SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Siedząc na kulkach - SPAM

    Post
    Ladies SFD

    Ja nie czaje tych rozmiarówek do biustonoszy.... Bo jak mam pod biustem 73, to rozmiar stanika 70. W biuście mam 80. Różnica 10 cm. Więc nijak nie wychodzi miska większa niż "A". A noszę C. Bo z B już mi się wylewa... %-)

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/17/2013 9:59:09 PM Liczba szacunów: 0
  • DT figiela

    Post
    Ladies SFD

    Dziękuję za rady, jutro lecę po witaminki :) Dzisiaj Wit C + Fastum. Dalej beztreningowo, dziś najgorszy dzień @ jutro też, więc w sobotę wracam do Pilatesu :) Miska jak widac :/ wiem wiem parowki ale szkoda mi ich było, żeby sie zepsuly, ostatnie dwie z paczki ;) ;p /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/b49e1ba97c2f4680b5bce2f66ba973d9.png

    Odpowiedzi: 114 Ilość wyświetleń: 12571 Data: 8/22/2013 7:33:00 PM Liczba szacunów: 0
  • DT figiela

    Post
    Ladies SFD

    juz wiem czemu wczorajsza miska nie wyzsla, zapomnialam o miesku w zupce ;) wrzucam poprawione /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/0a1bba280c8849638566863014302059.png Dzisiaj 17.09 Pilates Warzywa: papryka, pomidoryyy, rzodkiewka, cebula Napoje: Kawa, zielona herbata, woda 1l Omega 3, Witamina C Miska. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/097572f5e1084f9685fc1986e53fa50e.png Zmieniony przez - figiela w dniu 2013-09-17 22:15:17

    Odpowiedzi: 114 Ilość wyświetleń: 12571 Data: 9/17/2013 10:06:53 PM Liczba szacunów: 0
  • DT figiela

    Post
    Ladies SFD

    Bark boli, glownie jesli musze wykonac jakis ruch w tyl. Chyba jutro nici z treningu. Wspomagam się glukozamina 500 x 3, witamina c x 4 magnez, b6, żelazo, ranigast, euthyrox 25 Dzisiejsza aktywność: - marszobiegi 4km - 30 minut - fit park: 10 minut cos a'la orbitrek, 3x30 tzw jeździec, 3 x 15 wyciag gorny (o dziwo przy takim zakresie ruchu bark nie boli), 3 x 15 prostownik Zmieniony przez - figiela w dniu 2014-05-15 20:54:53

    Odpowiedzi: 114 Ilość wyświetleń: 12571 Data: 5/15/2014 8:51:06 PM Liczba szacunów: 0
  • DT figiela

    Post
    Ladies SFD

    Poproszę o ocenę i uwagi do planu treningowego FBW 3 x ABC tydzień 1-2: 2 serie x16 powtórzeń  tydz. 3-4: 3x12 tydz. 5-6: 3x8 TRENING A 1 Przysiady ze sztangą / hantlami 2 Wspięcia na palce stojąc 3 Martwy ciąg 4 Pompki klasyczne / na podwyższeniu 5 Wyciskanie sztangi zza głowy 6 Wyciskanie francuskie hantli stojąc 7 Uginanie przedramion podchwytem 8 Spięcia brzucha leżąc TRENING B 1 Wykroki ze sztangą / hantlami 2 Wspięcia na palce siedząc 3 Wiosłowanie hantelką 4 Wyciskanie hantli leżąc 5 Unoszenie ramion bokiem 6 Odwrotne pompki 7 Podciąganie obciążenia wzdłuż tułowia 8 Unoszenie kolan w leżeniu płasko TRENING C 1 Mostek 2 Odwrotne wspięcia 3 Wznosy z opadu 4 Rozpiętki hantlami leżąc 5 Wiosłowanie sztangą podchwytem 6 Prostowanie ramienia w opadzie 7 Uginanie ramion ze sztangielkami (młotki) 8 Skręty tułowia siedząc Zmieniony przez - figiela w dniu 2015-01-10 21:10:44

