SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • [FIT]DT 86paulina

    Post
    Ladies SFD

    04.05 poniedziałek Warzywa: cebula, pomidory, salata, kukurydza Trening: Brzuch (obwody) A. Turlanie piłki pod siebie 3x 10-15 3x15 B. Plank na piłce 3x max 3x C. ‘Mountain climber’ na piłce 3x 10-15 na nogę 3x15 D. Spięcia brzucha na piłce 3x 10-15 3x15 E. Russian twist 3x 10-15 3x15

    Odpowiedzi: 197 Ilość wyświetleń: 17110 Data: 5/4/2015 5:22:30 PM Liczba szacunów: 0
  • [FIT]DT 86paulina

    Post
    Ladies SFD

    10.05 niedziela Trening: Ręce : 1A. Uginanie ramion z hantlami siedząc na piłce 4x 12 10x5kg/10x5kg/10x5kg/10x5kg (obc.na reke) 1B. Prostowanie ramienia z hantlą zza głowy siedząc na piłce 4x 10-12 10x7kg/10x7kg/10x7kg/10x7kg 2A. Uginanie ramion z hantlami stojąc 4x 15 10x4,5kg/10x4,5kg/10x4,5kg/10x4,5kg (obc.na reke) 2B. Odwrotne pompki w oparciu o ławkę 4x 15 10x/10x/10x/10x 3A. ‘21’ 4x 2,5kg/2,5kg/2,5kg/2,5 kg (obc. na reke) 3B. Kickbacks z hantlami na piłce 4x 15 10x2,5kg/10x2,5kg/10x2,5kg/10x2,5kg (obc.na rękę) 11.05 poniedzialek Trening: Brzuch (obwody) A. Turlanie piłki pod siebie 3x 10-15 3x15 B. Plank na piłce 3x max 3x C. ‘Mountain climber’ na piłce 3x 10-15 na nogę 3x15 D. Spięcia brzucha na piłce 3x 10-15 3x15 E. Russian twist 3x 10-15 3x15 12.05 wtorek trening: 1A. Wykroki chodzone 4x 25 20x12kg/20x12kg/20x12kg/20x12kg 20x11kg/20x11kg/20x11kg/20x11kg 1B. RDL na jednej nodze 4x 15 na nogę 10x16kg/10x16kg/10x16kg/10x16kg 10x16kg/10x16kg/10x16kg/10x16kg 2A. Mostek biodrowy 4x10 8x16kg/8x16kg/8x16kg/8x16kg 8x16kg/8x16kg/8x16kg/8x16kg 2B. Uginanie nóg z piłką 4x 15 4x10 4x10 3A. Przysiad z piłką przy ścianie 4x 10 8x11kg/8x11kg/8x11kg/8x11kg 8x11kg/8x11kg/8x11kg/8x11kg 3B. Wspięcia na palce 4x 10 8x16kg/8x16kg/8x16kg/8x16kg 8x11kg/8x11kg/8x11kg/8x11kg 4. Box squats nisko 5x 10 8x11kg/8x11kg/8x11kg/8x11kg 8x10/8x10/8x10 13.05 sroda OFF Zmieniony przez - 86paulina w dniu 2015-05-13 21:42:40

    Odpowiedzi: 197 Ilość wyświetleń: 17110 Data: 5/13/2015 9:42:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Dyskusje o żarciu,treningu i innych czynnikach przełamujących stagnację.

    Post
    Doping

    rozumiem, ze kazdy z Nas moze miec inny poglad na zywienie, ale poglady wraz z rosnacym doswiadczeniem ulegaja zmianie. kiedys rowniez wazylem zarcie, liczylem kalorie, jadlem co do minuty, ale nie mialem zycia. moje zycie bylo podporzadkowane jedzeniu i silowni, jadlem gdy nie bylem glodny, a wszystko w pogoni za kazdym kilogramem miesni i obwodami. a im dluzej taki tryb prowadzilem tym bardziej bylo pod gorke. teraz to dla mnie nie ma sensu. sztucznie napompowane miesnie mnie nie bawia, bo byle nieprzespana noc albo nie daj Boze alkohol i miesnie szly sie j.e.b.a.c stad spadki niektorych po pare kilogramow na tydzien, bo kilka dni zle sie odzywial. przeciez to chore? co Wy jestescie indyki z fermy? w ogole mi to nie odpowiadalo, zmienilem diametralnie swoj sposob odzywiania na lzejszy i trening na wytrzymalosciowy, gdzie meczylem sie jak fizol z budowy. efekt jest taki, ze moge sobie jechac na sunrise, pare dni chlac i spadkow formy nie ma, ani spadkow wagi. a co do mielenia zarcia hmm... moze niech opowie B-50 jakie mial przez to klopoty, jezeli bedzie chcial oczywiscie, bo mi nie dane opowiadac.

