SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Rekord Guinness`a

    Post
    Inne dyscypliny

    Kazina każdy ma swój własny sposób na życie. Z niepewnością czekamy na fotografię... Ps. Dlaczego masz status na forum w tym dziale: "nowy na forum"?. Mając 7 SOG'ów?. Pozdrawiam... "Mam duszę romantyka, A rozum rozbójnika..." Szanowny Pan i Władca S.P.E.C. -=...Ich habe keine Ahnung was Liebe ist...=-

    Odpowiedzi: 171 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/5/2002 12:09:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Rekord Guinness`a

    Post
    Inne dyscypliny

    UWAGA POPRAWIŁEM TRENING FINDERX PROSZĘ O TWOJĄ WYPOWIEDŹ CZY TAK MOŻE BYĆ!!!. * 1 dzień (poniedziałek) 1. Klatka - pompki 1s po 10-15 powt. z 10kg plecakiem. 2. Klatka - wyciskanie hantli 8-10s 6-8powt. 3. Klatka - rozpiętki 4s 10-12powt. 4. Biceps - Unoszenie przedramion z hantlami stojąc 4s 8powt. 5. Biceps - Unoszenie przedramienia z hantlem w opadzie stojąc 3s 8powt. * 2 Dzień (środa) 1. Grzbiet - Podciąganie hantli do boku w opadzie 8serii zrob 6-8powt. 2. Drążek nachwytem 3serie po max powt. 3. Triceps - unoszenie hankla nad głową 3s 6-8powt. 4. Triceps - pomki na bic 3s 10-15powt. * 3 Dzień (piątek) 1. Barki - Unosznie hantli bokiem w opadzie 3s 6-8powt. 2. Barki - wyciskanie hantli przodem siedzac 6-8serii 6-8powt. 4. Uda - Przysiady z plecakiem=10kg - 4s 10-12powt. 5. Łydki - Wspiecia na palce z plecakiem=10kg - 3s (max) Plus codziennie rano spięcia brzucha 1seria po 30powt. (i codziennie ok.10 powt. więcej...). Rozgrzewka: 10-15minut. Skakanie na nogach - 5minut podskoki ok. 10powt. (nogi jak najbardziej zginamy w kolanach) Dociskanie kolan do klatki 10-15powt. Ćwiczenia rozciągające... "Mam duszę romantyka, A rozum rozbójnika..." Szanowny Pan i Władca S.P.E.C. -=...Ich habe keine Ahnung was Liebe ist...=- Zmieniony przez - StaRa_EkiPa w dniu 2002-10-05 17:05:04

    Odpowiedzi: 171 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/5/2002 2:11:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Rekord Guinness`a

    Post
    Inne dyscypliny

    Kazina doradź mi coś, jak ćwiczyć brzuch jeśli ćwiczę na masę?. Czy robić tak jak do tej pory tyle spięć?. Ostatnio przestałem ćwiczyć brzuch doszedłem do 210-220powt. Oczywiście w ostatnią sobotę pobiłem swój rekord spięć dochodząc do 500 przestałem bić rekord ponieważ, nie chciało mi się już liczyć, a myślę, że zrobiłbym jeszcze ok. 100-200powt. ...:::PoZdRaWiAm:::... "Mam duszę romantyka, A rozum rozbójnika..." Szanowny Pan i Władca S.P.E.C. -=...Ich habe keine Ahnung was Liebe ist...=-

    Odpowiedzi: 171 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/10/2002 3:34:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Rekord Guinness`a

    Post
    Inne dyscypliny

    batmik proponuję jazdę na rowerze ok. 30minut (intensywnej jazdy)+ bieganie też ok.30-45minut, + aeorby powinno pomóc Kiedyś będę taki jak Hubert Olborski S.P.E.C.

    Odpowiedzi: 171 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/18/2002 9:33:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Środa- klatka barki triceps objętościowo Wczoraj - plecy biceps objętościowo Sposobami opisanym wyżej z progresją ciężaru oczywiście Plan na dziś to klatka barki i triceps tylko, że z dużą intensywnością w super seriach z dropami. Na 2 dni dopadło mnie lekkie przeziębienie, ale duże dawki wit. C w dużych dawkach i przyjmowane w odpowiednich odstępach czasu zdaje się pomogły:) Miska trzymana cały czas, +5kg. Wczoraj tylko trochę zaszalałem i wrzuciłem do kolacji parę truskawek i stworzyłem coś takiego jak poniżej (to tylko część porcji). Na koniec i tak całość skończyła w plastikowym pojemniku :) /SFD/Images/2016/4/1/bfe0bde7f9fc482b8362ef6824af4fce.jpg /SFD/Images/2016/4/1/abf085d137bb42e4a061bbbe3f2affd0.jpg /SFD/Images/2016/4/1/390b16acea87476a8a73a3ba9147f05f.jpg Zmieniony przez - sorhc w dniu 2016-04-01 10:58:39 Zmieniony przez - sorhc w dniu 2016-04-01 13:12:12