    Odpowiedzi: 114 Ilość wyświetleń: 12571 Data: 1/10/2015 9:09:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Korekta - pomoc

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Odświeżam bo mam problemy z kilkoma pytaniami ;D 1. Jak nazwiesz wysiłek ktory wykonujemy podczas serii wyciskania sztangii na lawce? (10 powt) Z jakich źródeł korzysta wówczas organizm? Oczywiście korzysta z procesów beztlenowych z glikogenu. Ale odnośnie wysiłku jest to statyczny czy dynamiczny? Jak na mnie to statyczny jesli sie nie robi przeprostów. Bo miesien jest non stop napięty ale pewności nie mam... 2. Jakies mięśnie pracują podczas przysiadu w fazie a) opadania - niby wiem co pracuje ale nie mam pojecia jak to rozdzielić b) wznoszenia - Jaki rodzaj pracy wykonują? no i tu tez problem jak na mnie to statyczny. 4. Opisz podstawowe zasady treningu kulturystycznego? (chodzi o zasady Weidera? czy coś jeszcze innego?) 5. W jakim celu potrzebna nam wiedza o przyczepach? By każdy prowadzony ruch był prowadzony zgodnie z przyczepami końcowymi i początkowymi, wykorzystując ich maksymalny zakres w odpowiednej płaszczyźnie. Czy o to właśnie chodzi, czy coś dodać, zmienic? 6. Wypicie szklanki cieplej wody zawierającej 2 łyżki stołowe rozpuszczonej soli zwieksza przyswajalność wit C o 100%. Czy przyswajalność tej witaminy zwiększy się jeśli zastosujemy wieksza ilość soli? Wtf, nie mogę znaleźć odpowiedzi na to pytanie xd 7. Za produkcje jakiego hormonu odpowiada jod? 8. Za produkcje jakiej witaminy odpowiada insulina A czy D? szukałem info ale nic nie wyczytałęm na ten temat 9. Czy superseria unoszenia hantli bokiem +wyciskanie zza karku jest dobra dla kobiet? Jak dla mnie to... ch** wie;/ Niby to, że się spompuje to niewiele da bo nie ma kobieta predyspozycji do budowania masy (nie bierzemy pod uwagę kulturystki) Wiec ja bym odpowiedzial ze jest dobre... Proszę o wtrącenie swoich kilku zdań i naprostowanie mnie trochę, bo już mi sie w głowie wszyskto miesza. Reszta (ok 80 pytan) jakos idzie :) Zmieniony przez - Golan w dniu 2012-01-09 13:19:14

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 850 Data: 1/9/2012 1:18:27 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] WOJO_Reaktywacja str.10

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam będę zagladał bo na pewno bedzie ciekawie. Pierwszy ......e jednak nie :D Zawsze konkretne treningi, fajna miska i nabity dzik na foto :-) Będę śledził! Bydle :P Dzięki chłopy };-) Wypiska wczorajsza: Dieta I-40 gram whey + 10 gram oleju kokosowego Trening II-100 gram skrobi kukurydzianej + banan + 100 ml mleka bez laktozy + woda + 40 gram wpc III-250 gram wołowiny + warzywa + 100 gram płatków owsianych IV-200 gram filet z kurczaka + warzywa + 100 gram płatków owsianych V-J/W Interwały VI- cheat foto : SFD/Images/2015/7/24/4238b1a2d8ef4e428d47dd6200258e0e.jpg SFD/Images/2015/7/24/b77329b287c44f8bb28f9f83b7018e70.jpg Suplementy Gliceryna : 10 ml przed treningiem i 10 ml na noc Wit.C: 2 gram na noc Wpc I i II posiłek DiabetoStrong 2 tabl do posiłkju nr.II VI-2 tabl TRENING Nogi Obwód nr.I I.Przysiad ATG-6powt 165kg/160kg/155kg/150kg II.Wykroki z hantlami na barkach , wykrok na podwyższenie (steper)-12 powt (na nogę) 20kg/20kg/20kg/18kg III.Prostowanie nóg siedząc-25 powt x/x/x/x Obwód nr.II I.Uginanie nóg leżąc-6powt 70kg/70kg/65kg/65kg II.Rumuński martwy ciąg-12powt 110kg/110kg/105kg/105kg III.Prostowanie na ławeczce rzymskiej-25powt x/x/x/ * I ćwiczenie faza negatywna 4s, faza ekscentryczna 2s *II ćwiczenie faza negatywna 2s, faza ekscentryczna 2s *III ćwiczenia faza negatywna 1s, faza ekscentryczna 1s *Pomiędzy ćwiczeniami 10s przerwy. *Po jednym obwodzie 2 minuty przerwy . Komentarz: Dobrze się ćwiczyło , musiałem się przestawić na trening o 7 rano. Plusem jest że mam takiego podopiecznego że mu nie daje rady także motywacja jest.