    Odpowiedzi: 3036 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/25/2009 8:56:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Dyskusje o żarciu,treningu i innych czynnikach przełamujących stagnację.

    Post
    Doping

    jaka dawka Saw Palmetto wydaje sie być skuteczna, mam firmy Puritan Pride 100 kapsów po 450 mg? wymienię suple-dodatki podczas cyklu, czy coś jest zbędne waszym zdaniem czy cos mam dokupic? - lecytyna, multiwitamina multiple sport Olimpu, chela-ferr żelazo z Olimpu, witamina E, witamina C, koenzym q10, omega 3, saw palmetto, ZMA Zmieniony przez - Grochówa w dniu 2009-10-06 19:22:16

    Odpowiedzi: 3036 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/6/2009 6:08:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Dyskusje o żarciu,treningu i innych czynnikach przełamujących stagnację.

    Post
    Doping

    Lekki trening,wit.C,niska intensywność treningów,dużo snu,glutamina...

    Odpowiedzi: 3036 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/30/2010 11:21:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Dyskusje o żarciu,treningu i innych czynnikach przełamujących stagnację.

    Post
    Doping

    Carbo Body juz daj odpowiedz bo nie zasne Na powaznie to gh i insulina mysle ze to najlepsze antykataboliki. Ale Tobie pewnie chodzi o witamine C Zmieniony przez - GREGOR_ian w dniu 2010-03-09 21:59:54

    Odpowiedzi: 3036 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/9/2010 9:58:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Dyskusje o żarciu,treningu i innych czynnikach przełamujących stagnację.

    Post
    Doping

    po treniolu waxy i glutamina z wit c potem aero i po aero bialko, jak aero rano to aminy proste.

    Odpowiedzi: 3036 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/26/2010 11:27:41 AM Liczba szacunów: 0
  • Dyskusje o żarciu,treningu i innych czynnikach przełamujących stagnację.

    Post
    Doping

    aero krece rano naczczo 55 min teraz zmienie czas i beda po pierwszym posilku robil, robie tez po treningu 30 min do tego dwa razy w tyg robie hiit wiec chyba starczy tych aero skvrwiel lece t3-75mcg, gh deka enan clen na zmizne z yoha ,l-carnityna, xenadrine rfa-1, za tydz bede zmienal na propa i winko moze dozuce jeszcze tren lub oxa w lustrze sylwetka sie poprawia, wymiary delikatnie w dol moze po 0,5cm , waga tez delikatnie w dol -2,5kg odkad weszlem na t3, przed caly czas, pwoli ale do przodu bez nabierania smalcu i wymiary szly na +, ale ja chce sie pozbyc tego smalcu z brzucha, powoli kostka sie pojawia ale jeszcze jest duzo smalcu do zzucenia gdzies wlasnie czytalem ze z gh najlepiej byc na ww, ale z drugiej strony wiele osob na zawody przygotowywuje sie na tluszczowce to chyba i z gh+t3+saa a moze uciac ww a podbic jeszcze troche bialko zeby tych kal niezanizac zeby miesa zabardzo niegubic najgorsze jest te ciagle uczucie glodu ale jak trzeba to wytrzymam jeszcze te pare tygodni, bez rady kogos doswiadczonego z tymi srodkami i dieta niechce nic zmieniac zabardzo zeby czegos nies*****c, bo teraz powolny ale jakis tam efekt jest

    Odpowiedzi: 3036 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/15/2010 9:04:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Dyskusje o żarciu,treningu i innych czynnikach przełamujących stagnację.

    Post
    Doping

    majpierw bylo 150g ryzu po treningu i jedna kromka ciemnego chleba , ale teraz sie c***owo pali smalec , to przy wiekszej ilosci wegli bedzie chyba jeszcze gozej , jak moge podkrecic metanabolizm , moge sobie pozwolic na jeden dzien zeby najesc sie calorycznych smieci , czy to nie jest najlepszy pomysl

    Odpowiedzi: 3036 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/7/2010 11:29:05 AM Liczba szacunów: 0
  • Dyskusje o żarciu,treningu i innych czynnikach przełamujących stagnację.

