Post
    Odżywki i suplementy

    zalezy czy to cos powaznego czy nie? jak zwykle przeziebienie, to zaatakuj je witamina c, echinacea, czosnek

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 882 Data: 10/8/2010 5:47:03 PM Liczba szacunów: 0
  • cykl na stormie i shocku a choroba

    Post
    Odżywki i suplementy

    Tak zrób, a na przyszłość zadbaj na cyklu kreatynowym o witaminy, a w szczególności witamine C.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 882 Data: 10/9/2010 11:08:49 AM Liczba szacunów: 0
  • pomki drazek hantle

    Post
    Szybkie pytania bez logowania

    file:///C:/Users/maciek/Pictures/Camera%20Roll/20161226_211423.jpg same pompki,nic więcej i co źle wyglądam ? może nie wyglądam jak typowy kulturysta bo mi to nie potrzebne (jestem bokserem) ale na pompkach można mieć przyzwoitą sylwetke,żeby nie napisać dobrą i ciągle ją można rozbudowywać,a ty yogi odp****** się od mojej choroby lub jej braku, nie wyglądasz na osobe mającą pojęcie o czymkolwiek, lepiej katować te pompki niż zabawy w domatory czy inne takie bo nic z tego dobrego nie będzie !

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 1782 Data: 12/26/2016 9:42:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Muay Thai wieku 18 lat ?

    Post
    Sztuki Walki

    Sportu nie powinno się uprawiać dla kasy :c

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1411 Data: 10/24/2012 7:31:45 AM Liczba szacunów: 0
  • Gainer czy Białko ??

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ja ostatnio taki sam miałem dylemat i wybrałem białko. Białko tak samo można uzupełnić jak węglowodany. Ale jednak skusiłem się na białko. Dzisiaj przyszła przesyłka Hi Tec Whey C-6 smak ciasteczko. W smaku jest okej :) 1KG kosztuje 75 zł.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 580 Data: 5/15/2013 5:17:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Masz plan treningowy do sprawdzenia? Daj go tu!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Oto moj plan, prosze o jego ocene. Zamierzam cwiczyc po 3-4 cwiczenia na kazda serie, 3-4 serie w kazdym cwiczeniu w kilku cyklach powtorzen np.: A - 10 10 10 10 , B - 12 10 8 6 , C - 15 10 6 4 , D - 10 10 10 , E - 12 10 8. Podczas kazdego treningu, na sam koniec dokladam po 1 serie na kazda grupe miesniowa "na dobicie", czyli 80-100% ciezaru maxymalnego. Do tego 2x dziennie chce wykonywac cwiczenia rozciagajace, cwiczenia wolne na kazda grupe miesniowa z lekkimi hantlami (3kg). Od czasu do czasu basen, rower, pilka nozna, tenis itp. Jako priorytet cwiczen stawiam technike. Program: 1) Poniedzialek I : -> Brzuch -> Biceps -> Klatka 2) Sroda I : -> Triceps -> Łydki -> Grzbiet 3) Piatek I : -> Uda -> Barki -> Brzuch 4) Poniedzialek II : -> Klatka -> Triceps -> Łydki 5) Sroda II : -> Grzbiet -> Biceps -> Uda 6) Piatek I -> Barki -> Brzuch -> Klatka Przedramie w domu. Brzuch i plecy na KAZDYM treningu po 2 serie podczas rozgrzewki. Na kazdym treningu wybieram grupe priorytetowa, tzn taka ktora bede cwiczyl najwiecej. Raczej diety zadnej nie przestrzegam, zadnych odzywek rowniez nie biore. Mysle jednak ze powinien cos zmienic w swojej diecie, ograniczyc slodycze a zwiekszyc ilosc owocow i warzyw. Staz treningowy 2,5 roku. Wzrost: 190cm. Waga:75kg (planuje dobic do 80kg). Rekord na klatke 75 kg :/

