SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Tu jest pełny news: http://www.graciemag.com/?c=144&a=3220

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 3422 Data: 12/4/2005 10:12:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Patison ???

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Opisując wartości odżywcze patisona, warto nadmienić, że zawiera on aż pięć razy więcej witaminy C aniżeli ogórek. Zawiera on również sporo magnezu, potasu, żelaza oraz wapnia. Młode owoce doskonale smakują w surówkach z dodatkiem soku cytrynowego, oliwy i czosnku. Starsze natomiast można gotować, smażyć albo dusić. Można też po wydrążeniu gniazd nasiennych faszerować je grzybami, mięsem, a potem zapiekać. Inni natomiast patisona marynują albo kiszą, ale to już wyższa szkoła jazdy. Dla tych, którzy chcą poznać jego smak, pozostaje wybrać się do najbliższych polskich delikatesów. No więc możesz jeść bilansu to nie zmieni prawie wcale bo 100g patisona to jakieś 19kcal

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 7882 Data: 8/21/2006 7:35:56 PM Liczba szacunów: 0
  • TRENING SILOWY

    Post
    Doping

    Workout A * 1 Barbell Shoulder Press Sets and reps according to 5/3/1 * 2 Barbell Upright Row Sets: 4 Reps: 10 Rest: 60-90 sec. * 3 Dumbbell Shoulder Press Sets: 4 Sets: 12 Rest: 60-90 sec. * 4 Bentover Dumbbell Raise Sets: 4 Reps: 15 Rest: 60-90 sec. * 5 Dumbbell Curl Sets: 4 Reps: 12 Rest: 60-90 sec. Workout B * 1 Deadlift Sets and reps according to 5/3/1 * 2 Chinup Sets: 4 Reps: 10 Rest: 60-90 sec. * 3 Dumbbell Row Sets: 4 Reps: 15 Rest: 60-90 sec. * 4 Back Extension Sets: 4 Reps: 25 Rest: 60-90 sec. * 5 Ab Wheel Rollout Sets: 4 Reps: 15 Rest: 60-90 sec. Workout C * 1 Bench Press Sets and reps according to 5/3/1 * 2 Dumbbell Bench Press Sets: 4 Reps: 10 Rest: 60-90 sec. * 3 Dip Sets: 4 Reps: 10 Rest: 60-90 sec. * 4 Dumbbell Fly Sets: 4 Reps: 10 Rest: 60-90 sec. * 5 Triceps Pushdown Sets: 4 Reps: 10-15 Rest: 60-90 sec. Workout D * 1 Squat Sets and reps according to 5/3/1 * 2 Leg Press Sets: 4 Reps: 10-15 Rest: 60-90 sec. * 3 Leg Extension Sets: 4 Reps: 12 Rest: 60-90 sec. * 4 Leg Curl Sets: 4 Reps: 12 Rest: 60-90 sec. * 5 Situp Sets: 4 Reps: 25 Rest: 60-90 sec.

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2652 Data: 8/5/2009 6:10:14 AM Liczba szacunów: 0
  • TRENING SILOWY

    Post
    Doping

    Workout A * 1 Barbell Shoulder Press Sets and reps according to 5/3/1 * 2 Barbell Shoulder Press Sets: 5 Reps: 10 using 50%-60% of your max Rest: 60-90 sec. * 3 Chinup Sets: 5 Reps: As many as possible Rest: 60-90 sec. Workout B * 1 Deadlift Sets and reps according to 5/3/1 * 2 Deadlift Sets: 5 Reps: 10 using 50%-60% of your max Rest: 60-90 sec. * 3 Hanging Leg Raise Sets: 5 Reps: 12 Rest: 60-90 sec. Workout C * 1 Bench Press Sets and reps according to 5/3/1 * 2 Bench Press Sets: 5 Reps: 10 using 50%-60% of your max Rest: 60-90 sec. * 3 Dumbbell Row Sets: 5 Reps: 10-20 Rest: 60-90 sec. Workout D * 1 Squat Sets and reps according to 5/3/1 * 2 Squat Sets: 5 Reps: 10 using 50%-60% of your max Rest: 60-90 sec. * 3 Leg Curl Sets: 5 Reps: 10 Rest: 60-90 sec. mnóstwo linków: http://tnation.tmuscle.com/free_online_forum/sports_body_training_performance_bodybuilding_strength/wendler_531_program