    Odpowiedzi: 145 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/9/2014 3:41:41 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] WOJO_Reaktywacja str.10

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dobra Wypiska : Wtorek Trening ( 09.12.2014) Barki-Triceps_Biceps Wyciskanie hantli siedząc 42kg/40kg/38kg/36kg Unoszenia hantli na boki stojąc(najpierw łopatki do tyłu i spięcie kapturów) 14k/14kg/12kg/12kg Unoszenia linkami wyciąg dolny xkg/xkg/xkg/xkg 4 obwody Wyciskanie wąski chwytem sztangi ławka płaska FAT GRIPZ - 112,5kg/110kg/107,5kg/100kg Francuz hantlami ławka skośna 45% 14kg/14kg/14kg/12kg Ściąganie linek na wyciągu górnym xkg/xkg/xkg/xkg 4 obwody Uginanie hantlami chwyt młotkowy ławka skośna 45% 22kg/22kg/20kg/20kg Uginanie hantli o kolano w opadzie FAT GRIPZ 14kg/14kg/14kg/12kg Uginanie ramion sznurem wyciąg dolny xkg/xkg/xkg/xkg 4 obwody 3x8 powt rotacja zewnętrzne 3x1minuta 20kg/15/10kg PLANK Węgle tlyko po treningu ŚRODA OFF Dzisiejsza: Trening: Poranny Wyciskanie hantli na górnym skosie 45% 42kg/42kg/40kg/38kg Wyciskanie sztangi na górnym skosie FAT GRIPZ 85kg/80kg/75kg/70kg Rozpietki na górnym skosie 30% 14kg/14kg/14kg/12kg/ 4 obwody Podciaganie się na drążku różne chwyty cc+15kg/cc+15kg/cc+10kg/cc+10kg Wiosłowanie sztangi nachwyt 120kg/120kg/120kg/120kg Wiosłowanie linką xkg/xkg/xkg/xkg 4obwody Wieczorny 10x 3 powt zarzut na podsiad 80kg high pull 60kg 5x5 przysiady dynaminczne 80kg 5x5 Interwał ( wyłączona bierznia 10s napędzanie 10s wolne chodzenie x 6 ) Dieta: 45 gram whey + 10 gram masła Trening 100 gram skrobii kukurydzianej + banan+ 40 gram whey Pączek 200 gram ryby warzywa + kawałek seromakowca 250 gram fileta z kurczaka + warzywa J/W Trening 50 gram płatków owsianych + 50 gram płatków jaglanych + banan + 50 gram whey Suplementacja: Gliceryna : 10 ml przed treningiem i 10 ml na noc Wit.C: 2 gram na noc Wpc I i II posiłek DiabetoStrong 2 tabl do posiłkju nr.II i V DAA 3 gram na noc NA pytania jutro rano odpowiem padam dziś . SFD/Images/2015/7/24/28e7402b782f4056915c72894b1c78fc.jpg Sernik w 5 minut często go robię dużo białka mało węgli średnio tłuszczu idealny na przekąskę . SFD/Images/2015/7/24/117d2ba076d1411e9d60178e2e9710a6.jpg Lody z tutti serek 0% i próbka wpc z UNS SFD/Images/2015/7/24/d84ecd12ae5140938a1041f986ada1c8.jpg Tutaj sernik z polewą z białka SFD .