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 7317 Data: 4/1/2016 10:53:56 AM Liczba szacunów: 0
  • 1 maja: Przed Wami moja pierwsza próba zrelacjonowania czegokolwiek, w tym przypadku minionych Mistrzostw Polski w Kielcach, które odbyły się w ubiegły weekend. Jak wyszło? Oceńcie sami. Następnym razem na pewno będzie o wiele lepiej Emotikon smile https://www.youtube.com/watch?v=C-3O5fvzBlg

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 7317 Data: 5/8/2016 6:11:48 PM Liczba szacunów: 0
  • 1 maja: Przed Wami moja pierwsza próba zrelacjonowania czegokolwiek, w tym przypadku minionych Mistrzostw Polski w Kielcach, które odbyły się w ubiegły weekend. Jak wyszło? Oceńcie sami. Następnym razem na pewno będzie o wiele lepiej Emotikon smile https://www.youtube.com/watch?v=C-3O5fvzBlg

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 7317 Data: 5/8/2016 6:11:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/*Skitelsik*

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 5 dietka: +vigor, omega-3, słodzik, przyprawy, herbata zielona i czarna z cytryną DNT Dzień 6 dietka: +vigor, omega-3, wit. C, słodzik, przyprawy trening: rozgrzewka 5min 1. Push press 5x8kg/5x13kg/5x18kg/5x23kg/5x23kg 2. Zarzut 5x8kg/5x8kg/5x13kg/5x13kg/5x13kg + obwody 25-20-15-10-5 Sit upy na skośnej Wznosy z opadu Wznosy kolan do łokci w leżeniu 25min aero na orbim * zarzut jak na razie mało kg, bo pracuje nad techniką. ** te obwody nieźle dały mi w kość na zakwasy na dole pleców Zmieniony przez - skitelsik w dniu 2011-04-16 17:27:44

    Odpowiedzi: 278 Ilość wyświetleń: 15705 Data: 4/16/2011 5:25:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/*Skitelsik*

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 19 jedzonko: +vigor, omega-3, cynamon, słodzki, wegeta, imbir, przyprawy, wit.C trening: rozgrzewka 5min orbi 1. wyciskanie lezac 5x20kg/5x25kg/5x30kg/5x35kg/5x35kg 2. rozpietki na skosnej 10x6kg/8x8kg/7x9kg 3. podciaganie/opuszczanie 5x+40kg/5x+40/5x+35kg/4x+35kg/2x+30kg 4. wioslo sztangielka w oparciu o lawke 8x8kg/8x8kg/8x9kg/6x12kg 5. prznoszenie sztangielki lezac za glowe 10x6kg/8x8kg/8x9kg 5min warm up, 5 interwałów 30/30, 5min cool down na orbim W końcu muszę schudnąć, nie ma szans, że nie Tylko pytanie na co mogę liczyć? ze swoimi genami, typem budowy itd.? Zmieniony przez - skitelsik w dniu 2011-04-30 08:29:00

    Odpowiedzi: 278 Ilość wyświetleń: 15705 Data: 4/29/2011 9:49:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/*Skitelsik*

    Post
    Ladies SFD

    młoda? powiedz jak to mozliwe ze robiac zestaw 3 cwiczen jedno po drugim robisz tyle powtorzen w cwiczeniu b i c. a jak ci idzie zarzut, myslisz ze technike masz dobra? Co lubisz ćwiczyć ta w ogole?

    Odpowiedzi: 278 Ilość wyświetleń: 15705 Data: 5/14/2011 9:52:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/*Skitelsik*

    Post
    Ladies SFD

    skeni, a o co dokladnie chodzi z tym chromem? dzień 60 jedzenie: +kawa, herbata zielona, czerwona, owocowa, miętowa, woda, sól, pieprz, musztarda, omega-3, witaminy, chrom, wit. C, dodatkowy liść sałaty zwykłej DNT Jakoś ciężko mi się ogarnąć z posiłkami. Dzisiaj chodziłam trochę głodna, przez co nawet trochę zła :p Parcie na słodkie mam niezłe... Na kolację chciałam zjeść twaróg na słodko, ale postanowiłam,że lepiej miodu na noc nie jeść. Psychicznie źle się czuję z tym jedzeniem ostatnio. Może przez to, że w ogół są owoce, ludzie zajadają lody czy nawet kanapkę z chrupiącym chlebem A ja nawet warzywka muszę ograniczać, chociaż to zawsze nimi jakoś się zapychałam, żeby nie czuć się głodna btw czemu słodziki to takie zło? Zmieniony przez - skitelsik w dniu 2011-06-09 21:58:46