    Post
    Doping

    Mam to samo probowalem low carb podbijalem fatem i jeszcze gorzej teraz trzymam sie standardowo nisko fat i wegle w rotacji ale brzuch ni c***a. Rok temu lecialo t3 clen prop tren wins i dopiero zjechanie z bialkiem pomoglo dosc ladnie. Teraz nie leci nic ostrego procz testa 250week i t3 cudow nie ma, tak wiec chyba podetne bialko i zobacze jak jest. Bo po tej krotkiej redu chce uderzyc winko z testem.

    Odpowiedzi: 3036 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/3/2011 6:51:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Dyskusje o żarciu,treningu i innych czynnikach przełamujących stagnację.

    Post
    Doping

    vit c? czemu?

    Odpowiedzi: 3036 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/10/2011 8:25:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Dyskusje o żarciu,treningu i innych czynnikach przełamujących stagnację.

    Post
    Doping

    Colon C stosujesz ? chodzi mi o zaparcia.. i jak dlugo jestes na ketozie ?jakis posilek oszukany ?

    Odpowiedzi: 3036 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/21/2011 8:02:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy na redukcje

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Tak 3 ćwiczenia wystarczą ć\Ćwiczenia na brzuch ok

    Odpowiedzi: 211 Ilość wyświetleń: 10334 Data: 5/5/2012 9:07:34 AM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy na redukcje

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    I kolejne pytanie, jak mogę zwiększyć siłe kopnięcia? chodzi mi oczywiście o piłke nożną, czy zmienić jakoś ten mój trening? Z ostrym pier*olnięciem jak C.Ronaldo trzeba się urodzić %-) Na powaznie - trening na siłowni no i oczywiście piłkarski. Trenuj technikę uderzenia w piłke bo ma bardzo duże znaczenie ;-)

    Odpowiedzi: 211 Ilość wyświetleń: 10334 Data: 5/27/2012 5:44:36 PM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 3.

    Post
    Trening dla początkujących

    OK Co do FBW - chce robić 3 inne ćwiczenia w tygodniu więc mogę zrobić opcje A, B, C? I czy system 15-10-5 stosować do każdego ćwiczenia? I czy w pierwszym tygodniu mogę ćwiczyć 3 razy w tygodniu i tego się trzymać (ew zmieniać kolejność ABC)?

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/7/2010 7:44:13 PM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 3.

    Post
    Trening dla początkujących

    vernito A) MC 5s Podciaganie na drazku 4s Wioslowanie 4s Uginanie stojac 3s Uginanie mlotkowe 3s B) Wyciskanie lezac 5s Wyciskanie hantli na skosie 4s Rozpietki 3s Pompki na poreczach 3s Francuz lezac 3s C) Przysiady tylnie 5s Wykroki 4s RDL ( rumunski martwy ciag takie cos na 2 glowe ) 4s Uginanie lezac 4s Wspiecia 4s Wyciskanie stojac 5s Unoszenie ramion bokiem 4s PS: ciezko zebys po treningu nóg miał sile na barki wiec nogi mozesz zrobic w piatek a same barki w sobote wtedy na barki zrob tak: Wyciskanie stojac 5s Unosznie stojac 4s Unoszenie w opadize 4s Szrusy 3s Zmieniony przez - davidooo w dniu 2010-06-15 16:00:14

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/15/2010 3:59:11 PM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 3.

    Post
    Trening dla początkujących

    Po prostu nie lubię długo siedzieć na treningu, wykonywać po kolei wielu ćwiczeń. Najlepiej mi się ćwiczy, jak ćwiczeń jest mało (ja wiem, 3-4), do których trzeba się raz a dobrze przyłożyć i mieć wszystko załatwione. Bo tak krążę po różnych treningach od dobrego roku i ciężko mi znaleźć coś odpowiedniego dla siebie. Próbowałem, np., skróconego FBW (w pon/pią siad, wiosło, wycisk + coś na brzuch, w środy ciąg, wycisk na barki, + coś na predramiona i brzuch), ale po prostu szybko mi się nudziło, przyzwyczajałem się do tego. Rozwinięte FBW robi się szybko nużące, split w ogóle mi nie podchodzi... Myślę nad ułożeniem jakiegoś skróconego FBW z trzema różnymi rodzajami treningów (A, B i C), z różnym zakresem powtórzeń, małą ilością ćwiczeń i serii, no ale nie wiem, czy to poskutkuje. Po po roku prób i błędów (treningowych, dietetycznych i w ogóle...) nie sądzę, żeby porywanie się na 15-10-5 czy HST było dla mnie odpowiednie...