    Odpowiedzi: 145 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/11/2014 11:04:01 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] WOJO_Reaktywacja str.10

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    https://www.youtube.com/watch?v=fFbdynWJT28&feature=youtu.be Moja suplementacja : DAA 3 gram na noc Wit.C 1-3 gram na noc Gliceryna 10ml rano / przedtreningiem/na noc Norvaline przed treningiem Kreatyna 5 gram po treningu Green superfood do śniadania miarka Probiotyki 1 kaps na noc Whey 40 gram rano (czasem śniadanie jako białko to whey) i 40 gram po treningu http://images70.fotosik.pl/498/c4b8b577f5959376med.jpg Szamka: Przez 2 tygodnie postaram się lecieć na minimalnej ilości węgli a potem będę dokładał powoli : http://images69.fotosik.pl/499/468122d69634bd62med.jpg http://images68.fotosik.pl/498/0c577ba1ff97eb78med.jpg http://images70.fotosik.pl/498/5e2a02e60c02510fmed.jpg

    Odpowiedzi: 145 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/6/2015 12:55:33 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] WOJO_Reaktywacja str.10

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    A-1. wyciskanie hantli nad głowę 8 powtórzeń , Serie: 1-30kg zaliczona 2-30kg zaliczona 3-30kgzaliczona 4-30kg zaliczone -10 sek przerwy A-2. podciąganie na drążku podchwytem z ciężarem 8 powtórzeń Serie: 1-zaliczona +27,5kg 2-zaliczona + 17,5kg 3-zaliczone + 12,5kg 4-zaliczone + 5kg -10 sek przerwy https://www.youtube.com/watch?v=N3XlJbLrL10&feature=youtu.be A-3. Przysiad ATG z podwójnym dnem 8powt Serie: Serie: 1-zaliczona 187,5kg 2-zaliczona 167,5kg 3-zaliczona 157,5kg 4-zaliczona 150kg Lekko... -10 sek przerwy A-4.Wyciskanie sztangi wąskim chwytem 8 powt Serie: 1-zaliczona 105kg 2-zaliczona 105kg 3-zaliczone 100kg 4-zaliczone 95kg - 120 sek przerwy Dieta: - wpc SFD 50 gram + masło 14 gram trening poranny Rwanie siłowe 70kg 8 serii po 3 powt przysiady 5x5 90kg - 45 gram izolatu SFD + banan -150 gram twaróg półtłusty + 70 gram płatków jaglanych + miarka wpc SFD + 30 gram orzechów włoskich - 250 gram łososia + warzywa -200 gram dorsza + warzywa + z 50 gram ryżu Trening wieczorny - 80 gram kleik ryżowy + 50 gram izolatu + 100 gram truskawek + kakao -250 gram dorsza + 100 gram kaszy gryczanej + warzywa SUple -WPC I posiłek + po treningu -gliceryna : 10ml rano 10ml przed treningiem/ 10 ml na noc -1/3 gram wit.C na noc PS: zdałem indeks więc już luzik jest trochę czasu :)

    Odpowiedzi: 145 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/13/2015 10:02:25 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] WOJO_Reaktywacja str.10