    Odpowiedzi: 278 Ilość wyświetleń: 15705 Data: 6/9/2011 7:58:16 PM Liczba szacunów: 0
  • pawel1235 / DZIENNIK / ZAMKNIĘTY

    Post
    Trening dla początkujących

    No jest fajnie na razie. Muszę tylko na spokojnie w weekend pomyśleć jak postępować z obciążeniami w kolejnych 6-u tygodniach FBW. Czy znowu obniżyć maxy o kilkadziesiąt procent i dochodzić do nich, by w pewnym momencie je przeskoczyć, czy progresować na każdym treningu, z serii na serię do oporu i tym sposobem zwiększać ciężar maksymalny. Chyba spróbuję tego drugiego sposobu, z tym że chyba będę dźwigał z dochodzeniem do pełnych 12 reps. w każdej serii z c. max. I jak zrobię np. 3x12 reps. ze stałym 65kg (które na początku było maxem dla III serii) na Wiośle, to na następnym treningu trzecia seria z założenia będzie 70kg, a pierwsze dwie lżejsze. Potem dwie pierwsze cięższe i trzecia 70kg, aż do zrobienia pełnych 3x12 reps. na 70kg, by na kolejnym znowu dołożyć do III więcej kg, itd. Muszę jeszcze poczytać o progresji w FBW, żeby nie tracić na objętości, a zapoczątkować stały progres z możliwie najwyższego poziomu, co zagwarantuje mi przyrosty i motywację (co najważniejsze). Człowiek się uczy całę życie... ---------------------- Cholera, od dłuższego czasu spodnie robią mi się za ciasne w udach, pasie i tyłku (Przysiad i RDL robią swije) W pracy spodnie kanty robią się niewygodne. Ciekawe czy dziś się wcisnę w jeansy, bo noszę tylko takie wąskie rurki... Zmieniony przez - pawel1235 w dniu 2011-06-16 15:49:54

    Odpowiedzi: 298 Ilość wyświetleń: 13944 Data: 6/16/2011 3:45:08 PM Liczba szacunów: 0
  • pawel1235 / DZIENNIK / ZAMKNIĘTY

    Post
    Trening dla początkujących

    6 września 2011 - piątek Trening 75 minut. Dłuższe przerwy bo potyrałem mocniej. 1. Przysiad: - 8 x 35kg - 6 x 50kg - 8 x 60kg - 8 x 70kg - 6 x 80kg - 2 x 100kg (!!!) 2. Wykroki ze sztangą: - 10 x 35kg - 10 x 35kg (Mniej reps, za to więcej kg. Nogi były już styrane przysiadami.) 3. Dzień dobry: - 10 x 30kg - 10 x 30kg 4. Drążek nachwytem: 7-7-7-5 reps. (Dołożyłem jedną serię. Trzeba ruszyć plecy.) 5. Wiosło sztangą: - 10 x 42kg nachwytem - 10 x 42kg nachwytem (Resetowania c.d. Więcej o 2kg na sztandze w porównaniu z poprzednim treningiem.) 6. MC: - 8 x 60kg - 10 x 65kg - 10 x 70kg - 10 x 75kg 7. Biceps: - 10 x 19kg sztanga - 10 x 19kg sztanga - 10 x 7kg hantelki (Z przekręcaniem nadgarstka o 180st. w finalnej fazie i opuszczeniem dłoni wierzchem do góry.) Zmieniony przez - pawel1235 w dniu 2011-09-06 19:47:48

    Odpowiedzi: 298 Ilość wyświetleń: 13944 Data: 9/6/2011 7:45:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Misja 7% BF. Realia ?

    Post
    Iron Horse Series

    Poczekaj na pana Marka.C

    Odpowiedzi: 180 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/13/2010 5:01:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Misja 7% BF. Realia ?

    Post
    Iron Horse Series

    ketotifen na oczyszczenie receptorów co do aero - u mnie z rana najlepiej się sprawdzają zawsze rano na czczo faty super leci afterburning to wiesz.. tym się nie wytniesz do 7% ja bym dał po każdym siłowym afterburning trwający max 30min a w dnt rano normalne aero, 50-60min ale to tylko JA też czekam co marek c. napisze

    Odpowiedzi: 180 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/13/2010 6:43:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy Nihil85

    Post
    Trening w domu

    A bierzesz cos na odpornosc? Ja bralem echinacee przez miesiac, do tego do niedawna bralem czosnek i witamine c i narazie nic mnie nie lapie.