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/12/2010 5:27:13 PM Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 3.

    Post
    Trening dla początkujących

    Jeżeli pierwszy tydzień masz A/B/A to na "drugim A" już musisz zwiększyć. Analogicznie drugi tydzień masz B/A/B. Więc na drugim B musisz zwiększyć.I wychodzi na to samo. Ja jak robiłem ten trening to miałem A/B/C i nie było problemu

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/5/2010 10:21:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Test IHS nr 4 -Damska figura na wiosnę 2018 z Iron Horse

    Post
    Po 35 roku życia

    najciekawszym najbardziej zaawansowanym produktem z tu zaoferowanych jest iron shape który ma aż 180 kaps na 30 dni i jego założenia są następujące : - poprawa stanu skóry, włosów, paznokci, - regeneracja tkanki łącznej, likwidacja lekkiego cellulitu, wyrzucenie nadmiernej ilości wody podskórnej, przyspieszenie metabolizmu, likwidacja apetytu na słodycze, poprawa nastroju podczas "dni kobiecych", zmniejszenie odczuwania bólu i dolegliwości podczas "dni kobiecych" ..... i wiele innych . Jak pisałem jest to produkt którego do tej pory nie było ................ i na pewno spełni większość z założeń które wymieniłem. jego cena detaliczna będzie wynosiła 129 zł , dodając ze ma wystarczyć na 2 miesiące wraz z TP , BS , IT i białkiem oferujemy kuracje za ponad 800 zł w cenie detalicznej . Zatem jest to wg mnie ciekawa oferta Brzmi jak cudowny środek na większość kobiecych problemów :-D Trzeba w trakcie testu liczyć kcal i trzymać się określonego rozkładu makro czy wystarczy zdrowe, rozsądne odżywianie?Wygląda, że mi też by nie zaszkodziło 8-)

    Odpowiedzi: 109 Ilość wyświetleń: 19414 Data: 12/29/2017 8:03:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Test IHS nr 4 -Damska figura na wiosnę 2018 z Iron Horse

    Post
    Po 35 roku życia

    dodam od siebie dla wszystkich nie znających IHS : my spełniamy to co obiecujemy w suplementach. poczytajcie testy, opinie ... i nie tylko na SFD.... Miałam już kiedyś okazję brać udział w teście IHS 50/50 (jakieś 4 lata temu 88-O ale ten czas leci....) i byłam zadowolona, dlatego ten test mnie zainteresował :-) W takim razie ja też się zgłaszam, a Panowie zadecydują czy z moimi aktualnymi celami nadaję się do testu ;-) Główny cel to poprawa wytrzymałości biegowej i siłowej i jak najlepsze przygotowanie do kolejnego sezonu biegów OCR (biegi z przeszkodami). Potrzebuje siły i energii na treningi, dlatego nie planuje typowej redukcji. Liczę na to, że zdrowe odżywianie i dość duża aktywność sprawią, że sylwetka "przy okazji" się poprawi. Chciałabym zrzucić jakieś 2-3kg, odchudzić nogi i tyłek i wyostrzyć sylwetkę, tak żeby było widać jakieś mięśnie :-) Duży tyłek może i jest ładny, ale zdecydowanie za ciężki %-) Nie będę liczyć kcal, ale planuje wyczyścić miskę, ograniczyć nadmiar czekolady i nieplanowane przekąski, ograniczyć nabiał i tłuszcze zwierzęce i wprowadzić więcej warzyw. Zapasy już zrobione. Wrzucam też trochę golizny jako dowód, że jest nad czym pracować. Zamierzam robić regularne pomiary oraz zdjęcia porównawcze, żeby było widać postępy (lub ich brak %-) ) Tak wyglądają moje zapasy jedzenie i aktualne fotki :-) /SFD/2017/12/30/4207edbfeaae42bf9b96f28da41ba6f4.jpg /SFD/2017/12/30/3c12574d686f4505943985ad8643d2ad.jpg

    Odpowiedzi: 109 Ilość wyświetleń: 19414 Data: 12/30/2017 11:14:22 AM Liczba szacunów: 3