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1335 Data: 5/10/2006 9:48:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Masz plan treningowy do sprawdzenia? Daj go tu!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam Jest to plan na mase. Nie jest podzielony na dni poniedziałek to wtorek tamto itd. tylko na trzy sesje. Sesja a Klatka 1. Wypychanie sztangielek w piramidke na ławce skośnej 2. Wypychanie sztangi poziomo 3. Rozpiętki na maszynie (chwyt wysoki) 4. Rozpiętki na linkach w klęku Tryceps 1. Wyprosty na wyciągu pionowym (chwyt wąski) 2. Wypychanie sztangielek leżąc (chwyt młotkowy) Sesja b Plecy 1. Przyciąganie na maszynie chwyt szeroki do brody (jak na drążku) 2. Przyciąganie na wyciągu siedząc nogi proste (chwyt wąski) 3. Wznosy tuowia na ławce rzymskiej 4. Wznosy obręczy barkowej ze sztangielkami Biceps 1. wznosy sztangielek do środka 2. Wznosy sztangielek w bok siedząc 3. Wznosy sztangi nachwytem Sesja c Barki 1. Wznosy sztangielek w opadzie 2. Rozpiętki na bramie leżąc na ławce 3. Wznosy sztangielek bokiem w siadzie 4. Podciąganie sztangi (chwyt wąski) z wysokości pasa na wysokość klatki 5. Wypychanie pionowo na maszynie Nogi (uda) 1. Wznosy pionowo 2. Skłony ze sztangielkami na prostych nogach 3. Wyprosty na maszynie 4. Przysiady na hak maszynie Nogi (łydki) 1. Wspięcia na ławce 2. Wspięcia na maszynie Wszytskiego robie 3 serie po 12 powtórzeń + 4 seria 6 powtórzeń ale jakieś 20% więcej obciążenia. Z wyjątkiem łydek gdzie robie tyle samo serii tylko po 20 powtórzeń. Jest to konspekt I bo od niedawna chodze na siłke. Dyktował mi o trener.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1335 Data: 5/11/2006 5:40:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Brama do sufitt Kelton

    Post
    Usuniete tematy

    iJak tam duda wiesz juz cos ?? bo ja na meila dalej odpowiedz nie dostalem tak samo jak na gg.... nie chce znowu czeka\c na sprzet 3-4 tygodnie tak jak na brame

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 2459 Data: 1/3/2009 2:18:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Cytryna

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Hmm ,a co ma cytryna ,że nie można jej jeść oprócz witaminy C ? ? Bo ja nie wiem to możecie wytłumaczyć

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 3334 Data: 6/27/2010 6:10:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Cytryna

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Nigdy w życiu! W końcu 100g cytryny to aż 30 kcal!!! a plasterek no cóż 5 razy mniej-.- (chyba troszkę zawyżyłem, ale nie chce mi się sprawdzać). Poza tym witaminę C i B1 jest tylko zbędna, po co Ci to badziewie w organizmie.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 3334 Data: 6/28/2010 1:34:05 AM Liczba szacunów: 0
  • Ocencie diete prosze

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    co dodac co odjac pomoze ktos ? :C

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 789 Data: 9/28/2014 10:20:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Performance weight gain

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dobra widzę że nikt nie wie co to więc dodam to co znalazłem dla przyszłych nabywców :) Weider Crash Weight Preparat w proszku do przyrządzania odżywczego napoju na mleku, zawierającego odpowiednio dobraną ilość białka i węglowodanów (25g białka, 64g węglowodanów), wzbogaconego o kreatynę oraz podstawowe witaminy i mikroelementy, potrzebne do rozbudowy beztłuszczowej masy mięśniowej. Klasyczny gainer z wysokiej jakości węglowodanami i trzema różnymi źródłami białka. Odżywka przeznaczona dla osób uprawiających intensywny trening siłowy. SKŁAD: • Maltodekstryna, • fruktoza, • odtłuszczone mleko w proszku, • białko mleka, • modyfikowana skrobia, • izolat białka sojowego, • monohydrat kreatyny, • sproszkowana truskawka, • miód, • hydrolizat białka serwatkowego, • substancja przeciwzbrylająca - lecytyna, • fosforan dwupotasowy, • olej roślinny, • aromaty, barwnik - sproszkowany sok buraka, • węglan magnezu, • fosforan trójwapniowy, • witaminy (C, E, B1, B2, B3, B6, B12, kwas pantotenowy).

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 984 Data: 10/12/2008 6:28:23 PM Liczba szacunów: 0
  • SWG 4000

    Post
    Odżywki i suplementy

    Bierz w zaleznosci od brokow w diecie ja biore SWG (3kg) 2 razy dzienie w dawkach 60-80g A.C.A.B Dac songa nie dac songa o to jest pytanie Pozdrawiam Wszystkich

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 3033 Data: 1/20/2004 12:16:16 PM Liczba szacunów: 0
  • jak to zrobic??

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Jak sie nie da skopiować ??? masz taka łapke - 1 to przesuwasz se myszka strony itp a jak wezmiesz 2- "I" Select Tool to mozesz zaznaczac Text i CTR+C i CTRL+V do Worda

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1108 Data: 11/7/2007 11:44:27 PM Liczba szacunów: 0