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2652 Data: 8/5/2009 6:12:44 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    zadbaj przede wszystkim o aktywnoc fizyczna, uprawiaj sporty (graj w pilke, jezdzij na rowerze, biegaj..), co do odzywania, to polecam przeczytac art qazara (nie mam linku, dlatego wkleje tresc, chyba sie nie obrazi;) Precision Nutrition - system dietetyczny opracowany przez Dr John Berardi autora 2 znakomitych książek : Gourmet Nutrition i Precision Nutrition oraz niezliczonej ilości artykułów. Nam na forum znany jest bardziej, jako 10 przykazań żywieniowych . Czym jest Precision Nutrition? Jest to system dietetyczny , którego zadaniem jest w sposób jak najprostszy bez zbędnego liczenia zmienić nasze nawyki żywieniowe a dzięki temu doprowadzić nas do lepszej sylwetki, bardziej muskularnej i odtłuszczonej. Czy to działa ? Tak!!! Zdecydowanie, jeśli tylko będziemy postępować zgodnie ze wskazówkami, które podam poniżej na pewno osiągniemy nasze upragnione cele. To czego potrzebujemy aby osiągnąć nasze cele to odpowiednie odżywianie oraz odpowiedni trening i regeneracja. Poniżej prezentuję wam 10 wskazówek, które muszą być przestrzegane, aby nasze ciało pozbyło się niechcianego tłuszczu. 1. Należy spożywać 6-7 posiłków co 2,5 - 3 h 2. Należy w każdym posiłku spożywać "pełne białko" (zawierające wszystkie aminokwasy) 3. Należy w każdym posiłku spożywać węglowodany o w miarę jak najniższym I/G pochodzące z warzyw(najlepiej włóknistych) i owoców 4. Należy dbać aby posiłek przed treningowy był bogaty w łatwo przyswajalne białko 5. Należy dbać aby węglowodany we wszystkich posiłkach poza posiłkami przed i po treningowym pochodziły z warzyw i owoców o niskim IG. Posiłki około treningowe powinny zawierać węglowodany o wyższym I/G 6.Należy dbać aby posiłek po treningowy zawierał węglowodany proste i łatwo przyswajalne białko w proporcji 2:1 7. Należy pilnować aby 25-35%spożywanych kalorii w diecie pochodziło z tłuszczy z podziałem na : 1/3 z tłuszczy nasyconych (zwierzęcych), 1/3 z tłuszczy jednonienasyconych (np. oliwa z oliwek, avocado), a 1/3 z tłuszczy wielonienasyconych (olej lniany, rybi , orzechy i nasiona itp.) 8. Należy unikać napoi innych niż: woda mineralna niegazowana, zielona herbata itp. 9. Należy dbać o to by każdy posiłek za wyjątkiem posiłków około treningowych składał się z naturalnego, nie przetworzonego pożywienia, należy unikać słodzików, konserwantów, polepszaczy itp. 10.Należy spożywać większe ilości węglowodanów tylko w okolicach treningowych (przed i po treningu) , posiłki te powinny być ubogie w tłuszcz. W innych posiłkach powinna występować przewaga tłuszczy nad węglowodanami pochodzącymi z warzyw i owoców Zmiana naszego dotychczasowego sposobu odżywiania na ten powyższy zaowocuje poprawą sylwetki oraz zdrowia w większości przypadków . Pytania jakie się rodzą to jak może wyglądać przykładowy jadłospis na takiej diecie i w jaki sposób te wskazówki wprowadzić w życie ? Jadłospis jaki tu podaje jest tylko przykładowy, jak wiadomo każdy z nas jest inny i dla każdego dieta ta powinna wygląda inaczej. Jednodniowy jadłospis : Posiłek 1 Białka jaj Sałata Siemię lniane Posiłek 2 Łosoś Szpinak Posiłek 3 Polędwica wołowa Brokuły Garść orzechów Posiłek przed treningowy( można go pi ć w trakcie treningu) Wpc/wpi/wph (białko serwatki) lub albuminy(białko jaj) Carbo lub banan (białko w stosunku do węglowodanów jak 1:2) Posiłek po treningowy To samo jak w posiłku przed treningowym Posiłek 6 Pierś z kurczaka Kasza kuskus/ryż/kasza jęczmienna/płatki Dowolny owoc Posiłek 7 Mintaj Chleb pełnoziarnisty razowy Sałatka warzywna Powyżej mamy zobrazowany przykładowy dzień treningowy na diecie Precision Nutrition, oczywiście nie podałem ilości celowo gdyż są one elementami diety bardzo osobistymi i każdy powinien dobierać je pod kątem własnych potrzeb, możliwości i celi. Jak zauważyliście dieta posiada pewne obwarowania, które należy bezwzględnie przestrzegać. Nieprzestrzeganie ich może doprowadzić do spowolnienia efektów lub ich całkowitemu zanikowi. Nim rozpoczniecie układanie diety kilka moich uwag : - nigdy w posiłkach nie łączymy węglowodanów w dużych ilościach oraz tłuszczy (tyczy się to głównie tłuszczy nasyconych). - dodatek warzyw nawet w niewielkich ilościach do każdego posiłku jest ważny, natomiast owoce traktował bym bardziej instrumentalnie i stosował bym je około treningowo. -źródła pokarmowe należy maksymalnie różnicować ,zawsze dbamy o pełne białko( z mięsa, ryb, jaj, odżywek) oraz jak największą ilość warzyw liściastych o jak najbardziej intensywnym kolorze. - owoce w umiarkowanej ilości są ok. szczególnie około treningowe z własnego doświadczenia polecam jagody (źródło luteiny). - kaloryczność diety zmieniamy zarówno im plus jak i im minus stopniowo o 100-200 kcal cały czas obserwując reakcje naszego organizmu, dokonujemy tego przez obserwacje poziomu tłuszczu ustrojowego co 2-3 tyg. - w przypadku ukierunkowaniu diety na masę i konieczności dodania kalorii, kalorie dodajemy najpierw do : * posiłku po treningowego (+ 100-200 kcal w postaci węglowodanów) * posiłku w godzinę po treningu (+ 100-200 kcal w postaci węglowodanów) * pierwszego posiłku (śniadania) w dni treningowe (+ 100-200 kcal w postaci węglowodanów) * o ile nadal zachodzi potrzeba zwiększenia ilości kcal w diecie, kalorie dodajemy w postaci tłuszczu, równomiernie rozkładając dodaną ilość pomiędzy wszystkie posiłki z wyjątkiem posiłków około treningowych, które jak wiadomo są wolne od tłuszczu. -wodę należy spożywać w ilości minimum 2l pamiętając również aby nie przesadza z nadmiernym jej piciem. Na pewno wiele osób ma pytanie co z ważeniem posiłków, co z liczeniem kcal ? Jest to przecież jeden z ważniejszych elementów 99% zdrowych diet. Cóż jak za każdą dietą tak i za tą nie stoi "magia" lub tajemna kombinacja posiłków i tu też w późniejszym czasie będziemy musieli sięgnąć po odpowiednie bilansowanie diety ale powinno to nastąpi dopiero po tym gdy osiągniemy perfekcje w korzystaniu ze wszystkich 10 wskazówek żywieniowych. autor: qazar