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ]A-1. wyciskanie hantli nad głowę 8 powtórzeń , Serie: 1-30kg zaliczona 2-30kg zaliczona 3-30kgzaliczona 4-30kg zaliczone -10 sek przerwy A-2. podciąganie na drążku podchwytem z ciężarem 8 powtórzeń Serie: 1-zaliczona +25kg 2-zaliczona + 15kg 3-zaliczone + 10kg 4-zaliczone + 5kg -10 sek przerwy https://www.youtube.com/watch?v=8ck7A1qImI0 A-3. Przysiad ATG z podwójnym dnem 8powt Serie: 1-zaliczona 190kg REKORD 2-zaliczona 170kg 3-zaliczona 160kg 4-zaliczona 150kg Lekko... -10 sek przerwy A-4.Wyciskanie sztangi wąskim chwytem 8 powt Serie: 1-zaliczona 105kg 2-zaliczona 100kg 3-zaliczone 95kg 4-zaliczone 92,5kg - 120 sek przerwy Dieta: -- wpc SFD 50 gram + masło 14 gram trening poranny Przysiady rampa po 3 powt z pauzą na dole do 190kg Rwanie siłowe lekko 60kg 5x5 -150 gram twaróg półtłusty + 120 gram płatków jaglanych + miarka wpc SFD + 30 gram orzechów włoskich - 150 gram łososia + 3 jajka+ warzywa -200filet z kurczaka + x gra wątróbki + 400 gram ziemniaków + buraczki Trening wieczorny - 80 gram kleik ryżowy + 50 gram izolatu + 100 gram truskawek + kakao -200 gram twarogu półtłustego + 30 gram wpc + 100 gram płatków owsianych + pare łyżeczek dżemu + 30 gram nerkowców Suplementacja: Gliceryna 10 ml rano + przed treningiem wieczornym + na noc Witamina C 3 gram na noc Melatonina 3mg na noc WPC i Izolat według diety Kofeina przed treningiem 300mg Więcej grzechów nie pamiętam Komentarz: Siła jak widać idzie , jest dobrze waga oscyluje 107-109kg . Co do startów nie wiadomo jeszcze nie mam z kim trenować i tutaj jest problem..... Od jutra już zdjęcia jedzenia :-)

    Odpowiedzi: 145 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/16/2015 10:41:24 PM Liczba szacunów: 0
  • siemka ;-) %-) http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/575499_429633013777444_1522406814_n.jpg

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/7/2013 8:40:58 PM Liczba szacunów: 0
  • żeby bana wyłapać? %-) http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/486902_198668810242563_1415205964_n.jpg http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/418020_194438887332222_2100844173_n.jpg Zmieniony przez - PK_Kaczor w dniu 2013-02-08 17:13:42

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/8/2013 5:12:16 PM Liczba szacunów: 0
  • http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/66192_485835128119587_1384847487_n.jpg

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/8/2013 10:19:53 PM Liczba szacunów: 0
  • http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/526646_10152337102929041_1037880794_n.jpg

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/11/2013 4:51:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Witamina C + max grip i jedziesz.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/12/2013 11:16:43 AM Liczba szacunów: 0
  • A co do vlcd to bez glupiego tussi wiecej nie wchodze na to bo z treningami byla lipa i chcialo sie umrzec %-) na następny wjadę z e/c/a, tussi, t3+clen i będzie dobrze :-)

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/3/2014 9:12:05 AM Liczba szacunów: 0
  • 8 tyg masy to w sam raz nie ? mysle kiedy wrzucic jeszcze 4 tyg vlcd , moze czerwiec ale juz od poczatku clen i t3 i e/c/a/ i mysle ze 3 tyg by starczyło zeby do 85 zjechac

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/5/2014 3:01:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Mam w ogóle strach przed iniekcjami od kiedy mi pinda wykwalifikowana pielęgniarka zayebała szota z witaminy d3(boom w latach 80 na to był) i miałem przez tydzień sparaliżowaną prawą nogę. W nerw musiała trafić. Zmieniony przez - PakerZbreslau w dniu 2014-05-10 01:09:22 mi wbiła pyralgine na gorączkę ledwo 38*C i dzięki niej nie spałem z bólu całą noc a kilka dni kuśtykałem. Z 20 lat temu to było.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/10/2014 1:48:35 AM Liczba szacunów: 0
  • i wlasnie cabaser zawsze dawal rade tym razem jakbym vit C łykał estro w połowie normy prolki brak a libido leżało

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/10/2014 2:21:00 PM Liczba szacunów: 0