    Odpowiedzi: 230 Ilość wyświetleń: 14667 Data: 12/16/2009 6:41:03 AM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] - trening, żywienie, motywacja

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    https://www.youtube.com/watch?v=ytAFJq30a-c

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 7989 Data: 3/14/2017 7:10:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Mariusz Raczycki - Jesień 2020

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Dobry wieczór. Przemek dał mi luz na wczoraj i dziś jeżeli chodzi o miskę lecz od rana jakoś parcia nie było i 4 posiłki polecialy wg planu Ale W pracy zrobiłem mega trening nóg 61 serii w totalu przerwy 30-60 sekund totalny rozp****** Wylamalem się z planu od Przemka ale nie ma mi tego za zle%-) Mniej więcej tak to wyglądało bo mogę coś pomylic%-) A Wyprosty 7x12 30sek przerwa B. Wyciskanie suwnica szeroko stopy i wysoko na platformie fokus na dwójki i dupe 7x15 30 sek przerwa C. Uginanie siedząc 7x12 30 sek przerwa D. Suwnica 20/20/20/18/18/18/18 do 360kg E. Uginanie stojąc jednonoz 15/15/12/12/12 F. Hack squat na Smithie 5x8 G1. Wyprosty jednonoz 5x12 G2. Odwodziciele 5x15 H1. Wypychanie na maszynie na poślad 5x15 H2. Przywodziciel 5x12 I. MCNPN z linka dolnego wyciągu między nogami 5x12 J1. Wspiecia siedząc 5x12 J2. Wyciskanie palcami 5x12 Cardio Rano 20 minut na max obciążeniu rowerka 35 po treningu Postanowiłem po robocie jeszcze lekko zluzowac temat bo od jutra ostra praca Wlecial Burger z foto 3x200 polędwicy Manhattany 1.4 litra Oreo o smaku masła orzechowego bo nie jadłem nigdy Jakieś herbatniki i parę pieguskow Także reset mam za soba;-) /SFD/2017/3/19/31e8f75b836f47718c7b2ec9f7c6ef2e.jpg

    Odpowiedzi: 2818 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/19/2017 10:30:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Mariusz Raczycki - Jesień 2020

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Zaczynam mieć fajne wahania nastrojów %-) Rano całkiem ok, potem dolina przed wyjazdem do pracy, kiepski prognostyk przed nogami bo mega mi się nie chcialo, dosyć długo się zbierałem w szatni ale jakoś poszlo%-) znowu kombinacje dzis%-) A. Wyprosty maszyna z mini bands na udach 5x15-10 plus 3x drop ostatani set B. Uginanie siedząc z mini bands na udach 5x15-12 plus 3x drop w ostatni set C. Wyciskanie suwnica skośna z mini bands na udach 6x15-12 D1. Ławka rzymska coś ala MC na prostych 4x12 D2. Odwodziciele 4x15 E. Bułgarski z ketlami 4x10 F. Grzybki z ketlem 4x10 G. Siady atg 5x8 do 100kg Leci właśnie drugie cardio Foto z insta /SFD/2017/3/29/f12222c791ba4b5891745f52dcf85030.jpg

    Odpowiedzi: 2818 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/29/2017 4:27:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Mariusz Raczycki - Jesień 2020

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Waga rano to samo co wczoraj 101.3 Ostatnie nogi przed Slupskiem zaliczone A. Uginanie siedząc 5x15-12 plus 2x jednonoz x12 B. Wyprosty 5x15 plus drop w ostatniej C. Hack siady 6x12/10/8/8/8/8 do 120kg D. Suwnica 6x10-8 plus regres x16 E. MC na prostych hantle 5x12 27kg/30kg/30kg/34kg/34kg F. Uginanie leżąc 4x12-10 plus drop w ostatniej G. Przysiad atg 5x8 do 100kg H. Wyciskanie palcami 5x12 I. Wspiecia stojąc maszyna 5x10- Lekko nie było, sił troszkę mało bo wczoraj bez wegli a rano tylko 2 wafle do posilku%-) Płynów już ponad 5 litrów dzis;-) /SFD/2017/4/2/a49aac55635646ac94b60fd3a086d5ba.jpg

    Odpowiedzi: 2818 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/2/2017 12:07:43 PM Liczba szacunów: 0