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1512 Data: 7/26/2009 10:33:43 AM Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Właśnie nie mogłem znaleźć nic na te nogi :c nie chce robić przysiadów na każdym treningu myślałem jeszcze nad wykrokami z obciązeniem

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 526 Data: 4/2/2016 9:04:19 PM Liczba szacunów: 0
  • L Glutamina - nadal używacie?

    Post
    Odżywki i suplementy

    branza sie rozwija, bo jedzenie jest kiepskiej jakosci;-) kiedys 2 jablka posiadaly ilosc witaminy c, ktora pokrywala RDA, obecnie kilogram jablek trzeba zjesc, aby dostarczyc taka sama ilosc witaminy, nic dziwnego ze ludzie szukaja alternatyw, jest popyt, jest podaz

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 7836 Data: 7/16/2018 7:27:04 AM Liczba szacunów: 0
  • Słaba kondycja psychiczna

    Post
    Odżywki i suplementy

    nie i C.H.U.J!

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 3510 Data: 12/10/2004 5:25:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Ok, dzięki. Omega poleciała już do kosza, łącznie 1560 tabsów. Znalazłem jeszcze spalacz Universal Super Cuts 3. Jedna puszka otwarta i zjedzona w połowie, ale zamknięta szczelnie. Dwie natomiast nówki zalakowane taką folią. Data ważności chyba do 20.04.2014, bo nadruk wygląda tak: #180413/EXP04/2014. Można używać czy wywalić? Jest jeszcze Vit C Strong z Treca, ale nie idzie odczytać daty ważności, ale to sobie zjem. No i jeszcze masa saszetek Appetite Blocker z Vitamin-shop z datą 12/2012. Ale to automatycznie leci do kosza, wygląda podejrzanie.

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 3820 Data: 11/10/2015 6:31:08 PM Liczba szacunów: 0
  • kontuzja kolana

    Post
    Sztuki Walki

    Kolano nie spuchło nie ma też żadnych siniaków krwiaków itp jednym słowem kolano wygląda normalnie. Moge nim normalnie ruszać boli tylko gdy: a) jest maksymalnie zgięte b) gdy nacisne mocno to kość wewnątrz kolana a właściwie to najbardziej wystającą jej część c) gdy długo trzymam nogę zgiętą na przykład siedząc a potem chce się przejść to przez kilkanaście kroków mnie boli d) gdy mocno skręce stope na zewnątrz względem kolana O dziwo nie boli mnie wcale gdy na przykład długo chodze albo gdy biegam. Czy w takiej sytuacji mogą pomóc coś plastry rozgrzewające? Czy raczej stosować zimne okłady?

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1399 Data: 12/2/2010 10:48:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Rzeźba w miesiąc w pracy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Staram się zwracać uwagę na to co jem lekkie posiłki 3-4 dziennie obiad głównie filet z dużą porcja warzyw, picie dużej ilości wody ,do tego codziennie drobne witaminki takie jak witamina C ,cynk ,magnez B6 oraz kwasy omega oraz pistacje :D Dodam, że wytrącam duże ilości potu w pracy najbardziej ale też w codziennym życiu ,traktuje to jako na plus i myślę ze pomaga mi to w spalaniu tłuszczu

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 889 Data: 5/4/2014 9:13:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Marcel identyczny odblok hehe Donut co to za cykl? Czemu w pierwszym tygodniu nie ma testosteronu, taperujesz wejście, ale zejścia już nie? No i czemu ta deka tak krótko? Ps. Ja rozpisałem się i patrzę, że problem z wysłaniem jest, więc tylko ctrl+c / ctrl+v i do notanika hehe

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2892 Data: 4/7/2006 12:40:39 PM Liczba szacunów: 0
  • kreatyna T: rano i po treningu po 5 g NT rano i jesli masz wiecej to w porze treningu druga porcja cykl ok. 6-8 tyg. w zaleznosci jak dlugo bedziesz odczuwal dzialanie dextroza: bezposrednio po treningu razem z kreatyna BCAA: porcja 1g/k.m.c. przed i po treningu co do glutaminy w jakim celu chcesz ja stoswoac ? dieta jest ?

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 7207 Data: 11/20/2006 12:29:30 AM Liczba szacunów: 0
  • glutamina to antykatabolik, ktory w dodatku podnosi odporność Mysle ze najlepszym antykatatbolikiem jest dieta ^^ i posilek przed snem Do tego tauryna wykazuje lekkie dzialanie antykataboliczne, a odpornośc możesz nabyć dzieki spożywaniu Witaminy C w dawkach 1-3g

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 7207 Data: 11/20/2006 4:44:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę do oceny, 63 kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dzemy i smietany mozesz sobie odpuscic. Brakuje zrodel tluszczow. Poczytaj jakie powinny byc i pozmieniaj. Zdecydowanie za duzo bialka jak na Twoja mase ciala. Zmniejsz do max 2,5g/kg m.c. Daj wiecej warzyw.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 5492 Data: 7/31/2011 4:18:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Spalacz tlszczu

    Post
    Odżywki i suplementy

    Wzielem na razie tylko 1 tabletke przed siłownią. A na te serce myślisz żeby zlać? Mysle ze to przez ten strach o serce ale w sumie sam nwm :C

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2841 Data: 4/15/2014 9:27:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening na siłe pilnie

    Post
    Trening dla początkujących

    Roz***ałeś mnie koleś :/ 14 lat i 190+cm wzrozstu?95 kg wagi n/c

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1930 Data: 7/16/2008 3:45:44 PM Liczba szacunów: 0
  • the BYK is back

    Post
    Galeria Zdjęć

    powiem wam ze jestem z grubej kosci jakos mi trudniej zrobic rzezbe ale przed latem zrobie. wiecej aerobow bedzie to cos wyjdzie zemnie hahaha spalaczy tluszczu ale tak jak patryk muwi bez masy niema rzezby bez rzezby niema masy , patryk wielki chlop c ciebie moze ci doruwnam kiedys niewiem czy masz gg ale jak cos to zaklikaj do mnie ja mam podany gg w profilu cos sie chce ciebie spytac narka wszytkim dzieki za wypowiedzi jeszcze jedna fotka

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 7209 Data: 2/6/2004 2:58:43 AM Liczba szacunów: 0
  • 4 dniowy plan do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Płeć : Mężczyzna Wiek : prawie 18 lat Waga : 75 Wzrost : 175 Cel treningowy : Krótka redukcja Staż treningowy na siłowni : prawie 2 lata Uprawiane inne sporty : aktualnie żadne Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : Domowa siłownia (drazek, ławka, stojaki) Dieta : 90/10 Przeciwskazania medyczne : brak Zażywane suplementy : Kreatyna, Wit. C, Multi-witaminy, Magnez Ostatnio przerabiany plan: FBW/LEGS/PUSH/PULL Ciężary w podstawowych ćwiczeniach: Przysiad 100x11, Martwy Ciąg 150x1, Płaska 90x1 Zmieniony przez - bydomino w dniu 2016-05-08 16:11:13

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 644 Data: 5/8/2016 4:09:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Pytanie dotyczace diety Radka Slodkiewicza.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Marek C nie wiem czy wiesz ale Admin tutaj troche ciała daje nie ujmując mu niczego

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 3267 Data: 12/17/2006 11:42:33 AM Liczba szacunów: 0